PDA

Bekijk Volledige Versie : David Irving krijgt 3 jaar gevangenisstraf opgelegd door Europese geloofsfanatici



Victory
25-02-06, 15:00
Three year jail sentence handed down to David Irving

http://www.bbc.co.uk/worldservice/images/2006/02/20060220074534_irving.jpg

Mr Irving, who'd pleaded guilty to Holocaust denial, said he was shocked by the sentence

Seventeen years ago, while on a visit to Austria, David Irving said in a lecture that there were no gas chambers in Auschwitz.

Last year, he went back to Austria -- where he was arrested. Mr Irving's lawyer had asked the court for leniency, saying that his client had moderated his views since 1989.

incubus
25-02-06, 16:42
Geplaatst door Victory
Three year jail sentence handed down to David Irving

http://www.bbc.co.uk/worldservice/images/2006/02/20060220074534_irving.jpg

Mr Irving, who'd pleaded guilty to Holocaust denial, said he was shocked by the sentence

Seventeen years ago, while on a visit to Austria, David Irving said in a lecture that there were no gas chambers in Auschwitz.

Last year, he went back to Austria -- where he was arrested. Mr Irving's lawyer had asked the court for leniency, saying that his client had moderated his views since 1989.

Offending Black people: Racist
Offending women: Sexist
Offending gays: Homophobic
Offending Jews: Anti-Semitic
Offending Muslims: “freedom of speech”



Koop Deense spullen, ik ben weer met Lego gaan spelen :boogie:

Over onderstaande text: Over ALLES mag je in het westen spotprents maken (binnen de grenzen van de wet, welteverstaan) maar niet over Moslims, want die eisen een uitzonderingspositie :eek: EN het is, gezien de barbaarse reakties, ook beter voor je gezondheid. Leve de (zelf)sensuur dus... :jammer:

Nog 2 kanttekeningen: 1. Er heerst in het westen een wijdverbreid standpunt dat uitingen niet kwetsend of beledigend mogen zijn, maar dat is aan de RECHTER om uiteindelijk de beoordelen, en
2. Moslims zijn in hun godsdienst wel HEEEEEEEEEEEEEEEL erg snel 'beledigd'. Vandaar mijn 'pleit' voor een uitzonderingspositie, al was 't alleen maar voor onze gezondheid.

Spotprenten met in de hoodrol Joden (kunnen Moslims niet 's een keertje een ander onderwep kiezen, de komende eeuw??) verschijnen al jarenlang in de Arabische pers, sommige nog smakelozer dan de ander. Van enige hypocisie is dit onderwerp dus ook niet echt gespeend.

incubus
25-02-06, 16:55
Geplaatst door Victory
Iran zal zijn eigen 'holocaust' onderzoek doen, en tot een eigen conclusie komen. En dan als het a mythe blijkt te zijn, zullen wij het strafbaar maken om het tegendeel te beweren. :haha:


Ben jij ook zo'n ontkenner dan??

Hawa
25-02-06, 17:32
Holocaust.....

Als ik dit schrijf,netzoals ik een toastje eet met kaviaar of iets dergelijks ofzo.
Holocaust?
Gebeurt elke dag elk uur,elke minuut,elke seconde,in een minisculle seconde,
Waarheid!
Ja!
Niet hier maaar daar?
Leuk hoor?
Mijn buurmeisje,mijn zusje,mijn eigen bloed,
zowaar,
AFGEMAAKT!!!!!!!!!
Vraag niet op de manier waarop!
Vraag niet meeer,
zeg niks.
Minister Verdonk ook niet...
zij spreekt namens de sharia van westen,
als ogen kunnen spreken
en Imans
hunder zeilen
verdwijnen als sneeuw
onder de zon.

Ik zit hier aleen op mijn balkon!

Leven iis strijdt! Mensen! Zowaar ik leef~!

Insha Allah!

gh.wille
25-02-06, 18:17
Geplaatst door Victory
Iran zal zijn eigen 'holocaust' onderzoek doen, en tot een eigen conclusie komen. En dan als het a mythe blijkt te zijn, zullen wij het strafbaar maken om het tegendeel te beweren. :haha:

Misschien van een tipje van de sluier oplichten ? ik ben graag bereid om je dit keer te helpen .
En wat die meneer Irving betreft die hoort niet in de bajes thuis deze geesteszieke man heeft verpleging nodig !

http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust#Revisionisten_en_Holocaustontkenners

En het strafbaar maken van Revisionisten is bespottelijk want dergelijke idioten staan gelijk aan de gekken die nog steeds beweren dat de aarde zo plat is als een pannekoek , en een gek kun je niet veroordelen die moet je in z,n waan laten , evt verplegen .

Victory
25-02-06, 18:31
De zionistische regiem heeft het zelfs verboden om Duits te spreken in Palestina, zo gestoord zijn jullie nou.

Hawa
25-02-06, 19:06
Het hoernaal begint het overzicht van bierzuipende prominente politicic,Balkenbrij,Verdonkkie,Verhaagie,en minister van onderwijsie,minister van blijde zkaen,blegtolttie,en wie al niet wie.
En een kop in de krant: Vroeg of laat trouw je,Polen willen homo>s niet accepteren....
Hahaha.....
Nou hier dus ook niet. Nouja. Van de moslims niet. Die geboekt staan als homohaters....
En de katholieke kerk mag wel haten,die kop luidt toch,zoals hierbovenstaand is afgedrukt.
Jahoor stelletje rascisten ga maar bier zuipen,ga maar tekst maken Donner,lekker rappen van de drugs,alsof je wordt lust.
Wat een remedie,wat een circus,hahaha,mijn naam is groot. :lol:

gh.wille
25-02-06, 20:06
Geplaatst door Hawa
Het hoernaal begint het overzicht van bierzuipende prominente politicic,Balkenbrij,Verdonkkie,Verhaagie,en minister van onderwijsie,minister van blijde zkaen,blegtolttie,en wie al niet wie.
En een kop in de krant: Vroeg of laat trouw je,Polen willen homo>s niet accepteren....
Hahaha.....
Nou hier dus ook niet. Nouja. Van de moslims niet. Die geboekt staan als homohaters....
En de katholieke kerk mag wel haten,die kop luidt toch,zoals hierbovenstaand is afgedrukt.
Jahoor stelletje rascisten ga maar bier zuipen,ga maar tekst maken Donner,lekker rappen van de drugs,alsof je wordt lust.
Wat een remedie,wat een circus,hahaha,mijn naam is groot. :lol:

Ik heb geen idee in hoe verre je zelf nog ''toerekeningsvatbaar ''bent
maar misschien verkeer je zelf in ''kennelijke'' staat gezien de onzin die je loopt uit te kramen, afgezien van het feit dat de topic als zodanig over
iets heel anders gaat .
En ik dacht dat alleen ALLAH groot was en niet jij !
:zwaai:

mark61
25-02-06, 20:13
Geplaatst door Victory
Iran zal zijn eigen 'holocaust' onderzoek doen, en tot een eigen conclusie komen. En dan als het a mythe blijkt te zijn, zullen wij het strafbaar maken om het tegendeel te beweren. :haha:

Je kan niet bewijzen dat iets niet gebeurd is, je kan alleen bewijzen dat iets gebeurd is, of onvoldoende bewijs vinden.

Als dat echt gaat gebeuren zijn de Iraanse leiders net zo maf als jij.

gh.wille
25-02-06, 20:24
Geplaatst door Victory
De zionistische regiem heeft het zelfs verboden om Duits te spreken in Palestina, zo gestoord zijn jullie nou.

Ja en jij hebt m,n karretje door de poep gereden, Man dit slaat als een tang op een varken :lachu:

Ga ff in het Jiddisch een gesprek voeren ergens in Iran ,dan heb je kans dat je zo ff opgehesen word aan de uitvinding van IRAN de zo genoemde Mobiele Galg ,oorsprongkelijk uitgevonden om voorwerpen maar geen mensen aan op te hijsen .

tukkersterror
25-02-06, 21:15
Geplaatst door Victory
Iran zal zijn eigen 'holocaust' onderzoek doen, en tot een eigen conclusie komen. En dan als het a mythe blijkt te zijn, zullen wij het strafbaar maken om het tegendeel te beweren. :haha:

Als Iran het tegendeel kan bewijzen:moe: dan word ik de volgende dag een overtuigd moslim, gaat wonen in Irak en zal vechten tegen hun vijanden, want als de holocaust niet waar is, dan zal de rest wat we leerden op school ook wel niet waar zijn, dus Perzie is nog steeds Perzie, St. Petersburg heet nog steeds Leningrad, enz. enz.

Je moet als land toch wel echt de kolder in je kop hebben om zoiets te verkondigen.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hun haat tegen over de Joodse mensen zo groot is dat ze het willen ontkennen!!!

Als het laatste waar is mogen ze het van mij uit onze atlassen halen, dat Iran.
En dan mogen ze hun olie over dwars in hun achterste steken, dan ga ik wel lopen!!!

gh.wille
25-02-06, 21:27
Geplaatst door tukkersterror
Als Iran het tegendeel kan bewijzen:moe: dan word ik de volgende dag een overtuigd moslim, gaat wonen in Irak en zal vechten tegen hun vijanden, want als de holocaust niet waar is, dan zal de rest wat we leerden op school ook wel niet waar zijn, dus Perzie is nog steeds Perzie, St. Petersburg heet nog steeds Leningrad, enz. enz.

Je moet als land toch wel echt de kolder in je kop hebben om zoiets te verkondigen.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hun haat tegen over de Joodse mensen zo groot is dat ze het willen ontkennen!!!

Als het laatste waar is mogen ze het van mij uit onze atlassen halen, dat Iran.
En dan mogen ze hun olie over dwars in hun achterste steken, dan ga ik wel lopen!!!

Ik heb evt nog een fiets te koop, hoef je niet te lopen !
En nou niet gaan zeuren over hoe smeer ik m,n ketting dan ;dat gaat ook met echte boter altijd uit voorraad leverbaar .

Ik weet nog hoe het was, onze auto,s liepen op houtgas en de koeien aten toen ook gras .

:gniffel:

tukkersterror
25-02-06, 21:36
Geplaatst door gh.wille
Ik heb evt nog een fiets te koop, hoef je niet te lopen !
En nou niet gaan zeuren over hoe smeer ik m,n ketting dan ;dat gaat ook met echte boter altijd uit voorraad leverbaar .

Ik weet nog hoe het was, onze auto,s liepen op houtgas en de koeien aten toen ook gras .

:gniffel:
:engel: Kopen???:stout: Als echte nederlander steel ik hem gewoon:hihi: vertel even waar hij staat!!!

gh.wille
25-02-06, 22:34
Geplaatst door tukkersterror
:engel: Kopen???:stout: Als echte nederlander steel ik hem gewoon:hihi: vertel even waar hij staat!!!

In m,n schuur die is op slot heb ,m trouwens zelf geleast !

:D

ronald
25-02-06, 23:40
Geplaatst door Victory
De zionistische regiem heeft het zelfs verboden om Duits te spreken in Palestina, zo gestoord zijn jullie nou.


Red je het allemaal nog een beetje?

duende
26-02-06, 09:43
Geplaatst door Victory
De zionistische regiem heeft het zelfs verboden om Duits te spreken in Palestina, zo gestoord zijn jullie nou.

Jullie? Man ik heb nooit geweten dat ik een joods nationalist was. En ik ben niet eens besneden. Mijn neus is wel een beetje groot. Dan zal dat het wel zijn.

David
26-02-06, 09:45
Geplaatst door Victory
De zionistische regiem heeft het zelfs verboden om Duits te spreken in Palestina, zo gestoord zijn jullie nou.


Leugens.

Spoetnik
26-02-06, 11:25
Geplaatst door Victory
De zionistische regiem heeft het zelfs verboden om Duits te spreken in Palestina, zo gestoord zijn jullie nou.

:haha:

Al die arme duitse toeristen...

Maar dit is in elk geval wel een goeie grap, volgende keer als ik een duitser hier tegen kom :D

Hawa
26-02-06, 14:13
Inderdaad wat ik heb geschreven heeft inderdaad niks met die holcaust-ontkenner te maken,dat geef ik toe, en mijn naam is klein en niet groot,dat realiseerde ik mij pas achter af toen ik stukje al verstuuurd had.
Maar een grapje met carnaval is ook wel op zijn plaats. Ik gooi die politici op de korrel,doordat ze zo stevig zitten te feesten voor hun eigen politieke behang(belang).
Die raptekst van minister Donner doet daar nog een schepje boven op.
En dat de Polen geen homosekuelen willen,is ook hypocriet,vooral omdat dit land katholiek is.
Als de moslims hier moeite mee hebben worden ze als homo-haters afgebeeld.
En die holocaust ontkenner heeft zich nu bedacht,hij heeft inmiddels andere boeken gelezen een boek van Goering,waar wel degelijk instaat om de Joden te vernietigen. En al die andere mensen,zoals zigeuners,homoseksuelen,gedragsgestoorden,nouja alles wat maar niet ariers is,op naar het gruwelkabinet.
Als je holocaust ontkent dan staat daar een straf op,een vervolging.
In Iran,die Achmadinejad ontkent dit dus ook, maar volgens mij zit hij gewoon te pestten. Het met twee maten meten,vooral over die kerncentrales,en de sancties de ze op willen leggen,vooral uit Israelische hoek komt veel afweergeschut,die hebben al een bom ontwikkelt,maar daarhoor je niets over.
Dus daarom haalde in het carnaval er maar even bij,en maar hossen en ontkennen,dat wij een vrij land zijn,en dat diegenen die hier vertoeven zich aan moeten passen naar onze begrippen.
Nouja zeg ik neem nog maar een slok Allaaf!! :cola: