PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn prinsje is verdwaald.. i geuss

girl zie nador
20-02-06, 20:39
Dus neem ik zelf het heft in handen en ga als een dappere heldin zelf opzoek naar mister right.

Wa Salaam broeders,

Ik ben een jonge meid, die opzoek is naar een eerlijke, betrouwbare en gelovige jongen. Hoewel ik niet heel erg veel vertrouwen heb, dat ik via deze weg bij een goede jongen eindig. Waag ik het er toch op.

Mijn leeftijd is 19, wordt inschallah aankomende zomer 20.

Interesses:

Psychologie,
Filosofie,
Islaam.

Verwachtingen van een man:

Islaam (hij moet gelovig zijn, of tenminste samen met mij de islaam ontdekken)
Eerlijkheid,
Wederzijds vertrouwen,
Spontaniteit,
"" Romantische sprookjes ", ofterwijl lieve kleine dingetjes, haha tja staat er een beetje ongleukkig, maar kan het moeilijk verwoorden (ben nou eenmaal een romantisch meisje)

Romantisch meisje gaat verder:

Ik hou niet van oppervlakkigheden, wil een passievolle, liefhebbende, spontane jongen met veel diepgang. Hij moet wat te vertellen hebben. Ik erger me aan inhoudloosheid, wat vele mensen hebben.

Ik hoor van je, als je al bestaat!!

Wa Salaam.

MIVD
22-02-06, 13:01
Mm ik ben niet de prinsje op de witte paard. Maar mijn vriend is JOUW prins op een witte ezel..hij voldoet aan AL je eisen en nog meer...dus als je interesse hebt neem ff contact met me op via PM.

Groetjes MIVD,

Al-Baatin
23-02-06, 11:10
Ik he dus presies het zelfde probleem dat ik in mijn omgeving wijnig gelovigge meisje tegenkom en ben ook scepties tegenover deze manier van contackt zoeken maar ook net zoals jou dacht ik wat heb ik te verliezen.

Ff wat over me zelf :
Ik ben 24
en mn hele leven al zoon beetje een filosoof en ben ook mede dankzij dit ben ik moslim geworden.
spontaan ben ik ook wel wat betreft discusies . ik kan me heel goed in discusies mengen tot grote ergernis van andere.(dus met andere woorden gewoon eigenwijs en wil altijd mn gelijk halen :wijs: )
jah en of ik romantisch dat zal je zelf moeten beoordelen.

[email protected]

Wa Salaam girl zie nador

genieten
27-02-06, 13:11
salaam warahmatoe lah wa barakatoehoe.

hoe gaat het met je?
met mij gaat het elhamdoelilah.

ik wil je graag beter leren kennen,

mijn E-mail is [email protected]

ma3a salama.