PDA

Bekijk Volledige Versie : Denken wij even allen aan het pleepapier ? je weet maar nooit..



~Panthera~
21-02-06, 21:10
Amerikaan slaat huisgenoot dood omdat wc-papier op is.


MOSS BLUFF - In de Amerikaanse staat Florida is een man aangehouden die ervan wordt beschuldigd zijn huisgenoot met hamers te hebben doodgeslagen omdat het wc-papier op was. Dat heeft de politie dinsdag bekendgemaakt. De 56-jarige Franklin Paul Crow heeft bekend zijn huisgenoot, de 58-jarige Kenneth Matthews, te hebben doodgeslagen. Tegen rechercheurs zei hij dat hij en Matthews in het weekend ruzie kregen over het wc-papier en dat Matthews een geweer te voorschijn had gehaald. Daarop begon Crow hem te slaan met een moker en een klauwhamer. Matthews was er zo erg aan toe, dat hij door zijn vingerafdrukken geïdentificeerd moest worden.

Another sick fuck. :moe:

gh.wille
21-02-06, 21:41
Geplaatst door ~Panthera~
Amerikaan slaat huisgenoot dood omdat wc-papier op is.


MOSS BLUFF - In de Amerikaanse staat Florida is een man aangehouden die ervan wordt beschuldigd zijn huisgenoot met hamers te hebben doodgeslagen omdat het wc-papier op was. Dat heeft de politie dinsdag bekendgemaakt. De 56-jarige Franklin Paul Crow heeft bekend zijn huisgenoot, de 58-jarige Kenneth Matthews, te hebben doodgeslagen. Tegen rechercheurs zei hij dat hij en Matthews in het weekend ruzie kregen over het wc-papier en dat Matthews een geweer te voorschijn had gehaald. Daarop begon Crow hem te slaan met een moker en een klauwhamer. Matthews was er zo erg aan toe, dat hij door zijn vingerafdrukken geïdentificeerd moest worden.

Another sick fuck. :moe:

Sorry ,het is erg droevig maar als ik elke keer bonje had gemaakt als het plee papier op was dan had ik nu nog in de lik gezeten i.p.v op het toilet.
De mens denkt vaak maar al te snel , wie na mij komt die red zich wel .
:melig:

duende
21-02-06, 21:53
Geplaatst door ~Panthera~
Amerikaan slaat huisgenoot dood omdat wc-papier op is.


MOSS BLUFF - In de Amerikaanse staat Florida is een man aangehouden die ervan wordt beschuldigd zijn huisgenoot met hamers te hebben doodgeslagen omdat het wc-papier op was. Dat heeft de politie dinsdag bekendgemaakt. De 56-jarige Franklin Paul Crow heeft bekend zijn huisgenoot, de 58-jarige Kenneth Matthews, te hebben doodgeslagen. Tegen rechercheurs zei hij dat hij en Matthews in het weekend ruzie kregen over het wc-papier en dat Matthews een geweer te voorschijn had gehaald. Daarop begon Crow hem te slaan met een moker en een klauwhamer. Matthews was er zo erg aan toe, dat hij door zijn vingerafdrukken geïdentificeerd moest worden.

Another sick fuck. :moe:

Deductie mijn waarde Watson. Franklin Paul Crow is met een paar enorme remsporen in zijn onderbroek gearresteerd.

~Panthera~
21-02-06, 21:59
Geplaatst door duende
Deductie mijn waarde Watson. Franklin Paul Crow is met een paar enorme remsporen in zijn onderbroek gearresteerd.

Nou, daar had ie dan beter mee op zijn kont naar Keulen kunnen glijden, ipv met een klauwhamer tekeer gaan. :roker:

duende
21-02-06, 22:08
Geplaatst door ~Panthera~
Nou, daar had ie dan beter mee op zijn kont naar Keulen kunnen glijden, ipv met een klauwhamer tekeer gaan. :roker:
Ja, ja, èn wie moet er dan weer op de blaren zitten?

~Panthera~
21-02-06, 22:10
Geplaatst door duende
Ja, ja, èn wie moet er dan weer op de blaren zitten?

Hijzelf, alleen iets minder langer dan in jail nu. :fpimp:

duende
21-02-06, 22:31
Geplaatst door ~Panthera~
Hijzelf, alleen iets minder langer dan in jail nu. :fpimp:
Naar voor het slachtoffer. Dat in ieder geval.
Ach ja, geen pleepapier, rare plaatjes in een Deense krant. Wat kunnen mensen toch raar reageren. Zo veel geweld om niets. De menselijke drijfveren. Testosteron te veel? Wie zal het zeggen. Misschien zag die man het wel als belediging van zijn anus. Het fijne ervan zullen wij nooit mogen achterhalen.
En blowen doe ik al maanden niet meer. :ego:

~Panthera~
21-02-06, 22:36
Geplaatst door duende
Naar voor het slachtoffer. Dat in ieder geval.
Ach ja, geen pleepapier, rare plaatjes in een Deense krant. Wat kunnen mensen toch raar reageren. Zo veel geweld om niets. De menselijke drijfveren. Testosteron te veel? Wie zal het zeggen. Misschien zag die man het wel als belediging van zijn anus. Het fijne ervan zullen wij nooit mogen achterhalen.
En blowen doe ik al maanden niet meer. :ego:

The world is fucked-up.

Ik denk erover om er maar eens een op te steken. :haha:

delirious
21-02-06, 22:43
Geplaatst door ~Panthera~
Amerikaan slaat huisgenoot dood omdat wc-papier op is.


MOSS BLUFF - In de Amerikaanse staat Florida is een man aangehouden die ervan wordt beschuldigd zijn huisgenoot met hamers te hebben doodgeslagen omdat het wc-papier op was. Dat heeft de politie dinsdag bekendgemaakt. De 56-jarige Franklin Paul Crow heeft bekend zijn huisgenoot, de 58-jarige Kenneth Matthews, te hebben doodgeslagen. Tegen rechercheurs zei hij dat hij en Matthews in het weekend ruzie kregen over het wc-papier en dat Matthews een geweer te voorschijn had gehaald. Daarop begon Crow hem te slaan met een moker en een klauwhamer. Matthews was er zo erg aan toe, dat hij door zijn vingerafdrukken geïdentificeerd moest worden.

Another sick fuck. :moe:

Groot gelijk, don't mess wis toiletpaperT.

~Panthera~
21-02-06, 22:47
Geplaatst door delirious
Groot gelijk, don't mess wis toiletpaperT.


O shit. :schok:

Here you go. :duim:

http://www.giantbrain.com/fc/fc01/fc01pix/jc-toilet+paper+wrap+-+field+day.jpg

delirious
21-02-06, 22:50
Geplaatst door ~Panthera~
O shit. :schok:

Here you go. :duim:

http://www.giantbrain.com/fc/fc01/fc01pix/jc-toilet+paper+wrap+-+field+day.jpg

Afmaken die handel. :schok:

~Panthera~
21-02-06, 22:52
Geplaatst door delirious
Afmaken die handel. :schok:

Kupke naar beneden ? :roker:

delirious
21-02-06, 22:53
Geplaatst door ~Panthera~
Kupke naar beneden ? :roker:

Ik zou ook moorden voor T-papier. :D

~Panthera~
21-02-06, 22:55
Geplaatst door delirious
Ik zou ook moorden voor T-papier. :D

:schok: Hoezo, zit je zonder ?? :hihi:

delirious
21-02-06, 22:57
Geplaatst door ~Panthera~
:schok: Hoezo, zit je zonder ?? :hihi:

negative, maar ik kan me de frustraties van de moordende dude voorstellen.
Ya know wa i'm saying?

tukkersterror
21-02-06, 22:58
Als ze nou die deense cartoons op toiletpapier hadden gemaakt had het veel doden gescheeld

delirious
21-02-06, 23:01
Geplaatst door tukkersterror
Als ze nou die deense cartoons op toiletpapier hadden gemaakt had het veel doden gescheeld

HAHAHAHAHAHA ....cartoons op toiletpapier :lol: :lol: :lol:

....cartoons op toiletpapier :lol: :lol: :lol:


Ga dood hier!! http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a065.gif

Hoor je dat Panthero ....cartoons op toiletpapier :lol: :lol: :lol:

~Panthera~
21-02-06, 23:08
Geplaatst door delirious
negative, maar ik kan me de frustraties van de moordende dude voorstellen.
Ya know wa i'm saying?


Ja, de frustratie wel, de rest niet meer. :blowen:

~Panthera~
21-02-06, 23:09
Geplaatst door delirious
HAHAHAHAHAHA ....cartoons op toiletpapier :lol: :lol: :lol:

....cartoons op toiletpapier :lol: :lol: :lol:


Ga dood hier!! http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a065.gif

Hoor je dat Panthero ....cartoons op toiletpapier :lol: :lol: :lol:


:stomp: :haha: