PDA

Bekijk Volledige Versie : Veerman vreest vogelgriep in Nederland (Geen enkel beledigend land zal onbestraft...)



Wizdom
17-02-06, 23:44
Veerman vreest vogelgriep in Nederland
DEN HAAG - In Nederland is nog geen vogelgriep vastgesteld, maar minister Veerman van Landbouw maakt zich grote zorgen. Na afloop van het kabinetsberaad zei hij vrijdag „zijn hart vast te houden” voor de toekomst.

Veerman acht het vrijwel zeker dat het virus ook Nederland zal bereiken. Het is volgens hem niet meer de vraag of er vogelgriep komt, maar wanneer.

Vrijdag werd bekend dat de twee dood aangetroffen zwanen in de Flevopolder en Kampen in elk geval niet besmet zijn met het virus dat steeds verder oprukt. Eerder dook het op in onder meer Duitsland, Oostenrijk en Italië.

Ook een wilde eend in Frankrijk blijkt besmet met vogelgriep, zo meldden de Franse autoriteiten vrijdag aan de Europese Commissie. Nader onderzoek in een Brits laboratorium moet uitwijzen of de vogelgriep de gevreesde variant H5N1 betreft.

In Afrika heeft het vogelgriepvirus zich verder verspreid. De Wereldgezondheidsorganisatie WHO bevestigde vrijdag dat het op drie plaatsen in Egypte is gevonden; eerder werd het al vastgesteld in Nigeria.

De WHO sprak haar „grote ongerustheid” uit over de situatie in Roemenië. De bevolking in de landelijke gebieden loopt daar gevaar, meent de organisatie. Inmiddels zijn er 31 besmettingshaarden.

Een Nederlandse delegatie gaat maandag naar Brussel om te bespreken of het Nederlandse pluimvee zo snel mogelijk kan worden gevaccineerd tegen de vogelgriep. Het gaat dan om het commercieel gehouden pluimvee dat vrije uitloop naar buiten heeft, alsmede om kippen, eenden en kalkoenen die uit liefhebberij worden gehouden.

Veerman heeft toestemming nodig van de Europese Unie voor de inentingen. Hij zei vrijdag goede hoop te hebben die toestemming te krijgen. Bij vaccinatie duurt het drie weken voor de dieren immuun zijn voor het griepvirus. Hun vlees is na de vaccinatie ongeschikt voor consumptie.

Vanaf maandag zal de Algemene Inspectiedienst (AID) van het ministerie van Landbouw controleren of de ophokplicht voor buitenlopend commercieel pluimvee en hobbyvogels goed wordt nageleefd. In heel Nederland worden „enige tientallen” medewerkers ingezet, die voorlopig alleen voorlichting zullen geven, aldus een AID-woordvoerder vrijdag.

In de eerste week zijn de controles vooral gericht op voorlichting, maar daarna zullen er ook dwangsommen en boetes opgelegd worden.

Eind vorig jaar, toen een ophok- en afschermplicht gold in risicogebieden met veel trekvogels, trad de AID pas na een maand harder op. De vogelgriep was toen nog niet zo dichtbij als nu, aldus de woordvoerder.

~Panthera~
17-02-06, 23:47
Geen vogelgriep Nederlandse zwanen

***************************************
` De dode zwanen die de afgelopen dagen
in Nederland zijn gevonden hebben geen
vogelgriep.Een definitieve test wijst
dat uit.De twee zwanen waren gevonden
in Flevoland en bij Kampen.

Minister Veerman zei na de ministerraad
dat het onvermijdelijk lijkt dat er ook
hier vogelgriep opduikt.Het is niet de
vraag of,maar wanneer het virus in ons
land uitbreekt,zei hi

De minister wil alle kippen en eenden
die buiten lopen,laten inenten.Brussel
zal daar naar verwachting volgende week
mee instemmen.Maandag moet het pluimvee
worden opgehokt.Anders dan vorig jaar
worden overtreders nu sneller beboet.

MaRiaH
17-02-06, 23:49
geplaatst door Wizdom
Veerman vreest vogelgriep in Nederland (Geen enkel beledigend land zal onbestraft...)


Precies!
daarom zal het wereldwijd toeslaan... :moe:

Lees daarover de door jou geplaatste andere discussie.

David
17-02-06, 23:52
Het vogelgriepvirus heeft ook Iran bereikt, meldde de Iraanse veterinaire dienst dinsdag. De dodelijke H5N1-variant is vastgesteld bij 135 dode ganzen die in het noordwesten van het land werden gevonden.

Joesoef
17-02-06, 23:53
Geen zorgen, overal alles en iedereen krijgt er vroeg of laat mee te maken.

gh.wille
17-02-06, 23:55
Geplaatst door Wizdom
Veerman vreest vogelgriep in Nederland
DEN HAAG - In Nederland is nog geen vogelgriep vastgesteld, maar minister Veerman van Landbouw maakt zich grote zorgen. Na afloop van het kabinetsberaad zei hij vrijdag „zijn hart vast te houden” voor de toekomst.

Veerman acht het vrijwel zeker dat het virus ook Nederland zal bereiken. Het is volgens hem niet meer de vraag of er vogelgriep komt, maar wanneer.

Vrijdag werd bekend dat de twee dood aangetroffen zwanen in de Flevopolder en Kampen in elk geval niet besmet zijn met het virus dat steeds verder oprukt. Eerder dook het op in onder meer Duitsland, Oostenrijk en Italië.

Ook een wilde eend in Frankrijk blijkt besmet met vogelgriep, zo meldden de Franse autoriteiten vrijdag aan de Europese Commissie. Nader onderzoek in een Brits laboratorium moet uitwijzen of de vogelgriep de gevreesde variant H5N1 betreft.

In Afrika heeft het vogelgriepvirus zich verder verspreid. De Wereldgezondheidsorganisatie WHO bevestigde vrijdag dat het op drie plaatsen in Egypte is gevonden; eerder werd het al vastgesteld in Nigeria.

De WHO sprak haar „grote ongerustheid” uit over de situatie in Roemenië. De bevolking in de landelijke gebieden loopt daar gevaar, meent de organisatie. Inmiddels zijn er 31 besmettingshaarden.

Een Nederlandse delegatie gaat maandag naar Brussel om te bespreken of het Nederlandse pluimvee zo snel mogelijk kan worden gevaccineerd tegen de vogelgriep. Het gaat dan om het commercieel gehouden pluimvee dat vrije uitloop naar buiten heeft, alsmede om kippen, eenden en kalkoenen die uit liefhebberij worden gehouden.

Veerman heeft toestemming nodig van de Europese Unie voor de inentingen. Hij zei vrijdag goede hoop te hebben die toestemming te krijgen. Bij vaccinatie duurt het drie weken voor de dieren immuun zijn voor het griepvirus. Hun vlees is na de vaccinatie ongeschikt voor consumptie.

Vanaf maandag zal de Algemene Inspectiedienst (AID) van het ministerie van Landbouw controleren of de ophokplicht voor buitenlopend commercieel pluimvee en hobbyvogels goed wordt nageleefd. In heel Nederland worden „enige tientallen” medewerkers ingezet, die voorlopig alleen voorlichting zullen geven, aldus een AID-woordvoerder vrijdag.

In de eerste week zijn de controles vooral gericht op voorlichting, maar daarna zullen er ook dwangsommen en boetes opgelegd worden.

Eind vorig jaar, toen een ophok- en afschermplicht gold in risicogebieden met veel trekvogels, trad de AID pas na een maand harder op. De vogelgriep was toen nog niet zo dichtbij als nu, aldus de woordvoerder.

Wat heeft dit nou te maken met (geen enkel beledigend land zal onbestraft ) ??

~Panthera~
17-02-06, 23:56
Geplaatst door Joesoef
Geen zorgen, overal alles en iedereen krijgt er vroeg of laat mee te maken.


Volgens Wizdom alleen barbaren. :hihi:

MaRiaH
17-02-06, 23:57
Geplaatst door gh.wille
Wat heeft dit nou te maken met (geen enkel beledigend land zal onbestraft ) ??

Dat is makkelijk te raden... :jammer:

MaRiaH
17-02-06, 23:57
Geplaatst door Joesoef
Geen zorgen, overal alles en iedereen krijgt er vroeg of laat mee te maken.

daar maak ik me nu juist zorgen over.. :vreemd: :aanwal:

Wizdom
18-02-06, 00:00
Geplaatst door MaRiaH
daar maak ik me nu juist zorgen over.. :vreemd: :aanwal:

You better be a Muslim before Aazrael grabs your SOUL... Becuase after that it's too litle too late...

David
18-02-06, 00:01
Geplaatst door Wizdom
You better be a Muslim before Aazrael grabs your SOUL... Becuase after that it's too litle too late...


Is dat die van de smurfen?

Wizdom
18-02-06, 00:02
Geplaatst door David
Is dat die van de smurfen?

Nee... Maar hij kent geen genade voor GOD ONTKENNERS...

barfly
18-02-06, 00:05
Het mogen inmiddels duidelijk zijn dat Wizdom de wijsheid werkelijk in pacht heeft :p

Iglo
18-02-06, 00:06
Geplaatst door Wizdom
Nee... Maar hij kent geen genade voor GOD ONTKENNERS... Hoho, niet zo snel, ik ontken god niet, ik ben een trouw Pastafarian

Wizdom
18-02-06, 00:07
Geplaatst door barfly
Het mogen inmiddels duidelijk zijn dat Wizdom de wijsheid werkelijk in pacht heeft :p

Ik gun je je lol for the time being...

David
18-02-06, 00:09
Geplaatst door Wizdom
Nee... Maar hij kent geen genade voor GOD ONTKENNERS...


Ik word nu wel heel bang. Huiver, huiver!

barfly
18-02-06, 00:11
Geplaatst door Wizdom
Ik gun je je lol for the time being...

Wij zien eikander weer in hel!

David
18-02-06, 00:11
Geplaatst door Wizdom
Ik gun je je lol for the time being...


Arme schat! Echt al jouw hoop is gericht op allemaal goden en duvels die het straks allemaal voor je gaan oplossen, nietwaar? Is het zo hard nodig? Was alles tot nu toe zo'n grote teleurstelling? Lullig voor je.

Wizdom
18-02-06, 00:11
Geplaatst door David
Ik word nu wel heel bang. Huiver, huiver!

Ontkenners zijn bang op het uur NUL... Dan begint de ellende pas...

Wizdom
18-02-06, 00:13
Geplaatst door David
Arme schat! Echt al jouw hoop is gericht op allemaal goden en duvels die het straks allemaal voor je gaan oplossen, nietwaar? Is het zo hard nodig? Was alles tot nu toe zo'n grote teleurstelling? Lullig voor je.

Al het ongeloof deert mij niet... Een ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen daden...

Zorg maar goed voor je eigen CV...

David
18-02-06, 00:15
Geplaatst door Wizdom
Al het ongeloof deert mij niet... Een ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen daden...

Zorg maar goed voor je eigen CV...


Als het je niet deert, vanwaar dan die oneindige komedie die je hier opvoert?

Dutchguy
18-02-06, 00:16
Geplaatst door Wizdom
You better be a Muslim before Aazrael grabs your SOUL... Becuase after that it's too litle too late...
Je doet het er om he? :p

Wizdom
18-02-06, 00:17
Geplaatst door David
Als het je niet deert, vanwaar dan die oneindige komedie die je hier opvoert?

Dat is mijn vrijheid van meningsuiting... Weet je nog wel... Zonder iemand te beledigen...

David
18-02-06, 00:25
Geplaatst door Dutchguy
Je doet het er om he? :p


Tuurlijk doet 'ie dat! Gezellig toch, beetje steggelen met de jongens? :haha:

MaRiaH
18-02-06, 00:27
Geplaatst door Wizdom
You better be a Muslim before Aazrael grabs your SOUL... Becuase after that it's too litle too late...

Dat zeggen de christenen en de joden ook..

we zullen zien wie gelijk heeft...
Misschien ga jij wel eerst.. :haha:

gh.wille
18-02-06, 00:29
Geplaatst door MaRiaH
Dat is makkelijk te raden... :jammer:

Ja maar het is ook zo stom,en belachelijk net zo als de Orkaan die Amerika trof ,dat was ook de straf !
Vraag me nu af waarde grootste ''Zondaars '' wonen gezien de afschuwlijke natuur rampen in o.a Pakistan waar de straatarme bevolking werd getroffen ,maar waar ook de prijs op het hoofd van de (cartoonist ) vandaan komt .

Wizdom
18-02-06, 00:30
Geplaatst door MaRiaH
Dat zeggen de christenen en de joden ook..

we zullen zien wie gelijk heeft...
Misschien ga jij wel eerst.. :haha:

Zij hebben een groot nadeel... Wij hebben een groot voordeel...

Wij geloven in Mozes, Jezus en Mohamed (VZMH)...

Zij ontkennen minstens 1...

Wie 1 profeet ontkent... Ontkent alle Profeten...

David
18-02-06, 00:31
Geplaatst door Wizdom

Zij ontkennen minstens 1...

Wie 1 profeet ontkent... Ontkent alle Profeten...


Dat roep ik al jaren: als je Ria Brieffies stom vindt, mag je jezelf geen Dolly Dot fan noemen.

MaRiaH
18-02-06, 00:33
Geplaatst door Wizdom
Ontkenners zijn bang op het uur NUL... Dan begint de ellende pas...

Jij hebt zo n eng Godsbeeld..

alsof dat een tirannieke dominante vader die je een pak op je lazarus ( ;) ) geeft omdat je menselijk bent..
Een autoritaire leider.. die erop uit is je te straffen voor je daden , tenzij je de juiste groep aanhangt. Dan ben je sowieso gezegend..

Denk jij nu echt dat God of Allah of Jaweh zo simpel is?

:jammer:

Julien
18-02-06, 00:35
Geplaatst door David
Is dat die van de smurfen?

:lol: ! :D

MaRiaH
18-02-06, 00:36
Geplaatst door klaaskop
Ik denk niet dat je "geloof" telt, maar je daden ...
Erbarmen, medemenselijkheid, verdraagzaamheid. Dat zijn universele waraden van elke (waarachtige) godsdienst, en dat moet zich dan uiten in je dáden ...

Dat denk ik dus ook...

Wizdom
18-02-06, 00:39
Geplaatst door MaRiaH
Jij hebt zo n eng Godsbeeld..

alsof dat een tirannieke dominante vader die je een pak op je lazarus ( ;) ) geeft omdat je menselijk bent..
Een autoritaire leider.. die erop uit is je te straffen voor je daden , tenzij je de juiste groep aanhangt. Dan ben je sowieso gezegend..

Denk jij nu echt dat God of Allah of Jaweh zo simpel is?

:jammer:

The only REASON GOD has CREATED the HUMAN and the JINN is to WORSHIP GOD...

IF YOU WORSHIP GOD... YOU WILL BE LOVED AND BLESSED... IF YOU DENY GOD... YOU WILL BE PUNISHED AND CURSED...

THIS LIFE IS A TEST... DO YOU ACT RESPONSIBLE... DO YOU TAKE ACCOUNT FOR YOURE DEEDS... DO YOU WANNA BE GOOD OR DON'T YOU CARE... DO YOU DESERVE PARADISE OR DO YOU DESERVE HELL...

WHAT ARE YOURE DEEDS IN ABSOLUTE FREEDOM... HOW DO YOU PERFORM IN THE ABSOLUTE FREEDOM TEST...

Dutchguy
18-02-06, 00:43
Geplaatst door David
Tuurlijk doet 'ie dat! Gezellig toch, beetje steggelen met de jongens? :haha:
Oei, mag dat nog? Steggelen? :argwaan:

MaRiaH
18-02-06, 00:45
Geplaatst door Wizdom
The only REASON GOD has CREATED the HUMAN and the JINN is to WORSHIP GOD...

IF YOU WORSHIP GOD... YOU WILL BE LOVED AND BLESSED... IF YOU DENY GOD... YOU WILL BE PUNISHED AND CURSED...

THIS LIFE IS A TEST... DO YOU ACT RESPONSIBLE... DO YOU TAKE ACCOUNT FOR YOURE DEEDS... DO YOU WANNA BE GOOD OR DON'T YOU CARE... DO YOU DESERVE PARADISE OR DO YOU DESERVE HELL...

WHAT ARE YOURE DEEDS IN ABSOLUTE FREEDOM... HOW DO YOU PERFORM IN THE ABSOLUTE FREEDOM TEST...

Nou dan.
dan maakt het niet uit welke religie je aanhangt.. en eigenlijk ook niet of je gelovig bent of niet..

Ik verwacht niet dat je die laatste zin begrijpt, maar heb geen zin em toe te lichten.. ben een beetje :moe:

Bar
18-02-06, 00:46
Geplaatst door Wizdom
The only REASON GOD has CREATED the HUMAN and the JINN is to WORSHIP GOD...


Jouw god heeft overduidelijk een narcistisch-psychiatrische stoornis.

Wizdom
18-02-06, 00:48
Geplaatst door MaRiaH
Nou dan.
dan maakt het niet uit welke religie je aanhangt.. en eigenlijk ook niet of je gelovig bent of niet..

Ik verwacht niet dat je die laatste zin begrijpt, maar heb geen zin em toe te lichten.. ben een beetje :moe:

But ALLAH (SWT) didn't abandon us without giving us the message of how to do GOOD and to AVOID EVIL... What is LOVED by HIM and what is HATED by him...

So in reckognizing HIS message... Is a great GIFT of ALL...

Wizdom
18-02-06, 00:49
Geplaatst door Bar
Jouw god heeft overduidelijk een narcistisch-psychiatrische stoornis.

Het feit dat je zulks taal in je mond neemt zegt mij genoeg...

MaRiaH
18-02-06, 00:59
Geplaatst door Wizdom
But ALLAH (SWT) didn't abandon us without giving us the message of how to do GOOD and to AVOID EVIL... What is LOVED by HIM and what is HATED by him...

So in reckognizing HIS message... Is a great GIFT of ALL...

Ik geloof niet dat Allah (swt) haat kent..

dat is een puur menselijk primitief gevoel.

De kunst is te houden van dat wat je haat..

gh.wille
18-02-06, 01:48
Geplaatst door MaRiaH
Ik geloof niet dat Allah (swt) haat kent..

dat is een puur menselijk primitief gevoel.

De kunst is te houden van dat wat je haat..

Mooi gezegd .

:duim:

jochie
18-02-06, 08:17
Geplaatst door Wizdom
Veerman vreest vogelgriep in Nederland


Wizdom is anders

Tomas
18-02-06, 11:38
Geplaatst door MaRiaH
Ik geloof niet dat Allah (swt) haat kent..

dat is een puur menselijk primitief gevoel.

De kunst is te houden van dat wat je haat..

Onzin. Religie is er om jezelf als mislukkeling op alle fronten, toch superieur te kunnen voelen. Ieder mens zoekt naar erkenning.

contradictio
18-02-06, 12:09
Geplaatst door Tomas
Onzin. Religie is er om jezelf als mislukkeling op alle fronten, toch superieur te kunnen voelen. Ieder mens zoekt naar erkenning.

... en hoe verklaar je dat er tallozen zijn die op (bijna) alle fronten als geslaagd worden bestempeld en TOCH geloven en respect hebben voor De (geboden en verboden van De) Opperbouwmeester....

MaRiaH
18-02-06, 12:11
Geplaatst door Tomas
Onzin. Religie is er om jezelf als mislukkeling op alle fronten, toch superieur te kunnen voelen. Ieder mens zoekt naar erkenning.

het is geen onzin en heeft niets met religie te maken.
Lees nou es goed.
:p

Tomas
18-02-06, 12:22
Geplaatst door contradictio
... en hoe verklaar je dat er tallozen zijn die op (bijna) alle fronten als geslaagd worden bestempeld en TOCH geloven en respect hebben voor De (geboden en verboden van De) Opperbouwmeester....

Dat zijn kleine wonderen. Als ze al bestaan.

Tomas
18-02-06, 12:23
Geplaatst door MaRiaH
het is geen onzin en heeft niets met religie te maken.
Lees nou es goed.
:p

Geen zin in.

contradictio
18-02-06, 12:30
Geplaatst door Tomas
Dat zijn kleine wonderen. Als ze al bestaan.

misschien zijn het voor jouw "kleine wonderen" omdat je behoort tot de kring der "mislukkelingen op alle fronten" zoals je het zelf bewoordt..

MaRiaH
18-02-06, 12:30
Geplaatst door Tomas
Geen zin in.

dan niet.
zal het ananlyseren voor je..

haat is een primitieve emotie. (eens?)
mensen hebben primitieve gevoelens (eens?)
Sommige mensen zijn in staat deze primitieve gevoelens te doorgronden en daarom in staat tot vergeving ipv. haat. (eens?)

Als er een grote God is, dan is het onmogelijk dat deze zou haten..
aangezien hij boven de menselijke gevoelens staat.

snapt u?

Tomas
18-02-06, 12:31
Geplaatst door contradictio
misschien zijn het voor jouw "kleine wonderen" omdat je behoort tot de kring der "mislukkelingen op alle fronten" zoals je het zelf bewoordt..

OK, dan zij het grote wonderen. Jij je zin.

Tomas
18-02-06, 12:34
Geplaatst door MaRiaH
dan niet.
zal het ananlyseren voor je..

haat is een primitieve emotie. (eens?)
mensen hebben primitieve gevoelens (eens?)
Sommige mensen zijn in staat deze primitieve gevoelens te doorgronden en daarom in staat tot vergeving ipv. haat. (eens?)

Als er een grote God is, dan is het onmogelijk dat deze zou haten..
aangezien hij boven de menselijke gevoelens staat.

snapt u?

Dat is erg onreligieus. Dat is spritueel. Religie draait om een wraakzuchtige, kleinzielige en tamelijk domme edoch ongelukkigerwijs wel vrij machtige god. Daar vriendjes mee zijn kan dan je eigen zielige leventje ietsje opkrikken.

Max Stirner
18-02-06, 12:37
Geplaatst door Tomas
Dat is erg onreligieus. Dat is spritueel. Religie draait om een wraakzuchtige, kleinzielige en tamelijk domme edoch ongelukkigerwijs wel vrij machtige god. Daar vriendjes mee zijn kan dan je eigen zielige leventje ietsje opkrikken.


Toch kan je er nooit van op aan, dat ie ook altijd vriendjes met jou wil zijn. En als ie boos is, is dat per definitie je eigen schuld.

:p

MaRiaH
18-02-06, 12:42
Geplaatst door Tomas
Dat is erg onreligieus. Dat is spritueel. Religie draait om een wraakzuchtige, kleinzielige en tamelijk domme edoch ongelukkigerwijs wel vrij machtige god. Daar vriendjes mee zijn kan dan je eigen zielige leventje ietsje opkrikken.

daarom zei ik: tis niet religieus..


Persoonlijk denk ik dat religie spiritueel hoort te zijn..
zoals de bhoeddisten dat doen.

iedereen ervaart religie anders, ik vind het net als jij een lachertje dat de types als Wiz en Vic religie inzetten voor haat en superieuriteit.
Zij rechtvaardigen zelfs oorlog in de naam van hun God.

Jij noemt het opkrikken van zielige leventjes, ik noem het gebrek aan zelfinzicht... :cheefbek:

Tomas
18-02-06, 12:50
Geplaatst door Max Stirner
Toch kan je er nooit van op aan, dat ie ook altijd vriendjes met jou wil zijn. En als ie boos is, is dat per definitie je eigen schuld.

:p

Ruzie maken met je imaginaire vriendje win je bijna altijd.

Tomas
18-02-06, 12:52
Geplaatst door MaRiaH

Jij noemt het opkrikken van zielige leventjes, ik noem het gebrek aan zelfinzicht... :cheefbek:

Dat kan ook. Maar als Wiz dat wel had zou ie niet meer kunnen prikken. Niks meer eigenlijk. Dus dankzij zijn 'religie' leeft ie nog.

MaRiaH
18-02-06, 12:53
Geplaatst door Tomas
Dat kan ook. Maar als Wiz dat wel had zou ie niet meer kunnen prikken. Niks meer eigenlijk. Dus dankzij zijn 'religie' leeft ie nog.

dan zou het saai worden hier.. :melig:

contradictio
18-02-06, 14:17
Geplaatst door Tomas
OK, dan zij het grote wonderen. Jij je zin.


tunnel visie :hihi:

Good Kahuna
18-02-06, 14:46
Geplaatst door Tomas
Ruzie maken met je imaginaire vriendje win je bijna altijd.

Hmm, als kind speelde ik vroeger wel eens kaart met een denkbeeldig vriendje, en die versloeg me drie van de vijf keer. Maarja, ik speelde dan ook eerlijk.

Wide-O
18-02-06, 14:50
Geplaatst door Good Kahuna
Hmm, als kind speelde ik vroeger wel eens kaart met een denkbeeldig vriendje, en die versloeg me drie van de vijf keer. Maarja, ik speelde dan ook eerlijk.

Zit een levensles in volgens mij :D

Good Kahuna
18-02-06, 14:56
Geplaatst door Wide-O
Zit een levensles in volgens mij :D

Ach welnee, hij kreeg gewoon betere kaarten.