PDA

Bekijk Volledige Versie : Extreem rechts in Nederland



super ick
24-02-06, 11:48
Volgens de peilingen krijgt geen, van de vijf deelnemende extreem rechtse politieke partijen bij de verziezingen volgende week ook maar 1 zetel.
Ook niet in de grote steden.

Blijkbaar klagen Nederlanders graag, en nemen niet snel een blad voor de mond. Als het er echter op aankomt blijkt dat de gemiddelde Nederlander niets moet hebben van partijen die een scheiding op basis van afkomst voorstaan.

Ik vind dit een evengoed signaal als het vreedzame protest tegen de cartoons in Amsterdam. Moslims uiten terrecht hun ongenoegen maar lieten zich niet gek maken.

Kijken we dan met zijn allen te negatief tegen de samenleving aan en verliezen we uit het oog wat er wel goed gaat?

Kal-El B.V
24-02-06, 12:58
Hou toch op.

Waarom zou je op een kleine partij stemmen die toch niets voor elkaar kan krijgen als je ook gewoon op Verdonk, Wilders of de LPF kunt stemmen.

delirious
24-02-06, 13:01
Geplaatst door Kal-El B.V
Hou toch op.

Waarom zou je op een kleine partij stemmen die toch niets voor elkaar kan krijgen als je ook gewoon op Verdonk, Wilders of de LPF kunt stemmen.

Inderdaad, extreem-rechts-light.

Juliette
24-02-06, 13:55
Geplaatst door delirious
Inderdaad, extreem-rechts-light.

Wilders is geen extreem-rechts-light meer.

observer
24-02-06, 14:47
Blijkbaar klagen Nederlanders graag, en nemen niet snel een blad voor de mond. Als het er echter op aankomt blijkt dat de gemiddelde Nederlander niets moet hebben van partijen die een scheiding op basis van afkomst voorstaan. we zullen zien hoe de ael het gaat doen

delirious
24-02-06, 14:52
Geplaatst door observer
we zullen zien hoe de ael het gaat doen

Doen die iets dan?

super ick
24-02-06, 15:09
Geplaatst door Kal-El B.V
Hou toch op.

Waarom zou je op een kleine partij stemmen die toch niets voor elkaar kan krijgen als je ook gewoon op Verdonk, Wilders of de LPF kunt stemmen.

Die staan in de recente peilingen allemaal op verlies zwartkijker!

tukkersterror
24-02-06, 16:09
Geplaatst door superdick
Die staan in de recente peilingen allemaal op verlies zwartkijker!

Las net dat Peter R. de V. een doorstart wilde makenhttp://www.snoesje.info/Snoesje_politiek/Peter_R_de_Vries.jpg

Poesjkin
24-02-06, 17:51
Ik surfde van de week op de site van de Nederlandse Volksunie. Dat is een club die in beginsel gevaarlijk kan worden. Aan de andere kant is het wel aandoenlijk om lonsdalekanslozen verkiezingsfolders uit te zien delen.

Vraag: Hoe staat de NVU tegenover de herbestrating van de Dorpsstraat in de kern Berkenwoude?
Antwoord: Uhhhhh... alle kankerbuitenlanders het land uit.
Vraag: Daar gaat de gemeente niet over. Ik wil weten hoe jullie over de herbestrating van de dorpsstraat in Berkenwoude denken.
Antwoord: Uhhhhh... met straatstenuhh....
Vraag: Juist... maar de VVD wil asvalt. En de NVU dan?
Antwoord: Uhhhhhhhh.... alle kankerbui...
Reactie: Dat weet ik, maar da's landspolitiek.

Eigenlijk best vermakelijk, ware het niet dat er maar één volksmenner met charisma (dus niet Wilders) opstaat en dat hele hersenloze tuig achter die volksmenner aan loopt te siegheilen. Dan hebben we een probleem.

(hoewel ik het altijd wel weer grappig vindt dat die neonazi's graag in bruine uniformen rondlopen terwijl zij zo'n hekel aan bruinen hebben. Wie het snapt, mag het mij uitleggen)

Victory
24-02-06, 18:27
Vage partijen die je nergens kunt plaatsen:
ChristenUnie
SGP

Links:
Die is er niet meer.

Midden:
Groenlinks
SP

Rechts:
PVDA
D66
CDA

Extreem Rechts:
VVD
LPF
Groep-Nawijn
Groep-Wilders

delirious
24-02-06, 18:28
Geplaatst door Victory
Vage partijen die je nergens kunt plaatsen:
ChristenUnie
SGP

Links:
Die is er niet meer.

Midden:
Groenlinks
SP

Rechts:
PVDA
D66
CDA

Extreem Rechts:
VVD
LPF
Groep-Nawijn
Groep-Wilders

:haha:

~Panthera~
24-02-06, 18:33
Geplaatst door Poesjkin
Ik surfde van de week op de site van de Nederlandse Volksunie. Dat is een club die in beginsel gevaarlijk kan worden. Aan de andere kant is het wel aandoenlijk om lonsdalekanslozen verkiezingsfolders uit te zien delen.

Vraag: Hoe staat de NVU tegenover de herbestrating van de Dorpsstraat in de kern Berkenwoude?
Antwoord: Uhhhhh... alle kankerbuitenlanders het land uit.
Vraag: Daar gaat de gemeente niet over. Ik wil weten hoe jullie over de herbestrating van de dorpsstraat in Berkenwoude denken.
Antwoord: Uhhhhh... met straatstenuhh....
Vraag: Juist... maar de VVD wil asvalt. En de NVU dan?
Antwoord: Uhhhhhhhh.... alle kankerbui...
Reactie: Dat weet ik, maar da's landspolitiek.

Eigenlijk best vermakelijk, ware het niet dat er maar één volksmenner met charisma (dus niet Wilders) opstaat en dat hele hersenloze tuig achter die volksmenner aan loopt te siegheilen. Dan hebben we een probleem.

(hoewel ik het altijd wel weer grappig vindt dat die neonazi's graag in bruine uniformen rondlopen terwijl zij zo'n hekel aan bruinen hebben. Wie het snapt, mag het mij uitleggen)


:lol:

Als het niet zo triest was, was het om te lachen. :moe:

Wat hebben die gasten in hun hoofd ? Zaagsel ? :moe:

Victory
24-02-06, 19:13
.

super ick
24-02-06, 19:33
Geplaatst door Poesjkin
Ik surfde van de week op de site van de Nederlandse Volksunie. Dat is een club die in beginsel gevaarlijk kan worden. Aan de andere kant is het wel aandoenlijk om lonsdalekanslozen verkiezingsfolders uit te zien delen.

Vraag: Hoe staat de NVU tegenover de herbestrating van de Dorpsstraat in de kern Berkenwoude?
Antwoord: Uhhhhh... alle kankerbuitenlanders het land uit.
Vraag: Daar gaat de gemeente niet over. Ik wil weten hoe jullie over de herbestrating van de dorpsstraat in Berkenwoude denken.
Antwoord: Uhhhhh... met straatstenuhh....
Vraag: Juist... maar de VVD wil asvalt. En de NVU dan?
Antwoord: Uhhhhhhhh.... alle kankerbui...
Reactie: Dat weet ik, maar da's landspolitiek.

Eigenlijk best vermakelijk, ware het niet dat er maar één volksmenner met charisma (dus niet Wilders) opstaat en dat hele hersenloze tuig achter die volksmenner aan loopt te siegheilen. Dan hebben we een probleem.

(hoewel ik het altijd wel weer grappig vindt dat die neonazi's graag in bruine uniformen rondlopen terwijl zij zo'n hekel aan bruinen hebben. Wie het snapt, mag het mij uitleggen)

Zoveel zwakbegaafden lopen er hier niet rond.

Nederland is langzamerhand rijp aan het worden voor een echte linkse volksmenner.
Steeds meer kanslozen, lager geschoolden, mensen die de 'boot' (gaan) missen. Geen positief toekomstbeeld (meer) hebben.
Hoe groter het verschil tussen en arm en rijk, hoe rijker de voedingsbodem voor het gevaar van links.

Het gevaar hoeft niet altijd van rechts te komen hoor. Als het maar extreem genoeg is blijkt het uiteindelijke verschil tussen links en rechts erg klein.

observer
24-02-06, 20:51
Geplaatst door Victory
Vage partijen die je nergens kunt plaatsen:
ChristenUnie
SGP

Links:
Die is er niet meer.

Midden:
Groenlinks
SP

Rechts:
PVDA
D66
CDA

Extreem Rechts:
VVD
LPF
Groep-Nawijn
Groep-Wilders je hebt denk ik toch wel een beetje verschoven blik

de sp is zo links als de pest

groen links kan ik me de verwarring voorstellen, dat is een combinatie van doorgerookte tuinkabouters en mensen die zich schamen dat ze het goed hebben

sgp een iss relifascistische partij
christenunie zit daar op het randje van

pvda d66 zitten links van het midden

cda zit als een kruis over alles heeft

vvd is tegenstelling is een rechtse conservatieve partij met een liberale linker vleugel ,of een linkse liberale partij met een conservatieve rechtse vleugel afhankelijk van hoe de machtsverhoudingen liggen

lpf zit over het hele spectrum soms stevig rechts maar bv op het afhandelen van oude asielzaken zijn ze voor een generaal pardon

nawijn idem

oh ja wilders nog ja die is rechts maar extreem rechts? daar heb je in nederland er denk ik 250 ofzo van