PDA

Bekijk Volledige Versie : Kinky.. iPod-vibrator trilt ook in VS



Divine_70
23-02-06, 12:32
Seksspeelgoedbedrijf LoveHoney lanceert zijn iPod-vibrator nu ook op de Amerikaanse markt. Vanaf vrijdag 24 februari, de verjaardag van Apple-baas Steve Jobs, kunnen ook Amerikanen de iBuzz vibrator op hun mp3-speler aansluiten.

Muziek
De iBuzz is een vibrator die werkt via de muziek van de iPod. Hoe luider de muziek, hoe harder de vibrator zijn werk doet, zo beloven de makers. Het apparaatje doet zijn werk door het aan een iPod of andere mp3-speler te koppelen en daarna de muziek aan te zetten. Vervolgens begint de zogeheten bullit-vibrator te dansen op de tonen van de muziek.

De stimulator werkt overigens ook zonder muziek. De iBuzz is al enkele maanden op de Europese markt en kost 43 euro.

22/02/06 17u36

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_115098.jpg




:handbang:

Poesjkin
23-02-06, 13:52
Schokkend :)

~Panthera~
23-02-06, 13:54
Thrilling. ;)

Maar ik persoonlijk vind die mechanische crap dus niks. :moe:

Divine_70
23-02-06, 13:57
Geplaatst door ~Panthera~
Thrilling. ;)

Maar ik persoonlijk vind die mechanische crap dus niks. :moe:

:zegniets:

Kijk voortaan echter wel met hele andere ogen naar mijn collega`s als ze weer eens zitten te zwingen op hun plek met een iPod op hun hoofd. :lol:

~Panthera~
23-02-06, 14:00
Geplaatst door Divine_70
:zegniets:

Kijk voortaan echter wel met hele andere ogen naar mijn collega`s als ze weer eens zitten te zwingen op hun plek met een iPod op hun hoofd. :lol:


:fuckit:

waterfiets
23-02-06, 14:32
Volgens mij zijn ze echt niet de eersten want ik zag dit al een half jaar geleden bij RTL Boulevard voorbijkomen. Of misschien hadden die de primeur ...

observer
23-02-06, 16:04
hmm welke muziek zou daar nu het beste voor zijn

ravels bolero?

Divine_70
23-02-06, 18:53
Geplaatst door observer
hmm welke muziek zou daar nu het beste voor zijn

ravels bolero?

Zou niet verkeerd zijn,maar dan het beginstuk doorspoelen, :D
Of het Carmina Burana van Orff. :engel: