PDA

Bekijk Volledige Versie : Moeder na bevalling vast voor verkrachting



Maurice
14-02-06, 19:32
Moeder na bevalling vast voor verkrachting

Gepost door Rob (R@b) - Bron: HLN
Gepubliceerd: dinsdag 14 februari 2006 @ 12:19



In de Verenigde Staten is de 37-jarige Lisa Lynette Clark meteen na de bevalling van haar baby in de cel gezet wegens verkrachting van een 15-jarige jongen. De jongen in kwestie, waarmee ze getrouwd is, is ook de vader van het kind.


Het koppel huwde in november in Georgia, een staat die een huwelijk met een minderjarige toestaat, mits de bruid zwanger is. Haar man is de zoon van haar beste vriendin.


Clark zat al eerder vast voor verkrachting van de 15-jarige jongen, maar werd toen ze hoogzwanger was vrijgelaten. De vrijlating geschiedde op voorwaarde dat ze haar man niet zou ontmoeten. Zaterdag baarde ze een gezonde baby, die ze ook aan haar 15-jarige man liet zien. Daarop werd ze weer gearresteerd. De aanklager beweert dat de vrouw opzettelijk zwanger raakte van de jongen en haar zwangerschap dus geen ongelukje is. Hij spreekt daarom van verkrachting.


De pasgeboren baby, een jongetje, maakt het goed. Hij weegt drie kilogram.


http://frontpage.fok.nl/nieuws/62285

~Panthera~
14-02-06, 20:27
Je hebt wel een teringhekel aan vrouwen, he, Ibrahimmm ?

Moedercomplexje ? :roker:

MaRiaH
14-02-06, 22:22
Geplaatst door ~Panthera~
Je hebt wel een teringhekel aan vrouwen, he, Ibrahimmm ?

Moedercomplexje ? :roker:

....en aan kinderen, niet te vergeten...

Sommige mensen vergeten dat ze ooit zelf een kind waren.. :knipoog:

~Panthera~
14-02-06, 22:24
Geplaatst door MaRiaH
....en aan kinderen, niet te vergeten...

Sommige mensen vergeten dat ze ooit zelf een kind waren.. :knipoog:


O ja, ook die even niet vergeten, nee. :duim:

Hij heeft dus gewoon een hekel aan iedereen. :lachu:

tukkersterror
14-02-06, 22:34
Geplaatst door ~Panthera~
O ja, ook die even niet vergeten, nee. :duim:

Hij heeft dus gewoon een hekel aan iedereen. :lachu:

Dus Maurice heeft ook een hekel aan mij :ego: Maar zullen die vriendinnen nog steeds vrienden zijn???
37-15=22 :nijn: doen het ook!!!

gh.wille
14-02-06, 22:53
Geplaatst door ~Panthera~
Je hebt wel een teringhekel aan vrouwen, he, Ibrahimmm ?

Moedercomplexje ? :roker:

Ik weet niet of hij een hekel aan vrouwen heeft , feit is dat als de zaak omgekeerd was moeder 15 en vader 37 dan was het KINDERVERKRACHTING !
Overigens kan ik me het een klein beetje voorstellen , hoe de situatie is geweest ,gezien de leeftijd van de moeder en haar kinderwens kon ze blijkbaar niet wachten tot haar minnaar (volwassen ) zou zijn .
Maar om hier van verkrachting te spreken gaat me wel erg ver .

gh.wille
14-02-06, 23:51
Geplaatst door Red Sonja
Ik vraag me af wie de aanklager is. Het is een bizar verhaal en ik ben benieuwd hoe de vork precies in de steel zit. :argwaan:
Als die jongen gedupeerd is door deze vrouw, dan is haar arrestatie terecht lijkt mij.

Ik wou dat ik eens een keer gedupeerd werd op die manier !
:stout:

gh.wille
15-02-06, 00:16
Geplaatst door Red Sonja
:verveeld: En daarmee ontken je het probleem/trauma van die jongen die misschien door die vrouw is misbruikt... Ik vraag me af hoe je had gereageerd als het een meisje betrof. Dan zullen er niet zo snel grapjes over worden gemaakt.
En zodoende zijn er veel mannen/jongens die geen aangifte doen van misbruik/mishandeling door vrouwen, omdat ze dan door andere mannen en vrouwen worden geridiculiseerd en niet serieus genomen, mede d.m.v. dit soort macho grapjes.

Ik vind het niet in de haak om sexuele trauma's bij jongens te blijven ontkennen en ridiculiseren. Het houdt het taboe in stand.

Natuurlijk zullen er ook jongens zijn die het al dan niet zich zullen aan trekken ,maar vergeet een ding niet ,de meeste jongens die het voor het eerst doen ,doen het indd met een oudere vrouw , gek genoeg worden de meeste meisjes ontmaagd door een oudere man ,en dan heb ik het niet over mannen van mijn leeftijd .En ook niet over kinderen maar althans voor de wet volwassennen.

Juliette
15-02-06, 00:16
Geplaatst door MaRiaH
....en aan kinderen, niet te vergeten...

Sommige mensen vergeten dat ze ooit zelf een kind waren.. :knipoog:

En aan vrouwen. :rood:

David
15-02-06, 00:20
Van de hoogste toren gooien.

delirious
15-02-06, 00:21
Geplaatst door David
Van de hoogste toren gooien.

:hihi:

~Bart O' Lotti~
15-02-06, 00:21
Of toch maar weer in de vuur met die handel? :D

Juliette
15-02-06, 00:23
Geplaatst door Red Sonja
:verveeld: En daarmee ontken je het probleem/trauma van die jongen die misschien door die vrouw is misbruikt... Ik vraag me af hoe je had gereageerd als het een meisje betrof. Dan zullen er niet zo snel grapjes over worden gemaakt.
En zodoende zijn er veel mannen/jongens die geen aangifte doen van misbruik/mishandeling door vrouwen, omdat ze dan door andere mannen en vrouwen worden geridiculiseerd en niet serieus genomen, mede d.m.v. dit soort macho grapjes.

Ik vind het niet in de haak om sexuele trauma's bij jongens te blijven ontkennen en ridiculiseren. Het houdt het taboe in stand.

Ik ken weinig jongens van 14 of 15 die het als verkrachting beschouwen wanneer ze ontmaagd worden door een oudere vrouw.

~Bart O' Lotti~
15-02-06, 00:24
Geplaatst door Juliette
En aan vrouwen. :rood:

Wat ben je gretig, dat was al eerder opgenoemd. :cool:

David
15-02-06, 00:25
Geplaatst door ~Bart O' Lotti~
Of toch maar weer in de vuur met die handel? :D


That is, like, so yesterday!

Divine_70
15-02-06, 00:29
:zegniets:

~Bart O' Lotti~
15-02-06, 00:31
Er zijn heel wat jongens die door hun moeders of tantes of andere oudere vrouwen sexueel worden/zijn misbruikt. En reken maar dat dat beangstigend en vernietigend is voor hun verdere ontwikkeling. Maar daar wordt door de meeste slachtoffers over gezwegen omdat niemand ze geloofd, naar hen luistert. Ze worden eerdder belachelijk gemaakt. Dus houden ze maar weer hun mond. Ik ben vrij veel materiaal tegen gekomen op het net, en de verhalen zijn geen pretje. :aanwal:

~Bart O' Lotti~
15-02-06, 00:35
Geplaatst door David
That is, like, so yesterday!

:jammer:

Juliette
15-02-06, 00:37
Geplaatst door ~Bart O' Lotti~
Er zijn heel wat jongens die door hun moeders of tantes of andere oudere vrouwen sexueel worden/zijn misbruikt. En reken maar dat dat beangstigend en vernietigend is voor hun verdere ontwikkeling. Maar daar wordt door de meeste slachtoffers over gezwegen omdat niemand ze geloofd, naar hen luistert. Ze worden eerdder belachelijk gemaakt. Dus houden ze maar weer hun mond. Ik ben vrij veel materiaal tegen gekomen op het net, en de verhalen zijn geen pretje. :aanwal:

Verkrachting in dat soort zaken is nooit goed te praten. Never. Maar zie ik het fout dat de seksualiteitsbeleving bij jongens en meisjes anders is? Dat nog maar door de lichamelijke verschillen meisjes zich gemakkelijker 'gepakt' gaan voelen dan jongens?

Maurice
15-02-06, 02:58
Geplaatst door ~Panthera~
Je hebt wel een teringhekel aan vrouwen, he, Ibrahimmm ?

Moedercomplexje ? :roker:




Grappig en tegelijkertijd ook wel triest hoe een combinatie van penisnijd en paranoļa bovenstaand staaltje projectie oplevert waarbij bovendien in 1 zin 3 leugens vervat zitten...


Maar haar volkomen offtopic reactie vol ongegronde insinuaties zal 'r wel voor heel even een goed gevoel over zichzelf hebben verschaft waardoor ze weer even haar eigen sores kon vergeten. En als ze met haar offtopic reactie dan ook nog heel voorspelbaar op bijval heeft kunnen rekenen van een ander lid van het 'misery loves company' forumkliekje dan heeft het kind helemaal der dag gehad...


:lole: