PDA

Bekijk Volledige Versie : Oproep tot demonstratie!



Nadir21
16-02-06, 12:40
Assalaam Aleykoum, beste broeders/zusters,

Er wordt op zaterdag 25 februari gedemonstreerd voor vrijheid van meningsuiting om 13:00 uur op de dam. Niemand schijnt het te organiseren het is een oproep! Maar op deze site kan je de oproep lezen: http://nekklachten.web-log.nl/

Mijn oproep aan mijn broeders en zusters!

Komt ook op deze dag om te laten zien dat meningsuiting een groot goed is maar Wij zijn tegen het beledigen van de profeet..Laat het duidelijk blijken in jullie spandoeken.

Toen de leider van Iran een mening had gezegd over de Hollicaust viel de hele wereld hem aan. Neen! moslims mogen geen mening hebben. Blijk je steun op 25 februari voor de mening van de leider van Iran.
En komt met een spandoek waarop te lezen is "Hollicaust is een mythe". En komt met Iraanse/Palestijnse vlaggen. Steun Iran in zijn strijd voor meningsuiting.

Wij zijn voorstanders van meningsuiting en tegen beledigingen naar het adres van een groot Pofeet, vrede zij met hem..


Zeg het voort! Verzammelen op de dam om 12:00uur

Asslaam Aleykoum

Joesoef
16-02-06, 12:50
Pleur op met je fake oproep provocateur.

xslaniet
16-02-06, 13:09
Geplaatst door Nadir21
Assalaam Aleykoum, beste broeders/zusters,


Toen de leider van Iran een mening had gezegd over de Hollicaust viel de hele wereld hem aan.

een mening begint met "ik vind".
een argument wordt onderbouwt met feiten.
voorbeeld:
Ik vind dat de hollicaust een leugen is.(mening)
De hollicaust is een leugen,omdat...bla bla bla.
snap ie? :D
Ik heb trouwens niemand vlaggen zien verbranden of ambassades in de fik zien steken,jij wel?

Joesoef
16-02-06, 13:15
Geplaatst door xslaniet
een mening begint met "ik vind".
een argument wordt onderbouwt met feiten.
voorbeeld:
Ik vind dat de hollicaust een leugen is.(mening)
De hollicaust is een leugen,omdat...bla bla bla.
snap ie? :D
Ik heb trouwens niemand vlaggen zien verbranden of ambassades in de fik zien steken,jij wel?


Voor sommige mensen is lezen heel erg moeilijk. Het berichtje op mn nek doet pijn is geplaatst door Michel Mans. Gaat er nu een bel rinkelen?

~Panthera~
16-02-06, 13:16
Geplaatst door Joesoef
Pleur op met je fake oproep provocateur.

Zo, daar zit geen woord Spaans bij. :hihi:

wytze
16-02-06, 14:21
Er is een oproep onder neo-nazi's gaande om op de 25e op de dam te gaan demonstreren. zie:


http://www.indymedia.nl/nl/2006/02/34251.shtml

delirious
16-02-06, 15:49
Geplaatst door Joesoef
Pleur op met je fake oproep provocateur.

Maal 2.

Swahili
16-02-06, 17:40
Geplaatst door Marruecos
Hollicaust? Je zou bijna denken dat het een avontuur van Bassie & Adriaan is.



Hahahahahahahahahahahahahahaha! Ik heb buikpijn van het lachen, hahahahaha!

xslaniet
16-02-06, 18:14
Geplaatst door Joesoef
Voor sommige mensen is lezen heel erg moeilijk. Het berichtje op mn nek doet pijn is geplaatst door Michel Mans. Gaat er nu een bel rinkelen?

Dan klopt mijn verhaal niet meer en dat willen we niet toch?

Dolle Fatima
16-02-06, 19:10
Geplaatst door Nadir21
Assalaam Aleykoum, beste broeders/zusters,

Er wordt op zaterdag 25 februari gedemonstreerd voor vrijheid van meningsuiting om 13:00 uur op de dam. Niemand schijnt het te organiseren het is een oproep! Maar op deze site kan je de oproep lezen: http://nekklachten.web-log.nl/

Mijn oproep aan mijn broeders en zusters!

Komt ook op deze dag om te laten zien dat meningsuiting een groot goed is maar Wij zijn tegen het beledigen van de profeet..Laat het duidelijk blijken in jullie spandoeken.

Toen de leider van Iran een mening had gezegd over de Hollicaust viel de hele wereld hem aan. Neen! moslims mogen geen mening hebben. Blijk je steun op 25 februari voor de mening van de leider van Iran.
En komt met een spandoek waarop te lezen is "Hollicaust is een mythe". En komt met Iraanse/Palestijnse vlaggen. Steun Iran in zijn strijd voor meningsuiting.

Wij zijn voorstanders van meningsuiting en tegen beledigingen naar het adres van een groot Pofeet, vrede zij met hem..


Zeg het voort! Verzammelen op de dam om 12:00uur

Asslaam Aleykoum


Ha ha ha ha ha
Ja dat zouden die racisten en geert wilders en zo wel leuk vinden he? Als er nog meer Moslim de Islam is het stof zouden vertrappelen met die kinderachtige, prutsdemonstraties.

Rot toch op man, nog meer 'protesten' en slechte PR is wel het laatste wat we nodig hebben.
En dat we ons beledigd voelen is onderhand , tegen wil en dank, wel duidelijk lijkt me.