PDA

Bekijk Volledige Versie : Gehandicapte man doodgeschoten door Zionisten



Victory
19-02-06, 00:43
Disabled Jenin man shot by troops

A young Palestinian man with learning disabilities has been shot dead by Israeli troops near the West Bank town of Jenin.

Mujahid al-Simadi, 20, was shot through the chest during a raid to arrest militants.

A 12-year-old boy was shot dead in the Jenin refugee camp three months ago during a stone-throwing protest.

Local residents said Mujahid al-Simadi had gone up to the troops with a toy gun and shouted that they should leave the village.

He was among a number of children who had surrounded a house occupied by Israeli soldiers and began to throw stones, Palestinian security sources said.

The soldiers opened fire from the house and Mujahid al-Simadi hit in the chest and died immediately, they said.

On Monday, Israeli troops shot and killed a 25-year-old Gaza woman near the border fence between the territory and Israel.

BBC

TENACH
19-02-06, 01:09
Geplaatst door Victory
Disabled Jenin man shot by troops

A young Palestinian man with learning disabilities has been shot dead by Israeli troops near the West Bank town of Jenin.

Mujahid al-Simadi, 20, was shot through the chest during a raid to arrest militants.

A 12-year-old boy was shot dead in the Jenin refugee camp three months ago during a stone-throwing protest.

Local residents said Mujahid al-Simadi had gone up to the troops with a toy gun and shouted that they should leave the village.

He was among a number of children who had surrounded a house occupied by Israeli soldiers and began to throw stones, Palestinian security sources said.

The soldiers opened fire from the house and Mujahid al-Simadi hit in the chest and died immediately, they said.

On Monday, Israeli troops shot and killed a 25-year-old Gaza woman near the border fence between the territory and Israel.

BBC

Ach ja, staatsterreur door de joden gaat de de tweede eeuw in.

Trouwens deden de nazi's ook, alleen duurde het maar kleine 5 jaar.

Victory
19-02-06, 01:25
Geplaatst door TENACH
Ach ja, staatsterreur door de joden gaat de de tweede eeuw in.

Trouwens deden de nazi's ook, alleen duurde het maar kleine 5 jaar.
Ik heb even uitgerekend, het gaat dus om 6575 doden per dag [alleen in kampen] (24/7 vermoorden, non-stop, voor precies 5 jaar). Hoeveel kampen waren er?

MaRiaH
19-02-06, 01:28
Geplaatst door Victory
Ik heb even uitgerekend, het gaat dus om 6575 doden per dag [alleen in kampen] (24/7 vermoorden, non-stop, voor precies 5 jaar). Hoeveel kampen waren er?

De groep vernietigingskampen waren:

Maly Trostenets in Wit-Rusland (naar schatting 200.000 - 500.000 doden)
Majdanek bij Lublin in Polen (naar schatting 300.000 - 350.000 doden)
Belzec in Polen (436.000 doden)
Sobibór in Polen (260.000 doden)
Treblinka in Polen (naar schatting 700.000 - 1 miljoen doden)
Chelmno (Duits:Kulmhof) in Polen (340.000 doden)
Auschwitz in Polen (naar schatting 1,1 miljoen doden)

de doden in de andere kampen en in de ghetto's zijn hier niet bijgeteld.

Voor de Tweede Wereldoorlog was het aantal Joden wereldwijd naar schatting ongeveer 18 miljoen. Na de holocaust waren daar nog ongeveer 12 miljoen van over.
:traan1:

Dat bespaart je je rekensom.

Victory
19-02-06, 01:39
Ben je joods?

Anyway, ik heb het verdeelt over de kampen, en dat betekent dat elke kamp 1000+ mensen heeft vermoord per dag (elke dag, 5 jaar lang).

Het moeten in ieder geval enorme kampen geweest zijn om zoveel mensen te doden per dag. Per dag, 1000 nieuwe mensen, dan 1000 mensen vermoorden, en de lichamen van deze 1000 verbranden.

Hmmm?

TENACH
19-02-06, 01:41
Geplaatst door MaRiaH
De groep vernietigingskampen waren:

Maly Trostenets in Wit-Rusland (naar schatting 200.000 - 500.000 doden)
Majdanek bij Lublin in Polen (naar schatting 300.000 - 350.000 doden)
Belzec in Polen (436.000 doden)
Sobibór in Polen (260.000 doden)
Treblinka in Polen (naar schatting 700.000 - 1 miljoen doden)
Chelmno (Duits:Kulmhof) in Polen (340.000 doden)
Auschwitz in Polen (naar schatting 1,1 miljoen doden)

de doden in de andere kampen en in de ghetto's zijn hier niet bijgeteld.

Voor de Tweede Wereldoorlog was het aantal Joden wereldwijd naar schatting ongeveer 18 miljoen. Na de holocaust waren daar nog ongeveer 12 miljoen van over.
:traan1:

Dat bespaart je je rekensom.

Een beetje kort door de bocht nietwaar. In die 5 jaar zijn er nogal wat joden die zelfmoord hebben gepleegd, daarnaast ...

natuurlijke dood: 1 jood per minuut: zeg maar ca. 1,9 miljoen joden per 5 jaar...

Hoeveel heb ik er nu? :argwaan:

En vervolgens als het 3 per minuut zijn?

Maar goed, je bent snel van begrip. :D

De groeten
19-02-06, 02:02
Geplaatst door Victory
Ben je joods?

Eigenlijk had ik me voorgenomen niet meer op Victory te reageren.

Maar 't is natuurlijk altijd wel prettig als een fanaat duidelijk laat zien dat-ie voor het onmenselijke kiest, en daarmee in zijn eigen voet schiet.

MaRiaH
19-02-06, 02:06
Geplaatst door Victory
Ben je joods?

Anyway, ik heb het verdeelt over de kampen, en dat betekent dat elke kamp 1000+ mensen heeft vermoord per dag (elke dag, 5 jaar lang).

Het moeten in ieder geval enorme kampen geweest zijn om zoveel mensen te doden per dag. Per dag, 1000 nieuwe mensen, dan 1000 mensen vermoorden, en de lichamen van deze 1000 verbranden.

Hmmm?

nee ik ben niet joods.

als je het verdeeld klopt het niet meer met de werkelijkheid.
Auswitch was het grootste vernietigingskamp daar werden aan het einde van de oorlog veel meer dan 1000 mensne per dag vermoord.

in de kleinere kampen kwamen ze niet aan die aantallen.

Heb je enig idee hoeveel treinen er 24/7 aan en af reden naar Auswitch om mensen aan te leveren? Wist je ook dat er wel 3000-5000 mensen per trein werden aangevoerd?

Als je werkelijk een berekening wil maken, is er voldoende informatie op internet beschikbaar.
Maar ga er ajb. respectvol mee om. Dit is gewoon een zwarte bladzijde uit de geschiedenis van de mensheid. Voor iedereen.

MaRiaH
19-02-06, 02:06
Geplaatst door TENACH
Een beetje kort door de bocht nietwaar. In die 5 jaar zijn er nogal wat joden die zelfmoord hebben gepleegd, daarnaast ...

natuurlijke dood: 1 jood per minuut: zeg maar ca. 1,9 miljoen joden per 5 jaar...

Hoeveel heb ik er nu? :argwaan:

En vervolgens als het 3 per minuut zijn?

Maar goed, je bent snel van begrip. :D

Kort door de bocht?
dit zijn feiten.

en voor de rest op jouw reactie: :kotsen:

tukkersterror
19-02-06, 09:28
Geplaatst door De groeten
Eigenlijk had ik me voorgenomen niet meer op Victory te reageren.

Maar 't is natuurlijk altijd wel prettig als een fanaat duidelijk laat zien dat-ie voor het onmenselijke kiest, en daarmee in zijn eigen voet schiet.

Kon hij maar een beetje beter richten dan had hij zichzelf door zijn kopgeschoten.

:engel: Kon hij zichzelf martelaar gaan noemen :engel: :ergleuk:

Max Stirner
19-02-06, 12:11
Geplaatst door Victory
Het moeten in ieder geval enorme kampen geweest zijn om zoveel mensen te doden per dag.


:denk:


Je bent echt n beetje dom.

Victory
19-02-06, 12:14
Geplaatst door Max Stirner
:denk:


Je bent echt n beetje dom.
Is dat een feit? Heeft het westen jou expertise ook gebruikt om de doden van WWII uit te rekenen?

:maffia:

Bofko
19-02-06, 12:17
Geplaatst door Victory

Het moeten in ieder geval enorme kampen geweest zijn om zoveel mensen te doden per dag.
Dat waren het ook.

Max Stirner
19-02-06, 12:28
Geplaatst door Victory

:maffia:


:zegniets:


Je bent echt n beetje dom.

kaassietoch
19-02-06, 12:30
Geplaatst door Victory
Ben je joods?

Anyway, ik heb het verdeelt over de kampen, en dat betekent dat elke kamp 1000+ mensen heeft vermoord per dag (elke dag, 5 jaar lang).

Het moeten in ieder geval enorme kampen geweest zijn om zoveel mensen te doden per dag. Per dag, 1000 nieuwe mensen, dan 1000 mensen vermoorden, en de lichamen van deze 1000 verbranden.

Hmmm?

Vic je bent een megool:

6 miljoen gedeeld door (5 kampen X 5 jaar x 365 dagen)=
6000000/(5 X 5 X 365)=
6000000/9125=657,5

En in dat rekensommetje gaan we er voor het gemak er maar van uit dat alleen in deze kampen de slachtoffers zijn gevallen.


Magoed het was dus een vernietigingsindustrie ja, of valt het toch wel mee?

Victory
19-02-06, 12:37
Geplaatst door kaassietoch
Vic je bent een megool:

6 miljoen gedeeld door (5 kampen X 5 jaar x 365 dagen)=
6000000/(5 X 5 X 365)=
6000000/9125=657,5

En in dat rekensommetje gaan we er voor het gemak er maar van uit dat alleen in deze kampen de slachtoffers zijn gevallen.


Magoed het was dus een vernietigingsindustrie ja, of valt het toch wel mee?
Inderdaad, maar dan bereken je alleen maar de joden. Zo ver zijn de westerlingen gehersenspoeld... dat ze niet eens de andere mensen meebereken.

Kijk maar eens wat er beweerd wordt over de totale aantal mensen die vermoord zijn in die kampen. Het laagste schatting daarvan ligt op 12 miljoen.

Victory
19-02-06, 12:42
Geplaatst door Victory
Inderdaad, maar dan bereken je alleen maar de joden. Zo ver zijn de westerlingen gehersenspoeld... dat ze niet eens de andere mensen meebereken.

Kijk maar eens wat er beweerd wordt over de totale aantal mensen die vermoord zijn in die kampen. Het laagste schatting daarvan ligt op 12 miljoen.
En ik rekende met 7 kampen. Maar er zijn er maar 5 blijkbaar... dat maakt de cijfers nog hoger dan mijn eerste berekening.

~Panthera~
19-02-06, 12:49
Geplaatst door Victory
En ik rekende met 7 kampen. Maar er zijn er maar 5 blijkbaar... dat maakt de cijfers nog hoger dan mijn eerste berekening.


Als het nu eens 6 miljoen MOSLIMS waren geweest, Vic, had je dan ook zo gereageerd ?

duende
19-02-06, 12:55
Geplaatst door Victory
Ben je joods?

Anyway, ik heb het verdeelt over de kampen, en dat betekent dat elke kamp 1000+ mensen heeft vermoord per dag (elke dag, 5 jaar lang).

Het moeten in ieder geval enorme kampen geweest zijn om zoveel mensen te doden per dag. Per dag, 1000 nieuwe mensen, dan 1000 mensen vermoorden, en de lichamen van deze 1000 verbranden.

Hmmm?

Nog steeds de geďndustrialiseerde moord op miljoenen in twijfel trekken?
Wel eens luchtfoto's van Auswitch gezien?

kaassietoch
19-02-06, 12:57
Geplaatst door Victory
En ik rekende met 7 kampen. Maar er zijn er maar 5 blijkbaar... dat maakt de cijfers nog hoger dan mijn eerste berekening.

Ik heb de rekensom, zoals ik al eerder zei, enigzins versimpeld. Zeg maar een beetje aangepast aan die geringe hersencapaciteit van je. Van jouw eerste berekening deugde al helemaal geen reet.

Maar was het nou een vernietigingsindustrie of niet?

Victory
19-02-06, 13:01
Geplaatst door ~Panthera~
Als het nu eens 6 miljoen MOSLIMS waren geweest, Vic, had je dan ook zo gereageerd ?
Kijk, ik wil heel eerlijk zijn met je. Ik voel echt voor de mensen die onterecht zijn vermoord door hitler zijn regering. Maar er zijn enkele dingen waar ik niet tegen kan:

1. De zionistische regime gebruikt dit om de onderdrukking van de Palestijnen goed te praten.
2. Het is strafbaar om het tegen te spreken, en veel mensen zijn opgesloten hiervoor.

Vooral num 2 is heel verdacht, wie zou er nou zoiets strafbaar maken als het een feit is? Dit zijn dezelfde trukjes die Saddam gebruikt heeft om daden uit te wissen. Wat voor logica zit daar achter als het niet de bedoeling is om geschiedenis feiten te veranderen?

En er zijn wat andere dingen waar ik niet tegen kan. Het gaat mij er niet om dat er mensen zijn vermoord, maar om de hele geloofshysterie dat er gecreeerd is hieromheen. Het lijkt wel de 'dark ages'.. heksenjacht naar iedereen die het niet met je eens is.

ronald
19-02-06, 13:04
Geplaatst door ~Panthera~
Als het nu eens 6 miljoen MOSLIMS waren geweest, Vic, had je dan ook zo gereageerd ?


Zo'n perverse geest........? Ik denk dat hij al nat wordt bij die gedachte.

duende
19-02-06, 13:05
Geplaatst door Victory
En ik rekende met 7 kampen. Maar er zijn er maar 5 blijkbaar... dat maakt de cijfers nog hoger dan mijn eerste berekening.

Na nog meer van jou gelezen te hebben kan ik niet ontkomen aan het beeld van Eichman. Ook zo een naar kil mannetje dat rekensommetjes maakte.

Er waren tientallen kampen. Vernietigingskampen en z.g. werkkampen. In bijde soorten kampen zijn slachtoffers gevallen. Als gevolg van moord op industriele schaal of als gevolg van uitbuiting. Anders denkenden werden naar specifieke kampen zoals Dachau of Neungamme gestuurd. Joden en zigeuners werden naar Auswitch, Bergen Belsen en Chelmo gebracht.

Victory
19-02-06, 13:07
Geplaatst door kaassietoch
Ik heb de rekensom, zoals ik al eerder zei, enigzins versimpeld. Zeg maar een beetje aangepast aan die geringe hersencapaciteit van je. Van jouw eerste berekening deugde al helemaal geen reet.

Maar was het nou een vernietigingsindustrie of niet?
Voor mij hoef je niks te simpliceren hoor. Ik heb vast wel wiskunde op een hoger niveau gestudeerd dan jij. Jij kan alleen niet verder dan de joden zien.

Als ik genoeg info had over deze kampen, dan had ik wel even max-capaciteit voor je berekent.

~Panthera~
19-02-06, 13:11
Geplaatst door Victory
Kijk, ik wil heel eerlijk zijn met je. Ik voel echt voor de mensen die onterecht zijn vermoord door hitler zijn regering. Maar er zijn enkele dingen waar ik niet tegen kan:

1. De zionistische regime gebruikt dit om de onderdrukking van de Palestijnen goed te praten.
2. Het is strafbaar om het tegen te spreken, en veel mensen zijn opgesloten hiervoor.

Vooral num 2 is heel verdacht, wie zou er nou zoiets strafbaar maken als het een feit is? Dit zijn dezelfde trukjes die Saddam gebruikt heeft om daden uit te wissen. Wat voor logica zit daar achter als het niet de bedoeling is om geschiedenis feiten te veranderen?

En er zijn wat andere dingen waar ik niet tegen kan. Het gaat mij er niet om dat er mensen zijn vermoord, maar om de hele geloofshysterie dat er gecreeerd is hieromheen. Het lijkt wel de 'dark ages'.. heksenjacht naar iedereen die het niet met je eens is.


Oke Vic, ik ben ook eerlijk tegen je : waarom zou je iets gaan ontkennen wat een FEIT is ?
Als je dat gaat doen, minimaal je het enorme leed wat het heeft veroorzaakt.
Dat zou jij ook niet willen, als je halve, zo niet hele familie uitgemoord was.
Dat heet COMPASSIE.

Dat het leed NU uitgebuit wordt, is een andere kwestie en staat daar los van.
Het is wel een GEVOLG, denk ik, want er is een heel VOLK door getraumatiseerd.
Dat op zich heeft ook gevolgen, tot ver na de oorlog.
Men WORDT daar ook paranoia van, en ja, wellicht zien de Joden ook op elke hoek een schaduw, die ze iets wil aandoen, terwijl het niet zo is, maar ook dat is een normaal gevolg van zoveel leed.
Het zou je sieren, als je dit zou snappen.
Het enigste wat je hoeft te doen, is je in te denken, hoe JIJ je zou voelen, als dit JOUW familie was overkomen.
Zo moeilijk is dat toch niet ?

En dat de Palesteinen de lul zijn, ook dat weten we.
En NEE, dat klopt voor geen ruk, en moet iets aan gedaan worden, dat ben ik met je eens.
Maar ook dat gekloot zal NOOIT worden opgelost door die eeuwige godvergeten haat die er nu is.
En dat geldt voor 2 kanten, daar ben ik het ook mee eens.
Ik ga zelfs zo ver, dat Israel degeen moet zijn die de hand zal moeten uitsteken, simpelweg omdat hun alle macht in handen hebben momenteel.

Am I right, or am I right ? ;)

Intisar28
19-02-06, 13:32
luister eens tukkersterror,het is en blijft een kind,geen enkel kind mag vermoord worden!!!!!!!!!!!!!als het een nederlands kind was geweest had je zeker niet zo gerageerd .

Foxcave1
19-02-06, 13:38
Geplaatst door Intisar28
luister eens tukkersterror,het is en blijft een kind,geen enkel kind mag vermoord worden!!!!!!!!!!!!!als het een nederlands kind was geweest had je zeker niet zo gerageerd .

Als het een nederlands kind was geweest?

Man hou op, die had van z'n ouders iets gekregen om zich te herineren.....

Daar was echt geen soldaat aan te pas gekomen hoor.

Victory
19-02-06, 13:50
Geplaatst door ~Panthera~
Oke Vic, ik ben ook eerlijk tegen je : waarom zou je iets gaan ontkennen wat een FEIT is ?
Als je dat gaat doen, minimaal je het enorme leed wat het heeft veroorzaakt.
Dat zou jij ook niet willen, als je halve, zo niet hele familie uitgemoord was.
Dat heet COMPASSIE.

Dat het leed NU uitgebuit wordt, is een andere kwestie en staat daar los van.
Het is wel een GEVOLG, denk ik, want er is een heel VOLK door getraumatiseerd.
Dat op zich heeft ook gevolgen, tot ver na de oorlog.
Men WORDT daar ook paranoia van, en ja, wellicht zien de Joden ook op elke hoek een schaduw, die ze iets wil aandoen, terwijl het niet zo is, maar ook dat is een normaal gevolg van zoveel leed.
Het zou je sieren, als je dit zou snappen.
Het enigste wat je hoeft te doen, is je in te denken, hoe JIJ je zou voelen, als dit JOUW familie was overkomen.
Zo moeilijk is dat toch niet ?

En dat de Palesteinen de lul zijn, ook dat weten we.
En NEE, dat klopt voor geen ruk, en moet iets aan gedaan worden, dat ben ik met je eens.
Maar ook dat gekloot zal NOOIT worden opgelost door die eeuwige godvergeten haat die er nu is.
En dat geldt voor 2 kanten, daar ben ik het ook mee eens.
Ik ga zelfs zo ver, dat Israel degeen moet zijn die de hand zal moeten uitsteken, simpelweg omdat hun alle macht in handen hebben momenteel.

Am I right, or am I right ? ;)
Iedereen in Iran heeft wel familie of vrienden die zijn gemarteld of gedood door de regime van de shah.

1. Het westen (inclusief de Nederlanders) hebben de Shah gesteund.
2. Er zijn heel veel mensen die de moordpraktijken van de Shah ontkennen. (who cares? en het is niet strafbaar)
3. Saddam zijn regime (again with western support) heeft meer dan een miljoen Iraanse mensen gedood en verkracht... op verschillende manieren (inc Chemische wapens (van de nederlanders)). Er zijn heel veel mensen (vooral arabieren) die ontkennen dat Saddam, onze mensen heeft vermoord... zelfs hier op de forum... mensen zoals Amoer... en er zijn heel veel mensen die het goedkeuren (who cares? en het is niet strafbaar). Er zijn mensen voor wie ik respect had, die in mijn gezicht mij vertelden dat ik gedood mag worden. Je wilt niet weten hoe dat voelt als het van mensen komt waar je respect voor had, en je ze als vrienden zag... maar waarom zou ik zulke dingen willen verbieden?
4. Waarom zou je iemand de gevangenis in gooien omdat iemand anders wat leed heeft meegemaakt, en er niet tegen kan? De meeste overlevenden zitten nu in bejaardenhuizen, en veel zijn al overleden.
5. De hele hitler kwestie en de zionisten staan niet los van elkaar totdat de zionisten ophouden met hun b/s.

Als ik mij goed herinner was het Karimi van Groenlinks die zei (op Ned2 ofzo.. een aantal jaren terug). Dat elke keer als ze in discussie gaan met de zionisten, dat de zionisten eerst beginning met een minuut stilte voor de holocaust doden, en vertellen dan de hele holocaust verhaal totdat alle nederlanders zijn dicht geklapt. En elke keer als er weer kritiek komt op hun praktijken, beginnen ze weer over de holocaust.

En het was Netanyahu op RTL5 die zei dat kritiek op "israel" gelijk is aan kritiek op joden, en de overlevenden van de holocaust en weet ik veel allemaal.

Europa heeft hun probleem opgelost door ze allemaal naar het middenoosten te sturen... maar nu hebben wij een probleem... een gestoorde buur die door de hele wereld gesteund wordt en elke dag nieuwe dreigementen stuurt... zien jullie dat op tv? nee... en komt het een keer wel hier op tv of in de krant.. dan mag dat wel omdat de 'joden recht hebben om te overleven'.

Zolang er bepaalde mensen misbruik blijven maken van de holocaust, zullen er driedubbel zoveel mensen zijn die de holocaust onderuit willen halen. Terecht of niet terecht. Maar dat is in ieder geval hun motivatie, en niet om overlevenden van de hitler tijdperk te kwetsen.

~Panthera~
19-02-06, 14:13
Geplaatst door Victory
Iedereen in Iran heeft wel familie of vrienden die zijn gemarteld of gedood door de regime van de shah.

Jij ook, Vic ?



1. Het westen (inclusief de Nederlanders) hebben de Shah gesteund.
2. Er zijn heel veel mensen die de moordpraktijken van de Shah ontkennen. (who cares? en het is niet strafbaar)
3. Saddam zijn regime (again with western support) heeft meer dan een miljoen Iraanse mensen gedood en verkracht... op verschillende manieren (inc Chemische wapens (van de nederlanders)). Er zijn heel veel mensen (vooral arabieren) die ontkennen dat Saddam, onze mensen heeft vermoord... zelfs hier op de forum... mensen zoals Amoer... en er zijn heel veel mensen die het goedkeuren (who cares? en het is niet strafbaar). Er zijn mensen voor wie ik respect had, die in mijn gezicht mij vertelden dat ik gedood mag worden. Je wilt niet weten hoe dat voelt als het van mensen komt waar je respect voor had, en je ze als vrienden zag... maar waarom zou ik zulke dingen willen verbieden?
4. Waarom zou je iemand de gevangenis in gooien omdat iemand anders wat leed heeft meegemaakt, en er niet tegen kan? De meeste overlevenden zitten nu in bejaardenhuizen, en veel zijn al overleden.
5. De hele hitler kwestie en de zionisten staan niet los van elkaar totdat de zionisten ophouden met hun b/s.

Als ik mij goed herinner was het Karimi van Groenlinks die zei (op Ned2 ofzo.. een aantal jaren terug). Dat elke keer als ze in discussie gaan met de zionisten, dat de zionisten eerst beginning met een minuut stilte voor de holocaust doden, en vertellen dan de hele holocaust verhaal totdat alle nederlanders zijn dicht geklapt. En elke keer als er weer kritiek komt op hun praktijken, beginnen ze weer over de holocaust.

En het was Netanyahu op RTL5 die zei dat kritiek op "israel" gelijk is aan kritiek aan joden, en de overlevenden van de holocaust en weet ik veel allemaal.

Europa heeft hun probleem opgelost door ze allemaal naar het middenoosten te sturen... maar nu hebben wij een probleem... een gestoorde buur die door de hele wereld gesteund wordt en elke dag nieuwe dreigementen stuurt... zien jullie dat op tv? nee... en komt het een keer wel hier op tv of in de krant.. dan mag dat wel omdat de 'joden recht hebben om te overleven'.

Zolang er bepaalde mensen misbruik blijven maken van de holocaust, zullen er driedubbel zoveel mensen zijn die de holocaust onderuit willen halen. Terecht of niet terecht. Maar dat is in ieder geval hun motivatie, en niet de joden die het mee hebben gemaakt te kwetsen.

Je hebt op een aantal punten gelijk, en ook weer niet eigenlijk, want was alles maar zo simpel.
Dat de Sjah gesteund werd door het "Westen" heb je gelijk in, maar in hoeverre had dat de steun van de "gewone burger" ?
Jij weet toch ook dat je, als gewone man in the street, geen fuck te vertellen hebt, ook hier niet ?
Je stemt 1 x in de 4 jaar, en thats it.
Als er een stel mongolen zitten, zoals nu, dan kun je het toch gewoon schudden ?
Dus om daar een heel volk verantwoordelijk voor te houden, gaat iets te ver, vind je niet ?
Alsof de Mafkels in de Arabische wereld door alle mensen daar gesteund worden.
Fuck zeg, ook daar geldt: je kunt geen ruk met een geweer in je nek.
Kijk maar naar SA, ik denk niet dat de gewone man daar ook maar iets te vertellen heeft, zolang de Fachts op de troon zitten.

Saddam idem dito, dat was een klootzak, inderdaad door het Westen in het zadel gezet, en wat mij betreft hadden ze hem 2 jaar na dato, toen duidelijk werdt wat ie van plan was, af mogen schieten, bij wijze van spreken, maar toen was het al te laat blijkbaar.
Maar ook daarin hebben jij en ik geen ruk in te vertellen gehad.
Vergeet dat nou even niet: er zijn anderen die aan de touwtjes trekken, en pissig op elkaar worden lijkt me precies wat ze willen.
Godvergeten kwaad worden ja, ben ik ook, maar dat lost ook geen ruk op.
Dat is ook de pest. Je zult met zijn allen toch verder moeten.
Inderdaad, in het verleden blijven hangen heeft ook geen zin.
Dat geld ook voor de Joden, om het over Zionisten helemaal maar niet te hebben, want in mijn ogen zijn die ook niet tof.
Maar goed, ze zijn er nu eenmaal, of we het leuk vinden of niet.
En om elke kritiek op Israel af te doen als "antisemitisme" is inderdaad ook klinkklare nonsens, want dat snoert inderdaad elke dialoog.
Maar daar hebben niet alleen Moslims last van.
Ook daar ligt een hoop oude shit die opgeruimd moet worden.
Maar je moet toch ergens beginnen ?
Je kunt hoog of laag blijven springen over het probleem wat het Midden Oosten nu heeft, maar het zal toch ooit opgelost moeten worden.
En oplossen doe je ook niet door mensen "weg" te wensen, of de zee in te drijven, want dat soort ''oplossingen'' hebben we al eens eerder gezien, en die waren gruwelijk.
We leven nu, en niet meer in het verleden, en dat geldt voor alle partijen in deze.
Hoe moeilijk soms ook.

En Vic, ik zou toch mijn vrienden iets zorgvuldiger uitkiezen. ;)
T is maar een hint.

Victory
19-02-06, 15:05
Geplaatst door ~Panthera~

Je bent een aardige persoon Panthera, maar de wereld zit niet zo simpel in elkaar. Ik geloof niet in de goedheid van de mens.

Als je te aardig bent, zullen mensen hier misbruik van maken. Het is een harde wereld, en ik geloof dat je nog harder moet zijn, wil je iets bereiken hier. Agressieve mensen bestrijd je niet met bloemen.

Emotie moet niet vergeten worden, maar logica is belangrijker.

sjaakie
19-02-06, 15:08
Geplaatst door Victory
Ben je joods?

Anyway, ik heb het verdeelt over de kampen, en dat betekent dat elke kamp 1000+ mensen heeft vermoord per dag (elke dag, 5 jaar lang).

Het moeten in ieder geval enorme kampen geweest zijn om zoveel mensen te doden per dag. Per dag, 1000 nieuwe mensen, dan 1000 mensen vermoorden, en de lichamen van deze 1000 verbranden.

Hmmm?

Auschwitz timeline

CBC News Online | January 25, 2005


By 1939, the Third Reich had ordered the arrest of so many Poles that existing local prisons could no longer handle the numbers. The Nazis decided they needed a prison in central Poland to deal with the huge numbers of arrested; Auschwitz was the result. It was originally meant to be a prison much like the other concentration camps the Nazis had set up through the 1930s.


A picture taken just after the liberation of Auschwitz-Birkenau by the Soviet army in January 1945, shows a group of children wearing concentration camp uniforms behind barbed wire fencing at the camp. (AP Photo/CAF)
Its special place in infamy followed from the Reich's decision to give the prison camp an added role – that of extermination camp. Before the war was over, Auschwitz would become the largest of the Nazi death camps – a brutal symbol of the unspeakable atrocities that collectively came to be known as the Holocaust.

The timeline:

May 1940 - The Nazis, on orders from Heinrich Himmler, establish a concentration camp in abandoned Polish army buildings in the suburbs of Oswiecim, a Polish city annexed to the Third Reich. Later that year, its name is changed to Auschwitz. It serves as the main camp – also known as "Auschwitz I." Arriving prisoners see the infamous phrase "Arbeit Macht Frei" (Work Shall Set You Free) written on the gate above the entrance.

1940-1941 - Poles and Jews living near Auschwitz are evicted, their homes demolished or taken over by SS guards.

September 1941 - First test of Zyklon B gas used to kill prisoners at Auschwitz.

October 1941 - The Nazis build a second camp three kilometres away from Oswiecim in the village of Brzezinka. This becomes known as the Auschwitz II-Birkenau camp (or simply "Birkenau"). By 1944, it held more than 90,000 prisoners. The majority of the mass exterminations at Auschwitz take place here.

January 1942 - First gas chamber goes into operation at Auschwitz.

1942 - The first prisoners at Auschwitz are largely Poles – people the Third Reich rounds up for being dangerous or subversive. Its early residents are academics, political leaders, scientists and cultural leaders. But in early 1942, Auschwitz assumes a new role. Jews begin to be sent here by the thousands.

March 31, 1942 - An SS order establishes a minimum work day at all concentration camps of 11 hours.

March to June 1943 - Four large crematorium buildings are built to carry out mass gassings. Gas chambers remain in operation until November 1944. At their peak, the crematoria could burn 20,000 bodies a day. The highest single day toll was 24,000.
1942 - 1944 - Auschwitz becomes the centre of the Nazi's "Final Solution" – the extermination of all Jews living in the parts of Europe occupied by the Third Reich. Jews arriving in packed railcars are selected right at the arrival platform by SS doctors as being "fit" or "unfit" for labour.

As many as 75 per cent of Jewish arrivals are declared "unfit" and are immediately sent to the gas chambers. More than half of those declared "fit" subsequently die from starvation, disease, forced labour, execution, torture or medical experiments. Dr. Josef Mengele, the most notorious of the SS doctors at Auschwitz, specializes in the study of twins and dwarfs.

The living conditions are unimaginable. Prisoners are assigned 700 to each barrack with little heating. Sanitation is completely inadequate. The barracks are swarming with vermin. Diarrhea is rampant. There is never enough food to sustain the hard labour demanded.

1942 - 1944 - The Auschwitz death camp expands further with the construction of 40 "sub-camps" that use slave labour at various industrial plants and farms around Auschwitz. The largest of these camps, "Buna," has 10,000 prisoners.

Visitors look at the crematorium at Auschwitz-Birkenau. (AP Photo/Czarek Sokolowski)
Oct. 7, 1944 - Hundreds of prisoners assigned to one of the crematoria at Auschwitz-Birkenau rebel, killing three guards and blowing up the crematorium and one of the gas chambers. The uprising fails and the prisoners are executed.

Late 1944 - The Soviet Red Army is closing in on Auschwitz. The SS begins destroying documents, demolishing buildings and planning for the evacuation of Auschwitz – all to try to eliminate evidence of war crimes.

Jan. 18, 1945 - The last serial number assigned in Auschwitz is tattooed on a German prisoner.

Jan. 18 to Jan. 21, 1945 - More than 50,000 prisoners are forced to evacuate Auschwitz and head west into Germany. Many thousands die from starvation or hypothermia in the subsequent "Death March" to other camps. Many others are executed when they fail to keep up. Most of the survivors end up in other concentration camps like Bergen-Belsen, Buchenwald and Dachau.

Jan. 27, 1945 - First Soviet soldiers (the 60th Army of the First Ukrainian Front) enter Auschwitz and liberate the 7,000 remaining prisoners. At least one million Jews were murdered at Auschwitz, along with 75,000 Poles, 20,000 Roma, 10,000 Russian POWs and tens of thousands of homosexuals and others. But these are only estimates. No firm counts were taken of the countless numbers who were sent straight to the gas chambers on arrival.

Sources: The Auschwitz-Birkenau Museum, The United States Holocaust Memorial Museum

~Panthera~
19-02-06, 15:10
Geplaatst door Victory
Je bent een aardige persoon Panthera, maar de wereld zit niet zo simpel in elkaar. Ik geloof niet in de goedheid van de mens.

Als je te aardig bent, zullen mensen hier misbruik van maken. Het is een harde wereld, en ik geloof dat je nog harder moet zijn, wil je iets bereiken hier. Agressieve mensen bestrijd je niet met bloemen.

Emotie moet niet vergeten worden, maar logica is belangrijker.


Dat is maar 1 kant, Vic, ik kan ook enorm hard zijn.
Ook ik heb de andere kant gezien, vergis je niet.
Maar ondanks alles, blijf ik, misschien tegen beter weten in, toch de zachtere kant verdedigen. ;)
En emoties zijn verdomde belangrijk Vic, 9 van de 10 keer handelen mensen toch echt vanuit hun emoties.
Soms goed, soms niet, soms zou ik iedereen met zijn kop tegen elkaar willen slaan, de fuckers.
Maar nog harder worden ? wat heeft het voor zin, Vic ?
You will loose you'r humanity, en dat is het ergste wat je kunt overkomen kerel.

Victory
19-02-06, 15:33
Geplaatst door ~Panthera~
Dat is maar 1 kant, Vic, ik kan ook enorm hard zijn.
Ook ik heb de andere kant gezien, vergis je niet.
Maar ondanks alles, blijf ik, misschien tegen beter weten in, toch de zachtere kant verdedigen. ;)
En emoties zijn verdomde belangrijk Vic, 9 van de 10 keer handelen mensen toch echt vanuit hun emoties.
Soms goed, soms niet, soms zou ik iedereen met zijn kop tegen elkaar willen slaan, de fuckers.
Maar nog harder worden ? wat heeft het voor zin, Vic ?
You will loose you'r humanity, en dat is het ergste wat je kunt overkomen kerel.
Een geschiedenis professor die 10 jaar de gevangenis in gaat omdat hij zegt dat er geen holocaust is geweest. Dat is toch ziek?

Irving on dock for denying Holocaust

Vienna, Feb 19 - British historian David Irving goes on trial in Vienna on Monday for denying the myth of Holocaust.

He may be punished by a 10-year prison sentence for his negationist views.

Irving, 67, was arrested last November in Austria on a 1989 warrant.

The warrant was issued by a Vienna court against Irving for denying at meetings in Austria around 1989 widespread claims that the Nazi regime used gas chambers in concentration camps.

Denying the Holocaust is illegal in Austria, as it is in Germany.

Irving has become renowened worldwide for efforts to prove that Adolf Hitler was not party to the Holocaust, that there were no gas chambers in Auschwitz, and that the number of Jews killed by the Nazis was wildly exaggerated.

He has been condemned by the courts several times, notably in Britain and Germany, and last year he was refused entry to New Zealand.

He is reportedly also banned from residing in Australia, Canada, Italy and South Africa as well as Germany.

In his book "Hitler's war" in 1977, Irving said the Nazi dictator did not know about the mass killings of Jews until 1943 and that he never ordered the Holocaust.

In 2000, Irving lost a high-profile libel case in London against US historian Deborah Lipstadt, who had called him a "Holocaust denier".

In that case, the defense claimed Irving had mistranslated documents and falsified statistics in his work.

The judge called Irving "a racist, an anti-semite and an active Holocaust denier," but last month Lipstadt told the BBC he should be released and allowed to go home so that he did not become a martyr.

"Generally, I don't think Holocaust denial should be a crime," she was quoted as saying on the BBC's website.

kaassietoch
19-02-06, 16:11
Geplaatst door Victory
Voor mij hoef je niks te simpliceren hoor. Ik heb vast wel wiskunde op een hoger niveau gestudeerd dan jij. Jij kan alleen niet verder dan de joden zien.

Als ik genoeg info had over deze kampen, dan had ik wel even max-capaciteit voor je berekent.

Geef nou gewoon eens onomwonden antwoord op de vraag: vernietigingsindustrie of niet?

tukkersterror
19-02-06, 18:52
Geplaatst door kaassietoch
Geef nou gewoon eens onomwonden antwoord op de vraag: vernietigingsindustrie of niet?

Volgens mij werden er nog meer mensen vermoord dan alleen Joden, mensen met een donkere huid zoals hongaren, Romenen, zigeuners, maar ook mensen zoals Nederlanders en zelfs enkele Duitsers!!!
Auschwitz had een max, 24.500, maar wat denk je van de mensen die door ondervoeding daar bij bosje sterven, medice testen op mensen, enz. enz. enz.

Het is en was een vernietigings kamp waar zelfs de Duitsers enkele jaren geleden hun excusses voor hebben aangeboden.

Ik snap dan ook niet dat bepaalde mensen met trots kunnen citeren uit mein kampf, terwijl zijn volk in deze oorlog ook ein unter mens was!!!

ronald
20-02-06, 03:54
Geplaatst door Victory
Een geschiedenis professor die 10 jaar de gevangenis in gaat omdat hij zegt dat er geen holocaust is geweest. Dat is toch ziek?




Ja hij is inderdaad ziek....


Al in 2000 is Irving in Londen veroordeeld wegens holocaustontkenning. Zoals hij zelf verklaarde: 'Ik zie geen enkele reden,' zei de historicus David Irving enkele jaren geleden tegen een gezelschap in Calgary, 'om smaakvol te zijn over Auschwitz. It is baloney. It is a legend. Ik beweer, en het is nogal smakeloos, dat er meer vrouwen stierven op de achterbank van Edward Kennedy's auto in Chappaquiddick, dan in een gaskamer in Auschwitz. Er lopen zo veel Auschwitzoverlevenden rond, het aantal neemt in de loop der jaren toe, wat biologisch gezien op zijn zachtst gezegd nogal vreemd is.' Voorafgaand een bezoek aan Australië merkt hij smalend op: 'They will wheel out all the so-called eyewitnesses'; hij gelooft niet in de echtheid van de ingebrande kampnummers die hem door ex-gevangenen getoond zijn en hij beweert dat overlevenden niet hebben geleden, 'per definitie niet, niet half zo veel als zij die stierven'. Hij zong voor zijn kleindochter het slaapliedje: 'I am a baby Arian, not Jewish or sectarian, I have no plans to marry, an ape or rastafarian.'

http://www.skepsis.nl/s-frames.html

Zielig figuur die zich te veel door zijn fobieen laat leiden.

blauwwit
20-02-06, 09:43
Eigenlijk ben ik het in deze discussie eens met victory.
Ik ben joods en zionistisch dus we redeneren vanuit totaal verschillende hoeken. Maar ik vind ook dat je gewoon vrijelijk over de holocaust moet kunnen praten. Juist door alles wat met de holocaust taboe te maken kun je er niet meer over te weten komen en wordt het als een totaal freak occurence buiten de realiteit geplaatst. Het verliest zo zijn betekenis en wordt een symbool in plaats van een realiteit. Ik vind dit ook niets met respect naar joodse of andere slachtoffers te maken hebben. Want juist in discussie en debat krijg je meer waarheid naar boven.
En wat zou extra waarheid ons opleveren? Nu niet zoveel meer, maar als het deksel niet zo snel op het lid was gegaan hadden we nog honderden/duizenden duitsers kunnen ontmaskeren die nu keurig in duitsland of zuid amerika wonen en die een aandeel hebben gehad in de holocaust. Maar ja we mogen niet over de holocaust praten, dus dat is allemaal geheim gebleven uit resprect voor de slachtoffers (ik snap wel dat het geheim gaat over het twijfelen aan de holocaust, maar omdat er dus geen discussie mag, blijft veel onder het matras liggen).
Daarnaast, ik heb niet het idee dat victory twijfelt aan de realiteit van de holocaust, maar aan de aantallen. En dat is in mijn ogen volstrekt legitiem. Het is overduidelijk dat de nazi's onwijze antisemieten waren en miljoenen joden hebben vermoord. Maar hoeveel precies? Is natuurlijk wel een interessante vraag, net als de vraag hoeveel russische en poolse niet-joodse burgers door de duitsers destijds zijn vernietigd.
Dat is dus een valide vraag: hoeveel joden zijn er precies vermoord door de duitsers? De huidige historische consensus is namelijk 5,1 miljoen joden, niet 6. Dit heeft mede te maken met het feit dat er in de kampen minder mensen lijken te zijn vermoord dan men aanvankelijk dacht, en ook dat er in bijvoorbeeld polen voor de oorlog niet 3 miljoen maar 2,3 miljoen joden leefden.
Anyway: het is overduidelijk dat de holocaust heeft plaatsgevonden, maar om hier een spreekverbod over te hebben is absurd. Sowieso extreem hypocriet van landen als duitsland en oostenrijk om de holocaust als taboe onderwerp te verklaren, want nu de heilige boon uithangen is natuurlijk wel heel cynisch.