PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland heeft wel een hongerwinter over voor submission 2...



Pagina's : [1] 2

Wizdom
13-02-06, 21:36
Meerderheid heeft geen bezwaren tegen Submission 2
Uitgegeven op maandag 13 februari 2006 om 19:54:54

(Novum) - De meeste Nederlanders hebben geen bezwaren tegen het uitbrengen van het vervolg op de film Submission. Een ruime meerderheid van 56 procent verwacht dan wel een boycot op Nederlandse producten door de islamitische wereld. Dit blijkt maandag uit een onderzoek van TNS Nipo in opdracht van RTL Nieuws.

Submission werd in 2004 gemaakt door Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali en de vermoorde cineast Theo van Gogh. De film gaat over de positie van vrouwen binnen de islam. Een vijfde deel van de bevolking is tegen het uitbrengen van het vervolg op de film, dat de positie van homo's in de islam aan de orde stelt. Ongeveer 36 procent is voor, terwijl 44 procent neutraal is.

Submission 2 moet volgens ruim tachtig procent van de Nederlanders vertoond kunnen worden. Daarnaast vindt bijna negentig procent dat het maken en vertonen van het tweede deel onderdeel is van de vrijheid van meningsuiting. Daarover is discussie ontstaan nu de publicatie van Deense spotprenten over de profeet Mohammed in Europese kranten voor ophef heeft gezorgd in islamitische landen.

Minister van Buitenlandse Zaken Ben Bot (CDA) zei vrijdag dat de Nederlandse regering geen bezwaren heeft tegen een vervolg op Submission. Bot benadrukte het belang van de vrijheid van meningsuiting, maar zei dat Nederland wel de consequenties moet aanvaarden van een dergelijke productie.

Max Stirner
13-02-06, 21:41
Dat moet dan maar. Dan eten we wel een paar maanden wat minder zand en kamelenvlees en drinken we wat minder olie.

Wizdom
13-02-06, 21:45
Geplaatst door Max Stirner
Dan eten we een paar maanden wat minder zand en kamelenvlees.

Wordt jou supermarkt om de hoek bevoorraad met een vrachtwagen op accus of gas?

Max Stirner
13-02-06, 21:53
Geplaatst door Wizdom
Wordt jou supermarkt om de hoek bevoorraad met een vrachtwagen op accus of gas?


Als we echt honger krijgen, vreten we gewoon wat fundies op. Zal wel een beetje verzuurd smaken, maar ja.

:roker:

Wizdom
13-02-06, 22:00
Geplaatst door Max Stirner
Als we echt honger krijgen, vreten we gewoon wat fundies op. Zal wel een beetje verzuurd smaken, maar ja.

:roker:

Is dat atheistisch-ethisch wel verantwoord?

barfly
13-02-06, 22:07
Feitelijk kan het geen kwaad als Nederlanders eens de buikriem aanhaalden.

Simcha
13-02-06, 22:08
Wizdom, ik prijs regelmatig je scherpte en rechtvaardigheid. Ik kan me niet voorstellen dat je er genoegen in schept om downwards te dicussieren. Ik richt me tot you in here omdat ik graag met je een discussie aangaat of het roerend met je eens ben.

Respect
Simcha

Wizdom
13-02-06, 22:09
Geplaatst door barfly
Feitelijk kan het geen kwaad als Nederlanders eens de buikriem aanhaalden.

Nu gaat er een lampje branden...? Het gaat allemaal om de lijn...

Gedwongen lijnen... Dat is het!

Simcha
13-02-06, 22:10
ik voel me gekwetst door je topic. Dat was ik vergeten te melden

Respect
Simcha

Simcha
13-02-06, 22:11
Geplaatst door Wizdom
Nu gaat er een lampje branden...? Het gaat allemaal om de lijn...

Gedwongen lijnen... Dat is het!

Hij is oke, echt maar don't push it :haha:

sjo
13-02-06, 22:17
Geplaatst door Wizdom
Is dat atheistisch-ethisch wel verantwoord?

Is Submission II al te downloaden ?

gr.
sjo

gh.wille
13-02-06, 22:19
Geplaatst door Wizdom
Wordt jou supermarkt om de hoek bevoorraad met een vrachtwagen op accus of gas?

Zo erg kan het nooit meer worden ,man waar praat je over ,,de honger winter" was meer te danken aan het ingesloten bezettings leger die hadden zelf zowat niks meer !
En zelfs toen zijn er minder doden gevallen mede door de vindingrijkheid van het NEDERLANDSE VOLK , auto,s die op houtgas reden ,twee fietsen op z,n kop in de huiskamer om de beurt trappen ! lekkernij bloembollen en suikerbieten die werder gegeten.
Maar vergeet een ding niet : WAAR GAAN DIE ARABIEREN HUN PLEE PAPIER VANDAAN HALEN WANT VAN ENKEL OLIE GA JE AAN DE SCHIJT !
:D

Max Stirner
13-02-06, 22:20
Tis trouwens wel een beetje brutaal dat iemand uit Somalie haar hongersnood-cultuur nu weer zo nodig aan ons moet opdringen.....

:mad:

David
13-02-06, 22:21
Geplaatst door Wizdom
Meerderheid heeft geen bezwaren tegen Submission 2
Uitgegeven op maandag 13 februari 2006 om 19:54:54

(Novum) - De meeste Nederlanders hebben geen bezwaren tegen het uitbrengen van het vervolg op de film Submission. Een ruime meerderheid van 56 procent verwacht dan wel een boycot op Nederlandse producten door de islamitische wereld. Dit blijkt maandag uit een onderzoek van TNS Nipo in opdracht van RTL Nieuws.

Submission werd in 2004 gemaakt door Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali en de vermoorde cineast Theo van Gogh. De film gaat over de positie van vrouwen binnen de islam. Een vijfde deel van de bevolking is tegen het uitbrengen van het vervolg op de film, dat de positie van homo's in de islam aan de orde stelt. Ongeveer 36 procent is voor, terwijl 44 procent neutraal is.

Submission 2 moet volgens ruim tachtig procent van de Nederlanders vertoond kunnen worden. Daarnaast vindt bijna negentig procent dat het maken en vertonen van het tweede deel onderdeel is van de vrijheid van meningsuiting. Daarover is discussie ontstaan nu de publicatie van Deense spotprenten over de profeet Mohammed in Europese kranten voor ophef heeft gezorgd in islamitische landen.

Minister van Buitenlandse Zaken Ben Bot (CDA) zei vrijdag dat de Nederlandse regering geen bezwaren heeft tegen een vervolg op Submission. Bot benadrukte het belang van de vrijheid van meningsuiting, maar zei dat Nederland wel de consequenties moet aanvaarden van een dergelijke productie.



Inmiddels ben ik van plan er geld in te steken. Lang leve Ayaan! En dat ze nog maar veel Submissions mag maken!

Simcha
13-02-06, 22:22
Geplaatst door gh.wille
Zo erg kan het nooit meer worden ,man waar praat je over ,,de honger winter" was meer te danken aan het ingesloten bezettings leger die hadden zelf zowat niks meer !
En zelfs toen zijn er minder doden gevallen mede door de vindingrijkheid van het NEDERLANDSE VOLK , auto,s die op houtgas reden ,twee fietsen op z,n kop in de huiskamer om de beurt trappen ! lekkernij bloembollen en suikerbieten die werder gegeten.
Maar vergeet een ding niet : WAAR GAAN DIE ARABIEREN HUN PLEE PAPIER VANDAAN HALEN WANT VAN ENKEL OLIE GA JE AAN DE SCHIJT !
:D

sterk,..... echt, alleen weer dat laatste. WIJ gaan aan de schijterij van olie.

Respect
Simcha

MaRiaH
13-02-06, 22:23
Denk jij nu serieus dat we er ook maar 1 boterham minder om vreten?

:haha:

tr_imparator
13-02-06, 22:23
Geplaatst door David
Inmiddels ben ik van plan er geld in te steken. Lang leve Ayaan! En dat ze nog maar veel Submissions mag maken!



Je steekt er geld in en krijgt er bedreigingen voor terug. :moeilijk:

David
13-02-06, 22:24
Geplaatst door tr_imparator
Je steekt er geld in en krijgt er bedreigingen voor terug. :moeilijk:


So?

mark61
13-02-06, 22:24
Hoogste tijd voor windenergie. Een weldadige rust daalde over de aarde neder.

Wizdom
13-02-06, 22:25
Geplaatst door David
Inmiddels ben ik van plan er geld in te steken. Lang leve Ayaan! En dat ze nog maar veel Submissions mag maken!

Tegelijkertijd heb je zeker veel meer geld in die voedselbunker van je gestoken... Dat zullen je buren je niet in dank afnemen...

MaRiaH
13-02-06, 22:26
Geplaatst door tr_imparator
Je steekt er geld in en krijgt er bedreigingen voor terug. :moeilijk:

Alsof dat reden is om iets niet te doen.. Tfoe

Dat zorgt er JUIST voor dat steeds meer mensen de kont tegen de krib gooien..
dat achterlijke, simpele, onbeschaafde primitieve gedreig! Zo zielig. :fpotver:

Je zou er juist anti van worden..

en die sukkels hebben niet door dat ze hun eigen glazen ingooien.
Alleen al uit rechtvaardigheidsgevoel komt er een submission 10,
dat ze dat niet snappen.. :hihi:

Dreigen is echt een verkeerde tactiek.. men bereikt het averrechtse effect..
:(

Wizdom
13-02-06, 22:26
Geplaatst door Max Stirner
Tis trouwens wel een beetje brutaal dat iemand uit Somalie haar hongersnood-cultuur nu weer zo nodig aan ons moet opdringen.....

:mad:

Die Ayaan schijt hier in Nederland en vliegt zo naar haar New Yorkse vrienden...

David
13-02-06, 22:27
Geplaatst door Wizdom
Tegelijkertijd heb je zeker veel meer geld in die voedselbunker van je gestoken... Dat zullen je buren je niet in dank afnemen...


Wat heeft dat landje nou te bieden? Uitstervende steur, een paar matten - die uit de mode zijn - en safraan. Sinds Farah Diba is er niets zinnigs meer uit dat lor van een land gekomen.

Simcha
13-02-06, 22:27
Geplaatst door MaRiaH
Denk jij nu serieus dat we er ook maar 1 boterham minder om vreten?

:haha:

Je ontnuchterd weer heerlijk!!!! Beter dan kernenergie

Respect

Simcha

tr_imparator
13-02-06, 22:27
Geplaatst door David
So?


Als je zo graag bedreigingen wilt ontvangen, post je er toch zelf een naar jezelf! :p

gh.wille
13-02-06, 22:27
Geplaatst door Simcha
sterk,..... echt, alleen weer dat laatste. WIJ gaan aan de schijterij van olie.

Respect
Simcha

Och sorry ,ik wist niet dat jij en AL-Sawt HIER IN FEITE NIET WONEN !

:D

Wizdom
13-02-06, 22:29
Geplaatst door MaRiaH
Alsof dat reden is om iets niet te doen.. Tfoe

Dat zorgt er JUIST voor dat steeds meer mensen de kont tegen de krib gooien..
dat achterlijke, simpele, onbeschaafde primitieve gedreig! Zo zielig. :fpotver:

Je zou er juist anti van worden..

en die sukkels hebben niet door dat ze hun eigen glazen ingooien.
Alleen al uit rechtvaardigheidsgevoel komt er een submission 10,
dat ze dat niet snappen.. :hihi:

Een ding snap ik toch niet... Of misschien toch wel... Geloven die atheisten misschien toch stiekem in de Messias en willen ze het proces bespoedigen...

David
13-02-06, 22:29
Geplaatst door tr_imparator
Als je zo graag bedreigingen wilt ontvangen, post je er toch zelf een naar jezelf! :p


Oh, alsjeblieft, ik had jou hoger ingeschat.

Simcha
13-02-06, 22:30
Geplaatst door gh.wille
Och sorry ,ik wist niet dat jij en AL-Sawt HIER IN FEITE NIET WONEN !

:D :haha:

MaRiaH
13-02-06, 22:30
Geplaatst door Simcha
Je ontnuchterd weer heerlijk!!!! Beter dan kernenergie

Respect

Simcha

dank je.

Één nadeel...






IK VIND BOTERHAMMEN NIET LEKKER!!!!!! :confused:
:p

sjo
13-02-06, 22:31
Geplaatst door MaRiaH
Alsof dat reden is om iets niet te doen.. Tfoe



Is ie nou te downloaden ?

gr.
sjo

MaRiaH
13-02-06, 22:31
Geplaatst door Wizdom
Een ding snap ik toch niet... Of misschien toch wel... Geloven die atheisten misschien toch stiekem in de Messias en willen ze het proces bespoedigen...

Dat zou maar zo kunnen..

Welke atheisten bedoel je?
Toch niet de christenen? :wink:

MaRiaH
13-02-06, 22:32
Geplaatst door sjo
Is ie nou te downloaden ?

gr.
sjo

weet ik veel..
ik kijk niet naar dat soort films.. :blij:

Simcha
13-02-06, 22:33
Geplaatst door MaRiaH
dank je.

Één nadeel...
IK VIND BOTERHAMMEN NIET LEKKER!!!!!! :confused:
:p

ook niet als je ze zelf snijd? En dat wat nog warm van de bakker is. Zelf snijden dik. Wie is er niet groot mee geworden?

Wizdom
13-02-06, 22:34
Geplaatst door MaRiaH
Dat zou maar zo kunnen..

Welke atheisten bedoel je?
Toch niet de christenen? :wink:

Die "Recht op Krenken" fundamentalisten...

Simcha
13-02-06, 22:36
Geplaatst door Wizdom
Die "Recht op Krenken" fundamentalisten...

Nouuuuuuuuu man!

kaassietoch
13-02-06, 22:37
Geplaatst door Wizdom
Een ding snap ik toch niet... Of

één ding maar? :duizelig:

MaRiaH
13-02-06, 22:38
Geplaatst door Wizdom
Die "Recht op Krenken" fundamentalisten...


OOOh die!

Dat is een vergaarbak van rechts en links en christenen en joden..
Er zit zelfs een enkele moslim bij.. :fplet:

Geloof niet dat je ze atheisten kunt noemen..
tenzij jij een andere definitie hanteert.. :verrassin

Wizdom
13-02-06, 22:38
Geplaatst door Simcha
Nouuuuuuuuu man!

Hoezo... Nouuuuu man....

Is het niet extreem als je vindt dat je "Recht hebt op Krenken"...

David
13-02-06, 22:39
Please do not leave us alone and try to be our everyday supporters and friends. Hoping for the day, when homosexuality does not carry social contempt and hate any more and would be accepted as a social fact, we ask you to join us and stay with us to struggle for reaching this vital goal. We need your supports and the warmth of your hands.

http://new.PetitionOnline.com/IRGLO/petition.html

If you want to express your solidarity with the Iranian LGBT community, please send e-mail to the PGLO at [email protected] and join our mailing list.

لطفا طومار فوق را امضا کنيد و چنانچه مايل هستيد به جمع مدافعان حقوق همجنسگرايان بپيونديد لطفا آدرس ايميل خود را به ما اطلاع دهيد. [email protected]

MaRiaH
13-02-06, 22:39
Geplaatst door Simcha
ook niet als je ze zelf snijd? En dat wat nog warm van de bakker is. Zelf snijden dik. Wie is er niet groot mee geworden?

Nee ook dan niet.

Wel versgebakken broodjes, liefst een beetje donker..
mjammie.. :chef:

Wizdom
13-02-06, 22:40
Geplaatst door MaRiaH
OOOh die!

Dat is een vergaarbak van rechts en links en christenen en joden..
Er zit zelfs een enkele moslim bij.. :fplet:

Geloof niet dat je ze atheisten kunt noemen..
tenzij jij een andere definitie hanteert.. :verrassin

Het fundamentele "Recht op Krenken" druist in tegen elke religie... Behalve Darwinisten... Die geloven in het "Recht van de Sterkste"... Dus moet je "Krenken"...

Wie het hardst "Krenkt" die wint...

David
13-02-06, 22:41
Another Gay Iranian Torture Victim Tells His Horrifying Story

As the Islamic Republic of Iran’s lethal anti-gay pogrom—the government’s intense persecutions of its own citizens for homosexuality—continues, the victims of this oppression, despite great obstacles, continue to try to flee from the largest religious prison in the world to tell the story of the inhuman treatment they have suffered

The latest escapee to testify to this anti-gay reign of terror is a 28-year-old man caught up in the government‘s extensive Internet entrapment campaign targeting gay men. We’ll call him Sam, and we cannot identify his hometown to protect his real identity.

Sam is the son of a very religious family, most of whom do not know he’s gay. He lived in a smaller town in which—like so many in Iran—most of the people are also intensely religious, consider homosexuality the ultimate sin, and agree with the Islamic Republic’s law mandating the death penalty for any person caught in a homosexual act. Isolated and unable to frequent his few gay friends, constantly living in fear of being arrested and tortured, perhaps executed, Sam became increasingly depressed, and even attempted suicide.

Because there is nowhere in Iran where gay people may legally assemble—private gay parties are frequently raided by the police, and the government has an extensive network of gay informers whose cooperation has been obtained by torture, blackmail, and intimidation with threats of prison or death—like many gay Iranians, particularly those outside the largest cities, Sam’s only way of meeting other gay people was through the Internet. Here, translated from Persian, is his story.

Last Spring, Sam related, “I was in a gay Internet chat room for Iranians. A boy in the chat room was sending repeated messages saying that he was looking for a sex partner and was up for anything. He said he was 23 and very handsome. I finally got up the courage to arrange a rendezvous with him somewhere in tow—he said that after meeting we could then go to his house, as there was no question of his coming to mine.

“We met at 3:00 in the afternoon, and, as the young man was very good-looking, I agreed to go with him by taxi to his home. A taxi rapidly arrived—there was a person sitting in the front next to the driver, and another in back. We got into the taxi, and my new friend suggested that I should be the one to sit in the middle in the rear, with him sitting next to me.

“As we drove away, it didn’t take long for them to shove my head down between the rear and front seats and begin beating me. They put a blindfold around my eyes, calling me all sorts of names and threatening me with the worst as the blows continued to rain on me.”

It turned out that both the young man Sam had met in the chat-room, and the others in the taxi, were basiji. The basiji are an unofficial religious parapolice composed of thugs under the control of the Intelligence Ministry and operating with the authorization of the religious authorities. They are recruited from the criminal and under-classes, and are employed by the Islamic government to do its strong-arm dirty work. For example, when the government repressed student demonstrations in universities last year, it was the basiji who were assigned to beat the student demonstrators and throw them out of the windows, so that the government could deny responsibility for these violent repressions, in which a number of students were killed. The basiji are a potent weapon frequently used in the government’s anti-gay crackdown, and it is from their ranks that the human bait used in its Internet entrapment campaign is recruited. Many of the basiji are young.

“After about 15 minutes,” Sam continued, “we arrived at a location—as I was blindfolded, I had no idea where I was. I was in a state of shock—I could not believe this was happening to me. The eventually took off my blindfold, and then began the worst event in my life. I was surrounded by men in civilian clothes, all of them wearing pagers, and some of them were armed. They all had beards, and some of them were quite young, in their late teens. Their boss was almost bald, and had a big stomach—if he’d had a turban around his head he would have looked like a mullah, perhaps he was a mullah in civilian clothes, I don’t know. I quickly concluded I was in some sort of basiji headquarters. It was an old building; part of it was a school.

“After several hours of torture, they asked me to write a statement in which I would promise not to ever use a gay chat room again—if I did, they told me, even heavier punishment would be waiting for me. They told me that if they had caught me having sex they would have hanged me.

“I refused to sign their statement, so they began beating me with a heavy metal cable. God knows how barbarous it was—they beat me at least 30 times, while kicking me with their shoes. I couldn’t bear the pain any more, and I begged them to stop. I knew they would not stop until they had the signed statement in their hands, and that is why I agreed to sign it.

“But even when I got up from the floor to sign their statement, I asked why—this made their boss very mad, and he ordered his men to resume beating me with the heavy cable, which they did while yelling more threats and insults. The screaming intimidation felt like a hammer on my brain, it was worse than the cable and the beatings. One of them hollered, ‘We’ll round up all you fags until there aren’t any left to make a chat room and play your fag games.’

“The beatings, verbal abuse, and intimidation continued until 8:00 p.m. the next day. I was finally thrown into a storage room—the room was filthy and full of rubbish and had a very bad smell. They kept me locked up in that stinking little room for seven or eight days.

“One day they finally let me out, once again blindfolded me, and shoved me into a car. We drove around for about 30 minutes—but it seemed like 100 years because they were beating me all the time. They dropped me off somewhere and told me not to take off my blindfold until they’d left. When I could no longer hear the sound of their car, I took off the blindfold and saw I was on a deserted dirt road somewhere outside town. I finally flagged down a truck and persuaded the driver to drop me off in town.”

When he got home, Sam said, he faced intensive questioning from his family, who wanted to know where he’d been.

“But they do not know I’m gay, so I had to lie to them. But I could not give them a plausible answer. I finally called a friend and asked him to take pictures of my wounds and bruises from the beatings so I’d have some evidence—but my friend doesn’t know I’m gay either, so I had to lie to him too. I was afraid if I old him the truth the situation would go from bad to worse, so I said the basiji had caught me when I was drunk and beat me. When I got back home, the only member of my family to whom I could tell the truth of what had happed was my brother, who left Iran four years ago, and who is also gay—so I sent him an e-mail.

“I had never considered leaving my country before this horrible episode,” Sam said, “but after it I could sense the shadow of death and torture on my back, so I decided to escape to save my life.”

It took Sam six months after his kidnapping by the basiji before he could arrange to escape from Iran. Four months ago, Sam made his way to Pakistan. There, he filed a request for asylum with the UN High Commissioner for Refugees, and eventually got in touch with the Persian Gay and Lesbian Organization, the largest Iranian gay organization, which has secretariats in several countries. The PGLO, which has helped me in my previous reportages on the gay tragedy in Iran, asked me to help Sam tell his story to the world. For as Sam said, “Iranian homosexuals have had all their rights taken away from them, and face a bitter destiny.”

Sam today is in Pakistan, still waiting for the UNHCR to recognize as legitimate his demand for asylum in a gay-friendly country.

There are many other gay refugees from Iranian terror like Sam, almost all of them in dire financial straights and living a precarious existence, constantly fearful that the countries they’ve managed to flee to will deport them back to Iran, where a dire fate awaits them. The PGLO desperately needs our financial and moral support, and help in obtaining asylum for these gay refugees. To find out how to help, please contact the PGLO through the English-language page of its website, at http://www.pglo.org/

tr_imparator
13-02-06, 22:42
Geplaatst door David
Oh, alsjeblieft, ik had jou hoger ingeschat.


Van mij mogen ze best een film over de toestand van homo's in de Islam maken. Jammer dat het altijd de schuld van de Islam is, terwijl het toch echt mensen zijn die fouten maken. Zo kom je natuurlijk niet verder als beide partijen de islam de schuld geven.

:rolleyes:

MaRiaH
13-02-06, 22:43
Geplaatst door Wizdom
Het fundamentele "Recht op Krenken" druist in tegen elke religie... Behalve Darwinisten... Die geloven in het "Recht van de Sterkste"... Dus moet je "Krenken"...

Wie het hardst "Krenkt" die wint...

Echt waar?

:rolleyes:

David
13-02-06, 22:44
Geplaatst door tr_imparator
Van mij mogen ze best een film over de toestand van homo's in de Islam maken. Jammer dat het altijd de schuld van de Islam is, terwijl het toch echt mensen zijn die fouten maken. Zo kom je natuurlijk niet verder als beide partijen de islam de schuld geven.

:rolleyes:


Ik heb ook geen problemen met de islam, wel met een aantal van haar volgelingen die beweren in naam van de islam te handelen.

Wizdom
13-02-06, 22:46
Geplaatst door MaRiaH
Echt waar?

:rolleyes:

'Kan er ook niks aan doen het is die gevaarlijke geloof van Atheisten... Ze geloven niet in compomissen... "Survival of the species..."

Vandaar het extreme standpunt "Recht op Krenken" (alleen als het hun uitkomt wel te verstaan...)

Bofko
13-02-06, 22:48
Geplaatst door tr_imparator
Van mij mogen ze best een film over de toestand van homo's in de Islam maken. Jammer dat het altijd de schuld van de Islam is, terwijl het toch echt mensen zijn die fouten maken. Zo kom je natuurlijk niet verder als beide partijen de islam de schuld geven.

:rolleyes:

Helemaal met je eens hoor het gaat om de mensen. en hun interpretatie van de islam.Maar bedenk wel dat islam zonder mensen weinig zin heeft.

MaRiaH
13-02-06, 22:49
Geplaatst door Wizdom
'Kan er ook niks aan doen het is die gevaarlijke geloof van Atheisten... Ze geloven niet in compomissen... "Survival of the species..."

Vandaar het extreme standpunt "Recht op Krenken" (alleen als het hun uitkomt wel te verstaan...)

Ja ja...

Atheisten met een geloof

Het extreme standpunt dat iedereen mag zeggen wat ie wil/denkt.

Bij onrecht of kwetsing mag men naar de rechterlijk macht stappen..

Inderdaad.. heel gevaarlijk..

Weet jij een alternatief? :wijs:

David
13-02-06, 22:52
Geplaatst door MaRiaH

Weet jij een alternatief? :wijs:


Hij niet, het watje. Hij wacht wat de Mannen met de Baarden doen, en is het daar dan mee eens. Zelf-denken is een nare, westerse gewoonte, MaRiaH

Wizdom
13-02-06, 22:53
Geplaatst door David
Ik heb ook geen problemen met de islam, wel met een aantal van haar volgelingen die beweren in naam van de islam te handelen.

Homofilie is gedrag... Daar kies je voor... Heeft niets met deze topic te maken... Allah (SWT) heeft homofilie verboden... Homofilie wordt met de HEL bestraft... punt.

Er valt niet meer en niet minder over te zeggen... Als homofiel leef je een onrustig en abnormaal leven die niet te vergelijken is met een gezinsleven... Statistisch plegen veel homos zelfmoord omdat de homoscene een harde wereld is van het "snelle genot..."

Ook homos die zogenaamde stellen zijn worden in de Islam niet geoorloofd.

Allah (SWT) heeft de Man en Vrouw bestemt als de wijze van vereniging en het opbouwen van een gezin. Dat is de beste en enige vorm. Alle andere vormen zijn door mensen en de duivel bedacht.

Wie in de voetsporen van de duivel treedt doet zichzelf onrecht aan en wordt gerekend tot de partij van de verliezers...

Wizdom
13-02-06, 22:56
Geplaatst door MaRiaH
Ja ja...

Atheisten met een geloof

Het extreme standpunt dat iedereen mag zeggen wat ie wil/denkt.

Bij onrecht of kwetsing mag men naar de rechterlijk macht stappen..

Inderdaad.. heel gevaarlijk..

Weet jij een alternatief? :wijs:

Moslims krenken Atheisten niet... en Atheisten krenken Moslims niet...

En zie daar is vrede... Raar he...

mark61
13-02-06, 22:57
Geplaatst door tr_imparator
Jammer dat het altijd de schuld van de Islam is, terwijl het toch echt mensen zijn die fouten maken.

Allah (SWT) heeft homofilie verboden... Homofilie wordt met de HEL bestraft... punt.

mark61
13-02-06, 22:57
Geplaatst door Wizdom
Moslims krenken Atheisten niet...

Allah (SWT) heeft homofilie verboden... Homofilie wordt met de HEL bestraft... punt.

mark61
13-02-06, 22:59
Geplaatst door Wizdom
Als homofiel leef je een onrustig en abnormaal leven

Zoiets als jij hier vertoont?

David
13-02-06, 22:59
Geplaatst door Wizdom
[B]Homofilie is gedrag... Daar kies je voor... Heeft niets met deze topic te maken... Allah (SWT) heeft homofilie verboden... Homofilie wordt met de HEL bestraft... punt.

Homoseksualiteit is aangeboren.
Religie is aangeleerde flauwekul.
Allah bestaat niet.
De hel is de Kalverstraat op zaterdag.




Als homofiel leef je een onrustig en abnormaal leven die niet te vergelijken is met een gezinsleven... Statistisch plegen veel homos zelfmoord omdat de homoscene een harde wereld is van het "snelle genot..."


Allicht leven veel homo's een onrustig leven - omdat religieuze eikels hun leven tot een hel maken. Allicht kiezen veel homo's voor snel genot - omdat religieuze eikels hun een langdurige relatie niet toestaan en hen geestelijk kapot maken. Iemand geen zeep geven en dan beweren dat hij stinkt, lekker makkelijk.

Wizdom
13-02-06, 23:01
Geplaatst door mark61
Allah (SWT) heeft homofilie verboden... Homofilie wordt met de HEL bestraft... punt.

Het is geen "Krenken"... Je wilt hooguit dat het niet zo is... Maar ik kan daar niets aan veranderen... Het is een geschreven wet... Zoals de zwaartekracht... Sodom en Chamorra is er nog getuige van...

David
13-02-06, 23:03
Geplaatst door Wizdom
Het is geen "Krenken"... Je wilt hooguit dat het niet zo is... Maar ik kan daar niets aan veranderen... Het is een geschreven wet... Zoals de zwaartekracht... Sodom en Chamorra is er nog getuige van...


Een wet van een niet bestaande, verzonnen god heeft totaal geen waarde.

Wizdom
13-02-06, 23:03
Geplaatst door David
Homoseksualiteit is aangeboren.
Religie is aangeleerde flauwekul.
Allah bestaat niet.
De hel is de Kalverstraat op zaterdag.






Allicht leven veel homo's een onrustig leven - omdat religieuze eikels hun leven tot een hel maken. Allicht kiezen veel homo's voor snel genot - omdat religieuze eikels hun een langdurige relatie niet toestaan en hen geestelijk kapot maken. Iemand geen zeep geven en dan beweren dat hij stinkt, lekker makkelijk.

Ik lees je de les niet voor... Je moet vooral doen wat je niet laten kunt... Maar zo zit het wel in elkaar...

Kun je straks niet zeggen dat je het niet wist... No Excuses...

mark61
13-02-06, 23:04
Geplaatst door Wizdom
Het is geen "Krenken"...

De profeet van andermans geloof afbeelden is ook geen krenken?

Rourchid
13-02-06, 23:04
Geplaatst door David
Inmiddels ben ik van plan er geld in te steken. Lang leve Ayaan! En dat ze nog maar veel Submissions mag maken!
En moge het aantal gezamenlijke ondernemingen van burgers en Tweede Kamerleden een hoge vlucht nemen!

mark61
13-02-06, 23:05
Geplaatst door Wizdom
Maar zo zit het wel in elkaar...

Nee, dat vermoed jij. Op grond van niks.

Wizdom
13-02-06, 23:05
Geplaatst door David
Een wet van een niet bestaande, verzonnen god heeft totaal geen waarde.

Bewijs dat maar eens... Er zijn vele bewijzen die je tegenspreken... Maar geen bewijzen die voor je spreken...

David
13-02-06, 23:05
Geplaatst door Wizdom
Ik lees je de les niet voor... Je moet vooral doen wat je niet laten kunt... Maar zo zit het wel in elkaar...

Kun je straks niet zeggen dat je het niet wist... No Excuses...



Punt is dat homo's in die zandbak van het middenoosten wel de les wordt gelezen.

Wide-O
13-02-06, 23:05
Geplaatst door Wizdom
Homofilie is gedrag... Daar kies je voor... Heeft niets met deze topic te maken... Allah (SWT) heeft homofilie verboden... Homofilie wordt met de HEL bestraft... punt.

Er valt niet meer en niet minder over te zeggen... Als homofiel leef je een onrustig en abnormaal leven die niet te vergelijken is met een gezinsleven... Statistisch plegen veel homos zelfmoord omdat de homoscene een harde wereld is van het "snelle genot..."

Ook homos die zogenaamde stellen zijn worden in de Islam niet geoorloofd.

Allah (SWT) heeft de Man en Vrouw bestemt als de wijze van vereniging en het opbouwen van een gezin. Dat is de beste en enige vorm. Alle andere vormen zijn door mensen en de duivel bedacht.

Wie in de voetsporen van de duivel treedt doet zichzelf onrecht aan en wordt gerekend tot de partij van de verliezers...

Weet één ding.

Ik mag niets sarcastisch meer zeggen op het gevaar van strafpunten.

Dus dan maar heel concreet.

Ik persoonlijk zal tot de laatste druppel bloed blijven vechten om te verhinderen dat mensen zoals jij ook maar één gram medezeggenschap in mijn wereld zouden krijgen.

Make no mistake.

David
13-02-06, 23:06
Geplaatst door Wizdom
Bewijs dat maar eens... Er zijn vele bewijzen die je tegenspreken... Maar geen bewijzen die voor je spreken...


Lieverd, ik ben te oud voor sprookjes.

Wizdom
13-02-06, 23:06
Geplaatst door mark61
Nee, dat vermoed jij. Op grond van niks.

Op grond van meer dan gronden die jij aan zou kunnen halen...

David
13-02-06, 23:07
Geplaatst door Wide-O
Ik persoonlijk zal tot de laatste druppel bloed blijven vechten om te verhinderen dat mensen zoals jij ook maar één gram medezeggenschap in mijn wereld zouden krijgen.

Make no mistake.


En daar sluit ik mij zeer van harte bij aan!

mark61
13-02-06, 23:08
Geplaatst door Wizdom
Op grond van meer dan gronden die jij aan zou kunnen halen...

Meer is lekker? Er is geen bewijs, anders zou het ook geen geloof heten, en dan bovendien op slag totaal irrelevant worden.

mark61
13-02-06, 23:08
Geplaatst door Wide-O
Weet één ding.

Ik mag niets sarcastisch meer zeggen op het gevaar van strafpunten.

Dus dan maar heel concreet.

Ik persoonlijk zal tot de laatste druppel bloed blijven vechten om te verhinderen dat mensen zoals jij ook maar één gram medezeggenschap in mijn wereld zouden krijgen.

Make no mistake.

yep

De groeten
13-02-06, 23:09
Mag ik ook inhaken?

Wizdom
13-02-06, 23:10
Geplaatst door Wide-O
Weet één ding.

Ik mag niets sarcastisch meer zeggen op het gevaar van strafpunten.

Dus dan maar heel concreet.

Ik persoonlijk zal tot de laatste druppel bloed blijven vechten om te verhinderen dat mensen zoals jij ook maar één gram medezeggenschap in mijn wereld zouden krijgen.

Make no mistake.

Doe je best 'Wide-O' als je maar niet vergeet dat jij de wereld niet aan het tollen houdt en dat je maar korte tijd op deze aarde leeft en dat het leven maar een spel is van korte duur en dat wat erna komt veel belangerijker is dan je korte rol hier en je verdediging van niet relevante zaken verspilling is wat je oneindig zal bezuren...

mark61
13-02-06, 23:12
Geplaatst door Wizdom
Doe je best 'Wide-O' als je maar niet vergeet dat jij de wereld niet aan het tollen houdt en dat je maar korte tijd op deze aarde leeft en dat het leven maar een spel is van korte duur en dat wat erna komt veel belangerijker is dan je korte rol hier en je verdediging van niet relevante zaken verspilling is wat je oneindig zal bezuren...

Dat geldt alleen voor jou. Dus je bent hier tegen jezelf aan het praten. Lastig, zo'n vicieuze cirkel.

Wide-O
13-02-06, 23:12
Geplaatst door Wizdom
Doe je best 'Wide-O' als je maar niet vergeet dat jij de wereld niet aan het tollen houdt en dat je maar korte tijd op deze aarde leeft en dat het leven maar een spel is van korte duur en dat wat erna komt veel belangerijker is dan je korte rol hier en je verdediging van niet relevante zaken verspilling is wat je oneindig zal bezuren...

Dat is dan mijn verantwoordelijkheid.

Maar vergeet nooit wat ik hierboven gezegd heb. We kunnen maar duidelijk zijn, nietwaar ? En dat zal jouw verantwoordelijkheid zijn, als het misgaat.

David
13-02-06, 23:13
Geplaatst door Wizdom
Doe je best 'Wide-O' als je maar niet vergeet dat jij de wereld niet aan het tollen houdt en dat je maar korte tijd op deze aarde leeft en dat het leven maar een spel is van korte duur en dat wat erna komt veel belangerijker is dan je korte rol hier en je verdediging van niet relevante zaken verspilling is wat je oneindig zal bezuren...


Ik vind mezelf tamelijk relevant.

Wizdom
13-02-06, 23:15
Geplaatst door Wide-O
Dat is dan mijn verantwoordelijkheid.

Maar vergeet nooit wat ik hierboven gezegd heb. We kunnen maar duidelijk zijn, nietwaar ? En dat zal jouw verantwoordelijkheid zijn, als het misgaat.

Dan vechten we naar eigen overtuiging voor een Nobele doel... Ik voor de Waarheid van Allah (SWT) en jij voor HOMOFILIE...

Dutchguy
13-02-06, 23:17
Geplaatst door Wizdom
Homofilie is gedrag... Daar kies je voor... Heeft niets met deze topic te maken... Allah (SWT) heeft homofilie verboden... Homofilie wordt met de HEL bestraft... punt.

Er valt niet meer en niet minder over te zeggen... Als homofiel leef je een onrustig en abnormaal leven die niet te vergelijken is met een gezinsleven... Statistisch plegen veel homos zelfmoord omdat de homoscene een harde wereld is van het "snelle genot..."

Ook homos die zogenaamde stellen zijn worden in de Islam niet geoorloofd.

Allah (SWT) heeft de Man en Vrouw bestemt als de wijze van vereniging en het opbouwen van een gezin. Dat is de beste en enige vorm. Alle andere vormen zijn door mensen en de duivel bedacht.

Wie in de voetsporen van de duivel treedt doet zichzelf onrecht aan en wordt gerekend tot de partij van de verliezers...

Jij praat over homo's als een neonazi over moslims. Eyeopener? Ik reken er niet meer op.

David
13-02-06, 23:17
Geplaatst door Wizdom
Dan vechten we naar eigen overtuiging voor een Nobele doel... Ik voor de Waarheid van Allah (SWT) en jij voor HOMOFILIE...


Allah is mooi klaar met jou.

Wide-O
13-02-06, 23:17
Geplaatst door David
Ik vind mezelf tamelijk relevant.

In mijn vorige leven zou ik nog een grapje maken als "da's een andere discussie" etc, maar de teerlingen blijken geworpen, dus doe ik dat helemaal niet.

Het wordt tijd dat we toch maar weer eens zeggen dat het soort verwrongen ideeën van Wizdom met alle kracht moeten bestreden worden, en dat zelfs humor geen wapen meer is.

mark61
13-02-06, 23:18
Geplaatst door Wizdom
Dan vechten we naar eigen overtuiging voor een Nobele doel... Ik voor de Waarheid van Allah (SWT) en jij voor HOMOFILIE...

Het lijkt hier meer op de barbarij versus de beschaving. Maar das hier, locaal dan. Even voor de goede orde.

Wide-O
13-02-06, 23:19
Geplaatst door Wizdom
Dan vechten we naar eigen overtuiging voor een Nobele doel... Ik voor de Waarheid van Allah (SWT) en jij voor HOMOFILIE...

Ik vind het recht van homosexuelen tienduizend keer belangrijker dan jouw recht op godsdienstwaanzin, ja. Was dat nog niet duidelijk ?

Wizdom
13-02-06, 23:19
Geplaatst door David
Het verzinsel versus de liefde. De keuze is simpel.

De dagelijkse waarheid beleving versus onnatuurlijk gedrag met alle ellende die er ook nog aan te wijten is...

Wide-O
13-02-06, 23:20
Geplaatst door Dutchguy
Jij praat over homo's als een neonazi over moslims. Eyeopener? Ik reken er niet meer op.

Rede stopt op een gegeven moment, zo leert ons de geschiedenis, helaas.

David
13-02-06, 23:20
Geplaatst door Wide-O
Het wordt tijd dat we toch maar weer eens zeggen dat het soort verwrongen ideeën van Wizdom met alle kracht moeten bestreden worden, en dat zelfs humor geen wapen meer is.


Met veel kracht, meer dan hier mogelijk is.

Wizdom
13-02-06, 23:21
Geplaatst door Wide-O
Ik vind het recht van homosexuelen tienduizend keer belangrijker dan jouw recht op godsdienstwaanzin, ja. Was dat nog niet duidelijk ?

Dat is jou goed recht...Ik vind het recht op natuurlijk gedrag en de opvoeding daartoe 10000 keer belangrijker...

Wide-O
13-02-06, 23:21
Geplaatst door Wizdom
De dagelijkse waarheid beleving versus onnatuurlijk gedrag met alle ellende die er ook nog aan te wijten is...

Je hangt een fascistisch gedachtengoed aan. De knop "meld dit bericht aan" kun je zelf wel vinden.

David
13-02-06, 23:21
Geplaatst door Wizdom
De dagelijkse waarheid beleving versus onnatuurlijk gedrag met alle ellende die er ook nog aan te wijten is...



Religie heeft voor heel wat meer ellende gezorgd dan wat dan ook. Enge harteloze maniak.

Wide-O
13-02-06, 23:22
Geplaatst door Wizdom
Dat is jou goed recht...Ik vind het recht op natuurlijk gedrag en de opvoeding daartoe 10000 keer belangrijker...

Als etholoog heb ik al vaker kunnen constateren dat jij geen flauw idee hebt van "natuurlijk" laat staan "gedrag".

Je bent ook geen moslim, doch slechts een zielige afspiegeling ervan.

Wizdom
13-02-06, 23:22
Geplaatst door Wide-O
Je hangt een fascistisch gedachtengoed aan. De knop "meld dit bericht aan" kun je zelf wel vinden.

Fascistisch omdat ik homofiel gedrag afkeur... Dat is mijn vrijheid...

mark61
13-02-06, 23:22
Geplaatst door Wizdom
Dat is jou goed recht...Ik vind het recht op natuurlijk gedrag en de opvoeding daartoe 10000 keer belangrijker...

Geen woorden stelen en verkrachten.

Wide-O
13-02-06, 23:23
Geplaatst door Wizdom
Fascistisch omdat ik homofiel gedrag afkeur... Dat is mijn vrijheid...

Het is je vrijheid inderdaad om een fascist te zijn, ja.

Wizdom
13-02-06, 23:23
Geplaatst door David
Religie heeft voor heel wat meer ellende gezorgd dan wat dan ook. Enge harteloze maniak.

Da's een drogredenering... Het zijn mensen die ellende veroorzaken om allerhande zaken... Zoals bijvoorbeeld om HOMOFILIE te verdedigen...

Dutchguy
13-02-06, 23:23
Geplaatst door Wizdom
Fascistisch omdat ik homofiel gedrag afkeur... Dat is mijn vrijheid...
Maar het verzacht niets, maakt het alleen maar duidelijker.

Wizdom
13-02-06, 23:24
Geplaatst door Wide-O
Het is je vrijheid inderdaad om een fascist te zijn, ja.

Afkeuren van een bepaald gedrag wat je niet zint heeft niets met de 2e wereldoorlog te maken...

David
13-02-06, 23:25
Geplaatst door Wizdom
Afkeuren van een bepaald gedrag wat je niet zint heeft niets met de 2e wereldoorlog te maken...


In naam van een god miljoenen mensen het leven onmogelijk maken heeft daar wel degelijk mee te maken. Homseksualiteit omschrijven als gedrag heeft daar wel degelijk mee te maken.

Wide-O
13-02-06, 23:26
Geplaatst door Wizdom
Afkeuren van een bepaald gedrag wat je niet zint heeft niets met de 2e wereldoorlog te maken...

Je keurt maar af wat je wilt. En ik plaats jouw gedachte precies waar ze thuishoort. En dat gaat veel verder dan WOII hoor.

mark61
13-02-06, 23:26
Geplaatst door Wizdom
Afkeuren van een bepaald gedrag wat je niet zint heeft niets met de 2e wereldoorlog te maken...

Nee, niets. De nazi's waren dol op homo's....die brandden aan deze kant al fantastisch. Gaat je al een lichtje op?

Wizdom
13-02-06, 23:27
Geplaatst door Wide-O
De omstandigheden zijn veranderd, in mijn hoofd.

Proberen jullie mensen tot het HOMOFILISME te bekeren of zo... Dan zitten jullie bij mij aan het verkeerde adres...

Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt...

Dutchguy
13-02-06, 23:27
Geplaatst door Wizdom
Afkeuren van een bepaald gedrag wat je niet zint heeft niets met de 2e wereldoorlog te maken...
Toch staan die zwarte marcheerlaarzen je goed, past helemaal bij jouw beeld over homo's.

Bofko
13-02-06, 23:28
Geplaatst door Wide-O
Je hangt een fascistisch gedachtengoed aan. De knop "meld dit bericht aan" kun je zelf wel vinden.

Dimmen Wide. :) Sorry.
Straks verjaag je iedereen en zitten er alleen nog maar gelijkgestemden of mensen met een door jou getolereerde andere mening.

Bedenk dat het hier om woorden gaat en niet om daden en dat daar een levensgroot verschil zit. It is just a forum.

mark61
13-02-06, 23:28
Geplaatst door Wizdom
Proberen jullie mensen tot het HOMOFILISME te bekeren of zo... Dan zitten jullie bij mij aan het verkeerde adres...

Wat is er toch met die hoofdletters?

Wizdom
13-02-06, 23:28
Waar het hart vol van is daar loopt de mond van over... Jullie zitten op deze site alleen om HOMOFILIE te prediken...

Ik dacht toch echt dat deze topic ging over SUBMISSION 2 en de HONGERWINTER...

Wide-O
13-02-06, 23:29
Geplaatst door Wizdom
Proberen jullie mensen tot het HOMOFILISME te bekeren of zo... Dan zitten jullie bij mij aan het verkeerde adres...

Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt...

Je hebt zelfs nog niet het begin van een punt gemaakt. Je hebt duidelijk gemaakt dat je niet gelooft in pluralisme. Hoe daar op moet gereageerd worden is een tweede...

Wat is in godsnaam homofilisme BTW ? Kunnen we het houden bij begrippen die in rationele conversaties gebruikt worden ?

David
13-02-06, 23:29
Geplaatst door Wizdom
Proberen jullie mensen tot het HOMOFILISME te bekeren of zo... Dan zitten jullie bij mij aan het verkeerde adres...

Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt...


Je bent een minderwaardig iemand en verdient geen plek in mijn wereld. Ik vervloek jou en alles waar je voor staat.

mark61
13-02-06, 23:30
Geplaatst door Bofko
Dimmen Wide. :) Sorry.
Straks verjaag je iedereen en zitten er alleen nog maar gelijkgestemden of mensen met een door jou getolereerde andere mening.

Daar begon het nu juist al op te lijken. Zonder enige Wide-O inbreng.


Bedenk dat het hier om woorden gaat en niet om daden en dat daar een levensgroot verschil zit. It is just a forum.

Weet je dat zeker?

mark61
13-02-06, 23:30
Geplaatst door Wizdom
Ik dacht toch echt dat deze topic ging over SUBMISSION 2 en de HONGERWINTER...

Leg s uit?

Wide-O
13-02-06, 23:31
Geplaatst door Bofko
Dimmen Wide. :) Sorry.
Straks verjaag je iedereen en zitten er alleen nog maar gelijkgestemden of mensen met een door jou getolereerde andere mening.

Bedenk dat het hier om woorden gaat en niet om daden en dat daar een levensgroot verschil zit. It is just a forum.

Waarom zou ik moeten dimmen Bof ?

Woorden, en in het echte leven valt het allemaal wel mee ?

Ik geloof je niet :)

Someone's gotta tell these people. It might as well be me.

David
13-02-06, 23:31
Geplaatst door Bofko
Dimmen Wide. :) Sorry.
Straks verjaag je iedereen en zitten er alleen nog maar gelijkgestemden of mensen met een door jou getolereerde andere mening.

Bedenk dat het hier om woorden gaat en niet om daden en dat daar een levensgroot verschil zit. It is just a forum.



O ja, die brave Hollandse polder mentaliteit die zestig jaar geleden ook al zo zinvol was.

Bofko
13-02-06, 23:31
Geplaatst door mark61
Daar begon het nu juist al op te lijken. Zonder enige Wide-O inbreng.

Je bedoelt Freya ?
Reden des te meer om ruimhartiger te acteren.


Geplaatst door mark61

Weet je dat zeker?
Yep

Wizdom
13-02-06, 23:33
Geplaatst door Wide-O
Je hebt zelfs nog niet het begin van een punt gemaakt. Je hebt duidelijk gemaakt dat je niet gelooft in pluralisme. Hoe daar op moet gereageerd worden is een tweede...

Wat is in godsnaam homofilisme BTW ? Kunnen we het houden bij begrippen die in rationele conversaties gebruikt worden ?

Luister... Ik vind alleen al het begrip HOMOFILIE... Walgelijk... So please hou het voor jezelf... Ik wil niks weten over jullie sexuele voorkeur... Hou het maar in je prive domein...

Ik praat ook niet over mijn sexuele weetjes... Het hoort in je prive domein... Ik vind het overigens totaal niet interessant... Ook niet van HETEROS overigens... Dus doe maar voordeel met deze wijsheid...

mark61
13-02-06, 23:34
Geplaatst door Bofko
Je bedoelt Freya ?
Reden des te meer om ruimhartiger te acteren.

Ik zou het niet aan één persoon ophangen. Ik zie hier in dit topic overigens niemand iemand anders het zwijgen proberen op te leggen.



Yep

I'm not so sure.

David
13-02-06, 23:34
Geplaatst door Wizdom
Luister... Ik vind alleen al het begrip HOMOFILIE... Walgelijk... So please hou het voor jezelf... Ik wil niks weten over jullie sexuele voorkeur... Hou het maar in je prive domein...

Ik praat ook niet over mijn sexuele weetjes... Het hoort in je prive domein... Ik vind het overigens totaal niet interessant... Ook niet van HETEROS overigens... Dus doe maar voordeel met deze wijsheid...



Nu snap ik je!

Wizdom
13-02-06, 23:35
Geplaatst door David
Je bent een minderwaardig iemand en verdient geen plek in mijn wereld. Ik vervloek jou en alles waar je voor staat.

Ik ben blij dat jij mij vervloekt dan weet ik in ieder geval dat ik niet aan de verkeerde kant zit...

Wide-O
13-02-06, 23:35
Geplaatst door Bofko
Je bedoelt Freya ?
Reden des te meer om ruimhartiger te acteren.


Ruimhartigheid is een groot goed. Maar evenzeer is grenzen trekken dat.

Deze man spuidt nu al zo lang van dit soort rare verwrongen ideeën. Enig idee hoe outsiders maroc.nl bekijken als ze dit soort zooi lezen ?

Bofko
13-02-06, 23:35
Geplaatst door David
O ja, die brave Hollandse polder mentaliteit die zestig jaar geleden ook al zo zinvol was.

Jij denkt dat als de wizdoms van dit forum af zijn we wat gewonnen hebben.....

Ik wil graag een afspiegeling van de samenleving zien hier.

David
13-02-06, 23:36
Geplaatst door Bofko
Je bedoelt Freya ?
Reden des te meer om ruimhartiger te acteren.




Ruimhartig? Ik voel me zeer, zeer gekwetst. Ruimhartig ben ik een andere keer wel weer. Het houdt een keer op. Dit pik ik niet. Nooit.

mark61
13-02-06, 23:36
Geplaatst door Wizdom
Luister... Ik vind alleen al het begrip HOMOFILIE... Walgelijk... So please hou het voor jezelf... Ik wil niks weten over jullie sexuele voorkeur...

Dacht je daarover iets te weten? Op grond waarvan?


Ik vind het overigens totaal niet interessant...

Waarom ben je er dan zo vol van? Je gaat al pagina's lang erover door. In Hoofdletters nog wel.

Wide-O
13-02-06, 23:36
Geplaatst door Wizdom
Luister... Ik vind alleen al het begrip HOMOFILIE... Walgelijk... So please hou het voor jezelf... Ik wil niks weten over jullie sexuele voorkeur... Hou het maar in je prive domein...

Ik praat ook niet over mijn sexuele weetjes... Het hoort in je prive domein... Ik vind het overigens totaal niet interessant... Ook niet van HETEROS overigens... Dus doe maar voordeel met deze wijsheid...

Je pleit dus voor sexloosheid als ik het goed begrijp ?

David
13-02-06, 23:37
Geplaatst door Bofko
Jij denkt dat als de wizdoms van dit form af zijn we wat gewonnen hebben.....

Ik wil graag een afspiegeling van de samenleving zien hier.



Nou, die zie je dus, wat zeur je dan?

Wide-O
13-02-06, 23:38
Geplaatst door Bofko
Jij denkt dat als de wizdoms van dit form af zijn we wat gewonnen hebben.....

Ik wil graag een afspiegeling van de samenleving zien hier.

Heeft er iemand gepleit om wizdom van het forum af te kwakken ? Heeft ie al het begin van een strafpunt dan ?

Afspiegeling van de samenleving: als hij dat is ben ik dat ook. Met een onderhaast nul tolerantie voor dat soort geneuzel.

Bofko
13-02-06, 23:39
Geplaatst door Wide-O

Deze man spuidt nu al zo lang van dit soort rare verwrongen ideeën. Enig idee hoe outsiders maroc.nl bekijken als ze dit soort zooi lezen ?

It is reality.
Wizdom represemnteert een grote groep.
Het is geen Yehi, waar voor mij de grens zou liggen.

mark61
13-02-06, 23:39
Geplaatst door Bofko
Jij denkt dat als de wizdoms van dit forum af zijn we wat gewonnen hebben.....

Ik wil graag een afspiegeling van de samenleving zien hier.

Jij bent de enige die het steeds weer heeft over weren & afvoeren. Het gaat hier niet over censuur, maar over onfrisse ideeën. Censuur is aan beheer.

Een afspiegeling van de samenleving zie je hier (gelukkig) niet.

David
13-02-06, 23:40
Geplaatst door Bofko
It is reality.
Wizdom represemnteert een grote groep.
Het is geen Yehi, waar voor mij de grens zou liggen.


Ik representeer ook een grote groep. Wat let mij in te gaan tegen de zieke ideeen van dat gastje?

mark61
13-02-06, 23:40
Geplaatst door Bofko
It is reality.
Wizdom represemnteert een grote groep.

Des te belangrijker er wat van te zeggen.


Het is geen Yehi, waar voor mij de grens zou liggen.

Hoe weet je dat zo zeker?

Wide-O
13-02-06, 23:40
Geplaatst door Bofko
It is reality.
Wizdom represemnteert een grote groep.
Het is geen Yehi, waar voor mij de grens zou liggen.

Reden te meer om tegen "die grote groep" in te gaan. Jammer voor de wat geborneerden onder ons, maar this is as far as it goes.

Wide-O
13-02-06, 23:41
Geplaatst door David
Ik representeer ook een grote groep. Wat let mij in te gaan tegen de zieke ideeen van dat gastje?

10 % van de mensen slechts :ego:

Nou ja, that's a shitload of people :hihi:

David
13-02-06, 23:42
Geplaatst door Wide-O
10 % van de mensen slechts :ego:

Nou ja, that's a shitload of people :hihi:


PM gelezen? Fraai, nietwaar?

Wizdom
13-02-06, 23:44
Geplaatst door Wide-O
Je pleit dus voor sexloosheid als ik het goed begrijp ?

Het valt niet mee om een boodschap over te brengen... Sex hoort in je prive domein... Dat hoort niet en public... Dat heeft niets met sexloosheid te maken...

Jullie lijken wel geobsedeerd door sex...

mark61
13-02-06, 23:44
Geplaatst door Wide-O
10 % van de mensen slechts :ego:

Nou ja, that's a shitload of people :hihi:

We moeten die 10% extremisten van beide zijden uit de samenleving verwijderen! Dan kan de rest lekker rustig leven.

Oh nee, we zouden niet meer humoristisch doen. :moe:

David
13-02-06, 23:46
Geplaatst door Wizdom
Het valt niet mee om een boodschap over te brengen... Sex hoort in je prive domein... Dat hoort niet en public... Dat heeft niets met sexloosheid te maken...

Jullie lijken wel geobsedeerd door sex...



Het gaat niet om seks, het gaat om een leven, een relatie, een toekomst.

Enfin, wat probeer ik hier? Ik kan net zo goed proberen om de vuilnisbak een salto te leren.

Wide-O
13-02-06, 23:46
Geplaatst door David
PM gelezen? Fraai, nietwaar?

Hij deej nie "piep". Antwoord gestuurd.

Dutchguy
13-02-06, 23:46
Geplaatst door Wide-O
Reden te meer om tegen "die grote groep" in te gaan. Jammer voor de wat geborneerden onder ons, maar this is as far as it goes.
Het is een grote groep misschien maar ik prijs me tenminste nog gelukkig dat ik ook een andere groep zie die hier niet achter aan loopt. Maar je vraagt je af of het zin heeft om keer op keer op dit soort onzin en crap in te gaan maar aan de andere kant... als er geen tegengeluid komt denken ze helemaal dat ze het gelijk aan hun kant hebben en dat dus nooit!
Maar 't is zoooo vermoeiend want een echte discussie is nooit mogelijk en het is niet altijd makkelijk om je daar bij neer te moeten leggen.

MaRiaH
13-02-06, 23:46
Geplaatst door Wide-O
Weet één ding.

Ik persoonlijk zal tot de laatste druppel bloed blijven vechten om te verhinderen dat mensen zoals jij ook maar één gram medezeggenschap in mijn wereld zouden krijgen.

Make no mistake.

exactly! Ik doe mee. :fpetaf:

ik zei al eerder


Geplaatst door MaRiaH
Dat zorgt er JUIST voor dat steeds meer mensen de kont tegen de krib gooien..
dat achterlijke, simpele, onbeschaafde primitieve gedrag! Zo zielig.

Je zou er juist anti van worden..

en die sukkels hebben niet door dat ze hun eigen glazen ingooien.

dat ze dat niet snappen.. [/B]

Jij hebt geen idee hoe zeer jij krenkt en dat dat is toegestaan in deze westerse wereld daar mag jij dan weer dankbaar om zijn.
:moe:

mark61
13-02-06, 23:46
Geplaatst door Wizdom
Het valt niet mee om een boodschap over te brengen... Sex hoort in je prive domein... Dat hoort niet en public... Dat heeft niets met sexloosheid te maken...

Jullie lijken wel geobsedeerd door sex...

Wie opende dit topic en waarover ging het?

Wide-O
13-02-06, 23:47
Geplaatst door Wizdom
Het valt niet mee om een boodschap over te brengen... Sex hoort in je prive domein... Dat hoort niet en public... Dat heeft niets met sexloosheid te maken...

Jullie lijken wel geobsedeerd door sex...

Dus volgens jou zijn alle relaties puur sex ?

"It's an obsession"...

Hoe oud ben je Wizdom ?

Dutchguy
13-02-06, 23:47
Geplaatst door David

Enfin, wat probeer ik hier? Ik kan net zo goed proberen om de vuilnisbak een salto te leren.
Dat is dus de frustratie die ik ook heb. Ik zit gewoon met een automaat te lullen.

mark61
13-02-06, 23:48
Geplaatst door Dutchguy
Maar je vraagt je af of het zin heeft om keer op keer op dit soort onzin en crap in te gaan maar aan de andere kant... als er geen tegengeluid komt denken ze helemaal dat ze het gelijk aan hun kant hebben en dat dus nooit!
Maar 't is zoooo vermoeiend want een echte discussie is nooit mogelijk en het is niet altijd makkelijk om je daar bij neer te moeten leggen.

Niks aan te doen. A man's gotta do what a man's gotta do.

David
13-02-06, 23:49
Geplaatst door Dutchguy
Dat is dus de frustratie die ik ook heb. Ik zit gewoon met een automaat te lullen.



Reden te meer om uit alle macht te voorkomen dat automaten ook maar een spatje zeggenschap krijgen.

Wizdom
13-02-06, 23:50
Geplaatst door David
Het gaat niet om seks, het gaat om een leven, een relatie, een toekomst.

Enfin, wat probeer ik hier? Ik kan net zo goed proberen om de vuilnisbak een salto te leren.

Ik geloof alleen in gefundeerde relaties... Maar ik wil je niet vermoeien... Het is waar ik in geloof en alle mensen die zich Moslim noemen...

Het gaat al goed sinds Adam en alle mensen die zich eraan hebben gehouden hebben nooit last gehad van geslachtsziektes en al dat soort ellende meer...

tr_imparator
13-02-06, 23:50
Ik vind jullie allemaal eng aan het worden.

sry!

mark61
13-02-06, 23:51
Geplaatst door Wizdom
Ik geloof alleen in gefundeerde relaties... Maar ik wil je niet vermoeien... Het is waar ik in geloof en alle mensen die zich Moslim noemen...

Das inclusief homofiele moslims dus.

mark61
13-02-06, 23:52
Geplaatst door tr_imparator
Ik vind jullie allemaal eng aan het worden.

sry!

Hmm, kan wel. Maar er moet er 1 het engst zijn.

David
13-02-06, 23:52
Geplaatst door Wizdom
Ik geloof alleen in gefundeerde relaties... Maar ik wil je niet vermoeien... Het is waar ik in geloof en alle mensen die zich Moslim noemen...



Waar haal jij het godvergeten lef vandaan om te insinueren dat mijn relatie niet gefundeert zou zijn? En van die andere moslims zou ik maar niet zo zeker zijn. De meeste moslims die ik ken zijn mensen.

Dutchguy
13-02-06, 23:52
Geplaatst door Wizdom
Ik geloof alleen in gefundeerde relaties... Maar ik wil je niet vermoeien... Het is waar ik in geloof en alle mensen die zich Moslim noemen...
Gefundeerd in liefde. Daarin verschillen homorelaties niet in die van hetero's. Wie je anders heeft willen doen geloven heeft geen contact met de realiteit.

David
13-02-06, 23:53
Geplaatst door tr_imparator
Ik vind jullie allemaal eng aan het worden.

sry!



Jammer dan. Is dat het enige wat je hierover te melden hebt?

Wide-O
13-02-06, 23:53
Geplaatst door tr_imparator
Ik vind jullie allemaal eng aan het worden.

sry!

Wederzijds.

mark61
13-02-06, 23:53
Wat een vermoeienis voor een topic dat voor het ochtendkrieken verdwenen zal zijn.

Dutchguy
13-02-06, 23:54
Geplaatst door mark61
Wat een vermoeienis voor een topic dat voor het ochtendkrieken verdwenen zal zijn.
En dat al heel wat jaartjes. Kwestie van wie de meest lange adem heeft.

David
13-02-06, 23:55
Geplaatst door mark61
Wat een vermoeienis voor een topic dat voor het ochtendkrieken verdwenen zal zijn.


Het is niet anders. :moe:


Slaan we het toch nu vast op?

tr_imparator
13-02-06, 23:55
Geplaatst door David
Jammer dan. Is dat het enige wat je hierover te melden hebt?


Wat zou ik meer moeten vermelden?

Wizdom
13-02-06, 23:55
Geplaatst door David
Waar haal jij het godvergeten lef vandaan om te insinueren dat mijn relatie niet gefundeert zou zijn? En van die andere moslims zou ik maar niet zo zeker zijn. De meeste moslims die ik ken zijn mensen.

In mijn religieuze opinie is die niet gefundeerd... Maar gezien jij niets te maken hebt met mijn religie hoef jij je er niets van aan te trekken...

Ik trek me er ook niets van aan wanneer jij vind dat HOMOFILIE moet kunnen...

Ik vind van niet...

mark61
13-02-06, 23:56
Geplaatst door Dutchguy
En dat al heel wat jaartjes. Kwestie van wie de meest lange adem heeft.

Mmm. Ik ben nogal hardnekkig aangelegen.

Bofko
13-02-06, 23:56
Inmiddels zijn we tig paginas verder zie ik , maar goed.


Geplaatst door mark61
Jij bent de enige die het steeds weer heeft over weren & afvoeren. Het gaat hier niet over censuur, maar over onfrisse ideeën. Censuur is aan beheer.



Ik reageerde hierop:


Geplaatst door Wide-O
Je hangt een fascistisch gedachtengoed aan. De knop "meld dit bericht aan" kun je zelf wel vinden.

mark61
13-02-06, 23:57
Geplaatst door Wizdom
In mijn religieuze opinie is die niet gefundeerd... Maar gezien jij niets te maken hebt met mijn religie hoef jij je er niets van aan te trekken...

Ik trek me er ook niets van aan wanneer jij vind dat HOMOFILIE moet kunnen...

Relaties zijn niet religieus. Hou s op met die hoofdletters. Staat zo stom.

Wide-O
13-02-06, 23:57
Geplaatst door mark61
Wat een vermoeienis voor een topic dat voor het ochtendkrieken verdwenen zal zijn.

Topic misschien. Het gevoel blijft.

Wide-O
13-02-06, 23:58
Geplaatst door tr_imparator
Wat zou ik meer moeten vermelden?

Je mening, en minder one-liners.

mark61
13-02-06, 23:58
Geplaatst door Bofko
Ik reageerde hierop:

Dat heeft enige voorgeschiedenis.

mark61
13-02-06, 23:58
Geplaatst door Wide-O
Topic misschien. Het gevoel blijft.

Ja.

Dutchguy
13-02-06, 23:58
Geplaatst door mark61
Mmm. Ik ben nogal hardnekkig aangelegen.
Doe dit nu ook al weer heel wat jaartjes. Af en toe kan ik even niet meer tegen zoveel onzin en ben ik weer een tijdje weg maar goed... Batterijtjes opladen en toch maar weer proberen de discussie te zoeken en hopelijk een begin van een opening. Eigenlijk tegen beter weten in maar beter tegengeluid dan totaal geen geluid.

MaRiaH
13-02-06, 23:59
Om eerlijk te zijn...

Ik ben blij dat die politieke correctheid eindelijk eens voorbij is..
Sommige types moeten gewoon bestreden worden.

Wizdom, van godsdienst heb je niks begrepen.
Envan het leven ook niet.

Wizdom
13-02-06, 23:59
Geplaatst door mark61
Relaties zijn niet religieus. Hou s op met die hoofdletters. Staat zo stom.

Islam is een leefwijze...

David
13-02-06, 23:59
Geplaatst door Wizdom
In mijn religieuze opinie is die niet gefundeerd... Maar gezien jij niets te maken hebt met mijn religie hoef jij je er niets van aan te trekken...

Ik trek me er ook niets van aan wanneer jij vind dat HOMOFILIE moet kunnen...

Ik vind van niet...



Komen we nu ergens? Want dat is dus het hele punt. Jij hoeft van mij niet te vinden dat homoseksualiteit moet kunnen. Dat mag je voor jezelf beslissen. Maar geen enkel individu , gelovig of niet, heeft het recht om een ander te verbieden om een homoseksuele relatie aan te gaan. Nooit . Ga dat maar eens aan je 41 geleerden en je ayatollahs vertellen.

Wide-O
14-02-06, 00:00
Geplaatst door Dutchguy
En dat al heel wat jaartjes. Kwestie van wie de meest lange adem heeft.

We gaan dit vanavond niet beslechten, dat is duidelijk.

Maar misschien moet ook duidelijk zijn dat menselijkheid een echte waarde is, en niet iets wat je gratis krijgt bij een pakkie dreft.

mark61
14-02-06, 00:00
Geplaatst door Dutchguy
Doe dit nu ook al weer heel wat jaartjes. Af en toe kan ik even niet meer tegen zoveel onzin en ben ik weer een tijdje weg maar goed... Batterijtjes opladen en toch maar weer proberen de discussie te zoeken en hopelijk een begin van een opening. Eigenlijk tegen beter weten in maar beter tegengeluid dan totaal geen geluid.

Tegen beter weten in, maar toch kan je het niet laten gaan. Daarvoor hebben we estafette. Ga lekker slapen joh, ik let wel op de zaak. :)

Wizdom
14-02-06, 00:00
Geplaatst door MaRiaH
Om eerlijk te zijn...

Ik ben blij dat die politieke correctheid eindelijk eens voorbij is..
Sommige types moeten gewoon bestreden worden.

Wizdom, van godsdienst heb je niks begrepen.
Envan het leven ook niet.

Hoe bedoel je bestreden...? Moeten meningen bestreden worden...?

Dutchguy
14-02-06, 00:01
Geplaatst door Wizdom
In mijn religieuze opinie is die niet gefundeerd... Maar gezien jij niets te maken hebt met mijn religie hoef jij je er niets van aan te trekken...

Ik trek me er ook niets van aan wanneer jij vind dat HOMOFILIE moet kunnen...

Ik vind van niet...
Het griezelige is dat als er maar genoeg types het met je eens zijn mensen (leest u mee?) als David en ik het dus wel kunnen schudden met ons hele hebben en houden.

Wide-O
14-02-06, 00:01
Geplaatst door Wizdom
Islam is een leefwijze...

Die jij langs geen kanten vertegenwoordigd. Ik zou een betere moslim zijn dan jij. Sterker nog: ik BEN een betere moslim dan jij. Nou ja, dat geldt voor de meeste mensen eigenlijk, d'uh.

Wide-O
14-02-06, 00:01
Geplaatst door Wizdom
Hoe bedoel je bestreden...? Moeten meningen bestreden worden...?

Jouw mening moet inderdaad bestreden worden. Absoluut.

Dutchguy
14-02-06, 00:02
Geplaatst door Wide-O
We gaan dit vanavond niet beslechten, dat is duidelijk.

Maar misschien moet ook duidelijk zijn dat menselijkheid een echte waarde is, en niet iets wat je gratis krijgt bij een pakkie dreft.
Mooi gezegd.

Wizdom
14-02-06, 00:02
Geplaatst door Wide-O
Die jij langs geen kanten vertegenwoordigd. Ik zou een betere moslim zijn dan jij. Sterker nog: ik BEN een betere moslim dan jij. Nou ja, dat geldt voor de meeste mensen eigenlijk, d'uh.

Ik zou een dergelijke oordeel niet aan sterveling overlaten...

mark61
14-02-06, 00:03
Geplaatst door MaRiaH
Wizdom, van godsdienst heb je niks begrepen.

Als niet-gelovige kan je daar eigenlijk geen valide oordeel over hebben. Misschien doet ie het wel heel goed, wie zal het zeggen. Tis een godsdienst zonder absolute autoriteit. Hier dan toch.

Wide-O
14-02-06, 00:03
Geplaatst door Wizdom
Ik zou een dergelijke oordeel niet aan sterveling overlaten...

Jij bent al dood ?

Wizdom
14-02-06, 00:03
Geplaatst door Wide-O
Jouw mening moet inderdaad bestreden worden. Absoluut.

Moge de WAARHEID overwinnen...

David
14-02-06, 00:04
Geplaatst door Wizdom
Ik zou een dergelijke oordeel niet aan sterveling overlaten...


Maar een oordeel over homo's durf je blijkbaar wel aan. Arrogant fascistje ook nog!

Dutchguy
14-02-06, 00:04
Geplaatst door mark61
Tegen beter weten in, maar toch kan je het niet laten gaan. Daarvoor hebben we estafette. Ga lekker slapen joh, ik let wel op de zaak. :)
Is goed joh. Is toch een meerjarenestafetteplan.

mark61
14-02-06, 00:05
Geplaatst door Wizdom
Islam is een leefwijze...

Ja. Maar die kan je liefde niet regeren.

MaRiaH
14-02-06, 00:05
Geplaatst door Wizdom
Hoe bedoel je bestreden...? Moeten meningen bestreden worden...?

Ja, met name intolerantie.
Dat gedachtengoed van jou en anderen die zo denken dient de kop ingedrukt te worden.

Je mag denken wat je wil over zaken, maar je legt JOUW waarheid op aan anderen.
Dat is onaanvaardbaar.

Wizdom
14-02-06, 00:06
Geplaatst door David
Maar een oordeel over homo's durf je blijkbaar wel aan. Arrogant fascistje ook nog!

Die oordeel is als een BERG vastgelegd die haal jij/ik nog iemand anders weg...

mark61
14-02-06, 00:06
Geplaatst door Wizdom
Moge de WAARHEID overwinnen...


Waarheden en meningen hebben over het algemeen bitter weinig met elkaar te maken.

Dutchguy
14-02-06, 00:06
Geplaatst door Wizdom
Moge de WAARHEID overwinnen...
Welke WAARHEID?

Want jij bedoelt nu JOUW WAARHEID.

MaRiaH
14-02-06, 00:06
Geplaatst door mark61
Als niet-gelovige kan je daar eigenlijk geen valide oordeel over hebben. Misschien doet ie het wel heel goed, wie zal het zeggen. Tis een godsdienst zonder absolute autoriteit. Hier dan toch.

wie zegt dat ik niet gelovig ben.. :rolleyes: :jeweetog:

David
14-02-06, 00:06
Geplaatst door Wizdom
In mijn religieuze opinie is die niet gefundeerd... Maar gezien jij niets te maken hebt met mijn religie hoef jij je er niets van aan te trekken...

Ik trek me er ook niets van aan wanneer jij vind dat HOMOFILIE moet kunnen...

Ik vind van niet...




Komen we nu ergens? Want dat is dus het hele punt. Jij hoeft van mij niet te vinden dat homoseksualiteit moet kunnen. Dat mag je voor jezelf beslissen. Maar geen enkel individu , gelovig of niet, heeft het recht om een ander te verbieden om een homoseksuele relatie aan te gaan. Nooit . Ga dat maar eens aan je 41 geleerden en je ayatollahs vertellen.

Wizdom
14-02-06, 00:07
Geplaatst door MaRiaH
Ja, met name intolerantie.
Dat gedachtengoed van jou en anderen die zo denken dient de kop ingedrukt te worden.

Je mag denken wat je wil over zaken, maar je legt JOUW waarheid op aan anderen.
Dat is onaanvaardbaar.

Hoezo legt op...? Heb je mij dwang zien gebruiken...?

Wide-O
14-02-06, 00:07
Geplaatst door Wizdom
Moge de WAARHEID overwinnen...

Waarheid. Nieuw. Witter. Je kijkt te veel reclame (en stiekum MTV denk ik)

mark61
14-02-06, 00:07
Geplaatst door MaRiaH
Je mag denken wat je wil over zaken, maar je legt JOUW waarheid op aan anderen.
Dat is onaanvaardbaar.

Welbeschouwd is het een nogal mottige poging.


Ik ga maar s slapen. Nog veel plezier! Zal wel tot over twee weken worden. Op zijn vroegst. :hihi:

Wizdom
14-02-06, 00:07
Geplaatst door Wide-O
Waarheid. Nieuw. Witter. Je kijkt te veel reclame (en stiekum MTV denk ik)

MTV is slecht voor de REINHEID van je ziel...

MaRiaH
14-02-06, 00:08
Geplaatst door Wizdom
Hoezo legt op...? Heb je mij dwang zien gebruiken...?

Ja, jij en je waarheid..

maar ik heb niet de illusie dat je het zelf inziet.

mark61
14-02-06, 00:08
Geplaatst door Wizdom
Hoezo legt op...? Heb je mij dwang zien gebruiken...?

Je dreigt aan één stuk door. En wat ga je doen als jij aan de macht komt?

Wide-O
14-02-06, 00:08
Geplaatst door Wizdom
MTV is slecht voor de REINHEID van je ziel...

Vandaar dat ik het aanhaal. Jouw ziel lijkt een beetje op een beerput.

David
14-02-06, 00:09
Geplaatst door mark61
Welbeschouwd is het een nogal mottige poging.


Ik ga maar s slapen. Nog veel plezier! Zal wel tot over twee weken worden. Op zijn vroegst. :hihi:


:haha: Tot over een week of twee, inderdaad.

mark61
14-02-06, 00:09
By boys & girl. It's been a pleasure. Of sorts.

Wizdom
14-02-06, 00:10
Geplaatst door mark61
Je dreigt aan één stuk door. En wat ga je doen als jij aan de macht komt?

Ik wil niet aan de macht komen... Macht betekent verantwoordelijkheid vriend!

MaRiaH
14-02-06, 00:10
Geplaatst door David
:haha: Tot over een week of twee, inderdaad.

want..?

want als je hiervoor een ban zou krijgen.. dan richt ik acuut een nidi en een Hidi op..

David
14-02-06, 00:11
Geplaatst door Wizdom
Hoezo legt op...? Heb je mij dwang zien gebruiken...?


In naam van jouw gedachtengoed (LET OP BEHEER: IK ZEG NIET "ISLAM"!!!) worden overal ter wereld mensen het leven onmogelijk gemaakt. En dat gaat hier niet gebeuren. Nooit.

Wizdom
14-02-06, 00:12
Geplaatst door Wide-O
Vandaar dat ik het aanhaal. Jouw ziel lijkt een beetje op een beerput.

Over de staat van mijn ziel... daar doe ik geen mededelingen over...

Wide-O
14-02-06, 00:12
Geplaatst door mark61
By boys & girl. It's been a pleasure. Of sorts.

Eén dag terug zijn van een ban is ook niet alles. Maar ik kap ook FF. Goh, doet deugd, zo door de woestijn zijn gegaan :hihi:

MaRiaH
14-02-06, 00:13
Geplaatst door David
In naam van jouw gedachtengoed (LET OP BEHEER: IK ZEG NIET "ISLAM"!!!) worden overal ter wereld mensen het leven onmogelijk gemaakt. En dat gaat hier niet gebeuren. Nooit.


Er is niemand die zijn ideeen als "de islam" heeft benoemd.

Tis treurig dat je dit expliciet moet vermelden.

Wide-O
14-02-06, 00:14
Geplaatst door Wizdom
Over de staat van mijn ziel... daar doe ik geen mededelingen over...

Ik wel.

Wizdom
14-02-06, 00:14
Geplaatst door David
In naam van jouw gedachtengoed (LET OP BEHEER: IK ZEG NIET "ISLAM"!!!) worden overal ter wereld mensen het leven onmogelijk gemaakt. En dat gaat hier niet gebeuren. Nooit.

Nee... Ik heb een betere definitie...

Door gebrek van implementatie van door mij aangehangen gedachtegoed worden overal ter wereld mensen het leven onmogelijk gemaakt.

Wide-O
14-02-06, 00:15
Geplaatst door MaRiaH
Er is niemand die zijn ideeen als "de islam" heeft benoemd.

Tis treurig dat je dit expliciet moet vermelden.

PolCor ben ik bang. En ja, Wiz beweert wel degelijk dat hij de Islam vertegenwoordig. En niemand spreekt hem tegen tot dusver.

Wide-O
14-02-06, 00:16
Geplaatst door Wizdom
Nee... Ik heb een betere definitie...

Door gebrek van implementatie van door mij aangehangen gedachtegoed worden overal ter wereld mensen het leven onmogelijk gemaakt.

Je leven wordt onmogelijk gemaakt door het bestaan van homo's ?

David
14-02-06, 00:17
Geplaatst door Wizdom
Nee... Ik heb een betere definitie...

Door gebrek van implementatie van door mij aangehangen gedachtegoed worden overal ter wereld mensen het leven onmogelijk gemaakt.


Jouw gedachtengoed is vergif.

Wizdom
14-02-06, 00:17
Geplaatst door Wizdom
Nee... Ik heb een betere definitie...

Door gebrek van implementatie van door mij aangehangen gedachtegoed worden overal ter wereld mensen het leven onmogelijk gemaakt.

Dat is toch wel bijna 80% van de wereldbevolking die onder de armoedegrens leeft...

MaRiaH
14-02-06, 00:17
Geplaatst door Wizdom
Nee... Ik heb een betere definitie...

Door gebrek van implementatie van door mij aangehangen gedachtegoed worden overal ter wereld mensen het leven onmogelijk gemaakt.

Je hoeft maar te kijken naar Iran.. en voila..
daar heb je jouw gedachtengoed.

Wide-O
14-02-06, 00:18
Geplaatst door Wizdom
Dat is toch wel bijna 80% van de wereldbevolking die onder de armoedegrens leeft...

OK, je bent nu echt uitgeluld.

Wizdom
14-02-06, 00:18
Geplaatst door David
Jouw gedachtengoed is vergif.

Mijn aangehangen gedachtengoed is een medicijn voor de harten van de mensen...

David
14-02-06, 00:18
Geplaatst door Wizdom
Dat is toch wel bijna 80% van de wereldbevolking die onder de armoedegrens leeft...


Dat komt natuurlijk door homo's.

David
14-02-06, 00:19
Geplaatst door Wizdom
Mijn aangehangen gedachtengoed is een medicijn voor de harten van de mensen...


Ga nou maar trampolinespringen. Je wordt pathetisch.

Wide-O
14-02-06, 00:20
Geplaatst door David
Dat komt natuurlijk door homo's.

Kijk, en dan hebben we de keuze: normaal maken we nu een geintje over zionistische zjeannetten (alliteratie !). Maar dat is dus voorbij.

Wide-O
14-02-06, 00:20
Geplaatst door Wizdom
Mijn aangehangen gedachtengoed is een medicijn voor de harten van de mensen...

De Congolezen danken u.

David
14-02-06, 00:21
Geplaatst door Wide-O
Kijk, en dan hebben we de keuze: normaal maken we nu een geintje over zionistische zjeannetten (alliteratie !). Maar dat is dus voorbij.


:haha:

Wizdom
14-02-06, 00:22
Geplaatst door MaRiaH
Je hoeft maar te kijken naar Iran.. en voila..
daar heb je jouw gedachtengoed.

Mijn aangehangen gedachtegoed is zoals de Profeet Mohamed (VZMH) zijn omgeving vorm gaf...

De armoede werd verbannen... De mensen gedroegen zich fatsoenlijk... Het materialisme verdween uit de harten van de mensen... De mensen hielden woord... De familiebanden waren sterk... De mensen gaven om elkaar... In een woord... Een sociaal/economisch paradijs op aarde...

David
14-02-06, 00:23
Tot slot:


If you are in a position to make a financial contribution, you may do so by bank transfer to the Persian Gay and Lesbian Organization (PGLO) bank account in Turkey: Bank Name: KOC BANK; USD. Account NO.: 422 65 193; Branch Code: 975 Turkey. Or contact the PGLO’s human rights secretary, Arsham Parsi, at [email protected].

Wizdom
14-02-06, 00:25
Geplaatst door David
Tot slot:


If you are in a position to make a financial contribution, you may do so by bank transfer to the Persian Gay and Lesbian Organization (PGLO) bank account in Turkey: Bank Name: KOC BANK; USD. Account NO.: 422 65 193; Branch Code: 975 Turkey. Or contact the PGLO’s human rights secretary, Arsham Parsi, at [email protected].

Met alle respekt maar dit is niet de GayKrant...

tr_imparator
14-02-06, 00:25
Geplaatst door Wide-O
Je mening, en minder one-liners.


Uit onderzoek blijkt dat 50% door erfelijke factoren wordt bepaald. Dit is een percentage dat men ook vindt voor sommige eigenschappen van de persoonlijkheid.(harm-avoidence, persistence)

Seksuele orientatie is gedrag. In het algemeen wordt 'gedrag' niet 'natuurlijk' over geerfd.

Modern onderzoek suggereert dat seksuele orientatie correspondeert met structurele patronen in het centraal zenuwstelsel. Ten slotte weten we ook dat alle vormen van gedrag iets te maken hebben met het CZS.

Er zijn ook allerlei theorien, met name uit de psycho-analytische kant, over de vroeg kinderlijke ontwikkeling die iemand tot homo of heteroseksueel zou maken.

Echt uitsluitsel is er nog niet.

Wat betreft mijn mening over homofilie is dat ik er noch positief noch negatief tegenover sta. Iemand seksuele orientatie interesseert mij niet zozeer.




Voel je je nu beter, nu dat ik me mening heb verkondigd?

David
14-02-06, 00:25
Geplaatst door Wizdom
Mijn aangehangen gedachtegoed is zoals de Profeet Mohamed (VZMH) zijn omgeving vorm gaf...

De armoede werd verbannen... De mensen gedroegen zich fatsoenlijk... Het materialisme verdween uit de harten van de mensen... De mensen hielden woord... De familiebanden waren sterk... De mensen gaven om elkaar... In een woord... Een sociaal/economisch paradijs op aarde...




Behalve voor homo's natuurlijk. Die hangen we op.

gh.wille
14-02-06, 00:26
Geplaatst door MaRiaH
Alsof dat reden is om iets niet te doen.. Tfoe

Dat zorgt er JUIST voor dat steeds meer mensen de kont tegen de krib gooien..
dat achterlijke, simpele, onbeschaafde primitieve gedreig! Zo zielig. :fpotver:

Je zou er juist anti van worden..

en die sukkels hebben niet door dat ze hun eigen glazen ingooien.
Alleen al uit rechtvaardigheidsgevoel komt er een submission 10,
dat ze dat niet snappen.. :hihi:

Dreigen is echt een verkeerde tactiek.. men bereikt het averrechtse effect..
:(

Zo is het ,en die film die was al lang geplant ,als ie meteen na de dood van T.v.G was gemaakt had iedereen* hem willen zien , al was het alleen al om het feit om aan te tonen dat het moet kunnen!
Nu moet ik het nog zien wie er allemaal *naar de ,,PREMIERE" gaan.
Voor de rest ben ik het weer eens met MaRiaH, met dreigen schiet geen mens op , maar met uitlokken ook niet ,dus wat mij betreft hoeft het niet !

* al die overbekende Nederlanders.

MaRiaH
14-02-06, 00:26
Geplaatst door Wizdom
Mijn aangehangen gedachtegoed is zoals de Profeet Mohamed (VZMH) zijn omgeving vorm gaf...

De armoede werd verbannen... De mensen gedroegen zich fatsoenlijk... Het materialisme verdween uit de harten van de mensen... De mensen hielden woord... De familiebanden waren sterk... De mensen gaven om elkaar... In een woord... Een sociaal/economisch paradijs op aarde...

Ja Dat paradijs waar je nu al lang en breed achter je computer zit..

alleen besef je het niet.

David
14-02-06, 00:27
Geplaatst door tr_imparator

Wat betreft mijn mening over homofilie is dat ik er noch positief noch negatief tegenover sta. Iemand seksuele orientatie interesseert mij niet zozeer.


Voel je je nu beter, nu dat ik me mening heb verkondigd?


Het is wat laat, maar het scheelt iets.

Wizdom
14-02-06, 00:28
Geplaatst door David
Behalve voor homo's natuurlijk. Die hangen we op.

Openbare homofilie is ten strengste verboden... Maar dat geld ook voor ander openbare sexuele uitingen... Ook die zijn ten strengste verboden...

David
14-02-06, 00:29
Geplaatst door Wizdom
Met alle respekt maar dit is niet de GayKrant...


Aandacht voor vervolgden hoort overal thuis. Dat zou jij, met je grote sociale hart, toch als eerste toe moeten geven.

David
14-02-06, 00:30
Geplaatst door Wizdom
Openbare homofilie is ten strengste verboden... Maar dat geld ook voor ander openbare sexuele uitingen... Ook die zijn ten strengste verboden...


Een leven opbouwen met je man is geen openbare sex uiting.

tr_imparator
14-02-06, 00:32
Geplaatst door David
Het is wat laat, maar het scheelt iets.



:fuckit2:


whatever.

Maurice
14-02-06, 00:33
Geplaatst door Wizdom

Jullie lijken wel geobsedeerd door sex...


Hel en verdoemenis preken tegen de sexuele voorkeur van een ander is ook een vorm van geobsedeerd zijn door/met sex, en een wel heel verknipte vorm van obsessie bovendien die wel vaker waarneembaar is bij geloofsfanaten die zwaar geblokkeerd zijn in hun eigen sexualiteit 'dankzij' de religieuze programmering die hen van kleins af door de strot is geramd...

Wizdom
14-02-06, 00:34
Geplaatst door David
Aandacht voor vervolgden hoort overal thuis. Dat zou jij, met je grote sociale hart, toch als eerste toe moeten geven.

In Iran gelden andere wetten... Als wereldburger zou je de wetten van je medemens moeten repecteren... Moslims in Nederland respekteren de wetten van Nederland... Wij respecteren de Nederlandse grondwettelijke erkenning van Homofielen... Het lijkt er nu op alsof je met je actie de Iraanse wet wilt ondermijnen... Omdat die organisatie ik mag aannemen daar niet legaal is...

David
14-02-06, 00:34
Geplaatst door tr_imparator
:fuckit2:


whatever.


Het kan je blijkbaar niet genoeg schelen om je bek open te trekken tegen Wizdom. duidelijk. Het raakt je tenslotte niet persoonlijk, dus wat zou het.

David
14-02-06, 00:35
Geplaatst door Wizdom
In Iran gelden andere wetten... Als wereldburger zou je de wetten van je medemens moeten repecteren... Moslims in Nederland respekteren de wetten van Nederland... Wij respecteren de Nederlandse grondwettelijke erkenning van Homofielen... Het lijkt er nu op alsof je met je actie de Iraanse wet wilt ondermijnen... Omdat die organisatie ik mag aannemen daar niet legaal is...



Ik zal met veel plezier die achterlijke, misdadige Iraanse wet ondermijnen.

MaRiaH
14-02-06, 00:36
Geplaatst door Wizdom
Openbare homofilie is ten strengste verboden... Maar dat geld ook voor ander openbare sexuele uitingen... Ook die zijn ten strengste verboden...

Waar verboden???

En dan hang je mensen op omdat ze elkaar lief hebben?

:wow:

Wizdom
14-02-06, 00:37
Geplaatst door David
Ik zal met veel plezier die achterlijke, misdadige Iraanse wet ondermijnen.

Dat is illegaal wat je doet... In Iraanse ogen ben je dan iemand die een illegale organisatie helpt...

Dat is net zoiets als iemand in Iran die hier Al Qaeda zou steunen...

Wizdom
14-02-06, 00:38
Geplaatst door MaRiaH
Waar verboden???

En dan hang je mensen op omdat ze elkaar lief hebben?

:wow:

Ze hebben mekaar niet lief maar zijn geobsedeerd door sex geinspireerd door de duivel himself...

MaRiaH
14-02-06, 00:38
Geplaatst door Wizdom
In Iran gelden andere wetten... Als wereldburger zou je de wetten van je medemens moeten repecteren... Moslims in Nederland respekteren de wetten van Nederland... Wij respecteren de Nederlandse grondwettelijke erkenning van Homofielen...

Je wekt aardig de indruk met je liefde en plezier de Nederlandse wet omzeep te willen helpen.
In woorden doe je dat al..

in daden zal het je nooit lukken. :haha:

David
14-02-06, 00:38
Geplaatst door Wizdom
Dat is illegaal wat je doet... In Iraanse ogen ben je dan iemand die een illegale organisatie helpt...

Dat is net zoiets als iemand in Iran die hier Al Qaeda zou steunen...


Zolang dat Iraanse regime mannen vervolgt, mishandelt, vernedert en doodt alleen omdat ze elkaar liefhebben zal ik de iraanse regering vervloeken.

David
14-02-06, 00:39
Geplaatst door Wizdom
Ze hebben mekaar niet lief maar zijn geobsedeerd door sex geinspireerd door de duivel himself...


Je bent stapelgek.

Wizdom
14-02-06, 00:40
Geplaatst door MaRiaH
Je wekt aardig de indruk met je liefde en plezier de Nederlandse wet omzeep te willen helpen.
In woorden doe je dat al..

in daden zal het je nooit lukken. :haha:

Ik wil helemaal niet om zeep helpen... Ik doe alleen een beroep op het gezonde verstand...

MaRiaH
14-02-06, 00:41
Geplaatst door Wizdom
Ze hebben mekaar niet lief maar zijn geobsedeerd door sex geinspireerd door de duivel himself...

vergeet niet dat dit jouw intolerante interpretatie is.

Er is maar één duivel en dat ben jij..

Wizdom
14-02-06, 00:42
Geplaatst door David
Je bent stapelgek.

Dat zou de duivel ook gezegd hebben... Maar mij misleid hij niet...

David
14-02-06, 00:42
Geplaatst door Wizdom
Ik doe alleen een beroep op het gezonde verstand...



Je hebt niet het flauwste vermoeden wat dat is.

Wizdom
14-02-06, 00:42
Geplaatst door MaRiaH
vergeet niet dat dit jouw intolerante interpretatie is.

Er is maar één duivel en dat ben jij..

Als ik de duivel ben... Wie ben jij dan?

David
14-02-06, 00:43
Geplaatst door Wizdom
Dat zou de duivel ook gezegd hebben... Maar mij misleid hij niet...


Nee, daarvoor ben je al te lang intiem met 'm.

De groeten
14-02-06, 00:44
Geplaatst door Wizdom
Dat zou de duivel ook gezegd hebben... Maar mij misleid hij niet... Waarmee je Davids terechte stelling bewijst. QED

David
14-02-06, 00:44
Geplaatst door Wizdom
Als ik de duivel ben... Wie ben jij dan?


Da's een makkelijke: een vrouw met een hart & gezond verstand.

MaRiaH
14-02-06, 00:44
Geplaatst door Wizdom
Ik wil helemaal niet om zeep helpen... Ik doe alleen een beroep op het gezonde verstand...

gezond verstand?

gezond?


nee sorry, ziek.

Wizdom
14-02-06, 00:44
Geplaatst door David
Nee, daarvoor ben je al te lang intiem met 'm.

All the tricks failed...

tr_imparator
14-02-06, 00:44
Geplaatst door David
Het kan je blijkbaar niet genoeg schelen om je bek open te trekken tegen Wizdom. duidelijk. Het raakt je tenslotte niet persoonlijk, dus wat zou het.



Weet je wat, discussier gewoon met jezelf voortaan. Ik ben geen hond en laat me niet afkraken door een paar gefrusteerde ego's.



:zwaai:

Wizdom
14-02-06, 00:45
Geplaatst door MaRiaH
gezond verstand?

gezond?


nee sorry, ziek.

Alles is relatief MaRiaH... Het is maar wat je referentie is...

David
14-02-06, 00:45
Geplaatst door tr_imparator
Weet je wat, discussier gewoon met jezelf voortaan. Ik ben geen hond en laat me niet afkraken door een paar gefrusteerde ego's.



:zwaai:



Ga lekker slapen!

MaRiaH
14-02-06, 00:48
*zucht*

Wizdom, als het zin had zou ik je uitleggen dat geen God bedenkt waar jij voor staat.

Ik ga voor mijn nachtrust.. dat is zinniger.

David
14-02-06, 00:50
Geplaatst door MaRiaH
*zucht*

Wizdom, als het zin had zou ik je uitleggen dat geen God bedenkt waar jij voor staat.

Ik ga voor mijn nachtrust.. dat is zinniger.


Amen.


Het is een vogeltje voor de kat, dat jochie. Niets meer aan te redden. Het is treurig.

Ik ga ook pitten. Morgen weer een maagdelijk leeg prikbord.

Wizdom
14-02-06, 00:50
Ik ga jullie een goede nachtrust wensen. Zolang er leven is is er nog hoop... Een aantal van de beste gelovigen zijn geduchte tegenstanders geweest van de Profeet Mohamed (VZMH)...

Wijsheid komt bij tijd en wijle...


Truste... :zwaai:

David
14-02-06, 00:52
Geplaatst door Wizdom
Ik ga jullie een goede nachtrust wensen. Zolang er leven is is er nog hoop... Een aantal van de beste gelovigen zijn geduchte tegenstanders geweest van de Profeet Mohamed (VZMH)...

Wijsheid komt bij tijd en wijle...


Truste... :zwaai:



Wees op de valreep geen lafaard die zich achter de rug van een profeet verstopt. Ik ben geen tegenstander van een profeet, ik heb een pesthekel aan jouw smerige gedachten. Maar goed, slaap lekker.