PDA

Bekijk Volledige Versie : ’Iedereen is hier toch al een hoer!’



Dwaalspoor
24-02-06, 17:27
’Iedereen is hier toch al een hoer!’

Door MAAIKE RUEPERT


AMSTERDAM - ,,Ik was gewoon buiten met een groepje vrienden, toen een meisje me bij zich riep. Ik heb een telefoon nodig, zei ze." Ik had toevallig wel een telefoon. Maar ik zei dat ik die niet zomaar zou geven. Ze is met me mee gegaan en toen is het gebeurd.’’

Steven (20), niet zijn echte naam, is de enige die er ronduit voor uit durft te komen. Seks in ruil voor geld of spullen. Jongeren in Amsterdam-Zuidoost (en ver daarbuiten) weten er allemaal van, maar toegeven dat ze er zelf aan meedoen, ligt lastig.

,,Iedereen doet het,’’ zegt Steven. ,,Als ik naar een feest ga, staan er meisjes zonder geld bij de deur te roepen: ‘Koop een kaartje, ik heb geen geld’. Eenmaal binnen zegt een meisje van vijftien: ‘Vandaag ga ik met jou weg, maar dan moet ik wel geld hebben. Vooral als ze gedronken hebben, worden ze gek. Dan doen ze het boven aan de trap. Sommigen gaan liggen voor tien euro of voor beltegoed.’’ Jongerenwerkster Angela (27): ,,Sommige meisjes kennen geen grenzen. Een vriendin had het op haar achttiende al met veertig jongens gedaan. Ze dacht: ik ben toch al ontmaagd, dus wat maakt het uit.’’ Samira kent het verschijnsel al jaren. ,,Op straat, tijdens het uitgaan, in de supermarkt. Overal waar ik kom, proberen mannen me over te halen om seks te hebben,’’ zegt Samira (21). ,,Mijn liefde is niet te koop, maar ik heb vriendinnen die zijn meegegaan met Surinaamse en Antilliaanse jongens voor kleren en beltegoed. Afrikaanse mannen bieden vooral geld.’’

Ondertussen laten ouders het gebeuren. ,,Moeders zijn allang blij als hun dochter van zestien laarzen krijgt van een man van 31. ‘Je bent nu ontmaagd, dus nu kan die man voor je zorgen’, zeggen ze. Die man komt daar gewoon over de vloer. En moeders die er om zes uur uit moeten om een vroege ochtenddienst te draaien, letten niet op of hun dochter van twaalf om vier uur ’s nachts thuis komt.’’


http://www.ad.nl/binnenland/article173962.ece

Sallahddin
24-02-06, 18:36
Geplaatst door Dwaalspoor
’Iedereen is hier toch al een hoer!’

Door MAAIKE RUEPERT


AMSTERDAM - ,,Ik was gewoon buiten met een groepje vrienden, toen een meisje me bij zich riep. Ik heb een telefoon nodig, zei ze." Ik had toevallig wel een telefoon. Maar ik zei dat ik die niet zomaar zou geven. Ze is met me mee gegaan en toen is het gebeurd.’’

Steven (20), niet zijn echte naam, is de enige die er ronduit voor uit durft te komen. Seks in ruil voor geld of spullen. Jongeren in Amsterdam-Zuidoost (en ver daarbuiten) weten er allemaal van, maar toegeven dat ze er zelf aan meedoen, ligt lastig.

,,Iedereen doet het,’’ zegt Steven. ,,Als ik naar een feest ga, staan er meisjes zonder geld bij de deur te roepen: ‘Koop een kaartje, ik heb geen geld’. Eenmaal binnen zegt een meisje van vijftien: ‘Vandaag ga ik met jou weg, maar dan moet ik wel geld hebben. Vooral als ze gedronken hebben, worden ze gek. Dan doen ze het boven aan de trap. Sommigen gaan liggen voor tien euro of voor beltegoed.’’ Jongerenwerkster Angela (27): ,,Sommige meisjes kennen geen grenzen. Een vriendin had het op haar achttiende al met veertig jongens gedaan. Ze dacht: ik ben toch al ontmaagd, dus wat maakt het uit.’’ Samira kent het verschijnsel al jaren. ,,Op straat, tijdens het uitgaan, in de supermarkt. Overal waar ik kom, proberen mannen me over te halen om seks te hebben,’’ zegt Samira (21). ,,Mijn liefde is niet te koop, maar ik heb vriendinnen die zijn meegegaan met Surinaamse en Antilliaanse jongens voor kleren en beltegoed. Afrikaanse mannen bieden vooral geld.’’

Ondertussen laten ouders het gebeuren. ,,Moeders zijn allang blij als hun dochter van zestien laarzen krijgt van een man van 31. ‘Je bent nu ontmaagd, dus nu kan die man voor je zorgen’, zeggen ze. Die man komt daar gewoon over de vloer. En moeders die er om zes uur uit moeten om een vroege ochtenddienst te draaien, letten niet op of hun dochter van twaalf om vier uur ’s nachts thuis komt.’’


http://www.ad.nl/binnenland/article173962.ece



Tja....het oudste beroep v.d.wereld en van alle tijden !!!
Mentaal prostitutie is nog erger:je ziel verkopen aan de hoogste bieder!!!

tukkersterror
24-02-06, 19:38
Geplaatst door Dwaalspoor
’Iedereen is hier toch al een hoer!’

Door MAAIKE RUEPERT


AMSTERDAM - ,,Ik was gewoon buiten met een groepje vrienden, toen een meisje me bij zich riep. Ik heb een telefoon nodig, zei ze." Ik had toevallig wel een telefoon. Maar ik zei dat ik die niet zomaar zou geven. Ze is met me mee gegaan en toen is het gebeurd.’’

Steven (20), niet zijn echte naam, is de enige die er ronduit voor uit durft te komen. Seks in ruil voor geld of spullen. Jongeren in Amsterdam-Zuidoost (en ver daarbuiten) weten er allemaal van, maar toegeven dat ze er zelf aan meedoen, ligt lastig.

,,Iedereen doet het,’’ zegt Steven. ,,Als ik naar een feest ga, staan er meisjes zonder geld bij de deur te roepen: ‘Koop een kaartje, ik heb geen geld’. Eenmaal binnen zegt een meisje van vijftien: ‘Vandaag ga ik met jou weg, maar dan moet ik wel geld hebben. Vooral als ze gedronken hebben, worden ze gek. Dan doen ze het boven aan de trap. Sommigen gaan liggen voor tien euro of voor beltegoed.’’ Jongerenwerkster Angela (27): ,,Sommige meisjes kennen geen grenzen. Een vriendin had het op haar achttiende al met veertig jongens gedaan. Ze dacht: ik ben toch al ontmaagd, dus wat maakt het uit.’’ Samira kent het verschijnsel al jaren. ,,Op straat, tijdens het uitgaan, in de supermarkt. Overal waar ik kom, proberen mannen me over te halen om seks te hebben,’’ zegt Samira (21). ,,Mijn liefde is niet te koop, maar ik heb vriendinnen die zijn meegegaan met Surinaamse en Antilliaanse jongens voor kleren en beltegoed. Afrikaanse mannen bieden vooral geld.’’

Ondertussen laten ouders het gebeuren. ,,Moeders zijn allang blij als hun dochter van zestien laarzen krijgt van een man van 31. ‘Je bent nu ontmaagd, dus nu kan die man voor je zorgen’, zeggen ze. Die man komt daar gewoon over de vloer. En moeders die er om zes uur uit moeten om een vroege ochtenddienst te draaien, letten niet op of hun dochter van twaalf om vier uur ’s nachts thuis komt.’’


http://www.ad.nl/binnenland/article173962.ece :kotsen: een woord heb ik er voor :kotsen:

Divine_70
24-02-06, 20:03
Titel wel heel erg letterlijk over genomen in dit geval.
Mag ik je er op wijzen dat die titel in elk geval al niet klopt en dat je daar beter over na had kunnen denken voordat je alle meisjes/vrouwen over 1 kam scheert ?

Divine_70
24-02-06, 20:14
Geplaatst door Dwaalspoor


Ondertussen laten ouders het gebeuren. ,,Moeders zijn allang blij als hun dochter van zestien laarzen krijgt van een man van 31. ‘Je bent nu ontmaagd, dus nu kan die man voor je zorgen’, zeggen ze. Die man komt daar gewoon over de vloer. En moeders die er om zes uur uit moeten om een vroege ochtenddienst te draaien, letten niet op of hun dochter van twaalf om vier uur ’s nachts thuis komt.’’


http://www.ad.nl/binnenland/article173962.ece

Dit is werkelijk de grootste :regie: ONZIN. die ik hier tot dusver heb gelezen.
Ook hier worden door een snotneus alle ouders in 1 adem genoemd met die ouders die het dan toevallig wel verzieken.
Hoeveel waarde wordt er gehecht aan dit verhaal, notabene door een puber geciteerd.
Je vertoont lef door dit te plaatsten Dwaalspoor.

:kotsen:

tukkersterror
24-02-06, 20:21
Geplaatst door Divine_70
Dit is werkelijk de grootste :regie: ONZIN. die ik hier tot dusver heb gelezen.
Ook hier worden door een snotneus alle ouders in 1 adem genoemd met die ouders die het dan toevallig wel verzieken.
Hoeveel waarde wordt er gehecht aan dit verhaal, notabene door een puber geciteerd.
Je vertoont lef door dit te plaatsten Dwaalspoor.

:kotsen:

:schok: Nou dwaalspoor duik maar onder, want als Divine boos is :schok: aiaiaiai, dan komt ze met dat kut:zweep:tje oei kerel je maakt het jezelf niet makkelijk :ergleuk:

Maar je heb geluk er is leven na de dood :engel:

Dwaalspoor
24-02-06, 21:35
Geplaatst door Divine_70
Titel wel heel erg letterlijk over genomen in dit geval.
Mag ik je er op wijzen dat die titel in elk geval al niet klopt en dat je daar beter over na had kunnen denken voordat je alle meisjes/vrouwen over 1 kam scheert ?

Klachten kunt u bij de krant zelf deponeren.


Je vertoont lef door dit te plaatsten Dwaalspoor. Ben je nu beledigd?

Divine_70
24-02-06, 21:37
Geplaatst door Dwaalspoor
Klachten kunt u bij de krant zelf deponeren.

Ben je nu beledigd?

Beledigd ? Nee hoor, want ik voel me niet aan gesproken.
Maar vind het een belachelijke opmerking.

Dwaalspoor
24-02-06, 21:40
Geplaatst door Divine_70
Beledigd ? Nee hoor, want ik voel me niet aan gesproken.
Maar vind het een belachelijke opmerking. Spreek de krant maar aan en hou mij erbuiten.

Divine_70
24-02-06, 21:41
Geplaatst door Dwaalspoor
Spreek de krant maar aan en hou mij erbuiten.

Waarom jou er buiten laten ??
Jij plaatst het artikel dus mag ik er op reageren zoals ik wil, als jij daar niet over kan moet je het artikel weg halen. :knipoog:

Dwaalspoor
24-02-06, 21:48
Geplaatst door Divine_70
Waarom jou er buiten laten ??
Jij plaatst het artikel dus mag ik er op reageren zoals ik wil, als jij daar niet over kan moet je het artikel weg halen. :knipoog:

Hou op met die onzin, ik verbied je niet om te reageren maar als je wat op te merken hebt over de titel of het artikel moet je niet bij mij wezen maar bij de journaliste of de krant.

Divine_70
24-02-06, 21:52
Geplaatst door Dwaalspoor
Hou op met die onzin, ik verbied je niet om te reageren maar als je wat op te merken hebt over de titel of het artikel moet je niet bij mij wezen maar bij de journaliste of de krant.

Ah, dat zou leuk prikken worden dan...
Je verbied niet om te reageren zolang het antwoord jou past bedoel je.
Wel de topic lezen maar zodra je het er niet mee eens bent, moet je je maar stil houden en commentaar leveren aan de desbetreffende nieuwsbron.
:rolleyes: Plaats het dan niet . :moe:

Dwaalspoor
24-02-06, 21:54
Geplaatst door Divine_70
Ah, dat zou leuk prikken worden dan...
Je verbied niet om te reageren zolang het antwoord jou past bedoel je.
Wel de topic lezen maar zodra je het er niet mee eens bent, moet je je maar stil houden en commentaar leveren aan de desbetreffende nieuwsbron.
:rolleyes: Plaats het dan niet . :moe:

Lees goed: Klachten over de inhoud en titel moet je niet bij mij wezen.

Cherry Bo
24-02-06, 22:05
Geplaatst door Divine_70
Titel wel heel erg letterlijk over genomen in dit geval.
Mag ik je er op wijzen dat die titel in elk geval al niet klopt en dat je daar beter over na had kunnen denken voordat je alle meisjes/vrouwen over 1 kam scheert ?

Dit is Schaap.

Meestal dekt zijn zelfbedachte titel de lading niet, maar verwoordt hij daarmee zijn eigen gedachten. Dat hoort zo, bij Schaap.

Vandaag klopt het wél, want iemand anders heeft die rare titel bedacht.

Dus nou kickt hij.

Divine_70
24-02-06, 22:05
Geplaatst door Dwaalspoor
Lees goed: Klachten over de inhoud en titel moet je niet bij mij wezen.

Je had de titel niet letterlijk over hoeven nemen. :moe:
Maar goed, I`m off topic . :zwaai:

Divine_70
24-02-06, 22:07
Geplaatst door Cherry Bo
Dit is Schaap.

Meestal klopt de titel niet met de inhoud. Dat hoort zo, bij Schaap.

Vandaag klopt het wél, want iemand anders heeft die rare titel bedacht.

Dus nou kickt hij.

Ach, is niet belangrijk meer, ben er toch weg van. :hihi:
Ik mag blijkbaar niet reageren omdat ik het er niet mee eens ben. :D

:jammer: Had best een interessante discussie kunnen worden als iemand anders hem geopend had.

Dwaalspoor
24-02-06, 22:08
Geplaatst door Divine_70
Je had de titel niet letterlijk over hoeven nemen. :moe:
Maar goed, I`m off topic . :zwaai:

Je hoeft het niet te lezen.

Cherry Bo
24-02-06, 22:09
Geplaatst door Divine_70
Ach, is niet belangrijk meer, ben er toch weg van. :hihi:
Ik mag blijkbaar niet reageren omdat ik het er niet mee eens ben. :D

:jammer: Had best een interessante discussie kunnen worden als iemand anders hem geopend had.

Sja, hij heeft het geopend.

Dus nou is hij de baas over dit topic en gaat hij met de bizarre titel als backup, hardmaken dat iedereen een hoer is.

Want dat vindt hij zélf nl.

Divine_70
24-02-06, 22:09
Geplaatst door Cherry Bo
Dit is Schaap.

Meestal dekt zijn zelfbedachte titel de lading niet, maar verwoordt hij daarmee zijn eigen gedachten. Dat hoort zo, bij Schaap.

Vandaag klopt het wél, want iemand anders heeft die rare titel bedacht.

Dus nou kickt hij.

Btw, wie is schaap ?

@ Dwaalspoor, als een titel me aanspreekt dan lees ik de topic, maar goed, waarom zou ik er nog tegenin gaan. :moe:
Het is de moeite niet waard. :jammer:

Divine_70
24-02-06, 22:11
Geplaatst door Cherry Bo
Sja, hij heeft het geopend.
Dus nou is hij de baas over dit topic en gaat hij met de bizarre titel als backup, hardmaken dat iedereen een hoer is. Want dat vindt hij zélf nl.

Dan kruipt ie nu duidelijk voor zijn verantwoording terug in zijn schulp want hij roept gelijk, bezwaar inleveren bij de krant. :hihi:

Cherry Bo
24-02-06, 22:12
Geplaatst door Divine_70
Btw, wie is schaap ?


Schaap is iemand die is weggepest door de WSDB meiden en heeft beloofd nooit meer terug te komen.

Dus nou probeert hij het zo.

Divine_70
24-02-06, 22:13
Geplaatst door Cherry Bo
Schaap is iemand die is weggepest door de WSDB meiden en heeft beloofd nooit meer terug te komen.

Dus nou probeert hij het zo.

Hm... Oke

Cherry Bo
24-02-06, 22:28
Geplaatst door Divine_70
Hm... Oke

Sja.

Divine_70
24-02-06, 22:31
Geplaatst door Cherry Bo
Sja.

Tja, :D dan ben je uitgepraat he. :hihi:

:regie: Oneens is mond houden. :D

Dwaalspoor
24-02-06, 22:33
Geplaatst door Divine_70
Btw, wie is schaap ?

@ Dwaalspoor, als een titel me aanspreekt dan lees ik de topic, maar goed, waarom zou ik er nog tegenin gaan. :moe:
Het is de moeite niet waard. :jammer:

Deze titel sprak je dus aan.

Cherry Bo
24-02-06, 22:35
Geplaatst door Dwaalspoor
Deze titel sprak je dus aan.

Zie je Divine? :D

Divine_70
24-02-06, 22:36
Geplaatst door Dwaalspoor
Deze titel sprak je dus aan.

Om te laten weten dat het onzin is ja. :moe:
Maar ja, de mond is gesnoerd he. :zegniets:

Divine_70
24-02-06, 22:37
Geplaatst door Cherry Bo
Zie je Divine? :D

:stout: I see. :D

Cherry Bo
24-02-06, 22:39
Geplaatst door Divine_70
:stout: I see. :D

Klik hier ook maar effe. (http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&threadid=176434)

Divine_70
24-02-06, 22:40
Geplaatst door Cherry Bo
Klik hier ook maar effe. (http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&threadid=176434)


Hm.. scheint geen onbekende te zijn ? :engel:
Van voor mijn tijd zeker dan. ?

tukkersterror
24-02-06, 22:42
Geplaatst door Divine_70
:stout: I see. :D

Jaja, een vrouw die zich de mond laat snoeren!!!!

Leer mij Divi kennen :jammer: die snoer je de mond niet!!!

:hihi: Divi POWER!!!!! :nijn:

Dwaalspoor
24-02-06, 22:44
Geplaatst door Divine_70
Om te laten weten dat het onzin is ja. :moe:
Maar ja, de mond is gesnoerd he. :zegniets: Goed dat je door hebt dat ik daar niet de aangewezen persoon voor ben.

Cherry Bo
24-02-06, 22:44
Geplaatst door Divine_70
Hm.. scheint geen onbekende te zijn ? :engel:
Van voor mijn tijd zeker dan. ?

Weet ik niet.
We zijn ongeveer van dezelfde verpakkingsdatum. :wijs:

Divine_70
24-02-06, 22:49
Geplaatst door Dwaalspoor
Goed dat je door hebt dat ik daar niet de aangewezen persoon voor ben.

Leuke manier van prikken heb jij.
Ben heel benieuwd wat de reactie is als er iemand komt die het met "jou" stelling eens is. :strik:

Divine_70
24-02-06, 22:50
Geplaatst door Cherry Bo
Weet ik niet.
We zijn ongeveer van dezelfde verpakkingsdatum. :wijs:

Bouwjaar ? of geboortejaar op Maroc.nl. :hihi:

Dwaalspoor
24-02-06, 22:52
Geplaatst door Divine_70
Leuke manier van prikken heb jij.
Ben heel benieuwd wat de reactie is als er iemand komt die het met "jou" stelling eens is. :strik:

Ik heb geen stelling ingenomen over de inhoud van het artikel.

Divine_70
24-02-06, 22:52
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik heb geen stelling ingenomen over de inhoud van het artikel.

Ik zie ook nergens dat je het er niet mee eens bent ?

Cherry Bo
24-02-06, 22:55
Geplaatst door Divine_70
Ik zie ook nergens dat je het er niet mee eens bent ?

Komt omdat hij het er wél mee eens is. :hihi:

Dwaalspoor
24-02-06, 22:56
Geplaatst door Divine_70
Ik zie ook nergens dat je het er niet mee eens bent ?

Daarom klopt jou reaktie niet waar je zegt dat je heel benieuwd wat de reactie is als er iemand komt die het met "mijn" stelling eens is.

Divine_70
24-02-06, 22:56
Geplaatst door Cherry Bo
Komt omdat hij het er wél mee eens is. :hihi:

Dat bedoel ik. :hihi:
Blijkbaar durft ie er nog niet echt mee voor de dag te komen. :roker:

Divine_70
24-02-06, 22:58
Geplaatst door Dwaalspoor
Daarom klopt jou reaktie niet waar je zegt dat je heel benieuwd wat de reactie is als er iemand komt die het met "mijn" stelling eens is.

Ken jij het gezegde... Wie zwijgt stemt toe ? :moe:
Vanaf jou eerste reactie op mijn bericht schreeuw je dat ik me maar moet beklagen bij de krant.

Voorbeeld hoe het ook kan:

Divine_70, meid, ik ben het helemaal met je eens, dit slaat ook nergens op. :rolleyes:

Divine_70
24-02-06, 22:59
Geplaatst door Dwaalspoor
Daarom klopt jou reaktie niet waar je zegt dat je heel benieuwd wat de reactie is als er iemand komt die het met "mijn" stelling eens is.

Je eerste reactie tik je met een K, beter om dat ff snel te veranderen ? :knipoog:

Cherry Bo
24-02-06, 23:00
Geplaatst door Divine_70

Voorbeeld hoe het ook kan:

Divine_70, meid, ik ben het helemaal met je eens, dit slaat ook nergens op. :rolleyes:

Of Divine_70, meid, ik vind inderdaad dat het allemaal hoeren zijn. :o

Maar nee. :hihi:

tukkersterror
24-02-06, 23:02
Geplaatst door Divine_70
Ken jij het gezegde... Wie zwijgt stemt toe ? :moe:
Vanaf jou eerste reactie op mijn bericht schreeuw je dat ik me maar moet beklagen bij de krant.

Voorbeeld hoe het ook kan:

Divine_70, meid, ik ben het helemaal met je eens, dit slaat ook nergens op. :rolleyes: :zweep: :zweep: :zweep:Krijg je met al het geslaan:zweep: :zweep: :zweep:Dan worden jongetjes bang en dan durven ze de waarheid niet meer te zeggen:stout:

Divine_70
24-02-06, 23:02
Geplaatst door Cherry Bo
Of Divine_70, meid, ik vind inderdaad dat het allemaal hoeren zijn. :o

Maar nee. :hihi:

:haha: En ook dat durft ie niet ? :p

Dwaalspoor
24-02-06, 23:03
Geplaatst door Divine_70
Ken jij het gezegde... Wie zwijgt stemt toe ? :moe:
Vanaf jou eerste reactie op mijn bericht schreeuw je dat ik me maar moet beklagen bij de krant.

Voorbeeld hoe het ook kan:

Divine_70, meid, ik ben het helemaal met je eens, dit slaat ook nergens op. :rolleyes:

Ik bepaal zelf op wie, hoe, waar en wanneer ik reageer.

Het is dom om te verwachten dat ik het eens zou zijn met prostitutiegedrag.

Divine_70
24-02-06, 23:03
Geplaatst door tukkersterror
:zweep: :zweep: :zweep:Krijg je met al het geslaan:zweep: :zweep: :zweep:Dan worden jongetjes bang en dan durven ze de waarheid niet meer te zeggen:stout:

Hey Tukker, you know me already to well. :roker: :hihi:

Divine_70
24-02-06, 23:04
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik bepaal zelf op wie, hoe, waar en wanneer ik reageer.

Het is dom om te verwachten dat ik het eens zou zijn met prostitutiegedrag.

Waarom zeg je dat dan niet gewoon. :verward:

Dwaalspoor
24-02-06, 23:10
Geplaatst door Divine_70
Waarom zeg je dat dan niet gewoon. :verward:

Omdat je niet naar mijn mening vroeg over prostitutie, je zette mij meteen in het beklaagdenbankje.

Divine_70
24-02-06, 23:12
Geplaatst door Dwaalspoor
Omdat je niet naar mijn mening vroeg over prostitutie, je zette mij meteen in het beklaagdenbankje.

Echt niet, ik reageerde met de volgende quote`s :


Geplaatst door Divine_70
Titel wel heel erg letterlijk over genomen in dit geval.
Mag ik je er op wijzen dat die titel in elk geval al niet klopt en dat je daar beter over na had kunnen denken voordat je alle meisjes/vrouwen over 1 kam scheert ?


Geplaatst door Divine_70
Dit is werkelijk de grootste :regie: ONZIN. die ik hier tot dusver heb gelezen.
Ook hier worden door een snotneus alle ouders in 1 adem genoemd met die ouders die het dan toevallig wel verzieken.
Hoeveel waarde wordt er gehecht aan dit verhaal, notabene door een puber geciteerd.
Je vertoont lef door dit te plaatsten Dwaalspoor.

:kotsen:

Daar had jij ruimschoots de kans om te zeggen dat je het met MIJ eens was?

tukkersterror
24-02-06, 23:14
Geplaatst door Divine_70
Waarom zeg je dat dan niet gewoon. :verward: hahaha dat durft hij niet want dan heeft hij het ook over mijn vrouw, en dan kon het reutje wel eens een teefje worden :hihi: :droef: sorry dat kan niet want dat is dierenmishandeling!!!!

Dus mevr. D te T :zweep: :zweep: :zweep:

Dwaalspoor
24-02-06, 23:16
Geplaatst door Divine_70
Echt niet, ik reageerde met de volgende quote`s :

Daar had jij ruimschoots de kans om te zeggen dat je het met MIJ eens was?

Jou reaktie was niet op de inhoud gericht maar op de titel en daar ging ik op in en verder bepaal ik zelf op wie, hoe, waar en wanneer ik reageer.

Divine_70
24-02-06, 23:17
Geplaatst door Dwaalspoor
Jou reaktie was niet op de inhoud gericht maar op de titel en daar ging ik op in en verder bepaal ik zelf op wie, hoe, waar en wanneer ik reageer.

Brilletje nodig ?

Lees nou ff mijn tweede quote na die ik hierboven heb herplaatst ?

Dwaalspoor
24-02-06, 23:18
Geplaatst door tukkersterror
hahaha dat durft hij niet want dan heeft hij het ook over mijn vrouw, en dan kon het reutje wel eens een teefje worden :hihi: :droef: sorry dat kan niet want dat is dierenmishandeling!!!!

Dus mevr. D te T :zweep: :zweep: :zweep:

Laat je vrouw erbuiten aub.

Divine_70
24-02-06, 23:19
En is het niet zo dat je verantwoordelijk bent voor de titel van een topic die je opent?
Die kan je toch ten allertijden aanpassen zoals jij wilt dat je topic gelezen wordt?

Dwaalspoor
24-02-06, 23:19
Geplaatst door Divine_70
Brilletje nodig ?

Lees nou ff mijn tweede quote na die ik hierboven heb herplaatst ?

Lees goed wat mijn reaktie daarop is.

Divine_70
24-02-06, 23:20
Geplaatst door Dwaalspoor
Lees goed wat mijn reaktie daarop is.

Dat ik me maar moet beklagen bij de krant. :hihi:

Dwaalspoor
24-02-06, 23:22
Geplaatst door Divine_70
En is het niet zo dat je verantwoordelijk bent voor de titel van een topic die je opent?
Die kan je toch ten allertijden aanpassen zoals jij wilt dat je topic gelezen wordt?

Laat het nu net zo zijn dat ik me al bij het begin al speciaal voorgenomen had om titels niet te veranderen en ze te laten voor wat ze zijn.

Dwaalspoor
24-02-06, 23:23
Geplaatst door Divine_70
Dat ik me maar moet beklagen bij de krant. :hihi: Over de titel wel.

Divine_70
24-02-06, 23:24
Geplaatst door Dwaalspoor
Laat het nu net zo zijn dat ik me al bij het begin al speciaal voorgenomen had om titels niet te veranderen en ze te laten voor wat ze zijn.

Dat kan, daar is op zich niks mis mee, dat doe ik ook meestal.
Maar als je een topic opent, dan kun je wel aan geven hoe jij er tegenover staat als er reactie`s komen, ipv te roepen, ik was mijn handen in onschuld.
Het is toch de bedoeling dat een topic enig vorm van discussie voeren aan gaat nemen, maar op deze manier maak je het bijna onmogelijk op een bericht te reageren die jij plaatst.

tukkersterror
24-02-06, 23:29
:zwaai:

Dwaalspoor
24-02-06, 23:30
Geplaatst door Divine_70
Dat kan, daar is op zich niks mis mee, dat doe ik ook meestal.
Maar als je een topic opent, dan kun je wel aan geven hoe jij er tegenover staat als er reactie`s komen, ipv te roepen, ik was mijn handen in onschuld.


Voor de derde keer ik, bepaal zelf waar, hoe, op wie en wanneer ik reageer.

Als je een artikel plaats wil dat niet zeggen dat je het ermee eens bent.


Het is toch de bedoeling dat een topic enig vorm van discussie voeren aan gaat nemen, maar op deze manier maak je het bijna onmogelijk op een bericht te reageren die jij plaatst. Ik maak het discusseren en reageren niet onmogelijk, ik wijs jouw beschuldigen van de hand voor de inhoud en titel, die zijn namelijk niet van mijn hand.

Divine_70
24-02-06, 23:31
:moe:

Laat maar.

Cherry Bo
24-02-06, 23:36
Geplaatst door Dwaalspoor
Laat het nu net zo zijn dat ik me al bij het begin al speciaal voorgenomen had om titels niet te veranderen en ze te laten voor wat ze zijn.

Zozo?! :zozo:

Hoe kóm je er zo op hè?

Misschien wilde je niet al te herkenbaar op de voorgrond treden?

tukkersterror
24-02-06, 23:38
Geplaatst door Dwaalspoor
ik wijs jouw beschuldigen van de hand voor de inhoud en titel, die zijn namelijk niet van mijn hand. Klopt:hihi: een hond heeft poten:stout: maar niet altijd kloten.

Shit kost me mijn eerste geile kaart!!!:droef:

Dwaalspoor
24-02-06, 23:43
Geplaatst door tukkersterror
Klopt:hihi: een hond heeft poten:stout: maar niet altijd kloten.

Shit kost me mijn eerste geile kaart!!!:droef:

Wat wil je me nu duidelijk maken?

Juliette
25-02-06, 00:14
Geplaatst door Dwaalspoor
Jou reaktie was niet op de inhoud gericht maar op de titel en daar ging ik op in en verder bepaal ik zelf op wie, hoe, waar en wanneer ik reageer.

OK. Maar door het topic te openen geef je aan dat het je bezig houdt. Da's ook een vorm van 'stelling innemen'. Dan kan je toch ook wel vragen aan jouw adres verwachten?

Dwaalspoor
25-02-06, 00:18
Geplaatst door Juliette
OK. Maar door het topic te openen geef je aan dat het je bezig houdt. Da's ook een vorm van 'stelling innemen'. Dan kan je toch ook wel vragen aan jouw adres verwachten? Ik accepteer geen domme verwijten.

Divine_70
25-02-06, 00:21
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik accepteer geen domme verwijten.

Verwijten ?
Die lok je dan toch echt zelf uit hoor. :moe:
Maar goed, ik zou niet meer reageren. :zegniets:

Dwaalspoor
25-02-06, 00:23
Geplaatst door Divine_70
Verwijten ?
Die lok je dan toch echt zelf uit hoor. :moe:
Maar goed, ik zou niet meer reageren. :zegniets: Hou aub op met dat domme gedoe van verwijten.

Divine_70
25-02-06, 00:24
Geplaatst door Dwaalspoor
Hou aub op met dat domme gedoe van verwijten.

Je valt in herhaling. http://animatiegifjes.stophier.nl/images/smileys/36_1_50.gif

Dwaalspoor
25-02-06, 00:27
Geplaatst door Divine_70
Je valt in herhaling. http://animatiegifjes.stophier.nl/images/smileys/36_1_50.gif

Omdat je steeds met dezelfde verwijten blijft komen.

Divine_70
25-02-06, 00:29
Geplaatst door Dwaalspoor
Omdat je steeds met dezelfde verwijten blijft komen.

Nou, laat dan maar eens mijn verwijten aan jou adres zien, maar dan ook graag jou reactie erbij waar ik op reageerde ? :)

Cherry Bo
25-02-06, 00:29
Geplaatst door Dwaalspoor
Omdat je steeds met dezelfde verwijten blijft komen.

Don't waste your time, Divine.

Deze man heeft Alle Tijd Van De Wereld om zijn onvrede af te reageren.

Dwaalspoor
25-02-06, 00:30
Geplaatst door Divine_70
Nou, laat dan maar eens mijn verwijten aan jou adres zien, maar dan ook graag jou reactie erbij waar ik op reageerde ? :)

Begin maar bij het begin van de topic.

Divine_70
25-02-06, 00:32
Geplaatst door Dwaalspoor
Begin maar bij het begin van de topic.

Het is voor mij vanaf het begin zo zo klaar als een klontje, ik geloof alleen niet helemaal voor jou ?
Misschien moet je het niet lezen zoals jij het WIL lezen ? :moe:
Maar goed, ik neem het advies van Cherry Bo maar ter harte.

Dwaalspoor
25-02-06, 00:35
Geplaatst door Divine_70
Het is voor mij vanaf het begin zo zo klaar als een klontje, ik geloof alleen niet helemaal voor jou ?
Misschien moet je het niet lezen zoals jij het WIL lezen ? :moe:
Maar goed, ik neem het advies van Cherry Bo maar ter harte.

Mischien moet je leren om eerst vragen te stellen in plaats van direct te beginnen met verwijten te maken.

Japio
25-02-06, 00:44
Geplaatst door Dwaalspoor
Mischien moet je leren om eerst vragen te stellen in plaats van direct te beginnen met verwijten te maken.

Ben jij het echt schaapie?

sjo
28-02-06, 23:56
Geplaatst door Japio
Ben jij het echt schaapie?

Hij vertoont er wel enige trekken van.......vooral dat verdomde onvermogen aan zijn gelijk te twijfelen.

gr.
sjo

Rourchid
05-03-06, 07:08
Geplaatst door Cherry Bo
Schaap is iemand die is weggepest door de WSDB meiden en heeft beloofd nooit meer terug te komen.

Dus nou probeert hij het zo.
Apert onjuist: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2517052#post2517052

Coolassprov MC
05-03-06, 14:20
Geplaatst door Rourchid
Apert onjuist: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2517052#post2517052.

Niets staat verder van de waarheid dan wat onze lieve Cherry Bo gelooft.

sater
05-03-06, 14:53
Geplaatst door Sallahddin
Tja....het oudste beroep v.d.wereld en van alle tijden !!!
Mentaal prostitutie is nog erger:je ziel verkopen aan de hoogste bieder!!!

:duizelig: In dit geval aan Allah? Hoer, afgeleid van Houri, is immers een paradijselijk moslimbegrip?