PDA

Bekijk Volledige Versie : Paar arrestaties bij protest op De Dam



Couscousje
11-02-06, 14:55
Paar arrestaties bij protest op De Dam
Bron: RTV Noord-Holland / AT5 / ANP
Gepubliceerd: zaterdag 11 februari 2006 @ 15:47

Bij de demonstratie tegen de spotprenten van de islamitische profeet Mohammed op De Dam in Amsterdam zijn vanmiddag enkele arrestaties verricht. Het protest, waarvoor geen vergunning was aangevraagd, begon rustig met ruim honderd deelnemers. Later liep dat op tot ruim 200. Het was echter geen stil protest, zoals was aangekondigd. Er werden Arabische leuzen gescandeerd en hier en daar zwaaiden wat jongeren met Marokkaanse vlaggen.

Na ruim een uur werden een paar jonge demonstranten agressiever. Er werden Deense vlaggen in de brand gestoken, jongeren met capuchons op of sjaals over het gezicht gehuld in 'Hamastrainingsjacks' renden schreeuwend over De Dam. In omringende straten sneuvelde een paar ramen. Waarschijnlijk door lieden die van de gelegenheid gebruikt wilde maken spullen te plunderen. De politie pakte dan ook enkele demonstranten op vanwege onder meer agressief gedrag. Oudere moslims probeerden de jongeren ook tot de orde te roepen.

Volgens de politie is de demonstratie door het merendeel van de betogers vreedzaam gevoerd.

Londen
De grote demonstratie in Londen heeft minder betogers getrokken dan gedacht. De organisatoren hoopten op minstens 10.000 betogers, maar het werden er enkele duizenden. Het protest was niet alleen gericht tegen de spotprenten, maar ook tegen de gewelddadige manier waarop in Arabische landen wordt gedemonstreerd en de wijze waarop radicale moslims een week eerder in Londen van zich lieten horen.

In Parijs gingen zo'n 3.000 moslims de straat op om te betogen tegen de cartoons. In de Duitse stad Düsseldorf kwamen 2.000 mensen op de been om te demonstreren tegen de publicatie van de omstreden prenten in de Europese media. Een betoging in Berlijn trok slechts 120 man.

Cc

David
11-02-06, 14:56
Sorry!

tukkersterror
11-02-06, 15:00
Geplaatst door Couscousje
Paar arrestaties bij protest op De Dam
Bron: RTV Noord-Holland / AT5 / ANP
Gepubliceerd: zaterdag 11 februari 2006 @ 15:47

Oudere moslims probeerden de jongeren ook tot de orde te roepen.

Volgens de politie is de demonstratie door het merendeel van de betogers vreedzaam gevoerd.



Cc
Knap en vol respect voor deze oudere moslims

Baddha
11-02-06, 15:34
:Edit:
Doet er niet meer toe

Het valt mij overigens op dat het aantal moslims dat in Europa demonstreerd verwaarloosbaar klein is ten opzichte van het totaal.

David
11-02-06, 15:37
Geplaatst door Baddha
Aangepast



Sorry, ik heb het al weg gehaald. Ik wil niemand beledigen, ik heb respect voor iedereen.

Baddha
11-02-06, 15:40
Bedankt, heb mijn bericht al aangepast :)

David
11-02-06, 15:42
Sorry.

tukkersterror
11-02-06, 15:43
Geplaatst door Baddha

Het valt mij overigens op dat het aantal moslims dat in Europa demonstreerd verwaarloosbaar klein is ten opzichte van het totaal.
:handbang: Tja, je heb overal wel mensen die overal over klagen :handbang:
:denk: Maar ik denk dat 99% van de mensen die moslim zijn, het zelfde doen en zijn zo als christenen, Boedisten of anders denkende.
Gewoon thuis als ze het zien hun vrouw er bij roepen, commetaar leveren of er over zullen lachen :denk:
Althans dat doe ik meestal wel als ik cartoons in onze krant zie!!!

~Panthera~
11-02-06, 15:47
Geplaatst door Baddha
Bedankt, heb mijn bericht al aangepast :)



http://www.my-smileys.de/generator/signs2/33f1a458f3867b0c7fe247ac007d5793.png

Baddha
11-02-06, 16:25
Geplaatst door David
Zou je misschien zo vriendelijk willen zijn om mijn quote in jouw bericht ook te wijzigen? Het hoeft niet, natuurlijk, maar je zou me er een groot plezier mee doen. Nu lijkt het net alsof ik iemand wil beledigen, en dat wil ik absoluut niet.

Oeps, was ik vergeten :(

Fixed!

Dolle Fatima
11-02-06, 16:31
Geplaatst door Baddha
:Edit:
Doet er niet meer toe

Het valt mij overigens op dat het aantal moslims dat in Europa demonstreerd verwaarloosbaar klein is ten opzichte van het totaal.

Niet alleen in Europa.
In Teheran (stad van 10 miljoen inwoners) gingen zo'n 3000 mensen de straat op. En volgens een verslaggever waren dat iedere dag dezelfde mensen.

knuppeltje
11-02-06, 18:29
Geplaatst door Dolle Fatima
Niet alleen in Europa.
In Teheran (stad van 10 miljoen inwoners) gingen zo'n 3000 mensen de straat op. En volgens een verslaggever waren dat iedere dag dezelfde mensen.


En dat is misschien niet zo verwonderlijk als het lijkt.

In Teheran heeft een nieuwsblad op haar website een hele mooie afbeelding van Mohammed. Het nieuwsblad is eigendom van de gemeente Teheran, bron: GayEgypt.com.

Wie echt tig afbeeldingen van Mohammed wilt zien uit de beginperiode van de ialam tot de zestiende eeuw- en een stel heel opmerkele cartoons- en nog een heel interesant artikel- moet daar maar eens gaan kijken.

Er zijn echt schitterende afbeeldingen bij gemaakt in het midden-oosten uit de eerste honderden jaren van de islam.

Al Sawt
11-02-06, 18:32
'Hamastrainingsjacks' Bestaan die en hoe zien ze eruit?

Of wil men een heldhaftige organisatie als Hamas in kwaad daglicht zetten?

David
11-02-06, 18:36
Geplaatst door Al Sawt
Bestaan die en hoe zien ze eruit?

Of wil men een heldhaftige organisatie als Hamas in kwaad daglicht zetten?


Dat getuigt van weinig respect, en we moeten allemaal respect voor elkaar hebben.

ronald
11-02-06, 19:09
Geplaatst door Al Sawt
Bestaan die en hoe zien ze eruit?

Of wil men een heldhaftige organisatie als Hamas in kwaad daglicht zetten?



...dat doen ze zelf wel....

knuppeltje
11-02-06, 19:17
Geplaatst door David
Dat getuigt van weinig respect, en we moeten allemaal respect voor elkaar hebben.


Juist David, kijkt maar bij GayEgypt.com

Baddha
11-02-06, 19:38
Geplaatst door Al Sawt
Bestaan die en hoe zien ze eruit?

Of wil men een heldhaftige organisatie als Hamas in kwaad daglicht zetten?

Om nou een organisatie die onschuldige burgers opblaast, dit ook nog eens durft te doen uit naam van Allah, hier jongeren voor te ronselenen en als ideologie heeft een staat te vernietigen heldhaftig te noemen...

Zo'n hamastrainingspak wil ik ook wel eens zien :)

knuppeltje
11-02-06, 22:46
Geplaatst door ronald
...dat doen ze zelf wel....


Das een beetje kort door de bocht.

Ze doen ook nog andere dingen en bij al wat ze verkeerd doen- ze zijn in ieder geval niet zo corrupt las die Fatahbende.

En dat Israel in zijn huidige theocratiesche en racistische staatsvorm van de kaart moet- ben ik helemaal mee eens.

mark61
12-02-06, 00:02
Geplaatst door knuppeltje
Das een beetje kort door de bocht.

Ze doen ook nog andere dingen en bij al wat ze verkeerd doen- ze zijn in ieder geval niet zo corrupt las die Fatahbende.

En dat Israel in zijn huidige theocratiesche en racistische staatsvorm van de kaart moet- ben ik helemaal mee eens.

Respect voor iedereen, ook als ze geslagen zijn met blindheid. We kunnen niet anders dan betreuren dat deze mensen zullen branden tot in de eeuwigheid. Ik respecteer hun lijden.

knuppeltje
12-02-06, 00:08
Geplaatst door mark61
Respect voor iedereen, ook als ze geslagen zijn met blindheid. We kunnen niet anders dan betreuren dat deze mensen zullen branden tot in de eeuwigheid. Ik respecteer hun lijden.


Helemaal mee eens broeder, met heel veel respect gun ik altijd elk mens het recht op zijn portie lijden, en met groot respect wens ik daar dan ook helemaal niets aan te veranderen.

mark61
12-02-06, 00:11
Geplaatst door knuppeltje
Helemaal mee eens broeder, met heel veel respect gun ik altijd elk mens het recht op zijn portie lijden, en met groot respect wens ik daar dan ook helemaal niets aan te veranderen.

Inderdaad. Lijden is Liefde. Liefde is Respect.

knuppeltje
12-02-06, 00:17
Geplaatst door mark61
Inderdaad. Lijden is Liefde. Liefde is Respect.

O, waarom vind ik toch nooit zoals u de juiste woorden, heel veel RESPECT broeder.

mark61
12-02-06, 00:44
Geplaatst door knuppeltje
O, waarom vind ik toch nooit zoals u de juiste woorden, heel veel RESPECT broeder.

Geduld, broeder, geduld. U zult na enige omgang op dit forum snel de juiste woorden moeiteloos vinden. En anders zullen de moderatoren u graag van advies dienen.

ronald
12-02-06, 01:13
Geplaatst door knuppeltje
Helemaal mee eens broeder, met heel veel respect gun ik altijd elk mens het recht op zijn portie lijden, en met groot respect wens ik daar dan ook helemaal niets aan te veranderen.


Klinkt een beetje katholisch.

ronald
12-02-06, 01:14
Geplaatst door mark61
Inderdaad. Lijden is Liefde. Liefde is Respect.


...en dit calvinistisch.

knuppeltje
12-02-06, 01:15
Geplaatst door ronald
Klinkt een beetje katholisch.


Dat is dan zeer respectloos voor de katholieken broeder, schaamt zich niet?

ronald
12-02-06, 01:17
Geplaatst door knuppeltje
Dat is dan zeer respectloos voor de katholieken broeder, schaamt zich niet?


Ik zei kotolisch...niet katholiek.

knuppeltje
12-02-06, 01:18
Geplaatst door mark61
Geduld, broeder, geduld. U zult na enige omgang op dit forum snel de juiste woorden moeiteloos vinden. En anders zullen de moderatoren u graag van advies dienen.


Stond net op het punt om heel respectloos 112 te bellen, ben nu heel blij dat dat niet meer hoeft.

Heel erg bedankt broeder.

mark61
12-02-06, 01:18
Geplaatst door ronald
...en dit calvinistisch.

Broeder u wilt toch geen verdeeldheid zaaien onder de volkeren van het Boek?

knuppeltje
12-02-06, 01:19
Geplaatst door ronald
Ik zei kotolisch...niet katholiek.

Met respect broeder, maar snappen de katholieken dat?

mark61
12-02-06, 01:21
Geplaatst door knuppeltje
Stond net op het punt om heel respectloos 112 te bellen, ben nu heel blij dat dat niet meer hoeft.

Heel erg bedankt broeder.

Broeder, u suggereerde toch niet dat u de hand aan uzelf ging slaan? Denk aan al die broeders en zusters die nog veel dieper gezonken zijn, en ondanks hun tegenatuurlijke zelf hard werken aan genezing?

mark61
12-02-06, 01:22
Geplaatst door knuppeltje
Met respect broeder, maar snappen de katholieken dat?

Broeder Ronald zou onderhand toch moeten weten dat hier rekening dient te worden gehouden met alle zwakken van geest? Vooral met hen die het verbaal toch al zo moeilijk hebben?

ronald
12-02-06, 01:22
Geplaatst door mark61
Broeder u wilt toch geen verdeeldheid zaaien onder de volkeren van het Boek?

Jullie gaan zo te zien aardig hand in hand. Lijden en branden horen bij elkaar als links en rechts.

knuppeltje
12-02-06, 01:25
Geplaatst door mark61
Broeder, u suggereerde toch niet dat u de hand aan uzelf ging slaan? Denk aan al die broeders en zusters die nog veel dieper gezonken zijn, en ondanks hun tegenatuurlijke zelf hard werken aan genezing?

Broeder helaas moet ik u vertellen dat ik al ontelbare malen op uiterst respectloze wijze voor mezelf- in volle overgave de hand aan mezelf heb geslagen, maar met groot respect voor het resultaat.

knuppeltje
12-02-06, 01:27
Geplaatst door mark61
Broeder Ronald zou onderhand toch moeten weten dat hier rekening dient te worden gehouden met alle zwakken van geest? Vooral met hen die het verbaal toch al zo moeilijk hebben?

Broeder ik weet- hoe weinig respectvol het ook klinkt, maar zalig zijn de armen van geest, en dat is heel respectloos voor anderen.

mark61
12-02-06, 01:31
Geplaatst door ronald
Jullie gaan zo te zien aardig hand in hand. Lijden en branden horen bij elkaar als links en rechts.

Broeder, lijden = liefde. Branden doet men van Vurige Liefde. Ik suggereer heel respectvol dat u de geschriften er nog eens op naslaat. U weet toch zeker wel dat de bedoeling van branden niet verwarming of bereiding van voedsel is, maar als straf door lijden.

mark61
12-02-06, 01:32
Geplaatst door knuppeltje
Broeder helaas moet ik u vertellen dat ik al ontelbare malen op uiterst respectloze wijze voor mezelf- in volle overgave de hand aan mezelf heb geslagen, maar met groot respect voor het resultaat.

Ehm, ik vrees dat hier sprake is van een zeer ernstig misverstand. Hoe kon dit nu gebeuren? Ik adviseer koude en warme wisselbaden.

MaRiaH
12-02-06, 01:33
Geplaatst door mark61
Broeder, lijden = liefde. Branden doet men van Vurige Liefde.

Wat romantisch. Een zeer respectvolle definitie.

:zegniets:

mark61
12-02-06, 01:35
Geplaatst door knuppeltje
Broeder ik weet- hoe weinig respectvol het ook klinkt, maar zalig zijn de armen van geest, en dat is heel respectloos voor anderen.

De anderen zouden hun eindeloze arrogantie wel eens mogen intomen. Het is heel vervelend als zij met hun gezwets over zgn. realiteit en het melden van nare dingen in de wereld de rust van de tv-kijker zouden verstoren. Al decennia hebben wij gestoken in het aanpassen van de uitzendingen teneinde een respectvolle benadering van het nieuws te presenteren. Wij krijgen regelmatig fanmail van driejarigen die zich volledig aangesproken voelen door het gebodene.

tr_imparator
12-02-06, 01:36
Ik denk dat zulke protestacties weinig zin hebben.


Ik begrijp niet waarom men gewoon een maand het westen laat creperen zonder olie. Kijken of ze dan nog kunnen lachen om zulke mooie cartoons. :argwaan:

mark61
12-02-06, 01:36
Geplaatst door MaRiaH
Wat romantisch. Een zeer respectvolle definitie.

:zegniets:

U scheert langs de afgrond met uw r********-woord. Bezint voor het te laat is.

MaRiaH
12-02-06, 01:39
Geplaatst door mark61
U scheert langs de afgrond met uw r********-woord. Bezint voor het te laat is.

Excuses, ik liet mij even meeslepen door primitieve emoties die wij op dit forum zo onderdrukken.

Nogmaals mijn excuus, ik zal mij niet meer laten gaan.

:zegniets:

mark61
12-02-06, 01:40
Geplaatst door MaRiaH
Excuses, ik liet mij even meeslepen door primitieve emoties die wij op dit forum zo onderdrukken.

Nogmaals mijn excuus, ik zal mij niet meer laten gaan.

:zegniets:

Ik weet het, het is ook niet makkelijk. Maar een korte tijd op dit forum en de weldadige invloed zal ook u deelachtig worden.

knuppeltje
12-02-06, 01:40
Geplaatst door mark61
Ehm, ik vrees dat hier sprake is van een zeer ernstig misverstand. Hoe kon dit nu gebeuren? Ik adviseer koude en warme wisselbaden.

Broeder, de fles met de Spaanse rode is weer leeg, en met respect, met Bachus hulp ga ik me nu in Morfheus armen leggen, douchen doe ik morgenvroeg wel.

Met alle respect, het was weer een mooie dag.

Moge al onze dagen net zo respectvol zijn, in aller eeuwigheid amen.

MaRiaH
12-02-06, 01:41
Geplaatst door tr_imparator
Ik denk dat zulke protestacties weinig zin hebben.


Ik begrijp niet waarom men gewoon een maand het westen laat creperen zonder olie. Kijken of ze dan nog kunnen lachen om zulke mooie cartoons. :argwaan:

Uw harde woorden zijn u vergeven.
Heb respect en besef dat wij allen ons excuus aanbieden voor deze en alle andere cartoons die ooit nog gemaakt zullen worden.

tr_imparator
12-02-06, 01:42
kinderachtig gedoe.





:vierkant:

mark61
12-02-06, 01:42
Geplaatst door knuppeltje
Broeder, de fles met de Spaanse rode is weer leeg, en met respect, met Bachus hulp ga ik me nu in Morfheus armen leggen, douchen doe ik morgenvroeg wel.

Met alle respect, het was weer een mooie dag.

Moge al onze dagen net zo respectvol zijn, in aller eeuwigheid amen.

Op onze verzamelplaats VV heb ik reeds het advies uitgebracht voor de zekerheid in het geheel niet meer wakker te worden. Ik begrijp al die vreemde namen niet die u gebruikt, maar ik mag hopen dat het de demonen zijn waarvan u 1 voor 1 afscheid gaat nemen vannacht.

Houdt u bij het douchen wel de kleding aan?

knuppeltje
12-02-06, 01:43
Geplaatst door tr_imparator
Ik denk dat zulke protestacties weinig zin hebben.


Ik begrijp niet waarom men gewoon een maand het westen laat creperen zonder olie. Kijken of ze dan nog kunnen lachen om zulke mooie cartoons. :argwaan:


Kijk eens even bij GayEgypt.com welke cartoons daar staan, dan lul je wel wat respectvoller.

tr_imparator
12-02-06, 01:49
Geplaatst door knuppeltje
Kijk eens even bij GayEgypt.com welke cartoons daar staan, dan lul je wel wat respectvoller.



i dont care?!

Rourchid
12-02-06, 03:28
Geplaatst door tr_imparator
kinderachtig gedoe.





:vierkant:
Dat heb je goed gezien.

Joesoef
12-02-06, 08:14
Onrust na protest spotprenten






AMSTERDAM - De demonstratie zaterdag op de Dam tegen publicaties van spotprenten van de profeet Mohammed, eindigde onrustig, doordat een groep jongeren de confrontatie zocht met agenten. De politie verrichtte vier aanhoudingen.

Volgens een woordvoerder van de politie kwam de groep niet naar de Dam om te demonstreren. ''Deze jongeren zijn bewust uit op een confrontatie. Eigenlijk verpesten ze de demonstratie die zonder noemenswaardige incidenten verliep'', aldus de zegsman.

Tussen veertig en zeventig jongeren (in de leeftijd van 12 tot 20 jaar) stormden rond 15.00 uur vanaf de Dam de drukbezochte omliggende winkelstraten in. Aan de Nieuwendijk sneuvelde een etalageruit en vielen schoenenrekken om. In de Kalverstraat werd een winkelier bestolen. Fotografen en cameramensen kregen klappen en ernstige dreigementen, omdat de jongeren niet gefilmd wensten te worden. Ook staken ze enkele vlaggen in brand.

De met bivakmuts, capuchon of sjaal over het hoofd getooide jeugd veroorzaakte ruim een uur na het begin van de demonstratie onrust. Ze schreeuwden teksten over Allah en de profeet Mohammed, maar ook ''Hamas, Jihad, Hezbollah'', waarop ze van de ene naar de andere kant van de Dam renden. Oudere aanwezigen en buurtvaders probeerden de boze jongeren te sussen. Een imam riep hen rond 14.30 uur op tot stilte voor het gebed. ''Heb meer respect voor uw broeder (de profeet Mohammed)'', spoorde hij de jongeren aan. Maar tevergeefs. Enkele tientallen demonstranten renden daarop de Nieuwendijk in, waar de politie uiteindelijk een van de onrustzaaiers overmeesterde.

Tussen 13.00 en 15.00 uur demonstreerden volgens schattingen van de politie tussen twee- en driehonderd mensen op de Dam tegen de publicatie van spotprenten van de profeet Mohammed. Ze riepen in Arabische gebeden tot Allah en Mohammed. Kort na het begin van de betoging, knielden tientallen mannen voor het gebed. Een actievoerder liep met de Koran in zijn handen en maakte met twee vingers het vredesteken.

Anderen droegen Marokkaanse, Turkse en islamitische vlaggen en borden en spandoeken met teksten als 'Niet spotten met onze profeet Mohammed' en 'O Allah make a special place in hell for those who insult our prophet particular Hirsi Ali'. Een klein meisje zat op haar vaders schouders met een bordje 'I love profeet Mohammed'.

De demonstratie verliep volgens N. Khanfour uit Den Haag nogal chaotisch, omdat er geen organisatie achter zat. Afgelopen week verscheen op internet een oproep tot protest, maar niemand wist precies wie erachter zat. Marokkaanse organisaties in Amsterdam waarschuwden hun achterban zelfs, omdat ze vreesden dat het uit de hand zou lopen.

Tijdens de demonstratie klonk dan ook veel kritiek. De 20-jarige Yunul, van Turkse afkomst, sloeg met zijn handen voor zijn gezicht toen hij de demonstranten in het Arabisch hoorde roepen. ''Zo moet het dus niet. Dit zou een stil protest worden. Er worden nu gebeden en teksten geroepen, maar Nederlanders begrijpen niet waar het over gaat.'' Ook anderen keerden zich tegen de manier waarop het protest eraan toe ging. ''Het gaat hier niet over Hamas'', wierp een meisje de jongeren toe toen ze hierover leuzen riepen. ''Dit slaat nergens op.''

De oorspronkelijk uit Libië afkomstige Esma hield zich ook op een afstandje, hoewel ze wel helemaal achter de betoging stond. ''De spotprenten kunnen niet, de profeet is ons nog meer lief dan onszelf. Wij zouden ook nooit dergelijke prenten maken over de Bijbel of Thora. Maar ik wil wel dat het protest rustig verloopt.'' De 10-jarige Anas (Marokko) is met zijn vader op De Dam. ''Om voor onze profeet te demonstreren''. Dit is niet goed, vindt Anas. ''Wij hebben ook respect voor het geloof van een ander.'' (ANP)


© Het Parool, 11-02-2006





Stokslagen voor dat k** tuig.

David
12-02-06, 08:16
Geplaatst door Joesoef


Stokslagen voor dat k** tuig.


Ik begrijp je emotie, maar je moet natuurlijk wel begrijpen dat die jongens door de jarenlange intolerante houding van anderen vol opgekropte emotie zitten. Vroeg of laat keert zich dat tegen de kapitalistische maatschappij.

Foxcave1
12-02-06, 08:29
Geplaatst door David
Ik begrijp je emotie, maar je moet natuurlijk wel begrijpen dat die jongens door de jarenlange intolerante houding van anderen vol opgekropte emotie zitten. Vroeg of laat keert zich dat tegen de kapitalistische maatschappij.

Sorry hoor, maar de "jongens" gingen stijl tegen de woorden vaan enkele Imam's en ouderen in, daar heeft een intolerante houding en een kapitalistische maatschapij niets mee van doen.

Het is van die "jongens" gewoon buitengewoon respectloos wat ze gedaan hebben, vernielingen aanrichten, mensen beroven, waar slaat dat op, probeer je zo respect af te dwingen, nou dat is dan weer eens mislukt.

Respect heb ik wel voor de gelovigen die zich gedragen hebben, maar dat had ik toch al, misschien dat er een paar meer over de streep zijn gehaald, maar dat zal wel weer teniet gedaan zijn door de "jongens".

Joesoef
12-02-06, 08:30
Geplaatst door David
Ik begrijp je emotie, maar je moet natuurlijk wel begrijpen dat die jongens door de jarenlange intolerante houding van anderen vol opgekropte emotie zitten. Vroeg of laat keert zich dat tegen de kapitalistische maatschappij.


http://www.korn-board.de/wbb2/images/smilies/fuck1.gif

Foxcave1
12-02-06, 08:32
Geplaatst door Joesoef
http://www.korn-board.de/wbb2/images/smilies/fuck1.gif


eeuuhh, tja, das ook een antwoord :hihi:

David
12-02-06, 08:32
Geplaatst door Foxcave1
Sorry hoor, maar de "jongens" gingen stijl tegen de woorden vaan enkele Imam's en ouderen in, daar heeft een intolerante houding en een kapitalistische maatschapij niets mee van doen.

Het is van die "jongens" gewoon buitengewoon respectloos wat ze gedaan hebben, vernielingen aanrichten, mensen beroven, waar slaat dat op, probeer je zo respect af te dwingen, nou dat is dan weer eens mislukt.

Respect heb ik wel voor de gelovigen die zich gedragen hebben, maar dat had ik toch al, misschien dat er een paar meer over de streep zijn gehaald, maar dat zal wel weer teniet gedaan zijn door de "jongens".


De jeugd is soms wat onbezonnen, dat komt wel goed als ze eenmaal een goede vrouw gevonden hebben. Ze voelen zich vaak gevangen in een conflict tussen de strikte, duidelijke regels thuis, en de soms wat losgeslagen Nederlandse maatschappij. Met wat begrip over en weer komt het wel goed.

Joesoef
12-02-06, 22:22
Geplaatst door Foxcave1
eeuuhh, tja, das ook een antwoord :hihi:


Niet te letterlijk, voordat ik de problemen kom.