PDA

Bekijk Volledige Versie : Zelfcensuur..........



Joesoef
20-02-06, 18:50
Krijg er steeds meer last van :loens:

Wide-O
20-02-06, 19:09
Geplaatst door Joesoef
Krijg er steeds meer last van :loens:

Da's heel grappig.

Ik dus ook.

Gisteren nog een geintje aan Panth gestuurd via PM. Omdat we vonden dat "het niet zou kunnen". En je weet hoe wij bashen ! :blowen:

Maggoed: jij eerst. :p

tukkersterror
20-02-06, 19:35
Geplaatst door Joesoef
Krijg er steeds meer last van :loens:

Maak van je hart geen moordkuil, gooi het in de groep, maar pasop want de groep kan terug gooien!!!

Censuur of zelfcensuur:

Gaan of er worden uitgeschopt:hihi:

Rourchid
20-02-06, 20:00
Geplaatst door Wide-O
En je weet hoe wij bashen ! :blowen:

Every need got an ego to feed
(From Pimpers Paradise, Bob Marley)

Wide-O
20-02-06, 22:40
Geplaatst door Rourchid
Every need got an ego to feed
(From Pimpers Paradise, Bob Marley)

Hey creep, go suck an egg.

~Panthera~
20-02-06, 22:43
Geplaatst door Wide-O
Da's heel grappig.

Ik dus ook.

Gisteren nog een geintje aan Panth gestuurd via PM. Omdat we vonden dat "het niet zou kunnen". En je weet hoe wij bashen ! :blowen:

Maggoed: jij eerst. :p


Inderdaad, regular bashers we are. :roken:

Joesoef
20-02-06, 23:10
Het was een topic over leon de winter geloof ik. Gaf aan dat ik erg moe word van die jongen, net als michiel smit en harry mulisch en dat ik hun graag samen naast elkaar op sterk water zag staan, samen naast elkaar op n plankje. Vervolgens had ik het geheel ongefundeerd over zionistisch gehuil.
Het zionistische gehuil bleef staan, de rest werd weggehaald en ik kreeg een strafpunt. Humor mag niet, beledigen/ kwetsen wel.

Humor/ satire mag niet, zeuren mag wel zolang het maar over zionisten gaat.


Juf Freya en Koning Angkor.



Als de Koning depressief is moet de Nar op zijn woorden passen.

~Panthera~
20-02-06, 23:12
Geplaatst door Joesoef
Het was een topic over leon de winter geloof ik. Gaf aan dat ik erg moe word van die jongen, net als michiel smit en harry mulisch en dat ik hun graag samen naast elkaar op sterk water zag staan, samen naast elkaar op n plankje. Vervolgens had ik het geheel ongefundeerd over zionistisch gehuil.
Het zionistische gehuil bleef staan, de rest werd weggehaald en ik kreeg een strafpunt. Humor mag niet, beledigen/ kwetsen wel.

Humor/ satire mag niet, zeuren mag wel zolang het maar over zionisten gaat.


Juf Freya en Koning Angkor.



Als de Koning depressief is moet de Nar op zijn woorden passen.



http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c011.gif http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c014.gif

Rourchid
21-02-06, 00:34
Geplaatst door Wide-O
Hey creep, go suck an egg.
The creativity of the 60's?

Joesoef
21-02-06, 14:50
:cheefbek:

MusicManiac
21-02-06, 18:34
Geplaatst door Joesoef
Het was een topic over leon de winter geloof ik. Gaf aan dat ik erg moe word van die jongen, net als michiel smit en harry mulisch en dat ik hun graag samen naast elkaar op sterk water zag staan, samen naast elkaar op n plankje. Vervolgens had ik het geheel ongefundeerd over zionistisch gehuil.
Het zionistische gehuil bleef staan, de rest werd weggehaald en ik kreeg een strafpunt. Humor mag niet, beledigen/ kwetsen wel.

Humor/ satire mag niet, zeuren mag wel zolang het maar over zionisten gaat.


Juf Freya en Koning Angkor.



Als de Koning depressief is moet de Nar op zijn woorden passen.

Freya nog steeds hier? Las in een ander topic dat ze weg was .. brr.

Rourchid
21-02-06, 18:49
Geplaatst door Joesoef
:cheefbek:
Deelname aan dit forum is niet verplicht.

Bovendien is het niet zo moeilijk om het forum na te bouwen; de basis is gratis software: www.phpbb.com
Om het uit te testen op je eigen harde schijf: http://www.wampserver.com/en/download.php
En voor het echte werk online met webste met database gratis : www.phpnet.us

Joesoef
21-02-06, 18:55
Geplaatst door Rourchid
Deelname aan dit forum is niet verplicht.

Bovendien is het niet zo moeilijk om het forum na te bouwen; de basis is gratis software: www.phpbb.com
Om het uit te testen op je eigen harde schijf: http://www.wampserver.com/en/download.php
En voor het echte werk online, een gratis beschikbare database in Pensylvania U.S. op www.roxr.com (voorbeeld: http://blackandwhite.roxr.com/ (Turks!)


Niet zeuren mps-geval. Ik prik hier al jaren en de laatste tijd gaat het er iets anders aan toe. Dit prikbord is er mede dankzij prikkers en is voor prikkers en die mogen rustig wat inbrengen.

Wide-O
21-02-06, 18:57
Geplaatst door Joesoef
Niet zeuren mps-geval. Ik prik hier al jaren en de laatste tijd gaat het er iets anders aan toe. Dit prikbord is er mede dankzij prikkers en is voor prikkers en die mogen rustig wat inbrengen.

Ach laat 'm nou. Het is karakterieel. Ik moet de eerste positieve inbreng van die gast nog lezen hier.

Joesoef
21-02-06, 18:59
Geplaatst door Wide-O
Ach laat 'm nou. Het is karakterieel. Ik moet de eerste positieve inbreng van die gast nog lezen hier.


Deze 'gast' geeft indirect toe dat als de censuur je niet bevalt dat je maar moet oprotten.

Wide-O
21-02-06, 19:02
Geplaatst door Joesoef
Deze 'gast' geeft indirect toe dat als de censuur je niet bevalt dat je maar moet oprotten.

Hij heeft datzelfde bericht dan ook al 3 of 4 keer geplaatst, verbatim Joacim zeg maar. Hij wil moderator worden, denk ik. :argwaan:

Rourchid
21-02-06, 19:29
Geplaatst door Joesoef
Niet zeuren mps-geval.


MPS, Schizofrenie, Borderline uitgelegd (http://fran.sneeknet.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=69828)

Geplaatst door Joesoef

Ik prik hier al jaren en de laatste tijd gaat het er iets anders aan toe.


Jongerenfora kennen een groot verloop net zoals het publiek nogal snel kan wisselen.

Geplaatst door Joesoef

Dit prikbord is er mede dankzij prikkers en is voor prikkers en die mogen rustig wat inbrengen.
Dit prikbord is er primair dankzij sponsors en subsidie.

Joesoef
21-02-06, 19:37
Geplaatst door Rourchid

Dit prikbord is er primair dankzij sponsors en subsidie.


Je vergeet de prikkers hier mr-mps. Maargoed, in de negeerbak met je.

Rourchid
21-02-06, 19:51
Geplaatst door Joesoef
Je vergeet de prikkers hier mr-mps. Maargoed, in de negeerbak met je.
Easy does it!

Wide-O
21-02-06, 20:01
Geplaatst door Rourchid
Easy does it!

Tsja, geen jaren 60, 70, 80, of 90 meegemaakt :hihi: Alleen een raar soort wrok, en een gevoel van "not belonging". Messenger of Allah in het hoofd, heikneuter op een BBS in de praktijk. Tragisch.

I feel your pain brother :D

delirious
21-02-06, 20:08
Geplaatst door Wide-O
Tsja, geen jaren 60, 70, 80, of 90 meegemaakt :hihi: Alleen een raar soort wrok, en een gevoel van "not belonging". Messenger of Allah in het hoofd, heikneuter op een BBS in de praktijk. Tragisch.

I feel your pain brother :D

:hihi: El-Wide

Rourchid
21-02-06, 22:33
Geplaatst door Wide-O
Tsja, geen jaren 60, 70, 80, of 90 meegemaakt :hihi: Alleen een raar soort wrok, en een gevoel van "not belonging". Messenger of Allah in het hoofd, heikneuter op een BBS in de praktijk. Tragisch.

I feel your pain brother :D
Monoloog uit een grijs verleden?

Wide-O
21-02-06, 23:09
Geplaatst door Rourchid
Monoloog uit een grijs verleden?

Een heel grijs verleden. Een soort verleden waar Sardar al zo de pest aan had. Een verleden van saaie intolerante wankers die een fatwah uitspreken over hun eigen misbruikte kleenex, if that suits them.

Het verleden van blinde extremisten die menen dat Jylland Posten plots "sosjalisties" is. Omdat het even in hun straatje te pas komt.

Het verleden van het soort mensen waar ik altijd op zal spuwen.

Maggoed, jij al een Turks BBS opgericht jij ? :p

Wide-O
21-02-06, 23:12
Geplaatst door delirious
:hihi: El-Wide

:ego:

:hihi:

Tis toch waar zekerst.

Rourchid
21-02-06, 23:56
Geplaatst door Joesoef
Je vergeet de prikkers hier mr-mps. Maargoed, in de negeerbak met je.
:(
Die negeerbak doet het niet, ik kan hier nog steeds prikken.

delirious
21-02-06, 23:58
Geplaatst door Wide-O
:ego:

:hihi:

Tis toch waar zekerst.

Ik weet swa, ik weet. :hihi:

Rourchid
22-02-06, 00:04
Geplaatst door Wide-O
Sardar


Geen flauw idee wie dat is.

Geplaatst door Wide-O

Het verleden van blinde extremisten die menen dat Jylland Posten plots "sosjalisties" is. Omdat het even in hun straatje te pas komt.


Ik heb alleen maar zien staan de linkse krant Jylland Posten.

Geplaatst door Wide-O

Maggoed, jij al een Turks BBS opgericht jij ? :p
Ik ben al administrator van twee fora, maar het modereren laat ik aan de jeugd (12-16 jaar) over.
En over Turken gesproken: tr_imparator die hier vanwege de kinderachtigheden voorlopig vertrokken is , heb ik per mail verzekerd dat www.maroc.nl op dit moment niet representatief is voor de Marokkaanse gastvrijheid vanwege de ongewenste vreemdelingen hier.
Een van de zieligste specimen betreft een geflopt veertigplus muzikantje dat het niet gemaakt heeft vanwege het laagintelligente publiek (en zeker niet vanwege zijn gebrek aan doorzettingsvermogen).
Echter hier op www.maroc.nl bereikt hij alsnog zijn welverdiende sterrenstatus vanwege zijn fier dapper voorgaan in de strijd tegen het gruwelijk juk der censuur.

Btw
Er zij drie soorten absoluut gehoor:
1. Het relatief absoluut gehoor
2. Het lineair absoluut gehoor
3. Het kleurassociatief absoluut gehoor

Wide-O
22-02-06, 08:18
Geplaatst door Rourchid
Geen flauw idee wie dat is.


Begrijpelijk.



Ik ben al administrator van twee fora, maar het modereren laat ik aan de jeugd (12-16 jaar) over.


Wat goed van je zeg.



En over Turken gesproken: tr_imparator die hier vanwege de kinderachtigheden voorlopig vertrokken is , heb ik per mail verzekerd dat www.maroc.nl op dit moment niet representatief is voor de Marokkaanse gastvrijheid vanwege de ongewenste vreemdelingen hier.
Een van de zieligste specimen betreft een geflopt veertigplus muzikantje dat het niet gemaakt heeft vanwege het laagintelligente publiek (en zeker niet vanwege zijn gebrek aan doorzettingsvermogen).
Echter hier op www.maroc.nl bereikt hij alsnog zijn welverdiende sterrenstatus vanwege zijn fier dapper voorgaan in de strijd tegen het gruwelijk juk der censuur.


Sjonge sjonge... ik heb duidelijk een gevoelige snaar bij je geraakt :hihi: Ach ja, ieder z'n hobby :vingers:

Ongewenste vreemdelingen, waar heb ik dat nog gehoord... :argwaan:



Btw
Er zij drie soorten absoluut gehoor:
1. Het relatief absoluut gehoor
2. Het lineair absoluut gehoor
3. Het kleurassociatief absoluut gehoor


Er bestaat ook nog het absolute geouwehoer :D

De groeten
22-02-06, 09:07
Absolute gehoorzaamheid, past die daar ook bij?

Juliette
22-02-06, 09:17
Geplaatst door Rourchid
:(
Die negeerbak doet het niet, ik kan hier nog steeds prikken.

Negeren is een werkwoord.

Rourchid
22-02-06, 17:14
Geplaatst door Joesoef
Je vergeet de prikkers hier mr-mps. Maargoed, in de negeerbak met je.

Geplaatst door Rourchid
:(
Die negeerbak doet het niet, ik kan hier nog steeds prikken.

Geplaatst door Juliette
Negeren is een werkwoord.
Aanpassen is ook een werkwoord.

~Panthera~
22-02-06, 20:14
Geplaatst door Rourchid
[/quote]
Aanpassen is ook een werkwoord. [/QUOTE]



Door blijven zeiken ook.

Rourchid
22-02-06, 21:22
Geplaatst door Wide-O

Er bestaat ook nog het absolute geouwehoer :D

In 1978, 1979 en 1980 hebben Rastaman Bob Marley en de toenmalige pianostemmner van de Rotterdamse Doelen dhr. Masson (geb. 1897!) een uitwisseling gehad over hun absoluut gehoor; een van de onderwerpen van hun gesprekken was de legendarisch Jelly Roll Morton de man die naar eigen zegggen in 1905 de jazz eigenhandig uitgevonden heeft.
De Bob Marley song Buffalo Soldier is gebaseerd de Jelly Roll Morton compositie Mr. Joe (Buffalo Blues).

In de Lage Landen is er voor mensen met een absoluut gehoor een vereniging die technieken uitwisselt om te overleven in een cultuur die - meestal uit afgunst - alles naar beneden haalt wat boven de middelmaat uitsteekt.

In de wereld van de Arabische muziek is het bekend dat de zangeres Omm Kalthom ook een westers absoluut gehoor had, een westers absoluut gehoor dat zij verder ontwikkeld heeft met behulp van o.a. de door Blind Lemon Jefferson gemaakte geluidsopnames in de periode 1926-1929.

Rourchid
22-02-06, 21:26
Geplaatst door Rourchid

Aanpassen is ook een werkwoord.

Geplaatst door ~Panthera~

Door blijven zeiken ook.
De een heeft een grotere blaas dan de ander.

Juliette
22-02-06, 23:27
Geplaatst door Rourchid
Aanpassen is ook een werkwoord.

OK jochie, ik leg het nog één keer uit.

Ik negeer, jij negeert, wij negeren...

Wat Joesoef zei is dat jij wordt genegeerd. (iets wat ik beter ook zou doen). Je kan dus EN genegeerd worden EN toch gewoon blijven prikken. :tik:

Rourchid
23-02-06, 00:31
Geplaatst door Juliette
OK jochie, ik leg het nog één keer uit.

Ik negeer, jij negeert, wij negeren...

Wat Joesoef zei is dat jij wordt genegeerd. (iets wat ik beter ook zou doen). Je kan dus EN genegeerd worden EN toch gewoon blijven prikken. :tik:
Beveel de hond en blaf zelf!

Oow en wie ben jij trouwens om te bepalen waar ik wel en waar ik niet op mag reageren? Betaal jij soms de kosten van dit forum?
Heb jij trouwens wel eens gehoord van het gedrag van Duitsers aan het strand van Scheveningen die met handdoeken hun territoriumpje afbakenen waar niemand anders behalve desbetreffende Duitsers mag komen?