PDA

Bekijk Volledige Versie : De moderne versie van de schandpaal.



Divine_70
25-02-06, 22:05
Jongen moet als straf met bord om nek op druk kruispunt staan
Een 16-jarige tiener uit Portage in Amerikaanse staat Indianapolis kreeg een opvallende straf van zijn moeder . De tiener had zijn moeder uitgescholden en die vond de tijd rijp om hem een onvergetelijke straf te geven. Jamal Wooten moest woensdag in totaal vier uur, twee uur in de ochtendspits en twee uur in de avondspits, op een druk kruispunt gaan staan met een bord om zijn nek.

Op het bord stond: "Ik ben gestraft omdat ik gescholden heb. Moet je nu eens naar me kijken. Doe niet zoals mij." Op het bord stond ook nog een verwijzing naar de bijbel. Het bord was maar een deel van de straf. Maandag moest hij honderden series push-ups en sit-ups afwerken en op dinsdag kreeg hij verplichte bijbelstudie. Volgens zijn tante kregen de ouders inspiratie van andere ouders die hun kinderen eveneens origineel bestraften.

"We wilden hem vooral een levensles meegeven", zei zijn tante Julia. Veel voorbijrijdende wagens toeterden toen ze de jongen zagen. Jamal zonk door de grond van schaamte toen de tientallen schoolbussen langs hem passeerden. Eén persoon gaf hem een hoed cadeau, en agenten trakteerden hem op een tas warme chocolademelk.

25/02/06 15u01

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_116294.jpg

Op zich zo`n gek plan nog niet.

gh.wille
25-02-06, 22:39
Geplaatst door Divine_70
Jongen moet als straf met bord om nek op druk kruispunt staan
Een 16-jarige tiener uit Portage in Amerikaanse staat Indianapolis kreeg een opvallende straf van zijn moeder . De tiener had zijn moeder uitgescholden en die vond de tijd rijp om hem een onvergetelijke straf te geven. Jamal Wooten moest woensdag in totaal vier uur, twee uur in de ochtendspits en twee uur in de avondspits, op een druk kruispunt gaan staan met een bord om zijn nek.

Op het bord stond: "Ik ben gestraft omdat ik gescholden heb. Moet je nu eens naar me kijken. Doe niet zoals mij." Op het bord stond ook nog een verwijzing naar de bijbel. Het bord was maar een deel van de straf. Maandag moest hij honderden series push-ups en sit-ups afwerken en op dinsdag kreeg hij verplichte bijbelstudie. Volgens zijn tante kregen de ouders inspiratie van andere ouders die hun kinderen eveneens origineel bestraften.

"We wilden hem vooral een levensles meegeven", zei zijn tante Julia. Veel voorbijrijdende wagens toeterden toen ze de jongen zagen. Jamal zonk door de grond van schaamte toen de tientallen schoolbussen langs hem passeerden. Eén persoon gaf hem een hoed cadeau, en agenten trakteerden hem op een tas warme chocolademelk.

25/02/06 15u01

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_116294.jpg

Op zich zo`n gek plan nog niet.

Ja maar waar halen we al die borden vandaan ?
:D

Divine_70
25-02-06, 22:46
Geplaatst door gh.wille
Ja maar waar halen we al die borden vandaan ?
:D

Hahahaha, paar stukjes karton en een flinke waterafstotende stift doen wonderen.
Ben trouwens helemaal voor .

Foxcave1
26-02-06, 07:23
Voor!

~Panthera~
26-02-06, 09:07
Terug naar de middeleeuwen was het toch ?
En achterlijk ?
Dit dus ook. :roken:

MusicManiac
26-02-06, 09:11
Belachelijk, middeleeuws. Ouders die blijkbaar niet in staat zijn hun kinderen op te voeden. Ze hebben blijkbaar geen idee wat je kinderen met zo iets aandoet, ze zijn het niet waard om kinderen te hebben.

Mark
26-02-06, 09:14
iemand ongetraind dwingen honderden pushups te doen is serieuze lichamelijke mishandeling

Foxcave1
26-02-06, 09:14
Voor de tegenstanders, kom eens met alternatieven, en aub niet met, praten, beleren, zachte hand, voorbeeld etc etc, dat is de afgelopen 10 jaar geprobeerd, de resultaten ervan zijn ronduit beanstegend.

Sallahddin
26-02-06, 11:12
Geplaatst door Divine_70
Jongen moet als straf met bord om nek op druk kruispunt staan
Een 16-jarige tiener uit Portage in Amerikaanse staat Indianapolis kreeg een opvallende straf van zijn moeder . De tiener had zijn moeder uitgescholden en die vond de tijd rijp om hem een onvergetelijke straf te geven. Jamal Wooten moest woensdag in totaal vier uur, twee uur in de ochtendspits en twee uur in de avondspits, op een druk kruispunt gaan staan met een bord om zijn nek.

Op het bord stond: "Ik ben gestraft omdat ik gescholden heb. Moet je nu eens naar me kijken. Doe niet zoals mij." Op het bord stond ook nog een verwijzing naar de bijbel. Het bord was maar een deel van de straf. Maandag moest hij honderden series push-ups en sit-ups afwerken en op dinsdag kreeg hij verplichte bijbelstudie. Volgens zijn tante kregen de ouders inspiratie van andere ouders die hun kinderen eveneens origineel bestraften.

"We wilden hem vooral een levensles meegeven", zei zijn tante Julia. Veel voorbijrijdende wagens toeterden toen ze de jongen zagen. Jamal zonk door de grond van schaamte toen de tientallen schoolbussen langs hem passeerden. Eén persoon gaf hem een hoed cadeau, en agenten trakteerden hem op een tas warme chocolademelk.

25/02/06 15u01

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_116294.jpg

Op zich zo`n gek plan nog niet.



Belachelijk gewoon!!!!....Dat hoort een prive zaak tussen de moeder en haar kinderen te blijven ....pedagogish gezien heeft een soortgelijk straf een "traumatiserend " effect op de gestraften en dat is zeker niet de bedoeling!!!!!!!

Divine_70
26-02-06, 12:14
Dit is 1 van de voorbeelden...


Als er een viespeuk morgen met zijn tengels aan mijn kinderen zou zitten, kan ie geen grotere straf krijgen dan heb op het marktplein te zetten met een bord om zijn nek, ik ben een pedofiel en kan niet met mijn smerige tengels van kinderen af blijven.
Zelfde geldt voor bijvoorbeeld verkachters, ik denk dat ze geen grotere straf kunnen krijgen.