PDA

Bekijk Volledige Versie : Holocaust wedstrijd



Victory
18-02-06, 16:27
International cartoon contest-Holocaust
Where is The Border for western
"Liberty of Expression"?
aTheme: 1-Why should
the "Palestinian people" pay for
the "holocaust" story?
Number of Cartoons: 5 cartoons
Sending cartoons :
1)Sending original Cartoons through the post.
2)Sending cartoons by E –mail by format
JPG and DPI 200 to:[email protected]
Dimension: Min. A4 and Max. A3.
There will be no restriction in techniques of performance of cartoons.
Cartoons without name will also be accepted.
Deadline: May 15,.2006.
Awards: First prize :12000$
Second prize:8000$
Third Prize:5000$
+
12 Special Prize
Book of selected opuses will be send to all
the artists.
Address :
Iranian House of Cartoon
No. 60, Golnabi(ketabi) St.,Shariati Ave.
Tehran, I.R.Iran
Tel/Fax:(+98 21)2868600

http://www.irancartoon.com/110/ariel.gif

http://www.irancartoon.com/

tukkersterror
18-02-06, 17:10
Geplaatst door Victory

International cartoon contest-Holocaust
Where is The Border for western
"Liberty of Expression"?
aTheme: 1-Why should
the "Palestinian people" pay for
the "holocaust" story?
Number of Cartoons: 5 cartoons
Sending cartoons :
1)Sending original Cartoons through the post.
2)Sending cartoons by E –mail by format
JPG and DPI 200 to:[email protected]
Dimension: Min. A4 and Max. A3.
There will be no restriction in techniques of performance of cartoons.
Cartoons without name will also be accepted.
Deadline: May 15,.2006.
Awards: First prize :12000$
Second prize:8000$
Third Prize:5000$
+
12 Special Prize
Book of selected opuses will be send to all
the artists.
Address :
Iranian House of Cartoon
No. 60, Golnabi(ketabi) St.,Shariati Ave.
Tehran, I.R.Iran
Tel/Fax:(+98 21)2868600

http://www.irancartoon.com/110/ariel.gif

http://www.irancartoon.com/

Wat ben jij ook een echte gore klootzak om een Iraans cartoon vereniging, op deze wijze in het nieuws te brengen.
Gelukkig is deze club van cartoon liefhebbers ook aangesloten bij de overkoppelende organisatie, die wereldwijd verenigingen heeft, zo hier ook in Nederland!!!
Ik heb deze dan ook een mailtje gestuurd met een kopij van jouw schrijven!!!
De cartoon die jij vertoont komt van hun site en daar rusten auteursrechten op en afkomstig van de wereldtentoonstelling die daar werd gehouden!!!

Dit is namelijk de hele teks en de cartoon was de vraag wat Israel had geleerd van de holocaust, deze cartoon heeft niets te maken met een wedstrijd!!!



Attention
Regarding to clarification of the issue of "Holocaust" this website possibly will be closed by United States, in this case please refer to the following addresses:
www.adlroom.com
www.irfp.ir
www.sharifnews.com

no name!!!
International cartoon contest-Holocaust
Where is The Border for western
"Liberty of Expression"?
aTheme: 1-Why should
the "Palestinian people" pay for
the "holocaust" story?
Number of Cartoons: 5 cartoons
Sending cartoons :
1)Sending original Cartoons through the post.
2)Sending cartoons by E –mail by format
JPG and DPI 200 to:[email protected]
Dimension: Min. A4 and Max. A3.
There will be no restriction in techniques of performance of cartoons.
Cartoons without name will also be accepted.
Deadline: May 15,.2006.
Awards: First prize :12000$
Second prize:8000$
Third Prize:5000$
+
12 Special Prize
Book of selected opuses will be send to all
the artists.
Address :
Iranian House of Cartoon
No. 60, Golnabi(ketabi) St.,Shariati Ave.
Tehran, I.R.Iran
Tel/Fax:(+98 21)2868600

Goed lezen en als je iets copieer pak je alles van de tekst en niet zo als jij doet een gedeelte om je gelijk te halen!!!

Victory
18-02-06, 17:20
Can you spell loser? :giechel:

tukkersterror
18-02-06, 17:37
Geplaatst door Victory
Can you spell loser? :giechel: Ik wel ik maak mijn land en volk niet belachelijk, maar ken jij je talen???

предатель страны

Ik zal je de letters geven predatel stranje

Victory
18-02-06, 17:41
Ga zeker niet in een talen wedstrijd met mij, want dan verlies je zeker. :fpetaf:

tukkersterror
18-02-06, 18:21
Geplaatst door Victory
Ga zeker niet in een talen wedstrijd met mij, want dan verlies je zeker. :fpetaf:

Dat kan maar dan moet je wel even vertellen wat daar stond, dus neem de uitdaging van deze loser dan maar aan!!!

Victory
18-02-06, 18:38
Geplaatst door tukkersterror
Dat kan maar dan moet je wel even vertellen wat daar stond, dus neem de uitdaging van deze loser dan maar aan!!!
Je bent een verrader van je land. :hihi: En je bent een loser.

tukkersterror
18-02-06, 18:49
Geplaatst door Victory
Je bent een verrader van je land. :hihi: En je bent een loser.

Knap, heel knap!!! :fpetaf:

nl-x
18-02-06, 19:02
Heeft deze topic eigenlijk nog een nut anders dan het oproepen tot het kwetsen van een andere bevolkingsgroep?

Zo nee, prullenbak.

Victory
18-02-06, 19:05
Geplaatst door nl-x
Heeft deze topic eigenlijk nog een nut anders dan het oproepen tot het kwetsen van een andere bevolkingsgroep?

Zo nee, prullenbak.
Het is een internationaal wedstrijd waar iedereen aan mee mag doen en duizenden euro's kan winnen... als je geen engels kan lezen.

nl-x
18-02-06, 19:14
Een wereldwijde samenspanning om een bevolkingsgroep te beledigen. En alles voor geld... Klint mij anders erg Westers in de oren.

Je hebt me nog niet overtuigd Victory. Je bent zo begaan met jezelf dat je je niet realiseert dat je je verlaagt tot *hun* niveau.

Victory
18-02-06, 19:25
Geplaatst door nl-x
Een wereldwijde samenspanning om een bevolkingsgroep te beledigen. En alles voor geld... Klint mij anders erg Westers in de oren.

Je hebt me nog niet overtuigd Victory. Je bent zo begaan met jezelf dat je je niet realiseert dat je je verlaagt tot *hun* niveau.
Ach rot toch op man. Je bent zo westers ('hun') als wat. Lees je eigen bericht, pfft.

nl-x
18-02-06, 19:29
Geplaatst door Victory
Ach rot toch op man. Je bent zo westers ('hun') als wat. Lees je eigen bericht, pfft.
Op de teentjes getrapt? Paniek? Kom je niet meer uit je woorden?
Of besef je gewoon dat ik gelijk heb?

Als je niet hypocriet bent, en je bent tegen de Mohamed-afbeeldingen, dan ben je ook tegen deze wedstrijd.

Victory
18-02-06, 19:37
Geplaatst door nl-x
Op de teentjes getrapt? Paniek? Kom je niet meer uit je woorden?
Of besef je gewoon dat ik gelijk heb?

Als je niet hypocriet bent, en je bent tegen de Mohamed-afbeeldingen, dan ben je ook tegen deze wedstrijd.
Hypocriet? De hypocrieten zullen branden in het laagste niveau van hel. Pas maar op dat jij daar niet komt. Ik pas wel op mijzelf.

Deze actie is er voor om te laten zien hoe hypocriet het westen is (inclusief jij en je verwesterde, verslaafde & hoerenloppende hangmatties).

De straf voor het beledigen van de profeet (s) is strafbaar met de dood. Door je dwaling vergelijk jij deze twee dingen.

We leven in een land waar het verboden is om de holocaust te ontkennen, of twijfel te trekken aan het aantal.

Wizdom
18-02-06, 19:45
Geplaatst door nl-x
Heeft deze topic eigenlijk nog een nut anders dan het oproepen tot het kwetsen van een andere bevolkingsgroep?

Zo nee, prullenbak.

Ik zie nog steeds alleen een hypocriete nadruk "op de vrijheid van meningsuiting"...

Zolang dat zo blijft is de actie van Iran gerechtvaardigt....

ronald
18-02-06, 19:55
...ach...in Israel glimlachen ze om die zogenaamde cartoons... Besteed geen aandacht aan die mesjoegaas van vic. De aandacht vergroot alleen maar zijn kleine ego.

nl-x
18-02-06, 20:45
Geplaatst door Victory
Hypocriet? De hypocrieten zullen branden in het laagste niveau van hel. Pas maar op dat jij daar niet komt. Ik pas wel op mijzelf.

Deze actie is er voor om te laten zien hoe hypocriet het westen is (inclusief jij en je verwesterde, verslaafde & hoerenloppende hangmatties).

De straf voor het beledigen van de profeet (s) is strafbaar met de dood. Door je dwaling vergelijk jij deze twee dingen.

We leven in een land waar het verboden is om de holocaust te ontkennen, of twijfel te trekken aan het aantal.
Dat is natuurlijk gelul wat je nu zegt. Deze actie komt, jouw berichten een beetje kennende, als een excuus om je woede en haat te laten botvieren. Niet om te laten zien hoe hypocriet het westen is. En het westen is hypocriet. Daar hoef je mij echt niet op te wijzen.

Ik haat Israel. Ik haat het diep. De Joden in Israel begaan grote gruwedaden. En daarom haat ik Israel. Maar Israel staat niet gelijk aan holocaust-overlevers. En Jyllandsposten staat al helemaal niet gelijk aan holocaust-overlevers.

Ik laat mij niet verleiden. Het zou te makkelijk zijn om een groep mensen te pakken om iets wat ze niet hebben gedaan. Jij laat je blijkbaar wel verleiden. Al te graag zelfs.

nl-x
18-02-06, 20:46
Geplaatst door Wizdom
Ik zie nog steeds alleen een hypocriete nadruk "op de vrijheid van meningsuiting"...

Zolang dat zo blijft is de actie van Iran gerechtvaardigt....
Ik zie die hypocrisie ook. Ik zie alleen niet in hoe dat Iran rechtvaardigt.

nl-x
18-02-06, 20:48
Geplaatst door ronald
...ach...in Israel glimlachen ze om die zogenaamde cartoons... Besteed geen aandacht aan die mesjoegaas van vic. De aandacht vergroot alleen maar zijn kleine ego.
...ach... Israel zal het lachen wel vergaan. Haar kleine ego valt of staat met de schurkenstaten van de VS. Een land dat bijna bankroet is en overklommen gaat worden.

Wizdom
18-02-06, 21:02
Geplaatst door nl-x
Ik zie die hypocrisie ook. Ik zie alleen niet in hoe dat Iran rechtvaardigt.

Het gaat om het feit dat het WESTEN hypocriet is m.b.t. "Vrije Meningsuiting" ook als dat krenkend of beledigend zou zijn zoals in het laatste voorval. Nu heeft voor de hele affaire Ahmedijan de HOLOCAUST in twijfel getrokken en wil hij serieus een onderzoek instellen naar de "buitenproporionele" leiden van 1 enkele gemeenschap in een orgie van geweld in de 2e wereldoorlog. Zoals we weten had Hitler een obsessie met het GERMAANSE RAS en alles wat daarbuiten viel was inferieur en rijp voor de KAMPEN. In die zin is het opperen van een onderzoek naar het algehele leiden van de slachtoffers van de 2e wereldoorlog een legitieme oproep waarbij zoals in elke drama feiten en fictie uit elkaar gehouden kunnen worden. Deze oproep is om ondemocratische redenen afgewezen en derhalve is het hypocriet om een echte "BELEDIGING" gestoeld op fictie onder te brengen onder de noemer van "VRIJHEID van BELEDIGEN" en de andere onder te brengen onder "VERBODEN BELEDIGING"...

Victory
18-02-06, 21:09
Geplaatst door nl-x
Dat is natuurlijk gelul wat je nu zegt. Deze actie komt, jouw berichten een beetje kennende, als een excuus om je woede en haat te laten botvieren. Niet om te laten zien hoe hypocriet het westen is. En het westen is hypocriet. Daar hoef je mij echt niet op te wijzen.

Ik haat Israel. Ik haat het diep. De Joden in Israel begaan grote gruwedaden. En daarom haat ik Israel. Maar Israel staat niet gelijk aan holocaust-overlevers. En Jyllandsposten staat al helemaal niet gelijk aan holocaust-overlevers.

Ik laat mij niet verleiden. Het zou te makkelijk zijn om een groep mensen te pakken om iets wat ze niet hebben gedaan. Jij laat je blijkbaar wel verleiden. Al te graag zelfs.
lol, praat niet alsof je mij kent gozer. Je weet niks.

ronald
18-02-06, 21:10
Geplaatst door nl-x
...ach... Israel zal het lachen wel vergaan. Haar kleine ego valt of staat met de schurkenstaten van de VS. Een land dat bijna bankroet is en overklommen gaat worden.



Wat kan mij dit alles schelen? Ik ben niet zo'n looser die meent zich daarover te moeten uitspreken. Toont een lage ego-waarde. Get a life zou ik zeggen.

nl-x
18-02-06, 22:36
Geplaatst door ronald
Wat kan mij dit alles schelen? Ik ben niet zo'n looser die meent zich daarover te moeten uitspreken. Toont een lage ego-waarde. Get a life zou ik zeggen.
Dacht anders toch echt dat jij Israel's visie aan ons kwam uitleggen...

nl-x
18-02-06, 22:38
Geplaatst door Victory
lol, praat niet alsof je mij kent gozer. Je weet niks.
De vraag is: ken jij jezelf?

Victory
18-02-06, 22:44
Geplaatst door nl-x
De vraag is: ken jij jezelf?
Zielig figuur.

nl-x
18-02-06, 22:48
Geplaatst door Victory
Zielig figuur.
Held

MaRiaH
18-02-06, 22:55
:haha:

met jullie komen we er wel.. :p

Ongelovelijk
18-02-06, 22:58
Geplaatst door Victory
Hypocriet? De hypocrieten zullen branden in het laagste niveau van hel. Pas maar op dat jij daar niet komt. Ik pas wel op mijzelf.


Kan je het geloof hier nou niet buiten laten, het heeft er namelijk niets mee te maken, of wel. En hou op met mensen bang te maken waar je zelf niets over weet.

nl-x
18-02-06, 23:00
Het gaat over moslims, joden, hel, hemel en profeten. Voor de rest heeft het inderdaad weinig met het geloof te maken ;)
Ik snap je titel :P

TENACH
18-02-06, 23:00
Geplaatst door tukkersterror
Wat ben jij ook een echte gore klootzak om een Iraans cartoon vereniging, op deze wijze in het nieuws te brengen.
Gelukkig is deze club van cartoon liefhebbers ook aangesloten bij de overkoppelende organisatie, die wereldwijd verenigingen heeft, zo hier ook in Nederland!!!
Ik heb deze dan ook een mailtje gestuurd met een kopij van jouw schrijven!!!
De cartoon die jij vertoont komt van hun site en daar rusten auteursrechten op en afkomstig van de wereldtentoonstelling die daar werd gehouden!!!



Wat ben jij een kneusje. Schelden? :stout:
Zwak he, het lijkt net of vic het heeft over jouw heiligdom.
Je bent een schande voor de twentenaars.

PS: stuur ook een cc-tje naar CIDI vinden ze leuk.
:lol:

Joesoef
18-02-06, 23:02
Wat zijn eigenlijk de prijzen? 1e, 2e tm 7e hemel?

nl-x
18-02-06, 23:03
Geplaatst door Joesoef
Wat zijn eigenlijk de prijzen? 1e, 2e tm 7e hemel?
Nee... Amerikaanse dollars...
(Niet eens euro's!)

Victory
18-02-06, 23:04
Geplaatst door Ongelovelijk
Kan je het geloof hier nou niet buiten laten, het heeft er namelijk niets mee te maken, of wel.
Een moslim laat geloof nergens buiten.


En hou op met mensen bang te maken waar je zelf niets over weet.
Allah (swt) heeft ons alles duidelijk gemaakt in de Qor'aan.

~Panthera~
18-02-06, 23:04
Geplaatst door Joesoef
Wat zijn eigenlijk de prijzen? 1e, 2e tm 7e hemel?

Twee Friese doorlopers. :lachu:

Joesoef
18-02-06, 23:05
Geplaatst door nl-x
Nee... Amerikaanse dollars...
(Niet eens euro's!)


Fuck*ng loosers. Om in Californie over de balk te gooien zeker. Pleuro's zijn veel meer waard in Iran.

Joesoef
18-02-06, 23:05
Geplaatst door ~Panthera~
Twee Friese doorlopers. :lachu:


Klunen :hihi:

MaRiaH
18-02-06, 23:05
Geplaatst door nl-x
Nee... Amerikaanse dollars...
(Niet eens euro's!)

ja, ja.. van de VS dollars zijn ze niet vies.. :geld:

:hihi:

nl-x
18-02-06, 23:08
Betalen Denen ook met euro's eigenlijk?

~Panthera~
18-02-06, 23:09
Geplaatst door Joesoef
Klunen :hihi:


:lol: see ya at Bartlehiem. :hihi:

Wide-O
18-02-06, 23:10
Geplaatst door ~Panthera~
Twee Friese doorlopers. :lachu:

En een gratis setje dental floss. Anno 2006, mind.

~Panthera~
18-02-06, 23:11
Geplaatst door Wide-O
En een gratis setje dental floss. Anno 2006, mind.

Tsjwakka !! :hihi:

Wide-O
18-02-06, 23:11
Geplaatst door nl-x
Betalen Denen ook met euro's eigenlijk?

De drie Denen die nog hun huis uitdurven betalen nu met Zlotis geloof ik :melig2:

nl-x
18-02-06, 23:25
Hey Vic. Kan je nog inhoudelijk op iets ingaan? Daar doe ik het ten slotte voor. Of ben je hier enkel voor je minachtingen naar anderen?

Victory
18-02-06, 23:40
Geplaatst door nl-x
Hey Vic. Kan je nog inhoudelijk op iets ingaan? Daar doe ik het ten slotte voor. Of ben je hier enkel voor je minachtingen naar anderen?
Je mag kiezen uit twee dingen:
A. Hou je bek dicht.
B. Geef me nu (direct) een permanente ban.

Ik zie wel welke het wordt.

nl-x
18-02-06, 23:42
:melig:

Victory
19-02-06, 00:02
Geplaatst door nl-x
:melig:
:giechel: