PDA

Bekijk Volledige Versie : 62-jarige blinde overgrootmoeder weer bevallen



Joesoef
19-02-06, 21:01
62-jarige blinde overgrootmoeder weer bevallen

Uitgegeven: 19 februari 2006 18:33
Laatst gewijzigd: 19 februari 2006 18:33

LOS ANGELES - In de Verenigde Staten is een 62-jarige blinde overgrootmoeder bevallen van een gezonde zoon. Ze is een van de oudste vrouwen ter wereld die een kind heeft gebaard, aldus artsen in de Californische stad Redding.

Janise Wulf, die blind is vanaf haar geboorte, was al moeder van twaalf kinderen. Ze heeft twintig kleinkinderen en drie achterkleinkinderen. Haar jongste telg kwam zaterdag met de keizersnee ter wereld, aldus haar artsen. De vrouw werd zwanger na kunstmatige inseminatie. Ze wilde met haar nieuwe echtgenoot nog een kind. Het stel had samen al een 3-jarig zoontje.


"Ik heb altijd van kinderen gehouden. Ik denk dat ik een betere ouder ben nu ik wat ouder ben", aldus de jonge moeder.

Joesoef
19-02-06, 21:03
Ze zag het ongelukje niet aankomen......

naam
19-02-06, 21:13
Geplaatst door Joesoef
Ze zag het ongelukje niet aankomen......

kunstmatig inseminatie ongelukje :melig:

Divine_70
19-02-06, 21:28
:verward: Jees, vind dit echt veel te ver gaan.
Ik vind dat ze een maximum aan leeftijd moeten hebben voor K.I

naam
19-02-06, 21:38
Geplaatst door Divine_70
:verward: Jees, vind dit echt veel te ver gaan.
Ik vind dat ze een maximum aan leeftijd moeten hebben voor K.I

:rood: Want? Is dat je oma, oohhh, je moeder goh wat leuk :tik:

Divine_70
19-02-06, 21:40
Geplaatst door naam
:rood: Want? Is dat je oma, oohhh, je moeder goh wat leuk :tik:

:jammer: Ik heb geen oma meer, die stierf op deze leeftijd, de ander haalde het niet eens om oma te worden.
Dat is dan ook meteen mijn verklaring waarom ik vind dat het verboden zou moeten worden.
Deze leeftijd is te hoog om nog kinderen op de wereld te zetten.

naam
19-02-06, 21:49
Geplaatst door Divine_70
:jammer: Ik heb geen oma meer, die stierf op deze leeftijd, de ander haalde het niet eens om oma te worden.
Dat is dan ook meteen mijn verklaring waarom ik vind dat het verboden zou moeten worden.
Deze leeftijd is te hoog om nog kinderen op de wereld te zetten.

:verdriet: Verbieden is een sterk iets. Sterk ontraden zou ik zeggen. Zij was trouwens zelfs een overgrootmoeder.

Divine_70
19-02-06, 21:55
Geplaatst door naam
:verdriet: Verbieden is een sterk iets. Sterk ontraden zou ik zeggen. Zij was trouwens zelfs een overgrootmoeder.

Maar ik meen het wel, dit zou niet moeten mogen.
Dat kind zal grootkans zonder moeder opgroeien.
Een vrouw van die leeftijd moet maar accepteren dat het niet meer redelijk is om nog een kind de wereld in te zetten.
Die moet gewoon lekker oma zijn.
Wel is er sprake van abortus bij geestelijk gehandicapten en drugsverslaafden, en dit zou wel acceptabel zijn ? Noway.

gh.wille
19-02-06, 21:57
Geplaatst door Divine_70
:jammer: Ik heb geen oma meer, die stierf op deze leeftijd, de ander haalde het niet eens om oma te worden.
Dat is dan ook meteen mijn verklaring waarom ik vind dat het verboden zou moeten worden.
Deze leeftijd is te hoog om nog kinderen op de wereld te zetten.

Er zit wel wat in in jou redenering, maar hoe wou je dat waarmaken ?
Zelf had ik ook graag kleinkinderen gehad ,maar helaas mijn enige dochter wil nu zelf geen kinderen meer na miskraam , en ik kan haar moeilijk vragen om alsnog voor mij .....
Stel dat ze het toch zou willen ze is nu 37 jaar , maar ik bedoel over 2 jaar of zo .Waar gaan we de grens leggen , ennechu uch hoe moet dat dan met de mannen ?
:wink:

~Panthera~
19-02-06, 21:59
De grens voor K.I. hier in Nederland ligt op 42 jaar.
Via een reguliere instelling (ziekenhuis etc) dus.

Divine_70
19-02-06, 22:03
Geplaatst door gh.wille
Er zit wel wat in in jou redenering, maar hoe wou je dat waarmaken ?
Zelf had ik ook graag kleinkinderen gehad ,maar helaas mijn enige dochter wil nu zelf geen kinderen meer na miskraam , en ik kan haar moeilijk vragen om alsnog voor mij .....
Stel dat ze het toch zou willen ze is nu 37 jaar , maar ik bedoel over 2 jaar of zo .Waar gaan we de grens leggen , ennechu uch hoe moet dat dan met de mannen ?
:wink:

Voor mij ligt de grens toch echt bij 40 a 45 jaar.
Daarna is de kans op een kind met een aangeboren afwijking al zienderogen toegenomen.
Vind het heel erg jammer voor je dat je geen kleinkinderen hebt.
Maar kan haar keuze ook best begrijpen.
Dit is op zich best een lastig onderwerp.
Wat betreft de mannen, die blijven nodig, al is het maar om de KI te kunnen realiseren. :hihi: :knipoog:

naam
19-02-06, 22:28
Geplaatst door Divine_70
Voor mij ligt de grens toch echt bij 40 a 45 jaar.
Daarna is de kans op een kind met een aangeboren afwijking al zienderogen toegenomen.
Vind het heel erg jammer voor je dat je geen kleinkinderen hebt.
Maar kan haar keuze ook best begrijpen.
Dit is op zich best een lastig onderwerp.
Wat betreft de mannen, die blijven nodig, al is het maar om de KI te kunnen realiseren. :hihi: :knipoog:

Zit wel wat in. Gelukkig dat wij mannen in mindere mate met dit soort dilemma's te maken hoeven krijgen. Wij blijven maar :nijn:

Divine_70
19-02-06, 22:29
Geplaatst door naam
Zit wel wat in. Gelukkig dat wij mannen in mindere mate met dit soort dilemma's te maken hoeven krijgen. Wij blijven maar :nijn:

Al is het maar in een steriel buisje met alleen je nummer op het etiket. :lol:

naam
19-02-06, 23:15
Geplaatst door Divine_70
Al is het maar in een steriel buisje met alleen je nummer op het etiket. :lol:


:p zo :jammer: dit.

Divine_70
19-02-06, 23:18
Geplaatst door naam
:p zo :jammer: dit.

:fpuh: Tja, soms doet de waarheid best een beetje zeer he. :stout:

Cherry Bo
19-02-06, 23:23
Geplaatst door gh.wille
Er zit wel wat in in jou redenering, maar hoe wou je dat waarmaken ?
Zelf had ik ook graag kleinkinderen gehad ,maar helaas mijn enige dochter wil nu zelf geen kinderen meer na miskraam , en ik kan haar moeilijk vragen om alsnog voor mij .....
Stel dat ze het toch zou willen ze is nu 37 jaar , maar ik bedoel over 2 jaar of zo .Waar gaan we de grens leggen , ennechu uch hoe moet dat dan met de mannen ?
:wink:

Nou vooruit.

We geven de dochter van Gh. nog 10 jaar bedenktijd.

Alléén jouw dochter hè? Omdat we je kennen, van het forum.