PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn wederhelft..

*-JiDa-*
15-02-06, 14:48
Salamoe 3alikom

Het valt niet mee om hier iets neer te zetten dat de interesse van een nette jongeman kan wekken... Een jongeman, die net ik, de Islam als hoogste prioriteit beleeft. Maar ach, wie niet waagt, wie niet wint, toch? :maf2:

Wie ben ik?.. :hardlach:

Ben een jonge meid, van Arabische afkomst. Ik studeer momenteel aan de hogeschool, en het bevalt me ten zeerste. Via deze weg hoop ik iemand te leren kennen die stevig in zijn schoenen staat. Althans steviger dan ik. Ik word neergezet door mijn omgeving als een zeer koppig mens, en daar kan ik hen geen ongelijk in geven. :melig: Ik ben echt eigenwijs, maar ach, ieder mens heeft zijn zwakheden! We zijn immers uit zwakheden geschapen is het niet?...

Ik hecht veel waarde aan familiebanden, en zorg er voor dat ik die verlochen. Familie is voor mij heel erg belangrijk!...

Zeg, ben jij die jongeman met ontiegelijk veel geduld?.. Iemand die mij wel zal leiden naar het goede, en andersom natuurlijk ook? :p
Aarzel dan niet om me te pmen! :cool:

Wa 3alikom salaam...

ochty y fi dien
17-02-06, 09:58
slm, a oema
Ik vond je berichtje best interessant
zelf ben ik van belgie..
Maar is het echt nodig om op zoek te gaan naar je ware wederhelft?
Ik bedoel daarmee Allah swt zal hoe dan ook de ware jou richting zenden.
Mohim hopelijk begrijp je wat ik bedoel
Veel geluk ermee!!
Asalaam ou a3alaikoum warahmatou Allah

ochty y fi dien
17-02-06, 09:59
slm, a oetchma
Ik vond je berichtje best interessant
zelf ben ik van belgie..
Maar is het echt nodig om op zoek te gaan naar je ware wederhelft?
Ik bedoel daarmee Allah swt zal hoe dan ook de ware jou richting zenden.
Mohim hopelijk begrijp je wat ik bedoel
Veel geluk ermee!!
Asalaam ou a3alaikoum warahmatou Allah

atakiller
23-02-06, 08:21
Geplaatst door *-JiDa-*
Salamoe 3alikom

Het valt niet mee om hier iets neer te zetten dat de interesse van een nette jongeman kan wekken... Een jongeman, die net ik, de Islam als hoogste prioriteit beleeft. Maar ach, wie niet waagt, wie niet wint, toch? :maf2:

Wie ben ik?.. :hardlach:

Ben een jonge meid, van Arabische afkomst. Ik studeer momenteel aan de hogeschool, en het bevalt me ten zeerste. Via deze weg hoop ik iemand te leren kennen die stevig in zijn schoenen staat. Althans steviger dan ik. Ik word neergezet door mijn omgeving als een zeer koppig mens, en daar kan ik hen geen ongelijk in geven. :melig: Ik ben echt eigenwijs, maar ach, ieder mens heeft zijn zwakheden! We zijn immers uit zwakheden geschapen is het niet?...

Ik hecht veel waarde aan familiebanden, en zorg er voor dat ik die verlochen. Familie is voor mij heel erg belangrijk!...

Zeg, ben jij die jongeman met ontiegelijk veel geduld?.. Iemand die mij wel zal leiden naar het goede, en andersom natuurlijk ook? :p
Aarzel dan niet om me te pmen! :cool:

Wa 3alikom salaam...

Waarom komen jullie niet 's een keer met een origineel oproepje? Ik word kotsmisselijk van die standaardzinnen...

*-JiDa-*
23-02-06, 10:25
Geplaatst door Tatakiller
Waarom komen jullie niet 's een keer met een origineel oproepje? Ik word kotsmisselijk van die standaardzinnen...

Waarom ga jij "ons" niet voor dan? :laser:

genieten
27-02-06, 13:29
salaam wa alekoem wa rahmatoe lah.

ik snap je reactie.

maar je hebt gelijk wie niet waagt, wie niet wint.
ik wil je graag beter leren kennen.

mijn E-mail is [email protected]

wie weet tot ziens,

ma3a salama.

genieten
27-02-06, 13:32
sorry het is [email protected]

mohammed-1984
04-11-10, 08:47
hey heb je ook hyves

walidwalid
21-11-10, 22:10