PDA

Bekijk Volledige Versie : Mohammed Cheppih: Saudi Arabië is een democratie



Amenzu
11-02-06, 12:26
De heer Cheppih heeft gezegd in Nova Politiek dat Saudi Arabië een democratie is. Hij voegde wel eraan toe dat men gewoon niet over politiek en religie moet praten. Dan zal je ook geen last hebben volgens hem, waarna het publiek barstte in lachen.


SA heeft miljarden olie dollars geinvesteerd in o.a. de Islamitische Liga om haar wahhabisme te verspreiden, (waarvan cheppih de zelfbenoemde voorzitter was/is in Nederland ) . Het wahhabisme is een van de meest strenge stromingen in de islam en streeft naar toepassing van Sharia (lees handen afhakken, stenigen tot de dood, verbod op rijbewijs voor vrouwen en nog meer van deze primitieve straffen).

iedereen, die beweert dan een land, is een eerste klasse anti-democraat.

Amnesty over Saudi-Arabië
Een openbare executie in Saoedi-Arabië, Terechtstelling, amputatie of geseling zijn zo de straffen die veroordeelden in Saudi-Arabië kunnen treffen. Naast deze straffen, voldoen de strafrechtelijke procedures volstrekt niet aan internationale normen. Incommunicado-detentie en rechteloosheid zijn norm. Het land kent een groot aantal politieke gevangenen. Politieke en religieuze minderheden moeten continu bevreesd zijn voor willekeurige detentie. Mishandeling en marteling door politie en gevangenenbewaarders komen veel voor. Amnesty voerde in maart 2000 als eerste organisatie een wereldwijde campagne waarin aandacht werd gevraagd voor de mensenrechtenschendingen in Saudi-Arabië.



meer:
http://www.amnesty.nl/landeninfo/lan_saoe.shtml

Victory
11-02-06, 12:51
:haha:

Bar
11-02-06, 13:09
Geplaatst door Victory
:haha:

Als iemand zou beweren dat Iran een democratie is dan zou ik ook in lachen uitbarsten.

Victory
11-02-06, 13:28
Geplaatst door Bar
Als iemand zou beweren dat Iran een democratie is dan zou ik ook in lachen uitbarsten.
:haha:

David
11-02-06, 13:30
We moeten respect hebben voor andere landen.

Bar
11-02-06, 14:12
Geplaatst door David
We moeten respect hebben voor andere landen.

:zegniets:

waterfiets
11-02-06, 14:32
Geplaatst door Amenzu
Hij voegde wel eraan toe dat men gewoon niet over politiek en religie moet praten.

Familie noemde hij geloof ik ook nog. Daar kan je het ook maar beter niet over hebben. Blijft er nog over .... sex ... o nee , mag ook niet.

HarmuutHolland
11-02-06, 15:25
Jahhh, ik heb t gezien gisteravond
En weet je wat?
Ik heb de laatste maanden niet zo hard gelachen :melig2:
Je zult hem maar als woordvoerder hebben....

mark61
11-02-06, 15:56
Cheppih heeft gewoon gelijk. In een democratie beledigen we elkaar niet. We hoeven dus ook geen debat te voeren, daar komen maar beledigingen van. En als je ziet hoe het in die zogenaamd democratische parlementen aan toe gaat, is het maar goed dat Saoedi Arabië er geen heeft.

Wizdom
11-02-06, 15:59
Geplaatst door Amenzu
De heer Cheppih heeft gezegd in Nova Politiek dat Saudi Arabië een democratie is. Hij voegde wel eraan toe dat men gewoon niet over politiek en religie moet praten. Dan zal je ook geen last hebben volgens hem, waarna het publiek barstte in lachen.


SA heeft miljarden olie dollars geinvesteerd in o.a. de Islamitische Liga om haar wahhabisme te verspreiden, (waarvan cheppih de zelfbenoemde voorzitter was/is in Nederland ) . Het wahhabisme is een van de meest strenge stromingen in de islam en streeft naar toepassing van Sharia (lees handen afhakken, stenigen tot de dood, verbod op rijbewijs voor vrouwen en nog meer van deze primitieve straffen).

iedereen, die beweert dan een land, is een eerste klasse anti-democraat.

Amnesty over Saudi-Arabië
Een openbare executie in Saoedi-Arabië, Terechtstelling, amputatie of geseling zijn zo de straffen die veroordeelden in Saudi-Arabië kunnen treffen. Naast deze straffen, voldoen de strafrechtelijke procedures volstrekt niet aan internationale normen. Incommunicado-detentie en rechteloosheid zijn norm. Het land kent een groot aantal politieke gevangenen. Politieke en religieuze minderheden moeten continu bevreesd zijn voor willekeurige detentie. Mishandeling en marteling door politie en gevangenenbewaarders komen veel voor. Amnesty voerde in maart 2000 als eerste organisatie een wereldwijde campagne waarin aandacht werd gevraagd voor de mensenrechtenschendingen in Saudi-Arabië.



meer:
http://www.amnesty.nl/landeninfo/lan_saoe.shtml

Je moet het een beetje relativeren... Nederland is ook maar een provincie van de ZIONISTISCHE staat en is gebonden aan de ZIONISTISCHE WETTEN...

HarmuutHolland
11-02-06, 16:02
wat een retorisch gelul

Wizdom
11-02-06, 16:06
Geplaatst door HarmuutHolland
wat een retorisch gelul

Beetje dimmen... De ZIONISTEN are watching you...

HarmuutHolland
11-02-06, 16:11
Geplaatst door Wizdom
Beetje dimmen... De ZIONISTEN are watching you...

Kijk kijk, een paranoide moslim :lachu:

Wizdom
11-02-06, 16:14
Geplaatst door HarmuutHolland
Kijk kijk, een paranoide moslim :lachu:

Jij leeft zeker in het land van ooit... De kliklijn is nog nooit zo populair geweest als in de afgelopen jaar...

HarmuutHolland
11-02-06, 16:15
Geplaatst door Wizdom
Jij leeft zeker in het land van ooit... De kliklijn is nog nooit zo populair geweest als in de afgelopen jaar...

Jij bent degene die in sprookjes gelooft :nl:

Trouwens het is: HET afgelopen jaar.. :hihi:

Amenzu
11-02-06, 16:20
Geplaatst door Wizdom
Je moet het een beetje relativeren... Nederland is ook maar een provincie van de ZIONISTISCHE staat en is gebonden aan de ZIONISTISCHE WETTEN...

Daarom zou ik een dictatuur en racistisch regime nog geen democratie neomen.

Het gata hier om een dictatuur die de meeste fundamentele rechten van de mens aan zijn laars lapt. het gaat hier om een achterlijke systeem en die het afhakken van handen en afsnijden van kelen toepast. Om een dergelijke systeem democratisch te noemen dan moet je of gek of dom zijn.

Baddha
11-02-06, 16:23
Geplaatst door mark61
Cheppih heeft gewoon gelijk. In een democratie beledigen we elkaar niet. We hoeven dus ook geen debat te voeren, daar komen maar beledigingen van. En als je ziet hoe het in die zogenaamd democratische parlementen aan toe gaat, is het maar goed dat Saoedi Arabië er geen heeft.

Nee inderdaad, in een democratie praten we elkaar allemaal naar de mond en doen vervolgens gewoon wat onszelf goeddunkt. Wie is er nou geinteresseerd in controleerbare besluitvorming, open debat of een rechtstaat.

Ik hoop dat jouw reactie net zo sarcastisch bedoeld was.

Helaas heb ik het bewuste fragment niet gezien, maar het lijkt me hilarisch :)

mark61
11-02-06, 16:24
Geplaatst door Baddha
Nee inderdaad, in een democratie praten we elkaar allemaal naar de mond en doen vervolgens gewoon wat onszelf goeddunkt. Wie is er nou geinteresseerd in controleerbare besluitvorming, open debat of een rechtstaat.

Ik hoop dat jouw reactie net zo sarcastisch bedoeld was.

Helaas heb ik het bewuste fragment niet gezien, maar het lijkt me hilarisch :)

:zegniets:

Wizdom
11-02-06, 16:27
Geplaatst door Amenzu
Daarom zou ik een dictatuur en racistisch regime nog geen democratie neomen.

Het gata hier om een dictatuur die de meeste fundamentele rechten van de mens aan zijn laars lapt. het gaat hier om een achterlijke systeem en die het afhakken van handen en afsnijden van kelen toepast. Om een dergelijke systeem democratisch te noemen dan moet je of gek of dom zijn.

Er worden hier meer moord en misdaden gepleegd dan daar handen afgehakt... of tel je dat voor het gemak niet mee...

Natuurlijk doet men het niet voor zijn plezier... Maar het helpt wel de rechtsorde te herstellen... Mits het nauwkeurig en oprecht volgens de geest en de letter (preconditie) van de Sharia wordt nageleefd (daar twijfel ik wel eens aan...)

Ik ben er nu in SA erop tegen omdat ik bang ben dat alleen de kleine man volgens de SHARIA wordt gestraft en de GROTE CRIMINELEN hun straf ontlopen... De SHARIA maakt geen onderscheid tussen KONING, KEIZER, ADMIRAAL of SCHOONMAKER...

Dolle Fatima
11-02-06, 16:35
Geplaatst door Amenzu
De heer Cheppih heeft gezegd in Nova Politiek dat Saudi Arabië een democratie is. Hij voegde wel eraan toe dat men gewoon niet over politiek en religie moet praten. Dan zal je ook geen last hebben volgens hem, waarna het publiek barstte in lachen.


SA heeft miljarden olie dollars geinvesteerd in o.a. de Islamitische Liga om haar wahhabisme te verspreiden, (waarvan cheppih de zelfbenoemde voorzitter was/is in Nederland ) . Het wahhabisme is een van de meest strenge stromingen in de islam en streeft naar toepassing van Sharia (lees handen afhakken, stenigen tot de dood, verbod op rijbewijs voor vrouwen en nog meer van deze primitieve straffen).

iedereen, die beweert dan een land, is een eerste klasse anti-democraat.

Amnesty over Saudi-Arabië
Een openbare executie in Saoedi-Arabië, Terechtstelling, amputatie of geseling zijn zo de straffen die veroordeelden in Saudi-Arabië kunnen treffen. Naast deze straffen, voldoen de strafrechtelijke procedures volstrekt niet aan internationale normen. Incommunicado-detentie en rechteloosheid zijn norm. Het land kent een groot aantal politieke gevangenen. Politieke en religieuze minderheden moeten continu bevreesd zijn voor willekeurige detentie. Mishandeling en marteling door politie en gevangenenbewaarders komen veel voor. Amnesty voerde in maart 2000 als eerste organisatie een wereldwijde campagne waarin aandacht werd gevraagd voor de mensenrechtenschendingen in Saudi-Arabië.



meer:
http://www.amnesty.nl/landeninfo/lan_saoe.shtml

Ik vond het ook raar dat hij dat zei. Maar ik denk dat hij doelde op het artikel van Maurits Berger laatst. Hoe dan ook, hij heeft wel interessantere dingen gezegd als dit lijkt me. Waarom wordt dit eruit gelicht?

Baddha
11-02-06, 16:36
Geplaatst door Wizdom
Er worden hier meer moord en misdaden gepleegd dan daar handen afgehakt... of tel je dat voor het gemak niet mee...

Dat het uberhaupt gebeurt is al een schande. De mate waarin doet niet ter zake.


Natuurlijk doet men het niet voor zijn plezier... Maar het helpt wel de rechtsorde te herstellen... Mits het nauwkeurig en oprecht volgens de geest en de letter (preconditie) van de Sharia wordt nageleefd (daar twijfel ik wel eens aan...)

Iedere burger standrechtelijke executeren is ook een probaat middel om criminaliteit te voorkomen. Daarom is het nog geen goed middel.

Ik kan mij niet voorstellen dat vredelievende moslims daadwerkelijk zouden willen dat dit soort lijfstraffen worden gebruikt. Het staat zover af van mensenrechten.

Verbod op een rijbewijs voor vrouwen is het enige dat ik zie zitten.

Geintje ;)

Wizdom
11-02-06, 16:36
Geplaatst door Dolle Fatima
Ik vond het ook raar dat hij dat zei. Maar ik denk dat hij doelde op het artikel van Maurits Berger laatst. Hoe dan ook, hij heeft wel interessantere dingen gezegd als dit lijkt me. Waarom wordt dit eruit gelicht?

Omdat men mensen als Cheppih geen licht in de ogen gunt...

Baddha
11-02-06, 16:38
Geplaatst door Dolle Fatima
Ik vond het ook raar dat hij dat zei. Maar ik denk dat hij doelde op het artikel van Maurits Berger laatst. Hoe dan ook, hij heeft wel interessantere dingen gezegd als dit lijkt me. Waarom wordt dit eruit gelicht?

Waarschijnlijk omdat het net zo belachelijk is als Nederland een wereldmacht noemen.

Volgens hem is zijn auto zeker ook een brandweerwagen. Alleen zit er geen ladder op, geen brandweerslang en geen water. Oh en hij is niet rood.

HarmuutHolland
11-02-06, 16:47
Geplaatst door Dolle Fatima
Ik vond het ook raar dat hij dat zei. Maar ik denk dat hij doelde op het artikel van Maurits Berger laatst. Hoe dan ook, hij heeft wel interessantere dingen gezegd als dit lijkt me. Waarom wordt dit eruit gelicht?

interessantere dingen gezegd?
Zal mij dan wel ontgaan zijn...

Dolle Fatima
11-02-06, 17:27
Geplaatst door HarmuutHolland
interessantere dingen gezegd?
Zal mij dan wel ontgaan zijn...

Ow heb je ook gekeken?
Wat vond je ervan?

HarmuutHolland
11-02-06, 17:49
Geplaatst door Dolle Fatima
Ow heb je ook gekeken?
Wat vond je ervan?

Ik was aangenaam verrast om te zien dat er binnen de autochtone en moslimgemeenschap een positieve ontwikkeling gaande is...
Mensen die de dialoog met elkaar zoeken, hoe moeilijk dat ook op dit moment is!
Wederom moet de nood hoog zijn voor er iets begint te dagen :love:

Swahili
11-02-06, 18:12
In Iran wordt het staatshoofd tenminste democratisch gekozen, dat kun je van Nederland niet zeggen... :p

Baddha
11-02-06, 18:24
Geplaatst door Swahili
In Iran wordt het staatshoofd tenminste democratisch gekozen, dat kun je van Nederland niet zeggen... :p

In Nederland heeft het koningshuis een ceremoniele rol. In Iran hebben de verkiezingen een ceremoniele rol.

Swahili
11-02-06, 18:27
Geplaatst door Baddha
In Nederland heeft het koningshuis een ceremoniele rol. In Iran hebben de verkiezingen een ceremoniele rol.

Hahaha, dit vind ik nou een goeie grap. Ik hoop dat je mijn opmerking niet al te serieus hebt genomen....

Al Sawt
11-02-06, 18:27
Wat ik nog lachwekkender vond; was Hirsi Ali`s defenitie van het Jodendom.

In haar ogen was het een ras en geen religie en is antisemitisme daarom alleen toepasbaar voor het Joodse 'ras'.

Al Sawt
11-02-06, 18:28
Geplaatst door Baddha
In Nederland heeft het koningshuis een ceremoniele rol. In Iran hebben de verkiezingen een ceremoniele rol. Verklaar waarom iemand als Khatami of Ahmadinjad de verkiezingen hebben gewonnen?

Baddha
11-02-06, 18:29
Geplaatst door Swahili
Hahaha, dit vind ik nou een goeie grap. Ik hoop dat je mijn opmerking niet al te serieus hebt genomen....

Nee hoor, de smiley was duidelijk :)

Baddha
11-02-06, 18:31
Geplaatst door Al Sawt
Verklaar waarom iemand als Khatami of Ahmadinjad de verkiezingen hebben gewonnen?

Na een stevige voorselectie door de geestelijke leiders van het land mocht de bevolking bepalen of ze door de hond of de kat gebeten wilden worden ;)

Al Sawt
11-02-06, 18:36
Geplaatst door Baddha
Na een stevige voorselectie door de geestelijke leiders van het land mocht de bevolking bepalen of ze door de hond of de kat gebeten wilden worden ;) Vertel me waarom iemand Khatami wel door die selectie is geslaagd?

dr SiliconValley
11-02-06, 18:38
Geplaatst door Al Sawt
Verklaar waarom iemand als Khatami of Ahmadinjad de verkiezingen hebben gewonnen?

verklaar waarom bij de laatste ""verkiezingen"" duizenden kandidaten werden afgewezen door de raad van Hoeders.
En waar men uit een handjevol kandidaten uiteindelijk moest ''kiezen'' tussen ahmadinejad en The Mullahfather rafsanjani?

Maargoed, Iran is ook niet echt zo'n perfecte democratie he vergeleken met Saudi Arabie. :eek:

Victory
11-02-06, 18:47
Geplaatst door zoroaster
verklaar waarom bij de laatste ""verkiezingen"" duizenden kandidaten werden afgewezen door de raad van Hoeders.
En waar men uit een handjevol kandidaten uiteindelijk moest ''kiezen'' tussen ahmadinejad en The Mullahfather rafsanjani?

Maargoed, Iran is ook niet echt zo'n perfecte democratie he vergeleken met Saudi Arabie. :eek:
Verklaar waarom het meest westerse figuur niet in de top 2 kwam.

Het onzin om bijna twee duizend kandidaten verkiesbaar te stellen. Er zijn veel gelovige mensen afgewezen ook, maar daar kijken jullie niet naar.

Baddha
11-02-06, 18:57
Geplaatst door Victory
Het onzin om bijna twee duizend kandidaten verkiesbaar te stellen. Er zijn veel gelovige mensen afgewezen ook, maar daar kijken jullie niet naar.

En wie bepalen dat dat onzin is en wie er afgewezen worden? De werkelijke leiders van het land.

De democratie in Iran is een lachertje.

Victory
11-02-06, 19:02
Geplaatst door Baddha
En wie bepalen dat dat onzin is en wie er afgewezen worden? De werkelijke leiders van het land.

De democratie in Iran is een lachertje.
pleur op man... als dat je redenering is, dan is de "democratie" in V.S. ook een lachertje...

Iran is geen liberaal democratie als je dat bedoelt... dat zullen wij nooit worden, en dat wilt ook niemand. Iran is een Islamitische Republiek... leer maar wat dat betekent..

Baddha
11-02-06, 19:11
Geplaatst door Victory
pleur op man... als dat je redenering is, dan is de "democratie" in V.S. ook een lachertje...

Iran is geen liberaal democratie als je dat bedoelt... dat zullen wij nooit worden, en dat wilt ook niemand. Iran is een Islamitische Republiek... leer maar wat dat betekent..

Als ik onbeschoft behandeld wil worden ga ik wel bij Aldi in de rij voor de kassa staan.


De federale democratie in Amerika is nou ook niet bepaald een juweeltje. Ten eerste valt er weinig te kiezen door het twee partijenstelsel. Ten tweede kun je daar met een minderheid van stemmen president worden en ten derde is het voornamelijk een race om het meeste geld voor de campagne te verzamelen.

Een niet-liberale democratie? Een onvrije democratie dus? Hoe kun je dat met droge ogen een democratie noemen?

Dat Iran geen seculiere staat is wist ik al. Bedankt voor de info.

dr SiliconValley
11-02-06, 20:13
Geplaatst door Victory
Verklaar waarom het meest westerse figuur niet in de top 2 kwam.

Het onzin om bijna twee duizend kandidaten verkiesbaar te stellen. Er zijn veel gelovige mensen afgewezen ook, maar daar kijken jullie niet naar.

Sorry hoor, maar zelfs de naam ''republiek'' is Iran niet waardig.
Het is een feit (en geen zionistisch progaganda) dat de meerderheid van de Iraanse bevolking het zat is met deze Ayatollah regime!

Maar goed, waar blijft die referendum (waarin ALLE iraanse (oppositie) partijen een rol kunnen spelen) dan?

Zolang de islamitische ''republiek'' geen vrije verkiezingen houdt (ja zelfs met een communist of rebellenleider Masoud Rajavi als mogelijke kandidaat) moet je niet verbazen dat er in de nabije toekomst een revolutie zal komen. Hoop niet dat jou dan het zelfde lot als talibanaanhangers overkomt. Maar hopelijk ben je dan tot die tijd tot inzicht gekomen, net als die ayatollah montazeri en vele andere die niet meer achter een theocratische staat staan.

Victory
11-02-06, 20:22
Geplaatst door zoroaster
Sorry hoor, maar zelfs de naam ''republiek'' is Iran niet waardig.
Het is een feit (en geen zionistisch progaganda) dat de meerderheid van de Iraanse bevolking het zat is met deze Ayatollah regime!

Maar goed, waar blijft die referendum (waarin ALLE iraanse (oppositie) partijen een rol kunnen spelen) dan?

Zolang de islamitische ''republiek'' geen vrije verkiezingen houdt (ja zelfs met een communist of rebellenleider Masoud Rajavi als mogelijke kandidaat) moet je niet verbazen dat er in de nabije toekomst een revolutie zal komen. Hoop niet dat jou dan het zelfde lot als talibanaanhangers overkomt. Maar hopelijk ben je dan tot die tijd tot inzicht gekomen, net als die ayatollah montazeri en vele andere die niet meer achter een theocratische staat staan.
:haha:

De meerderheid was vandaag op een demonstratie, de dag van de revolutie.... zulke demonstraties zie je nergens anders in de wereld...

http://media.farsnews.com/Media/8411/ImageReports/8411220273/8_8411220273_L600.jpg

http://media.farsnews.com/Media/8411/ImageReports/8411220273/10_8411220273_L600.jpg

Onze revolutie leeft!

rja2
11-02-06, 20:28
Geplaatst door Wizdom
Ik ben er nu in SA erop tegen omdat ik bang ben dat alleen de kleine man volgens de SHARIA wordt gestraft en de GROTE CRIMINELEN hun straf ontlopen... De SHARIA maakt geen onderscheid tussen KONING, KEIZER, ADMIRAAL of SCHOONMAKER... [/B]
Dat is gewoon gelul.

In de sharia staat toch dat de dader de daad kan afkopen.

Dat lijkt me klasse jusitie bij uitstek.

dr SiliconValley
11-02-06, 20:29
Geplaatst door Victory
:haha:

De meerderheid was vandaag op een demonstratie, de dag van de revolutie.... zulke demonstraties zie je nergens anders in de wereld...

http://media.farsnews.com/Media/8411/ImageReports/8411220273/8_8411220273_L600.jpg

http://media.farsnews.com/Media/8411/ImageReports/8411220273/10_8411220273_L600.jpg

Onze revolutie leeft!


hahhahahahaahahaha

victory... jij bent echt grappig :wohaa:

Wizdom
11-02-06, 20:31
Geplaatst door Baddha
Na een stevige voorselectie door de geestelijke leiders van het land mocht de bevolking bepalen of ze door de hond of de kat gebeten wilden worden ;)

Nadat de ZIONISTEN in Israel via hun machtige lobby in de VS hadden bepaalt welke senatoren wel en niet in het congres mochten plaats nemen bepaalden de senatoren in het congres wie de president kandidaten mochten worden en mocht het publiek bepalen of ze door de hond of de kat gebeten wilden worden...

Arvid
11-02-06, 20:32
Geplaatst door Victory
:haha:

De meerderheid was vandaag op een demonstratie, de dag van de revolutie.... zulke demonstraties zie je nergens anders in de wereld...

http://media.farsnews.com/Media/8411/ImageReports/8411220273/8_8411220273_L600.jpg

http://media.farsnews.com/Media/8411/ImageReports/8411220273/10_8411220273_L600.jpg

Onze revolutie leeft!

Nergens vind je demonstraties en optochten zoals in Noord-Korea.

Wizdom
11-02-06, 20:34
Geplaatst door rja2
Dat is gewoon gelul.

In de sharia staat toch dat de dader de daad kan afkopen.

Dat lijkt me klasse jusitie bij uitstek.

Jij moet je wat beter verdiepen in SHARIA vriend... De SHARIA is geen "DOOR ROOD LICHT OF TE SNEL RIJDEN... HET GEBEURT IN EEN FLITS... KASSA..."

Baddha
11-02-06, 20:43
Geplaatst door Wizdom
Nadat de ZIONISTEN in Israel via hun machtige lobby in de VS hadden bepaalt welke senatoren wel en niet in het congres mochten plaats nemen bepaalden de senatoren in het congres wie de president kandidaten mochten worden en mocht het publiek bepalen of ze door de hond of de kat gebeten wilden worden...

Als je goed gelezen had, had je gezien dat ik ook niet echt sta te juigen over het democratische proces in Amerika.

Wel zwak van je om daar nu weer naar te wijzen. De democratie in Amerika heeft toch geen hol met de "democratie" in Iran te maken?

Victory
11-02-06, 20:44
Geplaatst door Arvid
Nergens vind je demonstraties en optochten zoals in Noord-Korea.
Met het verschil dat ze in Iran vrijwillig komen, en als je de demonstraties in N-Korea ziet krijg je medelijden als je hun gezichten ziet.

gh.wille
11-02-06, 21:27
Geplaatst door Al Sawt
Wat ik nog lachwekkender vond; was Hirsi Ali`s defenitie van het Jodendom.

In haar ogen was het een ras en geen religie en is antisemitisme daarom alleen toepasbaar voor het Joodse 'ras'.

Ja ben het dit keer volkomen met JOU eens , zo dacht ene zekere heer HITLER er ook over , uitroeien die mensen ook al lijken ze alleen maar op een Jood !

Al Sawt
14-02-06, 21:18
Geplaatst door gh.wille
Ja ben het dit keer volkomen met JOU eens , zo dacht ene zekere heer HITLER er ook over , uitroeien die mensen ook al lijken ze alleen maar op een Jood ! Joden zijn aanhangers van een religie?

Het is toch de Nazi gedachtegoed die ze als ras beschouwde?

Of ben ik verkeerd geinformeerd en weet Gh Willie het beter?