PDA

Bekijk Volledige Versie : Supporters



super ick
12-02-06, 22:39
Enkele voetbalsupporters van Ajax hebben het supportershome van FC Den Haag aangevallen en 4 mensen zwaar verwond waarvan 1 met een steekwond.
Te gruwelijk voor woorden. Een groep mensen die naar een andere stad rijdt om daar een groep andere mensen aan te vallen?
De dagen daarna werd het supportershome van Ajax bewaakt door ME omdat men een wraakactie verwachtte.
Nu staat er natuurlijk een rekening open. De reactie zal wellicht nog gruwelijker zijn. Een afgesproken veldslag is vandaag door de politie verijdeld. Je zou er maar net in de buurt geweest zijn.

Deze voetbalextremisten bezorgen het voetbal een slechte naam. Politie, KNVB, lokale overheden, de landelijke overheid, supportersverenigingen en de clubs zijn al jaren bezig met allerlei beleid om dit te voorkomen. Meer tegenkrachten zijn er niet op te de been te brengen.

Tot nu toe zijn er meer doden en gewonden gevallen door voetbal dan door de Islam in de Nederlandse maatschappij.
Als ik naar de getallen kijk ligt daar een groter probleem.

~Panthera~
12-02-06, 23:12
Ach, het zijn maar gewoon straatjongens hoor: de Islam is nu eenmaal een veel hotter item. :moe:

gh.wille
13-02-06, 01:45
Geplaatst door ~Panthera~
Ach, het zijn maar gewoon straatjongens hoor: de Islam is nu eenmaal een veel hotter item. :moe:

Jammer dat de politie en M.E het grote (ontmoetingsfeestje ) hebben weten te voorkomen .
Mijn advies laat dat die schatjes toch hun gang gaan , misschien hadden er een paar gewonden gevallen ,en so what ?
Vallen er bij een doorsnee voetbal wedstrijd toch ook !
Onbegrijplijk dat ze dit soort ,,ontmoetingen " niet als voorafje geven in het stadion ! wedden dat het bezoekers aantal met sprongen omhoog gaat , iedereen komt aan z,n trekken .
Ga maar na alle gevechtssporten zijn te zien ,met onbeperkte spelregels tevens honkballen (ik zou niet weten waar ze die knuppels anders voor nodig hebben ) en er wordt nog gevoetbalt ook ,hetgeen automatisch weer de aanleiding geeft voor de volgende ,,Sportieve"
ontmoeting.