PDA

Bekijk Volledige Versie : Britse moslims willen islamitische wetgeving



jochie
19-02-06, 09:01
LONDEN - Islamitische wetgeving (sharia) moet worden toegepast in hoofdzakelijk door moslims bewoonde Britse gebieden. Dat vindt 40 procent van de Britse islamieten, blijkt uit een zondag gepubliceerde enquête van de Britse krant The Sunday Telegraph. Van de ondervraagden is 41 procent tegen dergelijke moslimenclaves in Groot-Brittannië.

Van de vijfhonderd geënquêteerde islamieten zegt 60 procent dat Britse moslims steeds meer vervreemden van de Britse en westerse maatschappij. Een vijfde van de ondervraagden uitte zijn sympathie voor de gevoelens en motieven van de zelfmoordenaars die vorig jaar juli in Londen aanslagen pleegden. Wel keurde bijna iedereen de aanslagen zelf af.

De sharia, die zich baseert op onder meer de koran, is naar moderne westerse maatstaven discriminerend, vrouwvijandig en mensonterend. Zo kan diefstal worden vergolden met amputatie van een hand en op overspel (door de vrouw) staat steniging. De sharia wordt onder meer in Iran en Saoedi-Arabië toegepast.

Mark
19-02-06, 09:03
Wat vreemd, gisteren nog las ik hier dat het Britse model werkt, dat er geen ghettos zijn en dat het zoveel beter is dan op mainland europa.

888
19-02-06, 09:32
Ja.

jochie
19-02-06, 09:35
Geplaatst door Mark
Wat vreemd, gisteren nog las ik hier dat het Britse model werkt, dat er geen ghettos zijn en dat het zoveel beter is dan op mainland europa.

Vreemd.... waar las je dat?

Mark
19-02-06, 09:47
Geplaatst door jochie
Vreemd.... waar las je dat?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=175647

jochie
19-02-06, 09:56
Ik lees geen tegenstellingen.........

Er staat: "De relatieve kalmte in Groot-Brittannië na de cartoons is opmerkelijk. 40 procent van de 7 miljoen Londenaars is niet blank. Er zijn wijken met een grote concentratie moslims, maar er is geen echte gettovorming zoals in de Parijse voorsteden."

Dat vormt mijnsinsiens geen tegenstelling met: "Van de vijfhonderd geënquêteerde islamieten zegt 60 procent dat Britse moslims steeds meer vervreemden van de Britse en westerse maatschappij."

Of is er iets dat ik over het hoofd zie?

Mark
19-02-06, 10:01
Waarom de Britse pers Deense cartoons niet afdrukt

LONDEN, 16 februari (IPS) - De Britse pers blijft opvallend terughoudend in de crisis over de Deense spotprenten. Geen enkele krant, zelfs geen sensatiebeluste tabloid, drukte de cartoons van de profeet Mohammed af. "We zijn iets slimmer dan de Fransen .”

Kranten in België, Nederland, Noorwegen, Duitsland, Frankrijk en andere Europese landen hebben de cartoons gepubliceerd. Elk met hun eigen argumentatie. Bij de Belgische krant De Standaard heette het een statement voor de vrije meningsuiting, op de voorpagina. De Nederlandse krant de Volkskrant argumenteerde dat lezers het recht hadden om te weten waarover de discussie ging.

In Groot-Brittannië verschenen de cartoons in geen enkele krant. Niet omdat de hoofdredacteurs daarover afspraken maakten - er was zelfs geen georganiseerd overleg binnen de pers. Evenmin kwam er een richtlijn van de regering. De kranten beslisten elk op eigen houtje dat het beter was de cartoons niet te publiceren.

"Zonder onszelf bloemetjes toe te werpen: ik denk dat de Britten daar eerder pragmatisch in zijn en niet zo snel de ideologische toer opgaan", zegt Ian Jack, hoofdredacteur van Granta magazine, een Londens blad dat vier keer per jaar verschijnt en literatuur van bekende schrijvers combineert met reportages en fotodocumentaires. "De idee hier is dat publiceren zou neerkomen op een pose die weinig goeds uithaalde en waarschijnlijk veel ellende zou veroorzaken."

Wat dan met de vrijheid van meningsuiting? "Ik denk dat het Britse model succesvoller is dan het Franse als het op samenleven met mensen aankomt ", zegt de hoofdredacteur. Groot-Brittannië heeft geen etnisch geweld meer gekend sinds de rellen in Oldham en Bradford in 2001, toen Pakistaanse moslimjongeren en de politie een reeks veldslagen uitvochten. De spanning tussen de etnische groepen steeg na de aanslagen van 11 september, maar de gemoederen bedaarden snel. Zelfs na de bomaanslagen in de Londense Metro op 7 juli 2005, was er geen significante opstoot van geweld tegen moslims.

De relatieve kalmte in Groot-Brittannië na de cartoons is opmerkelijk. 40 procent van de 7 miljoen Londenaars is niet blank. Er zijn wijken met een grote concentratie moslims, maar er is geen echte gettovorming zoals in de Parijse voorsteden.
Een klein aantal Britse moslims kwam op straat om te protesteren tegen de cartoons, en een handvol mensen haalde provocatieve solgans boven. Ze werden onmiddellijk veroordeeld door de leiders van de moslimgemeenschap.
ukt

ik vind deze blabla over hoe succesvol hun model wel niet is nogal in tegenstelling zijn met dit bericht.

tenzij aparte sharia gebieden past in hun lijn van allochtonen ten koste van alles niet tegen het hoofd stoten.

jochie
19-02-06, 10:05
Geplaatst door Mark
ik vind deze blabla over hoe succesvol hun model wel niet is nogal in tegenstelling zijn met dit bericht.

tenzij aparte sharia gebieden past in hun lijn van allochtonen ten koste van alles niet tegen het hoofd stoten.

Ik zie de tegenstelling echt niet.

Er staat min of meer dat de kalmte van de Britten er voor zorgt dat er niets escaleert.

In het artikel van dit topic staat min of meer dat Britse moslims hun eigen wetten willen stellen.

Waar zit de tegenstelling?

Tomas
19-02-06, 10:08
Geplaatst door jochie
Ik zie de tegenstelling echt niet.

Er staat min of meer dat de kalmte van de Britten er voor zorgt dat er niets escaleert.

In het artikel van dit topic staat min of meer dat Britse moslims hun eigen wetten willen stellen.

Waar zit de tegenstelling?

Dat er in engeland ook escalaties plaats vinden. Bommen en riots. Alleen net ff nu niet. Althans niet zo heel erg. Als je die cartooneske demonstranten hebt gezien in london, zie je duidelijk hoe net zo ontspoord daar sommige moslims zijn. Deze wens tot sharia pas aardig in dat plaatje. Een bla bla verhaal over hoe goed het gaat in engeland dus niet.

Mark
19-02-06, 10:15
Als je het nu nog niet ziet dan kan ik je niet verder helpen.

tukkersterror
19-02-06, 10:38
Waar halen ze het lef vandaan om een land wat "democraties" lijk te zijn waar ze kunnen leven in vrede en zonder angst, te willen vervuilen met een wet zoals de Sharia is!!!
Deze 40% van de ondervraagden moesten zich diep schamen!!!

Ik roep de Britse regering op om deze groep eens voor 5 jaar naar Iran heen te sturen waar deze wet hoogtij viert.

Kunnen we over 5 jaar eens zien wat er nog over is van deze achtelijke groep pubbers!!! :schrik: Of ben ik nu te radicaal???

jochie
19-02-06, 10:46
Geplaatst door Mark
Als je het nu nog niet ziet dan kan ik je niet verder helpen.

Jij zegt dat er een tegenstelling is (dat noemt men standpunt, danwel propositie), maar onderbouwt dit niet (dat noemt men argumenteren). Ook geef je niet aan waar je die tegenstelling dan leest (bewijsvoering).

Ik vrees dat als je blijft bij het herhalen van je stelling (= standpunt = propositie), in plaats van het onderbouwen van je stelling (= argumenteren), mij inderdaad niet kunt helpen.

jochie
19-02-06, 10:48
Geplaatst door Mark
Wat vreemd, gisteren nog las ik hier dat het Britse model werkt, dat er geen ghettos zijn en dat het zoveel beter is dan op mainland europa.

Overigens, met bovenstaande opmerking impliceer je dat je het een slechte zaak vind dat moslims in Engeland vinden dat Islamitische wetgeving (sharia) moet worden toegepast.

Ook dat onderbouw je overigens niet.

amOer
19-02-06, 11:04
onzin! ze mogen blij zijn dat ze daar kunnen werken en studeren!

Mark
19-02-06, 11:10
Geplaatst door jochie
Jij zegt dat er een tegenstelling is (dat noemt men standpunt, danwel propositie), maar onderbouwt dit niet (dat noemt men argumenteren). Ook geef je niet aan waar je die tegenstelling dan leest (bewijsvoering).

Ik vrees dat als je blijft bij het herhalen van je stelling (= standpunt = propositie), in plaats van het onderbouwen van je stelling (= argumenteren), mij inderdaad niet kunt helpen.

:confused: je verwart mij met iemand anders denk ik

Invidia
19-02-06, 11:14
Geplaatst door amOer
onzin! ze mogen blij zijn dat ze daar kunnen werken en studeren!

Juist. Mensen moeten niet zo zeuren.

Mill
19-02-06, 11:26
Britse moslims willen islamitische wetgeving

Ik denk dat ze alleen rabiate vreemdelingenhaters achter dit voorstel krijgen. :)

Bar
19-02-06, 11:33
Uit: De Volkskrant Maandag, 18-04-2005

Uit een onderzoek in opdracht van Nova bleek onlangs dat bijna 50 procent van de ongeveer een miljoen in Nederland wonende moslims, de sharia boven de Grondwet vindt staan en ingevoerd wil zien in Nederland.

Tomas
19-02-06, 11:44
Van mij mag het. En wel zo dat iedereen die er voor stemt een document moet ondertekenen dat ie zich er ook in alle gevallen voor den eeuwigheid in zal schikken. Geen uitvluvhten. Niet beroepen op afvalligheid, onze echte grondwet, humaniteit of een of andere VN verdrag. En kinderen onder de 18 zijn gevrijwaard natuurlijk. Alleen voor volwassenen. Inclusief zedenpolitie in hun eigen wijken.

Dwaalspoor
19-02-06, 14:25
Geplaatst door Mark
Wat vreemd, gisteren nog las ik hier dat het Britse model werkt, dat er geen ghettos zijn en dat het zoveel beter is dan op mainland europa.

Verborgens stelling in je gedachtengang:

Als de meerderheid van een wijk uit moslims bestaat is er sprake van een ghetto.

Racisme? Superioriteitsgevoelens? Verkeerd geinformeerd?

Dwaalspoor
19-02-06, 14:31
Geplaatst door Tomas
Van mij mag het. En wel zo dat iedereen die er voor stemt een document moet ondertekenen dat ie zich er ook in alle gevallen voor den eeuwigheid in zal schikken. Geen uitvluvhten. Niet beroepen op afvalligheid, onze echte grondwet, humaniteit of een of andere VN verdrag. En kinderen onder de 18 zijn gevrijwaard natuurlijk. Alleen voor volwassenen. Inclusief zedenpolitie in hun eigen wijken.

''Als je ooit tot die groep hebt behoord mag je nooit meer tot onze groep behoren.''

Verschilt niet veel van een verbod op afvalligheid. Wees niet teleurgesteld of jaloers als mensen een eigen mening hebben en een eigen keuze maken.

jochie
19-02-06, 19:31
Geplaatst door Tomas
Van mij mag het. En wel zo dat iedereen die er voor stemt een document moet ondertekenen dat ie zich er ook in alle gevallen voor den eeuwigheid in zal schikken. Geen uitvluvhten. Niet beroepen op afvalligheid, onze echte grondwet, humaniteit of een of andere VN verdrag. En kinderen onder de 18 zijn gevrijwaard natuurlijk. Alleen voor volwassenen. Inclusief zedenpolitie in hun eigen wijken.

Voor een ieder die in Nederland woont: gewoon de Nederlandse wetten en zeden aannemen. Punt uit.

Tomas
19-02-06, 19:32
Geplaatst door Dwaalspoor
''Als je ooit tot die groep hebt behoord mag je nooit meer tot onze groep behoren.''

Verschilt niet veel van een verbod op afvalligheid. Wees niet teleurgesteld of jaloers als mensen een eigen mening hebben en een eigen keuze maken.

Heb je het tegen mij?

Tomas
19-02-06, 19:35
Geplaatst door jochie
Voor een ieder die in Nederland woont: gewoon de Nederlandse wetten en zeden aannemen. Punt uit.

Ik zal het proberen te ondertitelen voor je:

Diegene die de sharia willen, willen deze echt niet voor zichzelf, maar voor een ander. Voor jou en mij of hun afvallige sletterig dochter of die van de buurman. Zo'n document zullen ze dan ook nooit ondertekenen. Ze willen dat jij dat ondertekent. Zo werkt dat.

Seif
19-02-06, 19:47
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk
behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke
gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Alleen al daarom lijkt het me uitgesloten dat zoiets ooit in Nederland zal gebeuren. Of de moslimpopulatie moet zo sterk groeien dat ze met 75% in het parlement de grondwet kunnen wijzigen. Van mij mogen verschillende bevolkingsgroepen in hoge mate hun eigen cultuur en opvattingen koesteren, maar hier trek ik de grens.

Alhoewel, het lijkt me wel wat om al die Marokkaanse diefjes met hun afgehakte hand rond hun nek te zien rondlopen. :blij:

tukkersterror
19-02-06, 21:40
Geplaatst door Seif
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk
behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke
gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Alleen al daarom lijkt het me uitgesloten dat zoiets ooit in Nederland zal gebeuren. Of de moslimpopulatie moet zo sterk groeien dat ze met 75% in het parlement de grondwet kunnen wijzigen. :blij:

Ja en dan kan nog de koningin met het vetorecht het tegenhouden!!!

:jammer: Word er wel zo moe van!!!
:jammer: En dan zonder handjes in de wao?

Dwaalspoor
19-02-06, 21:58
Geplaatst door Tomas
Heb je het tegen mij?

Had je dat nog niet door dan?

Tomas
19-02-06, 22:04
Geplaatst door Dwaalspoor
Had je dat nog niet door dan?

Nee. Dat had jij dus nog niet door?

Dwaalspoor
19-02-06, 22:09
Geplaatst door Tomas
Nee. Dat had jij dus nog niet door?

Dan heb je het nu wel door, ga je nu daar inhoudelijk op reageren?

De groeten
19-02-06, 22:16
De grootste weerstand is er tegen reacties als deze (van Independent Online):


But radical cleric Omar Bakri Mohammed insisted on the BBC this morning that anyone who "insults a prophet" must be punished and executed.

That did not mean a vigilante murder, he insisted, but warned that any country which refused to put people on trial for such insults would have to "face the consequences".

Geen flauw idee hoe veel mensen daar achter staan. Dergelijke uitspraken maken het probleem wel meteen wereldwijd. En de weerstand ertegen ook.

Tomas
19-02-06, 22:31
Geplaatst door Dwaalspoor
Dan heb je het nu wel door, ga je nu daar inhoudelijk op reageren?

Als ik niet door heb dat je het tegen mij hebt, zou je daar uit op kunnen maken dat ik geen flauw idee hebt waar je het over hebt.

Dwaalspoor
19-02-06, 22:45
Geplaatst door Tomas
Als ik niet door heb dat je het tegen mij hebt, zou je daar uit op kunnen maken dat ik geen flauw idee hebt waar je het over hebt.

Als je het niet begreep zou het logischer zijn geweest om bij je eerste vraag dat meteen mee te delen en te vragen wat ik bedoel.

Tomas
19-02-06, 22:46
Geplaatst door Dwaalspoor
Als je het niet begreep zou het logischer zijn geweest om bij je eerste vraag dat meteen mee te delen en te vragen wat ik bedoel.

Kan. Ik dacht dat je de verkeerde had gequote. Kan toch ook, als je niks geen relevantie ziet? Of is dat niet logisch?

Cherry Bo
19-02-06, 22:48
Geplaatst door jochie
Britse moslims willen islamitische wetgeving (#)



Van de vijfhonderd geënquêteerde islamieten zegt 60 procent dat Britse moslims steeds meer vervreemden van de Britse en westerse maatschappij.





Ja, nee precies.

Men anticipeert daarop. Logisch.

Doet maar gelijk die sharia invoeren dan!

Dwaalspoor
19-02-06, 23:01
Geplaatst door Tomas
Kan. Ik dacht dat je de verkeerde had gequote. Kan toch ook, als je niks geen relevantie ziet? Of is dat niet logisch?

Verkeerd gedacht.

Tomas
19-02-06, 23:05
Geplaatst door Dwaalspoor
Verkeerd gedacht.

Ja, daar waren we al uit. De discussie was al ietsje verder. Over of het logisch is om te vragen of je het tegen mij had. Weet je nog? 't is alweer even geleden.

Dwaalspoor
19-02-06, 23:14
Geplaatst door Tomas
Ja, daar waren we al uit. De discussie was al ietsje verder. Over of het logisch is om te vragen of je het tegen mij had. Weet je nog? 't is alweer even geleden.

Mijn reaktie staat er nog. Ik wacht op jouw mededeling wat je gaat zeggen wat je precies niet begrijpt.

Tomas
19-02-06, 23:19
Geplaatst door Dwaalspoor
Mijn reaktie staat er nog. Ik wacht op jouw mededeling wat je gaat zeggen wat je precies niet begrijpt.

Mijn reactie dat ik geen idee hebt waar je het over hebt staat er toevallig ook nog. Bizar. Helemaal vergeten.

Dwaalspoor
19-02-06, 23:28
Geplaatst door Tomas
Mijn reactie dat ik geen idee hebt waar je het over hebt staat er toevallig ook nog. Bizar. Helemaal vergeten.

Als je niet vertelt wat je niet snapt kan ik je niet verder helpen.

Tomas
19-02-06, 23:31
Geplaatst door Dwaalspoor
Als je niet vertelt wat je niet snapt kan ik je niet verder helpen.

Dat laatste denk ik ook.

Bofko
19-02-06, 23:32
Interessante meta-discussie, hiero. :D

Dwaalspoor
19-02-06, 23:38
Geplaatst door Tomas
Dat laatste denk ik ook.

Verkeerd gedacht.

Cherry Bo
19-02-06, 23:46
(Zo benieuwd wie nou het laatste woord gaat krijgen.

Voor nu welterusten....

Ik kom om een uurtje of 04.00 nog wel even kijken. :tik: )

tukkersterror
19-02-06, 23:50
Geplaatst door Dwaalspoor
Verkeerd gedacht.

Ja hoor heb de film ook gezien, Cats and dogs!!!
Na het westen/oosten
na het moslim/christenen
na het cartoon/spotprent schandaal

Presenteren wij u nu de strijd der giganten

Hond en kat!!!! WAUW:hihi:

Dwaalspoor
20-02-06, 01:02
Geplaatst door tukkersterror
Waar halen ze het lef vandaan om een land wat "democraties" lijk te zijn waar ze kunnen leven in vrede en zonder angst, te willen vervuilen met een wet zoals de Sharia is!!!
Deze 40% van de ondervraagden moesten zich diep schamen!!!

Ik roep de Britse regering op om deze groep eens voor 5 jaar naar Iran heen te sturen waar deze wet hoogtij viert.

Kunnen we over 5 jaar eens zien wat er nog over is van deze achtelijke groep pubbers!!! :schrik: Of ben ik nu te radicaal???

Verbazingwekkend hoe snel men andersdenkenden op transport wil zetten. Doet me denken aan Stallin.

Cherry Bo
20-02-06, 21:58
Geplaatst door Dwaalspoor
Verbazingwekkend hoe snel men andersdenkenden op transport wil zetten. Doet me denken aan Stallin.

('Stalin' zul je bedoelen.)

Verbazingwekkend hoe menig 'andersdenkende' de thuiswereld van de 'men' prefereert boven de eigen.


Stel je niet zo an.

duende
20-02-06, 23:23
Geplaatst door jochie
LONDEN - Islamitische wetgeving (sharia) moet worden toegepast in hoofdzakelijk door moslims bewoonde Britse gebieden. Dat vindt 40 procent van de Britse islamieten, blijkt uit een zondag gepubliceerde enquête van de Britse krant The Sunday Telegraph. Van de ondervraagden is 41 procent tegen dergelijke moslimenclaves in Groot-Brittannië.

Van de vijfhonderd geënquêteerde islamieten zegt 60 procent dat Britse moslims steeds meer vervreemden van de Britse en westerse maatschappij. Een vijfde van de ondervraagden uitte zijn sympathie voor de gevoelens en motieven van de zelfmoordenaars die vorig jaar juli in Londen aanslagen pleegden. Wel keurde bijna iedereen de aanslagen zelf af.

De sharia, die zich baseert op onder meer de koran, is naar moderne westerse maatstaven discriminerend, vrouwvijandig en mensonterend. Zo kan diefstal worden vergolden met amputatie van een hand en op overspel (door de vrouw) staat steniging. De sharia wordt onder meer in Iran en Saoedi-Arabië toegepast.

Ik vind dat de inquisitie weer in ere moet worden hersteld en dat de paus de absolutistische heerschappij in heel Europa moet hebben.
Ook moeten we de t.v. afschaffen. Er staat niets over t.v. in den bijbel (ons heilig schrift..waag het niet te beledigen) dus dat moet wel door de duivel uitgevonden zijn. Trouwens we hebben geen t.v. meer nodig. We kunnen nu elke avond naar de openbare executies op het lokale dorps of stads plein. Iedere anders denkende onthoofden. Bekeren of sterven, haleluja en hossana in de hoogte. Alle problemen opgelost. We stenigen iedere overspelige vrouw. Mannen plegen nooit overspel, dus die hoeven niet bang te zijn. Ook de wurgpaal moet weer in ere worden hersteld opdat sodomieten hun gerechte straf niet zullen ontlopen. (prijst den Here, want hij is waarlijk de liefde).
AMEN
Sharia, Goddelijke wetten. Ieder wet op bijgeloof gebaseerd is fout. Het is gewoon triest dat er nog steeds een stelletje makke maar toch o, zo verscheurende schapen achter dit idee aanlopen. Verminken en doden..de beul mag het gelegitimeerd. Met een van staatwege betaald salaris. Je hoort mij niet zeggen:"pleurt op". Maar wel haalt uwe neuzen eens uit uwe heilige boeken en leg het oor wat minder te luisteren bij de imam of dominee of rabijn want zij vertellen u sprookjes. Stel dat niemand hun onzinnige interpretaties meer geloofd. Dan moeten ze nog gaan werken .....aaahhhhhh.
Het is ook mooi dat men wel symphatie kon opbrengen voor de gevoelens van de daders. Jammer dat ze geen symphatie voor de gevoelens van de slachtoffers konden opbrengen.
Hoe kweek je een staat in de staat? 2 religies met hun eigen wetten.
:gefeli:

Dwaalspoor
21-02-06, 12:27
Geplaatst door Cherry Bo
('Stalin' zul je bedoelen.)

Verbazingwekkend hoe menig 'andersdenkende' de thuiswereld van de 'men' prefereert boven de eigen.

Stel je niet zo an.

Wie zegt dat de thuiswereld van de andersdenkende anders is als die van diegenen die kritische mensen op transport willen zetten?

Ben jij een voorstander om andersdenkenden op transport te zetten?

Cherry Bo
21-02-06, 19:15
Geplaatst door Dwaalspoor
Wie zegt dat de thuiswereld van de andersdenkende anders is als die van diegenen die kritische mensen op transport willen zetten?

Ben jij een voorstander om andersdenkenden op transport te zetten?

Dramaqueen.

Dwaalspoor
21-02-06, 19:22
Geplaatst door Cherry Bo
Dramaqueen.

Aangenaam, mijn naam is Fikkie en ik blus brandjes.

Cherry Bo
21-02-06, 19:36
Geplaatst door Dwaalspoor
Aangenaam, mijn naam is Fikkie en ik blus brandjes.

Fikkie met zijn kleine pikkie. :ego:

Dwaalspoor
21-02-06, 19:49
Geplaatst door Cherry Bo
Fikkie met zijn kleine pikkie. :ego:

Waar het hart van vol is, stroomt de mond van over.

Cherry Bo
21-02-06, 20:08
Geplaatst door Dwaalspoor
Waar het hart van vol is, stroomt de mond van over.

Je brandweer avatar is werkelijk bloedstollend, geef ik toe. :duim:

Dwaalspoor
21-02-06, 22:46
Geplaatst door Cherry Bo
Je brandweer avatar is werkelijk bloedstollend, geef ik toe. :duim:

Je hebt je eerste reaktie verandert, waarom?

De groeten
21-02-06, 22:59
Meest toepasselijke bijnaam voor dwaalspoor is dus 'Zeikerd'...

Cherry Bo
24-02-06, 01:44
Geplaatst door Dwaalspoor
Je hebt je eerste reaktie verandert, waarom?

Je hebt je hele identiteit veranderd.

Eerst was je Zwarte Schaap en nu Dwaalspoor.

Waarom?