PDA

Bekijk Volledige Versie : Bullshit dat Wide-O gebanned is.



delirious
11-02-06, 12:11
In en in triest, beheer. :kwaad:

..zapper
11-02-06, 12:14
Hij vroeg er wel om, maar soms moet je mensen niet geven waar ze om vragen.

~Panthera~
11-02-06, 12:16
Je moet vooral eerlijk zijn, gevoel ik je donder hebben en ergens om geven. :moe: :mad:
Zoals Wide-O.
Dan ben je de schwanz. :moe:

MaRiaH
11-02-06, 12:17
Geplaatst door ..zapper
Hij vroeg er wel om, maar soms moet je mensen niet geven waar ze om vragen.

Hij vroeg er helemaal niet om.. hij heeft recht zijn mening te geven indien hij denkt dat er onrecht gebeurt.

ik vind het ook triest. :(

Divine_70
11-02-06, 12:19
Geplaatst door ..zapper
Hij vroeg er wel om..

Welnee, als je het niet altijd eens bent schiet je wel eens uit je slof, vind ik geen reden om te bannen, dat gebeurt ook in het dagelijks leven.
Wide-O gaf enkel zijn mening op dat moment.
Discussie voeren gaat erg moeilijk als je aan regels gebonden bent.
Heel menselijk.

delirious
11-02-06, 12:21
Geplaatst door MaRiaH
Hij vroeg er helemaal niet om.. hij heeft recht zijn mening te geven indien hij denkt dat er onrecht gebeurt.

ik vind het ook triest. :(

Tis ook klinkklare onzin.

Iglo
11-02-06, 12:22
Zelf heb ik geen idee waarom Wide-O gebanned is, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat hij het verdiend zou hebben.

Dutchguy
11-02-06, 12:22
Geplaatst door delirious
In en in triest, beheer. :kwaad:
Amen to that.

..zapper
11-02-06, 12:22
Geplaatst door Divine_70
Welnee, als je het niet altijd eens bent schiet je wel eens uit je slof, vind ik geen reden om te bannen, dat gebeurt ook in het dagelijks leven.
Wide-O gaf enkel zijn mening op dat moment.
Discussie voeren gaat erg moeilijk als je aan regels gebonden bent.
Heel menselijk.
Dat geldt dus ook voor beheer huh. Het zijn geen machines, ook al lijkt het af en toe zo. Als iemand tegen mij te keer gaat krijgt die ook de wind van voren terug. Ik ben het verder wel met jullie eens hoor, maar beheer kan en mag dus ook wel eens haar dag niet hebben.

Divine_70
11-02-06, 12:26
Geplaatst door ..zapper
Dat geldt dus ook voor beheer huh. Het zijn geen machines, ook al lijkt het af en toe zo. Als iemand tegen mij te keer gaat krijgt die ook de wind van voren terug. Ik ben het verder wel met jullie eens hoor, maar beheer kan en mag dus ook wel eens haar dag niet hebben.

De wind van voren geven is daar aan toe.
Maar er is 1 ding in een discussie die echt niet kan en dat is iemand monddood maken.

Soms wil het wel eens helpen om ff achter PC weg te gaan en frisse neus halen.
Een moderator die zijn dag niet heeft moet dan misschien weg blijven voor een dag?>

Dutchguy
11-02-06, 12:26
Geplaatst door ..zapper
Dat geldt dus ook voor beheer huh. Het zijn geen machines, ook al lijkt het af en toe zo. Als iemand tegen mij te keer gaat krijgt die ook de wind van voren terug. Ik ben het verder wel met jullie eens hoor, maar beheer kan en mag dus ook wel eens haar dag niet hebben.
Okee, maar als een keer je dag niet hebben betekent dat een ander twee weken de pineut is zit er ook wat behoorlijk scheef.

delirious
11-02-06, 12:28
Geplaatst door Divine_70
De wind van voren geven is daar aan toe.
Maar er is 1 ding in een discussie die echt niet kan en dat is iemand monddood maken.

Soms wil het wel eens helpen om ff achter PC weg te gaan en frisse neus halen.
Een moderator die zijn dag niet heeft moet dan misschien weg blijven voor een dag?>

En zeker voor prikkers die hun sporen wel hebben verdiend op dit forum.
Na 7000 berichten heb je toch een redelijk beeld van een prikker.

Amenzu
11-02-06, 12:29
Geplaatst door MaRiaH
Hij vroeg er helemaal niet om.. hij heeft recht zijn mening te geven indien hij denkt dat er onrecht gebeurt.

ik vind het ook triest. :(

Het lijkt dat hier ÉÉn mening geldig is en dat is de persoonlijke mening van de beheerders, hoe bekrompen die ook mag zijn..

~Panthera~
11-02-06, 12:30
Geplaatst door delirious
En zeker voor prikkers die hun sporen wel hebben verdiend op dit forum.
Na 7000 berichten heb je toch een redelijk beeld van een prikker.


Dat was niet zo, werd er gezegd.
Mensen zijn achterlijk, blijkbaar. :moe:


Terwijl de KRACHT van maroc JUIST is, dat er werkelijk over ALLES en NOG WAT gepraat KAN worden.
Maar zo timmer je de boel op slot.

..zapper
11-02-06, 12:34
Volgens mij zit er een optie in het systeem, dat dezelfde beheerder maximaal 1 strafpunt per bijvoorbeeld 4 uur kan geven, voor een ban zijn dan twee beheerders nodig. Ik vind het het overwegen waard :).

Divine_70
11-02-06, 12:38
Ben op verschillende sites geweest,maar hier wordt het snelst gegooid met strafpunten en bans.
Het kan te gek.
Dan heb ik wel erger gezien waar overheen gelezen werd.

Zolang er niet gescholden wordt of mensen diep beledigd worden is het voor mij in elk geval aanvaardbaar.

MaRiaH
11-02-06, 12:39
Geplaatst door ..zapper
Dat geldt dus ook voor beheer huh. Het zijn geen machines, ook al lijkt het af en toe zo. Als iemand tegen mij te keer gaat krijgt die ook de wind van voren terug. Ik ben het verder wel met jullie eens hoor, maar beheer kan en mag dus ook wel eens haar dag niet hebben.

Met alle respect, dit gaat niet om één dag....
:cheefbek:

MaRiaH
11-02-06, 12:44
Geplaatst door Divine_70
Ben op verschillende sites geweest,maar hier wordt het snelst gegooid met strafpunten en bans.
Het kan te gek.
Dan heb ik wel erger gezien waar overheen gelezen werd.

Zolang er niet gescholden wordt of mensen diep beledigd worden is het voor mij in elk geval aanvaardbaar.

Precies.

Het gebeurt nu in persoonlijke vetes, meningen of als je het niet eens bent met de moderator..
dat riekt naar dictatuur.

Een goed moderator laat zijn eigen gevoelens geen rol spelen en banned alleen om de feiten.

..zapper
11-02-06, 12:45
Geplaatst door MaRiaH
Met alle respect, dit gaat niet om één dag....
:cheefbek:
Daar kan ik niet over oordelen.

delirious
11-02-06, 12:47
Geplaatst door MaRiaH
Precies.

Het gebeurt nu in persoonlijke vetes, meningen of als je het niet eens bent met de moderator..
dat riekt naar dictatuur.

Een goed moderator laat zijn eigen gevoelens geen rol spelen en banned alleen om de feiten.

En dan ook nog in VVullen, het onzinhoekje waar niet gediscussieerd wordt maar gekletst.
:fpotver:

Good Kahuna
11-02-06, 12:47
Wide-O gebanned??!! Kan ik me bijna niet voorstellen, ik vind hem een van de meest relaxte prikkers die ik hier ken. Kan iemand me vertellen waarom, ik heb kennelijk eea gemist...

delirious
11-02-06, 12:48
Geplaatst door Good Kahuna
Ik vind hem een van de meest relaxte prikkers die ik hier ken.

Je haalt de woorden uit mijn mond.

Divine_70
11-02-06, 12:49
Misschien een idee om een enquite te starten of het al dan niet terecht is, en bij veel nee`s ban proberen in te laten trekken ?

David
11-02-06, 12:49
:zegniets:

Mill
11-02-06, 12:50
Wide-O gebanned

Door wie? Freya van meningsuiting?

..zapper
11-02-06, 12:52
Eerder was een ban voor onbepaalde tijd, dus dat strafpunten systeem zoals het nu is is al een vooruitgang. Enquetes hebben voor zover ik weet nog nooit geholpen. Beheer mag wat mij betreft best wel eens een beslissing terugdraaien zonder dat ze bang hoeven te zijn voor gezichtsverlies (of is het dat niet)?

~Panthera~
11-02-06, 12:55
Geplaatst door David
:zegniets:


precies. :zegniets:

MaRiaH
11-02-06, 13:02
Geplaatst door ..zapper
Daar kan ik niet over oordelen.

Dat was precies wat ik bedoelde..
daarom zei ik al: met alle respect...

jij weet dit inderdaad niet. :hihi:

MaRiaH
11-02-06, 13:04
Geplaatst door delirious
En dan ook nog in VVullen, het onzinhoekje waar niet gediscussieerd wordt maar gekletst.
:fpotver:

tja.. :moe:

wide-O is ook niet de enige, het treft iedereen met kritiek.

MaRiaH
11-02-06, 13:13
http://www.hazelnet.org/icon/seehearspeak.gif

barneveld
11-02-06, 13:26
quote:
Geplaatst door freya
wat zet jij jezelf even mooi te kijk hier.


Ik weet waar ik mee bezig ben en ik ken mijn eigen integriteit.
Ik heb geprobeerd om hier duidelijk te maken dat IEDEREEN zich hier aan de forumregels dient te houden.
Aan de furieuze reacties van bepaalde mensen te merken verwachten sommigen hier een voorkeursbehandeling.

Kijk eens naar al dat gezeik hier over het verwijderen van wat posts/topics van 1 prikker, terwijl ik ondertussen vandaag in zoveel topics heb ingegrepen of helemaal heb verwijderd, titels heb gewijzigd, strafpunten heb gegeven, allemaal geruisloos, omdat de meeste prikkers gewoon kunnen accepteren dat er hier gemodereerd wordt.

Maar o wee als een vakkenvuller eens uit de bocht vliegt, dan zijn de rapen gaar!

Kan je nagaan wat voor rel er uitbreekt als straks jij of mark61 een 3e strafpunt heeft gescoord. En iedereen hier kan zien hoe jullie daar je best voor doen. Maar dat zal me er toch echt niet van weerhouden om jullie als het nodig is toch voor 2 weken te bannen.
Ik zet deze waarschuwing hier even in het openbaar om mensen er maar alvast aan te laten wennen.


Je bent echt dom. En je hebt de integriteit van een siliconen tiet, ja.

Go for it Eucalypta. We love threats like that, oh yes we do.

Enneuh... heb ik zitten zeiken over strafpunten, of ben jij al heel de dag aan het mieren ? Ga het maar na hoor kind. Enfin, it's clear for all to see.

En nu van mijn erf

Oh: en PS: wanneer post je nog 's iets zinnigs ? Ies een tijdje geleden hoor

PS2: heb je mijn tips over Mumu etc al doorgegeven aan beheer ? Of ging dat ook je pet finaal te boven ?

Amateur.








__________________
There’s more to the picture
Than meets the eye.

MaRiaH
11-02-06, 13:54
Ja en?
:wtf:

tegen de tijd dat hij dit zei had ie al twee strafpunten te pakken..

MusicManiac
11-02-06, 14:03
Was de laatste waarvan ik dacht dat 'ie ooit gebanned zou worden .. Freya is wel de eerste om de stomste beslissingen te nemen, heb het al eerder gezegd: totaal ongeschikt als moderator.

Bofko
11-02-06, 14:04
Geplaatst door delirious
En zeker voor prikkers die hun sporen wel hebben verdiend op dit forum.
Na 7000 berichten heb je toch een redelijk beeld van een prikker.

*upping*

Allicht.

Goed initiatief, delirious.

Joesoef
11-02-06, 14:05
Het is GVD niet te geloven, waar is die toverknol mee bezig.

MaRiaH
11-02-06, 14:10
Geplaatst door Joesoef
Het is GVD niet te geloven, waar is die toverknol mee bezig.

Totaal ongeschikt voor de functie. Ze is te betrokken.
sommige mensen kunnen geen zaken van personen scheiden.
Ze vallen met al hun persoonlijk emoties in een soep van slachtofferigeheid.

Ik heb nog nooit een moderator horen zeggen dat iedereen rustig moet zijn omdat ze griep hebben.. :hihi:

Joesoef
11-02-06, 14:15
Geplaatst door MaRiaH
Totaal ongeschikt voor de functie. Ze is te betrokken.
sommige mensen kunnen geen zaken van personen scheiden.
Ze vallen met al hun persoonlijk emoties in een soep van slachtofferigeheid.

Ik heb nog nooit een moderator horen zeggen dat iedereen rustig moet zijn omdat ze griep hebben.. :hihi:


Normaal gesproken zal ik niet iemand snel uitmaken voor iets, tenzij er om gevraagd word. Dit is zo een geval, de manier waarop zij zo nu en dan mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelt is ongepast.


Het is tijd voor een heksenverbranding.

Good Kahuna
11-02-06, 14:25
Geplaatst door MaRiaH
Totaal ongeschikt voor de functie. Ze is te betrokken.
sommige mensen kunnen geen zaken van personen scheiden.
Ze vallen met al hun persoonlijk emoties in een soep van slachtofferigeheid.

Ik heb nog nooit een moderator horen zeggen dat iedereen rustig moet zijn omdat ze griep hebben.. :hihi:

Persoonlijk zou ik liever zien dat moderators niet zo actief meediscussiëren. Ik gun Freya haar prikplezier wel, maar bij een heftige discussie met een moderator is de ander altijd in het nadeel. Een moderator kan altijd op zijn/haar strepen gaan staan, strafpunten uitdelen en bannen. In theorie kan het allemaal best goed gaan, maar ook mods zijn mensen, zelfs als ze de beste bedoelingen hebben.

Eni
11-02-06, 14:34
Geplaatst door Joesoef
Normaal gesproken zal ik niet iemand snel uitmaken voor iets, tenzij er om gevraagd word. Dit is zo een geval, de manier waarop zij zo nu en dan mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelt is ongepast.


Het is tijd voor een heksen verbranding.


:zegniets:

~Panthera~
11-02-06, 14:37
Geplaatst door Joesoef
Normaal gesproken zal ik niet iemand snel uitmaken voor iets, tenzij er om gevraagd word. Dit is zo een geval, de manier waarop zij zo nu en dan mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelt is ongepast.





http://www.my-smileys.de/smileys2/censored_2.gif

Foxcave1
11-02-06, 14:37
Geplaatst door Good Kahuna
Persoonlijk zou ik liever zien dat moderators niet zo actief meediscussiëren. Ik gun Freya haar prikplezier wel, maar bij een heftige discussie met een moderator is de ander altijd in het nadeel. Een moderator kan altijd op zijn/haar strepen gaan staan, strafpunten uitdelen en bannen. In theorie kan het allemaal best goed gaan, maar ook mods zijn mensen, zelfs als ze de beste bedoelingen hebben.


Och, een moderator moderate, daar komt altijd een persoonlijk tintje aan te pas.

Maar om iemand mond dood te maken om zijn/haar mening gaat wel erg ver, sterker nog, het is een beetje zielig.
Maar hoe ik daar over denk heeft Freya al in diverse pm's van mij mogen lezen.

Maroc.nl kan waarschijnlijk niet zonder moderators, maar het lijkt mij sterk dat ze voor nvvd geen betere kunnen vinden.

MaRiaH
11-02-06, 14:42
Geplaatst door Joesoef
Normaal gesproken zal ik niet iemand snel uitmaken voor iets, tenzij er om gevraagd word.


Ik ook niet.

Heb in al die jaren ook nog nooit 'íets' gehad met een moderator..
maar deze geeft strafpunten omdat ze haar mening niet delen en mengt zich er persoonlijk in. Om dan nog niet te spreken van de emotionele pm's die je kunt ontvangen.
dat kan niet.

Hoewel ik dit verwachtte, heb ik haar een kans gegeven.
Maar nu ben ik er klaar mee.
Het wordt tijd dat Dick de poppetjes wisselt ;)

Cherry Bo
11-02-06, 14:50
Geplaatst door Divine_70
Ben op verschillende sites geweest,maar hier wordt het snelst gegooid met strafpunten en bans.
Het kan te gek.
Dan heb ik wel erger gezien waar overheen gelezen werd.

Zolang er niet gescholden wordt of mensen diep beledigd worden is het voor mij in elk geval aanvaardbaar.


Met exclusieve scheld-permissie voor de moderators zélf dan:


Geplaatst door freya
:fuckit2:

Ik ben hier uren bezig geweest om mijn standpunt uit te leggen en dan is het nog niet goed :mad:

Weet je wel hoeveel tijd en eregie ik hier besteed om het hier voor iedereen een beetje prettig te houden?!
En maar door gaan met zeiken en maar door gaan met mij van van alles en nog wat beschuldigen.

Het is niet genoeg dat ik hier soms uren zoet ben met het schonen van topics( ook op verzoek van dezelfde mensen die nu zo zitten te zeiken over vermeende onterechte cencuur!) Nee ik moet ook nog eens urenlang bezig blijven met alles wat ik doe hier te verdedigen. Hier op het forum en als ik dat niet doe dan wordt mijn mailbox overspoeld met woedende mails van op hun o zo lange teentjes getrapte prikkertjes.

Ik ben het even spuugzat :kotsen2:

FUCK OFF en get a life!

:zegniets:

Couscousje
11-02-06, 14:51
Heeft iemand al een reactie gehad van angkor?

Cc

~Panthera~
11-02-06, 14:51
Geplaatst door Cherry Bo
Met alleen scheld-permissie voor de moderators zélf dan:



:zegniets:



.



:zegniets:

~Panthera~
11-02-06, 14:52
Geplaatst door Couscousje
Heeft iemand al een reactie gehad van angkor?

Cc


Nee.

MaRiaH
11-02-06, 15:01
Leest ie wel mee?

~Panthera~
11-02-06, 15:24
Geplaatst door MaRiaH
Leest ie wel mee?


http://www.my-smileys.de/smileys2/censored_2.gif

mark61
11-02-06, 16:03
:zegniets:

mark61
11-02-06, 16:03
Geplaatst door Couscousje
Heeft iemand al een reactie gehad van angkor?

Cc

nope

Juliette
11-02-06, 16:16
Geplaatst door Couscousje
Heeft iemand al een reactie gehad van angkor?

Cc

Nope.

Divine_70
11-02-06, 18:51
Geplaatst door ..zapper
Eerder was een ban voor onbepaalde tijd, dus dat strafpunten systeem zoals het nu is is al een vooruitgang. Enquetes hebben voor zover ik weet nog nooit geholpen. Beheer mag wat mij betreft best wel eens een beslissing terugdraaien zonder dat ze bang hoeven te zijn voor gezichtsverlies (of is het dat niet)?

Gezichtsverlies heeft ze al door deze actie.
Als ze nog enigsinds haar gezicht wil redden zal ze dit soort beslissingen terug moeten draaien.

~Panthera~
11-02-06, 19:58
Geplaatst door ..zapper
Beheer mag wat mij betreft best wel eens een beslissing terugdraaien zonder dat ze bang hoeven te zijn voor gezichtsverlies (of is het dat niet)?


:boogjes:

barneveld
11-02-06, 20:08
vakkevulen en daar op gevolgd Vul de vak vol zijn in het leven geropen om te schrijven en je mening te uiten en te plaatsen van wat je wilt zonder dat je iemand voor de hoofd stoot.

om nu daar te gaan neuzen en straf punten uitdelen vind ik laag over de grond.
daarom eis ik dat WIDE-O de strafpunten worden weg gehaald anders ga ik weer de heel voorpagina vol gooien met barneveld nieuws.

Karin.N
11-02-06, 20:09
Geplaatst door barneveld
vakkevulen en daar op gevolgd Vul de vak vol zijn in het leven geropen om te schrijven en je mening te uiten en te plaatsen van wat je wilt zonder dat je iemand voor de hoofd stoot.

om nu daar te gaan neuzen en straf punten uitdelen vind ik laag over de grond.
daarom eis ik dat WIDE-O de strafpunten worden weg gehaald anders ga ik weer de heel voorpagina vol gooien met barneveld nieuws.

Zet 'm op Barney :cola:

gh.wille
11-02-06, 20:11
Geplaatst door ..zapper
Volgens mij zit er een optie in het systeem, dat dezelfde beheerder maximaal 1 strafpunt per bijvoorbeeld 4 uur kan geven, voor een ban zijn dan twee beheerders nodig. Ik vind het het overwegen waard :).

Hier raak je meteen al een knelpunt ,want waar haal je beheerders vandaan ?
Want daar ben ik ook eerlijk in het lijkt me leuk voor een keer,maar om elke dag alles te volgen en evt een beslising nemen van wat kan en wat niet kan, is ook moeilijk.

David
11-02-06, 20:14
Geplaatst door barneveld
vakkevulen en daar op gevolgd Vul de vak vol zijn in het leven geropen om te schrijven en je mening te uiten en te plaatsen van wat je wilt zonder dat je iemand voor de hoofd stoot.

om nu daar te gaan neuzen en straf punten uitdelen vind ik laag over de grond.
daarom eis ik dat WIDE-O de strafpunten worden weg gehaald anders ga ik weer de heel voorpagina vol gooien met barneveld nieuws.


Ik waardeer het dat je het zo opneemt voor Wide-O, maar hij is terecht geband. Een andere mening hebben dan het beheer is heel slecht en verpest alleen maar de sfeer! Ik hoop dat je dat nu ook inziet.

Bar
11-02-06, 20:15
Geplaatst door Karin.N
Zet 'm op Barney :cola:

In Barneveld begint de Victorie! :boer:

~Panthera~
11-02-06, 20:24
Geplaatst door gh.wille
Hier raak je meteen al een knelpunt ,want waar haal je beheerders vandaan ?



Met alle respect: misschien hebben ze een ban, en daardoor niet bereikbaar.
Het leven van een moderator is nu eenmaal erg zwaar, dus begrip is wellicht ook hier op zijn plaats.

Respect, Broeder.

barfly
11-02-06, 20:29
Bij deze meld ik mij aan voor de functie van moderator! Vele handen maken tenslotte zwaar werk licht!

gh.wille
11-02-06, 20:39
Geplaatst door ~Panthera~
Met alle respect: misschien hebben ze een ban, en daardoor niet bereikbaar.
Het leven van een moderator is nu eenmaal erg zwaar, dus begrip is wellicht ook hier op zijn plaats.

Respect, Broeder.

Op die mogelijkheid was ik nog niet gekomen .

:eek:

barneveld
11-02-06, 20:41
Geplaatst door David
Ik waardeer het dat je het zo opneemt voor Wide-O, maar hij is terecht geband. Een andere mening hebben dan het beheer is heel slecht en verpest alleen maar de sfeer! Ik hoop dat je dat nu ook inziet.

die gasten van hier o (met uitzondering van paar)moeten niet zo zeuren als ze niet tegen kunnen dat iemand anders een ander denkwijze heeft over bepaald onderwerpen moeten ze niet gelijk met straf punten gaan zitten strooien maar de persson via pm benaderen. vooral voor iemand die hier jaren komt. stel %&*^(%(^%)%*)_^_&+&+

http://www.pouet.net/screenshots/3335.jpg

~Panthera~
11-02-06, 20:44
Geplaatst door gh.wille
Op die mogelijkheid was ik nog niet gekomen .

:eek:

Gelukkig dat U tot inkeer bent gekomen, Broeder.

Respect.

barneveld
11-02-06, 20:44
Geplaatst door Karin.N
Zet 'm op Barney :cola:
http://www.my-hebrew-name.com/images/karin.gif

barneveld
11-02-06, 20:46
http://www.karin-kortmann.de/fileadmin/wahlkampf_bilder/franz-m__ntefering.jpg

barneveld
11-02-06, 20:47
http://www.karin-e-leiter.net/start.jpg

Karin.N
11-02-06, 20:56
AAahh, ik voel mij zeer vereerd, dank u broeder Barney :D

Cherry Bo
11-02-06, 21:09
Geplaatst door David
Ik waardeer het dat je het zo opneemt voor Wide-O, maar hij is terecht geband. Een andere mening hebben dan het beheer is heel slecht en verpest alleen maar de sfeer! Ik hoop dat je dat nu ook inziet.

:blowen:

barfly
11-02-06, 21:10
Ik had eigenlijk al verwacht inmiddels moderator te zijn. Om de nodige orde en gezag te herstellen in dit topic. :mad:

gh.wille
11-02-06, 21:35
Geplaatst door barfly
Ik had eigenlijk al verwacht inmiddels moderator te zijn. Om de nodige orde en gezag te herstellen in dit topic. :mad:

Mijn stem heb je ,er is wel degelijk verschil of je nou door de kat of door de hond gebeten wordt .
:hihi:

Simcha
11-02-06, 23:43
Geplaatst door ~Panthera~
Dat was niet zo, werd er gezegd.
Mensen zijn achterlijk, blijkbaar. :moe:


Terwijl de KRACHT van maroc JUIST is, dat er werkelijk over ALLES en NOG WAT gepraat KAN worden.
Maar zo timmer je de boel op slot.

Was het niet dat wide-O echt persoonlijk tekeer ging? Ik bedoel een mening ventileren is 1, maar persoonlijk iemand aanvallen of zelfs bedreigen heeft inhoudelijk geen nut.

In een ander draadje hebben we het net over het lekker woord RESPECT

mark61
11-02-06, 23:56
Geplaatst door Simcha
Was het niet dat wide-O echt persoonlijk tekeer ging? Ik bedoel een mening ventileren is 1, maar persoonlijk iemand aanvallen of zelfs bedreigen heeft inhoudelijk geen nut.

In een ander draadje hebben we het net over het lekker woord RESPECT

Wide-O heeft in zijn rampzalige maroc.nl-carrière minstens 271 respectvolle prikkers bedreigd.

De groeten
12-02-06, 00:00
Geplaatst door Simcha
Was het niet dat wide-O echt persoonlijk tekeer ging? Ik bedoel een mening ventileren is 1, maar persoonlijk iemand aanvallen of zelfs bedreigen heeft inhoudelijk geen nut.

In een ander draadje hebben we het net over het lekker woord RESPECT Het spijt me dat ik er tot jouw bericht anders over dacht, Simcha! Mijn oprechte excuses. Inderdaad, wij zijn allemaal helemaal respectloos geweest door er anders over te denken dan jij. Nogmaals excuses! Respect!

Simcha
12-02-06, 00:06
Geplaatst door De groeten
Het spijt me dat ik er tot jouw bericht anders over dacht, Simcha! Mijn oprechte excuses. Inderdaad, wij zijn allemaal helemaal respectloos geweest door er anders over te denken dan jij. Nogmaals excuses! Respect!

:engel:

~Panthera~
12-02-06, 00:08
Geplaatst door Simcha
Was het niet dat wide-O echt persoonlijk tekeer ging? Ik bedoel een mening ventileren is 1, maar persoonlijk iemand aanvallen of zelfs bedreigen heeft inhoudelijk geen nut.

In een ander draadje hebben we het net over het lekker woord RESPECT



Met alle respect: dat kwam niet uit de lucht vallen.

~Panthera~
12-02-06, 00:11
Geplaatst door mark61
Wide-O heeft in zijn rampzalige maroc.nl-carrière minstens 271 respectvolle prikkers bedreigd.

Met alle respect: 272 Broeder.

knuppeltje
12-02-06, 00:13
Geplaatst door ~Panthera~
Met alle respect: dat kwam niet uit de lucht vallen.


Met respect zuster- maar wel als een donderslag bij heldere hemel, vergeef me, mischien ben ik wel in de war?

~Panthera~
12-02-06, 00:19
Geplaatst door knuppeltje
Met respect zuster- maar wel als een donderslag bij heldere hemel, vergeef me, mischien ben ik wel in de war?


Met alle respect, Broeder, dan had U misschien IETS meer moeten lezen.
Maar als ik U daarmee beledig, dan bied ik U mijn nederige excuses aan.

Zuster Ursula.

mark61
12-02-06, 00:21
Geplaatst door ~Panthera~
Met alle respect: 272 Broeder.

Ocharme, u zegt toch niet dat u ook.... Gaat het weer een beetje zuster? Gelukkig bent u minstens twee weken gevrijwaard van zijn gevuilbek. Misschien kunnen we preventief 3 verse strafpunten aanvragen. Ter nagedachtenis aan zijn vele slachtoffers.

~Panthera~
12-02-06, 00:23
Geplaatst door mark61
Ocharme, u zegt toch niet dat u ook.... Gaat het weer een beetje zuster? Gelukkig bent u minstens twee weken gevrijwaard van zijn gevuilbek. Misschien kunnen we preventief 3 verse strafpunten aanvragen. Ter nagedachtenis aan zijn vele slachtoffers.


Voel mij diep gekwetst.
Wellicht ook een stille tocht, Broeder ?
Met respect.

mark61
12-02-06, 00:24
Geplaatst door ~Panthera~
Voel mij diep gekwetst.
Wellicht ook een stille tocht, Broeder ?
Met respect.

Ja laten wij respectvol protesteren tegen al die beledigingen in de wereld. Iemand moet toch de vicieuze cirkel doorbreken?

~Panthera~
12-02-06, 00:26
Geplaatst door mark61
Ja laten wij respectvol protesteren tegen al die beledigingen in de wereld. Iemand moet toch de vicieuze cirkel doorbreken?



Dat lijkt mij een goed idee, Broeder.
Als wij het niet doen, dan is het einde nabij.
Wanneer en Waar ?

De groeten
12-02-06, 00:28
Ja, we moeten vanaf nu respectvol ruiten en cirkels doorbreken! Dan komt het goed!

Bij voorbaat excuses als dit verkeerd overkomt, Broeders en Zusters!

mark61
12-02-06, 00:30
Geplaatst door ~Panthera~
Dat lijkt mij een goed idee, Broeder.
Als wij het niet doen, dan is het einde nabij.
Wanneer en Waar ?

Hier en Nu natuurlijk zuster. De waarlijk respectvolle prevelt nog in zijn en haar slaap rrrreeesjsjsjpeeekkkttt. Alles met de handen boven de lakens, dat spreekt voor zich.

knuppeltje
12-02-06, 00:33
Geplaatst door ~Panthera~
Met alle respect, Broeder, dan had U misschien IETS meer moeten lezen.
Maar als ik U daarmee beledig, dan bied ik U mijn nederige excuses aan.

Zuster Ursula.

Vergeving zuster dat ik u op zo'n weinig respectvolle wijze heb behandeld. Uw zeer ruimhartig aangeboden excuses doen mij eens te meer beseffen hoe onvergeeflijk respectloos mijn benadering was- en hoe groot uw welwillendheid.

~Panthera~
12-02-06, 00:34
Geplaatst door mark61
Hier en Nu natuurlijk zuster. De waarlijk respectvolle prevelt nog in zijn en haar slaap rrrreeesjsjsjpeeekkkttt. Alles met de handen boven de lakens, dat spreekt voor zich.



Dat spreekt voor zich ? Ooow, sorry dat was heel respectloos.
Mijn excuses als ik iemand beledigd heb.

..zapper
12-02-06, 00:36
He :D.

mark61
12-02-06, 00:51
Vergeef me broeder, maar dat lachje van u komt op mij ietwat respectloos over.

Divine_70
12-02-06, 00:54
Geplaatst door mark61
Vergeef me broeder, maar dat lachje van u komt op mij ietwat respectloos over.

Dit begint verdacht veel op onkruid te lijken, het steekt overal de kop op. :verward:
Aan het solliciteren toevallig ? :engel:

..zapper
12-02-06, 00:57
Geplaatst door mark61
Vergeef me broeder, maar dat lachje van u komt op mij ietwat respectloos over.
Excuus dat mijn uitdrukking respectloos over kwam, het was met veel respect bedoeld. Het is een uiting van blijdschap door het zien van alle positieve omwentelingen aangaande het respect voor genomen beslissingen na duidelijk gemaakte fouten.

mark61
12-02-06, 00:58
Geplaatst door Divine_70
Dit begint verdacht veel op onkruid te lijken, het steekt overal de kop op. :verward:
Aan het solliciteren toevallig ? :engel:

Ik vind u behoorlijk beledigend als u alles weer in het persoonlijke trekt. Er is geen enkele reden aan mijn motieven te twijfelen; u weet trouwens best dat dat Verboden is hier.

Uw smiliegebruik laat overigens ook te wensen over. Ik zal beheer vragen al die respectloze en racistische smilies te verwijderen en te vervangen door respectvolle SAM-7-raketsmilies. Ik wil zelfs voorstellen dat van elk stuk wapentuig van de Iraanse strijdkrachten een aparte smilie wordt gemaakt.

Cherry Bo
12-02-06, 01:02
Met alles respect...

Ik kan mij niet onttrekken aan de indruk dat hier sprake is van groepjesvorming in het posten van heerlijke recepten een razendinteressante weetjes.
Maar dat bepaalde andere groepen zich weer buitengesloten zouden kunnen voelen.

Ik wilde het maar benoemd hebben.

Divine_70
12-02-06, 01:06
Geplaatst door mark61
Ik vind u behoorlijk beledigend als u alles weer in het persoonlijke trekt. Er is geen enkele reden aan mijn motieven te twijfelen; u weet trouwens best dat dat Verboden is hier.

Uw smiliegebruik laat overigens ook te wensen over. Ik zal beheer vragen al die respectloze en racistische smilies te verwijderen en te vervangen door respectvolle SAM-7-raketsmilies. Ik wil zelfs voorstellen dat van elk stuk wapentuig van de Iraanse strijdkrachten een aparte smilie wordt gemaakt.

:lol:

Heb ze allemaal in mijn assortiment, loop ik dan de kans een algehele ban op het net te krijgen ? :loens:

MaRiaH
12-02-06, 01:08
Geplaatst door Cherry Bo
Met alles respect...

Ik kan mij niet onttrekken aan de indruk dat hier sprake is van groepjesvorming in het posten van heerlijke recepten een razendinteressante weetjes.
Maar dat bepaalde andere groepen zich weer buitengesloten zouden kunnen voelen.

Ik wilde het maar benoemd hebben.

Bij voorbaat al excuus als er mensen zijn die zich buitengesloten voelen.
Dit moeten we voorkomen
allen zijn wij één.

U kunt natuurlijk te allen tijde een klacht indienen bij de moderators..
Zij zullen in deze kwesties - zoals altijd- een rechtvaardige beslissing nemen.

knuppeltje
12-02-06, 01:09
Geplaatst door Divine_70
:lol:

Heb ze allemaal in mijn assortiment, loop ik dan de kans een algehele ban op het net te krijgen ? :loens:


O zuster, met alle respect- maar dit had je beter niet kunnen zeggen.

mark61
12-02-06, 01:10
Geplaatst door ..zapper
Excuus dat mijn uitdrukking respectloos over kwam, het was met veel respect bedoeld. Het is een uiting van blijdschap door het zien van alle positieve omwentelingen aangaande het respect voor genomen beslissingen na duidelijk gemaakte fouten.

Gelukkig, ook u kunnen wij verwelkomen op ons Rechte Pad. Heerlijk! Laten we dansen!

knuppeltje
12-02-06, 01:11
Geplaatst door MaRiaH
Bij voorbaat al excuus als er mensen zijn die zich buitengesloten voelen.
Dit moeten we voorkomen
allen zijn wij één.

U kunt natuurlijk te allen tijde een klacht indienen bij de moderators..
Zij zullen in deze kwesties - zoals altijd- een rechtvaardige beslissing nemen.

En met heel veel respect, laat dat duidelijk zijn.

Cherry Bo
12-02-06, 01:11
Geplaatst door MaRiaH
Bij voorbaat al excuus als er mensen zijn die zich buitengesloten voelen.
Dit moeten we voorkomen
allen zijn wij één.

U kunt natuurlijk te allen tijde een klacht indienen bij de moderators..
Zij zullen in deze kwesties - zoals altijd- een rechtvaardige beslissing nemen.

Het viel mij op dat met name de recepten voornamelijk Westers, dan wel Indiaans waren (veel runder rendangs).

mark61
12-02-06, 01:11
Geplaatst door Cherry Bo
Met alles respect...

Ik kan mij niet onttrekken aan de indruk dat hier sprake is van groepjesvorming in het posten van heerlijke recepten een razendinteressante weetjes.
Maar dat bepaalde andere groepen zich weer buitengesloten zouden kunnen voelen.

Ik wilde het maar benoemd hebben.

Zuster, ons respectvolle samenzijn staat voor eenieder open die bereid is zijn of haar beledigende verleden achter te laten en samen aan een harmonieuze toekomst te werken met respect voor elke zwakke van geest.

MaRiaH
12-02-06, 01:16
Geplaatst door Cherry Bo
Het viel mij op dat met name de recepten voornamelijk Westers, dan wel Indiaans waren (veel runder rendangs).

Mocht dat u gekwetst hebben dan excuses.

Uiteraard zijn alle recepten welkom..
wij maken geen onderscheid.

Uw couscous recepten zien wij met vreugde tegemoet.

Met welgemeend respect,

M.

Divine_70
12-02-06, 01:18
Welterusten allemaal :zwaai:
Heb heel veel te verwerken deze nacht. :loens:

:D

MaRiaH
12-02-06, 01:26
Geplaatst door Divine_70
Welterusten allemaal :zwaai:
Heb heel veel te verwerken deze nacht. :loens:

:D

Slaap zacht en wees respectvol.

;)

knuppeltje
12-02-06, 01:29
Geplaatst door MaRiaH
Slaap zacht en wees respectvol.

;)


En laat haar vooral heel respectvol- maar wel heel lief dromen.

mark61
12-02-06, 01:47
Overigens, Beheer, kunt u dat smerige woord waarmee dit topic begint vervangen? Ik stel voor, Best Wel Aardig, Bevredigend, of wellicht Benevolent?

Mark
12-02-06, 05:24
Wat een soap :)

Het doet blijkbaar wel heel erg pijn bij de meer politiek correcte prikkers om voor de verandering ook eens aan de andere kant van de strafpunt-politiek van maroc.nl te zitten ;)

David
12-02-06, 07:53
Geplaatst door Mark
Wat een soap :)

Het doet blijkbaar wel heel erg pijn bij de meer politiek correcte prikkers om voor de verandering ook eens aan de andere kant van de strafpunt-politiek van maroc.nl te zitten ;)



Massa's zeep heb ik gebruikt om mijn mond uit te spoelen. Het doet pijn om te moeten inzien dat je het al jaren bij het verkeerde eind had. Maar die pijn zakt wel weer - nu heb ik tenminste de juiste weg gevonden. Ik weet nu dat het fout is om een andere mening te hebben dan Freya. Dat verziekt alleen maar de sfeer.

Wortel
12-02-06, 08:10
Het zijn, de nieuwe golf van rechtzittende stropdassen en pastelkeurige strikken in het haar alhier overziende, geloof ik niet alleen theocratieen die schijngelovigen kweken.

David
12-02-06, 08:12
Geplaatst door Wortel
Het zijn, de nieuwe golf van rechtzittende stropdassen en pastelkeurige strikken in het haar alhier overziende, geloof ik niet alleen theocratieen die schijngelovigen kweken.


Jammer dat je er zo over denkt!

Wortel
12-02-06, 08:18
Jammer dat je er zo over denkt!

En dan noemt iemand hier mij een dominee...

David
12-02-06, 08:19
Geplaatst door Wortel
En dan noemt iemand hier mij een dominee...


Ik wil je uiteraard niet beledigen. Excuus.

Joesoef
12-02-06, 08:32
Ik voel mij zo zo zo, ik weet het niet. Zo ontzettend, tja. Droef. Hoe kan dat nu?

David
12-02-06, 08:34
Geplaatst door Joesoef
Ik voel mij zo zo zo, ik weet het niet. Zo ontzettend, tja. Droef. Hoe kan dat nu?


Kan ik iets voor je doen? Ik wil je graag helpen.

Joesoef
12-02-06, 21:46
Geplaatst door David
Kan ik iets voor je doen? Ik wil je graag helpen.


Kweet niet broeder of dat nu wel gepast is.

Maurice
12-02-06, 23:19
:fplayer:

Divine_70
12-02-06, 23:20
Geplaatst door Maurice
Ja, nu vallen die arme tere zieltjes opeens massaal over Freya heen terwijl velen onder hen maandenlang tot aan hun oksel in het achterwerk van desbetreffende moderator hebben gezeten en niet wisten hoe snel ze bij hun mammie/juffie Freya moesten gaan janken om o.a. Mumu geband te krijgen of onwelgevallige topics op slot te krijgen, hé divinetje-70 en yoesoefje!?!


Het laat maar eens duidelijk zien hoe twisted minded veel mensen in werkelijkheid zijn...


:kotsen2:

Wahaha mpsje Maurice ? :D
Jees, ga hulp zoeken joh. :haha:

Maurice
12-02-06, 23:34
:haha:

Divine_70
12-02-06, 23:38
Geplaatst door Maurice
:haha:


Ja haha, die nageboortes van je zul je bedoelen, leuk voor ze zo'n 'volwassen' mamma die de godsganse dag als een verslaafde junk op foras zit te ouwehoeren en als een compulsief lelijk dik gefrustreerd wijf die geen normale vent meer kan krijgen nieuwsberichtjes plaatst over slechte mannen en slachtofferige vrouwen (tis een behoorlijk issue voor je hé, how come?), maar ja, je heb die koters er immers al uitgepoept dus jouw taak als baarzeug zit erop, opvoeden en dingen met ze ondernemen daar zorgt de school en de straat wel voor, toch?!?

Damn Maurice, jou rancune van je verlies destijds zit je nog steeds heel erg hoog he. :haha:
Weet je, daar zijn praatgroepen voor: Hoe leer ik omgaan met mijn verlies. :hihi:
En vraag dan gelijk of ze je kunnen helpen aan het syndroom van MPSzienDIEerNietis, Ik bedoel wahahaha Yoesoef en ik 1 persoon. :lol:
Ben trouwens heel erg benieuwd voor wie ik nog meer allemaal versleten wordt. :stout:

Met alle respect hoor Maurice, ik zal je accepteren met al je eigenaardigheden. :D
:zwaai:

De groeten
12-02-06, 23:42
Maurice, hoe moet ik het zeggen? Je gedraagt je als een idioot, je praat als een idioot, je denkt als een idioot...

Wat moet mijn conclusie zijn?

Maurice
12-02-06, 23:53
:Iluvu:

Divine_70
12-02-06, 23:57
Geplaatst door Maurice
Waar beweer ik dat jij en joesoef 1 en dezelfde persoon zijn? ik schreef "hé divinetje-70 EN joesoefje?!?" en GEEN "hé divinetje-70/joesoefje"!!!


Ik ben 'bang' dat je het syndroom van MPSlezenWATerNietstaat waar jij aan lijdt onbewust op mij projecteert...


:Iluvu:

Misschien moet je maar eens ff het prikbord afspeuren naar desbetreffende topic schat. :D
Of was het nou 1 van je handlangers. :vreemd:
What ever, het was toch allemaal 1 pot nat. :D
Voel me trouwens ernstig gevleid dat je mijn leven hier op de voet volgt.
Nu nog ff de kleine details gladpoetsen mop.
Want voorlopig raak je kant nog wal. :hihi:
Ik ga slapen,kun jij je huiswerk ff doen. :knipoog:
Trusten. :zwaai:

Divine_70
12-02-06, 23:58
Geplaatst door De groeten
Maurice, hoe moet ik het zeggen? Je gedraagt je als een idioot, je praat als een idioot, je denkt als een idioot...

Wat moet mijn conclusie zijn?

Het neurootje. :knipoog:

Maurice
12-02-06, 23:59
:gefeli:

Divine_70
13-02-06, 00:01
Geplaatst door Maurice
Verwacht je nu dat ik een antwoord aan jou ga voorkauwen van wat ik denk wat jouw conclusie 'moet' zijn? Je vindt de mening van een idioot blijkbaar erg belangerijk...


Denk zelf eens na en leun niet zo op de mening van een ander, ruggegraatloos schaap!

Denk ff om je taalgebruik Maurice, schaap/idioot is schelden en kan je strafpunten opleveren. :engel:

De groeten
13-02-06, 00:09
Geplaatst door Maurice Denk zelf eens na en leun niet zo op de mening van een ander, ruggegraatloos schaap!
Het is ruggeNgraatloos schaap.
Bovendien wil ik je vragen mijn kookkunst niet te beledigen. Vanavond nog gemaakt: lamsrack. Je weet niet wat ik daarmee kan doen, met tijm, gevogeltefond, sinaasappelfond en wat eidooiers. En honing. Precies genoeg honing. :wohaa:

Divine_70
13-02-06, 00:11
Geplaatst door De groeten
Het is ruggeNgraatloos schaap.
Bovendien wil ik je vragen mijn kookkunst niet te beledigen. Vanavond nog gemaakt: lamsrack. Je weet niet wat ik daarmee kan doen, met tijm, gevogeltefond, sinaasappelfond en wat eidooiers. En honing. Precies genoeg honing. :wohaa:

:lol: :hihi:

Daar heb ik anders niks van geproefd. :engel:

Maurice
13-02-06, 00:19
:nerd:

De groeten
13-02-06, 00:35
Je hebt helemaal gelijk, Maurice: ik moet niet aan jou vragen of je een idioot bent.

Ik kan helemaal op eigen houtje mijn eigen conclusies trekken.

Dat doe ik dan ook.

Dank je.

Respect.

Maurice
13-02-06, 00:42
:usa:

De groeten
13-02-06, 01:12
Je hebt weer helemaal gelijk, Maurice. Omdat we inmiddels een mooie, respectvolle gemeenschap zijn, denken we allemaal hetzelfde over je. En dat voelt inderdaad wel goed, ja.

:zwaai:

Maurice
13-02-06, 01:30
:cola:

Rourchid
15-02-06, 01:33
Geplaatst door Red Sonja
Wat een hysterisch gedoe zeg.
Naar mijn mening is het hysterisch gedoe begonnen met een samenvattinkje uit het werk van een hoogleraartje van 33 jaar oud.
Met het samenvattinkje werden de veertigplussers mark61 en Wide-O erop gewezen dat ze behoorlijk achterlopen op wat mensen kan interesseren en hoe je erover uitdrukt.
Door afgunst ofzo zijn ze in gemeenschap gaan treiteren als een stelletje verwende rijkeluiskindertjes op de basisschool en kregen toen een tik op de vingers van freya: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2613728#post2613728

tukkersterror
15-02-06, 09:15
Ik kan Wide-O niet, maar het is vreemd dat als wij discusseren over tolorantie, commentaar geven op Dictatuur en willen leven in democratie, een beheerder in zijn eentje iemand kan bannen.

Dit is dictatuur van de eerste order.

Maar mijn vermoeden is dat de beheerder een web-robotje is, tja en die maken nogal eens fouten, want in de theorie is het onmogelijk dat 1 persoon alles bijhoud wat wij schrijven!!!

Tevens kan wide-o makelijk terug komen onder een pseudoniem als small-o of zo.
Je IP-Nummer word alleen maar gekoppeld aan je naam en of wachtwoord, dus zal voor hem/haar geen probleem zijn om ons te vertellen wat hij er van vind!!!

David
15-02-06, 09:16
Geplaatst door tukkersterror
Ik kan Wide-O niet, maar het is vreemd dat als wij discusseren over tolorantie, commentaar geven op Dictatuur en willen leven in democratie, een beheerder in zijn eentje iemand kan bannen.

Dit is dictatuur van de eerste order.

Maar mijn vermoeden is dat de beheerder een web-robotje is, tja en die maken nogal eens fouten, want in de theorie is het onmogelijk dat 1 persoon alles bijhoud wat wij schrijven!!!

Tevens kan wide-o makelijk terug komen onder een pseudoniem als small-o of zo.
Je IP-Nummer word alleen maar gekoppeld aan je naam en of wachtwoord, dus zal voor hem/haar geen probleem zijn om ons te vertellen wat hij er van vind!!!


Wide-O is allang weer terug.

mark61
15-02-06, 09:18
Geplaatst door David
Wide-O is allang weer terug.

Bij die Tukkers komt het nieuws altijd per platboomde schuit in Hengelo binnen, en dan moet het nog verder per diligence.

:D Heerlijk, wat een land, wat een tijd.

tukkersterror
15-02-06, 09:36
Geplaatst door mark61
Bij die Tukkers komt het nieuws altijd per platboomde schuit in Hengelo binnen, en dan moet het nog verder per diligence.

:D Heerlijk, wat een land, wat een tijd.

Tja dat krijg je als vanaf Deventer alles gaat per tamtam en de postkoets weer eens te laat is, ik schaam me dan ook diep!!!
Maar gelukkig is er over 10 jaar stroom en als we heel veel geluk hebben over 25 jaar de eerste computer, na iemand te hebben opgeleid zullen de tukkers dan ook over pakweg 100 jaar met de nieuwste 8 bits Tulip personal computer de wereld veroveren en hebben wij geen Bush Kleinzoon van ouwe bush meer nodig in de haag, dan kunnen wij onze eigen boontjes doppen en transporteren in onze nieuwe stoomlok type 2007 die volgend jaar uitkomt :duim:

mark61
15-02-06, 09:46
Geplaatst door tukkersterror
Tja dat krijg je als vanaf Deventer alles gaat per tamtam en de postkoets weer eens te laat is, ik schaam me dan ook diep!!!...

:D Ik hoop dat de rampspoed dezelfde vertraging heeft.

tukkersterror
15-02-06, 10:20
Geplaatst door mark61
:D Ik hoop dat de rampspoed dezelfde vertraging heeft.
Natuurlijk, wij kennen geen bommen en ander terroristies geweld.
Als wij iets willen opblazen gebruiken we nog steeds,
vuurwerk voor de sfeer :hihi: :hihi: en
dynamiet voor als we er zeker van willen zijn dat het niet mag omvallen :hihi: :hihi:
(oude toren Ijselcentrale)en
sneeuw als we een heel gebied zonder stroom willen zetten
:hihi: :hihi:
Je ziet we vermijden elke vorm van rampspoed en terreur!!!
Er is natuurlijk altijd een uitzondering en dat is tukkersterror

mark61
15-02-06, 11:57
Geplaatst door tukkersterror
Natuurlijk, wij kennen geen bommen en ander terroristies geweld.
Als wij iets willen opblazen gebruiken we nog steeds, ...Er is natuurlijk altijd een uitzondering en dat is tukkersterror

En natuurlijk het geheime wapen H. Finkers.

Divine_70
15-02-06, 13:36
Geplaatst door mark61
En natuurlijk het geheime wapen H. Finkers.

Ah Herman Finkers: Het meisje met de zwavelstokjes, :D
Oeps, :zegniets: Zwavelstokjes, was een heel andere topic geloof ik. :hihi:

Bofko
15-02-06, 13:42
Is inderdaad bullshit dat Wide-o geband is.

tukkersterror
15-02-06, 14:02
Geplaatst door Divine_70
Ah Herman Finkers: Het meisje met de zwavelstokjes, :D
Oeps, :zegniets: Zwavelstokjes, was een heel andere topic geloof ik. :hihi:
Nee die woont niet meer in Twente, die woont nu samen met de winnaar van de gouden medalie in Brabant :giechel:

Tja ook wij tukkers hebben onze eigen inlichtingen dienst en Herman doet goed werk daar voor ons, wie hept dan oak vul "Jonge leu op olde groand" maar toen hij daar de laatste keer dronken van zijn fiets vloog en niet kon zeggen " ike houle van oe" toen leek het ons zeer verstandig om hem met een geheime missie weg te sturen, we wilde hem naar den haag sturen, maar hij raakte onderweg de weg kwijt, tja en aangezien niemand hem verstaat alleen de tukkers, zitte noe ergn's in Brobant.
Volgende week sturen we een reddings team, nu hebben we geen tijd I.V.M. de Olympische spelen!!!

Juliette
15-02-06, 14:44
Geplaatst door Bofko
Is inderdaad bullshit dat Wide-o geband is.

Amen to that. :fpetaf:

Good Kahuna
15-02-06, 16:21
Geplaatst door Bofko
Is inderdaad bullshit dat Wide-o geband is.

Volgens mij is 'ie al weer terug, of heb ik me dat nou verbeeld?

Divine_70
15-02-06, 17:33
Geplaatst door Good Kahuna
Volgens mij is 'ie al weer terug, of heb ik me dat nou verbeeld?

Niet verbeeld, hij is terug. :cola:

Bofko
15-02-06, 17:37
Geplaatst door Good Kahuna
Volgens mij is 'ie al weer terug, of heb ik me dat nou verbeeld?

Juist. Daarom klopt de topic-titel dus ook. :corcky:

Maurice
15-02-06, 17:56
Het blijft wel een issue hé voor sommigen dat hun forum icoon maar liefst 1 dagje geband is, terwijl er talloze mensen langer of voorgoed geband zijn van dit forum; maar ach, dát waren immers toch maar lieden die niet politiek correct en volgens de status quo van het dweperige 'kliekje' opereerden...

Spoetnik
15-02-06, 18:19
Geplaatst door Maurice
Het blijft wel een issue hé voor sommigen dat hun forum icoon maar liefst 1 dagje geband is, terwijl er talloze mensen langer of voorgoed geband zijn van dit forum; maar ach, dát waren immers toch maar lieden die niet politiek correct en volgens de status quo van het dweperige 'kliekje' opereerden...

Ik mis yehi ook :traan1:

Juliette
15-02-06, 22:39
Geplaatst door Maurice
Het blijft wel een issue hé voor sommigen dat hun forum icoon maar liefst 1 dagje geband is, terwijl er talloze mensen langer of voorgoed geband zijn van dit forum; maar ach, dát waren immers toch maar lieden die niet politiek correct en volgens de status quo van het dweperige 'kliekje' opereerden...

Broeder,

met het gebruik van het woord 'politiek correct' suggereert u dat er anderen misschien 'niet politiek correct' zouden kunnen zijn. Dat zou sommige prikkers kunnen kwetsen. Ik verzoek u dan ook om iets zorgvuldiger te zijn in uw taalgebruik.

Respect.

Good Kahuna
15-02-06, 22:42
Geplaatst door Maurice
Het blijft wel een issue hé voor sommigen dat hun forum icoon maar liefst 1 dagje geband is, terwijl er talloze mensen langer of voorgoed geband zijn van dit forum; maar ach, dát waren immers toch maar lieden die niet politiek correct en volgens de status quo van het dweperige 'kliekje' opereerden...

Trauma?

~Panthera~
15-02-06, 23:04
Geplaatst door Good Kahuna
Trauma?

Heeft ie al jaren; niet gemerkt ? :moe:
Iets met Oedipoes of zo.

MaRiaH
15-02-06, 23:20
Geplaatst door Maurice
Het blijft wel een issue hé voor sommigen dat hun forum icoon maar liefst 1 dagje geband is, terwijl er talloze mensen langer of voorgoed geband zijn van dit forum; maar ach, dát waren immers toch maar lieden die niet politiek correct en volgens de status quo van het dweperige 'kliekje' opereerden...

Dat heeft te maken met recht en onrecht..

sommige verdienen zo n ban en anderen niet.
de rest van de argumentatie verzin je er zelf bij..

Maurice
16-02-06, 00:16
Geplaatst door ~Panthera~
Heeft ie al jaren; niet gemerkt ? :moe:
Iets met Oedipoes of zo.


Je compulsieve drang om mij te pas en te onpas een sneer te kunnen geven vol insinuaties begint langzamerhand obsessieve vormen aan te nemen, is het niet!?

:staart:



Krijg bijna medelijden met je dat je als volwassen mens dit gedrag blijkbaar hard nodig hebt om je voor even een goed gevoel over jezelf te verschaffen en zo tijdelijk je eigen sores en vroegere trauma's over bepaald misbruik die je doorlopend op mij zit te projecteren kunt vergeten. Blijkbaar is dit forum je enige vorm van therapie en je voornaamste mogelijkheid tot een sociaal leven: het druipt er iig bij je van af...

:rolleyes:

Wide-O
16-02-06, 00:20
Hoezeer ik ook het begin van deze draad heb geapprecieerd, zou ik het leuk vinden als hij nu de diepste krochten van maroc.nl zou kunnen opzoeken. Pagina 2 zou ook al leuk zijn.

Te veel parasitaire storingen.

~Panthera~
16-02-06, 00:20
Geplaatst door Maurice
Je compulsieve drang om mij te pas en te onpas een sneer te kunnen geven vol insinuaties begint langzamerhand obsessieve vormen aan te nemen, is het niet!?


:staart:


Krijg bijna medelijden met je dat je als volwassen mens dit gedrag blijkbaar hard nodig hebt om je voor even een goed gevoel over jezelf te verschaffen en zo tijdelijk je eigen sores en vroegere trauma's over bepaald misbruik die je doorlopend op mij zit te projecteren kunt vergeten. Blijkbaar is dit forum je enige vorm van therapie en je voornaamste mogelijkheid tot een sociale leven, het druipt er iig bij je van af...


:cheefbek:


Uit welk psychiatrisch boekje heb je dit nu weer opgedoken ?

Daaag, Ibrahimmm or whatever. :zwaai:

Maurice
16-02-06, 00:27
Geplaatst door ~Panthera~
:zwaai:


Nou meid, ga je het forum nú al verlaten, nadat je 'nog maar' 3/4 van de dag online bent geweest? zal je als internet verslaafde zijnde wel zwaar vallen zeker, vooral ook gezien dit forum je enige sociale uitlaatklep en tevens je surrogaatfamilie is... :maf3:



:zwaai:

Rourchid
16-02-06, 13:13
Geplaatst door tukkersterror

Ik kan Wide-O niet, maar het is vreemd dat als wij discusseren over tolorantie, commentaar geven op Dictatuur en willen leven in democratie, een beheerder in zijn eentje iemand kan bannen.


In een democratie maak je samen afspreken waar je je ook samen aan houdt.

Geplaatst door tukkersterror

Dit is dictatuur van de eerste order.


Deelname aan dit forum is niet verplicht!!!!

Bovendien is het niet zo moeilijk om het forum na te bouwen; de basis is gratis software: www.phpbb.com
Om het uit te testen op je eigen harde schijf: http://www.wampserver.com/en/download.php
En voor het echte werk online, een gratis beschikbare database in Pensylvania U.S. op www.roxr.com (voorbeeld: http://blackandwhite.roxr.com/ (Turks!)


Geplaatst door tukkersterror

Maar mijn vermoeden is dat de beheerder een web-robotje is, tja en die maken nogal eens fouten, want in de theorie is het onmogelijk dat 1 persoon alles bijhoud wat wij schrijven!!!


Ik weet niet hoe snel beheerders lezen, wel weet ik dat bij mensen onderling de leessnelheid behoorlijk kan verschillen.

Geplaatst door tukkersterror

Tevens kan wide-o makelijk terug komen onder een pseudoniem als small-o of zo.
Je IP-Nummer word alleen maar gekoppeld aan je naam en of wachtwoord, dus zal voor hem/haar geen probleem zijn om ons te vertellen wat hij er van vind!!!


Een eventuele andere nick maakt niet uit. Indien hij zich weer niet aan de afspraken houdt dan vliegt hij er wederom uit.

Rourchid
16-02-06, 13:14
Geplaatst door Bofko
Is inderdaad bullshit dat Wide-o geband is.
Deelname aan dit forum is niet verplicht!!!!

Bovendien is het niet zo moeilijk om het forum na te bouwen; de basis is gratis software: www.phpbb.com
Om het uit te testen op je eigen harde schijf: http://www.wampserver.com/en/download.php
En voor het echte werk online, een gratis beschikbare database in Pensylvania U.S. op www.roxr.com (voorbeeld: http://blackandwhite.roxr.com/ (Turks!)

Rourchid
16-02-06, 13:15
Geplaatst door MaRiaH
Dat heeft te maken met recht en onrecht..

sommige verdienen zo n ban en anderen niet.
de rest van de argumentatie verzin je er zelf bij..
Deelname aan dit forum is niet verplicht!!!!

Bovendien is het niet zo moeilijk om het forum na te bouwen; de basis is gratis software: www.phpbb.com
Om het uit te testen op je eigen harde schijf: http://www.wampserver.com/en/download.php
En voor het echte werk online, een gratis beschikbare database in Pensylvania U.S. op www.roxr.com (voorbeeld: http://blackandwhite.roxr.com/ (Turks!)

Oeroeboeroe
28-07-06, 01:03
Geplaatst door barneveld
vakkevulen en daar op gevolgd Vul de vak vol zijn in het leven geropen om te schrijven en je mening te uiten en te plaatsen van wat je wilt zonder dat je iemand voor de hoofd stoot.

om nu daar te gaan neuzen en straf punten uitdelen vind ik laag over de grond.
daarom eis ik dat WIDE-O de strafpunten worden weg gehaald anders ga ik weer de heel voorpagina vol gooien met barneveld nieuws.

:haha:

Oeroeboeroe
28-07-06, 01:07
Geplaatst door Mill
Door wie? Freya van meningsuiting?

:hihi:

Oeroeboeroe
28-07-06, 01:13
Maar toch was die ban terecht.

Joesoef
28-07-06, 06:36
Geplaatst door Oeroeboeroe
Maar toch was die ban terecht.

Alleen was die ban die jij hebt gekregen wel erg lang......