PDA

Bekijk Volledige Versie : Pastors heeft lange tenen.



delirious
25-02-06, 13:19
de Rotterdamse binnenstad is een onbekend aantal verkiezingsposters van Leefbaar Rotterdam beklad. De partij is woedend en heeft aangifte gedaan bij de politie.

uitgegeven: 16:02 24-02-2006 gewijzigd: 18:02 24-02-2006


Ook burgemeester Opstelten bemoeit zich met de zaak. De burgemeester liet weten de bekladding af te keuren en riep alle Rotterdammers op om de verkiezingsstrijd waardig en met fatsoen te laten verlopen.

Marco Pastors afgebeeld met Hitler snor en Marianne van de Anker met de tekst: haal het vergassen uit de taboesfeer. Fractievoorzitter Sörensen van Leefbaar is woedend over de bekladding van verkiezingsposters van zijn partij. Vrijdagmiddag heeft hij aangifte gedaan bij de politie.

http://img163.imageshack.us/img163/2646/319c93e458db9353c9e67ca699e485.jpg

~Panthera~
25-02-06, 13:29
Gaat weer lekker daar. :moe:

Dwaalspoor
25-02-06, 13:30
Ik ga vandaag een dikke stift en spuitbus kopen.

delirious
25-02-06, 13:35
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik ga vandaag een dikke stift en spuitbus kopen.

Jij wilt zeker gewoon de discussie aangaan?

Dwaalspoor
25-02-06, 13:42
Geplaatst door delirious
Jij wilt zeker gewoon de discussie aangaan?

Ik maak hem af in discussies als hij die tenminste met mij durft aan te gaan.

Poesjkin
25-02-06, 14:34
Vreemd eigenlijk... toen Fortuyn omvergeknald werd, werden er posters van de PvdA en GroenLinks besmeurd door fans van Fortuyn... nu worden de fans van Fortuyn een keer op hun nummer gezet en dan gaan ze janken...

Kinderachtig.

Victory
25-02-06, 14:49
Lange tenen? Korte tenen? Vage shit... someone explain? :)

Dutchguy
25-02-06, 14:56
Geplaatst door Poesjkin
Vreemd eigenlijk... toen Fortuyn omvergeknald werd, werden er posters van de PvdA en GroenLinks besmeurd door fans van Fortuyn... nu worden de fans van Fortuyn een keer op hun nummer gezet en dan gaan ze janken...

Kinderachtig.
't Is allemaal kinderachtig.

Imperatrice
25-02-06, 14:58
Alsof dit eerder nooit is voorgekomen :moe:

Iglo
25-02-06, 20:15
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik maak hem af in discussies als hij die tenminste met mij durft aan te gaan. Nee schaap, discussieren doe je met woorden, niet met kromzwaarden.

Dwaalspoor
26-02-06, 22:29
Affiches Nieuw Rechts beklad in Rotterdam

ROTTERDAM - Een aantal verkiezingsposters van Nieuw Rechts is in Rotterdam met hakenkruisen beklad. Volgens voorman Michiel Smit zijn ook posters aangetroffen met de tekst 'geen extreem-rechts in de gemeenteraad' en met 'Gegen Nazi's'. Ook is ingebroken in het partijkantoor, liet Smit zondag weten.
De partij probeert de posters zo spoedig mogelijk te vervangen. Het zou gaan om tientallen affiches in de binnenstad en in Rotterdam-Zuid.

(ANP)

http://www.ad.nl/binnenland/article178068.ece

RinC
27-02-06, 00:44
Wel grappig dat die Pastors geen aangifte heeft gedaan tegen de programma van Freek de Jonge Kortgehouden. Daar zat Freek ook een Hitlersnor te tekenen op het gezicht van Pastors nadat hij uit college werd gekickt. Maar dat was een paar maanden geleden ofzo :hihi: