PDA

Bekijk Volledige Versie : Als de leugen regeert



tukkersterror
16-02-06, 19:59
Hoi beste medebewoners op maroc.nl

Ik heb vandaag eens uitgezocht, wat nou echt was en wat propaganda.

Maak jullie niet druk ik deed zelf ook mee aan propaganda om mijn stukje te plaatsen dat op 28 maart Amerika Iran zou binnen vallen.
Stom van mij, het leek leuk nieuws zag het ergens staan op internet en dan is copy/paste wel heel makkelijk.
Andere stukjes heb ik laten checken door een paar oude dienst maten van mij, zo is het verhaal van Hamas die zou zijn uitgenodigd door Rusland ook volledig uit de duim gezogen.
Bronnen die te vertrouwen zijn verklaarde dat er in Rusland niemand aandenk om Hamas nu uit te nodigen, de reden die hij gaf, was simpel en duidelijk, Rusland zit in ondehandeling met een paar grote investeerders en kunnen nu hun markt goed draaid geen onstabielle factor gebruiken, verder is Rusland in het zuiden in gevecht met Georgia en Osetia.
Verder is het verhaal van de mogelijke aanslagen op homo's in Moscow wel een waar verhaal.
Ook de levering van Raketten aan Iran is een onwaar verhaal.

Maar nu heb ik die topics eens terug gelezen, waar wij elkaar voor uitmaken, we schelden elkaar de huid vol, we vertrouwen elkaar niet en we hebben zeker geen respect voor elkaar.
En dan maar klagen over anderen in de wereld omdat die elkaar ook niet vertrouwen.
Nou het is dus niet vreemd!!!

Zo dit was mijn eerste serieuse bericht en er zullen er nog wel meer volgen.

Nee, nee geen kritiek op jullie, hooguit een beetje koud water om ons allemaal waker te schudden dat wij geen haartje beter zijn dan de wereld leiders elders in de wereld.
Wij hebben nog een geluk, we kunnen elkaar afzeiken achter een computer, anoniem (voor leken)!!!
En het werkt verslavend!!!

Nou ik ga weer anderen pesten met mijn woorden.