PDA

Bekijk Volledige Versie : Klant wil afgehakte penis opwarmen in microgolf



Divine_70
24-02-06, 22:51
Een winkelbediende van de mini-supermarkt Giant Eagle Get-Go heeft de schrik van haar leven beleefd toen een klant haar vroeg om ‘iets’ op te warmen in de microgolfoven. Dat ‘iets’ bleek een afgehakte penis te zijn.

De man wandelde de winkel in McKeesport, in de Amerikaanse staat Pensylvannia, binnen en vroeg de vrouwelijke bediende of hij de microgolfoven kon gebruiken om iets, verpakt in een papieren doekje, op te warmen. De winkelbediende vond de geur van de oven maar verdacht, en besloot het na te kijken. In de doek vond ze een afgehakte penis.

De politie werd er meteen bijgehaald, maar de ‘klant’ wist te vluchten. “Hopelijk zoeken ze de mogelijke eigenaar van het lichaamsdeel en niet de dader. Dat is toch degene die ze zouden moeten zoeken – degene die mogelijk erg gewond is,” aldus Denny Addler, getuige van het voorval.

Printversie 24/02/06 16u39

Armin Meiwes Zat toch vast ? :argwaan:
Daar heb je het gedonder al. :hihi:

Poesjkin
25-02-06, 01:26
Ik mis Cora van Mora in dit verhaal....

gh.wille
25-02-06, 01:30
Geplaatst door Divine_70
Een winkelbediende van de mini-supermarkt Giant Eagle Get-Go heeft de schrik van haar leven beleefd toen een klant haar vroeg om ‘iets’ op te warmen in de microgolfoven. Dat ‘iets’ bleek een afgehakte penis te zijn.

De man wandelde de winkel in McKeesport, in de Amerikaanse staat Pensylvannia, binnen en vroeg de vrouwelijke bediende of hij de microgolfoven kon gebruiken om iets, verpakt in een papieren doekje, op te warmen. De winkelbediende vond de geur van de oven maar verdacht, en besloot het na te kijken. In de doek vond ze een afgehakte penis.

De politie werd er meteen bijgehaald, maar de ‘klant’ wist te vluchten. “Hopelijk zoeken ze de mogelijke eigenaar van het lichaamsdeel en niet de dader. Dat is toch degene die ze zouden moeten zoeken – degene die mogelijk erg gewond is,” aldus Denny Addler, getuige van het voorval.

Printversie 24/02/06 16u39

Armin Meiwes Zat toch vast ? :argwaan:
Daar heb je het gedonder al. :hihi:

Ik meende dat het bereffende geslachtsdeel al genuttigd is in Duitsland .

:vreemd:

~Panthera~
25-02-06, 01:33
Kroketje anyone ?? :cola:

Cherry Bo
25-02-06, 01:34
Geplaatst door Divine_70

De winkelbediende vond de geur van de oven maar verdacht



Je kunt nooit té bedacht zijn op verdachte ovengeuren. :o

Poesjkin
25-02-06, 10:16
Geplaatst door gh.wille
Ik meende dat het bereffende geslachtsdeel al genuttigd is in Duitsland .

:vreemd:

Ik eet nooit meer Bratwurscht.

naam
25-02-06, 10:22
Volgens mij een broodje aap, ehhhh penis.

~Panthera~
25-02-06, 11:46
Le "cock" et mort. :hihi:

Divine_70
25-02-06, 11:46
Geplaatst door Poesjkin
Ik eet nooit meer Bratwurscht.

Je kijkt dan ineens ook wel met heel andere ogen naar een Amerikaanse Hot-Dog. :hihi: