PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlanders trappen het massaal af in eigen land



Divine_70
10-02-06, 12:50
Vorig jaar zijn maar liefst 121.000 Nederlanders naar het buitenland vertrokken. Een jaar eerder waren dat er nog 110.000. Er zijn veel meer emigranten dan immigranten. Er waren ook opnieuw minder geboorten. Daardoor is de groei van de bevolking sinds 1900 niet zo laag geweest. Dat blijkt uit tellingen die het Nederlands Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vrijdag bekend heeft gemaakt. Het aantal inwoners nam vorig jaar met 30.000 toe. Op 1 januari telde het land 16,34 miljoen inwoners.

Naar België
De helft van de emigranten is in Nederland geboren. Onder hen zijn er steeds meer die naar landen als België, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk of de Antillen vertrekken. Naar Nederland kwamen 94.000 immigranten, ongeveer evenveel in 2004. Steeds minder van hen zijn afkomstig uit Turkije en Marokko. Vorig jaar waren dat er maar enkele honderden. Het aantal Polen dat zich in ons vestigt groeit daarentegen flink. Vorig jaar telde het CBS er 7.000 tegen 2.000 een jaar eerder. Zij vormen de grootste groep na de Nederlanders die uit het buitenland naar hun thuisland terugkeren.

Geboortes
Vorig jaar werden 188.000 kinderen geboren, 6.000 minder dan in 2004. Die daling begon in 2000 en zal naar verwachting ook de komende jaren doorzetten. Er zijn namelijk minder jonge vrouwen. Het betekent tegelijk dat de bevolking vergrijst. Het aantal sterfgevallen bleef met 137.000 hetzelfde als vorig jaar. In de voorgaande vijf jaren waren dat er beduidend meer. De griepgolf van vorig jaar zorgde voor meer sterfte onder ouderen, maar de relatief koele zomer haalde het gemiddelde weer omlaag.

10/02/06 11u31

~Panthera~
10-02-06, 12:57
Geplaatst door Divine_70
Vorig jaar zijn maar liefst 121.000 Nederlanders naar het buitenland vertrokken. Een jaar eerder waren dat er nog 110.000. Er zijn veel meer emigranten dan immigranten. Er waren ook opnieuw minder geboorten. Daardoor is de groei van de bevolking sinds 1900 niet zo laag geweest. Dat blijkt uit tellingen die het Nederlands Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vrijdag bekend heeft gemaakt. Het aantal inwoners nam vorig jaar met 30.000 toe. Op 1 januari telde het land 16,34 miljoen inwoners.

Naar België
De helft van de emigranten is in Nederland geboren. Onder hen zijn er steeds meer die naar landen als België, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk of de Antillen vertrekken. Naar Nederland kwamen 94.000 immigranten, ongeveer evenveel in 2004. Steeds minder van hen zijn afkomstig uit Turkije en Marokko. Vorig jaar waren dat er maar enkele honderden. Het aantal Polen dat zich in ons vestigt groeit daarentegen flink. Vorig jaar telde het CBS er 7.000 tegen 2.000 een jaar eerder. Zij vormen de grootste groep na de Nederlanders die uit het buitenland naar hun thuisland terugkeren.

Geboortes
Vorig jaar werden 188.000 kinderen geboren, 6.000 minder dan in 2004. Die daling begon in 2000 en zal naar verwachting ook de komende jaren doorzetten. Er zijn namelijk minder jonge vrouwen. Het betekent tegelijk dat de bevolking vergrijst. Het aantal sterfgevallen bleef met 137.000 hetzelfde als vorig jaar. In de voorgaande vijf jaren waren dat er beduidend meer. De griepgolf van vorig jaar zorgde voor meer sterfte onder ouderen, maar de relatief koele zomer haalde het gemiddelde weer omlaag.

10/02/06 11u31


Vol he ? :moe:

Divine_70
10-02-06, 13:03
Geplaatst door ~Panthera~
Vol he ? :moe:

Yep, en dat lost zich dan vanzelf weer op denk ik dan. :hihi:

tukkersterror
10-02-06, 13:06
Je staat op mijn tenen, pantera!!!

Maar tja, als alle vrouwen ook de hele dag hier zitten te schrijven, komen er ook geen babytjes.................

:love:

Divine_70
10-02-06, 13:16
Geplaatst door tukkersterror
Maar tja, als alle vrouwen ook de hele dag hier zitten te schrijven, komen er ook geen babytjes.................

:love:

Daar zijn nog altijd mannen voor nodig ook, en die tikken er maar wat graag tegendoor.

:stout:

tukkersterror
10-02-06, 13:25
Daar zijn nog altijd mannen voor nodig ook, en die tikken er maar wat graag tegendoor.


Nog nooit gehoord van ki???
En de feministen maar schreeuwen dat ze geen man meer nodig hebben!!!
Je weet wel alle groepen tegen je te krijgen als je zo door gaat :staart:
Maar toch :zwaai:

Divine_70
10-02-06, 13:29
Geplaatst door tukkersterror
Daar zijn nog altijd mannen voor nodig ook, en die tikken er maar wat graag tegendoor.


Nog nooit gehoord van ki???
En de feministen maar schreeuwen dat ze geen man meer nodig hebben!!!
Je weet wel alle groepen tegen je te krijgen als je zo door gaat :staart:
Maar toch :zwaai:

Eigenwijsje. :fplet:
Waarom makkelijk doen als het beter kan. :stout:
De lusten EN de lasten, daarvoor zijn we vrouwen, die kunnen meerdere dingen tegelijk wat de mannen altijd nog moeten leren. :D
Maar goed, ik ga , is kijken of er nog ergens een "donor" rond huppelt en kijken of ik het geboortecijfer een beetje op kan "krikken". :engel:

tukkersterror
10-02-06, 13:39
Lasten dat begrijp ik :tik:

Maar LUSTEN??? :confused:

Vrouwen hebben toch altijd hoofdpijn?! :traan1:

En naar dat gehamer van jou ben ik daar ook niet vrij van :auw2:

Divine_70
10-02-06, 19:16
Geplaatst door tukkersterror


Vrouwen hebben toch altijd hoofdpijn?! :traan1:

En naar dat gehamer van jou ben ik daar ook niet vrij van :auw2:

:moe: Dat bedoel ik, en dan begin je als vrouw nog maar net. :rolleyes:

:hihi:

Victory
10-02-06, 19:26
Als ik genoeg geld heb, ben ik ook weg. :ego:

Verzamelactie voor Vic? :fpetaf:

Divine_70
10-02-06, 19:53
Geplaatst door Victory
Als ik genoeg geld heb, ben ik ook weg. :ego:

Verzamelactie voor Vic? :fpetaf:

Victory,
Je blijft me keer op keer verbazen. :hihi:

Morosian
10-02-06, 20:34
Geplaatst door Victory
Als ik genoeg geld heb, ben ik ook weg. :ego:

Verzamelactie voor Vic? :fpetaf:

Hoeveel heb je nog nodig?

..zapper
10-02-06, 22:22
Er wordt hard gewerkt aan een geboortegolf, veel mensen maken tijdens werktijd overuren om dat te bewerkstelligen.


Telegraaf
'Zestig procent sekst op werkvloer'
AMSTERDAM - Ruim 60 procent van de werknemers heeft op het werk wel eens seks gehad met een collega. Dat blijkt uit een enquête die de website voor vacatures Jobtrack op zijn internetpagina heeft geplaatst.

Opvallend is dat mannen veel vaker dan vrouwen aangeven dat zij meerdere keren met verschillende collega's de liefde hebben bedreven tijdens werktijd. Met name mannen van boven de 45 jaar zijn erg actief, zo blijkt uit de antwoorden van ruim 750 mensen.

Het onderzoek maakt korte metten met de gedachte dat liefde altijd een voorwaarde is voor seks. Uit de antwoorden op de website komt naar voren dat ongeveer 55 procent van de werknemers een of meerdere keren verliefd is geweest op een collega. Verder blijkt dat mannen vaker verliefd worden op een collega dan vrouwen. Dames vallen op hun beurt weer iets vaker voor hun baas.

De stelling dat liefde op de werkvloer verboden zou moeten worden, onderschrijft slechts 9 procent van alle ondervraagden. Ongeveer driekwart geeft aan dat er juist meer liefde tijdens het werk moet worden geuit.

Divine_70
10-02-06, 22:24
Geplaatst door ..zapper
Er wordt hard gewerkt aan een geboortegolf, veel mensen maken tijdens werktijd overuren om dat te bewerkstelligen.

:handbang: Waar werk je? :roker:

Victory
10-02-06, 22:29
verzamel 25.000 euro voor mij, dan ben ik weg. :)

..zapper
10-02-06, 22:33
Geplaatst door Victory
verzamel 25.000 euro voor mij, dan ben ik weg. :)
Ik heb nog nooit zo gebaald dat ik blut ben :D ;).

..zapper
10-02-06, 22:34
Geplaatst door Divine_70
:handbang: Waar werk je? :roker:
Ik heb geen collega's ik werk voor mezelf :(.

Divine_70
10-02-06, 22:35
Geplaatst door ..zapper
Ik heb geen collega's ik werk voor mezelf :(.

Beter nog. :stout:

..zapper
10-02-06, 22:36
Geplaatst door Divine_70
Beter nog. :stout:
Geen concurrentie op de werkvloer nee haha :).

Divine_70
10-02-06, 22:37
Geplaatst door Victory
verzamel 25.000 euro voor mij, dan ben ik weg. :)

Ik heb het wel.................
Maar zonder jou wordt het wel weer erg rustig. :hihi:
Te rustig? :vreemd:

Divine_70
10-02-06, 22:37
Geplaatst door ..zapper
Geen concurrentie op de werkvloer nee haha :).

Whaha, je hebt me door. :engel:

Divine_70
10-02-06, 22:51
http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/liebe/19.gif ? :stout:

..zapper
10-02-06, 22:53
Ik werk vanuit huis, heb het comfort van een slaapkamer :stout:.

Divine_70
10-02-06, 22:58
Geplaatst door ..zapper
Ik werk vanuit huis, heb het comfort van een slaapkamer :stout:.

Just the way i like it. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/engel/5.gif

Kingsize ? :stout:

tukkersterror
10-02-06, 23:51
Was even weg om mijn dna op te sturen naar je en dan ga je al vreemd en mijn vriend wil het land uit!!!
Moet ik nu :huil: :gniffel: :fplayer: of :terrorist
Nou ja als er maar kinderen van komen!!!!

Maar misschien is :fplayer: een oplossing!!!

Wat is het leven toch mooooooooi!!!

Divine_70
10-02-06, 23:54
Geplaatst door tukkersterror
Was even weg om mijn dna op te sturen naar je en dan ga je al vreemd en mijn vriend wil het land uit!!!
Moet ik nu :huil: :gniffel: :fplayer: of :terrorist
Nou ja als er maar kinderen van komen!!!!

Maar misschien is :fplayer: een oplossing!!!

Wat is het leven toch mooooooooi!!!

Oepssssssss, dacht dat je van de aardbodem verdwenen was.
Kan ik het goed maken ? http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/liebe/17.gif

Ben zo blij dat je terug bent, dat zie je he. :hihi:

Divine_70
11-02-06, 00:22
Trusten Tukkersterror http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/liebe/1.gif , ik ga mijn nestje op zoeken, ik kijk rijkhalsend uit naar je DNA. :engel:

:zwaai:

tukkersterror
11-02-06, 00:42
Tís je vergeven, slaap lekker en de groeten aan de kinderbijslag.
Ik ga ook zo de konijnen voeren met byte's!!!
Slaap lekker zie je morgen of later wel weer.
DNA is onderweg met een goeie virusscan virus vrij dus direct te gebruiken!!!
Laat me wel ff weten wat het is geworden, Hetro, les of homo!!!!
:droef: Nu ben ik helemaal alleen!!!
Iemand :love2: ???

Divine_70
11-02-06, 11:52
Geplaatst door tukkersterror
Tís je vergeven, slaap lekker en de groeten aan de kinderbijslag.

Met een beetje geluk krijg ik over een maand of 9 weer wat meer kinderbijslag. :stout:
Absoluut virusvrij. :D Heb een goede scanner. :knipoog:


Geplaatst door tukkersterror

Laat me wel ff weten wat het is geworden, Hetro, les of homo!!!!
:droef: Nu ben ik helemaal alleen!!!
Iemand :love2: ???

Heb mijn hielen nog niet gelicht of Meneer darteld naar de volgende. :droef:

*Zucht*... Mannen. :loens:

tukkersterror
11-02-06, 13:45
Geplaatst door Divine_70
Met een beetje geluk krijg ik over een maand of 9 weer wat meer kinderbijslag. :stout:
Absoluut virusvrij. :D Heb een goede scanner. :knipoog:
Ah, ik zie het toverstafje heeft gewerkt :tover:
Krijg ik een kaartje of plaats je het hier onder nieuws??? :love:

..zapper
11-02-06, 14:16
Telegraaf
Britten opgeroepen tot meer 'sexercise'
LONDEN - Mensen die het lastig vinden om voldoende lichaamsbeweging te krijgen, kunnen beter het nuttige met het aangename verenigen. Ze moeten meer doen aan 'sexercise', oftewel lichaamsbeweging in bed. Die boodschap proberen de Britse gezondheidsautoriteiten de burgers bij te brengen, aldus de BBC zaterdag.

Deze mix van seks en exercise (lichaamsbeweging) verlaagt het risico op hartfalen en kan zelfs het leven verlengen. Een beetje energieke vrijpartij levert een training op waar een atleet trots op zou zijn. Bovendien versterken de endorfinen die vrijkomen bij een orgasme het immuunsysteem en dat helpt ziektes en rimpels voorkomen, meldt de landelijke gezondheidsdienst (NHS) op zijn website. „Seks zet elke spiergroep in beweging, doet het hart en longen harder werken en verbrandt driehonderd calorieën per uur.”

Seksuologen hebben de BBC verteld dat die claims niet zijn bewezen, maar ze zijn wel blij dat de NHS een bevredigend seksleven propageert.

Sporten op het werk!

tukkersterror
11-02-06, 15:05
Geplaatst door ..zapper
Sporten op het werk! :boogie: Ik hoop dat de zorgverzekering deze sport blessures wel vergoed :wohaa:

Divine_70
11-02-06, 18:32
Geplaatst door tukkersterror
Ah, ik zie het toverstafje heeft gewerkt :tover:
Krijg ik een kaartje of plaats je het hier onder nieuws??? :love:

Zodra je de melding hier in Nvdd ziet staan kan je uitkijken naar de eerste aanslag voor alimentatie he, ik bedoel, er mag iets tegenover staan he. :roker:

Divine_70
11-02-06, 18:33
Geplaatst door ..zapper
Sporten op het werk!

Topsport, wel te verstaan. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/sexy_smilies/3.gif

tukkersterror
11-02-06, 22:13
Geplaatst door Divine_70
Topsport, wel te verstaan. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/sexy_smilies/3.gif

Alleen voor de alimentatie is al een topsport om het te kunnen betalen!!!!
:duivels: Vanaf volgende week is de vis bij mij een kwartje duurder :duivels:

Nu maar wachten op de rel in Nederland :zweep:
Maar dan kan ik het altijd nog politiek oplossen!!!

:duivels: Davine_70 :duivels: Oorzaak van rel in Nederlandse Visexport!!!!
Zie je de kranten al?????
:duivels: Dan schrijven we er een boek over die word verfilmd en wij gaan wonen op een onbewoonde eiland op de stille zuidzee :zwaai: :zwaai:

Divine_70
11-02-06, 22:18
Geplaatst door tukkersterror
Alleen voor de alimentatie is al een topsport om het te kunnen betalen!!!!
:duivels: Vanaf volgende week is de vis bij mij een kwartje duurder :duivels:

Nu maar wachten op de rel in Nederland :zweep:
Maar dan kan ik het altijd nog politiek oplossen!!!

:duivels: Davine_70 :duivels: Oorzaak van rel in Nederlandse Visexport!!!!
Zie je de kranten al?????
:duivels: Dan schrijven we er een boek over die word verfilmd en wij gaan wonen op een onbewoonde eiland op de stille zuidzee :zwaai: :zwaai:

Tjonge, maar dat klinkt wel heel erg verleidelijk schat. :D
Mag ik het eilandje uitzoeken ?

http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/liebe/20.gif

tukkersterror
11-02-06, 22:28
Geplaatst door Divine_70
Tjonge, maar dat klinkt wel heel erg verleidelijk schat. :D
Mag ik het eilandje uitzoeken ?

http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/liebe/20.gif

Als het maar warm is met witte stranden, palmbomen en rust..........., heel veel rust!!!

:fparty: en parties heel veel parties :fparty: :fparty: :fparty: :fparty: :fparty: :fparty:

Divine_70
11-02-06, 22:33
Geplaatst door tukkersterror
Als het maar warm is met witte stranden, palmbomen en rust..........., heel veel rust!!!

:fparty: en parties heel veel parties :fparty: :fparty: :fparty: :fparty: :fparty: :fparty:

:confused: Rust maar tegelijkertijd feestjes vieren ???
hoe gaat dat ? :hihi:

Wat dacht je van het bountyparadijs ? http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/liebe/33.gif

tukkersterror
11-02-06, 22:55
Geplaatst door Divine_70
:confused: Rust maar tegelijkertijd feestjes vieren ???
hoe gaat dat ? :hihi:

Wat dacht je van het bountyparadijs ? http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/liebe/33.gif

Bounty paradys :aftel: :aftel: :confused: :confused: bandiet bandiet and more
Mijn liefste............. Davi duck..............
Dit is te gek!!!!!!!!!!!!
Dit kan NOOIT!!!!!!!!
In de krant stond een paar maand geleden dat dit eiland normaal was dat Vaders met dochters de wereld verkennen :kotsen: nee :kotsen:ik :kotsen: niet :je heb een dochter dus kan niet want dan moet ik iedere dag meerdere mensen "kielhalen" :kotsen:
Maar ik neem aan dat je dit niet wist???
This nog erger dan Tailand!!!
Maar wat denk je van Hawai, daar zijn eilandjes te kust en te keur!!!!
Of anders de steppen van Rusland want daar weet ik de weg!!!! of de noordpool!!!!
Niet zo warm maar we besparen een vermogen op een diepvrieser en een koelkast!!!
En dat kan ik dan weer verrekenen met de alimentatie!!!!! :stout:

Divine_70
11-02-06, 23:03
Geplaatst door tukkersterror
Bounty paradys :aftel: :aftel: :confused: :confused: bandiet bandiet and more
Mijn liefste............. Davi duck..............
Dit is te gek!!!!!!!!!!!!
Dit kan NOOIT!!!!!!!!
In de krant stond een paar maand geleden dat dit eiland normaal was dat Vaders met dochters de wereld verkennen :kotsen: nee :kotsen:ik :kotsen: niet :je heb een dochter dus kan niet want dan moet ik iedere dag meerdere mensen "kielhalen" :kotsen:
Maar ik neem aan dat je dit niet wist???
This nog erger dan Tailand!!!
Maar wat denk je van Hawai, daar zijn eilandjes te kust en te keur!!!!
Of anders de steppen van Rusland want daar weet ik de weg!!!! of de noordpool!!!!
Niet zo warm maar we besparen een vermogen op een diepvrieser en een koelkast!!!
En dat kan ik dan weer verrekenen met de alimentatie!!!!! :stout:

Oke oke, vergeet het bountyparadijs, i did not know. :vierkant:

Zit ff te dubben tussen Hawai en de Noordpool, heeft allebei z`n charmes.
Dat je nou een enorme krent bent, is weer wat minder, lijkt me beter dat we al op voorhand ff paar dingetjes zwart op wit gaan zetten ? :hihi:

tukkersterror
11-02-06, 23:34
Geplaatst door Divine_70
Oke oke, vergeet het bountyparadijs, i did not know. :vierkant:

Zit ff te dubben tussen Hawai en de Noordpool, heeft allebei z`n charmes.
Dat je nou een enorme krent bent, is weer wat minder, lijkt me beter dat we al op voorhand ff paar dingetjes zwart op wit gaan zetten ? :hihi: :love2: WOUW ik ben je krent!!!! :love2:
Dan liever Hawai of de stille zuidzee want als krentje, bevries ik zo snel!!!
We maken er gewoon een eiland van zeldzaamheid van.......................................
Jij, ik, onze kinderen en :zweep: een deense consulate :zweep: want dat zal over negen maanden wel zeldzaam zijn.......................
:zweep: auw!!!! :zweep: auw Ooohhh!!! :zweep: Auw joh!!!!! :zweep: Oeps!!!! :zweep: Auw!!!!! :zweep: Wat doe je !!!! :zweep: :zweep: Ben geen ezel!!!!...............
Ik :love2: lieve ike :love2: :zweep: Auwe!!!!

Divine_70
11-02-06, 23:38
Geplaatst door tukkersterror
:love2: WOUW ik ben je krent!!!! :love2:
Dan liever Hawai of de stille zuidzee want als krentje, bevries ik zo snel!!!
We maken er gewoon een eiland van zeldzaamheid van.......................................
Jij, ik, onze kinderen en :zweep: een deense consulate :zweep: want dat zal over negen maanden wel zeldzaam zijn.......................
:zweep: auw!!!! :zweep: auw Ooohhh!!! :zweep: Auw joh!!!!! :zweep: Oeps!!!! :zweep: Auw!!!!! :zweep: Wat doe je !!!! :zweep: :zweep: Ben geen ezel!!!!...............
Ik :love2: lieve ike :love2: :zweep: Auwe!!!!

Oei, heetgebakerd mannetje jij. :gniffel:
:zweep: Hobby van je? :gniffel:
Ik heb ook een flinke linkse hoor. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/sport/17.gif
Maar ach, laten we nou maar http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/sexy_smilies/1.gif Make love not war, en dat onbewoond eilandje wordt dan vanzelf een druk bezet eiland. :D

mark61
12-02-06, 00:03
Zuster, laten we nou respect voor elkaar houden. Je was net zo goed op weg!

tukkersterror
12-02-06, 00:04
Geplaatst door Divine_70
Oei, heetgebakerd mannetje jij. :gniffel:
:zweep: Hobby van je? :gniffel:
Ik heb ook een flinke linkse hoor. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/sport/17.gif
Maar ach, laten we nou maar http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/sexy_smilies/1.gif Make love not war, en dat onbewoond eilandje wordt dan vanzelf een druk bezet eiland. :D Mijn God!!!! wie ben je, jij O jij!!!
Er zijn er maar een paar die dit kunnen???
Je bent van mijn leeftijd!!!!
Maar wie??????
Pas op!!!
ik kan goed liegen????
18 is ook niet alles!!!!
IK WORD :terrorist met een :laser: en een :motorzaag : of ten minste helemaal diep :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

Divine_70
12-02-06, 00:04
Geplaatst door mark61
Zuster, laten we nou respect voor elkaar houden. Je was net zo goed op weg!

Oeps... betrapt. :zegniets:

Maar eigenlijk is dit ook een soort van respect he. :engel:
Liefde is respect toch ? :D

mark61
12-02-06, 00:07
Geplaatst door Divine_70
Oeps... betrapt. :zegniets:

Maar eigenlijk is dit ook een soort van respect he. :engel:
Liefde is respect toch ? :D

Jawel, maar alleen als u uw kleren in bed aanhoudt en uw handen te allen tijde boven de dekens blijven. Het is alleen maar een advies, zuster.

Divine_70
12-02-06, 00:10
Geplaatst door mark61
Jawel, maar alleen als u uw kleren in bed aanhoudt en uw handen te allen tijde boven de dekens blijven. Het is alleen maar een advies, zuster.

Ben je nou helemaal gek geworden ? :verward: :zegniets:

Divine_70
12-02-06, 00:12
Geplaatst door tukkersterror
Mijn God!!!! wie ben je, jij O jij!!!
Er zijn er maar een paar die dit kunnen???
Je bent van mijn leeftijd!!!!
Maar wie??????
Pas op!!!
ik kan goed liegen????
18 is ook niet alles!!!!
IK WORD :terrorist met een :laser: en een :motorzaag : of ten minste helemaal diep :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

Liegen ?? : Bewust onwaarheid spreken. Staat niet in mijn woordenboek. :knipoog:
Jah en wie ben ik... Divine_70 meer kan ik er helaas niet van maken. :gniffel:

tukkersterror
12-02-06, 00:18
Geplaatst door Divine_70
Oeps... betrapt. :zegniets:

Maar eigenlijk is dit ook een soort van respect he. :engel:
Liefde is respect toch ? :D

Oei!!!!!!!!, concurentie!!!!!

Davi, mijn Ducky, ik ga slapen, want morgen moet ik weer mondjes voeren!!!
En heb moeten "werken van 8.00 tot 23.00" sporten vandaag voor onze kinderbijslag!!!

Zie je wel weer!!!

En ben zeer benieuwd naar je antwoorden op mijn vraag van de strandtent???!!!!

Je bent mijn :engel: en ik :love: maar ik moet slaaaaaaaapppppppppppen!!!

Voor jou een knuffel uit vriendschap!!!

Divine_70
12-02-06, 00:21
Geplaatst door tukkersterror
Oei!!!!!!!!, concurentie!!!!!

Davi, mijn Ducky, ik ga slapen, want morgen moet ik weer mondjes voeren!!!
En heb moeten "werken van 8.00 tot 23.00" sporten vandaag voor onze kinderbijslag!!!

Zie je wel weer!!!

En ben zeer benieuwd naar je antwoorden op mijn vraag van de strandtent???!!!!

Je bent mijn :engel: en ik :love: maar ik moet slaaaaaaaapppppppppppen!!!

Voor jou een knuffel uit vriendschap!!!

Slaap lekker. :love: En nee, ik kwam niet in die strandtent. :knipoog:
Zie je weer. :gniffel:

tukkersterror
12-02-06, 00:28
Geplaatst door mark61
Jawel, maar alleen als u uw kleren in bed aanhoudt en uw handen te allen tijde boven de dekens blijven. Het is alleen maar een advies, zuster.
Lieve beste broeder, in ons heilige boek staat geschreven "ga heen en vermenigvuldig u", dan kunnen kleren niet voldoen aan god's woord :fpetaf:
Verder heb ik een central heater die dag en nacht 24 uur per dag, 7 dagen in de week op 21 graden staat, dus kleren aan in bed tijdens het uitwisselen van DNA, bij 21 graden is wel heel dom!!! "het vlekt"!!!!!!!
Tevens doe ik niets tekort aan het millieu want het is groene stroom en Bio-gaz!!!!!
Hopende u zo voldoende te heben geholpen met uw probleem!!!!

With Peace and :love2:

mark61
12-02-06, 00:34
Geplaatst door tukkersterror
Lieve beste broeder, in ons heilige boek staat geschreven "ga heen en vermenigvuldig u", dan kunnen kleren niet voldoen aan god's woord :fpetaf:

Als u de geschriften beter had bestudeerd had u kunnen weten dat eea ook met kleren aan prima kan worden nageleefd. Waar een Wil is is een Weg.

Divine_70
12-02-06, 00:38
Geplaatst door mark61
Als u de geschriften beter had bestudeerd had u kunnen weten dat eea ook met kleren aan prima kan worden nageleefd. Waar een Wil is is een Weg.

:gniffel: :zegniets:

tukkersterror
12-02-06, 00:41
Geplaatst door Divine_70
Slaap lekker. :love: En nee, ik kwam niet in die strandtent. :knipoog:
Zie je weer. :gniffel:

Geef niet, ik mag je antwoorden wel!!!
Toch denk ik dat ik je ken van internet!!!

Alleen jammer dat je dan de reunie niet heb meegemaakt in mijn cafe!!!!

Iedereen (60-80 mannen) was verliefd op Loes (poes18) alleen ik wist dat ze geen 18 was maar ver in de 50!!!!!!!!!
Je had de koppen moeten zien van al the boys.
Twee jaar geloven in de vrouw van hun leven en dan onze Loesje van 57!!!!!

Het was SUPER en ook alle mensen konden het waarderen!!!!
Maar dit is een stukje prive!!!!

Slaap lekker!!!!

Sweet dreams!!!!

And take care of our product of love!!!!!

I'm :boogie: :boogie:

Divine_70
12-02-06, 00:43
Geplaatst door tukkersterror
Geef niet, ik mag je antwoorden wel!!!
Toch denk ik dat ik je ken van internet!!!

Alleen jammer dat je dan de reunie niet heb meegemaakt in mijn cafe!!!!

Iedereen (60-80 mannen) was verliefd op Loes (poes18) alleen ik wist dat ze geen 18 was maar ver in de 50!!!!!!!!!
Je had de koppen moeten zien van al the boys.
Twee jaar geloven in de vrouw van hun leven en dan onze Loesje van 57!!!!!

Het was SUPER en ook alle mensen konden het waarderen!!!!
Maar dit is een stukje prive!!!!

Slaap lekker!!!!

Sweet dreams!!!!

And take care of our product of love!!!!!

I'm :boogie: :boogie:

Uhm...... Ik ben geen 70 hoor, :duits: Nog lang niet. :haha:

Trusten. :zwaai:

..zapper
12-02-06, 00:43
Geplaatst door Divine_70
Uhm...... Ik ben geen 70 hoor, :duits: Nog lang niet. :haha:

Trusten. :zwaai:
Ben ik te vroeg? En 70 is een mooi jaar hoor :D.

Divine_70
12-02-06, 00:48
Geplaatst door ..zapper
Ben ik te vroeg? En 70 is een mooi jaar hoor :D.

:haha: Te vroeg voor wat?
en ja 70 is het beste bouwjaar van de vorige eeuw, bekend mee ? :D

..zapper
12-02-06, 00:53
Geplaatst door Divine_70
:haha: Te vroeg voor wat?
en ja 70 is het beste bouwjaar van de vorige eeuw, bekend mee ? :D
Al mijn hele leven bekend mee, fantastisch bouwjaar natuurlijk.
Ik hoop dat ik niet te laat ben :D.

tukkersterror
12-02-06, 00:54
Geplaatst door Divine_70
Uhm...... Ik ben geen 70 hoor, :duits: Nog lang niet. :haha:

Trusten. :zwaai: Klopt!!!!!

Tussen Jaren and het aantel jaren zit een groot verschil!!!!
~Dus 10 jaar younger dan mij!!!! :jumping: YES!!! (goed voor mijn ego)!!!! :rolleyes: :wijs: :jumping: ga nu ecchhhtZZZZzzzzzzzzz.

Divine_70
12-02-06, 00:57
Geplaatst door ..zapper
Al mijn hele leven bekend mee, fantastisch bouwjaar natuurlijk.
Ik hoop dat ik niet te laat ben :D.

Ahaa, jij ook 70`er ? :boogie:
Heeft tot dusver wel de beste creaties op de wereld gebracht. :roker:

Divine_70
12-02-06, 00:58
Geplaatst door tukkersterror
Klopt!!!!!

Tussen Jaren and het aantel jaren zit een groot verschil!!!!
~Dus 10 jaar younger dan mij!!!! :jumping: YES!!! (goed voor mijn ego)!!!! :rolleyes: :wijs: :jumping: ga nu ecchhhtZZZZzzzzzzzzz. :wohaa: Trusten :D

mark61
12-02-06, 00:59
Geplaatst door Divine_70
:wohaa: Trusten :D

Ik zal Beheer vragen uw obscene smilie te verwijderen.

..zapper
12-02-06, 00:59
Geplaatst door Divine_70
Ahaa, jij ook 70`er ? :boogie:
Heeft tot dusver wel de beste creaties op de wereld gebracht. :roker:
Volgens mij wordt het hoog tijd dat wij een keer een werkvergadering plannen. :roker:

Divine_70
12-02-06, 01:00
Geplaatst door mark61
Ik zal Beheer vragen uw obscene smilie te verwijderen.

:ninja2: Dan haal ik de onkruidverdelger. :roker:

:hihi:

Divine_70
12-02-06, 01:01
Geplaatst door ..zapper
Volgens mij wordt het hoog tijd dat wij een keer een werkvergadering plannen. :roker:

Bij jou op de werkvloer, of bij mij. :strik:

..zapper
12-02-06, 01:02
Geplaatst door Divine_70
Bij jou op de werkvloer, of bij mij. :strik:
Heb jij ook de luxe van gefaciliteerde ruimte op jouw werkvloer dan? :boogjes:

Divine_70
12-02-06, 01:04
Geplaatst door ..zapper
Heb jij ook de luxe van gefaciliteerde ruimte op jouw werkvloer dan? :boogjes:

Nah, alles kan geregeld worden, heb er alleen geen kingsize staan. :argwaan:
Zou dat eventueel een probleem zijn ? :engel:

..zapper
12-02-06, 01:06
Geplaatst door Divine_70
Nah, alles kan geregeld worden, heb er alleen geen kingsize staan. :argwaan:
Zou dat eventueel een probleem zijn ? :engel:
Klein, knus, fijn. Geen probleem hoor :). Ik heb hier overigens ook nog een klein doch comfortabel bankje staan :engel:.

mark61
12-02-06, 01:07
Het is ten strengste verboden zedeloze tweegesprekken te voeren op dit publiek toegankelijke forum. Wat denkt u dat de Tietjerksteradeelse Koerier morgen niet voor schandelijks over ons geliefde prikbord gaat melden?

Divine_70
12-02-06, 01:08
Geplaatst door ..zapper
Klein, knus, fijn. Geen probleem hoor :). Ik heb hier overigens ook nog een klein doch comfortabel bankje staan :engel:.

Zolang het comfortabel is is het goed, ik bedoel, ik zet mijn derriere geen uren op een foute ondergrond tijdens een goed "werkoverleg" :stout:

..zapper
12-02-06, 01:12
Geplaatst door Divine_70
Zolang het comfortabel is is het goed, ik bedoel, ik zet mijn derriere geen uren op een foute ondergrond tijdens een goed "werkoverleg" :stout:
Het is overdreven om te stellen dat ik uren aan werkoverleg besteed. Een uur of twee lijkt mij wel afdoende. Gelieve mij te excuseren, dan kan ik mij op het overleg gaan voorbereiden.

Divine_70
12-02-06, 01:14
Geplaatst door ..zapper
Het is overdreven om te stellen dat ik uren aan werkoverleg besteed. Een uur of twee lijkt mij wel afdoende. Gelieve mij te excuseren, dan kan ik mij op het overleg gaan voorbereiden.

Ik ga mee, ff mijn schoonheidsslaapje doen. :hihi:
Slaap lekker en de nadere instructies zal ik wel vernemen 1 dezer dagen.
Voor nu wens ik U een behouden nachtrust en gezond weer op.

Btw, 2 uurtjes afdoende ? :argwaan: We moeten voordien dus nog ff in overleg, en valt veel te "bespreken" en ik weet niet of ik dat af kan handelen in 2 uurtjes. :wijs:

:zwaai:

tukkersterror
12-02-06, 21:45
Ik zie dat al onze berichten zijn gewist :jammer: Droevig zeer :jammer:

Maar ja we zijn er weer!!!

Hoe is het met onze planning van de :melk: ?????

Divine_70
12-02-06, 21:47
Geplaatst door tukkersterror
Ik zie dat al onze berichten zijn gewist :jammer: Droevig zeer :jammer:

Maar ja we zijn er weer!!!

Hoe is het met onze planning van de :melk: ?????

Niet zo best, ze zijn allemaal weg gezwommen geloof ik :loens:

tukkersterror
12-02-06, 22:14
Geplaatst door Divine_70
Niet zo best, ze zijn allemaal weg gezwommen geloof ik :loens:

:moe: Tja en natuurlijk tegen de stroom in :moe:
:wohaa: Zit ff te luisteren naar Billy Joel :wohaa: About paradice island(Saigon) dat anti oorlogslied, ben ff de naam vergeten!!!

Maar ik had je alweer dna gestuurd!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Make love not war!!!
:Peace:!!!

Divine_70
12-02-06, 22:17
Geplaatst door tukkersterror
:moe: Tja en natuurlijk tegen de stroom in :moe:
:wohaa: Zit ff te luisteren naar Billy Joel :wohaa: About paradice island(Saigon) dat anti oorlogslied, ben ff de naam vergeten!!!

Maar ik had je alweer dna gestuurd!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Make love not war!!!
:Peace:!!!

Zal gelijk de kast open gooien, ik bedoel we kunnen het nu niet gebruiken dat ik ze mis loop. :hihi:
Geen alcohol/medicijnen gebruikt hoop ik ? :engel:

tukkersterror
12-02-06, 22:40
Geplaatst door Divine_70
Zal gelijk de kast open gooien, ik bedoel we kunnen het nu niet gebruiken dat ik ze mis loop. :hihi:
Geen alcohol/medicijnen gebruikt hoop ik ? :engel:
Nee ik gebruik geen medicijnen en of drugs, maar om eerlijk te weze zit ik nu lekker achter een screwdriver, met mijn dna onder mijn arm!!!

:engel: Mijn liefste vlindertje :engel:Mijn duifje, je fladder te snel van politiek naar dieren!!!!
Kan er niet meer tegen!!!
Weet je wel hoe erg over de datum zijnde dna ruikt!!!!!!!! :wat?!:
En ik maar achter je aan rennen!!!
Denk toch aan mijn conditie na al dat extra geproduceerde dna!!!
Maar toch vind ik je :love: en mijzelf ook!!!

(had je nog dat bericht ontvangen dat ik schreef na de vraag over mijn eigen site???) :fpotver:

Divine_70
12-02-06, 22:44
Geplaatst door tukkersterror
Nee ik gebruik geen medicijnen en of drugs, maar om eerlijk te weze zit ik nu lekker achter een screwdriver, met mijn dna onder mijn arm!!!

:engel: Mijn liefste vlindertje :engel:Mijn duifje, je fladder te snel van politiek naar dieren!!!!
Kan er niet meer tegen!!!
Weet je wel hoe erg over de datum zijnde dna ruikt!!!!!!!! :wat?!:
En ik maar achter je aan rennen!!!
Denk toch aan mijn conditie na al dat extra geproduceerde dna!!!
Maar toch vind ik je :love: en mijzelf ook!!!

(had je nog dat bericht ontvangen dat ik schreef na de vraag over mijn eigen site???) :fpotver:

Beetje wispeltuurig zijn houdt de spannning erin. :hihi:
En ja, ik weet hoe DNA ruikt als het over zijn houdbaarheidsdatum is. :D
Waarom dan nog tijd verliezen, get the hell overhere, dat kostbare spul niet kapot laten gaan. :engel:
Wordt je moe van he, al dat produceren, en het dan ook nog af moeten leggen tegen iemand die meer dan 10 jaar jonger is. :gniffel:

Welke vraag ? :D

tukkersterror
12-02-06, 23:02
Geplaatst door Divine_70
Beetje wispeltuurig zijn houdt de spannning erin. :hihi:
En ja, ik weet hoe DNA ruikt als het over zijn houdbaarheidsdatum is. :D
Waarom dan nog tijd verliezen, get the hell overhere, dat kostbare spul niet kapot laten gaan. :engel:
Wordt je moe van he, al dat produceren, en het dan ook nog af moeten leggen tegen iemand die meer dan 10 jaar jonger is. :gniffel:

Welke vraag ? :D

Jouw vraag, na mijn antwoord over poes 18 :denk: Lampje gaat branden???
Ok my heaven I'm on my way, but it's driving awful whit all this dna under my both arms!!!
But i jump in my car put Pat Bannerte on my radio and listen to "we are young" and love is a battlefield !!!
Zo dus weer retour naar Pigs vallei?!?!
Maar denk je dat je het aan kunt :duivels:
24 hours a man around the house walking like a bodybuilder (dna onder mijn armen) :D Ik voel me nu 18 jaren jong (ok morgen 81 maar dat is een ander verhaal)
:duivels: Zo maak je borst maar nat 2X, here i come to Pigs vallei :duivels:

Divine_70
12-02-06, 23:06
Geplaatst door tukkersterror
Jouw vraag, na mijn antwoord over poes 18 :denk: Lampje gaat branden???
Ok my heaven I'm on my way, but it's driving awful whit all this dna under my both arms!!!
But i jump in my car put Pat Bannerte on my radio and listen to "we are young" and love is a battlefield !!!
Zo dus weer retour naar Pigs vallei?!?!
Maar denk je dat je het aan kunt :duivels:
24 hours a man around the house walking like a bodybuilder (dna onder mijn armen) :D Ik voel me nu 18 jaren jong (ok morgen 81 maar dat is een ander verhaal)
:duivels: Zo maak je borst maar nat 2X, here i come to Pigs vallei :duivels:

Kom maar op jongen, ik lust je rauw, :roker:
Zelfs met twee armen vol DNA. :hihi:
Uhm Pigs vallei ??? Klinkt uhch :vierkant:

( je bedoeld de strandtent ? Nee daar was ik nooit: :D )

~Panthera~
12-02-06, 23:12
Onze Broeder en Zuster hebben het gezelli hier, zie ik ? http://www.millan.net/minimations/smileys/evilgrin.gif (http://www.millan.net)

Divine_70
12-02-06, 23:14
Geplaatst door ~Panthera~
Onze Broeder en Zuster hebben het gezelli hier, zie ik ? http://www.millan.net/minimations/smileys/evilgrin.gif (http://www.millan.net)

:hihi:

:zegniets:

tukkersterror
12-02-06, 23:19
Geplaatst door ~Panthera~
Onze Broeder en Zuster hebben het gezelli hier, zie ik ? http://www.millan.net/minimations/smileys/evilgrin.gif (http://www.millan.net) Klopt helemaal!!!!
Maar pas je wel op!!!!!! we zijn een zakje DNA kwijt geraakt :boogie: en we waren even terug in de flowerpower "make love not war"
En we moeten natuurlijk rekening houden met deze site en hem voor uitsterven behoeden!!! :lekpuh:

~Panthera~
12-02-06, 23:20
:haha:

Denk om je zakje, Broeder. :stout:
Met alle respect, natuurlijk.

Divine_70
12-02-06, 23:27
Geplaatst door tukkersterror
Klopt helemaal!!!!
Maar pas je wel op!!!!!! we zijn een zakje DNA kwijt geraakt :boogie: en we waren even terug in de flowerpower "make love not war"
En we moeten natuurlijk rekening houden met deze site en hem voor uitsterven behoeden!!! :lekpuh:

Kijk ff in je driver mop, misschien is ie ergens blijven plakken. :hihi:

tukkersterror
12-02-06, 23:29
Geplaatst door Divine_70
Kom maar op jongen, ik lust je rauw, :roker:
Zelfs met twee armen vol DNA. :hihi:
Uhm Pigs vallei ??? Klinkt uhch :vierkant:

( je bedoeld de strandtent ? Nee daar was ik nooit: :D ) :huil: Maar ik smaak helemaal niet lekker!!!
Eerst laat je me rennen van hot naar her en nu wil je ook nog mij, ik, it's me OPETEN!!!
RAUW??? EEEeeeeek!!!
You are not spiderwoman i hope!!!!
Ik doe alleen a safe dna :student: denk ik :D weet ik wel zeker!!!
Maar als je nu even stil blijf staan, dan kan ik het afleveren, want het begint alweer verdacht te ruiken, het schuift erin hoor (verkeerde woordkeuze in dit verband) ik bedoel al dat geren van a naar b, van hot naar her, van links naar recht (niet ultra ben ik te lui voor)!!!
Maar heb wel de grootste lol :lol: Oeps spel fout!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Divine_70
12-02-06, 23:32
Geplaatst door tukkersterror
:huil: Maar ik smaak helemaal niet lekker!!!
Eerst laat je me rennen van hot naar her en nu wil je ook nog mij, ik, it's me OPETEN!!!
RAUW??? EEEeeeeek!!!
You are not spiderwoman i hope!!!!
Ik doe alleen a safe dna :student: denk ik :D weet ik wel zeker!!!
Maar als je nu even stil blijf staan, dan kan ik het afleveren, want het begint alweer verdacht te ruiken, het schuift erin hoor (verkeerde woordkeuze in dit verband) ik bedoel al dat geren van a naar b, van hot naar her, van links naar recht (niet ultra ben ik te lui voor)!!!
Maar heb wel de grootste lol :lol: Oeps spel fout!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Misschien is het beter om het verpakt in een gesloten zakje langs te brengen ? :engel:

:D

Btw Of je al dan niet smaakt, rauw of gaar, dat beslis ik dan zelf nog wel ff he. :roker:

rja2
12-02-06, 23:43
Geplaatst door Divine_70
Vorig jaar zijn maar liefst 121.000 Nederlanders naar het buitenland vertrokken. Een jaar eerder waren dat er nog 110.000. Er zijn veel meer emigranten dan immigranten. Er waren ook opnieuw minder geboorten. Daardoor is de groei van de bevolking sinds 1900 niet zo laag geweest. Dat blijkt uit tellingen die het Nederlands Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vrijdag bekend heeft gemaakt. Het aantal inwoners nam vorig jaar met 30.000 toe. Op 1 januari telde het land 16,34 miljoen inwoners.

Een groot deel is niet echt vertrokken uit Nederland,

Die wonen in Duitsland of Belgie, omdat de huizen in Nederland onbetaalbaar zijn, maar die werken gewoon in Nederland.

Divine_70
12-02-06, 23:46
Geplaatst door rja2
Een groot deel is niet echt vertrokken uit Nederland,

Die wonen in Duitsland of Belgie, omdat de huizen in Nederland onbetaalbaar zijn, maar die werken gewoon in Nederland.

Daar heb je een punt.
Hier veel mensen die naar Duitsland verkassen, omdat de huizen daar goedkoper zijn, maar wel gewoon blijven "leven" in Nederland.
Vreemd, ik bedoel, waarom wonen in Duitsland en dan niet de gebruiken overnemen ?
Zouden ze strenger aan moeten pakken.

tukkersterror
13-02-06, 00:56
Geplaatst door ~Panthera~
:haha:

Denk om je zakje, Broeder. :stout:
Met alle respect, natuurlijk.
Durven jullie wel met zijn tweeen :stout: tegen zo'n arme man die normaal met zijn ziel maar nu met zijn twee zakjes onder zijn arm loopt :stout:
Nou ik ga maar weer eens totaal depri :droef: kijken :droef: waar mijn dna is gebleven!!!
(in my sweet dreams)

Sisters sleep well, have a nice day and tomorrow i will see both back!!!
Same time, same place!!!!
maroc.nl (als het werkt)

Ik ga
:droef: !!!!!!!!

rja2
13-02-06, 05:31
Geplaatst door Divine_70
Daar heb je een punt.
Hier veel mensen die naar Duitsland verkassen, omdat de huizen daar goedkoper zijn, maar wel gewoon blijven "leven" in Nederland.
Vreemd, ik bedoel, waarom wonen in Duitsland en dan niet de gebruiken overnemen ?
Zouden ze strenger aan moeten pakken.
Vaak gaan die kinderen gewoon in Nederland naar school.

Ik ken een aantal mensen die in Duitsland wonen , ik heb een collega die het gaat doen in Duitsland wonen.

Ik heb van me moeder begrepen, dat in mijn geboortestad Hengelo Overrijsel, alle wethouders in Duitsland wonen.

tukkersterror
13-02-06, 07:18
Geplaatst door rja2
Vaak gaan die kinderen gewoon in Nederland naar school.

Ik ken een aantal mensen die in Duitsland wonen , ik heb een collega die het gaat doen in Duitsland wonen.

Ik heb van me moeder begrepen, dat in mijn geboortestad Hengelo Overrijsel, alle wethouders in Duitsland wonen.

Goedemorgen rja2, ik wil even een foutje van jou rechtzetten.
Ik ben zelf ook geboren en getogen in Hengelo (Ov.), maar onze wethouders wonen niet in Duitsland, om je verkiesbaar te stellen voor de gemeenteraad verkiesingen in Hengelo, moet je wonen in Hengelo, of genegen zijn om binnen de 6 maanden na aanstelling hier te wonen.
Alle adresen van de wethouders kun je krijgen op het gemeentehuis!!!
Zelfs Frank onze burgermeester woont nu hier in Hengelo!!!

..zapper
13-02-06, 07:21
Geplaatst door tukkersterror
Goedemorgen rja2, ik wil even een foutje van jou rechtzetten.
Ik ben zelf ook geboren en getogen in Hengelo (Ov.), maar onze wethouders wonen niet in Duitsland, om je verkiesbaar te stellen voor de gemeenteraad verkiesingen in Hengelo, moet je wonen in Hengelo, of genegen zijn om binnen de 6 maanden na aanstelling hier te wonen.
Alle adresen van de wethouders kun je krijgen op het gemeentehuis!!!
Zelfs Frank onze burgermeester woont nu hier in Hengelo!!!
Goedemorgen.
Het is niet zo moeilijk om een 'registratie' adres in Nederland te krijgen hoor. Daarnaast neem ik aan dat wethouders voldoende steekpenningen krijgen voor een tweede huisje in het populaire buurland.

Mark
13-02-06, 07:37
Vorig jaar zijn maar liefst 121.000 Nederlanders naar het buitenland vertrokken

maar goed dat ik ben gegaan, 120.999 klinkt voor geen meter.

Divine_70
13-02-06, 18:34
Geplaatst door rja2
Vaak gaan die kinderen gewoon in Nederland naar school.

Ik ken een aantal mensen die in Duitsland wonen , ik heb een collega die het gaat doen in Duitsland wonen.

Ik heb van me moeder begrepen, dat in mijn geboortestad Hengelo Overrijsel, alle wethouders in Duitsland wonen.

Dat is ongeveer wat ik bedoel.
Ze verhuizen met kinderen naar bijvoorbeeld Duitsland maar doen ze op een Nederlandse school.
Gevolg, ze maken vriendjes op school die grootkans te ver weg wonen om een middagje te komen spelen, en de kindertjes in de buurt verstaan ze niet omdat ze geen duits leren.
Als ze dan zo nodig in het buitenland willen wonen en profiteren, waarom dan niet volledig integreren ?

..zapper
13-02-06, 18:38
Geplaatst door Divine_70
Dat is ongeveer wat ik bedoel.
Ze verhuizen met kinderen naar bijvoorbeeld Duitsland maar doen ze op een Nederlandse school.
Gevolg, ze maken vriendjes op school die grootkans te ver weg wonen om een middagje te komen spelen, en de kindertjes in de buurt verstaan ze niet omdat ze geen duits leren.
Als ze dan zo nodig in het buitenland willen wonen en profiteren, waarom dan niet volledig integreren ?
Ik eis per direct Nederlandse scholen in de Duitse grensstreek.

Divine_70
13-02-06, 18:39
Geplaatst door ..zapper
Ik eis per direct Nederlandse scholen in de Duitse grensstreek.

Of je kan eisen dat de ouders dichterbij de Nederlandse grens gaan wonen ? :hihi:

..zapper
13-02-06, 18:40
Geplaatst door Divine_70
Of je kan eisen dat de ouders dichterbij de Nederlandse grens gaan wonen ? :hihi:
Nee hoor, we leren die Duitsers wel even wat integratie inhoud. :D

Divine_70
13-02-06, 18:44
Geplaatst door ..zapper
Nee hoor, we leren die Duitsers wel even wat integratie inhoud. :D

:haha: Jij vergeet heel even waarom die Duitsers van die dikke hoofden hebben. :engel:

Spoetnik
13-02-06, 18:46
Geplaatst door Divine_70
Dat is ongeveer wat ik bedoel.
Ze verhuizen met kinderen naar bijvoorbeeld Duitsland maar doen ze op een Nederlandse school.
Gevolg, ze maken vriendjes op school die grootkans te ver weg wonen om een middagje te komen spelen, en de kindertjes in de buurt verstaan ze niet omdat ze geen duits leren.
Als ze dan zo nodig in het buitenland willen wonen en profiteren, waarom dan niet volledig integreren ?

Die nederlanders wonen natuurlijk allemaal in dezelfde wijk.

Divine_70
13-02-06, 18:49
Geplaatst door Spoetnik
Die nederlanders wonen natuurlijk allemaal in dezelfde wijk.

Je ziet het inderdaad steeds meer gebeuren, maar het is zeker nog lang niet overal het geval.

tukkersterror
13-02-06, 19:10
Geplaatst door Divine_70
Je ziet het inderdaad steeds meer gebeuren, maar het is zeker nog lang niet overal het geval.

Als je nou als nederlander woont op een onbewoond eiland, welke taal spreek je dan en heb ik ook recht op een nederlandse school of val ik dan niet onder het ontwikkelings programma!!!

Nu even serieus, in Gronau, Epe, Nordhorn en andere plaatsen aan de grens in duitsland word al les gegeven in het Nederlands, deze gemeentes heeft extra leerkrachten aangetrokken om de kinderen zo snel mogelijk de duitse taal te leren.
Sommige zoals kennisen van mij, hebben kinderen die in de laatste klas zitten of gaan en deze kiezen er voor om deze kinderen het laatste schooljaar in hun eigen klas te laten afmaken!!!
En dat met vriendjes dat valt nog wel mee, bijna iedere week (weekend) zie ik wel 1 van deze home alone-tjes!!!

Een klein geheimpje, als ik de kans krijg ben ik ook vertrokken uit het land van de regeltjes!!!

Divine_70
13-02-06, 19:15
Geplaatst door tukkersterror
Als je nou als nederlander woont op een onbewoond eiland, welke taal spreek je dan en heb ik ook recht op een nederlandse school of val ik dan niet onder het ontwikkelings programma!!!

Nu even serieus, in Gronau, Epe, Nordhorn en andere plaatsen aan de grens in duitsland word al les gegeven in het Nederlands, deze gemeentes heeft extra leerkrachten aangetrokken om de kinderen zo snel mogelijk de duitse taal te leren.
Sommige zoals kennisen van mij, hebben kinderen die in de laatste klas zitten of gaan en deze kiezen er voor om deze kinderen het laatste schooljaar in hun eigen klas te laten afmaken!!!
En dat met vriendjes dat valt nog wel mee, bijna iedere week (weekend) zie ik wel 1 van deze home alone-tjes!!!

Een klein geheimpje, als ik de kans krijg ben ik ook vertrokken uit het land van de regeltjes!!!

Lieve schat :D Ik ken de regels in Nordhorn wel een beetje, het is bijna om de hoek :knipoog:
Ik weet dan ook uit ervaring dat enkele kinderen uit mijn dochter haar klas niet veel spelen met klasgenootjes omdat ze "te ver" Duitsland in wonen.

En wat betreft land verlaten,als ik de kans zag, was ik ook weg.

tukkersterror
13-02-06, 21:57
Geplaatst door Divine_70
Lieve schat :D Ik ken de regels in Nordhorn wel een beetje, het is bijna om de hoek :knipoog:
Ik weet dan ook uit ervaring dat enkele kinderen uit mijn dochter haar klas niet veel spelen met klasgenootjes omdat ze "te ver" Duitsland in wonen.

En wat betreft land verlaten,als ik de kans zag, was ik ook weg.

Klopt te ver in duitsland is ook niet goed, de kans dat je je nek breekt over de kuilen die ze gegraven hebben is zeer groot!!!

Ik moet dee woensdag nog even heen!!!

Drank halen!!! :fparty:

Divine_70
13-02-06, 22:03
Geplaatst door tukkersterror
Klopt te ver in duitsland is ook niet goed, de kans dat je je nek breekt over de kuilen die ze gegraven hebben is zeer groot!!!

Ik moet dee woensdag nog even heen!!!

Drank halen!!! :fparty:

Maar lieverd, :love: Je moet ook altijd een aanhangertje zand en een schep mee nemen hoor :D
Waar haal je je drank ? ook in Nordhorn ? :engel:

De groeten
13-02-06, 22:07
Geplaatst door tukkersterror
Sommige zoals kennisen van mij, hebben kinderen die in de laatste klas zitten of gaan en deze kiezen er voor om deze kinderen het laatste schooljaar in hun eigen klas te laten afmaken !!!
Daartegen moet snel ingegrepen worden! :wink:

tukkersterror
13-02-06, 22:17
Geplaatst door De groeten
Daartegen moet snel ingegrepen worden! :wink:
:droef: Laat me ff nadenken over het andwoord :droef: :lol: Ja het Riag en slachtofferhulp is reeds ingeschakeld en verklaart dat het vlees na de slacht voor een speciale prijs word verkocht door de Aldy!!!

Divine_70
13-02-06, 22:19
Geplaatst door De groeten
Daartegen moet snel ingegrepen worden! :wink:

:haha: Dat verklaart gelijk ook zijn naam :D TukkersTERROR. :hihi:

tukkersterror
13-02-06, 22:20
Dat wilde ik ook maar jij hebt de schep nog steeds, omdat je nog steeds twijvel of je nou aan mijn wortel gaat ttrekken of dat je hem er insteekt!!! :vingers:

Divine_70
13-02-06, 22:27
Geplaatst door tukkersterror
Dat wilde ik ook maar jij hebt de schep nog steeds, omdat je nog steeds twijvel of je nou aan mijn wortel gaat ttrekken of dat je hem er insteekt!!! :vingers:

Hoelang sta je al wortel te schieten ?
Dan heb ik een beetje een idee hoelang ze zijn. :hihi:

tukkersterror
13-02-06, 22:35
Geplaatst door Divine_70
Hoelang sta je al wortel te schieten ?
Dan heb ik een beetje een idee hoelang ze zijn. :hihi:
98 cm :zweep: Sorry had de duimstok achterstevoren, nog ff een keer kijken :ergleuk: T :( Tw :brozac: :brozac: Twee cm.

Divine_70
13-02-06, 22:38
Geplaatst door tukkersterror
98 cm :zweep: Sorry had de duimstok achterstevoren, nog ff een keer kijken :ergleuk: T :( Tw :brozac: :brozac: Twee cm.

:droef:

:denk: Misschien een strak plan om een potloodje te transplanteren ?

tukkersterror
13-02-06, 23:07
Geplaatst door Divine_70
:droef:

:denk: Misschien een strak plan om een potloodje te transplanteren ? :love2: Lieve schat in iets wat er niet is kun je ook niets transplanteren :fpuh: :giechel:

:denk: :droef: :denk: maar ik heb nog wel een slurfje van een olifant, kan hem er aannaaien, maar dan moet je wel beloven geen pinda's op tafel te zetten, tijdens verjaardagen, staat zo lullig bij the familie :wow:
Wie ben jij nou weer :afro: avro??? avro is rood en schrijven kunnen ze ook al niet!!!

Divine_70
13-02-06, 23:12
Geplaatst door tukkersterror
:love2: Lieve schat in iets wat er niet is kun je ook niets transplanteren :fpuh: :giechel:



Al eens overwogen dan om je om te laten bouwen ? Ik bedoel, het begin is er. :stout:
Alleen nog een paar borsten en het plaatje zal compleet zijn. :engel:

tukkersterror
13-02-06, 23:24
Geplaatst door Divine_70
Al eens overwogen dan om je om te laten bouwen ? Ik bedoel, het begin is er. :stout:
Alleen nog een paar borsten en het plaatje zal compleet zijn. :engel: :love: :love: :love2: :fplayer: daar was ik al mee bezig, alleen ik ben zo bang voor de laatste operatie, de allerlaatste....... dat ze het gat in mijn hand maken :fpuh:

Maar als je het niet erg vind dan ga ik de hond uitlaten :zweep: nee een echte hond bedoel ik, en dan ff douchen (kom je mijn rug wassen???) en dan zachtjes tussen de lakentjes, oogjes dicht en snaveltje toe!!!

Welterusten en tot morgen, same time same site!!!! :romance:

Divine_70
13-02-06, 23:26
Geplaatst door tukkersterror
:love: :love: :love2: :fplayer: daar was ik al mee bezig, alleen ik ben zo bang voor de laatste operatie, de allerlaatste....... dat ze het gat in mijn hand maken :fpuh:

Maar als je het niet erg vind dan ga ik de hond uitlaten :zweep: nee een echte hond bedoel ik, en dan ff douchen (kom je mijn rug wassen???) en dan zachtjes tussen de lakentjes, oogjes dicht en snaveltje toe!!!

Welterusten en tot morgen, same time same site!!!! :romance:

Tssss As if wij vrouwen allemaal een gat in de hand hebben. :ego:
Ik doe niet anders dan kitten van mannenhanden, is echt een gat in de markt geworden. :melig:

Sweet dreams, spreek je weer, :knipoog:

:zwaai:

tukkersterror
13-02-06, 23:57
Geplaatst door Divine_70
Tssss As if wij vrouwen allemaal een gat in de hand hebben. :ego:
Ik doe niet anders dan kitten van mannenhanden, is echt een gat in de markt geworden. :melig:

Sweet dreams, spreek je weer, :knipoog:

:zwaai:

Sweet dreams, hou meer van hartig dan zoet :engel: :fpuh: :D

rja2
14-02-06, 08:22
Geplaatst door tukkersterror
Goedemorgen rja2, ik wil even een foutje van jou rechtzetten.
Ik ben zelf ook geboren en getogen in Hengelo (Ov.), maar onze wethouders wonen niet in Duitsland, om je verkiesbaar te stellen voor de gemeenteraad verkiesingen in Hengelo, moet je wonen in Hengelo, of genegen zijn om binnen de 6 maanden na aanstelling hier te wonen.
Alle adresen van de wethouders kun je krijgen op het gemeentehuis!!!
Zelfs Frank onze burgermeester woont nu hier in Hengelo!!!
Dat de Burgemeester in een stad woont weet ik.

M'n moeder heeft jaren gewerkt op het gemeentehuis, ze komt er nog regelmatig naar haar pensioen, ze kent veel van die wethouders persoonlijk.

tukkersterror
14-02-06, 09:11
Geplaatst door rja2
Dat de Burgemeester in een stad woont weet ik.

M'n moeder heeft jaren gewerkt op het gemeentehuis, ze komt er nog regelmatig naar haar pensioen, ze kent veel van die wethouders persoonlijk.

Dat sommigen van hen een tweede huis hebben in het buitenland is mij bekend, dat is ook niet verboden.....................maar als er iemand inderdaad buiten onze gemeente woont zou ik dit graag van je vernemen en dit aankaarten bij de provincie.
Het zal dan na wethouder van der Wal het zoveelste politieke rel zijn bij dat arogante zooitje wat er nu zit.
Zover ik weet woont er 1 in Delden, maar dit is toegestaan na een grondig onderzoek (hij woont nog bij zijn ouders thuis).

Zou wereld nieuws zijn!!!