PDA

Bekijk Volledige Versie : Wide-O is terecht geband.



David
11-02-06, 14:21
Wide-O werd gisteren geband door moderator Freya. Veel mensen zijn hier boos over, maar dat is volgens mij niet terecht. Wide-O ging herhaaldelijk over de schreef en is geheel terecht geband. Hij was tenslotte door moderator Freya meerdere malen gewaarschuwd, en had voldoende kans gekregen om zijn hinderlijke gedrag aan te passen. Dat deed hij niet, en dan is het logisch dat hij geband wordt. Regels zijn nu eenmaal regels.

Ik kreeg gisteren een strafpunt. Daar reageerde ik nog al emotioneel op, maar na een nachtje slapen, zie ik in dat dat strafpunt volkomen terecht was. Hij was heel dom en vervelend van me om overal homoseksualiteit bij te betrekken, terwijl de discussie daar helemaal niet over ging. De discussie ging over het onophoudelijke en wereldwijde beledigen van moslims, en daar heeft homoseksualiteit niets mee te maken. Het was waarschijnlijk mijn eigen, diepgewortelde frustratie waardoor ik steeds stoorzender speelde in deze discussie. Daarvoor bied ik mijn excuses aan.

We zijn hier allen te gast op dit forum en de moderators zijn zo vriendelijk dat ze geheel vrijwillig trachten de sfeer hier goed te houden. Tevens komen ze op voor mensen die wat minder mondig zijn of minder handig met taal. Mensen zoals ik maar zeker ook Wide-O trachten steeds om alles te verzieken, en dan is het terecht dat er wordt ingegrepen. Ik vind dat kritiek op moderators dan ook niet moet kunnen.

Couscousje
11-02-06, 14:22
"biedt ik", mijnheer de hoofdredacteur?

Cc

David
11-02-06, 14:25
Geplaatst door Couscousje
"biedt ik", mijnheer de hoofdredacteur?

Cc


Dank je wel voor je opmerkzaamheid! Dat was slordig van me! Ik heb het reeds verbeterd.

~Panthera~
11-02-06, 14:33
http://www.my-smileys.de/smileys2/censored_2.gif

MaRiaH
11-02-06, 14:44
:boogjes:

Marsipulami
11-02-06, 14:48
Freya is een uitstekende moderator. Niks dan lof over haar deskundigheid en objectiviteit bij het modereren. :duim:

David
11-02-06, 14:51
Geplaatst door Marsipulami
Freya is een uitstekende moderator. Niks dan lof over haar deskundigheid en objectiviteit bij het modereren. :duim:



Daar sluit ik volledig bij aan! Niets dan respect!

Coolassprov MC
11-02-06, 14:51
Jammer dat Wide-O zichzelf heeft laten bannen.

David
11-02-06, 14:54
Geplaatst door Coolassprov MC
Jammer dat Wide-O zichzelf heeft laten bannen.


Wide-O is iemand die niet met vrijheid om kan gaan. Te veel vrijheid is niet goed voor mensen. Ik hoop voor hem dat hij er iets van leert.

Karin.N
11-02-06, 14:56
Geplaatst door David
Wide-O is iemand die niet met vrijheid om kan gaan. Te veel vrijheid is niet goed voor mensen. Ik hoop voor hem dat hij er iets van leert.


:confused:

David
11-02-06, 14:58
Geplaatst door Karin.N
:confused:


Je moet respect hebben voor anderen.

MaRiaH
11-02-06, 15:00
Geplaatst door David
Wide-O is iemand die niet met vrijheid om kan gaan. Te veel vrijheid is niet goed voor mensen. Ik hoop voor hem dat hij er iets van leert.

Je raakt de kern.

Men moet leren zijn meerdere te aanvaarden. Misschien heeft ie ook een gezagsprobleem. Moderators wil is nu eenmaal wet.
tegenspreken is gewoon NOT done.

Als je daar niet tegen kan dan moet je gewoon weg.

Terechte actie van freya. :duim:

Karin.N
11-02-06, 15:04
Geplaatst door David

De discussie ging over het onophoudelijke en wereldwijde beledigen van moslims, en daar heeft homoseksualiteit niets mee te maken.


Op zich niet, maar ik vind het wel een punt dat religieuzen op grond van hun religie wel kwetsende uitspraken geven over bijv. homosexualiteit en vrouwen, niet gelovigen.

Ook in de Islam worden er kwetsende uitspraken gedaan over deze groepen. Wanneer je vindt dat dat moet kunnen moet je anderzijds ook niet over de rooie gaan, wanneer niet gelovigen de profeet sarcastisch afbeelden.

Lijkt mij dat een oprechte gelovige daar de schouders over ophaalt en meent dat Allah almachtig genoeg is om zowel zichzelf als de profeet te verdedigen en op de dag des oordeels afrekent met de tekenaar.

David
11-02-06, 15:09
Geplaatst door Karin.N
Op zich niet, maar ik vind het wel een punt dat religieuzen op grond van hun religie wel kwetsende uitspraken geven over bijv. homosexualiteit en vrouwen, niet gelovigen.

Ook in de Islam worden er kwetsende uitspraken gedaan over deze groepen. Wanneer je vindt dat dat moet kunnen moet je anderzijds ook niet over de rooie gaan, wanneer niet gelovigen de profeet sarcastisch afbeelden.

Lijkt mij dat een oprechte gelovige daar de schouders over ophaalt en meent dat Allah almachtig genoeg is om zowel zichzelf als de profeet te verdedigen en op de dag des oordeels afrekent met de tekenaar.



Homoseksuelen weten nu eenmaal waar ze aan beginnen als ze er voor kiezen om toe te geven aan hun neigingen. Het is door God uitdrukkelijk verboden, en als homoseksuelen dat negeren, moeten ze zelf de konsekwenties dragen. Daar kun je gelovigen niet verantwoordelijk voor houden, zij doen alleen wat hun religie voorschrijft.

MaRiaH
11-02-06, 15:10
Geplaatst door Karin.N
Op zich niet, maar ik vind het wel een punt dat religieuzen op grond van hun religie wel kwetsende uitspraken geven over bijv. homosexualiteit en vrouwen, niet gelovigen.

Ook in de Islam worden er kwetsende uitspraken gedaan over deze groepen. Wanneer je vindt dat dat moet kunnen moet je anderzijds ook niet over de rooie gaan, wanneer niet gelovigen de profeet sarcastisch afbeelden.

Lijkt mij dat een oprechte gelovige daar de schouders over ophaalt en meent dat Allah almachtig genoeg is om zowel zichzelf als de profeet te verdedigen en op de dag des oordeels afrekent met de tekenaar.

Dat mag niet van Freya.
En terecht. Het onderwerp homo's past niet in die discussie.
Als je daarover gaat zeuren krijg je gewoon strafpunten.

Logisch toch?

..zapper
11-02-06, 15:10
Ik zou wel willen dat mijn offline leven ook zo goed wordt gemodereerd!

~Panthera~
11-02-06, 15:12
Geplaatst door MaRiaH
Dat mag niet van Freya.
En terecht. Het onderwerp homo's past niet in die discussie.
Als je daarover gaat zeuren krijg je gewoon strafpunten.

Logisch toch?


Yep. respect. http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/r035.gif

Karin.N
11-02-06, 15:14
Geplaatst door David
Je moet respect hebben voor anderen.


Ik moet niets :fplet:

~Panthera~
11-02-06, 15:16
Geplaatst door Karin.N
Ik moet niets :fplet:



:zegniets:

David
11-02-06, 15:16
Geplaatst door Karin.N
Ik moet niets :fplet:


Ik wil je uiteraard niets opleggen, zo bedoelde ik het niet. Als ik je per ongeluk heb gekwetst, dan bied ik daarvoor mijn excuses aan.

Karin.N
11-02-06, 15:16
Geplaatst door David
Homoseksuelen weten nu eenmaal waar ze aan beginnen als ze er voor kiezen om toe te geven aan hun neigingen. Het is door God uitdrukkelijk verboden, en als homoseksuelen dat negeren, moeten ze zelf de konsekwenties dragen. Daar kun je gelovigen niet verantwoordelijk voor houden, zij doen alleen wat hun religie voorschrijft.

Prima, een gelovige met homosexuele gevoelens onderdrukt ze, prima!

Maar diezelfde gelovige heeft z'n mond te houden over z'n homofiele buurman, dat gaat hem niets aan!

Karin.N
11-02-06, 15:18
Geplaatst door MaRiaH
Dat mag niet van Freya.
En terecht. Het onderwerp homo's past niet in die discussie.
Als je daarover gaat zeuren krijg je gewoon strafpunten.

Logisch toch?

Wanneer ik hier eens langs kom heb ik de slechte gewoonte te lang te blijven hangen, waardoor andere zaken blijven liggen.

Wellicht zijn strafpunten voor mij de oplossing, kan ik 2 weekjes niet meer lkangskomen.

:lol:

David
11-02-06, 15:18
Geplaatst door Karin.N
Prima, een gelovige met homosexuele gevoelens onderdrukt ze, prima!

Maar diezelfde gelovige heeft z'n mond te houden over z'n homofiele buurman, dat gaat hem niets aan!


Laten we het niet over dit onderwerp hebben op dit forum. Het ligt voor veel mensen gevoelig, en tenslotte is dit geen forum over seksualiteit. Dit forum is bedoeld om het nieuws van de dag te bespreken.

Karin.N
11-02-06, 15:20
Geplaatst door David
Ik wil je uiteraard niets opleggen, zo bedoelde ik het niet. Als ik je per ongeluk heb gekwetst, dan bied ik daarvoor mijn excuses aan.

En mocht ik jou gekwetst hebben met mijn opvattingen dat homo's dezelfde rechten hebben als niet homo's, dan hierbij mijn oprechte excuses.

David
11-02-06, 15:21
Geplaatst door Karin.N
En mocht ik jou gekwetst hebben met mijn opvattingen dat homo's dezelfde rechten hebben als niet homo's, dan hierbij mijn oprechte excuses.


Kijk, zo kan het dus ook! Dank je wel! Zolang we maar respect voor elkaar tonen!

Karin.N
11-02-06, 15:24
:zegniets:

Good Kahuna
11-02-06, 15:26
Geplaatst door MaRiaH
Je raakt de kern.

Men moet leren zijn meerdere te aanvaarden. Misschien heeft ie ook een gezagsprobleem. Moderators wil is nu eenmaal wet.
tegenspreken is gewoon NOT done.

Als je daar niet tegen kan dan moet je gewoon weg.

Terechte actie van freya. :duim:

Beste MaRiaH, ik volg je even niet. In die andere topic over hetzelfde onderwerp zei je dit:


Geplaatst door MaRiaH
Heb in al die jaren ook nog nooit 'íets' gehad met een moderator..
maar deze geeft strafpunten omdat ze haar mening niet delen en mengt zich er persoonlijk in. Om dan nog niet te spreken van de emotionele pm's die je kunt ontvangen.
dat kan niet.

Hoewel ik dit verwachtte, heb ik haar een kans gegeven.
Maar nu ben ik er klaar mee.
Het wordt tijd dat Dick de poppetjes wisselt

How come the change of mind?

Couscousje
11-02-06, 15:29
Geplaatst door Good Kahuna
How come the change of mind?

*kuch*sarcasme*kuch*

Cc

Marsipulami
11-02-06, 15:31
Geplaatst door Couscousje
*kuch*sarcasme*kuch*

Cc

Minder roken kan ook wel helpen.

mark61
11-02-06, 15:32
Ik ben blij dat je eindelijk je dwaling hebt ingezien.

Bij mijzelf heef een nachtje rust ook wonderen gedaan. Ik zie nu dat ik nooit van mening moet verschillen met de moderatrice, of enig ander op dit forum. Ik heb diep berouw.

Ik ben blij dat we tenminste twee weken van zo'n gruwelijke islambasher als Wide-O verlost zijn. Gelukkig heeft hij niet zoveel verstand van IT, anders zou hij zomaar een andere nick, of nog erger, kunnen organiseren.

David
11-02-06, 15:33
Geplaatst door Couscousje
*kuch*sarcasme*kuch*

Cc


Hoewel ik je uiteraard niet wil beledigen, en veel respect heb voor jouw mening, zie je misschien sarcasme daar waar het niet is. Denk je niet dat het mogelijk is dat Mariah oprecht haar mening heeft bijgesteld en nu inziet dat je respect moet hebben voor autoriteit? Voor mensen die geheel belangeloos er voor zorgen dat wij hier in alle vrijheid kunnen spreken, zonder dat we bang hoeven te zijn om gekwetst of vernederd te worden?

Marsipulami
11-02-06, 15:38
Geplaatst door David
Hoewel ik je uiteraard niet wil beledigen, en veel respect heb voor jouw mening, zie je misschien sarcasme daar waar het niet is. Denk je niet dat het mogelijk is dat Mariah oprecht haar mening heeft bijgesteld en nu inziet dat je respect moet hebben voor autoriteit? Voor mensen die geheel belangeloos er voor zorgen dat wij hier in alle vrijheid kunnen spreken, zonder dat we bang hoeven te zijn om gekwetst of vernederd te worden?

Jij moet je vandaag wel heel erg vervelen.

..zapper
11-02-06, 15:38
Ik zie geen verband met sarcasme. Tevens ben ik erg blij dat MaRiaH haar mening heeft bijgesteld, het verschil van haar met mijn mening vond ik erg telleurstellend, juist omdat ik MaRiaH al binnen zo een korte tijd erg graag mag. Nu blijft ze in ons midden.

~Panthera~
11-02-06, 15:40
Geplaatst door David
Hoewel ik je uiteraard niet wil beledigen, en veel respect heb voor jouw mening, zie je misschien sarcasme daar waar het niet is. Denk je niet dat het mogelijk is dat Mariah oprecht haar mening heeft bijgesteld en nu inziet dat je respect moet hebben voor autoriteit? Voor mensen die geheel belangeloos er voor zorgen dat wij hier in alle vrijheid kunnen spreken, zonder dat we bang hoeven te zijn om gekwetst of vernederd te worden?


http://www.my-smileys.de/smileys2/respekt_2.gif

Karin.N
11-02-06, 15:40
Geplaatst door mark61
Ik ben blij dat je eindelijk je dwaling hebt ingezien.

Bij mijzelf heef een nachtje rust ook wonderen gedaan. Ik zie nu dat ik nooit van mening moet verschillen met de moderatrice, of enig ander op dit forum. Ik heb diep berouw.

Nou ja, beter ten halve gekeerd dat ten hele verdwaald of id.

mark61
11-02-06, 15:41
Geplaatst door Marsipulami
Jij moet je vandaag wel heel erg vervelen.

Ik weet zeker dat het hem vreselijk spijt dat jij aanstoot neemt aan zijn topics.

mark61
11-02-06, 15:42
Geplaatst door Karin.N
Nou ja, beter ten halve gekeerd dat ten hele verdwaald of id.

Je moet daar geen grapjes over maken! Ow sorry voor de toon dieik aansla. Nog niet alle vuiligheid is uit mij.

Marsipulami
11-02-06, 15:44
Geplaatst door mark61
Ik weet zeker dat het hem vreselijk spijt dat jij aanstoot neemt aan zijn topics.

Ik herinner me helemaal geen topic van David waar ik aanstoot aan heb genomen. Hij weet het altijd op een sympathieke, correcte, speelse, humoristische en toch diepgaande manier te verwoorden.

David
11-02-06, 15:45
Geplaatst door mark61
Ik ben blij dat je eindelijk je dwaling hebt ingezien.

Bij mijzelf heef een nachtje rust ook wonderen gedaan. Ik zie nu dat ik nooit van mening moet verschillen met de moderatrice, of enig ander op dit forum. Ik heb diep berouw.

Ik ben blij dat we tenminste twee weken van zo'n gruwelijke islambasher als Wide-O verlost zijn. Gelukkig heeft hij niet zoveel verstand van IT, anders zou hij zomaar een andere nick, of nog erger, kunnen organiseren.


Goede vriend! Ik ben blij dat ook jij inziet dat we fout zaten.

mark61
11-02-06, 15:50
Geplaatst door Marsipulami
Ik herinner me helemaal geen topic van David waar ik aanstoot aan heb genomen. Hij weet het altijd op een sympathieke, correcte, speelse, humoristische en toch diepgaande manier te verwoorden.

Jij had duidelijk niet door hoe hij op geniepige wijze de islam en 1,3 miljard moslims belasterde, steeds maar weer.

Het is voor mensen als jou dat het maar goed is dat er een moderatrice is die ervoor waakt dat jouw onschuldige geest wordt vergiftigd door gewetenloze haatzaaiers.

mark61
11-02-06, 15:51
Geplaatst door David
Goede vriend! Ik ben blij dat ook jij inziet dat we fout zaten.

Achteraf begrijp ik niet hoe we zo lang en zo ernstig hebben kunnen dwalen.

~Panthera~
11-02-06, 15:52
Geplaatst door mark61
Ik ben blij dat je eindelijk je dwaling hebt ingezien.

Bij mijzelf heef een nachtje rust ook wonderen gedaan. Ik zie nu dat ik nooit van mening moet verschillen met de moderatrice, of enig ander op dit forum. Ik heb diep berouw.

Ik ben blij dat we tenminste twee weken van zo'n gruwelijke islambasher als Wide-O verlost zijn. Gelukkig heeft hij niet zoveel verstand van IT, anders zou hij zomaar een andere nick, of nog erger, kunnen organiseren.


http://www.my-smileys.de/generator/signs2/2c7c2f7faa2e6d22c67b30d284869798.png

Marsipulami
11-02-06, 15:55
Geplaatst door mark61
Achteraf begrijp ik niet hoe we zo lang en zo ernstig hebben kunnen dwalen.

Er zijn nog wel wat dingen die jij niet begrijpt. :fpiraat:

mark61
11-02-06, 15:58
Geplaatst door Marsipulami
Er zijn nog wel wat dingen die jij niet begrijpt. :fpiraat:

Ja, dat besef ik nu ook. Beter laat dan nooit.

David
11-02-06, 16:00
Geplaatst door mark61
Jij had duidelijk niet door hoe hij op geniepige wijze de islam en 1,3 miljard moslims belasterde, steeds maar weer.

Het is voor mensen als jou dat het maar goed is dat er een moderatrice is die ervoor waakt dat jouw onschuldige geest wordt vergiftigd door gewetenloze haatzaaiers.


Waarvoor ik oprecht mijn excuses aanbied. Mijn persoonlijke frustratie over mijn afwijkende seksuele geaardheid begon om te slaan in haat voor normale mensen. En dat is slecht. Maar ik ben blij dat ik dat nu inzie.

Juliette
11-02-06, 16:06
Geplaatst door David
Waarvoor ik oprecht mijn excuses aanbied. Mijn persoonlijke frustratie over mijn afwijkende seksuele geaardheid begon om te slaan in haat voor normale mensen. En dat is slecht. Maar ik ben blij dat ik dat nu inzie.

Onze Schuld! Eigen Schuld! Grote, Grote Schuld!

~Panthera~
11-02-06, 16:07
Geplaatst door Juliette
Onze Schuld! Eigen Schuld! Grote, Grote Schuld!


http://www.my-smileys.de/generator/signs2/2c7c2f7faa2e6d22c67b30d284869798.png

mark61
11-02-06, 16:10
Geplaatst door David
Waarvoor ik oprecht mijn excuses aanbied. Mijn persoonlijke frustratie over mijn afwijkende seksuele geaardheid begon om te slaan in haat voor normale mensen. En dat is slecht. Maar ik ben blij dat ik dat nu inzie.

Gelukkig, ik zie dat een begin van genezing is ingetreden. Ik hoop met heel mijn hart dat we je binnenkort weer in de armen kunnen sluiten als normale mensen onder elkaar.

Good Kahuna
11-02-06, 16:16
Geplaatst door ..zapper
Ik zie geen verband met sarcasme. Tevens ben ik erg blij dat MaRiaH haar mening heeft bijgesteld, het verschil van haar met mijn mening vond ik erg telleurstellend, juist omdat ik MaRiaH al binnen zo een korte tijd erg graag mag. Nu blijft ze in ons midden.

Ik mag MaRiaH ook erg graag. Was alleen benieuwd waarom ze binnen korte tijd volkomen van mening veranderd leek te zijn. Lijkt me een terechte vraag. Overigens zonder sarcasme.

David
11-02-06, 16:18
Geplaatst door mark61
Gelukkig, ik zie dat een begin van genezing is ingetreden. Ik hoop met heel mijn hart dat we je binnenkort weer in de armen kunnen sluiten als normale mensen onder elkaar.


Mijn hart bloedt.

mark61
11-02-06, 16:25
Geplaatst door David
Mijn hart bloedt.

Ik voel je verdriet. Maar verheug je erop dat je binnenkort eindelijk van je zonde verlost bent.

David
11-02-06, 16:28
Geplaatst door mark61
Ik voel je verdriet. Maar verheug je erop dat je binnenkort eindelijk van je zonde verlost bent.


Of dat lukt weet ik niet, en ook ik verdien respect, maar ik zal anderen er niet meer mee lastig vallen.

Juliette
11-02-06, 16:29
Geplaatst door David
Waarvoor ik oprecht mijn excuses aanbied. Mijn persoonlijke frustratie over mijn afwijkende seksuele geaardheid begon om te slaan in haat voor normale mensen. En dat is slecht. Maar ik ben blij dat ik dat nu inzie.

Blij dat je dat inziet Broeder David. Eindelijk. Je mag het zijn natuurlijk. Afwijkend. Daar niet van. Maar daar heb je toch wel zelf voor gekozen. Je begrijpt toch wel dat de Goede God / de Mods op dit forum het beste met je voor hebben?

:zegniets:

David
11-02-06, 16:38
Geplaatst door Juliette
Blij dat je dat inziet Broeder David. Eindelijk. Je mag het zijn natuurlijk. Afwijkend. Daar niet van. Maar daar heb je toch wel zelf voor gekozen. Je begrijpt toch wel dat de Goede God / de Mods op dit forum het beste met je voor hebben?

:zegniets:


Dit is niet de plaats om over dergelijke zaken te praten. Dit forum is bedoeld om het nieuws van de dag te bespreken. Met alle respect, zuster.

Juliette
11-02-06, 16:41
Geplaatst door David
Dit is niet de plaats om over dergelijke zaken te praten. Dit forum is bedoeld om het nieuws van de dag te bespreken. Met alle respect, zuster.

Dank om me terecht te wijzen Broeder. Ik hoop dat dat ik voor deze flagrante ongeregeldheid met een strafpunt bedacht wordt. Dat zal me leren.

David
11-02-06, 18:04
Ik voel me nu echt een stuk beter.

Marsipulami
11-02-06, 18:08
Geplaatst door David
Ik voel me nu echt een stuk beter.

Ik geloof je niet.

David
11-02-06, 18:11
Geplaatst door Marsipulami
Ik geloof je niet.


Dat spijt me dan oprecht, al begrijp ik wel dat het misschien lastig is. Volgende keer zal ik beter opletten!

Dutchguy
11-02-06, 18:16
Geplaatst door mark61
Ik voel je verdriet. Maar verheug je erop dat je binnenkort eindelijk van je zonde verlost bent.
Hij misschien maar ik niet. Ik heb vandaag een gratis Squeeze gekregen over de post dus ik kan weer helemaal overnieuw beginnen met het kweken van normale gevoelens. :ergleuk:

mark61
11-02-06, 18:17
Geplaatst door Marsipulami
Ik geloof je niet.

Ik ben bang dat je in dat geval gaat branden. Iets wat ik je natuurlijk helemaal niet toewens, maar ik ga daar niet over.

mark61
11-02-06, 18:18
Geplaatst door Dutchguy
Hij misschien maar ik niet. Ik heb vandaag een gratis Squeeze gekregen over de post dus ik kan weer helemaal overnieuw beginnen met het kweken van normale gevoelens. :ergleuk:

Bezin je voor het te laat is! Zoek desnoods steun bij een moderator.

Dutchguy
11-02-06, 18:20
Geplaatst door mark61
Bezin je voor het te laat is! Zoek desnoods steun bij een moderator.
Kweenie of dat zo'n goed idee is. Er lopen hier mods rond die waarschijnlijk meteen er 220V stroom op willen zetten. Beetje hardhandig zeg maar. :schok:

David
11-02-06, 18:20
Geplaatst door Dutchguy
Hij misschien maar ik niet. Ik heb vandaag een gratis Squeeze gekregen over de post dus ik kan weer helemaal overnieuw beginnen met het kweken van normale gevoelens. :ergleuk:


Welnee, er is niets op tegen om dergelijke tijdschriften te lezen! Ze zijn speciaal gemaakt voor mensen met onze geaardheid, en worden toegestuurd in discrete enveloppe. Het is alleen niet nodig om er op een openbaar forum over te praten - niet iedereen wenst met jouw persoonlijke voorkeur te worden geconfronteerd!

~Panthera~
11-02-06, 18:20
Geplaatst door mark61
Bezin je voor het te laat is! Zoek desnoods steun bij een moderator.


Amen, Broeder.

Dutchguy
11-02-06, 18:22
Geplaatst door David
Welnee, er is niets op tegen om dergelijke tijdschriften te lezen! Ze zijn speciaal gemaakt voor mensen met onze geaardheid, en worden toegestuurd in discrete enveloppe. Het is alleen niet nodig om er op een openbaar forum over te praten - niet iedereen wenst met jouw persoonlijke voorkeur te worden geconfronteerd!
't Floept er af en toe nog gewoon uit he die geaardheid. Sorry. :zegniets:

mark61
11-02-06, 18:28
Geplaatst door Dutchguy
Kweenie of dat zo'n goed idee is. Er lopen hier mods rond die waarschijnlijk meteen er 220V stroom op willen zetten. Beetje hardhandig zeg maar. :schok:

Het is noodzakelijk dat ernstige gevallen die hardnekkig blijven doorgaan met hun tegennatuurlijk gedrag dringend tot de orde worden geroepen.

Je weet best dat het voor je eigen bestwil is. We willen je alleen maar redden van de ondergang.

~Panthera~
11-02-06, 18:32
Geplaatst door Dutchguy
't Floept er af en toe nog gewoon uit he die geaardheid. Sorry. :zegniets:


Misschien dat je hier ondersteunende hulp kunt vinden, Broeder:

Psychiater
Dr. Sven Estercam

Werkzaam in de divisie Ouderen op de Gesloten opname en de Behandeleenheid

Voor je eigen bestwil, natuurlijk.

SalmayaSale
11-02-06, 18:37
Ik word al dagen door Wide-o (de moslima'sbasher) geterroriseerd.
Nu pas durf ik op Maroc te komen.
Bedankt God voor de verbanning. :tover:

~Panthera~
11-02-06, 18:39
Geplaatst door SalmayaSale
Ik word al dagen door Wide-o (de moslima'sbasher) geterroriseerd.
Nu pas durf ik op Maroc te komen.
Bedankt God voor de verbanning. :tover:



Totaal geen respect, die man.

Welkom terug, Zuster.

Sallahddin
11-02-06, 18:42
Geplaatst door MaRiaH
Je raakt de kern.

Men moet leren zijn meerdere te aanvaarden. Misschien heeft ie ook een gezagsprobleem. Moderators wil is nu eenmaal wet.
tegenspreken is gewoon NOT done.

Als je daar niet tegen kan dan moet je gewoon weg.

Terechte actie van freya. :duim:




".......zijn meerdere te aanvaarden"???.... :lole: ....
zijn we soms in het leger hier ?



En wat zijn we bijna allemaal "politiek correcter" en respectvol geworden !!!
Zie je wel , geen gezag en te veel vrijheid is niet goed voor de mensen(da's niet mijn quote ,wel die van David!),dus vrijheid van meninsuiting beperken ook hier op maroc.nl:goed test voor je heel leven ,zou je enorm van kunnen leren!!!

Dus,niemand die zeurt of rouwt om het vrije woord???

Ik dacht dat ALLES gezegd mocht worden,nu heb ik het mis dus DANKZIJ freya.!!! :fpetaf:


FREYA voor PREMIER....FREYA!FREYA!...HOERA!!!
JUST KIDDING GUYS!

SalmayaSale
11-02-06, 18:43
Geplaatst door ~Panthera~
Totaal geen respect, die man.

Welkom terug, Zuster.




Dank je wel liefje, eindelijk mag ik ook.
Hij wou ook voor mij zingen, zingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :aanwal:
Hoe durft hij nou?:zweep:

David
11-02-06, 18:45
Geplaatst door SalmayaSale
Dank je wel liefje, eindelijk mag ik ook.
Hij wou ook voor mij zingen, zingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :aanwal:
Hoe durft hij nou?:zweep:


Welkom terug, zuster. Mocht ik je ooit met te weinig respect bejegend hebben, dan bied ik daar bij deze mijn welgemeende excuses voor aan.

Dutchguy
11-02-06, 18:47
Geplaatst door mark61
Het is noodzakelijk dat ernstige gevallen die hardnekkig blijven doorgaan met hun tegennatuurlijk gedrag dringend tot de orde worden geroepen.

Je weet best dat het voor je eigen bestwil is. We willen je alleen maar redden van de ondergang.

't Komt uit een goed hart ik weet het. Maar ons soort jongens heeft het niet makkelijk hoor als je het hellevuur soms al een beetje aan de teenkootjes kunt voelen knetteren.

~Panthera~
11-02-06, 18:48
Geplaatst door SalmayaSale
Dank je wel liefje, eindelijk mag ik ook.
Hij wou ook voor mij zingen, zingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :aanwal:
Hoe durft hij nou?:zweep:



Totaal respectloos :jammer: , en we moeten allemaal respect voor elkaar hebben.
Ik bied hierbij plaatsvervangende excuses aan, ik kan mij voorstellen hoe het voelde.

SalmayaSale
11-02-06, 18:48
Geplaatst door David
Welkom terug, zuster. Mocht ik je ooit met te weinig respect bejegend hebben, dan bied ik daar bij deze mijn welgemeende excuses voor aan.



Sorry, maar met jou praat ik pas als je je afwijking afgezworen hebt.
Ik praat niet met afvalligen :ego:
Maar ik zal biden voor je verdorven ziel.

David
11-02-06, 18:49
Geplaatst door Sallahddin
".......zijn meerdere te aanvaarden"???.... :lole: ....
zijn we soms in het leger hier ?


Vreemd dat je direct aan het leger denkt. Ook buiten het leger, in de gewone maatschappij is er toch sprake van organisatie? Van mensen die met de beste bedoelingen anderen beschermen, ook tegen zichzelf? Daar mag je best wel respect voor hebben!

Dutchguy
11-02-06, 18:49
Geplaatst door ~Panthera~
Misschien dat je hier ondersteunende hulp kunt vinden, Broeder:

Psychiater
Dr. Sven Estercam

Werkzaam in de divisie Ouderen op de Gesloten opname en de Behandeleenheid

Voor je eigen bestwil, natuurlijk.
Zal maandag wel eens kijken of het intererieur me niet teveel tegenstaat. Gevoelig voor dat soort dingen he ons soort jongens.

Maar dank je zuster, 't komt weer uit een goed hart.

gh.wille
11-02-06, 18:50
Geplaatst door MaRiaH
Dat mag niet van Freya.
En terecht. Het onderwerp homo's past niet in die discussie.
Als je daarover gaat zeuren krijg je gewoon strafpunten.

Logisch toch?

Laat ik het nou weer met je eens zijn, toevallig he ?
:duim:

~Panthera~
11-02-06, 18:51
Geplaatst door Dutchguy
Zal maandag wel eens kijken of het intererieur me niet teveel tegenstaat. Gevoelig voor dat soort dingen he ons soort jongens.


Heel fijn, je staat er in ieder geval voor open, Broeder.
Respect !
Ik heb alleen het beste met je voor.

Dutchguy
11-02-06, 18:55
Geplaatst door ~Panthera~
Heel fijn, je staat er in ieder geval voor open, Broeder.
Respect !
Ik heb alleen het beste met je voor.
Respect voor het respect!

Zuster.

Sallahddin
11-02-06, 18:56
Geplaatst door David
Welkom terug, zuster. Mocht ik je ooit met te weinig respect bejegend hebben, dan bied ik daar bij deze mijn welgemeende excuses voor aan.
:lole: :lole: :zwaai:


Kom ik hier terecht bij de nonnen of ben ik gedwaald???
Dit is toch maroc.nl ,nee???... :lole: :lole: :lole:

David
11-02-06, 18:57
Geplaatst door Sallahddin
:lole: :lole: :zwaai:


Kom ik hier terecht bij de nonnen of ben ik gedwaald???
Dit is toch maroc.nl ,nee???... :lole: :lole: :lole:


Ja, en je bent van harte welkom om met ons mee te praten over het nieuws van de dag!

mark61
11-02-06, 18:58
Geplaatst door Dutchguy
't Komt uit een goed hart ik weet het. Maar ons soort jongens heeft het niet makkelijk hoor als je het hellevuur soms al een beetje aan de teenkootjes kunt voelen knetteren.

Dit is waarachtig niet iets om mee te spotten broeder. Velen van jouw soort zuchten en kermen onder de voortdurende martelingen.

Sallahddin
11-02-06, 19:01
Geplaatst door David
Ja, en je bent van harte welkom om met ons mee te praten over het nieuws van de dag!


Dank u wel .zuster....is dit de calmte voor de storm???

Dutchguy
11-02-06, 19:02
Geplaatst door mark61
Dit is waarachtig niet iets om mee te spotten broeder. Velen van jouw soort zuchten en kermen onder de voortdurende martelingen.
Och, dat is slechts de overgevoeligheid van onze soort jongens. Wel naar dat dat normale mensen uit hun slaap houdt. Zeker na een drukke werkweek. Namens alle gevoelige jongens... sorry. :nerveus:

Sallahddin
11-02-06, 19:08
Geplaatst door SalmayaSale
Ik word al dagen door Wide-o (de moslima'sbasher) geterroriseerd.
Nu pas durf ik op Maroc te komen.
Bedankt God voor de verbanning. :tover:




Meen je dat nou???...altijd de kop op ,zus ,geef nooit op ...je kan altijd bij mij terecht hoorb ,voor bescherming???
En wie is die Wide-o eigenlijk ???...Ik ga even met 'm(of haar weet ik niet) in gesprek ,komt allemaal goed !!!
Don't worry ,be happy!
Slaap nou rustig door!

mark61
11-02-06, 19:10
Geplaatst door Dutchguy
Och, dat is slechts de overgevoeligheid van onze soort jongens. Wel naar dat dat normale mensen uit hun slaap houdt. Zeker na een drukke werkweek. Namens alle gevoelige jongens... sorry. :nerveus:

Respect voor je consideratie. Nu weet je wat je geaardheid normale mensen aandoet.

MaRiaH
11-02-06, 19:13
Geplaatst door Juliette
Onze Schuld! Eigen Schuld! Grote, Grote Schuld!

Mea culpa, mea culpa.. :melig2:

Divine_70
11-02-06, 19:15
Lieve help, http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/erstaunt/4.gif
Wat is hier gebeurd tijdens mijn afwezigheid?
Het lijkt wel een nachtmerrie. :verward:

Tomas
11-02-06, 19:17
Ik heb veel warmte gevoeld bij het lezen van dit topic.

MaRiaH
11-02-06, 19:19
Geplaatst door Good Kahuna
Ik mag MaRiaH ook erg graag. Was alleen benieuwd waarom ze binnen korte tijd volkomen van mening veranderd leek te zijn. Lijkt me een terechte vraag. Overigens zonder sarcasme.

Dank voor deze woorden. Ik heb gewoon het licht gezien.
Wide_O is gewoon een van de meest beledigende prikkers hier op Maroc.
Het werd tijd dat daar eens tegen opgetreden werd.

Ik vind het ook geheel terecht dat Mark61 strafpunten heeft omdat hij een andere mening had dan Freya

En de strafpunten van David vind ik meer dan verdiend, eigenlijk had hij er nog meer moeten hebben.
Hoe beledigend is het niet voor diverse bevolkingsgroepen om homofilie ter sprake te brengen.

Dat heeft gewoon met normen en waarden te maken.

Tenslotte is dit een marokkaans forum en dan ga je geen dingen bespreken die in de realiteit thuis horen.
Het leven is al hard genoeg voor de allochtonen in Nederland en speciaal voor alle moslimsbroeders.

Ik ben zeer verheugd dat zowel Mark als David hun fouten in zien.
Er is altijd nog hoop! :blij:

Ik hoop dan ook dat Wide-O na zijn ban van twee weken terugkeert als een ander mens. :rolleyes:

Divine_70
11-02-06, 19:22
Geplaatst door Tomas
Ik heb veel warmte gevoeld bij het lezen van dit topic.

Voelt ook iets, ben er alleen nog niet helemaal uit wat nou precies.

Argwaan, sarcasme of ironie. :hihi:

MaRiaH
11-02-06, 19:25
Geplaatst door Divine_70
Voelt ook iets, ben er alleen nog niet helemaal uit wat nou precies.

Argwaan, sarcasme of ironie. :hihi:

Ik vind dat je voor deze opmerking je excuus moet aanbieden, zuster.

We moeten respect hebben voor elkaar en dan moet je er altijd vanuit gaan dat wat gezegd wordt ook oprecht is...

sarcasme.. pfff.. ik vind het gewoon beledigend dat je daaraan denkt..

:schrik:

gh.wille
11-02-06, 19:27
Geplaatst door David
Homoseksuelen weten nu eenmaal waar ze aan beginnen als ze er voor kiezen om toe te geven aan hun neigingen. Het is door God uitdrukkelijk verboden, en als homoseksuelen dat negeren, moeten ze zelf de konsekwenties dragen. Daar kun je gelovigen niet verantwoordelijk voor houden, zij doen alleen wat hun religie voorschrijft.

Ergens heb je gelijk maar houd dat dan tevens in dat jij niet gelovig mag zijn ?
Word dan R.K kijk die hebben allemaal kloosters er is altijd wel een orde bij , ik kan ze zo gauw allemaal niet opnoemen maar er is er beslist wel een bij waar je welkom bent .
Zoals Jezuieten , zeurpieten hermafrodieten enz enz .
Het is een goedgemeende tip ,dus doe er je voordeel mee! en veroordeel mij niet met jou vooroordeel want vooroordelen kun je beter overlaten aan mensen die het voordeel hebben om een vooroordeel te mogen vellen, niet voordat ze de zaak beoordeeld hebben ,pas daarna mogen ze een oordeel vellen ,en dan heb je nog voordeurdelers och wacht ff nu ik raak off topic .
:zegniets:

Divine_70
11-02-06, 19:27
Geplaatst door MaRiaH
Ik vind dat je voor deze opmerking je excuus moet aanbieden, zuster.

We moeten respect hebben voor elkaar en dan moet je er altijd vanuit gaan dat wat gezegd wordt ook oprecht is...

sarcasme.. pfff.. ik vind het gewoon beledigend dat je daaraan denkt..

:schrik:

http://animatiegifjes.stophier.nl/images/smileys/36_1_32.gif Mijn nederig excuus....

NOT :rolleyes:

:hihi:

Tomas
11-02-06, 19:31
Geplaatst door Divine_70


Argwaan, sarcasme of ironie. :hihi:

Nee zuster, niks dan oprechte gevoelens.

Ik hoop dat Wide-o ook tot inzicht komt dat zijn oraclefobie alleen maar hemzelf schaadt. Nu ik tot inzicht ben gekomen om hem hierom niet meer te haten.

MaRiaH
11-02-06, 19:35
Wat fijn dat we allemaal zoveel begrip hebben en onze inzichten nu zo goed kunnen delen met elkaar..

Wat een fantastische avond!! :blij:

Divine_70
11-02-06, 19:41
:regie: .................................................. ....................

My God, kijk nou, krijg er ff geen woord uit ? :eek:
Betekend dat dat ik nu ook besmet ben ?
Begon het bij jullie ook met stemverlies ? http://www.freewebdesign.be/smileys/images/other/smilie_aengstl1.gif

Dutchguy
11-02-06, 19:41
Volgens mij dreigt er een inzichtenoverschot. Is ook nie goe he? :mad:

gh.wille
11-02-06, 19:42
Geplaatst door MaRiaH
Dank voor deze woorden. Ik heb gewoon het licht gezien.
Wide_O is gewoon een van de meest beledigende prikkers hier op Maroc.
Het werd tijd dat daar eens tegen opgetreden werd.

Ik vind het ook geheel terecht dat Mark61 strafpunten heeft omdat hij een andere mening had dan Freya

En de strafpunten van David vind ik meer dan verdiend, eigenlijk had hij er nog meer moeten hebben.
Hoe beledigend is het niet voor diverse bevolkingsgroepen om homofilie ter sprake te brengen.

Dat heeft gewoon met normen en waarden te maken.

Tenslotte is dit een marokkaans forum en dan ga je geen dingen bespreken die in de realiteit thuis horen.
Het leven is al hard genoeg voor de allochtonen in Nederland en speciaal voor alle moslimsbroeders.

Ik ben zeer verheugd dat zowel Mark als David hun fouten in zien.
Er is altijd nog hoop! :blij:

Ik hoop dan ook dat Wide-O na zijn ban van twee weken terugkeert als een ander mens. :rolleyes:

Nou ik had nog net geen ban maar moest toch ff weg vandaar maar....het
Helpt echt ! zie maar hoe ik ben geworden ik kijk wel link uit voordat ik weer eens een vriend(innen) dienst bewijs .
En ook zal ik bij de komende reunie van ex zeelieden ,vragen of ze de scheldwoorden zoals: Azijnzuurhoutenoverdeankerkettinggetrokkenopsluitp ennetje uit het stamboek van Zeemansuitdrukkingen willen halen , want bij nader inzien kunnen die beter door de *** getrokken worden. :zegniets:

~Panthera~
11-02-06, 19:43
Geplaatst door Divine_70
:regie: .................................................. ....................

My God, kijk nou, krijg er ff geen woord uit ? :eek:
Betekend dat dat ik nu ook besmet ben ?
Begon het bij jullie ook met stemverlies ? http://www.freewebdesign.be/smileys/images/other/smilie_aengstl1.gif


Kalm, Zuster.
Iets meer respect zou U niet misstaan, met alle respect natuurlijk.
Het is voor Uw eigen bestwil.

Divine_70
11-02-06, 19:47
I`m out of here, before it`s to late. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/freche/57.gif

Good Kahuna
11-02-06, 19:51
Geplaatst door MaRiaH
Dank voor deze woorden. Ik heb gewoon het licht gezien.

:knipoog:
Tot nog toe lijkt de ban van Wide-O een louterend effect te hebben op de hele prik-gemeenschap. Al die excuses, al dat begrip, al dat virtuele geknuffel. Kwou dat ik ook eens werd gebanned. Maar shit, ik heb niet eens een waarschuwing, watje dat ik ben...

gh.wille
11-02-06, 19:53
Geplaatst door ~Panthera~
Kalm, Zuster.
Iets meer respect zou U niet misstaan, met alle respect natuurlijk.
Het is voor Uw eigen bestwil.

Geplaatst door Divine-70.
Begon het bij jullie ook met stemverlies ?

Ja bij mij wel :hihi: hoe raai je het , maar er valt nog wel wat aan te doen hoor .

gh.wille
11-02-06, 19:58
Geplaatst door MaRiaH
Wat fijn dat we allemaal zoveel begrip hebben en onze inzichten nu zo goed kunnen delen met elkaar..

Wat een fantastische avond!! :blij: :fparty: ?

David
11-02-06, 20:08
Zo kan het dus ook. Vredig met elkaar praten over het nieuws van de dag!

Karin.N
11-02-06, 20:17
Geplaatst door David
Zo kan het dus ook. Vredig met elkaar praten over het nieuws van de dag!

Plus als extra voordeel , dat je er ietwat suffig van wordt en dus sneller slaapt en maandag morgen dus geen last van te korte nachtjes. :D

~Panthera~
11-02-06, 20:20
Geplaatst door Karin.N
Plus als extra voordeel , dat je er ietwat suffig van wordt en dus sneller slaapt en maandag morgen dus geen last van te korte nachtjes. :D



Precies, Zuster.
Zelf nadenken is ten slotte ook maar een kwelling.
Respect.

MaRiaH
11-02-06, 20:38
Geplaatst door ~Panthera~
Precies, Zuster.
Zelf nadenken is ten slotte ook maar een kwelling.
Respect.

Precies.

Zo zie je maar weer dat Wodan het beste met ons voor heeft..
Zoveel rust in je hoofd als je niet kritisch mag zijn..

wat een verademing.

Respect voor allen.

MaRiaH
11-02-06, 20:54
Innerlijke Vrede

Het is alleen mogelijk om Innerlijk Vrede met iets te hebben als het denkende lichaam, het voelende lichaam en het handelende lichaam allemaal met hun neuzen dezelfde kant uit wijzen.

Indien je twijfels hebt aangaande iets dan zijn er twee mogeljkheden: of datgene wat je wilt IS niet goed, of je hebt conditioneringen aangaande het onderwerp, die je wellicht los kunt laten.

Als het na het loslaten van je conditioneringen NOG niet goed aanvoelt, dan IS het niet goed voor JOU.
------

Respect! :zegniets:

~Panthera~
11-02-06, 20:55
Geplaatst door MaRiaH
Precies.

Zo zie je maar weer dat Wodan het beste met ons voor heeft..
Zoveel rust in je hoofd als je niet kritisch mag zijn..

wat een verademing.

Respect voor allen.


Dank, Zuster, ik ben heel kalm.

Respect.

Simcha
11-02-06, 21:01
Geplaatst door MaRiaH
Je raakt de kern.

Men moet leren zijn meerdere te aanvaarden. Misschien heeft ie ook een gezagsprobleem. Moderators wil is nu eenmaal wet.
tegenspreken is gewoon NOT done.

Als je daar niet tegen kan dan moet je gewoon weg.

Terechte actie van freya. :duim:

Recent al ergens gedropped:
'Geen vrijheid zonder restricties'

Ik heb gisteren ook een strafpunt gekregen van Freya. Ik respecteer haar mening en zie haar oprechtheid. Ik was het overigen niet eens met het toegekende strafpunt en heb dat ook bij Freya gemotiveerd. Voor de rest en dat heb ik ook al eerder gedropped: Als iedereen zou denken zoals Freya dan was er geen forum want dan was er geen standpuntverschil (probleem) en hadden we niks om over te discussieren behalve het weer.

zucht... ik val in herhaling

Coolassprov MC
11-02-06, 21:04
Geplaatst door Simcha
zucht... ik val in herhaling

..en je vervalt in tegenstrijdigheden.

Simcha
11-02-06, 21:07
Geplaatst door Coolassprov MC
..en je vervalt in tegenstrijdigheden.
want???

MaRiaH
11-02-06, 21:22
Geplaatst door Simcha
Recent al ergens gedropped:
'Geen vrijheid zonder restricties'

Ik heb gisteren ook een strafpunt gekregen van Freya. Ik respecteer haar mening en zie haar oprechtheid. Ik was het overigen niet eens met het toegekende strafpunt en heb dat ook bij Freya gemotiveerd. Voor de rest en dat heb ik ook al eerder gedropped: Als iedereen zou denken zoals Freya dan was er geen forum want dan was er geen standpuntverschil (probleem) en hadden we niks om over te discussieren behalve het weer.

zucht... ik val in herhaling

Wij zullen moeten leren accepteren dat zij altijd gelijk heeft, broeder.

Ik wens u daarbij veel wijsheid toe.

David
11-02-06, 21:24
Geplaatst door Simcha
want???


Broeders! Niet twisten! Respecteer elkaar!

Coolassprov MC
11-02-06, 21:25
Geplaatst door Simcha
want???

Het zijn jouw meningen en gedachtenkronkels maar; als jij ze maar in context ziet.

MaRiaH
11-02-06, 21:26
Geplaatst door Coolassprov MC
Het zijn jouw meningen en gedachtenkronkels maar; als jij ze maar in context ziet.

Aangezien oorlogen ontstaan in de geesten van de mensen, moet de verdediging van de vrede daar opgebouwd worden.

Coolassprov MC
11-02-06, 21:28
Geplaatst door David
Broeders! Niet twisten! Respecteer elkaar!

Respect jegens elkander laat zich vooral ook zien in het kritisch jegens elkander durven zijn.

Ik heb gesproken! :fpetaf:

Coolassprov MC
11-02-06, 21:29
Geplaatst door MaRiaH
Aangezien oorlogen ontstaan in de geesten van de mensen, moet de verdediging van de vrede daar opgebouwd worden.

Sorry, ben maar een simpele boer.

Spoetnik
11-02-06, 21:40
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.

Arthur Schopenhauer (1788 - 1860)

Coolassprov MC
11-02-06, 21:50
Geplaatst door Spoetnik
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.

Arthur Schopenhauer (1788 - 1860)

word!

knuppeltje
11-02-06, 22:26
Laat ik nou toch altijd hebben gedacht dat het woord respect maar een aftands modewoord was- ik betoon dan ook nooit respect, wordt ik gelijk zo moe van- en ben dus ook al meerdere keren hier buiten de deur gezet. Maar nu moet ook ik toch toch bekennen dat het mogelijk is dat ik misschien altijd heel fout ben geweest.

Ach het is ook allemaal zo moeilijk.

Divine_70
11-02-06, 22:29
Geplaatst door knuppeltje
Laat ik nou toch altijd hebben gedacht dat het woord respect maar een aftands modewoord was- ik betoon dan ook nooit respect, wordt ik gelijk zo moe van- en ben dus ook al meerdere keren hier buiten de deur gezet. Maar nu moet ook ik toch toch bekennen dat het mogelijk is dat ik misschien altijd heel fout ben geweest.

Ach het is ook allemaal zo moeilijk.

Welnee joh, het is heel eenvoudig.
Je zegt niks, kan je het ook niet fout doen. :zegniets:

knuppeltje
11-02-06, 22:52
Geplaatst door Divine_70
Welnee joh, het is heel eenvoudig.
Je zegt niks, kan je het ook niet fout doen. :zegniets:

Bedank goddelijke, nu kan ik straks gerust gaan slapen. Maar wordt u aub niet boos als ik nog steeds respect zo moeilijk uit m'n bek krijg?

Divine_70
11-02-06, 22:53
Geplaatst door knuppeltje
Bedank goddelijke, nu kan ik straks gerust gaan slapen. Maar wordt u aub niet boos als ik nog steeds respect zo moeilijk uit m'n bek krijg?

:zegniets:

knuppeltje
11-02-06, 22:57
Geplaatst door Divine_70
:zegniets:


Ik zal nog zoeter dromen na zo veel hemelse welwillendheid.

Divine_70
11-02-06, 23:10
Geplaatst door knuppeltje
Ik zal nog zoeter dromen na zo veel hemelse welwillendheid.

Dat roept veel respect op.
Mensen die slapen, zijn ze zo zoet. :D

knuppeltje
11-02-06, 23:15
Geplaatst door Divine_70
Dat roept veel respect op.
Mensen die slapen, zijn ze zo zoet. :D

O goddelijke, hoe zal ik ooit genoeg respect- verhip, krijg ik toch dat woord onbeschadigd m'n bek uit- kunnen betonen voor zo veel minzaamheid?

Divine_70
11-02-06, 23:17
Geplaatst door knuppeltje
O goddelijke, hoe zal ik ooit genoeg respect- verhip, krijg ik toch dat woord onbeschadigd m'n bek uit- kunnen betonen voor zo veel minzaamheid?

Kijk, je kan het. :D
Het is mijn verscheining he. :roker:

:hihi:

De groeten
11-02-06, 23:24
Geplaatst door knuppeltje

Bedank goddelijke, nu kan ik straks gerust gaan slapen. Maar wordt u aub niet boos als ik nog steeds respect zo moeilijk uit m'n bek krijg? Maar achter de computer is dat heel makkelijk, hoor! Je tikt eerst een R, dan een E - en dan ga je verder met alle letters van het woord respect (zie je, ik kan het zelfs schuin typen, na wat oefening). Zelfs 'Freya, ik ben het altijd met je eens ', kan ik inmiddels ook typen met een streep eronder, ook al hangt ondertussen het behang niet meer aan de muren, heb ik mijn nagels afgebeten, is mijn relatie naar de maan en ligt de tv drie verdiepingen lager aan barrels.

Maar het is gelukt! Respect!

Simcha
11-02-06, 23:28
Je ziet wat RESPECT kan doen. Lekker woord eigenlijk RESPECT,

RE-SPECT

Re: Re:Re: is dus voortaan RESPECT

Bekt lekker; BUzz, GriLL, HypE,... ik hoop op trend en vele trendvolgers

RESPECT voor allen op dit forum die tijd en energie steken in het verantwoorden van hun emotie en ratio. Ook al verschillen we soms van mening of zijn het juist errugh met elkaar eens. Dit is een descent methode om te mogen verschillen van mening, te symphatiseren of emphatie of antipathie op te brengen en te verwoorden. En vergeet niet dat uit verschil van mening, overeenkomst volgt. Of de enige manier om overeenkomst te bereiken dient men initieel van mening te verschillen

Divine_70
11-02-06, 23:29
Geplaatst door De groeten
Maar achter de computer is dat heel makkelijk, hoor! Je tikt eerst een R, dan een E - en dan ga je verder met alle letters van het woord respect (zie je, ik kan het zelfs schuin typen, na wat oefening). Zelfs 'Freya, ik ben het altijd met je eens ', kan ik inmiddels ook typen met een streep eronder, ook al hangt ondertussen het behang niet meer aan de muren, heb ik mijn nagels afgebeten, is mijn relatie naar de maan en ligt de tv drie verdiepingen lager aan barrels.

Maar het is gelukt! Respect!

En bedankt he, slaat daar in 5 zinnen mijn ego aan barrels. :ego:

knuppeltje
11-02-06, 23:29
Geplaatst door Divine_70
Kijk, je kan het. :D
Het is mijn verscheining he. :roker:

:hihi:

Respect,

O hemels licht
flitsend bliksemgeschicht
gij die zo helder belicht alles
wat diep in me te sluimeren ligt
maar waarnaar ik al mijn schreden richt

hoe zou ik je ooit kunnen weerstaan als
jouw vlammen me verlammen en me
met blindheid doen slaan en jij alsmaar
door blijft gaan met mij als offerrande

O hels vuur dat me op zal branden voor ik
weer veilig heb kunnen landen ver weg
van de schande, maar reeds gebrand
reik ik u mijn beide handen. [Auteur: Icarus]

Divine_70
11-02-06, 23:31
Geplaatst door knuppeltje
Respect,

O hemels licht
flitsend bliksemgeschicht
gij die zo helder belicht alles
wat diep in me te sluimeren ligt
maar waarnaar ik al mijn schreden richt

hoe zou ik je ooit kunnen weerstaan als
jouw vlammen me verlammen en me
met blindheid doen slaan en jij alsmaar
door blijft gaan met mij als offerrande

O hels vuur dat me op zal branden voor ik
weer veilig heb kunnen landen ver weg
van de schande, maar reeds gebrand
reik ik u mijn beide handen. [Auteur: Icarus]

Maar.. maar... Dat is geweldig, dat is nou precies wat mijn bedoeling is. :engel:

De groeten
11-02-06, 23:35
Geplaatst door Divine_70
En bedankt he, slaat daar in 3 zinnen mijn ego aan barrels. :ego:

Mijn allergrootste excuses, lieve goddelijkheid, als ik niet genoeg respect getoond heb. Ik heb het helemaal fout gedaan. Voor straf ga ik drie weken lang cartoons tekenen. Ik ben per slot van rekening tekenaar.

Respect!

Divine_70
11-02-06, 23:44
Geplaatst door De groeten
Mijn allergrootste excuses, lieve goddelijkheid, als ik niet genoeg respect getoond heb. Ik heb het helemaal fout gedaan. Voor straf ga ik drie weken lang cartoons tekenen. Ik ben per slot van rekening tekenaar.

Respect!

Het is je vergeven dienaar. :engel:
Maak er wat moois van en maak me trots. :gniffel:

~Panthera~
11-02-06, 23:47
Geplaatst door De groeten
Maar achter de computer is dat heel makkelijk, hoor! Je tikt eerst een R, dan een E - en dan ga je verder met alle letters van het woord respect (zie je, ik kan het zelfs schuin typen, na wat oefening). Zelfs 'Freya, ik ben het altijd met je eens ', kan ik inmiddels ook typen met een streep eronder, ook al hangt ondertussen het behang niet meer aan de muren, heb ik mijn nagels afgebeten, is mijn relatie naar de maan en ligt de tv drie verdiepingen lager aan barrels.

Maar het is gelukt! Respect!


Respect, Broeder !!

mark61
11-02-06, 23:48
I have an R

Simcha
11-02-06, 23:49
Geplaatst door Divine_70
Het is je vergeven dienaar. :engel:
Maak er wat moois van en maak me trots. :gniffel:

Heyyyyyyy en ik dan, ik had toch ook best wel een fijne omschrijving gedropped ............ tooch?

mark61
11-02-06, 23:49
I have an E

knuppeltje
11-02-06, 23:50
Geplaatst door Divine_70
Maar.. maar... Dat is geweldig, dat is nou precies wat mijn bedoeling is. :engel:


Mijn dank zal altijd pover afsteken tegenover uw buitengewoon respectvolle benadering van mijn kinderlijke rijmelarijen.

Ik zal voortaan meer respect tonen en u niet meer op zo'n botte wijze benaderen.

mark61
11-02-06, 23:52
I have an S

Rourchid
11-02-06, 23:54
Geplaatst door ~Panthera~
Respect, Broeder !!
Lauryn Hill:Respect is just the minimum.

Divine_70
11-02-06, 23:55
Geplaatst door Simcha
Heyyyyyyy en ik dan, ik had toch ook best wel een fijne omschrijving gedropped ............ tooch?

Jaja, jij ook natuurlijk. :gniffel:
Kon ik dat nou vergeten. :vierkant: Was er eentje die de geschiedenis in gaat als beschrijving van het woord Respect anno 2006 :D

mark61
11-02-06, 23:58
I have a P

~Panthera~
12-02-06, 00:06
:zegniets:

mark61
12-02-06, 00:08
I have another E

Wat is er zuster? U bent toch niet al moe van het verspreiden van de Blijde Boodschap?

De groeten
12-02-06, 00:11
Geplaatst door Divine_70
Het is je vergeven dienaar. :engel:
Maak er wat moois van en maak me trots. :gniffel:
Kijk (http://www.jasperscryptogrammensite.com/cryptografiek/miepenlodewijk.htm) , ik heb al een puzzeltje over Wilders getekend. Nu elke dag een nieuwe respectvolle cartoon, in respectvolle buiging voor je goddelijkheid. En welterusten!

En de groeten natuurlijk, voordat ik die vergeet.

~Panthera~
12-02-06, 00:13
Geplaatst door mark61
I have another E

Wat is er zuster? U bent toch niet al moe van het verspreiden van de Blijde Boodschap?


Natuurlijk niet, Broeder: hier heeft u de C.

mark61
12-02-06, 00:13
O heerlijk Zuster, dan heb ik hier al de T


Let's call out together: RESPECT!

Divine_70
12-02-06, 00:15
Geplaatst door De groeten
Kijk (http://www.jasperscryptogrammensite.com/cryptografiek/miepenlodewijk.htm) , ik heb al een puzzeltje over Wilders getekend. Nu elke dag een nieuwe respectvolle cartoon, in respectvolle buiging voor je goddelijkheid. En welterusten!

En de groeten natuurlijk, voordat ik die vergeet.

:duim:

Ennuh, buig niet te diep. :hihi:
Trusten. :D :zwaai:

~Panthera~
12-02-06, 00:16
Geplaatst door mark61
O heerlijk Zuster, dan heb ik hier al de T


Let's call out together: RESPECT!


Fijn Broeder !!!!!!!


RESPECT!

knuppeltje
12-02-06, 00:25
Geplaatst door ~Panthera~
Fijn Broeder !!!!!!!


RESPECT!


En zegt het voort aan ieder die het horen wil:

RESPECT--RESPECT en niets dan RESPECT.

O, hoe mooi kan het leven zijn als men maar RESPECT heeft, Halleluja broeders en zusters, shit weer geen respect- natuurlijk moet het zijn zusters en broeders.

Vergeef me in godsnaam dat ik zo respectloos ben, maar voor zo'n verstokte zondaar als ik valt het allemaal niet mee- dus schenk me vergeving.

~Panthera~
12-02-06, 00:28
Geplaatst door knuppeltje
En zegt het voort aan ieder die het horen wil:

RESPECT--RESPECT en niets dan RESPECT.

O, hoe mooi kan het leven zijn als men maar RESPECT heeft, Halleluja broeders en zusters, shit weer geen respect- natuurlijk moet het zijn zusters en broeders.

Vergeef me in godsnaam dat ik zo respectloos ben, maar voor zo'n verstokte zondaar als ik valt het allemaal niet mee- dus schenk me vergeving.


Het is U vergeven, Broeder !!!


RESPECT!

De groeten
12-02-06, 00:34
Geplaatst door Divine_70
Ennuh, buig niet te diep. :hihi: Alijd precies diep genoeg, lieve goddelijkheid, altijd precies diep genoeg...

mark61
12-02-06, 00:41
Geplaatst door knuppeltje
En zegt het voort aan ieder die het horen wil:

RESPECT--RESPECT en niets dan RESPECT.

O, hoe mooi kan het leven zijn als men maar RESPECT heeft, Halleluja broeders en zusters, shit weer geen respect- natuurlijk moet het zijn zusters en broeders.

Vergeef me in godsnaam dat ik zo respectloos ben, maar voor zo'n verstokte zondaar als ik valt het allemaal niet mee- dus schenk me vergeving.

U dient dat vooral voort te zeggen aan wie het niet wil horen. Met alle respect.

U weet dat de traditie toch liever wil dat de broeders voorop gaan. De zusters zijn altijd wat zwakker en hebben een gids nodig in deze verwarrende wereld.

Maar het is nooit te laat tot inkeer te komen.

knuppeltje
12-02-06, 00:50
Geplaatst door mark61
U dient dat vooral voort te zeggen aan wie het niet wil horen. Met alle respect.

U weet dat de traditie toch liever wil dat de broeders voorop gaan. De zusters zijn altijd wat zwakker en hebben een gids nodig in deze verwarrende wereld.

Maar het is nooit te laat tot inkeer te komen.

Ach broeder, waarom zou ik paarlen voor de zwijnen gooien?

Broeder, laat ik u vertellen dat ik altijd zeer respectloos met tradities omga- en vrouwen altijd laat voorgaan, sterker nog- ik laat ze dus ook altijd zitten. Ook laat ik me mezelf het genot om door hen geleid te worden nooit ontzeggen. Maar met alle respect broeder moet ik dan ook eerlijk bekennen dat ik zelf vaak heel erg in de war ben- en dat vind ik dan weer heel respectvol van me.

mark61
12-02-06, 00:55
Geplaatst door knuppeltje
Ach broeder, waarom zou ik paarlen voor de zwijnen gooien?

Broeder, laat ik u vertellen dat ik altijd zeer respectloos met tradities omga- en vrouwen altijd laat voorgaan, sterker nog- ik laat ze dus ook altijd zitten. Ook laat ik me mezelf het genot om door hen geleid te worden nooit ontzeggen. Maar met alle respect broeder moet ik dan ook eerlijk bekennen dat ik zelf vaak heel erg in de war ben- en dat vind ik dan weer heel respectvol van me.

Broeder, ik zou het waarderen als u geen onreine dieren zou noemen op dit forum. Tevens vind ik het weinig respectvol dat u blijkbaar een spoor van gevallen vrouwen achter u laat. Men zou zelfs kunnen stellen dat u ze een duwtje heeft gegeven, respectvol misschien, maar toch.

In de war zijn is geen zonde. U komt vanzelf een moderator tegen die u op het rechte pad leidt.

MaRiaH
12-02-06, 01:06
Geplaatst door mark61
Broeder, ik zou het waarderen als u geen onreine dieren zou noemen op dit forum. Tevens vind ik het weinig respectvol dat u blijkbaar een spoor van gevallen vrouwen achter u laat. Men zou zelfs kunnen stellen dat u ze een duwtje heeft gegeven, respectvol misschien, maar toch.

In de war zijn is geen zonde. U komt vanzelf een moderator tegen die u op het rechte pad leidt.

gezegend zijn ze..

wat zouden we zijn zonder moderators die ons de weg leiden naar het pad van respect.

RESPECT!

knuppeltje
12-02-06, 01:07
Geplaatst door mark61
Broeder, ik zou het waarderen als u geen onreine dieren zou noemen op dit forum. Tevens vind ik het weinig respectvol dat u blijkbaar een spoor van gevallen vrouwen achter u laat. Men zou zelfs kunnen stellen dat u ze een duwtje heeft gegeven, respectvol misschien, maar toch.

In de war zijn is geen zonde. U komt vanzelf een moderator tegen die u op het rechte pad leidt.


Broeder dat was inderdaad heel respectloos van me, vergeving, maar met respect- vrouwen vallen vaak voordat je daar erg in hebt, de tijd om een duwtje te geven is dan vaak heel kort, met alle respect.

Het verheugt me dat verward zijn geen zonde is, al moet ik met respect u bekennen dat ik in verwarde toestand wel veel vreselijke zonden heb begaan- en dat is vrees ik niet erg respectvol.

Rourchid
12-02-06, 01:33
Geplaatst door Coolassprov MC
Jammer dat Wide-O zichzelf heeft laten bannen.
Idd
Zelfs is de indruk gewekt van vrijwillige zelfdestructie.

mark61
12-02-06, 01:39
Geplaatst door Rourchid
Idd
Zelfs is de indruk gewekt van vrijwillige zelfdestructie.

Broeder, het is niet hoe het lijkt. Uit betrouwbare bron weet ik dat broeder Wide-O op dit moment bittere tranen plengt van diep berouw. Hij weet niet hoe hij zijn zonden vergeven moet krijgen en overweegt zelfs de hand aan zichzelf te slaan. Gelukkig hebben wij hem toe nu toe daarvan kunnen weerhouden. Uw respectloze opmerking kan zijn wankel evenwicht echter elk moment verstoren en zijn dappere pogingen zijn beledigend verleden achter zich te laten in één klap teniet doen. Wilt u dat op uw geweten hebben, vraag ik met alle respect?

Rourchid
12-02-06, 03:17
Geplaatst door mark61
Broeder, het is niet hoe het lijkt.


Daar heb ik nooit aan getwijfeld.

David
12-02-06, 07:46
Ik merk tot mijn verdriet dat mijn topic een licht spottende toon heeft gekregen. Dat was niet mijn bedoeling. Daarvoor bied ik mijn excuses aan.



David.

David
13-02-06, 08:08
Geplaatst door Ronald36
Met nederige buiging groet ik


Nederig buigen is echt niet nodig hoor! We zijn hier allemaal gelijk, dat is nou juist zo fijn! Zoang je de sfeer maar niet verpest met afwijkende meningen is het goed!

David
13-02-06, 08:26
Geplaatst door Ronald36
Een warme gloed gaat door mijn ziel bij het lezen van die woorden.

Ook mijn oprechte excuses voor als ik met mijn nederige opstelling, waarvan ik nu innig besef dat dat fout was, onrust heb veroorzaakt of de suggestie heb gewekt afwijkend te willen zijn.


Het is al goed! Ontspan, en geniet van het leven!

Elien
13-02-06, 08:30
Geplaatst door David
Nederig buigen is echt niet nodig hoor! We zijn hier allemaal gelijk, dat is nou juist zo fijn! Zoang je de sfeer maar niet verpest met afwijkende meningen is het goed!


zal het hier dan wel erg saai gaan worden,met iedereen die het eens is

David
13-02-06, 08:34
Geplaatst door Elien
zal het hier dan wel erg saai gaan worden,met iedereen die het eens is


Waarom is het alleen maar leuk als mensen het oneens zij met elkaar? Dat begrijp ik niet zo goed. Het is toch veel fijner als we aardig zijn tegen elkaar en gewoon over het nieuws van de dag praten?

Elien
13-02-06, 09:07
Geplaatst door Ronald36
Elien, besef je niet dat deze opmerking om een ban vraagt!! :watte?:

Maar het is nog niet te laat, ook jij bent een kind van deze chat, onder de bezielende leiding van onze alwetende moderators. Zij zullen je de weg wijzen, en wij zullen je onder onze mantel nemen zodat je ontlasting ervaart en het inzicht in je zal varen.

Bij voorbaat mijn excuses voor dit, mogelijk kritisch over komende, berichtje.



oh gossie echt??
ik beloof plechtig dat als ik ooit ga schelden dat ik netjes dan deze $%$@$#@#$@$$$ zal gebruiken :zegniets:

mark61
13-02-06, 10:15
Geplaatst door Ronald36
...zodat je ontlasting ervaart ...

Broeder, u zult het ongetwijfeld goed bedoelen, maar kunt u dergelijke schunnige obsceniteiten voortaan voor u houden? We hebben nu net een respectvol forum...

SalmayaSale
13-02-06, 10:35
I had a dream i had a dream: dat Wide-O verbannen zou worden
I have a dream i have a dream: dat Wide-O spijt zou betuigen maar nooit meer zal verschijnen.
I have a great dream: RESPECT

I have a nightmare: Dat mijn dromen zouden uitkomen :huil2:

mark61
13-02-06, 10:38
Geplaatst door SalmayaSale
I had a dream i had a dream: dat Wide-O verbannen zou worden
I have a dream i have a dream: dat Wide-O spijt zou betuigen maar nooit meer zal verschijnen.
I have a great dream: RESPECT

I have a nightmare: Dat mijn dromen zouden uitkomen :huil2:

Va te faire f..... eh ben mentionner dans les prières avec tes 'rêves'.

SalmayaSale
13-02-06, 10:44
Geplaatst door mark61
Va te faire f..... eh ben mentionner dans les prières avec tes 'rêves'.


Waarom broeder? Zoveel woede, zoveel frustraties....... Bid tot je heer en je zult verlossen worden :ego:

Sallahddin
13-02-06, 11:02
Ik ben even weggeweest & ik zie nou dat sommigen van mijn"bijdragen" op deze topic zijn verwijderd:
dat waren "grappige" onschuldige zinnen hoor!
:huil: :verdriet: :denk:

Bofko
13-02-06, 11:05
Geplaatst door Sallahddin
Ik ben even weggeweest & ik zie nou dat sommigen van mijn"bijdragen" op deze topic zijn verwijderd:
dat waren "grappige" onschuldige zinnen hoor!
:huil: :verdriet: :denk:

Troost je, ieders bijdrage van gisteren is meedogenloos weggecensureerd.

Sallahddin
13-02-06, 11:11
Geplaatst door mark61
Va te faire f..... eh ben mentionner dans les prières avec tes 'rêves'.



Mon ami ,vous me semblez un homme civilise',alors ce n'est pas commode d'insulter une dame de cette façon ,plutot l'approcher de la sorte:
va te faire rassasier par une longue nuit d'amour & de desir,le lendemain ,tu te sentirais nettement mieux,et tu verrais le monde d'un nouvel oeil!!! :regie:

Sallahddin
13-02-06, 11:13
Geplaatst door Bofko
Troost je, ieders bijdrage van gisteren is meedogenloos weggecensureerd.


Dit is niet leuk ,zeg! :fpotver:

Bar
13-02-06, 11:26
Geplaatst door Sallahddin
Ik ben even weggeweest & ik zie nou dat sommigen van mijn"bijdragen" op deze topic zijn verwijderd:
dat waren "grappige" onschuldige zinnen hoor!
:huil: :verdriet: :denk:

Broeder, grappen kunnen kwetsen.

Een serene, respectvolle houding is beter.

TonH
13-02-06, 11:32
Mijn god. Dit is wel het meest zielige en lange tenerige gedrag dat ik hier mee heb gemaakt zeg...

Wat de problemen tussen Freya en Wide-O ook waren... op het moment dat ze hem bande voor 2 weken vroegen z'n priksels in VV daar ook gewoon om. Idem voor het strafpunt van Mark61... die vroeg er zelfs letterlijk om.

Om daarvoor een heel topic als VV naar de donder te helpen en dit intrieste topic op te zetten valt me van heel wat van jullie zo ongelovelijk tegen. Alsof de een of de ander (en soms velen) nog nooit problemen met mods gehad hebben...

Mochten jullie weer een beetje greep op je eigen realiteit hebben gekregen dan hoor ik dat graag... tot die tijd: zoek het even uit zeg.

MusicManiac
13-02-06, 11:40
Geplaatst door TonH
Mijn god. Dit is wel het meest zielige en lange tenerige gedrag dat ik hier mee heb gemaakt zeg...

Wat de problemen tussen Freya en Wide-O ook waren... op het moment dat ze hem bande voor 2 weken vroegen z'n priksels in VV daar ook gewoon om. Idem voor het strafpunt van Mark61... die vroeg er zelfs letterlijk om.

Om daarvoor een heel topic als VV naar de donder te helpen en dit intrieste topic op te zetten valt me van heel wat van jullie zo ongelovelijk tegen. Alsof de een of de ander (en soms velen) nog nooit problemen met mods gehad hebben...

Mochten jullie weer een beetje greep op je eigen realiteit hebben gekregen dan hoor ik dat graag... tot die tijd: zoek het even uit zeg.

Beloof je tot die tijd weg te blijven ?

Sallahddin
13-02-06, 11:42
Geplaatst door Bar
Broeder, grappen kunnen kwetsen.

Een serene, respectvolle houding is beter.



Nou,nou,ik weet waar je op doelt:geen cynish sarcasme over mijn rug graag!!!




Trouwens,als het zo doorgaat op maroc.nl ,dan is het niet meer de moeite waard hoor:ik kan niet overweg met auto-censuur ;ik kan het nooit op mezelf toepassen of op anderen :dit is juist niet de bedoeling als we het hebben over het "vrij woord" vs
wederzijds respect !

Bar
13-02-06, 11:46
Geplaatst door TonH
Mijn god. Dit is wel het meest zielige en lange tenerige gedrag dat ik hier mee heb gemaakt zeg...

Wat de problemen tussen Freya en Wide-O ook waren... op het moment dat ze hem bande voor 2 weken vroegen z'n priksels in VV daar ook gewoon om. Idem voor het strafpunt van Mark61... die vroeg er zelfs letterlijk om.

Om daarvoor een heel topic als VV naar de donder te helpen en dit intrieste topic op te zetten valt me van heel wat van jullie zo ongelovelijk tegen. Alsof de een of de ander (en soms velen) nog nooit problemen met mods gehad hebben...

Mochten jullie weer een beetje greep op je eigen realiteit hebben gekregen dan hoor ik dat graag... tot die tijd: zoek het even uit zeg.

Helaas, een broeder die (hopelijk vooralsnog) hardnekkige remmingen ondervindt bij het zien van het licht.

Alle respect overigens voor het griekse temperament, dat u nu mogelijk parten speelt.

David
13-02-06, 12:15
Zo. Dat was voorlopig wel weer genoeg respect.

mark61
13-02-06, 13:03
Geplaatst door TonH
Mijn god. Dit is wel het meest zielige en lange tenerige gedrag dat ik hier mee heb gemaakt zeg...

Wat de problemen tussen Freya en Wide-O ook waren... op het moment dat ze hem bande voor 2 weken vroegen z'n priksels in VV daar ook gewoon om. Idem voor het strafpunt van Mark61... die vroeg er zelfs letterlijk om.

Waar heb je het over?

Gaat het nog een beetje? Wat weet jij er eigenlijk van? Je bent er nooit.

Couscousje
13-02-06, 13:19
Ik heb een deadline, maar ik ben te chagrijnig.

Iemand nog iets te melden over de "onverdraagzaamheid van moslims", wat ik even kan plagieren?

(Nu jullie toch niet meer zo respectvol zijn...)

Cc

David
13-02-06, 13:21
Geplaatst door Couscousje
Ik heb een deadline, maar ik ben te chagrijnig.

Iemand nog iets te melden over de "onverdraagzaamheid van moslims", wat ik even kan plagieren?

(Nu jullie toch niet meer zo respectvol zijn...)

Cc


Als rasechte moslimbasher zou ik dat toch moeten weten! Damn, lastig. Tja, iets met naar tegen nichten? Vrouwen en auto's? Het ochtendhumeur van Cc'tje? Geen idee, kun je specifieker zijn?

Couscousje
13-02-06, 13:24
Geplaatst door David
Als rasechte moslimbasher zou ik dat toch moeten weten! Damn, lastig. Tja, iets met naar tegen nichten? Vrouwen en auto's? Het ochtendhumeur van Cc'tje? Geen idee, kun je specifieker zijn?

:cheefbek:

Cc

David
13-02-06, 13:27
Geplaatst door Couscousje
:cheefbek:

Cc


sorry, ik kan even niks bedenken.

Sallahddin
13-02-06, 17:44
Geplaatst door David
Als rasechte moslimbasher zou ik dat toch moeten weten! Damn, lastig. Tja, iets met naar tegen nichten? Vrouwen en auto's? Het ochtendhumeur van Cc'tje? Geen idee, kun je specifieker zijn?



Probeer's:Marrakech(Marokko) sex-toerisme paradijs vooraal met name voor homo's!!!:schandalig uiteraard voor een moslim land! :regie: :denk:

Sallahddin
13-02-06, 18:35
Geplaatst door Sallahddin
Probeer's:Marrakech(Marokko) sex-toerisme paradijs vooraal met name voor homo's!!!:schandalig uiteraard voor een moslim land! :regie: :denk:






Maar dat gaat veranderen ,maak je geen zorgen!!!
Ooit wat gehoord over Agadir(Marokko ook)sexschandaal ,nee he ???

Bart.NL
13-02-06, 20:17
Geplaatst door David
Nederig buigen is echt niet nodig hoor! We zijn hier allemaal gelijk, dat is nou juist zo fijn! Zoang je de sfeer maar niet verpest met afwijkende meningen is het goed!

Een goede sfeer zonder afwijkende meningen is gezellig.

Simcha
13-02-06, 20:52
Geplaatst door Sallahddin
Probeer's:Marrakech(Marokko) sex-toerisme paradijs vooraal met name voor homo's!!!:schandalig uiteraard voor een moslim land! :regie: :denk:

Ik ben 3 x in Marokko geweest en in zowel Agadir als Marrakech. In geen van beide heb ik iets van sextoerisme gemerkt. Of het moet zijn dat ik op het plein met een cobra gekust heb, met een aapje gedanst of heerlijke sensuele witte slakken met anijs heb gegeten na m'n kamelen spiesje en jus d'orange heb gedronken voor twee cent.

In Agadir heerlijk tahin gegeten aan het strand. Mijn vrouw heeft daar een Egyptische danswedstrijd gewonnen, lekker gevollybald en capoeira gedaan. Heel heet op een kameel gereden. Dat is natuurlijk het sextoerisme van Agadir. Over de vismarkt maar gezwegen en natuurlijk het heilige cement.

Gelukkig was ik met Marokkanen daar anders was ik vast ..... genaaid.

Respect
Simcha

Sallahddin
14-02-06, 12:16
Geplaatst door Simcha
Ik ben 3 x in Marokko geweest en in zowel Agadir als Marrakech. In geen van beide heb ik iets van sextoerisme gemerkt. Of het moet zijn dat ik op het plein met een cobra gekust heb, met een aapje gedanst of heerlijke sensuele witte slakken met anijs heb gegeten na m'n kamelen spiesje en jus d'orange heb gedronken voor twee cent.

In Agadir heerlijk tahin gegeten aan het strand. Mijn vrouw heeft daar een Egyptische danswedstrijd gewonnen, lekker gevollybald en capoeira gedaan. Heel heet op een kameel gereden. Dat is natuurlijk het sextoerisme van Agadir. Over de vismarkt maar gezwegen en natuurlijk het heilige cement.

Gelukkig was ik met Marokkanen daar anders was ik vast ..... genaaid.

Respect
Simcha



ok,dan ,kijk:ga naar Gueliz (het nieuwe centrum ),ga maar zitten bij die mooie terrasjes & observeer ,daarna hoor ik van je !
Doe hetzelfde op het befaamd plein :Jamaa lafna!

Check even,O.A., discotheek "le diamant noir) van 5* hotel Marrakech :daar vind je bijna uitsluitend buitenlandse en Marokkaanse homo's (wisten we niet van vooraf toen we uit wilden gaan ,daarna zijn we vertrokken!)!
Kijn ook nog in de web :worldsexguide.com,click op :sexguide,daarna :Africa,daarna Marokko dus:daar zou je de ervaringen van sextoeristen lezen(daar worden ze uitgewisseld :walgelijk!)!


De lijst is nog lang:een paar maanden geleden werden maar liefst 200 "maisons d'hotes" door de politie dichgetimmerd (voorloppig maar ,de politie is corrupt :je betaalt daarna is het weer open !):daar worden regelmatig zelfs porno-films ,buitenlandse & locale ,gedraaid!
De laaste schandaal is die van Marokkaanse meisjes die sex bedreven met ...honden ...staat op een porn cd ,tegen betaling:de politie lanceerde een "schoonmaak "campagne en hondereden marokkaanse prostituees werden gearresteerd ,maar daarna is alles weer normaal!

Marrakech is de hipste stad van het land nou met hippe discotheken (de Pacha is genomineerd als de grootste en nummer 1 in Afrika :ben je daar geweest ,nee zeker niet ,te duur voor je zelfs voor Europeese normen :het entree is maar liefst tenminste 35 Euro ,dress code ...)!


Agadir is een heel ander verhaal :daar vind je de rijkste toeristen (minder sextoerisme dan in Marrakech) vooraal Duitsers en Scandinaviers(nu minder na de caartons affaire!):vooraal buiten de officieel vakantie tijden (zomer bijv:vind je geen echte toeristen)
verleden jaar werd een groot sexschandaal aan het licht gebracht veroorzaakt door een nou ex-journalist van de belgish LE SOIR ,geloof ik (Philip Sarphaty): Pjilip Sarphaty .com of Agadir sexschandaal ,gebruik google search!!!
Gevolgen :tientallen meisjes veroordeeld ,sommige andere meisjes pleegden zelfmoord...)!


Je hebt niks beleefd daar zo te zien ,een echte oppervlakkig toerist!

Mark
14-02-06, 12:28
Geplaatst door Sallahddin


Je hebt niks beleefd daar zo te zien ,een echte oppervlakkig toerist!

Dus als je je niet overgeeft aan uitgaan, drank en hoeren ben je oppervlakkig?

Je bent overigens wel een expert zo te lezen.

Sallahddin
14-02-06, 12:36
Geplaatst door Mark
Dus als je je niet overgeeft aan uitgaan, drank en hoeren ben je oppervlakkig?

Je bent overigens wel een expert zo te lezen.


Ik bedoel als je naar een land gaat en je merkt geen vanzelfsprekende dingen ,dan ben je oppervlakkig ....sorry ,moet weg!

Sallahddin
15-02-06, 11:59
Geplaatst door Sallahddin
Ik bedoel als je naar een land gaat en je merkt geen vanzelfsprekende dingen ,dan ben je oppervlakkig ....sorry ,moet weg!




First hand info.,bovendien:naast mijn studie werk ik ook in de toerisme industrie(during the high-season!)!