PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlanders steunen Submission 2



..zapper
10-02-06, 22:51
Nederlanders steunen Submission 2

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

Een grote meerderheid (84%) van de Nederlanders vindt dat Ayaan Hirsi Ali door moet gaan met het maken van haar film 'Submission 2'. Dat blijkt uit een enquête gehouden voor RTL Nieuws.

Discussie
Sinds de rel rond de cartoons over de profeet Mohammed is uitgebroken, is in Nederland opnieuw discussie ontstaan over het project van Hirsi Ali. Maar de meeste Nederlanders zijn voor, ook als dat leidt tot heftige reacties in de moslimwereld.

Woede
Met het maken van Submission 2 zal de woede van een deel van de Islamitische wereld zich op Nederland richten, denkt 73% van de Nederlanders.

Homoseksuelen
Hirsi Ali heeft het script van Submission 2 af. De film gaat opnieuw over onderdrukking door de islam; dit keer niet onderdrukking van vrouwen, maar die van homoseksuelen. Wanneer de opnames beginnen is nog niet bekend.

Persvrijheid
Overigens is maar 36% positief over de film zelf. De grootste groep (45%) is neutraal en 20% is ronduit negatief. Maar los daarvan vinden de meeste mensen dat zo'n film wel moet kunnen. Want dat hoort bij de persvrijheid, vindt een zeer grote groep (88%). Het onderzoek is gehouden door TNS Nipo.

bron: RTL

..zapper
10-02-06, 22:52
Persoonlijk vind ik dat ze moet kiezen, dit soort dingen, of politiek. Nu is het behoorlijk belangenverstrengelend.

Swahili
10-02-06, 22:57
En persoonlijk vind ik dat we niet Ayaan's mening als maatstaf moeten nemen. Er waren heel wat zaken aan te merken op Submission 1 (bijvoorbeeld dat de scene waarin een vrouw zegt te zijn verkracht door haar oom en dat op God afschuift, terwijl de Islam heel duidelijk is inzake incest (=verboden)). Helaas zijn die zaken ondergesneeuwd door de kritiek en de ophef die de film veroorzaakte, waardoor iedereen voor Ayaan ging staan en haar mening tot standaard verhief. Dus mijn advies: wacht rustig af, beoordeel de film op zijn meritus en ga een inhoudelijk debat aan.

Wizdom
10-02-06, 23:04
Weten die "schapen" ook waarom ze het steunen...?

MaRiaH
10-02-06, 23:22
Geplaatst door Wizdom
Weten die "schapen" ook waarom ze het steunen...?

wie respect eist en het zelf nooit geeft, zal het nooit krijgen..


het schaap is de wolf altijd te slim af.. Ken je sprookjesboeken!:D

Wizdom
10-02-06, 23:24
Geplaatst door MaRiaH
wie respect eist en het zelf nooit geeft, zal het nooit krijgen..


het schaap is de wolf altijd te slim af.. Ken je sprookjesboeken!:D

Ik eis geen respect... Ik verwacht gewoon normaal fatsoen...

Het woord "schaap" komt van de uitdrukking... De schapen volgen de herder...

MaRiaH
10-02-06, 23:28
Geplaatst door Wizdom
Ik eis geen respect... Ik verwacht gewoon normaal fatsoen...

Het woord "schaap" komt van de uitdrukking... De schapen volgen de herder...

ja en? vond je dat respectvol dan?

En welke herder volg jij?

Wizdom
10-02-06, 23:34
Geplaatst door MaRiaH
ja en? vond je dat respectvol dan?

En welke herder volg jij?

Degene waarvan wordt gepoogd zijn licht te doven... Het licht wat het hetzelfde WESTEN uit zijn donkere middeleeuwen heeft bevrijd...

Echter de donkere wolken van achterlijkheid trekken zich weer samen boven het WESTEN...

MaRiaH
10-02-06, 23:35
Geplaatst door Wizdom
Degene waarvan wordt gepoogd zijn licht te doven... Het licht wat het hetzelfde WESTEN uit zijn donkere middeleeuwen heeft bevrijd...

Echter de donkere wolken van achterlijkheid trekken zich weer samen boven het WESTEN...

Inderdaad... donkere wolken van achterlijkheid trekken zich weer samen boven het WESTEN... :fplet:

Wizdom
10-02-06, 23:37
Geplaatst door MaRiaH
Inderdaad... donkere wolken van achterlijkheid trekken zich weer samen boven het WESTEN... :fplet:

De laatste keer dat we dat hadden was toen een meneer met een klein snorretje het in zijn bol had gehaald dat hij het recht had om de Joodse medemens te krenken...

MaRiaH
10-02-06, 23:41
Geplaatst door Wizdom
De laatste keer dat we dat hadden was toen een meneer met een klein snorretje het in zijn bol had gehaald dat hij het recht had om de Joodse medemens te krenken...

Ja tuurlijk, dat was bijna hetzelfde als een spotprent

:moe:

Wizdom
10-02-06, 23:48
Geplaatst door MaRiaH
Ja tuurlijk, dat was bijna hetzelfde als een spotprent

:moe:

Het gaat niet om de spotprent... Geen enkele Moslim ziet in die spotprent een belichaming van DE ZUIVERSTE PERSOON die op AARDE heeft GELOPEN...

Wat ons Moslims zo kwaad maakt is die WALCHELIJKE INTENTIE...

Mohamed (VZMH) is hoog verheven boven elke KAFIR INTENTIES... Hij zal dan ook geen beroep kunnen doen op de vergeving van de ZONDEN op verzoek van ONZE HEILIGE PROFEET (VZMH)...

Elke PROFEET heeft van Allah (SWT) een wens mogen doen die in vervulling ging...

De Profeet Mohamed (VZMH) heeft gevraagd om GRATIE te mogen verlenen voor ZIJN UMMA...

Hij is de ENIGE PROFEET DIE OP DEZE GEDACHTE IS GEKOMEN....

MOGE ALLAH (SWT) DE PROFEET (VZMH) DE HOOGSTE GUNST GUNNEN DIE EEN MENS VAN ZIJN SCHEPPER MAG VERWACHTEN...

MaRiaH
11-02-06, 00:25
Geplaatst door Wizdom
Het gaat niet om de spotprent... Geen enkele Moslim ziet in die spotprent een belichaming van DE ZUIVERSTE PERSOON die op AARDE heeft GELOPEN...

Wat ons Moslims zo kwaad maakt is die WALCHELIJKE INTENTIE...

Mohamed (VZMH) is hoog verheven boven elke KAFIR INTENTIES...

Als dat zo is.., waarom maak je je dan zo druk?

Wizdom
11-02-06, 00:27
Geplaatst door MaRiaH
Als dat zo is.., waarom maak je je dan zo druk?

Jullie hebben het recht niet om Moslims te KRENKEN... Zo simpel is dat punt.

MaRiaH
11-02-06, 00:30
Geplaatst door Wizdom
Jullie hebben het recht niet om Moslims te KRENKEN... Zo simpel is dat punt.

Jullie???? :schrik:


waarom hebben moslims wel het recht andersgelovigen te krenken?
denk bijv aan joden?
Of christenen?

(alleen al op dit forum zijn er dagelijks evt. krenkingen te lezen.. )

Wizdom
11-02-06, 00:33
Geplaatst door MaRiaH
Jullie???? :schrik:


waarom hebben moslims wel het recht andersgelovigen te krenken?
denk bijv aan joden?
Of christenen?

(alleen al op dit forum zijn er dagelijks evt. krenkingen te lezen.. )

Het is een reactie op de vogelvrij verklaring van "Moslims" en hun gevoeligheden...

MaRiaH
11-02-06, 00:36
Geplaatst door Wizdom
Het is een reactie op de vogelvrij verklaring van "Moslims" en hun gevoeligheden...

dus als moslims beledigen dan ligt het aan die anderen..?
een soort eigen-schuld -dikke-bult-verhaal..?

Wizdom
11-02-06, 00:39
Geplaatst door MaRiaH
dus als moslims beledigen dan ligt het aan die anderen..?
een soort eigen-schuld -dikke-bult-verhaal..?

Moslims beledigen niet punt. Geef eens een voorbeeld uit de media zoals de spotprenten...

Sallahddin
11-02-06, 12:00
Hirsi'tje:ga maar vooraal door met "subversion...submission 2",en nog's andere anti-Islam kruistochten,het is goed om verder escalatie te blijven stimuleren tot op het kookpunt dan kan je de gevolgen niet overzien en dan gaat deze sinister en cynish wereld naar de ...klote!!!!!!!

rachidinoh
11-02-06, 12:10
Als submission 2 uit komt heeft niet hirsi extra Body Gards nodig, maar ook alle HOm.s in NL en de wereld.......... en wie gaat dat financieren.....van mijn belasting geld blijven ze af.



Ik hoop niet dat het zo ver komt en dat ze een keer een tikkeltje verstand krijgt net genoeg om te weten dat ze er toch niets mee bereikt.....





Ik vind dat ze haar hoofd moet stoten....hard ook, zodat ze demend wordt hahahah

MaRiaH
11-02-06, 12:23
Geplaatst door rachidinoh
Als submission 2 uit komt heeft niet hirsi extra Body Gards nodig, maar ook alle HOm.s in NL en de wereld.......... en wie gaat dat financieren.....van mijn belasting geld blijven ze af.



Ik hoop niet dat het zo ver komt en dat ze een keer een tikkeltje verstand krijgt net genoeg om te weten dat ze er toch niets mee bereikt.....





Ik vind dat ze haar hoofd moet stoten....hard ook, zodat ze demend wordt hahahah

Echt.
ik begin zo te walgen van dat achterlijke geklets.

Als submission 2 uit komt en je hebt er een probleem mee, dan kijk je maar niet.
Als je het er niet mee eens bent heb je gewoon pech.

MaRiaH
11-02-06, 12:35
Geplaatst door Wizdom
Moslims beledigen niet punt. Geef eens een voorbeeld uit de media zoals de spotprenten...

Ik heb er hier al voldoende voorbij zien komen.. van imams die fatwah's over homo's uitspreken tot leiders die de holocaust ontkennen.

maar een goed voorbeeld is het bashen van de joden in combinatie met de spotprents.. en de leuzen die men roept.. terwijl die met het hele verhaal niks van doen hebben.

Moslims beledigen misschien wel meer dan anderen dat doen. ik hoor zo vaak beledigen aan het adres van christenen of joden.

Maar als er andersom kritiek wordt geuit.. dan is het hek van de dam.

Het wordt tijd dat de Islam eens evolueert tot een geemancipeerde aanhang, die het vermogen kent kritiek te incasseren.
Zoals het nu overkomt op de rest van de wereld is het duidelijk dat er sprake is van een groot minderwaardigheidscomplex.

Wie een minderwaardigheidscomplex heeft verdraagt geen kritiek.

Sallahddin
11-02-06, 12:39
Geplaatst door MaRiaH
Echt.
ik begin zo te walgen van dat achterlijke geklets.

Als submission 2 uit komt en je hebt er een probleem mee, dan kijk je maar niet.
Als je het er niet mee eens bent heb je gewoon pech.






Ga je kijken als er een film wordt gemaakt over het ontkennen van het bestaan van de Holocaust???...dacht ik niet... !
Bovendien,een soortgelijk film zou nooit de kans krijgen verder dan het script te kunnen overleven En de eventuele makers of schrijvers ook niet!



Una uhubah :denk niet dat je weet wat houb is,assimilatie griet!

Swahili
11-02-06, 12:40
Geplaatst door MaRiaH
Ik heb er hier al voldoende voorbij zien komen.. van imams die fatwah's over homo's uitspreken tot leiders die de holocaust ontkennen.

maar een goed voorbeeld is het bashen van de joden in combinatie met de spotprents.. en de leuzen die men roept.. terwijl die met het hele verhaal niks van doen hebben.

Moslims beledigen misschien wel meer dan anderen dat doen. ik hoor zo vaak beledigen aan het adres van christenen of joden.

Maar als er andersom kritiek wordt geuit.. dan is het hek van de dam.

Het wordt tijd dat de Islam eens evolueert tot een geemancipeerde aanhang, die het vermogen kent kritiek te incasseren.
Zoals het nu overkomt op de rest van de wereld is het duidelijk dat er sprake is van een groot minderwaardigheidscomplex.

Wie een minderwaardigheidscomplex heeft verdraagt geen kritiek.

Mooie ogen heb jij...

MaRiaH
11-02-06, 12:46
Geplaatst door Swahili
Mooie ogen heb jij...

Thnx

dat is dankzij het italiaanse bloed.. :hihi:

Swahili
11-02-06, 12:49
Geplaatst door MaRiaH
Thnx

dat is dankzij het italiaanse bloed.. :hihi:

Half Italiaans?

Sallahddin
11-02-06, 12:50
Geplaatst door MaRiaH
Ik heb er hier al voldoende voorbij zien komen.. van imams die fatwah's over homo's uitspreken tot leiders die de holocaust ontkennen.

maar een goed voorbeeld is het bashen van de joden in combinatie met de spotprents.. en de leuzen die men roept.. terwijl die met het hele verhaal niks van doen hebben.

Moslims beledigen misschien wel meer dan anderen dat doen. ik hoor zo vaak beledigen aan het adres van christenen of joden.

Maar als er andersom kritiek wordt geuit.. dan is het hek van de dam.

Het wordt tijd dat de Islam eens evolueert tot een geemancipeerde aanhang, die het vermogen kent kritiek te incasseren.
Zoals het nu overkomt op de rest van de wereld is het duidelijk dat er sprake is van een groot minderwaardigheidscomplex.

Wie een minderwaardigheidscomplex heeft verdraagt geen kritiek.




Minderwaardigheidscomplex???:brilliant massapsychoanalyse!!!
Dus je kan men in het hart , waardigheid & identiteit ,o.a., treffen en alds die durft verontwaardiging en woede te laten blijken is het dan een minderwaardigheidscomplex,wat een strontredenring ,excusez-le mot!!!



Die spotprenten hebben niks te maken ,o.a., met kritiek maar veel te maken met minachting ,belediging & demonisering van de ander!



Het erbij halen van de joden rond deze affaire is wel terecht in de zin van die "double standards",comprende???

MaRiaH
11-02-06, 12:52
Geplaatst door Sallahddin
Ga je kijken als er een film wordt gemaakt over het ontkennen van het bestaan van de Holocaust???...dacht ik niet... joden-lover!
Bovendien,een soortgelijk film zou nooit de kans krijgen verder dan het script te kunnen overleven En de eventuele makers of schrijvers ook niet!



Una uhubah :denk niet dat je weet wat houb is,assimilatie griet!

Zie je wel..
gelijk beledigen.

Jij hoeft niet naar submission te kijken.

Het ontkennen van de holocaust is iets heel anders dan kritiek op de Islam.
Dat je dat verschil niet begrijpt dat is precies wat ik bedoel.

Wat vind jij dan van films als Life of Brian of de popie jopie act over de paus. Dat is toch ook beledigend voor christenen?
Trouwens ook voor moslims, tenslotte gaat het ook over de profeet Isa.
Of zijn de principes minder zwaar als het Isa betreft? En hoe komt dat dan?

MaRiaH
11-02-06, 12:52
Geplaatst door Swahili
Half Italiaans?

neuh, 1/4

Swahili
11-02-06, 12:56
Geplaatst door MaRiaH
neuh, 1/4

Da's ook niet veel... :) En de kleur van je haren?

MaRiaH
11-02-06, 12:57
Geplaatst door Sallahddin
Die spotprenten hebben niks te maken ,o.a., met kritiek maar veel te maken met minachting ,belediging & demonisering van de ander!


Minachtig, belediging en demonsering zijn gevoelens van het slachtoffer.

Als je weet waar je voor staat kwetst het je wel, maar sta je erboven.

Om eerlijk te zijn, zie ik in prents geen minachting.
Het feit dat sommigen het zo voelen zegt dus iets over het slachtoffer.

MaRiaH
11-02-06, 13:00
Geplaatst door Swahili
Da's ook niet veel... :) En de kleur van je haren?

donkerbruin (net geen zwart helaas..) :p

Swahili
11-02-06, 13:03
Geplaatst door MaRiaH
donkerbruin (net geen zwart helaas..) :p

Nice :duim:

En Mariah is je echte naam?

MaRiaH
11-02-06, 13:05
Geplaatst door Swahili
Nice :duim:

En Mariah is je echte naam?

tuurlijk...........











Niet. :jeweetog:

..zapper
11-02-06, 13:08
Geplaatst door MaRiaH
tuurlijk...........











Niet. :jeweetog:

Ik heb ook donkerbruin haar :tik:
En ik post ook niet onder mijn echte naam :tik:

MaRiaH
11-02-06, 13:09
Geplaatst door ..zapper
Ik heb ook donkerbruin haar :tik:
En ik post ook niet onder mijn echte naam :tik:

Dat is toevallig... :wohaa:

Heb je ook blauw-groene ogen? :wtf:

Swahili
11-02-06, 13:10
Geplaatst door MaRiaH
tuurlijk...........

Niet. :jeweetog:

Issabella?

..zapper
11-02-06, 13:12
Geplaatst door MaRiaH
Dat is toevallig... :wohaa:

Heb je ook blauw-groene ogen? :wtf:

<- Officieel grijs-groen, maar het hangt nogal af van de verlichting.

:jumping:

MaRiaH
11-02-06, 13:15
Geplaatst door Swahili
Issabella?

nope.

geen italiaanse naam, helaas.

MaRiaH
11-02-06, 13:15
Geplaatst door ..zapper
<- Officieel grijs-groen, maar het hangt nogal af van de verlichting.

:jumping:

hmmz, een limburger met spaans bloed in de voorouders?

Swahili
11-02-06, 13:17
Geplaatst door MaRiaH
nope.

geen italiaanse naam, helaas.

Gewoon Karin? Of Astrid?

..zapper
11-02-06, 13:18
Geplaatst door MaRiaH
hmmz, een limburger met spaans bloed in de voorouders?
Geen idee, wel zigeunerbloed enkele generaties ver terug. Krijg ook meteen een teint als de zon zich laat zien, maar muziek maken kan ik niet :).

HarmuutHolland
11-02-06, 15:28
Geplaatst door MaRiaH
wie respect eist en het zelf nooit geeft, zal het nooit krijgen..


het schaap is de wolf altijd te slim af.. Ken je sprookjesboeken!:D

Pcies ja: sprookjes :lole:

De groeten
11-02-06, 17:07
Geplaatst door MaRiaH
nope.

geen italiaanse naam, helaas. Repelsteeltje, misschien?

Dolle Fatima
11-02-06, 17:24
Ach waar maken we ons druk om.
Over een jaar of zes maakt AHA een Submission 16 die gaat over Polen die onze banen inpikken, en Chinezen die de wereldeconomie beheersen.

Sallahddin
11-02-06, 18:08
Geplaatst door MaRiaH
Zie je wel..
gelijk beledigen.

Jij hoeft niet naar submission te kijken.

Het ontkennen van de holocaust is iets heel anders dan kritiek op de Islam.
Dat je dat verschil niet begrijpt dat is precies wat ik bedoel.

Wat vind jij dan van films als Life of Brian of de popie jopie act over de paus. Dat is toch ook beledigend voor christenen?
Trouwens ook voor moslims, tenslotte gaat het ook over de profeet Isa.
Of zijn de principes minder zwaar als het Isa betreft? En hoe komt dat dan?


Oh,ja zo is het, je kan niet anders dan gelijk waanhoppig en verontwaardigd worden van zulke ontkennende reacties van "the obvious" door de kop in de zand te steken alsof er niets is mis met de volkomen perfect westerse manier van denken("sacred" en onbetwist ) alleen met die van ons natuurlijk!!!(we schieten ook ernstig te kort maar daar wordt het groot verschil duidelijk tussen Islam als niet alleen maar een religie maar vooraal ook als visie op de wereld en manier van denken en leven ,en de menselijke moslims die niet altijd er naar handelen ,ver van dat!)!
Fouten en tekortkomingen toegeven en eventueel herstellen of corrigeren siert fatsoenlijke mensen die weten dat ze geen godden zijn maar slechts mensen:fouten maken is menselijk!
Dus ,geen paternalistishe preken of zinloze rhetoriek kunnen er bijdragen mensen tot elkaar samen te brengen !



Hou op ,zeg,je weet precies wat ik bedoel en ik heb het over de zgn selectief "vrijheid" van haat vermomd en gecamoufleerd in de gedaante van vrijheid van meninsuiting die wordt telkens & weer misbruikt door zieke geesten als je !

En... we geloven in alle profeten natuurlijk dus ook in Isa en dat weet je dus en het is even erg als Jesus of Moses ...worden beledigd!

Men hoort onderscheid te maken tussen kritiek(gezond & noodzakelijk begrip) en goodkoop,nuteloos & contraproductief "disrespect" &,daar komt het op neer , en minachting van de ander(synoniem van fascisme):waar blijven de ethiek & ettiquette van het constructief vrij woord???



