PDA

Bekijk Volledige Versie : Vaticaan wil homohuwelijk een halt toeroepen



delirious
20-02-06, 16:32
VATICAANSTAD - Het Vaticaan wil zich met een internationale bijeenkomst van vijf studiedagen bezinnen over de vraag hoe homohuwelijken gestuit kunnen worden.

Het Instituut Johannes Paulus II, dat zich met het gezin bezighoudt, organiseert de conferentie aan de Vaticaanse Universiteit van Lateranen. Onder de sprekers zijn eind deze maand de priester en psychoanalyticus Tony Anatrella, de Spaanse theoloog Juan José Pérez Sorba en de Amerikaanse jurist David Crawford. Het openbare gedeelte van de conferentie begint 23 februari.


Paus Benedictus XVI heeft wetten die een homohuwelijk mogelijk maken, "ernstige vergissingen" genoemd. Vijf landen hebben zulke wetgeving:België, Canada, Groot-Brittannië, Nederland en Spanje. In andere landen zijn compromissen tot stand gekomen waarbij homoseksuelen als paar de rechten van gehuwden verwerven.

nu.nl

David
20-02-06, 16:35
Geplaatst door delirious
VATICAANSTAD - Het Vaticaan wil zich met een internationale bijeenkomst van vijf studiedagen bezinnen over de vraag hoe homohuwelijken gestuit kunnen worden.

Het Instituut Johannes Paulus II, dat zich met het gezin bezighoudt, organiseert de conferentie aan de Vaticaanse Universiteit van Lateranen. Onder de sprekers zijn eind deze maand de priester en psychoanalyticus Tony Anatrella, de Spaanse theoloog Juan José Pérez Sorba en de Amerikaanse jurist David Crawford. Het openbare gedeelte van de conferentie begint 23 februari.


Paus Benedictus XVI heeft wetten die een homohuwelijk mogelijk maken, "ernstige vergissingen" genoemd. Vijf landen hebben zulke wetgeving:België, Canada, Groot-Brittannië, Nederland en Spanje. In andere landen zijn compromissen tot stand gekomen waarbij homoseksuelen als paar de rechten van gehuwden verwerven.

nu.nl



Ik wens de paus veel succes. God zal aan zijn zijde staan, zoals altijd.

delirious
20-02-06, 16:37
Geplaatst door David
Ik wens de paus veel succes. God zal aan zijn zijde staan, zoals altijd.

Ze hebben het er maar druk mee.

David
20-02-06, 16:40
Geplaatst door delirious
Ze hebben het er maar druk mee.



Het zijn ook sukkels, met hun studiedagen. Dat schiet natuurlijk niet op. Laat ze een voorbeeld nemen aan de mullahs in Ian; die pakken dat veel voortvarender aan.

David
20-02-06, 16:44
http://www.gay.nl/cmsimages/Image/fist.gif

tukkersterror
20-02-06, 17:43
Geplaatst door delirious
VATICAANSTAD - Het Vaticaan wil zich met een internationale bijeenkomst van vijf studiedagen bezinnen over de vraag hoe homohuwelijken gestuit kunnen worden.


Paus Benedictus XVI heeft wetten die een homohuwelijk mogelijk maken, "ernstige vergissingen" genoemd. Vijf landen hebben zulke wetgeving:België, Canada, Groot-Brittannië, Nederland en Spanje. In andere landen zijn compromissen tot stand gekomen waarbij homoseksuelen als paar de rechten van gehuwden verwerven.

nu.nl

Je kunt hem dit niet kwalijk nemen, in zijn jeugd heeft hij onder invloed gestaan van de heer Adolf H.
Toch eens kijken wat hij met pasen vanaf zijn balcon zegt "Holland bedankt voor der bloemen" of "Holland bedank voor der fietsen" :schrik:

Wide-O
20-02-06, 17:49
Geplaatst door David
http://www.gay.nl/cmsimages/Image/fist.gif

Gewaagd hoor :lachu:

Joesoef
20-02-06, 17:51
Deze paus is er typisch een van heel erg fout in de oorlog.

David
20-02-06, 17:52
Geplaatst door Wide-O
Gewaagd hoor :lachu:


ik hou van een goed gemanicuurde duim.

David
20-02-06, 17:59
In Egypte hebben ze de kwestie een paar jaar geleden nog bestudeerd, zie ik.


Dr. 'Ali Al-Sibki, lecturer on Islamic culture at Cairo University, presented the various approaches to executing homosexuals. "There is a [scholarly religious] dispute regarding how they should be killed: One opinion is that the penalty for fornication should be applied to homosexuals, as [the act involves] penetration of a bodily orifice prohibited by religious law… Another opinion is that the perpetrator of the deed, and the one to whom it is done, should be killed. A third opinion is that the homosexual should be burned… A fourth opinion is that he should be thrown from the highest wall, due to the loathsome nature of the deed."


Misschien moet de paus hem uitnodigen.

David
20-02-06, 18:01
En nog zo'n jongen van stavast:



Sheikh Muhammad Abd Al-Magid Zaydan, of the Egyptian Ministry for Religious Endowment, discussed forms of punishment for homosexuality: "Despite Western criticism, imprisonment is not a severe enough punishment to deter these perverts. Islamic law states that they should be thrown from a high place. The clerics agreed that anyone who commits this abomination must be thrown off a mountaintop. Others maintain that the wall of a house should be knocked down on him."

tukkersterror
20-02-06, 18:09
Geplaatst door David
http://www.gay.nl/cmsimages/Image/fist.gif

Zou maar oppassen met cartoons:hihi:

Bofko
20-02-06, 18:12
Geplaatst door David
" The clerics agreed that anyone who commits this abomination must be thrown off a mountaintop. Others maintain that the wall of a house should be knocked down on him."

Ik ben benieuwd met wat voor argumenten deze hoogstaande theologische discussie beslecht gaat worden.

David
20-02-06, 18:27
Geplaatst door Bofko
Ik ben benieuwd met wat voor argumenten deze hoogstaande theologische discussie beslecht gaat worden.


Het kan nog wel even duren, de profeet was blijkbaar niet altijd even duidelijk:


Narrated AbuHurayrah: The Prophet (saws) said: A man should not lie with another man and a woman should not lie with another woman without covering their private parts except a child or a father. He also mentioned a third thing which I forgot. (Abu Dawood)

Dutchguy
20-02-06, 18:35
Wat zou ik graag een keer de plaats van de chauffeur van de paus innemen. Wachten tot de ouwe dragqueen de pausmobiel instapt en dan plankgas de elandproef afleggen tot ie groen ziet. Als een kikker in een blender zeg maar.

:fplet: :lole:

Tomas
20-02-06, 18:38
Ik ben wel benieuwd wat het vaticaan van ijsdansen vindt. Ik vind het gewoon echt geen sport.

David
20-02-06, 18:46
Een paar jaar oud, maar wel opmerkelijk:


God and the Pope discussing this hot issue.

After cordially greeting the Pope, God asked him, "Between you and me, John, what do you really think of homosexuality?"

"That's easy," replied the Pope. "To propagate the human race, nature fashions the male and female organs to complement each other: one produces sperm; the other, eggs. The natural way to unite these two is through intercourse which nature makes highly pleasurable and desirable. That's nature as you created it. Isn't that so?"

"Before I answer that," God said, "let me ask you another question. What if some elements of nature, such as hormones or enzymes, occasionally produce sexual attraction and gratification between members of the same sex. In those cases, wouldn't the homosexual reaction also be according to nature as I created it?"

"But, my Lord," countered the Pope, "scientists have researched nature for a genetic cause of homosexuality. They have not identified a gene difference between straight and gay people. The homosexual variation seems to be purely psychological - a matter of the mind."

"Not so fast, John," said God. "Remember years ago when teachers considered left-handedness an aberration due to psychological causes. Now we know that the difference between left or right handedness is entirely biological. This may also be true of the difference between hetero and homo sexuality."

"Until science proves this," the Pope said, "the Church will consider homosexuality an abnormality because the Bible says it is."

"Isn't the Church's stance against homosexuality similar to its position against Galileo's teaching that the earth rotates around the sun? In time, science proved beyond doubt that the earth rotates around the sun. In like fashion, sooner or later, science will demonstrate exactly how nature produces hetero and homo sexuality in humans. When it does, one of your successors will do what you did for Galileo's theory not too long ago. You apologized for your Church's serious mistake and its unwarranted punishment of Galileo."

"I acknowledge that the laws of nature are outside the domain of my Church's teaching authority. My expertise and responsibility is to explain your supernatural revelation as documented in the Bible. In the case of homosexuality, my Lord, your condemnation of that aberration is explicit and undeniable."

"I deny it," God said. "Take the story of Sodom and Gomorrah. The Bible says that the Lord rained on those cities sulfur and fire. He overthrew those cities and all their inhabitants. I didn't do that; nor did I tell anyone that false story. As I told you in an earlier conversation, I did not make any revelation about supernatural entities and events, persons and places. The only revelation of myself is what my handiwork in nature presupposes: my existence and intelligence."

"If that is so," said the Pope, "what do you expect me to do? Shall I publish a bull apologizing for my Church's condemnation of homosexuality?"

That would be dramatic and newsworthy. But it won't happen. I know you. You could start by silencing your spokesperson, Joseph Cardinal Ratzinger who recently condemned homosexuality. Do you realize that the official title of his position in the Vatican is "the Grand Inquisitor"? Drop that terrifying title dripping with the blood and tears of a thousand victims. Your Church has changed the name of his office several times: first, "the Inquisition"; then in 1592 ''the Holy Office" and now "the Congregation for the Doctrine of the Faith". Its title has changed as did its former torture chambers; but its purpose and goal remain the same: complete compliance with the teaching of the Church. Please instruct the Cardinal that the goal of his office is to teach and preserve the truth about God. Tell him that It is found in the laws and structures of nature."

The Pope nodded as though in agreement. But God shook his head in disbelief. If ever there was need for God to intervene and ensure the truth about himself, this was the time. But God did not make an exception to his policy: namely, to let creatures exploit their potential and get help from their environment. In this case, help would come, not from Cardinal Ratzinger's pretentious office but from nature that God created capable of infinite variation and evolution, including homosexuality.

Dutchguy
20-02-06, 18:49
Geplaatst door Tomas
Ik ben wel benieuwd wat het vaticaan van ijsdansen vindt. Ik vind het gewoon echt geen sport.
Niet zo moeilijk: een bedreiging voor het tradionele gezin.

Divine_70
20-02-06, 19:02
Geplaatst door Tomas
Ik ben wel benieuwd wat het vaticaan van ijsdansen vindt. Ik vind het gewoon echt geen sport.

:hihi: Heb je hem weer met z`n ijsdansen.
Gekeken vandaag ? :D
Dat vallen is al een kunst op zich en om dan ook nog vrede te bewaren is helemaal topsport. :haha:

Maar goed, dat was het onderwerp hier niet. :zegniets:

Tomas
20-02-06, 19:06
Geplaatst door Divine_70
:hihi: Heb je hem weer met z`n ijsdansen.
Gekeken vandaag ? :D
Dat vallen is al een kunst op zich en om dan ook nog vrede te bewaren is helemaal topsport. :haha:

Maar goed, dat was het onderwerp hier niet. :zegniets:

Ik zag gister een flits van dat italiaanse secreet. Leeft die vent van d'r nog?

Juliette
20-02-06, 19:09
Geplaatst door Dutchguy
Niet zo moeilijk: een bedreiging voor het tradionele gezin.

Logisch. Met het soort pakjes dat de mannen dragen is er achteraf natuurlijk geen sprake meer van een gezin.

Divine_70
20-02-06, 19:11
Geplaatst door Tomas
Ik zag gister een flits van dat italiaanse secreet. Leeft die vent van d'r nog?

Hij leeft nog, althans vanmiddag nog wel, weet niet of dat nog zo is, na haar allesvernietigende blik toen hij in de laatste 5 seconden horizontaal ging en haar mee trok. :hihi:

Sallahddin
20-02-06, 19:17
Geplaatst door delirious
VATICAANSTAD - Het Vaticaan wil zich met een internationale bijeenkomst van vijf studiedagen bezinnen over de vraag hoe homohuwelijken gestuit kunnen worden.

Het Instituut Johannes Paulus II, dat zich met het gezin bezighoudt, organiseert de conferentie aan de Vaticaanse Universiteit van Lateranen. Onder de sprekers zijn eind deze maand de priester en psychoanalyticus Tony Anatrella, de Spaanse theoloog Juan José Pérez Sorba en de Amerikaanse jurist David Crawford. Het openbare gedeelte van de conferentie begint 23 februari.


Paus Benedictus XVI heeft wetten die een homohuwelijk mogelijk maken, "ernstige vergissingen" genoemd. Vijf landen hebben zulke wetgeving:België, Canada, Groot-Brittannië, Nederland en Spanje. In andere landen zijn compromissen tot stand gekomen waarbij homoseksuelen als paar de rechten van gehuwden verwerven.

nu.nl



Ik had begrepen dat er scheiding tussen kerk en staat in het seculier westen!!!....dan ligt het vaticaan buiten spel :waar bemoeit die zich mee dan???
:vreemd:

David
20-02-06, 19:22
http://picayune.uclick.com/comics/tmate/2003/tmate030730.gif

Bofko
20-02-06, 19:22
Geplaatst door Sallahddin
Ik had begrepen dat er scheiding tussen kerk en staat in het seculier westen!!!....dan ligt het vaticaan buiten spel :waar bemoeit die zich mee dan???
:vreemd:

Het vaticaan heeft het seculariteitsbeginsel nog niet helemaal begrepen.

Dutchguy
20-02-06, 19:24
Geplaatst door Juliette
Logisch. Met het soort pakjes dat de mannen dragen is er achteraf natuurlijk geen sprake meer van een gezin.
Och ik weet niet. Af en toe maken ze ook een flinke split op het ijs en dat zou het hele zakie toch behoorlijk af moeten koelen. Het Vaticaan overdrijft.

David
20-02-06, 19:25
http://picayune.uclick.com/comics/ta/2003/ta030801.gif

duende
20-02-06, 19:27
Geplaatst door delirious
VATICAANSTAD - Het Vaticaan wil zich met een internationale bijeenkomst van vijf studiedagen bezinnen over de vraag hoe homohuwelijken gestuit kunnen worden.

Het Instituut Johannes Paulus II, dat zich met het gezin bezighoudt, organiseert de conferentie aan de Vaticaanse Universiteit van Lateranen. Onder de sprekers zijn eind deze maand de priester en psychoanalyticus Tony Anatrella, de Spaanse theoloog Juan José Pérez Sorba en de Amerikaanse jurist David Crawford. Het openbare gedeelte van de conferentie begint 23 februari.


Paus Benedictus XVI heeft wetten die een homohuwelijk mogelijk maken, "ernstige vergissingen" genoemd. Vijf landen hebben zulke wetgeving:België, Canada, Groot-Brittannië, Nederland en Spanje. In andere landen zijn compromissen tot stand gekomen waarbij homoseksuelen als paar de rechten van gehuwden verwerven.

nu.nl

En maar zeiken dat religieuze mensen gerespecteerd moeten worden.
Weer een bewijs van disrespect naar mensen die niet in het plaatje van hun onzalige bijgeloof passen.....VERBIEDEN MAAR JONGENS....

De paus? :kotsen2:

delirious
20-02-06, 19:30
Geplaatst door duende
En maar zeiken dat religieuze mensen gerespecteerd moeten worden.
Weer een bewijs van disrespect naar mensen die niet in het plaatje van hun onzalige bijgeloof passen.....VERBIEDEN MAAR JONGENS....

De paus? :kotsen2:


Eens.


Hoe ist verder cannabist?

duende
20-02-06, 19:34
Geplaatst door delirious
Eens.


Hoe ist verder cannabist?

Met mij gaat het uitstekend. :lole: Ben nu 8 maanden van de wiet af.
Ja, ja als de rook om je hoofd is verdwenen.

David
20-02-06, 19:35
Geplaatst door duende
En maar zeiken dat religieuze mensen gerespecteerd moeten worden.
Weer een bewijs van disrespect naar mensen die niet in het plaatje van hun onzalige bijgeloof passen.....VERBIEDEN MAAR JONGENS....

De paus? :kotsen2:


Aan de andere kant: ik weet van tenminste 1 homohuwelijk wat een ernstige vergissing is. Twee vrienden van me. Die twee vechten eeuwig en altijd. Ik voel dan ook een homoscheidinkje aankomen.

Tomas
20-02-06, 19:36
Geplaatst door David
Aan de andere kant: ik weet van tenminste 1 homohuwelijk wat een ernstige vergissing is. Twee vrienden van me. Die twee vechten eeuwig en altijd. Ik voel dan ook een homoscheidinkje aankomen.

Interessante case. Zout dat mogen van de paus?

David
20-02-06, 19:52
Brief van een devote katholiek aan de paus:




Dear pope,


Thank you for doing so much to educate people regarding God's law. I have learned a great deal from you, and I try to share that knowledge with as many people as I can. When someone tries to defend the homosexual lifestyle, for example, I simply remind him that Leviticus 18:22 clearly states it to be an abomination. End of debate. I do need some advice from you, however, regarding some of the specific laws and how to best follow them.

When I burn a bull on the altar as a sacrifice, I know it creates a pleasing odor for the Lord (Lev. 1:9). The problem is my neighbors. They claim the odor is not pleasing to them. How should I deal with this?

I would like to sell my daughter into slavery, as it suggests in Exodus 21:7. In this day and age, what do you think would be a fair price for her?

I know that I am allowed no contact with a woman while she is in her period of menstrual uncleanliness (Lev. 15:19-24). The problem is, how do I tell? I have tried asking, but most women take offense.

Lev. 25:44 states that I may buy slaves from the nations that are around us. A friend of mine claims that this applies to Mexicans but not Canadians. Can you clarify?

I have a neighbor who insists on working on the Sabbath. Exodus 35:2 clearly states he should be put to death. Am I morally obligated to kill him myself?

Thank-you.

~Panthera~
20-02-06, 19:53
Ik adviseer 2 weken Brokeback Mountain, met 10 wilde leernichten.
Lijkt me zeer leerzaam voor de Pope. :D

Dutchguy
20-02-06, 19:54
Geplaatst door David
Brief van een devote katholiek aan de paus:




Dear pope,


Thank you for doing so much to educate people regarding God's law. I have learned a great deal from you, and I try to share that knowledge with as many people as I can. When someone tries to defend the homosexual lifestyle, for example, I simply remind him that Leviticus 18:22 clearly states it to be an abomination. End of debate. I do need some advice from you, however, regarding some of the specific laws and how to best follow them.

When I burn a bull on the altar as a sacrifice, I know it creates a pleasing odor for the Lord (Lev. 1:9). The problem is my neighbors. They claim the odor is not pleasing to them. How should I deal with this?

I would like to sell my daughter into slavery, as it suggests in Exodus 21:7. In this day and age, what do you think would be a fair price for her?

I know that I am allowed no contact with a woman while she is in her period of menstrual uncleanliness (Lev. 15:19-24). The problem is, how do I tell? I have tried asking, but most women take offense.

Lev. 25:44 states that I may buy slaves from the nations that are around us. A friend of mine claims that this applies to Mexicans but not Canadians. Can you clarify?

I have a neighbor who insists on working on the Sabbath. Exodus 35:2 clearly states he should be put to death. Am I morally obligated to kill him myself?

Thank-you.

En wat was het antwoord? :wink:

Tomas
20-02-06, 19:56
Geplaatst door Dutchguy
En wat was het antwoord? :wink:

Dat ze zich veel te veel aantrekt van de 'moderne' zeden.

Dutchguy
20-02-06, 19:57
Geplaatst door ~Panthera~
Ik adviseer 2 weken Brokeback Mountain, met 10 wilde leernichten.
Lijkt me zeer leerzaam voor de Pope. :D
Ik stel liever voor dat een gewone polderhomo als ik een gesprekje met de paus aan ga. Kijk ik heel diep in zijn ogen en dan stel ik de vraag waarom ik niet gelukkig mag worden van hem in dit leven.

Bofko
20-02-06, 19:58
Geplaatst door ~Panthera~
Ik adviseer 2 weken Brokeback Mountain, met 10 wilde leernichten.
Lijkt me zeer leerzaam voor de Pope. :D

Bareback Moutaining, dus.

(c) Jochie (dacht ik)

~Panthera~
20-02-06, 20:01
Geplaatst door Dutchguy
Ik stel liever voor dat een gewone polderhomo als ik een gesprekje met de paus aan ga. Kijk ik heel diep in zijn ogen en dan stel ik de vraag waarom ik niet gelukkig mag worden van hem in dit leven.

Dan begint ie vast iets te kelen van "Kijk, Mijn Zoon" en zo. :moe:
Plus urenlange uitleg.

~Panthera~
20-02-06, 20:02
Geplaatst door Bofko
Bareback Moutaining, dus.

(c) Jochie (dacht ik)


Zoiets ja, Cold Turkey. :lachu:

David
20-02-06, 20:03
Geplaatst door ~Panthera~
Dan begint ie vast iets te kelen van "Kijk, Mijn Zoon" en zo. :moe:
Plus urenlange uitleg.


Onderschat Dutch z'n Hollandse charme niet..... :stout:

~Panthera~
20-02-06, 20:07
Geplaatst door David
Onderschat Dutch z'n Hollandse charme niet..... :stout:


Oh my.... :stout: That bad ??

Juliette
20-02-06, 20:10
Geplaatst door Dutchguy
Ik stel liever voor dat een gewone polderhomo als ik een gesprekje met de paus aan ga. Kijk ik heel diep in zijn ogen en dan stel ik de vraag waarom ik niet gelukkig mag worden van hem in dit leven.

Gelukkig!!!! :schok: Zondaar! :zweep:

Dutchguy
20-02-06, 20:24
Geplaatst door David
Onderschat Dutch z'n Hollandse charme niet..... :stout:
We doen ons best om de ouwe voor onze zaak te winnen. :p

Maar goed, ik geef toe dat ik nog zo naief ben om te geloven dat alle mensen een zekere goedheid in zich hebben. Zelfs de paus.

David
20-02-06, 21:00
http://www.gaybelgium.be/toons/27-paustwijfelt.jpg

Divine_70
20-02-06, 21:02
Geplaatst door David
http://www.gaybelgium.be/toons/27-paustwijfelt.jpg

:hihi:

naam
20-02-06, 21:09
Geplaatst door Divine_70
:hihi:


Is er nog niet gedreigd met hel en verdoemenis.
Beetje eenzijdig draadje zonder :ninja2: .

Divine_70
20-02-06, 21:11
Geplaatst door naam
Is er nog niet gedreigd met hel en verdoemenis.
Beetje eenzijdig draadje zonder :ninja2: .

Kan er ook niks aan doen, schiet steeds opnieuw spontaan in de lach van dit soort plaatjes. :haha: :zegniets:

Juliette
20-02-06, 21:11
http://gayorbit.net/wp-images/092505_lastsupper.jpg

waterfiets
20-02-06, 21:20
Dat die Paus in een jurk loopt en met zwitserse soldaten hokt zeg ik ook niks van. Laat staan die nonnetjes die menen gehuwd te zijn met God.

waterfiets
20-02-06, 21:24
Een pastoor en een rabbijn staan met elkaar te praten. "Ik had laatst een visioen van de joodse hemel," zegt de pastoor. "En, hoe was het er?" vraagt de rabbijn. "Man, het leek wel een vlooienmarkt. Overal troep, overal kabaal, overal schreeuwende en gebarende mensen. Dat was niet mooi meer...," zegt de pastoor. "Grappig," zegt de rabbijn, "want ik had laatst een visioen van de christelijke hemel." "Vertel eens," zegt de pastoor. "Nou, heel anders," zegt de rabbijn: "Het was er oogverblindend mooi. Het staat daar vol met kathedralen van goud en zilver en edelstenen. Alles even proper en netjes en oases van rust ook..." "En de mensen?" vraagt de pastoor. "Mensen?" zegt de rabbijn, "mensen? Nee, die waren er niet."

naam
20-02-06, 21:27
Dan maar een wetenschappelijke verhandeling.

:nerd:


Indications that Jesus did have a homosexual orientation:
"In the Gospel of John, the disciple John frequently refers to himself in the third person as 'the disciple whom Jesus loved'." 4 For example, during the Last Supper before Jesus' execution, he describes how the "beloved" disciple laid himself on Jesus' inner tunic -- his undergarment. See John 13:25 and 21:20. Robert Goss, assistant professor of comparative religion at Webster University in St. Louis, LA, noted that Jesus and the beloved disciple: "... eat together, side by side. What's being portrayed here is a pederastic relationship between an older man and a younger man. A Greek reader would understand." 5 Jesus appears to have loved all of his male and female followers in a close, trusting, non-erotic manner. However, the "beloved" disciple appears to be in a special relationship with Jesus; the disciple was "the" beloved. He was in a class by himself.

delirious
21-02-06, 12:45
Geplaatst door duende
Met mij gaat het uitstekend. :lole: Ben nu 8 maanden van de wiet af.
Ja, ja als de rook om je hoofd is verdwenen.

Goed bezig.
Wiet pleisters?
Of, wiet kauwgum?

Wide-O
21-02-06, 12:49
Geplaatst door delirious
Of, wiet kauwgum?

Toeterrette ?

Juliette
21-02-06, 14:30
http://borgman.enquirer.com/img/daily/2005/09/092805_borgman_600x386.jpg

~Panthera~
21-02-06, 14:34
Geplaatst door Juliette
http://borgman.enquirer.com/img/daily/2005/09/092805_borgman_600x386.jpg


:lol: