PDA

Bekijk Volledige Versie : Bont.



Divine_70
20-02-06, 13:45
Beyoncé Knowles wordt overstelpt met haatmails van dierenrechtenactivisten, omdat haar modelabel House Of Dereon chincillapels, konijnenvacht en nertsbont gebruikt. De kantoren van Beyoncé's platenlabel worden overspoeld door boze e-mails van antibontactivisten, die vorige week extra op hun tenen getrapt werden toen Beyoncé op de première van haar nieuwe film 'The Pink Panther' roze nerts droeg.

Karkassen
"De actievoerders dreigen ermee karkassen te dumpen voor de kantoren of voor het huis van Beyoncé. We hebben een boel post gekregen en onze receptionisten moesten enkele onprettige telefoontjes incasseren", aldus een medewerker van het platenlabel in de Daily Express.

Dierenrechtenorganisatie PETA zegt dat Beyoncé "profiteert van de gewelddadigste en bloedigste industrie op Aarde en dat ze beschaamd zou moeten zijn".

20/02/06 10u27

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_113879.jpg

tukkersterror
20-02-06, 14:08
Geplaatst door Divine_70
Beyoncé Knowles wordt overstelpt met haatmails van dierenrechtenactivisten, omdat haar modelabel House Of Dereon chincillapels, konijnenvacht en nertsbont gebruikt. De kantoren van Beyoncé's platenlabel worden overspoeld door boze e-mails van antibontactivisten, die vorige week extra op hun tenen getrapt werden toen Beyoncé op de première van haar nieuwe film 'The Pink Panther' roze nerts droeg.

Karkassen
"De actievoerders dreigen ermee karkassen te dumpen voor de kantoren of voor het huis van Beyoncé. We hebben een boel post gekregen en onze receptionisten moesten enkele onprettige telefoontjes incasseren", aldus een medewerker van het platenlabel in de Daily Express.

Dierenrechtenorganisatie PETA zegt dat Beyoncé "profiteert van de gewelddadigste en bloedigste industrie op Aarde en dat ze beschaamd zou moeten zijn".

20/02/06 10u27

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_113879.jpg

En ik maar denken dat deze topic ging over Bont James Bont :huil:

Divine_70
20-02-06, 14:13
Geplaatst door tukkersterror
En ik maar denken dat deze topic ging over Bont James Bont :huil:

Dat zou op zich ook al een ramp zijn geweest, vind deze alleen net een graadje erger.
Ze zouden ze stuk voor stuk moeten kielhalen, de mensen die nog steeds bont dragen.

naam
20-02-06, 14:21
Geplaatst door Divine_70
Dat zou op zich ook al een ramp zijn geweest, vind deze alleen net een graadje erger.
Ze zouden ze stuk voor stuk moeten kielhalen, de mensen die nog steeds bont dragen.

In Italië en Spanje zie je nog opvallend veel bont. Gek eigenlijk.

Divine_70
20-02-06, 14:39
Geplaatst door naam
In Italië en Spanje zie je nog opvallend veel bont. Gek eigenlijk.

Walgelijk he.
Word kotsmisselijk bij de beelden van de jonge zeehondjes, sterker nog,zodra dat op TV is switch ik naar een andere zender, ik kan er niet eens naar kijken.
In Spanje hebben ze trouwens ook het stierenvechten nog steeds.

naam
20-02-06, 15:14
Geplaatst door Divine_70
Walgelijk he.
Word kotsmisselijk bij de beelden van de jonge zeehondjes, sterker nog,zodra dat op TV is switch ik naar een andere zender, ik kan er niet eens naar kijken.
In Spanje hebben ze trouwens ook het stierenvechten nog steeds.

Olé,


Moet zeggen dat ik konijntjes pletten ook geen leuk gezicht vind.

:fplet:
:nijn:

observer
20-02-06, 16:52
Geplaatst door naam
In Italië en Spanje zie je nog opvallend veel bont. Gek eigenlijk. in belgie ook

vind wel dat peta overdrijft, is trouwens een zeer rare groep, zo wil ze het gebruik van dieren bij medisch onderzoek beperken of zelf verbieden, maar neemt de vice voorzitter wel insuline (getest en gemaakt met behulp van dieren)

en laten we eerlijk zijn erzijn veel veel geweldadiger industrieen op deze planeet

Divine_70
20-02-06, 19:42
Geplaatst door observer
in belgie ook

vind wel dat peta overdrijft, is trouwens een zeer rare groep, zo wil ze het gebruik van dieren bij medisch onderzoek beperken of zelf verbieden, maar neemt de vice voorzitter wel insuline (getest en gemaakt met behulp van dieren)

en laten we eerlijk zijn erzijn veel veel geweldadiger industrieen op deze planeet

Kijk, om volledig afstand te doen van dierenleed, moet je tot het uiterste gegaan.
Geen leren schoenen/jassen, veel make-up is pase, en ook verschillende soorten medicijnen zijn taboe.
Alleen de laatste kun je amper afstand van de doen.
Al die overige dingen hebben alternatieven.
En als iedereen daar al eens mee zou beginnen zou het heel wat leed besparen.
Zeehondjes dood knuppelen om hun vachtje.... ze huilen echt. :traan1:
En ik huilde mee,die enkele keer dat ik het zag.
Ik verafschuw de spot van Greenpeace, die meteen met de zeehondjes begint, zonder waarschuwing vooraf.
Ik vind het hartverscheurend.