PDA

Bekijk Volledige Versie : Eerst een idioot in Pakistan, nu een in India



Joesoef
18-02-06, 08:29
zaterdag 18 februari 2006 uur.
Indiase minister: beloning op hoofd tekenaars spotprenten
ANP/AFP


LUCKNOW - Een minister van de Indiase deelstaat Uttar Pradesh heeft een beloning van 11,5 miljoen dollar uitgeloofd voor degene die een van de tekenaars van de omstreden spotprenten van de profeet Mohammed onthoofdt. Het aanbod, dat zaterdag nieuws was op de voorpagina's van Indiase kranten, komt van minister van minderhedenbelangen Mohammed Yacob Qureshi.


Qureshi zei vrijdag tijdens een massabijeenkomst in Meerut - 400 kilometer van de hoofdstad Lucknow van Uttar Pradesh - dat hij ‘de wreker’ 11,5 miljoen dollar en zijn gewicht in goud zou geven. ‘Moslims tolereren deze belediging niet. De dood aan Frankrijk. De dood aan Denemarken.’ De minister is niet van plan de beloning uit eigen zak te betalen: ‘Het geld zal worden betaald door de bevolking van Meerut.’ Hij herhaalde zijn aanbod zaterdag.

Een woordvoerder van de deelstaatregering zei dat de verklaring van de minister een ‘persoonlijke wens’ was en dat die niet in strijd was met overheidsregels. De gezaghebbende nationale organisatie van moslimgeleerden veroordeelde het uitloven van de beloning als ‘anti-islamitisch en anti-menselijk’.

Joesoef
18-02-06, 08:29
Van de kerktoren af met die idioten.

David
18-02-06, 08:33
Hoe komen die gasten aan al dat geld? Ik kan op 't moment hooguit acht tientjes op iemand's hoofd zetten. En een fles Calvin Klein.

Wide-O
18-02-06, 09:22
En ondertussen weer 11 doden in Libië :jammer:

Tomas
18-02-06, 09:49
Ik heb een Deen. En nu?

Wide-O
18-02-06, 09:58
Beweegt ie nog ?

Tomas
18-02-06, 10:01
Geplaatst door Wide-O
Beweegt ie nog ?

Shit. Was dat een eis?

Wide-O
18-02-06, 10:07
Het spelreglement stelt uitdrukkelijk dat je hem zelf moet koudmaken, en niet gewoon met het werk van anderen mag lopen te pronken.

Wat voor auto wou je eigenlijk ?

Tomas
18-02-06, 10:23
Geplaatst door Wide-O
Het spelreglement stelt uitdrukkelijk dat je hem zelf moet koudmaken, en niet gewoon met het werk van anderen mag lopen te pronken.

Wat voor auto wou je eigenlijk ?

Ik dacht meer aan iets millieu-vriendelijkers met dat geld. Een eigen trein of vliegtuig ofzo. Je weet wel, iets openbaarvervoer achtigs.

Mill
18-02-06, 10:57
Geregisseerde volkswoede, the gift that keeps on giving. :)

delirious
18-02-06, 10:57
Geplaatst door David
Hoe komen die gasten aan al dat geld? Ik kan op 't moment hooguit acht tientjes op iemand's hoofd zetten. En een fles Calvin Klein.

Snap ik ook niet.
Er zijn altijd wel roepies voor te vinden. :confused:

David
18-02-06, 10:59
Geplaatst door delirious
Snap ik ook niet.
Er zijn altijd wel roepies voor te vinden. :confused:


Misschien had 'ie de collecte voor die aardbeving slachtoffers gemist.

tukkersterror
18-02-06, 11:07
Geplaatst door David
Hoe komen die gasten aan al dat geld? Ik kan op 't moment hooguit acht tientjes op iemand's hoofd zetten. En een fles Calvin Klein. Van ons gekken die geld inzamelen om hun te helpen in moeilijke tijden. :hihi: