PDA

Bekijk Volledige Versie : Duitser bewaarde overleden vrouw anderhalf jaar



Divine_70
09-02-06, 21:26
Een man uit het Duitse Bochum heeft het lichaam van zijn overleden echtgenote anderhalf jaar lang bewaard in zijn slaapkamer.

Niet begraven
Al die tijd sliep de man zelf in de woonkamer. De dood van de vrouw kwam pas aan het licht, toen de man eind januari zelf overleed. De 27-jarige zoon van het echtpaar woonde bij zijn vader in, maar durfde hem niet tegen te spreken, toen die besloot dat zijn vrouw niet mocht worden begraven. Na de dood van zijn vader stapte de jonge naar een kerkelijk steunpunt, dat de autoriteiten waarschuwde.

Lijkschouwing
Uit lijkschouwing is gebleken dat de vrouw anderhalf jaar geleden op 64-jarige leeftijd een natuurlijke dood is gestorven. Hetzelfde geldt voor de weduwnaar, die 56 jaar is geworden. De zoon is opgenomen in een psychiatrische kliniek

gh.wille
09-02-06, 21:42
Geplaatst door Divine_70
Een man uit het Duitse Bochum heeft het lichaam van zijn overleden echtgenote anderhalf jaar lang bewaard in zijn slaapkamer.

Niet begraven
Al die tijd sliep de man zelf in de woonkamer. De dood van de vrouw kwam pas aan het licht, toen de man eind januari zelf overleed. De 27-jarige zoon van het echtpaar woonde bij zijn vader in, maar durfde hem niet tegen te spreken, toen die besloot dat zijn vrouw niet mocht worden begraven. Na de dood van zijn vader stapte de jonge naar een kerkelijk steunpunt, dat de autoriteiten waarschuwde.

Lijkschouwing
Uit lijkschouwing is gebleken dat de vrouw anderhalf jaar geleden op 64-jarige leeftijd een natuurlijke dood is gestorven. Hetzelfde geldt voor de weduwnaar, die 56 jaar is geworden. De zoon is opgenomen in een psychiatrische kliniek

Liefde roest niet en lijken ook niet .

Von_Binladen
09-02-06, 23:03
:kotsen:

~Panthera~
10-02-06, 00:22
The Mummy. :roker:

Divine_70
10-02-06, 00:28
Geplaatst door ~Panthera~
The Mummy. :roker:

Alleen lag deze OP de lakens. :haha:

Divine_70
10-02-06, 00:33
Geplaatst door klaaskop
Afijn ...
Dat die buren geen aparte odeur waarnamen ....
Misschien .. een lokaal gebruik ?

:kotsen: die kan er nog net ff in voor het slapen gaan. :cheefbek:
Dank je wel klaaskop. :melig:

mark61
10-02-06, 01:56
Ik vind het eerder ontroerend. Je hebt ook volkeren die hun doden aan de vogels geven, om naar de hemel te brengen. Of oma's shrunken hoofdje gezellig in een kastje bewaren, dicht bij je.

Aboriginals doen begraven, na een paar jaar opgraven en de botten in een uitgeholde, beschilderde boomstam (grafpaal) in het bos zetten. En dan mag de natuur verder zijn werk doen.

Ik ga ook wel rillen van andermans gewoontes, maar welbeschouwd is het niet meer dan een reflex door wat je gewend bent.

Ober! Nog een hondebout graag!

Elien
10-02-06, 08:39
gatverdamme

David
10-02-06, 10:43
Wie wat bewaart, die heeft wat.

Juliette
10-02-06, 11:33
Geplaatst door mark61
Ik vind het eerder ontroerend. Je hebt ook volkeren die hun doden aan de vogels geven, om naar de hemel te brengen. Of oma's shrunken hoofdje gezellig in een kastje bewaren, dicht bij je.

Aboriginals doen begraven, na een paar jaar opgraven en de botten in een uitgeholde, beschilderde boomstam (grafpaal) in het bos zetten. En dan mag de natuur verder zijn werk doen.

Ik ga ook wel rillen van andermans gewoontes, maar welbeschouwd is het niet meer dan een reflex door wat je gewend bent.

Ober! Nog een hondebout graag!

In Cuba worden de botten na enkele jaren opgegraven. Daar maken ze een familiebijeenkomst van. Iedereen mee, opgraven en de botten samen schoonmaken.

Niet mijn ding. Maar daar hebben ze tenminste niet zo'n afstandelijke relatie met de dood.

David
10-02-06, 11:35
Geplaatst door Juliette
In Cuba worden de botten na enkele jaren opgegraven. Daar maken ze een familiebijeenkomst van. Iedereen mee, opgraven en de botten samen schoonmaken.

Niet mijn ding. Maar daar hebben ze tenminste niet zo'n afstandelijke relatie met de dood.


En het is heel proper.

~Panthera~
10-02-06, 11:37
Geplaatst door Juliette
In Cuba worden de botten na enkele jaren opgegraven. Daar maken ze een familiebijeenkomst van. Iedereen mee, opgraven en de botten samen schoonmaken.

Niet mijn ding. Maar daar hebben ze tenminste niet zo'n afstandelijke relatie met de dood.


Yep, de meesten hier in dit land hebben waarschijnlijk nog nooit een dode aangeraakt.
Wat een enorm verschil eigenlijk.

Divine_70
10-02-06, 11:43
Geplaatst door klaaskop
En geef toe, het heeft iets ontroerends .. zoveel van je vrouw gehouden te hebben dat je haar niet aan de aarde wilt of kunt toevertrouwen na haar overlijden ...


Uhm, ik zag nergens staan dat hij het niet deed omdat hij haar niet kon missen.
Misschien had ie het geld niet om haar te begraven, of was ze het niet waard volgens hem. :vreemd:

:hihi: