PDA

Bekijk Volledige Versie : Maria in ‘South Park’ zet kwaad bloed bij katholieken



Divine_70
20-02-06, 20:14
Nieuw-Zeelandse katholieken zijn nu al razend over een aflevering van de animatieserie South Park over een bloedend beeld van de maagd Maria. Zeven bisschoppen van het landen vinden het idee zo smakeloos en weerzinwekkend dat ze alle katholieken in het land oproepen de zender TV3 te boycotten.

De (niet zo slimme) inwoners van het bergdorpje South Park denken in de aflevering ‘Bloody Mary’ dat het om een wonder gaat wanneer het Mariabeeld plots begint te bloeden. Paus Benedictus XVI helpt hen uit die droom door te beweren dat Maria ongesteld is.

Rick Friesen, woordvoerder van TV3, snapt wel dat sommige mensen aanstoot kunnen nemen aan de aflevering. Zij kunnen volgens hem dan ook beter niet kijken. Hij ziet in geen geval een reden om de aflevering niet uit te zenden. De zender maakte eerder deze maand wel zijn excuses over aan de moslimgemeenschap, nadat ze beelden van de Deense spotprenten van de profeet Mohammed had uitgezonden.

20/02/06 15u04

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_113997.jpg

:moe: Daar gaan we weer.

~Panthera~
20-02-06, 20:20
Zit een knop aan de fucking tv. :moe:

Bofko
20-02-06, 20:26
Kwaad bloed. :eek:

~Panthera~
20-02-06, 20:30
Geplaatst door Bofko
Kwaad bloed. :eek:


http://www.consumed.nl/dagnieuws/images/knoflook.jpg :D

David
20-02-06, 21:09
South Park heeft toch ook al jaren Jesus and Friends?


http://pegasus.cc.ucf.edu/~an553838/images/jesus_copy.jpg

duende
20-02-06, 23:34
Geplaatst door Divine_70
Nieuw-Zeelandse katholieken zijn nu al razend over een aflevering van de animatieserie South Park over een bloedend beeld van de maagd Maria. Zeven bisschoppen van het landen vinden het idee zo smakeloos en weerzinwekkend dat ze alle katholieken in het land oproepen de zender TV3 te boycotten.

De (niet zo slimme) inwoners van het bergdorpje South Park denken in de aflevering ‘Bloody Mary’ dat het om een wonder gaat wanneer het Mariabeeld plots begint te bloeden. Paus Benedictus XVI helpt hen uit die droom door te beweren dat Maria ongesteld is.

Rick Friesen, woordvoerder van TV3, snapt wel dat sommige mensen aanstoot kunnen nemen aan de aflevering. Zij kunnen volgens hem dan ook beter niet kijken. Hij ziet in geen geval een reden om de aflevering niet uit te zenden. De zender maakte eerder deze maand wel zijn excuses over aan de moslimgemeenschap, nadat ze beelden van de Deense spotprenten van de profeet Mohammed had uitgezonden.

20/02/06 15u04

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_113997.jpg

:moe: Daar gaan we weer.

In de fraaie religies zoals katholisisme en mohemmedanisme is pijn en lijden tot een ware kunst verheven. Ik wijs hier op diverse optochten in zowel Eoropese landen en landen in het midden oosten. De echte liefhebbers geselen zich tot bloedens toe. Men kan dit ernstige massochistische uitwassen noemen. Het gewone slachtoffertje spelen, bijvoorbeeld aanstoot nemen aan een getekend plaatje is een milde vorm van dat zelfde massochisme.
:gefeli:

gh.wille
21-02-06, 00:11
Geplaatst door ~Panthera~
Zit een knop aan de fucking tv. :moe:

Ja ,maar ze WILLEN het zo graag zien ,om daarna in alle toonaarden te krijsen dat het schokkend is en beledigend .
Ik stel voor om dit soort uitzendingen te voorzien van een waarschuwing net zo als bij de kinderen .
Let op niet geschikt voor R.K etc.
Hetzelfde voor kranten ,deze dienen voortaan voorzien te zijn van de stikker let op ! het lezen van deze krant kan u schaden ,en is voor eigen risico !
:giechel:

duende
21-02-06, 00:15
Geplaatst door gh.wille
Ja ,maar ze WILLEN het zo graag zien ,om daarna in alle toonaarden te krijsen dat het schokkend is en beledigend .
Ik stel voor om dit soort uitzendingen te voorzien van een waarschuwing net zo als bij de kinderen .
Let op niet geschikt voor R.K etc.
Hetzelfde voor kranten ,deze dienen voortaan voorzien te zijn van de stikker let op ! het lezen van deze krant kan u schaden ,en is voor eigen risico !
:giechel: :duim:

Victory
21-02-06, 01:14
Toevallig heb ik deze aflevering gezien (zo'n zes maanden geleden geloof ik), en het was echt walgelijk.

Southpark moet ophouden met bestaan.

De groeten
21-02-06, 01:24
Geplaatst door Victory
Toevallig heb ik deze aflevering gezien (zo'n zes maanden geleden geloof ik), en het was echt walgelijk.

Southpark moet ophouden met bestaan.

Alles moet ophouden te bestaan, volgens Victory en het regime dat hij aanbidt. Losers hebben nu eenmaal lange tenen.

Cherry Bo
21-02-06, 01:25
Geplaatst door Victory
Toevallig heb ik deze aflevering gezien (zo'n zes maanden geleden geloof ik), en het was echt walgelijk.

Southpark moet ophouden met bestaan.

Retinol mijn beste. :ego:

duende
21-02-06, 09:05
Geplaatst door Victory
Toevallig heb ik deze aflevering gezien (zo'n zes maanden geleden geloof ik), en het was echt walgelijk.

Southpark moet ophouden met bestaan.
Uw tolerantie is waarlijk groots. Persoonlijk vind ik dat ze makers van dergelijke programma's moeten onthoofden. Na de onthoofding zal hun intiligentie gelijk de uwe zijn en kunnen ook zij kakelen als een kip zonder kop a.h.w.

David
21-02-06, 09:10
De Supermega Streisand aflevering van South Park zal The Wizzer wel meer aangesproken hebben. Een joodse dame die de wereld wil overnemen!

http://re2.mm-c1.yimg.com/image/1443750181

observer
21-02-06, 09:38
ze hebben ook een brilliante aflevering waarin ze scientology met de grond gelijk maken

grappig genoeg wordt hij in engeland niet uitgezonden niet vanwege scientology zelf maar omdat ze tom cruise (die in de kast in stan's kamer gaat zitten omdat stan (de nieuwe ron hubard) hem geen goede acteur vind) nogal van de aanklagerige is

je gaat over de grond als zo'n beetje elke scientology aanhanger van van r.kelly tot john travolta langs komt en "tom, get out of the closet " begint te roepen