PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslimleider: 'geweld tegen homo's'



David
15-02-06, 16:21
15 februari 2006

Een Russische moslimleider heeft afgelopen dinsdag opgeroepen tot een gewelddadige protestactie tegen homo's als de voorbereidingen voor de Gaypride - die gepland staat op 27 mei in Moskou - doorgaan.

De geestelijk leider Mufti Talgat Tajuddin is van mening dat homo's geen rechten behoren te hebben en voorspelt een protest dat in omvang groter zou zijn dan de recente rellen rondom de gewraakte moslimcartoons.

Tajuddin: "Mogelijk worden er homo's gedood als de Gaypride doorgaat." De geestelijke vindt dat homo's moeten doen wat ze zelf willen, mits dit maar 'in het donker' of in 'eigen huizen' gebeurt. "Als ze zich op straat manifesteren moeten ze gemolesteerd worden. Dat zou ieder normaal mens doen, orthodox of moslim."

Nikolai Aleseyev van GayRussia.ru onderzoekt of er gerechtelijke stappen ondernomen kunnen worden tegen de moslimleider.

Bron: 365gay.com

~Panthera~
15-02-06, 16:31
De geestelijk leider Mufti Talgat Tajuddin is van mening dat homo's geen rechten behoren te hebben en voorspelt een protest dat in omvang groter zou zijn dan de recente rellen rondom de gewraakte moslimcartoons.

Tajuddin: "Mogelijk worden er homo's gedood als de Gaypride doorgaat."


Ik wacht even op een reactie, maar het zal wel "normaal" zijn. :moe:


:kotsen:

mark61
15-02-06, 16:34
Russian Muslim Chief Predicts Violence if Gay Parade Allowed in Moscow

Created: 14.02.2006 13:06 MSK (GMT +3), Updated: 13:06 MSK

MosNews

Russian Muslims can stage violent mass protests if gays and lesbians attempt to hold a pride parade in Moscow this spring, Chief Russian Mufti told Interfax Tuesday.

“Muslims’ protests can be even worse than these notorious rallies abroad over the scandalous cartoons,” Chief Mufti of Russia’s Central Spiritual Governance for Muslims Talgat Tajuddin said.

Tajuddin said the protest actions could bear physical threat to homosexuals.

“The parade should not be allowed, and if they still come out into the streets, then they should be bashed.”

Moreover, he suggested that the Orthodox joined Muslims in beating up gays.

“All normal people are going to join it — Muslims and Orthodox alike,” he said.

The mufti added that gays and lesbians could do whatever they pleased, if they stayed out of sight, but had no right to hold mass actions.

“Sexual minorities have no rights, because they have crossed the line. Alternative sexuality is a crime against God,” Tajuddin said.

Russian gay and lesbian activists announced in July that they would apply for a permit to hold pride celebrations in Moscow next May. If it is granted it would be the first pride parade ever held in the Russian capital. The projected date is May 27, 2006 — the anniversary of the abolition of Soviet laws against homosexuality in 1993.

In case of refusal to allow the march, said the activists, they will sue the Moscow Mayor in the European court of Human Rights in Strasbourg.

Mill
15-02-06, 16:42
geweld tegen homo's

Gewoon kei- en keihard terugslaan met striptekeningen. Oog om oog, je weet toch...

Spoetnik
15-02-06, 16:45
Tijdens de gay pride parade in Jerusalem werden ze ook aangevallen door een joodse orthodox. Dus ik hoop dat de organisators deze waarschuwing serieus nemen.

Joesoef
15-02-06, 17:03
Ben bang dat er heel veel russen het eens zijn met deze mufti.

_h4T3D_sE7eN
15-02-06, 17:04
Niet lullen, gewoon de beuk erin.

mark61
15-02-06, 17:05
Geplaatst door Joesoef
Ben bang dat er heel veel russen het eens zijn met deze mufti.

Tsja, de meeste Russen vinden Stalin ook een toffe vent.

David
15-02-06, 17:12
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Niet lullen, gewoon de beuk erin.



Een paar stevige nichten de mufti compleet kapot laten beuken lijkt me inderdaad het beste.

_h4T3D_sE7eN
15-02-06, 17:13
Geplaatst door David
Een paar stevige nichten de mufti compleet kapot laten beuken lijkt me inderdaad het beste.

Ik wil dus ook niet weten in welke contexten jij dat 'beuken' plaatst. Meelij met die mufti, in that case.

David
15-02-06, 17:14
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik wil dus ook niet weten in welke contexten jij dat 'beuken' plaatst. Meelij met die mufti, in that case.


Totaal niet. Tot pulp slaan.

_h4T3D_sE7eN
15-02-06, 17:16
Geplaatst door David
Totaal niet. Tot pulp slaan.


U lying fagget.

Wide-O
15-02-06, 17:18
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
U lying fagget.

Hij lijkt wel op Rocky III op dit moment, dus ik zou daar niet zomaar van uit gaan.

David
15-02-06, 17:18
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
U lying fagget.


It's Mr. Faggot. :haha:

Het wordt hoog tijd dat homo's eens wat meer geweld gaan gebruiken. Schijnt het enige te zijn wat ze in bepaalde kringen begrijpen. Van mij mogen ze die mufti opknopen.

Bofko
15-02-06, 17:23
Tajuddin: "Mogelijk worden er homo's gedood als de Gaypride doorgaat."

Moskou is kufr-gebied. De deelnemende gays zijn kufr . Waarom wil zo´n moslimgeestelijke daar over dreigen?

Maurice
15-02-06, 17:27
Waarom kunnen mensen als deze moslimleider niet tevreden zijn met zijn wetenschap dat hij het 'ware geloof' in pacht heeft en dat wat andere mensen doen niet zijn zorg is, maar dat zijn externe god in wiens alwetendheid en almachtigheid hij blijkbaar zo sterk gelooft eventueel wel met deze 'zondaars' afrekent?


Zolang bepaalde mensen(in dit geval homo's) hun leefwijze niet met geweld opdringen aan een andere mensen (in dit geval moslims) hebben ze met hun takken van homo's af te blijven en snap ik niet wat het fucking probleem is van deze gelovigen. Wees lekker tevreden met je eigen fijne religie en laat anderen leven hoe zij willen leven, het lijkt wel alsof dergelijke gelovigen niet kunnen rusten voordat ze hun eigen benauwde leefperspectief en perceptie, hun eigen angstjes voor een dreigende god en hun eigen sexuele frustraties aan anderen met geweld hebben kunnen opdringen. Het is een en al 'misery loves company' met dit soort reli fundamentalisten...

Dutchguy
15-02-06, 17:28
Geplaatst door David
It's Mr. Faggot. :haha:

Het wordt hoog tijd dat homo's eens wat meer geweld gaan gebruiken. Schijnt het enige te zijn wat ze in bepaalde kringen begrijpen. Van mij mogen ze die mufti opknopen.
Kost zo'n kraan huren eigenlijk. :fplet:

_h4T3D_sE7eN
15-02-06, 17:36
Geplaatst door Wide-O
Hij lijkt wel op Rocky III op dit moment, dus ik zou daar niet zomaar van uit gaan.

Er zijn ook talloze Tsjetseense Dolph Lundgren's. They kick Rocky-ass.



Geplaatst door David
It's Mr. Faggot. :haha:

Het wordt hoog tijd dat homo's eens wat meer geweld gaan gebruiken. Schijnt het enige te zijn wat ze in bepaalde kringen begrijpen. Van mij mogen ze die mufti opknopen.

Je bent aan het radicaliseren, Mrs. Faggot.

David
15-02-06, 17:43
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Je bent aan het radicaliseren, Mrs. Faggot.


Ja, en flink ook.

Divine_70
15-02-06, 17:45
Het leuke is, in de praktijk zijn het juist de homo`s die veel harten stelen, graag geziene gasten zijn, en veelal succesvol, denk aan Tv, stylisten, beroemde kappers.
Zal dat niet ook een rol spelen in de jaloesie tegen homo`s ?
Want uiteindelijk is dat voor het overgrote deel wel degelijk het geval.

:regie: JALOESIE

En voor een ieder die dit durft te onkrachten cq ontkennen. :fuckit2:

David
15-02-06, 17:48
Geplaatst door Divine_70
Het leuke is, in de praktijk zijn het juist de homo`s die veel harten stelen, graag geziene gasten zijn, en veelal succesvol, denk aan Tv, stylisten, beroemde kappers.
Zal dat niet ook een rol spelen in de jaloesie tegen homo`s ?
Want uiteindelijk is dat voor het overgrote deel wel degelijk het geval.

:regie: JALOESIE

En voor een ieder die dit durft te onkrachten cq ontkennen. :fuckit2:



Je bedoelt het goed, maar om voortdurend in een hoek te worden gezet als leuke, vlotte, ongevaarlijke kappers komt me inmiddels ook zwaar m'n strot uit. Ik ben verdomme geen entertainment, maar een volwassen vent. Zo succesvol zijn al die nichten niet, de meeste zijn doodsaaie, doorsnee kerels die toevallig op kerels vallen. Da's alles.

Wide-O
15-02-06, 17:48
Geplaatst door Divine_70
Het leuke is, in de praktijk zijn het juist de homo`s die veel harten stelen, graag geziene gasten zijn, en veelal succesvol, denk aan Tv, stylisten, beroemde kappers.
Zal dat niet ook een rol spelen in de jaloesie tegen homo`s ?
Want uiteindelijk is dat voor het overgrote deel wel degelijk het geval.

:regie: JALOESIE

En voor een ieder die dit durft te onkrachten cq ontkennen. :fuckit2:

Maar da's het probleem: David zal dan weer de eerste zijn om aan te geven dat er ook ongelofelijke klote-nichten bestaan.

Niet stigmatiseren, niet ophemelen. Gewoon: mensen, ben ik bang.

Wide-O
15-02-06, 17:49
Powerpoint !

Dutchguy
15-02-06, 17:50
Geplaatst door Wide-O
Gewoon: mensen, ben ik bang.
Klopt. Maar er is nog een categorie die dat niet door heeft.

David
15-02-06, 17:52
Het is toch verdomme bij de zotten. Om een paar tekeningen staat de halve wereld op z'n kop, want oh, oh, wat zijn we beledigd. Maar dat in naam van religie dit soort gasten maar vanalles kan roepen en aankondigen, dat in naam van religie puberjongetjes worden opgehangen, mensen opgesloten, gemarteld en verkracht worden simpelweg omdat ze homo zijn - dat is blijkbaar normaal. Als je in een god gelooft en besluit je aan de regels van een religie te houden - prima. Maar doe dat voor jezelf, en bemoei je niet met het leven van andere mensen. Het gaat zo'n mufti geen zak aan wat andere mensen doen.

Dutchguy
15-02-06, 17:57
Geplaatst door David
Het is toch verdomme bij de zotten. Om een paar tekeningen staat de halve wereld op z'n kop, want oh, oh, wat zijn we beledigd. Maar dat in naam van religie dit soort gasten maar vanalles kan roepen en aankondigen, dat in naam van religie puberjongetjes worden opgehangen, mensen opgesloten, gemarteld en verkracht worden simpelweg omdat ze homo zijn - dat is blijkbaar normaal. Als je in een god gelooft en besluit je aan de regels van een religie te houden - prima. Maar doe dat voor jezelf, en bemoei je niet met het leven van andere mensen. Het gaat zo'n mufti geen zak aan wat andere mensen doen.
Dat is dus de Hypocrisie met de hoofdletter H.

David
15-02-06, 18:03
Geplaatst door Maurice
Zolang bepaalde mensen(in dit geval de homo's) hun leefwijze niet met geweld opdringen aan een andere mensen (in dit geval moslims)


De realiteit in veel landen is:


Bepaalde mensen (in dit geval de moslims) die hun leefwijze met geweld opdringen aan een andere mensen (in dit geval homo's).


En waarom eigenlijk?

Divine_70
15-02-06, 18:10
Geplaatst door Wide-O
Maar da's het probleem: David zal dan weer de eerste zijn om aan te geven dat er ook ongelofelijke klote-nichten bestaan.

Niet stigmatiseren, niet ophemelen. Gewoon: mensen, ben ik bang.

I know, in mijn vrienden/familiegroep zitten een paar homo`s, en het zijn schatten.
Dat er ook klotennichten bestaan geloof ik je op je woord, evengoed bestaan er klotenhetereo`s. ( zonder iedereen nou meteen in een hokje te plaatsen)
Persoonlijk ken ik ze niet, maar al zijn ze klotennichten, al zou David er 1 zijn, wat heeft de rest daar over te oordelen.

Uiteindelijk bedoelen we allemaal het zelfde, het zijn mensen met hele normale gevoelens en zij die er moeite mee hebben moeten zichzelf eens af vragen wat HUN eigen probleem nou werkelijk is, want dat ze een probleem hebben is duidelijk.
En ook daar zijn praatgroepen voor.

Divine_70
15-02-06, 18:14
Geplaatst door Maurice


Zolang bepaalde mensen(in dit geval homo's) hun leefwijze niet met geweld opdringen aan een andere mensen (in dit geval moslims) hebben ze met hun takken van homo's af te blijven.

Wat versta jij onder "met geweld" opdringen ?
Laten zien dat ze het zijn ?
Hand in hand lopen op straat ?
Zoenen in het openbaar?
Wat doen ze dan anders dan hetero`s ?
Waarom niet ? Als "bijvoorbeeld" de moslims er moeite mee hebben kunnen ze altijd ff de andere kant op kijken ?

mark61
15-02-06, 18:15
Geplaatst door Divine_70
I know, in mijn vrienden/familiegroep zitten een paar homo`s,...

Ja, nee, je lult je er niet meer uit.

mark61
15-02-06, 18:16
Geplaatst door Divine_70
Wat versta jij onder "met geweld" opdringen ?

Iedereen weet dat homo's zich bij voorkeur vergrijpen aan onschuldige jonge moslims.

Divine_70
15-02-06, 18:17
Geplaatst door mark61
Ja, nee, je lult je er niet meer uit.

Waar zou ik me uit moeten lullen ?
Met andere woorden,als ik het ff opneem voor mij eigen homovrienden word je daar ook op afgerekend ?
Ik hoef mij nergens uit te lullen, het is mijn uitspraak en daar heeft U het mee te doen :)

mark61
15-02-06, 18:20
Geplaatst door Divine_70
Waar zou ik me uit moeten lullen ?
Met andere woorden,als ik het ff opneem voor mij eigen homovrienden word je daar ook op afgerekend ?
Ik hoef mij nergens uit te lullen, het is mijn uitspraak en daar heeft U het mee te doen :)

...kappers... :vreemd:

David
15-02-06, 18:22
Geplaatst door mark61
Iedereen weet dat homo's zich bij voorkeur vergrijpen aan onschuldige jonge moslims.



Welnee, aan Engelse voetballers:


15 februari 2006

De voetbalwereld wordt opnieuw opgeschrikt door seksschandaal, dit maal in Engeland.

Bij het schandaal zijn twee profvoetballers en een Engelse homoartiest betrokken, aldus de Britse krant News of the World. De tabloid zegt een video in handen te hebben waar duidelijk op te zien is hoe het drietal seks bedrijft.

Het zou gaan om zeer populaire spelers die bekend staan als rokkenjagers. Eén van jongens heeft op dit moment zelfs een vriendin.

De Britse Krant geeft een gedetailleerd verslag van het schouwspel dat te zien is op de tape.

Zo zou onder andere te zien zijn hoe de twee spelers elkaar pijpen terwijl de artiest de mannen streelt en kust.

Ook wordt een mobiele telefoon gebruikt als dildo. Vermoedelijk zorgt de trilfunctie voor extra plezier tijdens het genotspel: de speler die de telefoon tegen zijn anus gedrukt houdt vraagt de andere speler hem te bellen. Deze handeling wordt meerdere malen herhaald. Zouden de mannen niet weten dat er op elke mobiele telefoon een herhaalfunctie zit?

De namen van de betrokkenen zijn niet bekend gemaakt. In december vorig jaar werd de voetbalwereld in Bulgarije nog opgeschokt door een soortgelijk schandaal.


:haha:

Divine_70
15-02-06, 18:24
Geplaatst door mark61
...kappers... :vreemd:

:fplet: 1 Van hen heel toevallig wel ja, and you know what ? I love him. :fpuh:

:D

mark61
15-02-06, 18:27
Geplaatst door Divine_70
:fplet: 1 Van hen heel toevallig wel ja, and you know what ? I love him. :fpuh:

:D

Nicht.

Divine_70
15-02-06, 18:27
Geplaatst door mark61
Nicht. :roker:

David
15-02-06, 18:28
Geplaatst door mark61
Nicht.


Jij wordt ook gesignaleerd met gelifte nichten, heb ik uit betrouwbare bron.

Maurice
15-02-06, 18:29
Geplaatst door David
De realiteit in veel landen is:

Bepaalde mensen (in dit geval de moslims) die hun leefwijze met geweld opdringen aan een andere mensen (in dit geval homo's).




Het concept 'leven en laten leven' kennen ze blijkbaar niet in veel moslim landen en blijkbaar staat er ook niet in hun 'heilige boek' zoiets als "wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet"...






Geplaatst door David
En waarom eigenlijk?


Ik lees wel eens het "homo's zijn ziek" argument wat sommige moslims hanteren, maar daar snap ik dan helemaal niks van. Als ze er van uit gaan dat je homo's in mekaar mag slaan of erger omdat 'ze ziek' zouden zijn, dan vraag ik me af waarom ditzelfde soort moslims dergelijke 'logica' ook niet hanteren tegenover mensen met kanker of welke andere ziekte dan ook? Met dat soort ziektegevallen hebben ze empathie, waarom dan niet met homo's, als ze homosexualiteit zoals ze zelf beweren als ziek zijn beschouwen? tis allemaal zo dubbel...

tukkersterror
15-02-06, 18:34
Geplaatst door David
15 februari 2006

Een Russische moslimleider heeft afgelopen dinsdag opgeroepen tot een gewelddadige protestactie tegen homo's als de voorbereidingen voor de Gaypride - die gepland staat op 27 mei in Moskou - doorgaan.

De geestelijk leider Mufti Talgat Tajuddin is van mening dat homo's geen rechten behoren te hebben en voorspelt een protest dat in omvang groter zou zijn dan de recente rellen rondom de gewraakte moslimcartoons.

Tajuddin: "Mogelijk worden er homo's gedood als de Gaypride doorgaat." De geestelijke vindt dat homo's moeten doen wat ze zelf willen, mits dit maar 'in het donker' of in 'eigen huizen' gebeurt. "Als ze zich op straat manifesteren moeten ze gemolesteerd worden. Dat zou ieder normaal mens doen, orthodox of moslim."

Nikolai Aleseyev van GayRussia.ru onderzoekt of er gerechtelijke stappen ondernomen kunnen worden tegen de moslimleider.

Bron: 365gay.com

Zal mij benieuwen wat ze zullen uitvinden tegen de "Roze maandag" in Tilburg!!!

Gaat deze trouwens nog door???
Omdat van de week in de krant stond dat coc bijna failiet is!!!

~Panthera~
15-02-06, 18:36
En ?


Hoeveel Moslims hebben hier nu AFwijzend op gereageert ?

prikkerd
15-02-06, 18:37
stelletje onzekere nichten! Waarom hebben ze een parade nodig?
minderwaardiheidscomplex?

ooit van een Hetro parade gehoord?

exactly!

Divine_70
15-02-06, 18:38
Geplaatst door prikkerd
stelletje onzekere nichten! Waarom hebben ze een parade nodig?
minderwaardiheidscomplex?

ooit van een Hetro parade gehoord?

exactly!

En jij vraagt je nog af WAAROM het nodig is ? :moe:

tukkersterror
15-02-06, 18:41
Geplaatst door mark61
Nicht.

Normen en waarden zijn hier ver te zoeken.

Ik heb in mijn kennissen kring ook een homo en een lesbies koppeltje, niks mis mee.

Heb zelfs de eerste homo huwelijk mogen meemaken.
Bere gezellig en gedanst met de mooiste vrouwen!!!!
En er was geen vent jalours!!!
:zweep:

David
15-02-06, 18:42
Geplaatst door prikkerd
Stelletje onzekere nichten! Waarom hebben ze een parade nodig?
Minderwaardigheidscomplex?

Ooit van een hetero parade gehoord?

Exactly!


:moe:

David
15-02-06, 18:44
Geplaatst door tukkersterror
Zal mij benieuwen wat ze zullen uitvinden tegen de "Roze maandag" in Tilburg!!!

Gaat deze trouwens nog door???
Omdat van de week in de krant stond dat coc bijna failiet is!!!


Dat kermis gedoe in Tilburg heeft niks met het COC te maken. Het COC is geen polit bureau.

~Panthera~
15-02-06, 18:44
Geplaatst door David
:moe:


:rolleyes: nog minstens 10 jaar.

Divine_70
15-02-06, 18:44
Geplaatst door tukkersterror
Normen en waarden zijn hier ver te zoeken.

Ik heb in mijn kennissen kring ook een homo en een lesbies koppeltje, niks mis mee.

Heb zelfs de eerste homo huwelijk mogen meemaken.
Bere gezellig en gedanst met de mooiste vrouwen!!!!
En er was geen vent jalours!!!
:zweep:

:haha: Lieve schat, ik voel me niet beledigd.
Ja,ik ben misschien wel een nicht, want ik val ook op mannen, ben er alleen zelf niet 1 :lol:

Spoetnik
15-02-06, 18:45
Geplaatst door Divine_70
:haha: Lieve schat, ik voel me niet beledigd.
Ja,ik ben misschien wel een nicht, want ik val ook op mannen, ben er alleen zelf niet 1 :lol:

Dan is de WSDB vraag dus: ben jij lekker?

_h4T3D_sE7eN
15-02-06, 18:47
Geplaatst door Spoetnik
Dan is de WSDB vraag dus: ben jij lekker?


En dan komt de pm er meteen achteraan: "Heb je MSN?"

David
15-02-06, 18:48
Geplaatst door Divine_70
ik ben misschien wel een nicht, want ik val ook op mannen, ben er alleen zelf niet 1


Volgens mij ben je dan een heterovrouw. Je kunt wel iemand's nichtje zijn, natuurlijk.

_h4T3D_sE7eN
15-02-06, 18:49
Geplaatst door David
Volgens mij ben je dan een heterovrouw. Je kunt wel iemand's nichtje zijn, natuurlijk.


Ik heb zo het idee dat D_70 een professionele brown noser is. Blikeetster op de 1e rij.

~Panthera~
15-02-06, 18:49
Welke Moslim heeft dit nu AFgekeurd ?

Ben niet nieuwsgierig hoor.

David
15-02-06, 18:52
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik heb zo het idee dat D_70 een professionele brown noser is. Blikeetster op de 1e rij.


Ik heb werkelijk geen idee wat je nu bedoelt.

_h4T3D_sE7eN
15-02-06, 18:52
Geplaatst door ~Panthera~
Welke Moslim heeft dit nu AFgekeurd ?

Ben niet nieuwsgierig hoor.

Moet dat nou per sé uitgesproken worden, Pantje ? :moe:



Geplaatst door David
Ik heb werkelijk geen idee wat je nu bedoelt.

Geeft niet. Divine zit al peentjes te zweten.

David
15-02-06, 18:53
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Moet dat nou per sé uitgesproken worden, Pantje ? :moe:



Hoeft niet, maar het zou wel fijn zijn.

~Panthera~
15-02-06, 18:54
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Moet dat nou per sé uitgesproken worden, Pantje ? :moe:




Nee hoor, laat maar. zoals gewoonlijk. :moe:

Maurice
15-02-06, 18:55
Geplaatst door David
de meeste zijn doodsaaie, doorsnee kerels die toevallig op kerels vallen. Da's alles.

Precies, de meeste homo's zijn net als hun hetero evenknies; een homofobe moslim zou de gemiddelde homo niet eens als zodanig herkennen als ze elkaar passeren op straat of in de rij voor de kassa van de supermarkt staan te wachtten...

_h4T3D_sE7eN
15-02-06, 18:55
Geplaatst door David
Hoeft niet, maar het zou wel fijn zijn.

Beetje spagaat-dingetje, hé.

Zowel tegen het gebruik van geweld als tegen homoseksualiteit. Hoe leg je dat uit als moslim, wetende dat je woorden altijd worden verdraaid ...

David
15-02-06, 18:59
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Beetje spagaat-dingetje, hé.

Zowel tegen het gebruik van geweld als tegen homoseksualiteit. Hoe leg je dat uit als moslim, wetende dat je woorden altijd worden verdraaid ...


Is het als goed moslim niet voldoende om te zeggen "ik zou zelf nooit toegeven aan eventuele homoseksuele gevoelens, en nooit seks met een sexe-genoot hebben, maar ieder ander moet dat voor zichzelf beslissen"?

tukkersterror
15-02-06, 19:00
Geplaatst door David
Dat kermis gedoe in Tilburg heeft niks met het COC te maken. Het COC is geen polit bureau.

Misschien niet, maar het is wel een party, die samen met de bovak er veel geld instopt om dit feest ieder jaar weer te organiseren.
En wat jij gedoe noemt is wel de oorzaak dat nederland een van de grootste iedere jaar terug kerend feest heeft voor homo's.

Voor je informatie, BoVaK staat voor Bond van Kermishouders!!!

David
15-02-06, 19:01
Geplaatst door tukkersterror
Misschien niet, maar het is wel een party, die samen met de bovak er veel geld instopt om dit feest ieder jaar weer te organiseren.
En wat jij gedoe noemt is wel de oorzaak dat nederland een van de grootste iedere jaar terug kerend feest heeft voor homo's.

Voor je informatie, BoVaK staat voor Bond van Kermishouders!!!


Ik bedoel 'gedoe' ook niet negatief, hoor. 'Gedoe' is een stopwoordje van me.

_h4T3D_sE7eN
15-02-06, 19:04
Geplaatst door David
Is het als goed moslim niet voldoende om te zeggen "ik zou zelf nooit toegeven aan eventuele homoseksuele gevoelens, en nooit seks met een sexe-genoot hebben, maar ieder ander moet dat voor zichzelf beslissen".

Dat is ook wat ik net zei, alleen in een andere verpakking. De woordkeus is altijd subjectief en alle andere zaken er omheen zouden je kunnen helpen tussen de regels door te lezen.

Daar waar wordt aangenomen dat een moslim bepaalde zaken nou eenmaal dient te begrijpen, geldt dat andersom ook. Althans, dat zou zo moeten zijn. 'Men' heeft nou eenmaal geen gebruiksaanwijzing bij de hand voor ieder individu in de omgeving. 'Men' heeft nou eenmaal ook niet allemaal dezelfde standaard van communiceren. Het komt aan op je manier van 'filteren'.

Rij je diesel ?

:hihi:

David
15-02-06, 19:07
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Dat is ook wat ik net zei, alleen in een andere verpakking. De woordkeus is altijd subjectief en alle andere zaken er omheen zouden je kunnen helpen tussen de regels door te lezen.

Daar waar wordt aangenomen dat een moslim bepaalde zaken nou eenmaal dient te begrijpen, geldt dat andersom ook. Althans, dat zou zo moeten zijn. 'Men' heeft nou eenmaal geen gebruiksaanwijzing bij de hand voor ieder individu in de omgeving. 'Men' heeft nou eenmaal ook niet allemaal dezelfde standaard van communiceren. Het komt aan op je manier van 'filteren'.

Rij je diesel ?

:hihi:


Toch doet het me altijd weer pijn om te lezen hoe homo's vervolgd worden in zelfverkaarde moslimlanden als S.A., Iran en de Emiraten. En zo'n oproep van zo'n vent in Rusland. En de paus. En. En. En. Maar enfin. Ik snap wat je bedoelt.

En nee, ik rij geen Diesel. Ik rij strippenkaart & taxi. :haha:

Divine_70
15-02-06, 19:12
Geplaatst door Spoetnik
Dan is de WSDB vraag dus: ben jij lekker?


Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
En dan komt de pm er meteen achteraan: "Heb je MSN?"

Maar we zitten niet op Wsdb.


Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik heb zo het idee dat D_70 een professionele brown noser is. Blikeetster op de 1e rij.

Wil je dit ff voor me uitleggen ?
Ben een beetje blond. :moe:


Geplaatst door _h4T3D_sE7eN


Geeft niet. Divine zit al peentjes te zweten.

Waarom moet ik nu zweten volgens jou ? :vreemd:

tukkersterror
15-02-06, 19:19
[QUOTE]Geplaatst door Divine_70
[B]Maar we zitten niet op Wsdb.



Nu weet ik waar die rot :nijn: vandaan komen!!!

Spoetnik
15-02-06, 19:44
Geplaatst door Divine_70
Maar we zitten niet op Wsdb.


Klopt, maar dat was de vraag niet :fpimp:

Divine_70
15-02-06, 19:48
Geplaatst door Spoetnik
Klopt, maar dat was de vraag niet :fpimp:

Tja, en alleen ik weet daar het antwoord op. :boogjes:

Spoetnik
15-02-06, 19:49
Geplaatst door Divine_70
Tja, en alleen ik weet daar het antwoord op. :boogjes:

Ik geloof er niks van.

Divine_70
15-02-06, 19:52
Geplaatst door Spoetnik
Ik geloof er niks van.

Je hebt gelijk........ Het is niet waar,er zijn er twee die het wel weten. :hihi:

jochie
15-02-06, 20:22
Geplaatst door David
Je bedoelt het goed, maar om voortdurend in een hoek te worden gezet als leuke, vlotte, ongevaarlijke kappers komt me inmiddels ook zwaar m'n strot uit. Ik ben verdomme geen entertainment, maar een volwassen vent. Zo succesvol zijn al die nichten niet, de meeste zijn doodsaaie, doorsnee kerels die toevallig op kerels vallen. Da's alles.

laatst kwam er iemand bij mij op visite en die zei (zeer goed bedoeld) dat hij geen problemen heeft met homo's en dat er zelfs die dag daarvoor nog twee bij hem over de vloer waren gekomen (hij bedoelde op visite waren geweest,... voor de duidelijkheid he!).

Ik antwoordde dat ik ook geen probleem met hetero's had en dat ik net als hij, toevalligerwijs, die avond daarvoor ook visite had, maar dan van twee hetero's.

Hij snapte mijn punt en schaamde zich rot (en terecht).

jochie
15-02-06, 20:26
Geplaatst door tukkersterror
Misschien niet, maar het is wel een party, die samen met de bovak er veel geld instopt om dit feest ieder jaar weer te organiseren.
En wat jij gedoe noemt is wel de oorzaak dat nederland een van de grootste iedere jaar terug kerend feest heeft voor homo's.

Voor je informatie, BoVaK staat voor Bond van Kermishouders!!!

de kermis in tilburg is leuk!!!!!! en is het niet jouw ding, dan ga je niet op die bewuste maandag maar op een andere dag. Simple as that.

jochie
15-02-06, 20:29
Geplaatst door prikkerd
stelletje onzekere nichten! Waarom hebben ze een parade nodig?
minderwaardiheidscomplex?

ooit van een Hetro parade gehoord?

exactly!

nooit gehoord van love parade? da's voor hetero's...

prikkerd
15-02-06, 21:35
Geplaatst door jochie
nooit gehoord van love parade? da's voor hetero's...

Maak dat maar de kat wijs jochie

De love parade is niet alleen voor hetro's
Als je ziet hoeveel travestieten en homo's daar lopen zou je het gewoon gayparade 2 noemen :kotsen:

Cherry Bo
15-02-06, 21:50
Geplaatst door prikkerd
Maak dat maar de kat wijs jochie

De love parade is niet alleen voor hetro's
Als je ziet hoeveel travestieten en homo's daar lopen zou je het gewoon gayparade 2 noemen :kotsen:

Je hebt een probleem met travestieten en homo's?

Couscousje
15-02-06, 21:53
Geplaatst door Cherry Bo
Je hebt een probleem met travestieten en homo's?

Jij hebt een beetje moeite met je MSN aanzetten, he?

Cc

Cherry Bo
15-02-06, 21:54
Geplaatst door Couscousje
Jij hebt een beetje moeite met je MSN aanzetten, he?

Cc :ego:

Divine_70
15-02-06, 21:59
Geplaatst door Cherry Bo
Je hebt een probleem met travestieten en homo's?

Denk eerder dat het gewoon een kwestie is van problemen hebben met zichzelf. :knipoog:

Cherry Bo
15-02-06, 21:59
Geplaatst door twente-razernij
ik ben niet tegen homo sexuele maar goed ik ga slapen voel me een beetje :wat?!:

Verward? :hihi:

Couscousje
15-02-06, 22:02
Geplaatst door Cherry Bo
:ego:

:fpuh:

Cc

tukkersterror
15-02-06, 22:16
Geplaatst door Couscousje
:fpuh:

Cc :haha: :jumping: stampen

tukkersterror
15-02-06, 22:21
Geplaatst door twente-razernij
waarom mensen vermoorden omdat ze homo zijn kan iemand mij dat uitleggen :confused: :confused:

Omdat ze vergeten zijn dat ze vroeger (1000 - 500 V.Chr) de meeste een schandknaap hadden en toen gemeenschap met de andere sexe heel gewoon was!!!
Maar dat mag dan niet meer gezegd worden.
Misschien dat ze bang zijn dat de homo-beweging dit ooit na buiten zal brengen!!
Misschien een eigen Goddienst wil beginnen???

Noem maar op redenen genoeg om iemand over de klink te jagen!!!

Orakel
15-02-06, 22:25
Geplaatst door twente-razernij
waarom mensen vermoorden omdat ze homo zijn kan iemand mij dat uitleggen :confused: :confused:

omdat die gastuh uit zijn op de wereldheerschappij en als zullie hun zin krijgen straks iedereen in een roze tutu rondsjouwt, onderwijl het ymca-volkslied neuriet en we een veels te vrolijk behangetje in de tweede kamer krijgen.

Wide-O
15-02-06, 22:29
Geplaatst door Orakel
omdat die gastuh uit zijn op de wereldheerschappij en als zullie hun zin krijgen straks iedereen in een roze tutu rondsjouwt, onderwijl het ymca-volkslied neuriet en we een veels te vrolijk behangetje in de tweede kamer krijgen.

De Basmati sekte... :hihi:

Maareuh, snap jij dat Daaf en zo kont ook tegen krib gooien ja ? Vast wel, daar gaat het me niet over.

It needs to be addressed, in a way.

Orakel
15-02-06, 22:45
Geplaatst door Wide-O
De Basmati sekte... :hihi:

Maareuh, snap jij dat Daaf en zo kont ook tegen krib gooien ja ? Vast wel, daar gaat het me niet over.

It needs to be addressed, in a way.

Rare uitdrukking eigenlijk, kont tegen de krib. Ik heb nu David op me netvlies, die z'n inmiddels beurse bips continue tegen de krib gooit. Net klussen met kijkers, maar dan anders.
Maar dat ie het doet.."nnnjaaaa kaik, da's logies".
'kwor ook nie vrolijk van weer zo'n Rufti die weer zo nodig op de Koran over de toppen van de publieke sentimenten heen surft, waarbij het um geen reet intereseert of ie mensen kwetst of demoniseert. Helaas houden dit soort leeghoofdige mufti's geen halt bij de poorten van de onwelgevoegelijkheid en het onbetamelijke.

Wide-O
15-02-06, 23:01
Geplaatst door Orakel
[B]Rare uitdrukking eigenlijk, kont tegen de krib. Ik heb nu David op me netvlies, die z'n inmiddels beurse bips continue tegen de krib gooit


You fail me :D The pun was in a way not intended, maar heppum wel bewust laten staan :ego: Beetje zoals je "hairy ass" prik die verloren is gegaan in allerlei IT geklooi :hihi:



'kwor ook nie vrolijk van weer zo'n Rufti die weer zo nodig op de Koran over de toppen van de publieke sentimenten heen surft, waarbij het um geen reet intereseert of ie mensen kwetst of demoniseert. Helaas houden dit soort leeghoofdige mufti's geen halt bij de poorten van de onwelgevoegelijkheid en het onbetamelijke.

Die Rufti doet er uiteraard ook niet toe. Is folklore, in zekere zin. De uitspraak had ook van Zirinowski kunnen zijn (of hoe spel je de naam van die rechtse rakkert ? )

Gaat me meer om "hier" eigenlijk. Hier blijft het ook staan, zonder tegenspraak, totdat die zjeannet met ze valse ogen uit z'n krammen schiet. En dat zou niet maggen mogen.

Het gaat niet om de Koran broedert. Het gaat er om dat we op dit soort seits nog de laatste kans hebben om op te komen voor anderen. Ja, en die uitspraak heeft een hoog punnik gehalte, maar desondanks/juist daarom meen ik ze van harte.

Juliette
15-02-06, 23:24
Geplaatst door Wide-O
Gaat me meer om "hier" eigenlijk. Hier blijft het ook staan, zonder tegenspraak, totdat die zjeannet met ze valse ogen uit z'n krammen schiet. En dat zou niet maggen mogen.

Het gaat niet om de Koran broedert. Het gaat er om dat we op dit soort seits nog de laatste kans hebben om op te komen voor anderen. Ja, en die uitspraak heeft een hoog punnik gehalte, maar desondanks/juist daarom meen ik ze van harte.

Hoorde eergisteren Tarik Fraihi bezig. Intelligente vent. Altijd dubbel in z'n uitleg, wel consequent. Het gaat niet over de islam. Klopt. Maar laat je niet opjagen door zo'n tekenaars. Wat weten die nou uiteindelijk over de profeet. Islam = vrede. Reactie geweld. Hypocrisie!

Met daaraan gekoppeld nog een beenharde uitval naar Selefi websites die islam verengen tot 'de ethiek van het tandenpoetsen' enzo. En naar het US BuZa beleid uiteraard. Petrodollars enzo. Hypocrisie!

Boeiende avond.

Orakel
15-02-06, 23:27
Geplaatst door Wide-O
Beetje zoals je "hairy ass" prik die verloren is gegaan in allerlei IT geklooi :hihi:

Getverdekkes, heb ik je hol weer op met netvlies staan Otzi. :zweep:



Die Rufti doet er uiteraard ook niet toe. Is folklore, in zekere zin. De uitspraak had ook van Zirinowski kunnen zijn (of hoe spel je de naam van die rechtse rakkert ? )

Gaat me meer om "hier" eigenlijk. Hier blijft het ook staan, zonder tegenspraak, totdat die zjeannet met ze valse ogen uit z'n krammen schiet. En dat zou niet maggen mogen.

Het gaat niet om de Koran broedert. Het gaat er om dat we op dit soort seits nog de laatste kans hebben om op te komen voor anderen. Ja, en die uitspraak heeft een hoog punnik gehalte, maar desondanks/juist daarom meen ik ze van harte.

I dunno, mate. Is het beschaamdheid, is het "zo dat zal ze leren, een falafel van eigen deeg", is het een kwestie van niet tegen vermeende religieuze decreten in willen gaan?
Beats me. Deze discussie hebben soms een zweem van gekunsteldheid over zich heen, in die zin dat het soms een loopgravendiscussie is warbij er tegen beter weten of twijfelen in met ronkende teksten en holle fraseringen geschoten wordt. En het slachtoffer van al dat verbale geweld is dan de oprechtheid, welke niet te zien of niet aanwezig is. Wel bij 'Zjeannet', waarvan ik me kan voorstellen dat diens solidariteit van de weeromstuit behoorlijk doorroest.

TENACH
15-02-06, 23:34
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Niet lullen, gewoon de beuk erin.

Nee, een kopstoot is voldoende :stout:

Wide-O
15-02-06, 23:42
Geplaatst door Orakel
Getverdekkes, heb ik je hol weer op met netvlies staan Otzi. :zweep:


Just checking :p



Wel bij 'Zjeannet', waarvan ik me kan voorstellen dat diens solidariteit van de weeromstuit behoorlijk doorroest.


De grap is dat er geen haar is van datzelfde onderdeel hierboven die er aan twijfelt dat dat niet zo is. Zit niet in zijn genetical make-up or whatever.

Tuurlijk niet, zo werkt dat ook niet. Het is meer de discussie van "misschien moeten mensen die niet zo raar denken hun stem luider laten horen". I know, kun je bezwaarlijk "eisen". Genuanceerd zijn en toch zeggen "fuck it folks: speak up will ya!" is nogal contradictorisch, to say the least. Aartsmoeilijke evenwichtsoefening op dit moment. En toch denk ik dat het nodig is. Of ben ik nou gek ?

Een iets somberder gedachte is dat het niet meer uitmaakt, dit soort discussies, maar dat we als idioten op confrontaties afstevenen. Ik weet dat het onzin is, en toch raak ik dat gevoel niet kwijt. Heb ik dan weer, denk ik.

Ik kom er niet uit. Misschien ben ik gewoon moe, en paranoide.

~Panthera~
15-02-06, 23:49
Geplaatst door Orakel
Rare uitdrukking eigenlijk, kont tegen de krib. Ik heb nu David op me netvlies, die z'n inmiddels beurse bips continue tegen de krib gooit. Net klussen met kijkers, maar dan anders.
Maar dat ie het doet.."nnnjaaaa kaik, da's logies".
'kwor ook nie vrolijk van weer zo'n Rufti die weer zo nodig op de Koran over de toppen van de publieke sentimenten heen surft, waarbij het um geen reet intereseert of ie mensen kwetst of demoniseert. Helaas houden dit soort leeghoofdige mufti's geen halt bij de poorten van de onwelgevoegelijkheid en het onbetamelijke.


Respect, BroederT. :fpetaf:

Orakel
15-02-06, 23:58
Geplaatst door Wide-O
Just checking :p




De grap is dat er geen haar is van datzelfde onderdeel hierboven die er aan twijfelt dat dat niet zo is. Zit niet in zijn genetical make-up or whatever.

Tuurlijk niet, zo werkt dat ook niet. Het is meer de discussie van "misschien moeten mensen die niet zo raar denken hun stem luider laten horen". I know, kun je bezwaarlijk "eisen". Genuanceerd zijn en toch zeggen "fuck it folks: speak up will ya!" is nogal contradictorisch, to say the least. Aartsmoeilijke evenwichtsoefening op dit moment. En toch denk ik dat het nodig is. Of ben ik nou gek ?

Een iets somberder gedachte is dat het niet meer uitmaakt, dit soort discussies, maar dat we als idioten op confrontaties afstevenen. Ik weet dat het onzin is, en toch raak ik dat gevoel niet kwijt. Heb ik dan weer, denk ik.

Ik kom er niet uit. Misschien ben ik gewoon moe, en paranoide.

"Hij die de dingen van de natuur tracht te verstaan en er niet als een dwaas met open mond naar blijft staren, wordt allerwege voor een ketter en een Godloochenaar gehouden".

Het is de vraag wanneer mensen een gaan beseffen dat het op deze wijze bestrijden van zelfverklaarde Godslasterlijkheden, gruwelen en verderfelijkheden ontegenzeggelijk leidt tot eenzelfde gruwelen en verderfelijkheden.
Maar dás inderdaad een vraag waar je niet simpel uitkomt.

@Panth http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/kuss.gif

~Panthera~
16-02-06, 00:12
Geplaatst door Orakel
"Hij die de dingen van de natuur tracht te verstaan en er niet als een dwaas met open mond naar blijft staren, wordt allerwege voor een ketter en een Godloochenaar gehouden".

Het is de vraag wanneer mensen een gaan beseffen dat het op deze wijze bestrijden van zelfverklaarde Godslasterlijkheden, gruwelen en verderfelijkheden ontegenzeggelijk leidt tot eenzelfde gruwelen en verderfelijkheden.
Maar dás inderdaad een vraag waar je niet simpel uitkomt.

@Panth http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/kuss.gif


You'r so right, Orakel.
Mensen zoals jij, geven de burger weer moed. http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/kuss.gif

sater
16-02-06, 06:38
Geplaatst door mark61
Iedereen weet dat homo's zich bij voorkeur vergrijpen aan onschuldige jonge moslims.

Die zich onopvallend onschuldig ophouden bij cruiseplaatsen. :lole:

David
16-02-06, 07:18
Geplaatst door Orakel
Rare uitdrukking eigenlijk, kont tegen de krib. Ik heb nu David op me netvlies, die z'n inmiddels beurse bips continue tegen de krib gooit. Net klussen met kijkers, maar dan anders.
Maar dat ie het doet.."nnnjaaaa kaik, da's logies".
'kwor ook nie vrolijk van weer zo'n Rufti die weer zo nodig op de Koran over de toppen van de publieke sentimenten heen surft, waarbij het um geen reet intereseert of ie mensen kwetst of demoniseert. Helaas houden dit soort leeghoofdige mufti's geen halt bij de poorten van de onwelgevoegelijkheid en het onbetamelijke.


De kont is nog lang niet beurs, en de krib houdt het nog wel even. Het zal ook wel moeten, blijkbaar.

tukkersterror
16-02-06, 07:32
Geplaatst door David
De kont is nog lang niet beurs, en de krib houdt het nog wel even. Het zal ook wel moeten, blijkbaar.

Ben jij homo dan??? :wohaa: :wohaa: :wohaa:
Ja dan lijkt mij een beurse kont niet echt ideaal!!! :schrik:

jochie
16-02-06, 09:44
Geplaatst door Orakel
omdat die gastuh uit zijn op de wereldheerschappij en als zullie hun zin krijgen straks iedereen in een roze tutu rondsjouwt, onderwijl het ymca-volkslied neuriet en we een veels te vrolijk behangetje in de tweede kamer krijgen.

en dat ze dan de opdracht krijgen om ipv legers met soldaten, legers met kappers en make-over peeps het land in te sturen om van de lelijkheid af te geraken....

199724
16-02-06, 10:57
Haha, alleen maar kaaskoppen in deze thread...

David
16-02-06, 11:30
Geplaatst door 199724
Haha, alleen maar kaaskoppen in deze thread...



Nee hoor.

Dutchguy
16-02-06, 11:44
Geplaatst door TENACH
Nee, een kopstoot is voldoende :stout:
Stoer. :moe:

Divine_70
16-02-06, 12:34
Geplaatst door TENACH
Nee, een kopstoot is voldoende :stout:

Geen strak plan met dat hoofd van jou. :moe:

David
16-02-06, 12:37
Geplaatst door TENACH
Nee, een kopstoot is voldoende :stout:


Mee eens. Zo stevig ziet die mullah er niet uit. Een flinke kopstoot kan aardig wat schade aanrichten.

waterfiets
16-02-06, 12:49
Nou je zal zien dat ze de straat opgaan in Tripoli en Beiroet, in Islamabad en in Mekka, de ambassade van Rusland zal beschermd moeten worden want geen moslim die het pikt dat hun religie gebruikt wordt voor het oproepen tot geweld. :jumping:

sater
16-02-06, 15:06
:lol: In die dagen sprak Jahweh = God = Allah: Sinds Adam en Eva tonen Mijn kinderen smaak in volgens hen verboden vruchten te hebben, homofruit niet uitgezonderd.

Spoetnik
16-02-06, 15:12
Geplaatst door Divine_70
Je hebt gelijk........ Het is niet waar,er zijn er twee die het wel weten. :hihi:

Ik zou er drie van maken. Heb je MSN? :p

David
16-02-06, 15:19
De mufti in kwestie.



http://www.gay.nl/cmsimages/Image/Mufti-Talgat-Tajuddin.jpg

mark61
16-02-06, 17:42
Juh, tis Zjirinovski in vermomming.

Divine_70
16-02-06, 18:12
Geplaatst door Spoetnik
Ik zou er drie van maken. Heb je MSN? :p

Heb ik. :boogie:

Jammer dat jij daar niets aan hebt. :D

prikkerd
16-02-06, 23:28
Geplaatst door David
De mufti in kwestie.



http://www.gay.nl/cmsimages/Image/Mufti-Talgat-Tajuddin.jpg

volgens mij geil je op hem en haat je hem omdat je'm niet kan krijgen :boogie:

De groeten
16-02-06, 23:53
Geplaatst door David
De mufti in kwestie.



http://www.gay.nl/cmsimages/Image/Mufti-Talgat-Tajuddin.jpg

Als je echt goed kijkt: dat kan alleen maar Basil Fawlty zijn, met baard, bril en nog wat carnavalsattributen - bedenk wel: in Nederland mag dat niet meer!

gh.wille
17-02-06, 00:33
Geplaatst door De groeten
Als je echt goed kijkt: dat kan alleen maar Basil Fawlty zijn, met baard, bril en nog wat carnavalsattributen - bedenk wel: in Nederland mag dat niet meer!

Ja ,nee nou word ie bruin , ga een beetje m,n topic jatten !
En het mag nog wel maar het advies is om geen aanstootgevende
kleding te dragen.Kijk wat die man draagt dat kan natuurlijk niet !
Zeg nou zelf dat is toch aanstootgevend .
:boeps:

David
17-02-06, 07:25
Geplaatst door prikkerd
volgens mij geil je op hem en haat je hem omdat je'm niet kan krijgen :boogie:

Damn, je hebt me door. Het is dat witte kraagje dat zo koket uit dat smaragdgroene geweaad piept.....

David
17-02-06, 09:43
De rabbi kan er ook wat van:


Principal Russian Rabbi Berl Lazar: "Gays are Sexual Perverts"

On Wednesday evening the principal rabbi of Russia joined the fray of homophobic statements from Russian religious leaders. Rabbi Berl Lazar told the Russian news agency InterFax that if the Gay Pride parade was allowed to go ahead it “would be a blow for morality”.

Propaganda of what he called “sexual perversions” does not have the right to exist, the rabbi said.

“As a religious figure, I must first of all say that our religion categorically bans homosexuality. As I know, such sharp condemnation of homosexual relations also exists in other traditional religions in Russia,” he told the news agency.

“I would like to assure you, that the parade of homosexuals it is not less offensive to the feelings of believers than any caricatures in newspapers,” he said, linking the Pride parade with the current furore over the cartoons published in Denmark five months ago.

“I think that it will be perceived as an insult not only by believers but by the absolute majority of the populations of our city,” he added.



http://www.gayrussia.ru/images/BerlLazarBig.bmp

~Panthera~
17-02-06, 11:45
Geplaatst door David
De rabbi kan er ook wat van:


Principal Russian Rabbi Berl Lazar: "Gays are Sexual Perverts"

On Wednesday evening the principal rabbi of Russia joined the fray of homophobic statements from Russian religious leaders. Rabbi Berl Lazar told the Russian news agency InterFax that if the Gay Pride parade was allowed to go ahead it “would be a blow for morality”.

Propaganda of what he called “sexual perversions” does not have the right to exist, the rabbi said.

“As a religious figure, I must first of all say that our religion categorically bans homosexuality. As I know, such sharp condemnation of homosexual relations also exists in other traditional religions in Russia,” he told the news agency.

“I would like to assure you, that the parade of homosexuals it is not less offensive to the feelings of believers than any caricatures in newspapers,” he said, linking the Pride parade with the current furore over the cartoons published in Denmark five months ago.

“I think that it will be perceived as an insult not only by believers but by the absolute majority of the populations of our city,” he added.



http://www.gayrussia.ru/images/BerlLazarBig.bmp


Van de hoogste toren afpleuren. :moe:

mark61
17-02-06, 11:50
De patriarch is wat laat dit jaar.

Geeft altijd zo'n warm gevoel, dat oecemenisch gedoe.

~Panthera~
17-02-06, 11:52
Geplaatst door mark61
De patriarch is wat laat dit jaar.

Geeft altijd zo'n warm gevoel, dat oecemenisch gedoe.

Heeft Popi Jopi al wat gezegd ?

mark61
17-02-06, 11:56
Geplaatst door ~Panthera~
Heeft Popi Jopi al wat gezegd ?

Elke dag toch? Maar hij moet niet brutaal worden, die orthodoxe homo's gaan m niks aan.

David
17-02-06, 12:01
Geplaatst door mark61
De patriarch is wat laat dit jaar.

Geeft altijd zo'n warm gevoel, dat oecemenisch gedoe.


De patriarch was het er wel mee eens, maar gelooft ook niet in geweld, 'want dat mag niet van de wet'.

mark61
17-02-06, 12:04
Geplaatst door David
De patriarch was het er wel mee eens, maar gelooft ook niet in geweld, 'want dat mag niet van de wet'.

Heerlijk, zo'n gezagsgetrouwe man. Kan die wet niet veranderd?

David
17-02-06, 12:05
Geplaatst door mark61
Heerlijk, zo'n gezagsgetrouwe man. Kan die wet niet veranderd?


Hoeft niet. Inmiddels heeft Moskou de parade verboden. :moe:

~Panthera~
17-02-06, 12:07
Geplaatst door mark61
Elke dag toch? Maar hij moet niet brutaal worden, die orthodoxe homo's gaan m niks aan.

Ja, maar ik dacht, die rant er ook nog even officieel iets over.

~Panthera~
17-02-06, 12:08
Geplaatst door David
Hoeft niet. Inmiddels heeft Moskou de parade verboden. :moe:


Ter bescherming van de homo's, neem ik aan ? :moe:

David
17-02-06, 12:08
Moscow Authorities Will Not Allow Gay Pride In Any Form – Mayor’s Office


Pride organisers vow to go ahead as city authorities say they "will suppress" the parade

The row over the planned Gay Pride in Moscow, highlighted over the past two days by religious leaders, went squarely into the local political arena yesterday when the Moscow city authorities said they will not permit “under any circumstances” the first-ever Gay Pride parade, scheduled for the end of May in the city.

Sergei Tsoi, the press secretary for Mayor Yuri Luzhkov told the InterFax news agency yesterday that publication of the Gay Pride plans had “led to outrage in the society and in particular among religious leaders”.

“Moscow government does not even consider the issue of allowing a gay parade,” Tsoi said.

He added that the plans for the conferences which formed part of the gay festival were “nothing else than a cloak for the [Gay Pride] march”.

“The Mayor of Moscow said firmly that Moscow government will not allow the conduct of gay parade in any form – neither open, nor indirect, and all attempts to organise non-sanctioned action will be severely suppressed,” he told InterFax.

Following today’s statement from the Mayor’s office, organisers of Moscow Pride said that they were prepared to take the matter to court if city authorities banned the Pride.

“The right to meetings, marches and demonstrations is guaranteed by the Russian Constitution to every citizen of Russia including gays and lesbians,” said Nikolai Alekseev, one of the Pride organisers.

“If our plans for meetings and the parade are denied, Mayor Luzhkov will be breaching Russian legislation,” he pointed out.

“It is a criminal offence in Russia for state officials to use their official powers to create obstacles to planned public demonstrations,” Alekseev said. “The responsibility is set in Article 149 of the Criminal Code of Russian Federation.

“A denial by the Mayor to allow the gay festival and the human rights march of gays and lesbians will be a breach not only of the Russian Constitution but also provisions in criminal legislation.”

The problems currently being experienced in Moscow over May’s Pride – the first-ever in Russia – is starting to raise concern within Europe, and further afield.

In a statement issued yesterday by the organisers of Moscow Gay Pride and Festival, supportive public figures and journalists the thanked for their continued support.

“We will continue the preparations for Gay Pride and Festival and will definitely apply for the march to Moscow Mayor in May this year,” the statement pledged.

“We are convinced that simultaneous reaction in the past 48 hours of the leading religious bodies was carefully planned to explain the further ban of the march and we call upon federal authorities and Russian President in particular, as a guarantor of constitutional rights of citizens, to react to the wave of homophobia in Russia and mainly to non constitutional statements of the representatives of Moscow authorities,” the statement said.

UkGayNews.Org.Uk, GayRussia.Ru

~Panthera~
17-02-06, 12:15
“The right to meetings, marches and demonstrations is guaranteed by the Russian Constitution to every citizen of Russia including gays and lesbians,” said Nikolai Alekseev, one of the Pride organisers.

“If our plans for meetings and the parade are denied, Mayor Luzhkov will be breaching Russian legislation,” he pointed out.


En bedankt he, Poetin ? :moe:

mark61
17-02-06, 12:16
Geplaatst door David
Hoeft niet. Inmiddels heeft Moskou de parade verboden. :moe:

Bugger. Loezjkov zeker, die zwartleerburgemeester.

mark61
17-02-06, 12:19
Geplaatst door ~Panthera~
En bedankt he, Poetin ? :moe:

Ik geloof dat ze tegenstanders zijn. Maar ws. niet op dit punt. Loezjkov terroriseert Moskou al jaren.

David
17-02-06, 12:21
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/39/Luzhkov.jpg

~Panthera~
17-02-06, 12:23
Geplaatst door mark61
Ik geloof dat ze tegenstanders zijn. Maar ws. niet op dit punt. Loezjkov terroriseert Moskou al jaren.

AH, het populistje van de rijken. :moe:

POPULIST
Loezjkov, Joeri
Burgemeester van Moskou, een populist die er de afgelopen jaren in is geslaagd de crisis, in de vorm van werkloosheid en het onvermogen lonen en pensioenen uit te betalen, buiten de hoofdstad te houden. Heeft daaraan in Moskou een grote populariteit overgehouden. De stad bloeit mede dankzij Loezjkovs megaprojecten als het ondergrondse winkelcentrum vlakbij het Rode Plein vol luxewinkels waar de rijke happy few terecht kunnen - naast veel gewone Russen die er rondlopen met een kijken-niet-kopen-trauma. Heeft zich opgeworpen als 'kampioen' van de Russische minderheden in de andere GOS-landen door bijvoorbeeld de Oekraïne te verwijten haar Russische minderheid te 'discrimineren' en Letland zelfs te beschuldigen van 'genocide' op de Russische minderheid. Buiten Moskou weinig populair, juist wegens de bloei van de hoofdstad: wat Moskou ten goede komt, gaat ten koste van de rest.

waterfiets
17-02-06, 15:38
Sowieso deugen de autoriteiten daar niet. Er verdwijnen regelmatig journalisten die kritische artikelen schrijven over de regering. Er is maar één waarheid toegestaan in dat land en dat is de visie van de autoriteiten. Dus zoiets als een gayparade verbieden past goed in dat plaatje. Maar nog niet zo lang geleden werd er ook alles verboden wat met religie had te maken. Dat zouden die religieuze leiders moeten beseffen voordat ze van die vrijheidsbeperkende oproepen doen.