PDA

Bekijk Volledige Versie : China steunt Iran



Victory
16-02-06, 17:05
China backs Iran's nuclear right

Beijing, Feb 16 - Chinese Foreign Ministry Spokesman Qin Gang said here Thursday that peaceful use of nuclear energy based on the Non-Proliferation Treaty (NPT) is an inalienable right of Iran and all countries.

Qin told reporters at his weekly press conference that China believes in resolving the crisis over Iran's nuclear program through diplomatic ways and in cooperation with the International community.

Iran has the right to enjoy peaceful nuclear energy based on the NPT regulations, he said.

China is against proliferation of nuclear weapons while believes Iran's nuclear issue should be peacefully settled within frameworks of the International Atomic Energy Agency (IAEA) through talks, Qin said.

He expressed hope that the parties to the crisis would exercise patience and prepare an atmosphere to settle the issue appropriately.

Max Stirner
16-02-06, 20:11
Geplaatst door Victory
China backs Iran's nuclear right

Beijing, Feb 16 - Chinese Foreign Ministry Spokesman Qin Gang said here Thursday that peaceful use of nuclear energy based on the Non-Proliferation Treaty (NPT) is an inalienable right of Iran and all countries.

Qin told reporters at his weekly press conference that China believes in resolving the crisis over Iran's nuclear program through diplomatic ways and in cooperation with the International community.

Iran has the right to enjoy peaceful nuclear energy based on the NPT regulations, he said.

China is against proliferation of nuclear weapons while believes Iran's nuclear issue should be peacefully settled within frameworks of the International Atomic Energy Agency (IAEA) through talks, Qin said.

He expressed hope that the parties to the crisis would exercise patience and prepare an atmosphere to settle the issue appropriately.




Probleem is dus dat veel mensen niet geloven in de vreedzame bedoelingen van Iran.

Wat dat betreft ben jij trouwens ook niet zo`n snuggere ambassadeur.

papol
16-02-06, 20:21
Geplaatst door Victory
China backs Iran's nuclear right

Beijing, Feb 16 - Chinese Foreign Ministry Spokesman Qin Gang said here Thursday that peaceful use of nuclear energy based on the Non-Proliferation Treaty (NPT) is an inalienable right of Iran and all countries.

Qin told reporters at his weekly press conference that China believes in resolving the crisis over Iran's nuclear program through diplomatic ways and in cooperation with the International community.

Iran has the right to enjoy peaceful nuclear energy based on the NPT regulations, he said.

China is against proliferation of nuclear weapons while believes Iran's nuclear issue should be peacefully settled within frameworks of the International Atomic Energy Agency (IAEA) through talks, Qin said.

He expressed hope that the parties to the crisis would exercise patience and prepare an atmosphere to settle the issue appropriately.

Niets meer dan een diplomatiek antwoord. Als je dat al ziet als steun...


Iran has the right to enjoy peaceful nuclear energy based on the NPT regulations, he said.
China is against proliferation of nuclear weapons while believes Iran's nuclear issue should be peacefully settled within frameworks of the International Atomic Energy Agency (IAEA)

Dat wordt ook niet bestreden. Is identiek en gelijk aan wat al jaren in overleg met Iran door anderen gezegd word.

Iran presenteerd een dubbele agenda, helaas ...


Gr.P

waterfiets
16-02-06, 20:40
Als iemand die zich "Victory" noemt een topic over vrede opent weet je al genoeg ...

Victory
16-02-06, 20:50
Geplaatst door Max Stirner
Probleem is dus dat veel mensen niet geloven in de vreedzame bedoelingen van Iran.

Wat dat betreft ben jij trouwens ook niet zo`n snuggere ambassadeur.
Ik wil waar ik recht op heb, en als iemand mij tegen probeert te houden, dat gaat hij lijden. Zo'n type ben ik.

Iran heeft gewoon recht op nucleaire energie. We hebben het zelf ontwikkeld. Het heeft ons bijna twintig jaar gekost, en niemand zal het van ons afpakken zelfs als we allemaal moeten sterven. Zo simpel.

Better to die a free man, than to live as a slave.


Dat wordt ook niet bestreden. Is identiek en gelijk aan wat al jaren in overleg met Iran door anderen gezegd word.

Iran presenteerd een dubbele agenda, helaas ...
China gelooft in de doelen van de SCO. Zoiets als: We zijn het eens over bepaalde doelen die wij moeten bereiken, laten we die bereiken, en vooral niet bemoeien met de interne gebeurtenissen in andere landen.

De V.S. & EU probeerden tijdens de IAEA zitting, Iran genoeg onder druk te zetten om een gestoorde contract te tekenen. In hun voorstel stond dat Iran 10 JAAR al hun kernfaciliteiten zullen moeten sluiten zodat er zogenaamd geevalueerd kan worden of het "for peaceful purposes is". Een land moet wel TOTAAL GESTOORD zijn om zoiets te tekenen. Dan maar oorlog.

Victory
16-02-06, 20:53
Geplaatst door waterfiets
Als iemand die zich "Victory" noemt een topic over vrede opent weet je al genoeg ...
Ik ben voor rechtvaardigheid. Het is jouw zieke soort die dood en verderf zaait overal ter wereld.

Max Stirner
16-02-06, 21:36
Geplaatst door Victory
Ik wil waar ik recht op heb, en als iemand mij tegen probeert te houden, dat gaat hij lijden. Zo'n type ben ik.

Iran heeft gewoon recht op nucleaire energie. We hebben het zelf ontwikkeld. Het heeft ons bijna twintig jaar gekost, en niemand zal het van ons afpakken zelfs als we allemaal moeten sterven. Zo simpel.

Better to die a free man, than to live as a slave.




OK.

Beetje vreemd dat je voor andere Iraniers denkt te kunnen bepalen dat ze graag zouden sterven voor de natte droom van hun gekke leiders, maar goed.

Probleem is dus dat veel mensen niet geloven in de vreedzame intenties van Iran. Leg ns uit waarom ze dat wel zouden moeten doen....?

Victory
16-02-06, 21:43
Geplaatst door Max Stirner
OK.

Beetje vreemd dat je voor andere Iraniers denkt te kunnen bepalen dat ze graag zouden sterven voor de natte droom van die gekke leiders van jullie, maar goed.

Probleem is dus dat veel mensen niet geloven in de vreedzame intenties van Iran. Leg ns uit waarom ze dat wel zouden moeten doen....?
Het kan mij HELEMAAL NIKS schelen wat jij of je vriendjes geloven.

Er is een poll gehouden hierover. 74% zei door te willen gaan zelfs als er sancties komen. En volgens de IEA (International Energy Agency), kunnen sancties tegen Iran niet langer dan 18 maanden (maximaal) volgehouden worden, en dan zijn alle reserves van Europa op.

Drie keer raden wat er dan gebeurt als Iran dan als tegenactie doorgaat met de zogenaamde sancties 'tegen' iran. :D

MaRiaH
16-02-06, 21:49
Geplaatst door Victory
Ik ben voor rechtvaardigheid. Het is jouw zieke soort die dood en verderf zaait overal ter wereld.


:schok: "jouw zieke soort"?

Bof jij ff dat ik geen mod ben.. :wtf:
fascist.

David
16-02-06, 21:49
Geplaatst door Victory
Ik ben voor rechtvaardigheid. Het is jouw zieke soort die dood en verderf zaait overal ter wereld.


http://www.coc.nl/documents/1_IranHangingFlag.bmp

Max Stirner
16-02-06, 22:01
Geplaatst door Victory [/i]
[B]Het kan mij HELEMAAL NIKS schelen wat jij of je vriendjes geloven.


Dat geloof ik ook niet.

~Panthera~
16-02-06, 22:05
Geplaatst door MaRiaH
:schok: "jouw zieke soort"?

Bof jij ff dat ik geen mod ben.. :wtf:
fascist.



Moet gewoon kunnen. :ego:

Behalve als............. TJA. :moe:

MaRiaH
16-02-06, 22:06
Geplaatst door ~Panthera~
Moet gewoon kunnen. :ego:

Behalve als............. TJA. :moe:

Indeed.

Ik dacht het, jij zegt het..

~Panthera~
16-02-06, 22:08
Geplaatst door MaRiaH
Indeed.

Ik dacht het, jij zegt het..


T kan maar duidelijk zijn he ?

mark61
16-02-06, 22:14
Kom kom dames, we doen ff vrijheid van meningsuiting. Dat ding met van die grenzen. Voor sommigen dan, voor anderen niet.

MaRiaH
16-02-06, 22:16
Geplaatst door mark61
Kom kom dames, we doen ff vrijheid van meningsuiting. Dat ding met van die grenzen. Voor sommigen dan, voor anderen niet.


Valt fascisme onder de vrijheid van meningsuiting?
of onder het recht om te krenken?

Divine_70
16-02-06, 22:18
Geplaatst door Victory
Drie keer raden wat er dan gebeurt als Iran dan als tegenactie doorgaat met de zogenaamde sancties 'tegen' iran. :D

En dat , Victory, is nou precies de reden dat kindertjes als jou president niet vertrouwd zijn achter het rode knopje. :moe:

mark61
16-02-06, 22:19
Geplaatst door MaRiaH
Valt fascisme onder de vrijheid van meningsuiting?
of onder het recht om te krenken?

Dat valt onder Gesundes Volksempfinden. Daar moet alles voor wijken.

David
16-02-06, 22:59
Heeft Miss Teheran zich weer teruggetrokken in haar kleedkamer?

tukkersterror
16-02-06, 23:11
Geplaatst door Victory
China backs Iran's nuclear right

Beijing, Feb 16 - Chinese Foreign Ministry Spokesman Qin Gang said here Thursday that peaceful use of nuclear energy based on the Non-Proliferation Treaty (NPT) is an inalienable right of Iran and all countries.

Qin told reporters at his weekly press conference that China believes in resolving the crisis over Iran's nuclear program through diplomatic ways and in cooperation with the International community.

Iran has the right to enjoy peaceful nuclear energy based on the NPT regulations, he said.

China is against proliferation of nuclear weapons while believes Iran's nuclear issue should be peacefully settled within frameworks of the International Atomic Energy Agency (IAEA) through talks, Qin said.

He expressed hope that the parties to the crisis would exercise patience and prepare an atmosphere to settle the issue appropriately.

Tja maar het probleem is dat Iran meer uranium itopen wil verrijken dan ze nodig hebben voor een centrale's en willen een eigen centrifuge bouwen om uranium te verrijken en dat is nou juist het probleem, niet de centrales!!!

Maar pas maar op met China, want dat spul wat ze hebben is levens gevaarlijk!!!!

En nog een kleine waarschuwing als jij die citaten van Hitler er niet afhaalt plaatst ik alle teksen van de duivels versen op jouw pagina!!! :hihi:

mark61
16-02-06, 23:13
Geplaatst door David
Heeft Miss Teheran zich weer teruggetrokken in haar kleedkamer?

Ff een Heilig Pasteitje bakken.

tukkersterror
16-02-06, 23:33
Geplaatst door David
Heeft Miss Teheran zich weer teruggetrokken in haar kleedkamer?

Nee hoor hij zit stikem mee te kijken ff naar hem :zwaai:

Trouwens een leuke banner, zouden ze die in Iran ook hebben???

mark61
16-02-06, 23:37
Ik zou wel s een Brede Maatschappelijke Discussie willen houden over de montuurkeuze van de mollahs.

Victory
17-02-06, 00:16
De Nederlanders kunnen zich beter druk maken over alle problemen in Nederland (o.a. onderdrukking van allochtonen en buitenlanders).

mark61
17-02-06, 00:18
Geplaatst door Victory
De Nederlanders kunnen zich beter druk maken over alle problemen in Nederland (o.a. onderdrukking van allochtonen en buitenlanders).

Waarom gooi je dat bord dan vol met Irantopics? Dat leidt danig af.

gh.wille
17-02-06, 00:18
Geplaatst door mark61
Ik zou wel s een Brede Maatschappelijke Discussie willen houden over de montuurkeuze van de mollahs.

Wat zijn mollahs ?

Divine_70
17-02-06, 00:19
Geplaatst door Victory
De Nederlanders kunnen zich beter druk maken over alle problemen in Nederland (o.a. onderdrukking van allochtonen en buitenlanders).

Dit is een probleem in Nederland Victory, want we hebben ook Iraanse Nederlanders die gekke dingen zeggen. :knipoog:

mark61
17-02-06, 00:20
Geplaatst door gh.wille
Wat zijn mollahs ?

Iraanse geestelijken. Zoals o.a. te zien in Vicky's avatar.

Vroeger had ie er altijd één met zo'n giga dik plastic-hoornen montuur.

Handelsmerk. Die Zuidamerikaanse dictators hadden altijd van die puntige grote zwarte zonnebrillen. Communisten fondsbrilletjes.

Interessant onderwerp, ideologische brillen.

mark61
17-02-06, 00:22
Geplaatst door Divine_70
Dit is een probleem in Nederland Victory, want we hebben ook Iraanse Nederlanders die gekke dingen zeggen. :knipoog:

Een stuk of 2. Deze en die andere van de tv. De rest is volkomen normaal. Om van te schrikken bijna.

gh.wille
17-02-06, 00:24
Geplaatst door gh.wille
Wat zijn mollahs ?

Laat maar zitten ,ik heb het al gevonden schaam me dood dacht dat het
iets met het boek Tolkin de Hobit te maken had .
:nl:

Victory
17-02-06, 00:35
Het leven van een Nederlander is best wel eenzaam en saai. Daarom hebben jullie ons nodig... jullie hebben dan iets om over te kankeren, iets om over te denken, iets om over bang te zijn... dit soort shit krijg je nou als een ongelovige...

Denk er maar eens goed over na... hoe zou je leven eruit zien zonder mij...... heel saai ja... dus... kom en: :fplayer:

mark61
17-02-06, 00:36
Geplaatst door gh.wille
Laat maar zitten ,ik heb het al gevonden schaam me dood dacht dat het
iets met het boek Tolkin de Hobit te maken had .
:nl:

En dat durf je hardop te prikken. Lef, dat wel. :cheefbek:

gh.wille
17-02-06, 00:50
Geplaatst door mark61
En dat durf je hardop te prikken. Lef, dat wel. :cheefbek:

Wat is er mis mee ? Kijk je hoeft geen wandelende encyclopedie te zijn .
Het is hier al moeilijk genoeg met al die geestelijken .
Neem nou de R,K die hebben er al 6 met verschillende benamingen .
:knipoog:

gh.wille
17-02-06, 00:58
Geplaatst door mark61
Iraanse geestelijken. Zoals o.a. te zien in Vicky's avatar.

Vroeger had ie er altijd één met zo'n giga dik plastic-hoornen montuur.

Handelsmerk. Die Zuidamerikaanse dictators hadden altijd van die puntige grote zwarte zonnebrillen. Communisten fondsbrilletjes.

Interessant onderwerp, ideologische brillen.

Nog bedankt voor je uitleg,maar had het zelf al gevonden(makkelijk he tegenwoordig ff checken ).
En ik stommerd al die tijd gedacht dat die ene rabbijn Soetendorp was !
Maar zeg nou eens eerlijk ik zat vlak in de buurt.
:blij:

Victory
17-02-06, 00:59
Mollah (of Mullah) betekent in het Arabisch 'hij die met God is". Een Mollah is iemand die expert is op het gebied van Islamitische jurisprudentie, en veel kennis heeft over de Qor'aan en de naleveringen. Vaak wordt ook wel een geloofsleraar of een gebedsleider, mollah genoemd. In princiepe is dus elke Islamitische geleerde, een mollah.

gh.wille
17-02-06, 01:17
Geplaatst door Victory
Mollah (of Mullah) betekent in het Arabisch 'hij die met God is". Een Mollah is iemand die expert is op het gebied van Islamitische jurisprudentie, en veel kennis heeft over de Qor'aan en de naleveringen. Vaak wordt ook wel een geloofsleraar of een gebedsleider, mollah genoemd. In princiepe is dus elke Islamitische geleerde, een mollah.

Ik had het inmiddels al gevonden , het is zo iets als een proffessor op het geloofs gebied.

tukkersterror
17-02-06, 07:52
Geplaatst door Victory
De Nederlanders kunnen zich beter druk maken over alle problemen in Nederland (o.a. onderdrukking van allochtonen en buitenlanders).

tukkersterror
17-02-06, 07:59
Geplaatst door Victory
Het leven van een Nederlander is best wel eenzaam en saai. Daarom hebben jullie ons nodig... jullie hebben dan iets om over te kankeren, iets om over te denken, iets om over bang te zijn... dit soort shit krijg je nou als een ongelovige...

Denk er maar eens goed over na... hoe zou je leven eruit zien zonder mij...... heel saai ja... dus... kom en: :fplayer: Ja maar deze ongelovige heeft wel de vrijheid om te lezen wat hij wil te kijken wat hij wil en te zeggen wat hij wil!!!
In 1988 volgen The Satanic Verses (De Duivelsverzen) die tot een controverse op wereldschaal zouden leiden. Daarin is duidelijk de invloed te herkennen van Michail Bulgakow's klassieke Russische roman De Meester en Margarita. Het boek is als het ware een pirouette van de Koran en Bollywood.

Dit boek is in Rusland nu verfilmd ik heb de eerste 10 afleveringen gezien is perfect!!!

Bofko
17-02-06, 08:06
Geplaatst door Victory
Het leven van een Nederlander is best wel eenzaam en saai. Daarom hebben jullie ons nodig... jullie hebben dan iets om over te kankeren, iets om over te denken, iets om over bang te zijn...


´De andere kant´ heeft daar nog veel meer last van.
Ik zag tijdens cartoon-demonstraties in Iran spandoeken met teksten als `Jullie kunnen de islam niet van ons afnemen´ of zoiets.


Geplaatst door Victory

Denk er maar eens goed over na... hoe zou je leven eruit zien zonder mij...... heel saai ja... dus... kom en: :fplayer:

Hier heb je mbt dit forum niet helemaal ongelijk in.