PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Helft Nederlanders schaamt zich voor Balkenende'



Seif
20-02-06, 22:49
'Helft Nederlanders schaamt zich voor Balkenende'

Uitgegeven: 20 februari 2006 22:56

AMSTERDAM - Bijna de helft van de Nederlanders schaamt zich voor premier Jan-Peter Balkenende (CDA). Dat schrijft de Volkskrant dinsdag naar aanleiding van een onderzoek van TNS Nipo en de Universiteit Leiden.

Van de ondervraagden zei 49 procent boosheid op te voelen komen bij het horen van de naam van de premier. Bijna een op de vijf van de ondervraagden is enthousiast over hem.

Uit het onderzoek blijkt verder dat Balkenende vertrouwen geniet onder de VVD-aanhang. Van de liberale kiezers heeft 62 procent vertrouwen in de minister-president.

Ouderen

Het vertrouwen in Balkenende is groter onder ouderen dan onder jongeren. Van de ondervraagde 55-plussers zegt 55 procent de premier te vertrouwen. In de groep tussen de 35 en 55 jaar heeft dertig procent vertrouwen in Balkenende.

Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/679518/11/%27Helft_Nederlanders_schaamt_zich_voor_Balkenende %27.html)

tukkersterror
20-02-06, 22:54
Geplaatst door Seif
'Helft Nederlanders schaamt zich voor Balkenende'

Uitgegeven: 20 februari 2006 22:56

AMSTERDAM - Bijna de helft van de Nederlanders schaamt zich voor premier Jan-Peter Balkenende (CDA). Dat schrijft de Volkskrant dinsdag naar aanleiding van een onderzoek van TNS Nipo en de Universiteit Leiden.

Van de ondervraagden zei 49 procent boosheid op te voelen komen bij het horen van de naam van de premier. Bijna een op de vijf van de ondervraagden is enthousiast over hem.

Uit het onderzoek blijkt verder dat Balkenende vertrouwen geniet onder de VVD-aanhang. Van de liberale kiezers heeft 62 procent vertrouwen in de minister-president.

Ouderen

Het vertrouwen in Balkenende is groter onder ouderen dan onder jongeren. Van de ondervraagde 55-plussers zegt 55 procent de premier te vertrouwen. In de groep tussen de 35 en 55 jaar heeft dertig procent vertrouwen in Balkenende.

Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/679518/11/%27Helft_Nederlanders_schaamt_zich_voor_Balkenende %27.html)

Foutje 49% worden boos 100% schamen zich er voor!!!
Ook zijn vrouw en kinderen heb ik vernomen uit goeie bron (melkboer)

Divine_70
20-02-06, 23:01
Geplaatst door Seif
Uit het onderzoek blijkt verder dat Balkenende vertrouwen geniet onder de VVD-aanhang. Van de liberale kiezers heeft 62 procent vertrouwen in de minister-president.




Uiteraard.
De VVD is met name de middenstanders en voor de rijkerbedeelden onder ons.
Die merken niet zoveel van wat die klojo`s allemaal beslissen. :mad:

~Panthera~
20-02-06, 23:01
Ken die man niet.


http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/s020.gif

David
20-02-06, 23:04
Geplaatst door ~Panthera~
Ken die man niet.



http://re2.mm-c1.yimg.com/image/1357077360

David
20-02-06, 23:06
http://arduenn.ma.cx/img/ffv/balkenende.jpg

tukkersterror
20-02-06, 23:11
Geplaatst door David
http://arduenn.ma.cx/img/ffv/balkenende.jpg

Nee hoor allemaal fout dit is hemhttp://www.cartoonstock.com/newscartoons/cartoonists/kni/lowres/knin45l.jpg

~Panthera~
20-02-06, 23:12
http://home.planet.nl/~ubels032/weblog/funstuff/plaatjes/be-6.jpg :giechel:

Rourchid
20-02-06, 23:14
Geplaatst door Divine_70
Uiteraard.
De VVD is met name de middenstanders en voor de rijkerbedeelden onder ons.
Die merken niet zoveel van wat die klojo`s allemaal beslissen. :mad:
Ik denk dat als Balkenende of Zalm in zouden moeten vallen voor de filiaalhouder van de supermarkt waar ik altijd insla, het binnen een week gedaan zou zijn met de supermarkt.
Een vitale ondernemersgeest stralen deze boegbeelden der ambtelijkheid nou niet bepaald uit.
Stemmen op deze heren door middenstanders en belastingschijf opwaarts zal wel het kiezen voor het minst slechte zijn.

MaRiaH
20-02-06, 23:14
Geplaatst door ~Panthera~
http://home.planet.nl/~ubels032/weblog/funstuff/plaatjes/be-6.jpg :giechel:


VLAK!!! :haha: :giechel: :hihi:

David
20-02-06, 23:16
Geplaatst door MaRiaH
VLAK!!! :haha: :giechel: :hihi:



Beledigend voor nichten. Alsof hij door de ballotage zou komen.

~Panthera~
20-02-06, 23:18
http://members.ams.chello.nl/b.lameris/balkie.jpg :eek:

Divine_70
20-02-06, 23:23
Geplaatst door Rourchid
Ik denk dat als Balkenende of Zalm in zouden moeten vallen voor de filiaalhouder van de supermarkt waar ik altijd insla, het binnen een week gedaan zou zijn met de supermarkt.
Een vitale ondernemersgeest stralen deze boegbeelden der ambtelijkheid nou niet bepaald uit.
Stemmen op deze heren door middenstanders en belastingschijf opwaarts zal wel het kiezen voor het minst slechte zijn.

Christelijke klojo`s zijn.
Zullen ongetwijfeld elke zondagochtend vooraan in de kerk zitten.

Seif
20-02-06, 23:28
Hoe durven jullie mijn held en grote voorbeeld zo door het slijk te halen.

Ik eis excuses!!!

~Panthera~
20-02-06, 23:32
http://www.londonstimes.us/toons/cartoons/johann_hairypotter.jpg

:melig:

Divine_70
20-02-06, 23:32
Geplaatst door Seif
Hoe durven jullie mijn held en grote voorbeeld zo door het slijk te halen.

Ik eis excuses!!! :fpuh: :hihi:

tukkersterror
20-02-06, 23:47
Geplaatst door Rourchid
Ik denk dat als Balkenende of Zalm in zouden moeten vallen voor de filiaalhouder van de supermarkt waar ik altijd insla, het binnen een week gedaan zou zijn met de supermarkt.
Een vitale ondernemersgeest stralen deze boegbeelden der ambtelijkheid nou niet bepaald uit.
Stemmen op deze heren door middenstanders en belastingschijf opwaarts zal wel het kiezen voor het minst slechte zijn.

Wil je die eikel AUB niet vergelijken met een middenstander, ik ben er 1 en we hebben het net zo moeilijk als de rest van dit bedorven land!!! :hihi:

Rourchid
21-02-06, 00:02
Geplaatst door Divine_70
Christelijke klojo`s zijn.
Zullen ongetwijfeld elke zondagochtend vooraan in de kerk zitten.
En ik vroeger maar denken dat voor het zingen de kerk uitgaan betekent ijlings de benen nemen voordat ze psalmen gaan zingen.

Rourchid
21-02-06, 00:03
Geplaatst door tukkersterror
Wil je die eikel AUB niet vergelijken met een middenstander, ik ben er 1 en we hebben het net zo moeilijk als de rest van dit bedorven land!!! :hihi:
O.K dan, jij je zin:
Een autochtone veelpleger van een winkeldief heeft nog meer Hollandse handelsgeest dan het hele kabinet Balkende II bij elkaar.

duende
21-02-06, 00:06
Geplaatst door ~Panthera~
Ken die man niet.


http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/s020.gif
Ahhh jawel, die ken je, het is dat enorme lullige mannetje met dat foute kapsel dat de slapende NSB mentaliteit weer opnieuw leven heeft ingeblazen. Met zijn normen en waarden, zijn kliklijn en zijn keur aan ministers die het huisjesmelken weer veel makkelijker maken door antikraakwetten en onze gezondheids zorg verhoereerd hebben door het te privatiseren. Die zich in een oorlog gemend hebben in Irak. Een oorlog waarbij internationale wetten geschonden zijn die ooit in Neurenberg opgetekend zijn. Dat mannetje dat zijn minister van justitie niet ontslaat, terwijl die minister toch ongekende fouten heeft gemaakt. Dat mannetje dat zijn minister van vreemdelingen zaken niet heeft ontslagen terwijl ze de tweede kamer toch heeft voorgelogen. Dat lullige mannetje van dat ongelofelijke klote kabinet. BALKENENDE, wat een risee. Gelukkig hebben de Italianen Berlusconie. Dat is nog een grotere lul. Dus hoeven we ons zelf niet zoooo erg te schamen.

Divine_70
21-02-06, 00:07
Geplaatst door Rourchid
En ik vroeger maar denken dat voor het zingen de kerk uitgaan betekent ijlings de benen nemen voordat ze psalmen gaan zingen.

:lol:

Deze heren zingen het hoogste lied, om vergeving te vragen voor al die mensen die ze de volgende dag weer het vel over de oren trekken. :vlammen:

Sallahddin
21-02-06, 11:41
Geplaatst door Seif
'Helft Nederlanders schaamt zich voor Balkenende'

Uitgegeven: 20 februari 2006 22:56

AMSTERDAM - Bijna de helft van de Nederlanders schaamt zich voor premier Jan-Peter Balkenende (CDA). Dat schrijft de Volkskrant dinsdag naar aanleiding van een onderzoek van TNS Nipo en de Universiteit Leiden.

Van de ondervraagden zei 49 procent boosheid op te voelen komen bij het horen van de naam van de premier. Bijna een op de vijf van de ondervraagden is enthousiast over hem.

Uit het onderzoek blijkt verder dat Balkenende vertrouwen geniet onder de VVD-aanhang. Van de liberale kiezers heeft 62 procent vertrouwen in de minister-president.

Ouderen

Het vertrouwen in Balkenende is groter onder ouderen dan onder jongeren. Van de ondervraagde 55-plussers zegt 55 procent de premier te vertrouwen. In de groep tussen de 35 en 55 jaar heeft dertig procent vertrouwen in Balkenende.

Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/679518/11/%27Helft_Nederlanders_schaamt_zich_voor_Balkenende %27.html)

Ik hen die man nooit gemogen !!!+

Niet vreemd eigenlijk :NL heeft een stout en doorgewinterde leider(ster) nodig om echt leiderschap te verlenen in deze moeilike tijden!!!

Max Stirner
21-02-06, 12:18
Geplaatst door Seif
'Helft Nederlanders schaamt zich voor Balkenende'

Uitgegeven: 20 februari 2006 22:56

AMSTERDAM - Bijna de helft van de Nederlanders schaamt zich voor premier Jan-Peter Balkenende (CDA). Dat schrijft de Volkskrant dinsdag naar aanleiding van een onderzoek van TNS Nipo en de Universiteit Leiden.

Van de ondervraagden zei 49 procent boosheid op te voelen komen bij het horen van de naam van de premier. Bijna een op de vijf van de ondervraagden is enthousiast over hem.

Uit het onderzoek blijkt verder dat Balkenende vertrouwen geniet onder de VVD-aanhang. Van de liberale kiezers heeft 62 procent vertrouwen in de minister-president.

Ouderen

Het vertrouwen in Balkenende is groter onder ouderen dan onder jongeren. Van de ondervraagde 55-plussers zegt 55 procent de premier te vertrouwen. In de groep tussen de 35 en 55 jaar heeft dertig procent vertrouwen in Balkenende.

Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/679518/11/%27Helft_Nederlanders_schaamt_zich_voor_Balkenende %27.html)


Ik vertrouw Balkenende volkomen, eerlijk gezegd. Geloof dat het een integer mens is.

Heb echter geen vertrouwen in hem. Dat komt doordat ie totaal geen charisma bezit, weinig originele ideeen en dat ie door zijn afkomst (t Zeeuwse platteland) onvoldoende feeling heeft met de hedendaagse maatschappelijke problemen - wat toch voornamelijk grote-stadsproblemen zijn.

Vergeleken met opportunistische hypocrieten als Van Agt, Lubbers en Kok vind ik hem als mens echter een stuk aangenamer.

Divine_70
21-02-06, 13:30
Geplaatst door Max Stirner
Ik vertrouw Balkenende volkomen, eerlijk gezegd. Geloof dat het een integer mens is.

Heb echter geen vertrouwen in hem. Dat komt doordat ie totaal geen charisma bezit, weinig originele ideeen en dat ie door zijn afkomst (t Zeeuwse platteland) onvoldoende feeling heeft met de hedendaagse maatschappelijke problemen - wat toch voornamelijk grote-stadsproblemen zijn.

Vergeleken met opportunistische hypocrieten als Van Agt, Lubbers en Kok vind ik hem als mens echter een stuk aangenamer.

Uiteraard,en mensen als Kok (paars 1en 2) hebben het voor iedereen verziekt he. :moe:
We hadden in die jaren onze beste jaren,en ze maken mij echt niet wijs dat de klad er in gekomen was als ze nog 4 jaar waren door gegaan.
Kijk waar we nu staan, Jan Modaal moet de broekriem zo strak aanhalen dan ze bijna geen lucht meer kunnen krijgen. :jammer:

Divine_70
21-02-06, 14:08
http://www.tomjanssen.net/prenten/act_juli_05/ander_volk040705.gif

~Panthera~
21-02-06, 14:26
Geplaatst door Divine_70
Uiteraard,en mensen als Kok (paars 1en 2) hebben het voor iedereen verziekt he. :moe:
We hadden in die jaren onze beste jaren,en ze maken mij echt niet wijs dat de klad er in gekomen was als ze nog 4 jaar waren door gegaan.
Kijk waar we nu staan, Jan Modaal moet de broekriem zo strak aanhalen dan ze bijna geen lucht meer kunnen krijgen. :jammer:

Precies, toen verkondigde bv Zalm dat het begrotingstekort prima onder controle was. :duim:
Heeft ie toen zeker behoorlijk staan te liegen. :moe:

Max Stirner
21-02-06, 14:43
Geplaatst door Divine_70
Uiteraard,en mensen als Kok (paars 1en 2) hebben het voor iedereen verziekt he. :moe:
We hadden in die jaren onze beste jaren,en ze maken mij echt niet wijs dat de klad er in gekomen was als ze nog 4 jaar waren door gegaan.
Kijk waar we nu staan, Jan Modaal moet de broekriem zo strak aanhalen dan ze bijna geen lucht meer kunnen krijgen. :jammer:


Alsof Nederlandse politici invloed hebben op de wereldeconomie, de internationale aandelenmarkten, de vergrijzing etcetc.

Ik vind Kok een zwaar overschatte politicus, die gewoon het geluk had dat hij het schip bestuurde toen de (mondiale) economie booming was en die alle noodzakelijke impopulaire beslissingen voor zich uit heeft geschoven. Srebrenica was ook niet echt een hoogtepunt in onze vaderlandse geschiedenis trouwens.

En Jan Modaal is een verwende zeurpiet waar ik verder weinig boodschap aan heb.

Divine_70
21-02-06, 14:55
Geplaatst door Max Stirner
Alsof Nederlandse politici invloed hebben op de wereldeconomie, de internationale aandelenmarkten, de vergrijzing etcetc.

Ik vind Kok een zwaar overschatte politicus, die gewoon het geluk had dat hij het schip bestuurde toen de (mondiale) economie booming was en die alle noodzakelijke impopulaire beslissingen voor zich uit heeft geschoven. Srebrenica was ook niet echt een hoogtepunt in onze vaderlandse geschiedenis trouwens.

En Jan Modaal is een verwende zeurpiet waar ik verder weinig boodschap aan heb.

Wereldeconomie ?? Misschien is dat juist het probleem van nu.
Laten ze zich eerst maar eens druk maken om Nederland voordat ze zich gaan bemoeien met de rest van de wereld.
Met al die verhogingen die nu worden ingevoerd is het nog amper rondkomen.
Kok kan duizend keer zwaar overschat zijn,maar het waren de beste jaren, dat valt simpelweg niet te ontkennen.
Of ja,toch wel, door de zogenaamde christelijke partijen. :moe:
En natuurlijk staat het ze toe dat de ellende die er nu is is ontstaan door Kok cq paars, maar dat is bull shit.
En dat jij geen boodschap hebt aan Jan Modaal, verklaart dan ook gelijk waarom je voor de huidige regeling bent.
Grote kans dat jij het niet verneemt in je maandelijkse budget.
Maar er zijn mensen, die tweeverdiener zijn maar er geen cent meer aan overhouden omdat ze net overal buiten vallen.
We bevinden ons nu eenmaal niet allemaal in de positie dat we het ons kunnen permiteren dat deze boevenbende nog eens 4 jaar aan zou blijven.
Wacht eerst maar eens dat Bos de leiding gaat krijgen want dat gaat gebeuren.
Mei 2007. :D

Max Stirner
21-02-06, 15:21
Geplaatst door Divine_70
Wereldeconomie ?? Misschien is dat juist het probleem van nu.
Laten ze zich eerst maar eens druk maken om Nederland voordat ze zich gaan bemoeien met de rest van de wereld.
Met al die verhogingen die nu worden ingevoerd is het nog amper rondkomen.
Kok kan duizend keer zwaar overschat zijn,maar het waren de beste jaren, dat valt simpelweg niet te ontkennen.
Of ja,toch wel, door de zogenaamde christelijke partijen. :moe:
En natuurlijk staat het ze toe dat de ellende die er nu is is ontstaan door Kok cq paars, maar dat is bull shit.
En dat jij geen boodschap hebt aan Jan Modaal, verklaart dan ook gelijk waarom je voor de huidige regeling bent.
Grote kans dat jij het niet verneemt in je maandelijkse budget.
Maar er zijn mensen, die tweeverdiener zijn maar er geen cent meer aan overhouden omdat ze net overal buiten vallen.
We bevinden ons nu eenmaal niet allemaal in de positie dat we het ons kunnen permiteren dat deze boevenbende nog eens 4 jaar aan zou blijven.
Wacht eerst maar eens dat Bos de leiding gaat krijgen want dat gaat gebeuren.
Mei 2007. :D


Zo zielig zijn we hier echt niet in NL, geloof me.

En ik ben niet zo van de persoonsverheerlijking. Heb nix tegen Bos, maar heb hem ook nog nooit op een inspirerende uitspraak kunnen betrappen.

Divine_70
21-02-06, 15:25
Geplaatst door Max Stirner
Zo zielig zijn we hier echt niet in NL, geloof me.

En ik ben niet zo van de persoonsverheerlijking. Heb nix tegen Bos, maar heb hem ook nog nooit op een inspirerende uitspraak kunnen betrappen.

Dan open eens je ogen iets verder en observeer de mensen om je heen met een gemiddeld inkomen, vergelijk hun levenswijze van nu met die van drie jaar terug.

Voorbeeld : Ik betaal inmiddels 22% aan de ziekenfonds van mijn loon, die ik verkrijg uit een part-time baantje. :kotsen2: