PDA

Bekijk Volledige Versie : Rectificatie



David
23-02-06, 19:20
Ik plaatste onlangs een bericht op NVVD over een paar jongens ide een vechtpartij begonnen waren in de bioscoop. Dat bericht blijkt voor geen meter te kloppen.

David



Geen vechtpartij met Marokkanen in Nederland

Onlangs werd gemeld dat er een vechtpartij was ontstaan in een Amsterdamse bioscoop tijdens de vertoning van Brokeback Mountain. Dat bericht blijkt onjuist.

“Het bericht over een vechtpartij tijdens de film Brokeback Mountain is stemmingmakerij”, zegt Peter van der Valk van bioscoop Pathé ArenA Amsterdam. Volgens het bericht gingen enkele Marokkaanse jongeren op de vuist met een homostelletje, nadat ze de eerste liefdesscène in de film hadden gezien.

“In de bioscoop waren afgelopen zondag een Marokkaanse jongen en twee meisjes. Een van de meiden zat te bellen, waaraan een oudere Nederlandse heer zich irriteerde. De man heeft het meisje toen geslagen. Hij is daarop uit de bioscoopzaal verwijderd”, zegt Van der Valk. “Het heeft helemaal niks te maken met homohaat.”

De bioscoop: “Het verhaal komt uit de krant Het Parool, dat het klakkeloos van een ooggetuige heeft overgenomen. Men heeft bij ons niet gecheckt of het klopte. Ik vermoed dat de ooggetuige diezelfde Nederlandse man is”.

Seif
23-02-06, 19:24
Marokkanen die in de bios naar een homofilm gaan kijken...daar trapt toch niemand in? :D

Dwaalspoor
23-02-06, 19:28
Zoals in het vorige bericht is het nog steeds interessant om te weten waarom de nationaliteit nadrukkelijk wordt genoemd.

tukkersterror
23-02-06, 19:28
Geplaatst door Seif
Marokkanen die in de bios naar een homofilm gaan kijken...daar trapt toch niemand in? :D

Ja hoor, maar het word erger als homo's naar een marokanen film gaan:hihi:

David
23-02-06, 19:30
Geplaatst door Dwaalspoor
Zoals in het vorige bericht is het nog steeds interessant om te weten waarom de nationaliteit nadrukkelijk wordt genoemd.


Geen idee eigenlijk. Enfin, we weten nu allemaal dat een Marokkaanse meneer met twee juffen naar Brokeback Mountain ging en dat 1 van de 2 juffen er geen bal aan vond en gezellig ging bellen.

Dwaalspoor
23-02-06, 19:39
Geplaatst door David
Geen idee eigenlijk. Enfin, we weten nu allemaal dat een Marokkaanse meneer met twee juffen naar Brokeback Mountain ging en dat 1 van de 2 juffen er geen bal aan vond en gezellig ging bellen.

Ik denk dat ik het weet. Ik denk dat ze de Marokkanen verder het verdomhoekje in wilde duwen. Het is een nationale sport in Nederland om af te geven op Marokkanen.

Ik kan niet uit het artikel halen dat ze er geen bal aan vond en dus maar gezellig ging bellen. Evengoed zou ze gebeld kunnen zijn en was ze bezig om uit te leggen dat ze in een bioscoop zat.

Couscousje
23-02-06, 19:47
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik denk dat ik het weet. Ik denk dat ze de Marokkanen verder het verdomhoekje in wilde duwen. Het is een nationale sport in Nederland om af te geven op Marokkanen.

Ik kan niet uit het artikel halen dat ze er geen bal aan vond en dus maar gezellig ging bellen. Evengoed zou ze gebeld kunnen zijn en was ze bezig om uit te leggen dat ze in een bioscoop zat.

Boehoehoehoe, wat zijn de Marokkanen toch zielig.

:moe:

Cc

Dwaalspoor
23-02-06, 20:00
Geplaatst door Couscousje
Boehoehoehoe, wat zijn de Marokkanen toch zielig.

:moe:

Cc

Echt zielig is de onderdrukker.

David
23-02-06, 20:02
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik denk dat ik het weet. Ik denk dat ze de Marokkanen verder het verdomhoekje in wilde duwen. Het is een nationale sport in Nederland om af te geven op Marokkanen.

Ik kan niet uit het artikel halen dat ze er geen bal aan vond en dus maar gezellig ging bellen. Evengoed zou ze gebeld kunnen zijn en was ze bezig om uit te leggen dat ze in een bioscoop zat.


Bellen in de bioscoop is hoogst onbeleefd en ook verboden.

David
23-02-06, 20:03
Geplaatst door Couscousje
Boehoehoehoe, wat zijn de Marokkanen toch zielig.

:moe:

Cc



Snel je verdomhoekje in, vrouw! :haha:

Couscousje
23-02-06, 20:06
Geplaatst door David
Snel je verdomhoekje in, vrouw! :haha:

Ik ga al, ik ga al!

*mompel*zionistische satanistische*mompel*

Cc

David
23-02-06, 20:07
Geplaatst door Couscousje
Ik ga al, ik ga al!

*mompel*zionistische satanistische*mompel*

Cc



:haha:

~Panthera~
23-02-06, 20:09
Dit wordt weer een http://www.my-smileys.de/smileys2/wc04.gif topic zo. :moe:

Maar goed, stel je voor dat David iets positiefs zegt, nietwaar, Zeikspoor ?

Dwaalspoor
23-02-06, 20:09
Geplaatst door David
Bellen in de bioscoop is hoogst onbeleefd en ook verboden.

Dat is een minor onderwerp, onbelangrijk om daar over te discusseren. Geweld gebruiken is nog vele malen erger, dat zijn open deuren.

Mij gaat het erom waarom de nationaliteit vermeld wordt, wat is de relevantie en nieuwswaarde ervan?

David
23-02-06, 20:10
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik denk dat ik het weet. Ik denk dat ze de Marokkanen verder het verdomhoekje in wilde duwen. Het is een nationale sport in Nederland om af te geven op Marokkanen.

Ik kan niet uit het artikel halen dat ze er geen bal aan vond en dus maar gezellig ging bellen. Evengoed zou ze gebeld kunnen zijn en was ze bezig om uit te leggen dat ze in een bioscoop zat.


Er staat niet in het bericht dat de dames Marokkaans waren. Wellicht waren het inheems Breezersletjes.

Dwaalspoor
23-02-06, 20:15
Geplaatst door ~Panthera~
Dit wordt weer een http://www.my-smileys.de/smileys2/wc04.gif topic zo. :moe:

Maar goed, stel je voor dat David iets positiefs zegt, nietwaar, Zeikspoor ?

Het gaat niet om David maar om het nieuwsartikel. Dit is een mooi moment om na te gaan hoe de media werkt in haar subtiele racisme en hoe ze feitelijk mee doen aan het haatzaaien.

Een kritische blik op de media is geen kritische blik op David, tenzij David de media zelf is.

Uw Zeikspoor.

Joesoef
23-02-06, 20:16
Tazzzz. Ik sta in de krant.

Couscousje
23-02-06, 20:17
Geplaatst door Dwaalspoor
Het gaat niet om David maar om het nieuwsartikel. Dit is een mooi moment om na te gaan hoe de media werkt in haar subtiele racisme en hoe ze feitelijk mee doen aan het haatzaaien.

Een kritische blik op de media is geen kritische blik op David, tenzij David de media zelf is.

Uw Zeikspoor.

De media = meervoud.

Racisme schrijf je zo.

Dombo.

Cc

MaRiaH
23-02-06, 20:17
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat is een minor onderwerp, onbelangrijk om daar over te discusseren. Geweld gebruiken is nog vele malen erger, dat zijn open deuren.

Mij gaat het erom waarom de nationaliteit vermeld wordt, wat is de relevantie en nieuwswaarde ervan?

Man wat kan jij door zeiken..

Dat de nationaliteit in het nieuws kwam, komt omdat de zogenaamde ooggetuige er een rel van heeft gemaakt die met homohaat te maken zou hebben.

Niks meer niks minder..

Ik ken ook hele onzekere mensen die zich om het minste geringste persoonlijk aangevallen voelen, terwijl het niet over hen persoonlijk gaat ...
Dit lijkt daar verdomd veel op..

:moe:

~Panthera~
23-02-06, 20:17
Geplaatst door Dwaalspoor
Het gaat niet om David maar om het nieuwsartikel. Dit is een mooi moment om na te gaan hoe de media werkt in haar subtiele racisme en hoe ze feitelijk mee doen aan het haatzaaien.

Een kritische blik op de media is geen kritische blik op David, tenzij David de media zelf is.

Uw Zeikspoor.


En daar waren wij met zijn allen nog niet achter, denk je ?

~Panthera~
23-02-06, 20:18
Geplaatst door Joesoef
Tazzzz. Ik sta in de krant.


Lets see. :stout:

Couscousje
23-02-06, 20:18
Wel een typische Marokkaan om met twee meisjes naar de bioscoop te gaan.

David, ik wil nog steeds naar Gebroken Rug Berg.

Cc

Dwaalspoor
23-02-06, 20:18
Geplaatst door David
Er staat niet in het bericht dat de dames Marokkaans waren. Wellicht waren het inheems Breezersletjes.

Het gaat om het eerste artikel waar men wel nadrukkelijk de nationaliteit noemde en waar men het helemaal niet had over meisjes maar over jongens.

MaRiaH
23-02-06, 20:19
Geplaatst door Couscousje
Wel een typische Marokkaan om met twee meisjes naar de bioscoop te gaan.

Cc

:hihi:

Dwaalspoor
23-02-06, 20:20
Geplaatst door ~Panthera~
En daar waren wij met zijn allen nog niet achter, denk je ?

En u bent iedereen ? Doordat u alles weet mag er niets meer over gezegd worden?

Couscousje
23-02-06, 20:21
Dwaalspoor = Zwarte Schaap.

Dat jullie dat ff weten. :hihi:

Cc

Dwaalspoor
23-02-06, 20:22
Geplaatst door Couscousje
Wel een typische Marokkaan om met twee meisjes naar de bioscoop te gaan.

David, ik wil nog steeds naar Gebroken Rug Berg.

Cc

Een typische Marokkaan gaat denk ik niet naar een homofilm.

David
23-02-06, 20:22
Geplaatst door Couscousje
Wel een typische Marokkaan om met twee meisjes naar de bioscoop te gaan.

David, ik wil nog steeds naar Gebroken Rug Berg.

Cc

Laten we volgende week gaan.

~Panthera~
23-02-06, 20:23
Geplaatst door Dwaalspoor
En u bent iedereen ? Doordat u alles weet mag er niets meer over gezegd worden?



*zucht*

Couscousje
23-02-06, 20:23
Geplaatst door Dwaalspoor
Een typische Marokkaan gaat denk ik niet naar een homofilm.

Een typische Marokkaan gaat niet naar de bioscoop voor de film. :)

Cc

Couscousje
23-02-06, 20:23
Geplaatst door David
Laten we volgende week gaan.

:duim:

Woensdagavond niej, heb dan buikdansen.

Rest is vrij.

Cc

gh.wille
23-02-06, 20:24
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat is een minor onderwerp, onbelangrijk om daar over te discusseren. Geweld gebruiken is nog vele malen erger, dat zijn open deuren.

Mij gaat het erom waarom de nationaliteit vermeld wordt, wat is de relevantie en nieuwswaarde ervan?

Ben je nou zo stom of woon je hier pas sinds kort ?
Elk nieuwsblad probeerd zoveel als mogelijk is namen en toenamen te gebruiken kijk maar in de kranten daarzie je dagelijks voorbeelden genoeg bijvoorbeeld : de 106 jarige O v.D uit TUITJEHOORN heeft gisteren het record langlauffen met afgeplatte ski,s gewonnen ,bijzonder bijkomstigheid is dat de oorspronkelijke uit TSAAD afkomstige man de ski,s had gestolen omdat ie dacht dat hij niet zou uitglijden ,helaas deed hij dat toch daarmee won hij de wedstrijd ,maar ging meteen achter slot en grendel .
:argwaan:

Dwaalspoor
23-02-06, 20:24
Geplaatst door Couscousje
Een typische Marokkaan gaat niet naar de bioscoop voor de film. :)

Cc

Dus het was geen typische Marokkaan die naar die homofilm was gegaan.

Couscousje
23-02-06, 20:25
Geplaatst door Dwaalspoor
Dus het was geen typische Marokkaan die naar die homofilm was gegaan.

Jawel.

Met twee meisjes.

Cc

MaRiaH
23-02-06, 20:27
Geplaatst door Dwaalspoor
Een typische Marokkaan gaat denk ik niet naar een homofilm.

In dat geval is het van grote nieuwswaarde.. :stout:

Dutchguy
23-02-06, 20:32
Geplaatst door Couscousje
Dwaalspoor = Zwarte Schaap.

Dat jullie dat ff weten. :hihi:

Cc
Aha... de enigste echte.

Ik dacht, ik voel zo'n kouwe tocht in de nek. :p

Dwaalspoor
23-02-06, 20:35
Geplaatst door Couscousje
Jawel.

Met twee meisjes.

Cc

Met twee meisjes naar de bioscoop gaan is niet de voorwaarde om getypeerd te worden als een typische Marokkaan want het is in tegenspraak met de hoofdstellingen dat een Marokkaan niet naar een bioscoop gaat en al helemaal niet naar een homofilm.

Couscousje
23-02-06, 20:36
Geplaatst door Dwaalspoor
Met twee meisjes naar de bioscoop gaan is niet de voorwaarde om getypeerd te worden als een typische Marokkaan want het is in tegenspraak met de hoofdstellingen dat een Marokkaan niet naar een bioscoop gaat en al helemaal niet naar een homofilm.

Ik zei dat een typische Marokkaan niet naar de bioscoop gaat voor de film.

Cc

Dwaalspoor
23-02-06, 20:51
Geplaatst door Couscousje
Ik zei dat een typische Marokkaan niet naar de bioscoop gaat voor de film.

Cc

En ik zeg dat een typische Marokkaan al helemaal niet naar een homofilm zou gaan.

Couscousje
23-02-06, 21:00
Geplaatst door Dwaalspoor
En ik zeg dat een typische Marokkaan al helemaal niet naar een homofilm zou gaan.

Maar jij bent Dombo.

Cc

Cherry Bo
23-02-06, 21:58
Geplaatst door Couscousje
Maar jij bent Dombo.

Cc

Zwarte schaap toch? :fparty:

Couscousje
23-02-06, 22:10
Geplaatst door Cherry Bo
Zwarte schaap toch? :fparty:

Me-e-e-e-e-e-e-e.

Cc

Wide-O
23-02-06, 22:12
Shit.

Ik vond mezelf heel slim toen ik na 4 dwaalspoorpriks dacht "hey, das ZS"

Toen dacht ik weer: nah, zou die nooit doen, liever doodvallen dan MPS'en.

Toch te veel respect ikke. :argwaan:

Wide-O
23-02-06, 22:14
Geplaatst door Couscousje
Me-e-e-e-e-e-e-e.

Cc

Horny Goat Weed ... kuch.

Olive Yao
27-04-06, 20:49
Geplaatst door Couscousje
Jawel.

Met twee meisjes.

Cc
eerder met twee jongens