PDA

Bekijk Volledige Versie : Kalf met opschrift „Er is geen andere God dan Allah” trekt de aandacht van duizenden



Wizdom
13-02-06, 21:56
Kalf met opschrift „Er is geen andere God dan Allah” trekt de aandacht van duizenden moslims

CAIRO - Duizenden Egyptenaren hebben maandag geprobeerd een glimp op te vangen van een kalfje waarvan de geboorte volgens dorpsbewoners het „antwoord van God op de aanval op de islam” is.

De huidplooien van het beestje, dat kortgeleden ter wereld kwam in het zuid-Egyptische dorpje Tunis, zouden bij de geboorte de woorden „Er is geen andere God dan Allah” hebben gevormd. Dat meldde een lokale politieagent, die maandag wanhopig probeerde de menigte in bedwang te houden.

Zo'n 20.000 mensen dromden maandag samen voor het huis van de eigenaar van het kalf, Mohammed Abu Dif. De politie zei dat het hoge aantal nieuwsgierigen het gevolg was van de internationale rel rond de spotprenten over de profeet Mohammed in Europese kranten.

De ongelovige krant Telegraaf heeft het kalf overigens meteen als "Heilig" betiteld naar de traditie van "ongelovigen" die alles wat los en vast zit als "Heilig" betitelen...

KomMaar
13-02-06, 22:32
Geen foto? :mrt2:

Joesoef
13-02-06, 22:32
Halal kalfsgehakt.

tukkersterror
13-02-06, 23:05
Geplaatst door Joesoef
Halal kalfsgehakt.

Nee Joesoef voor het eerst moet ik je tegenspreken!!!

Wie durft dit kalf nu nog te slachten???
Ik niet!!!
Jij???

Alleen jammer dat er geen foto erbij is!!!

mark61
13-02-06, 23:08
Is dit misschien de plaats om nog s beleefd te informeren naar recente foto's van baby 'Alâ', als iemand nog weet wie dat was?

Nieuws van gisteren, krant met vis van morgen enzo....

Von_Binladen
13-02-06, 23:10
Er zijn genoeg wonderen als dit te vinden ,alleen moet je goed zoeken.
Van mij hoeft God dit niet te laten zien,ik geloof toch al in Hem.

Good Kahuna
13-02-06, 23:11
Geplaatst door KomMaar
Geen foto? :mrt2:

Nog even wachten op de Fotofuck-vrijdag.

..zapper
13-02-06, 23:12
Stond er een bloedtranenhuilend beeldje van MaRiaH naast? Anders vind ik het niet interessant.

Joesoef
13-02-06, 23:15
Geplaatst door mark61
Is dit misschien de plaats om nog s beleefd te informeren naar recente foto's van baby 'Alâ', als iemand nog weet wie dat was?

Nieuws van gisteren, krant met vis van morgen enzo....


http://noodlepie.typepad.com/blog/images/fish-n-chips.jpg

Joesoef
13-02-06, 23:17
Geplaatst door tukkersterror
Nee Joesoef voor het eerst moet ik je tegenspreken!!!

Wie durft dit kalf nu nog te slachten???
Ik niet!!!
Jij???

Alleen jammer dat er geen foto erbij is!!!


Allah heeft zo iets stompzinnigs niet nodig.

Hou een baby vast, loop bij een zonsopgang door een bos. Genoeg staaltjes van de schepper te zien.

mark61
13-02-06, 23:18
Geplaatst door Joesoef
http://noodlepie.typepad.com/blog/images/fish-n-chips.jpg

Just. Het Brandend Wereldnieuws één vetvlek. Iets met korte-termijngeheugens.

Good Kahuna
13-02-06, 23:21
Geplaatst door mark61
Just. Het Brandend Wereldnieuws één vetvlek. Iets met korte-termijngeheugens.

... met een luide boer na afloop.

David
13-02-06, 23:22
Kalfsvlees in mosterd roomsaus voor 2 personen

Ingredienten
3 eetl bloem
zout en cayennepeper
250 gr kalfsoesters
1 eetl olie
15 gr boter
3 sjalotten, kleingesneden
0,5 dl droge witte wijn
1/8 l slagroom
2 eetl scherpe mosterd
2 eetl verse basilicum, fijngesneden


Bereiding
Roer in een kommetje de bloem, het zout en de cayennepeper door elkaar.
Leg de kalfsoesters tussen stukken plastic folie en klop ze zo plat mogelijk (of vraag dat de slager). Snijd het vlees in reepjes. Haal de vlees door het bloemmengsel en klop het overtollige er weer af.
Verhit de wok tot hij zeer heet is en voeg de olie en boter toe.
Roerbak de reepjes kalfsvlees in 2-3 minuten rondom goudbruin. Haal het vlees uit de wok.
Roerbak de sjalotten 2-3 minuten in de rest van het bakvet. Schenk de wijn erbij, roer de aanbaksels los en breng alles aan de kook. Roer de room erdoor en laat opnieuw aan de kook komen. Kook 1 minuut door. Roer de mosterd erdoor en de basilicum of dille. Doe de vleesreepjes in de saus en warm snel op. Schep ze op twee borden en garneer met nog wat basilicum.
Eet het met verse spätzle, verse pasta of gebakken aardappels en gemengde sla.

Joesoef
13-02-06, 23:23
Geplaatst door Good Kahuna
... met een luide boer na afloop.


Brandend maagzuur en een belast geweten.

Joesoef
13-02-06, 23:23
Geplaatst door David
Kalfsvlees in mosterd roomsaus voor 2 personen

Ingredienten
3 eetl bloem
zout en cayennepeper
250 gr kalfsoesters
1 eetl olie
15 gr boter
3 sjalotten, kleingesneden
0,5 dl droge witte wijn
1/8 l slagroom
2 eetl scherpe mosterd
2 eetl verse basilicum, fijngesneden


Bereiding
Roer in een kommetje de bloem, het zout en de cayennepeper door elkaar.
Leg de kalfsoesters tussen stukken plastic folie en klop ze zo plat mogelijk (of vraag dat de slager). Snijd het vlees in reepjes. Haal de vlees door het bloemmengsel en klop het overtollige er weer af.
Verhit de wok tot hij zeer heet is en voeg de olie en boter toe.
Roerbak de reepjes kalfsvlees in 2-3 minuten rondom goudbruin. Haal het vlees uit de wok.
Roerbak de sjalotten 2-3 minuten in de rest van het bakvet. Schenk de wijn erbij, roer de aanbaksels los en breng alles aan de kook. Roer de room erdoor en laat opnieuw aan de kook komen. Kook 1 minuut door. Roer de mosterd erdoor en de basilicum of dille. Doe de vleesreepjes in de saus en warm snel op. Schep ze op twee borden en garneer met nog wat basilicum.
Eet het met verse spätzle, verse pasta of gebakken aardappels en gemengde sla.


Geef mij maar een lekkere redang.

Joesoef
13-02-06, 23:27
En toch heeft het iets schattig folkloristisch. Beter dan Michael Jackson is Moslim geworden oid

Good Kahuna
13-02-06, 23:29
Geplaatst door Joesoef
En toch heeft het iets schattig folkloristisch. Beter dan Michael Jackson is Moslim geworden oid

Nou eh, jullie mogen hem hebben...

ronald
14-02-06, 06:19
Je toont wel aan een schizo-effective stoornis te lijden met aardig wat dwangneurozes.




Consult free of charge.

Sallahddin
14-02-06, 13:32
Geplaatst door Wizdom
Kalf met opschrift „Er is geen andere God dan Allah” trekt de aandacht van duizenden moslims

CAIRO - Duizenden Egyptenaren hebben maandag geprobeerd een glimp op te vangen van een kalfje waarvan de geboorte volgens dorpsbewoners het „antwoord van God op de aanval op de islam” is.

De huidplooien van het beestje, dat kortgeleden ter wereld kwam in het zuid-Egyptische dorpje Tunis, zouden bij de geboorte de woorden „Er is geen andere God dan Allah” hebben gevormd. Dat meldde een lokale politieagent, die maandag wanhopig probeerde de menigte in bedwang te houden.

Zo'n 20.000 mensen dromden maandag samen voor het huis van de eigenaar van het kalf, Mohammed Abu Dif. De politie zei dat het hoge aantal nieuwsgierigen het gevolg was van de internationale rel rond de spotprenten over de profeet Mohammed in Europese kranten.

De ongelovige krant Telegraaf heeft het kalf overigens meteen als "Heilig" betiteld naar de traditie van "ongelovigen" die alles wat los en vast zit als "Heilig" betitelen...



Waarschijnlijk een Hoax maar doet er niet toe ,Islam heeft zoiets niet nodig !!!

observer
14-02-06, 13:56
nu kun je je afvragen of er als er iets anders had gestaan men het kalf 3 seconden had laten leven

stel je voor dat er in het arabisch had gestaan "blijf met je fikken van de denen af en ga wat zinnigs met je leven doen"

Bofko
14-02-06, 14:24
Geplaatst door observer
nu kun je je afvragen of er als er iets anders had gestaan men het kalf 3 seconden had laten leven

stel je voor dat er in het arabisch had gestaan "blijf met je fikken van de denen af en ga wat zinnigs met je leven doen"

Het is algemeen bekend dat Boodschappen uit Hogere Oorden niet uitblinken in duidelijkheid en helderheid.Dat was bij de oude Grieken met hun Orakel van Delphi al zo. Je zou dit als een natuurwet kunnen beschouwen.God houdt van cryptogrammen.

gh.wille
14-02-06, 16:48
Geplaatst door Wizdom.

De ongelovige krant Telegraaf heeft het kalf overigens meteen als "Heilig" betiteld naar de traditie van "ongelovigen" die alles wat los en vast zit als "Heilig" betitelen...

Ach na '' de Heilige Koe " * hebben we nu alweer het GOUDEN KALF !**

Het zal de eigenaar en het dorpje waar het kalfje ter wereld kwam geen (windeieren opleveren , kassa !)

* algemene benaming voor auto afgoderij . een niet bestaande vereniging die over de gehele wereld meer aanhangers heeft als er Gelovige Moslims zijn .
Boze tongen beweren dat er zelfs onder hun ook nog aanhangers zijn naar schatting een paar honderd duizend(en) ,deze meesten bevinden zich als regel in de zgn :Verdorven Westerse Wereld ,maar ook in andere landen schijnen deze afgod dienaars zich te bevinden.
Dat deze ontwikkeling een uiterst gevaarlijke wending kan nemen ,dat zien we nu in de wonderbaarlijke openbaring waarvan het KALFJE , dus getuigd .
**
Er is al eens eerder een GOUDEN KALF geweest ,hoe het toen afliep staat ergens in een boek .

:D

Amenzu
14-02-06, 17:06
Geplaatst door Sallahddin
Waarschijnlijk een Hoax maar doet er niet toe ,Islam heeft zoiets niet nodig !!!

Percies, ik zie het zelf als een minachting voor de allmachtige, hij is tot alles in staat, volgens de islam hoeft allah maar " kun fa yakun" te zegge. Hij heeft zeker geen kalfje nodig om de islam te verdediigen.

Dit soort onzin kom je vaak tegen. Ik heb ook wel's geelzen dat ze het hebben gezien in een tomaat of komkommer. Het geeft aan over hoeveel intellect deze mensen beschikken. Het is ook geen wonder, onwetendheid regeert, in sommige van deze landen is meer dan 60% van de mensen analfabeet.

Joesoef
14-02-06, 17:38
Geplaatst door Amenzu
Percies, ik zie het zelf als een minachting voor de allmachtige, hij is tot alles in staat, volgens de islam hoeft allah maar " kun fa yakun" te zegge. Hij heeft zeker geen kalfje nodig om de islam te verdediigen.

Dit soort onzin kom je vaak tegen. Ik heb ook wel's geelzen dat ze het hebben gezien in een tomaat of komkommer. Het geeft aan over hoeveel intellect deze mensen beschikken. Het is ook geen wonder, onwetendheid regeert, in sommige van deze landen is meer dan 60% van de mensen analfabeet.


Gun die mensen hun folkloristische visie van hun Islam beleving. Ongelettrden hebben ook 'tekens' nodig.

delirious
14-02-06, 17:39
Geplaatst door Joesoef
Gun die mensen hun folkloristische visie van hun Islam beleving. Ongelettrden hebben ook 'tekens' nodig.

Eens.

gh.wille
14-02-06, 17:57
Geplaatst door delirious
Eens.

Gaat van zelf weer over : Als het kalf verdronken is dempt men de put
:knipoog:

delirious
14-02-06, 18:05
Geplaatst door gh.wille
Gaat van zelf weer over : Als het kalf verdronken is dempt men de put
:knipoog:

Oee wat origineel. :melig:

observer
14-02-06, 21:30
hmm vroeger stuurde allah profeten nu kalven

mischien is hij gedrag van zijn volgelingen zat?

gh.wille
14-02-06, 21:43
Geplaatst door observer
hmm vroeger stuurde allah profeten nu kalven

mischien is hij gedrag van zijn volgelingen zat?

:zegniets:
:D

Von_Binladen
14-02-06, 21:58
46. Maar er komt geen teken(kalfje met opschrift,,Ilaha illa llah) tot hen van de tekenen van hun Heer, of zij wenden er zich van af.

Ik zie dit als een teken van God maar de grotere tekenen van God blijft toch de hemellichamen en alle levende schepsels.

Sallahddin
15-02-06, 13:06
Geplaatst door Amenzu
Percies, ik zie het zelf als een minachting voor de allmachtige, hij is tot alles in staat, volgens de islam hoeft allah maar " kun fa yakun" te zegge. Hij heeft zeker geen kalfje nodig om de islam te verdediigen.

Dit soort onzin kom je vaak tegen. Ik heb ook wel's geelzen dat ze het hebben gezien in een tomaat of komkommer. Het geeft aan over hoeveel intellect deze mensen beschikken. Het is ook geen wonder, onwetendheid regeert, in sommige van deze landen is meer dan 60% van de mensen analfabeet.





Moet ik je helaas gelijk geven,met tegenzin trouwens !!!