PDA

Bekijk Volledige Versie : Ijs in Amerikaanse fastfoodrestaurants is vuiler dan toiletwater



Juliette
21-02-06, 12:35
Het ijs in fastfoodrestaurants in de Amerikaanse staat Florida is doorgaans vuiler dan toiletwater. Dat blijkt uit een onderzoek van een twaalfjarig meisje, zegt het Amerikaanse televisiestation ABC.

Na het lezen van een krantenartikel over bacteriën in het water in vliegtuigen besloot het meisje om een gelijkaardig onderzoek te voeren. Ze verzamelde stalen van het ijs in vijf fastfoodrestaurants en nam er ook stalen van het toiletwater. Die stalen stuurde ze daarna naar de Universiteit van South Florida om ze te laten testen op de aanwezigheid van bacteriën. In 70 pct van de gevallen was het ijs vuiler dan het toiletwater. Wellicht is dat te wijten aan het feit dat ijsmachines niet worden schoongemaakt en dat mensen met ongewassen handen ijs scheppen. (kva) (Belga 10:14)

:fpuh:

delirious
21-02-06, 12:39
What does'nt kill you makes you strongerT zullen we maar zagga.

Juliette
21-02-06, 12:40
Geplaatst door delirious
What does'nt kill you makes you strongerT zullen we maar zagga.

Al een tijdje geleden dat we nog iets van Soldim gehoord hebben ook. :argwaan:

delirious
21-02-06, 12:43
Geplaatst door Juliette
Al een tijdje geleden dat we nog iets van Soldim gehoord hebben ook. :argwaan:

say what? :verward:

Juliette
21-02-06, 12:50
Geplaatst door delirious
say what? :verward:

Misschien een ijsblokje teveel in z'n cola gedaan. :corcky:

~Panthera~
21-02-06, 13:12
Geplaatst door Juliette
Het ijs in fastfoodrestaurants in de Amerikaanse staat Florida is doorgaans vuiler dan toiletwater. Dat blijkt uit een onderzoek van een twaalfjarig meisje, zegt het Amerikaanse televisiestation ABC.

Na het lezen van een krantenartikel over bacteriën in het water in vliegtuigen besloot het meisje om een gelijkaardig onderzoek te voeren. Ze verzamelde stalen van het ijs in vijf fastfoodrestaurants en nam er ook stalen van het toiletwater. Die stalen stuurde ze daarna naar de Universiteit van South Florida om ze te laten testen op de aanwezigheid van bacteriën. In 70 pct van de gevallen was het ijs vuiler dan het toiletwater. Wellicht is dat te wijten aan het feit dat ijsmachines niet worden schoongemaakt en dat mensen met ongewassen handen ijs scheppen. (kva) (Belga 10:14)

:fpuh:

*met hysterisch gelach*


I'm still ALIIIIIIIIIIVEEEEEEEEEE !!!!!!!!! :haha:

~Panthera~
21-02-06, 13:12
Sorry, melig. :moe:

Wide-O
21-02-06, 13:17
Ik ontsmet mijn ijsblokjes tegenwoordig.

~Panthera~
21-02-06, 13:20
Geplaatst door Wide-O
Ik ontsmet mijn ijsblokjes tegenwoordig.


:stomp: Met alcohol zeker ?? :haha:

Juliette
21-02-06, 13:21
Geplaatst door ~Panthera~
:stomp: Met alcohol zeker ?? :haha:

Je was me voor! :stomp:

~Panthera~
21-02-06, 13:29
Geplaatst door Juliette
Je was me voor! :stomp:


Zoals gewoonlijk. :ego: :fpuh: :hihi: