PDA

Bekijk Volledige Versie : Inbreker overleden na vechtpartij



delirious
20-02-06, 16:35
Bij een inbraak in een woning in Enschede is de 26-jarige inbreker om het leven gekomen.

Vechtpartij
De man bezweek aan de verwondingen die hij opliep bij een vechtpartij met de bewoners. De politie heeft de bewoners van het pand, twee mannen van 32 en 63 jaar, aangehouden.

Heterdaad
De twee sloegen erop los toen zij de inbreker op heterdaad betrapten. De politie kon nog niet zeggen wat de twee mannen ten laste wordt gelegd.

rtlnieuws.

tukkersterror
20-02-06, 17:02
Geplaatst door delirious
Bij een inbraak in een woning in Enschede is de 26-jarige inbreker om het leven gekomen.

Vechtpartij
De man bezweek aan de verwondingen die hij opliep bij een vechtpartij met de bewoners. De politie heeft de bewoners van het pand, twee mannen van 32 en 63 jaar, aangehouden.

Heterdaad
De twee sloegen erop los toen zij de inbreker op heterdaad betrapten. De politie kon nog niet zeggen wat de twee mannen ten laste wordt gelegd.

rtlnieuws.

Tja, zo lossen we in twente het overschot op de arbeids op, we hebben niet voor niets een heel laag gemiddelde inwoners per M2. :cola:

Joesoef
20-02-06, 17:43
Tukkers :hihi:

tukkersterror
20-02-06, 17:47
Geplaatst door Joesoef
Tukkers :hihi:

Gelukkig hebben wij geen ambasades, die criminelen kunnen platbranden:hihi:
Tukkersterror van de eerste orde :jammer:

Wide-O
20-02-06, 17:48
Geplaatst door Joesoef
Tukkers :hihi:

Tukkers terror. Straks gaat iemand dat nog als naam gebruiken, let op mijn woorden.

Bofko
20-02-06, 17:56
Geplaatst door Wide-O
Tukkers terror. Straks gaat iemand dat nog als naam gebruiken, let op mijn woorden.

Troost je. Je kunt zo iemand altijd op negeren zetten :stout:

tukkersterror
20-02-06, 18:20
Geplaatst door Bofko
Troost je. Je kunt zo iemand altijd op negeren zetten :stout:

Ik voel me al zo genegeerd :tranen: En nu ga je ook nog oproepen tot negeren!!!!!!!!
Das sencuur :hihi:

Bofko
20-02-06, 18:24
Geplaatst door tukkersterror
Ik voel me al zo genegeerd :tranen: En nu ga je ook nog oproepen tot negeren!!!!!!!!
Das sencuur :hihi:

Censuur en zelfcensuur zijn in de mode tegenswoordigs.

tukkersterror
20-02-06, 18:30
Geplaatst door Bofko
Censuur en zelfcensuur zijn in de mode tegenswoordigs.

:idee: Dus het is eruit gaan of eruit worden geschopt:hihi:

Tomas
20-02-06, 19:09
Dit nieuws wordt denk ik door de meeste met schouder ophalen of een flauwe glimlach tot zich genomen. Eigen schul dikke bult zullen de meeste denken. En morgen zijn we het alweer vergeten.

tenzij....

MaRiaH
20-02-06, 22:08
Geplaatst door Tomas
Dit nieuws wordt denk ik door de meeste met schouder ophalen of een flauwe glimlach tot zich genomen. Eigen schul dikke bult zullen de meeste denken. En morgen zijn we het alweer vergeten.

tenzij....

tja.. als dat zo is..

dat zou meten met twee maten zijn..

maar om kort en goed te gaan..

inbreken mag niet.. maar doodslaan al helemaal niet.
Kan me voorstellen dat je die inbreker te pakken neemt, maar iemand doodslaan is wel erg "over the edge" :cheefbek:

Joesoef
21-02-06, 17:51
Geplaatst door Tomas
Dit nieuws wordt denk ik door de meeste met schouder ophalen of een flauwe glimlach tot zich genomen. Eigen schul dikke bult zullen de meeste denken. En morgen zijn we het alweer vergeten.

tenzij....



Bewoner doodde inbreker met messteken

Uitgegeven: 21 februari 2006 15:12

ENSCHEDE - De 26-jarige inbreker die zondagavond na een vechtpartij in een woning in Enschede overleed, is om het leven gebracht met een mes. Een woordvoerster van de politie Twente maakte dit dinsdag bekend. Ze wilde niet zeggen hoeveel messteken het slachtoffer zijn toegebracht.

De inbreker werd zondag betrapt door de 32-jarige bewoner van het pand. Volgens de politie ontstond in de woning een vechtpartij, waarbij de inbreker het leven liet.


Zondagavond hield de politie ook de 63-jarige vader van de verdachte aan. De man was in de woning aanwezig. De politie heeft hem dinsdag vrijgelaten. Volgens de woordvoerster had de man er "niets mee van doen". De 32-jarige man zit nog vast.

MusicManiac
21-02-06, 17:58
Nee, inbrekers doodsteken mag ook niet natuurlijk, maar ik maak me hierom minder druk dan over zinloos geweld bijvoorbeeld.
Zit wel een risico aan: ook inbrekers zullen zich beter gaan bewapenen ..