"Submission 1"(heb je naar die walgelijk "film gekeken?") in ieder geval
en die spotprenten hebben helemaal niets met kritiek van de Islam te
maken(dat kan toch anders zonder behoefte aan zulke uiterst beledigend en vernietigende en karakter -moordende scenes )!
Als dat onder de vrijheid van blablabla valt ,dan is de wereld te klein voor iedereen en dan kan je ook bijv.vrijelijk spotten met andermans geloof(welk geloof dan ook :ook politieke,sociaal....) en heilighuisjes met volkomen impuniteit en stel je je voor wat voor wereld op je kop krijgt!!!

P.S.:kijk hoe het wordt omgegaan met gescheidenis "revisionnisten" in betrekking tot een mogelijk eventueel HISTORISH "feit"(men mag wel historie in twijfel brengen :historie is geen godsdienstig geloof en mag nooit heilig verklaard worden en dat wordt wel gedaan met de Holocaust bijv.:persoonlijk neig ik meer tot de officieel versie van dat verhaal met gebrek aan tegen- bewijsen maar er is ook geen rook zonder vuur!)!

Sallahddin
11-02-06, 18:25
Geplaatst door MaRiaH
Minachtig, belediging en demonsering zijn gevoelens van het slachtoffer.

Als je weet waar je voor staat kwetst het je wel, maar sta je erboven.

Om eerlijk te zijn, zie ik in prents geen minachting.
Het feit dat sommigen het zo voelen zegt dus iets over het slachtoffer.



Hoe komt het dat je zo naief en dom bent:
(Dit is geen vergelijking uiteraard !)
Laten we deze problematiek door een ander terre a terre invalshoek bekijken:
Je bent Marokkaanse neem ik aan ,dat doet er niet toe !:
Neem nou de positie van Marokkanen in NL:
die worden gezien als criminelen (terecht soms maar dat geldt ook voor ieder ander volk,dus geen Marokkaanse uitvinding:criminelen vind je ook bij Turken ,Nederlanders ,chinesen....),dieven en noem maar op :en daar schuilt het gevaar van generalisatie die grenst aan racisme !
Marokkanen worden zo geportreteerd in de media in het algemeen:
wat doe je dan ?
Ga je de kop in het zand steken en zeggen :het zijn maar gevoelens van het slachtoffer(de Marokkaan dus in dit geval) en je weet wat je voor staat ,het kwetst je maar je staat er boven????...
Of ga je dat beeld corrigeren en tegen die stigmatisering ,demonisering en discriminatie vechten,....wakker worden ,meisje !!!

MusicManiac
11-02-06, 18:31
Geplaatst door ..zapper
Geen idee, wel zigeunerbloed enkele generaties ver terug. Krijg ook meteen een teint als de zon zich laat zien, maar muziek maken kan ik niet :).

Dat kan ik dan weer, vreemd allemaal, niet?

Wizdom
11-02-06, 19:46
Geplaatst door Dolle Fatima
Ach waar maken we ons druk om.
Over een jaar of zes maakt AHA een Submission 16 die gaat over Polen die onze banen inpikken, en Chinezen die de wereldeconomie beheersen.

Na submission 2 zit de Nederlandse economie op zijn gat...

1 - SHELL moet vluchten uit NIGERIA want het kost alleen maar geld
2 - Olie uit het Midden-Oosten krijgen ze niet meer
3 - Alle bouwopdrachten in het MIDDEN OOSTEN mogen ze per direkt staken
4 - Alle bagger activiteiten mogen ze opheffen
5 - Alle zuivel export mogen ze opheffen
6 - etc...


Nou ik denk dat we dan toch echt wel een echte economische crises hier hebben... Denk je ook niet...?

Karin.N
11-02-06, 20:15
Geplaatst door Wizdom
Na submission 2 zit de Nederlandse economie op zijn gat...

1 - SHELL moet vluchten uit NIGERIA want het kost alleen maar geld
2 - Olie uit het Midden-Oosten krijgen ze niet meer
3 - Alle bouwopdrachten in het MIDDEN OOSTEN mogen ze per direkt staken
4 - Alle bagger activiteiten mogen ze opheffen
5 - Alle zuivel export mogen ze opheffen
6 - etc...


Nou ik denk dat we dan toch echt wel een echte economische crises hier hebben... Denk je ook niet...?

Voor jou te hopen dat het waar is, maar helaas Wizdom, helaas.....

Stel dat het wel waar zou zijn, wie mogen dan de eerste klappen opvangen hier, dat zullen in de eerste plaats de zgn. allochtonen zijn (dus over het algemeen jouw broeders en zusters)
Wat jij als moslim je mede moslim toewenst, tja.....

Wizdom
11-02-06, 20:20
Geplaatst door Karin.N
Voor jou te hopen dat het waar is, maar helaas Wizdom, helaas.....

Stel dat het wel waar zou zijn, wie mogen dan de eerste klappen opvangen hier, dat zullen in de eerste plaats de zgn. allochtonen zijn (dus over het algemeen jouw broeders en zusters)
Wat jij als moslim je mede moslim toewenst, tja.....

Ik wens het niet... Het is gewoon je verstand gebruiken...

Wizdom
11-02-06, 20:23
Geplaatst door Karin.N
Voor jou te hopen dat het waar is, maar helaas Wizdom, helaas.....

Stel dat het wel waar zou zijn, wie mogen dan de eerste klappen opvangen hier, dat zullen in de eerste plaats de zgn. allochtonen zijn (dus over het algemeen jouw broeders en zusters)
Wat jij als moslim je mede moslim toewenst, tja.....

Kijk voor AHA is het een persoonlijke strijd... Maar mensen met goed verstand weten dat je met escalatie alleen problemen bereikt...

AHA is misschien wel wat gewend... Ze heeft in Somalie gewoont... Heeft mogelijk in oorlogsgebied geleeft en rondgezworven over de wereld... Ik hoop niet dat ze hetzelfde de Nederlanders aan wil doen...

MaRiaH
11-02-06, 21:10
Zij die in oorlog zijn met anderen, zijn niet in vrede met zichzelf. W.Hazlitt

Sahara
11-02-06, 23:01
Geplaatst door MaRiaH
Ik heb er hier al voldoende voorbij zien komen.. van imams die fatwah's over homo's uitspreken tot leiders die de holocaust ontkennen.

maar een goed voorbeeld is het bashen van de joden in combinatie met de spotprents.. en de leuzen die men roept.. terwijl die met het hele verhaal niks van doen hebben.

Moslims beledigen misschien wel meer dan anderen dat doen. ik hoor zo vaak beledigen aan het adres van christenen of joden.

Maar als er andersom kritiek wordt geuit.. dan is het hek van de dam.

Het wordt tijd dat de Islam eens evolueert tot een geemancipeerde aanhang, die het vermogen kent kritiek te incasseren.
Zoals het nu overkomt op de rest van de wereld is het duidelijk dat er sprake is van een groot minderwaardigheidscomplex.

Wie een minderwaardigheidscomplex heeft verdraagt geen kritiek.

De ongelovige honden c.q kafirs voelen zich minderwaarig! Wij moslims zijn overtuigd van ons indentiteit en daar moet je respect voor tonen onze leven komt in het hiernamaals!

Bar
11-02-06, 23:25
Geplaatst door Sahara
De ongelovige honden c.q kafirs voelen zich minderwaarig! Wij moslims zijn overtuigd van ons indentiteit en daar moet je respect voor tonen onze leven komt in het hiernamaals!

Zalig zijn de goedgelovigen.
Gedoemd de ongelovige spotters.

Respect.
:zegniets:

Simcha
12-02-06, 00:00
Geplaatst door ..zapper
Een grote meerderheid (84%) van de Nederlanders .

Die uhh Nederlanders heh dat was toch zeker een representatief onderzoek wat betekend dat het onderzoek een doorsnee vertegenwoordigd van de samenstelling van de Nederlandse bevolking, de implicatie is dan dat als we iedereen met een Nederlandse nationaliteit bekijken we alle geloven en culturen vertegenwoordigd hebben in de 'Nederlanders'. dus ook Moslims?

Of bedoelde ze dat niet met 84% van de Nederlanders??

Simcha
12-02-06, 00:01
Geplaatst door Sahara
De ongelovige honden c.q kafirs voelen zich minderwaarig! Wij moslims zijn overtuigd van ons indentiteit en daar moet je respect voor tonen onze leven komt in het hiernamaals!

Jeetje man begin dan te leven (met Respect)

Pariah
12-02-06, 00:30
Geplaatst door Simcha
Die uhh Nederlanders heh dat was toch zeker een representatief onderzoek wat betekend dat het onderzoek een doorsnee vertegenwoordigd van de samenstelling van de Nederlandse bevolking, de implicatie is dan dat als we iedereen met een Nederlandse nationaliteit bekijken we alle geloven en culturen vertegenwoordigd hebben in de 'Nederlanders'. dus ook Moslims?

Of bedoelde ze dat niet met 84% van de Nederlanders??

Die 86% vond dat ze ermee moest doorgaan. Maar 36% kon de te verwachten inhoud van haar werk waarderen.

TENACH
13-02-06, 00:12
Geplaatst door Karin.N
Voor jou te hopen dat het waar is, maar helaas Wizdom, helaas.....

Stel dat het wel waar zou zijn, wie mogen dan de eerste klappen opvangen hier, dat zullen in de eerste plaats de zgn. allochtonen zijn (dus over het algemeen jouw broeders en zusters)
Wat jij als moslim je mede moslim toewenst, tja.....

Als je een beetje verstand had, dan zou je niet zo lullen als je nu doet.
De eerste klappen, vangen de middenklassers. Als de economie slecht daait, dan worden de lonen bevroren, en gaan de belastingen omhoog. Denk maar niet, dat een allochtoon daar wakker van ligt.

Dat even terzijde,

Ik snap werkelijk niet waar iedereen zich zo druk maakt. AHA wordt opgedragen en begeleidt om een film te maken. Een film om moslims te kwetsen omdat de `moslims`niet goed overweg kunnen met nichten. Brrrr wat eng.
Ik word kotsmisselijk als ik hoor dat AHA bezig is met een script. Ze kan niet eens een speech houden. Altijd zit ze uit een brief te lezen. Door het feit dat ze zit te stotteren kun je afleiden dat ze het zelf niet heeft geschreven. Ze spreekt niet eens fatsoenlijk Nederlands.

Ach die sukkels die submisson steunen, arme kneusjes, die weten niet dat een fraudeuse asielzoekster van mn belastingcentjes zit te vreten. Ze weten niet dat ze alles bij elkaar liegt om zonder te werken aan haar inkomen te komen. In Somalie is dat een normale gang van zaken. :sniper:

gh.wille
13-02-06, 01:27
Geplaatst door TENACH
Als je een beetje verstand had, dan zou je niet zo lullen als je nu doet.
De eerste klappen, vangen de middenklassers. Als de economie slecht daait, dan worden de lonen bevroren, en gaan de belastingen omhoog. Denk maar niet, dat een allochtoon daar wakker van ligt.

Dat even terzijde,

Ik snap werkelijk niet waar iedereen zich zo druk maakt. AHA wordt opgedragen en begeleidt om een film te maken. Een film om moslims te kwetsen omdat de `moslims`niet goed overweg kunnen met nichten. Brrrr wat eng.
Ik word kotsmisselijk als ik hoor dat AHA bezig is met een script. Ze kan niet eens een speech houden. Altijd zit ze uit een brief te lezen. Door het feit dat ze zit te stotteren kun je afleiden dat ze het zelf niet heeft geschreven. Ze spreekt niet eens fatsoenlijk Nederlands.

Ach die sukkels die submisson steunen, arme kneusjes, die weten niet dat een fraudeuse asielzoekster van mn belastingcentjes zit te vreten. Ze weten niet dat ze alles bij elkaar liegt om zonder te werken aan haar inkomen te komen. In Somalie is dat een normale gang van zaken. :sniper:

Geplaatst door TENACH:

Als je een beetje verstand had, dan zou je niet zo lullen als je nu doet.
De eerste klappen, vangen de middenklassers. Als de economie slecht daait, dan worden de lonen bevroren, en gaan de belastingen omhoog. Denk maar niet, dat een allochtoon daar wakker van ligt.

Leuk voor al die hardwerkende Marokkaaanse ,Turkse en nog vele anderen MIDDENSTANDERS die volgens jou er niet van WAKKER van hoeven te liggen ,en hun PERSONEEL niet te vergeten!
De enige die er niet van wakker liggen ,die kunnen indd uitslapen want die WERKEN toch al zo wie zo NIET .

:fuckit: