PDA

Bekijk Volledige Versie : Militairen jagen op exhibitionist



Divine_70
24-02-06, 10:55
Het Australische leger slaat alarm. Een militair terroriseert al maanden winkels. De man lokt verkoopsters naar het pashokje en doet ze schrikken met zijn geslachtsdeel. Het leverde hem de bijnaam Donkey Dong op en dat is niet toevallig. Volgens slachtoffers van de exhibitionist heeft hij een enorm geslachtsdeel. "Te groot voor de grootste onderbroeken", getuigt een winkelbediende.

Confronterend
Defensie weet het zelf niet meer. Is Donkey Dong een militair of gaat het om een man in een legeruniform. Feit is dat hij "verkleed" als soldaat al weken winkelcentra binnenstapt en nog niet geïdentificeerd kon worden. Tot wanhoop van defensie, dat nu de militaire politie ingeschakeld heeft om hem te vatten. De dader gaat steeds op dezelfde manier te werk. Hij roept een winkelbediende bij zich in het pashokje met de vraag of zijn onderbroek wel past. Niets vermoedend worden, meestal vrouwen, zo letterlijk geconfronteerd met zijn enorme penis. "Hij is hier al vier keer geweest en elke keer paste hij dezelfde rode onderbroek. De eerste keer schrok ik en wist ik niet wat ik moest zeggen. Zijn penis leek me zo groot. Ik ging hem dus een grotere onderbroek zoeken maar dat hielp niet. Alle modellen zijn te klein", getuigt de winkelbediende. "We hebben hem dan ook de bijnaam Donkey Dong gegeven."

Valsspeler
Naast het passen van onderbroeken, hijst hij zich geregeld in wielrennersbroeken. Eén keer liep het fout af. "Er viel plots een sok uit de broek. Ik heb hem toen ontmaskerd. Zijn enorme lid is vals", beweert een andere verkoopster. Intussen doen politie en defensie er alles aan om de man te identificeren.


23/02/06 16u30


http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_115576.jpg
De man zou een enorm lid hebben, geen enkel slipje dat hem past.

:zegniets:

Bofko
24-02-06, 11:03
Geplaatst door Divine_70

De man zou een enorm lid hebben, geen enkel slipje dat hem past.

:zegniets:

Sinds wanneer wordt de grootte van de slip c.q. het slipje bepaald door de grootte van het lid ? Baarlijke nonsens lijkt mij.

Divine_70
24-02-06, 11:46
Geplaatst door Bofko
Sinds wanneer wordt de grootte van de slip c.q. het slipje bepaald door de grootte van het lid ? Baarlijke nonsens lijkt mij.

Nou.......... een mannenslip kan ook daar wel degelijk te klein zijn hoor. : :zegniets:

Eni
24-02-06, 11:55
Gewoon een boxer aan trekken dan heb je daar geen last van..
Doe ik ook namelijk.. :stout:

Divine_70
24-02-06, 12:21
Geplaatst door Eni
Gewoon een boxer aan trekken dan heb je daar geen last van..
Doe ik ook namelijk.. :stout:

:duim:

tukkersterror
24-02-06, 16:58
Geplaatst door Eni
Gewoon een boxer aan trekken dan heb je daar geen last van..
Doe ik ook namelijk.. :stout:

:droef: Loop ik dus voor niks de laatste 40 jaar in een schotse kilt :droef: :lole: Gewoon een boxershort aan trekken :handbang:

~Panthera~
24-02-06, 17:39
Wat grootte betreft, slaan mannen nog wel eens op hol. :rolleyes:

:roken:

Divine_70
24-02-06, 19:48
Geplaatst door ~Panthera~
Wat grootte betreft, slaan mannen nog wel eens op hol. :rolleyes:

:roken:

:D Dan zijn ze ook zo schattig, als ze dan Pose alla bodybuilder voor de spiegel staan te showen.
En na verloop van tijd blijkt die boxer wel weer erg hoor gegrepen. :haha:

Divine_70
24-02-06, 19:50
Geplaatst door tukkersterror
:droef: Loop ik dus voor niks de laatste 40 jaar in een schotse kilt :droef: :lole: Gewoon een boxershort aan trekken :handbang:

Niet zo raar hoor, dat je deze modehit nog niet ontdekt hebt, over een jaar of 2 zal ie ongetwijfeld ook in Tukkerland te koop zijn. :hihi: