PDA

Bekijk Volledige Versie : Sharon viert zijn 78e verjaardag vandaag



Marsipulami
26-02-06, 12:12
Nog steeds in coma liggende Sharon is 78 geworden


De sedert bijna acht weken in een coma liggende Israëlische minister-president Ariel Sharon is zondag 78 jaar geworden. Naar de krant Jediot Achronot meldde, zullen familieleden en medewerkers Sharon in het Hadassah-ziekenhuis discreet gaan bezoeken. Sharons zoons Omri en Gilad hebben gevraagd elke verjaardagsherdenking achterwege te laten.

"Arik heeft nooit van verjaardagsfeestjes moeten hebben, maar dit is ongetwijfeld zijn treurigste verjaardag", zei een van zijn vrienden aan de krant. Sedert Sharon op 4 januari in het ziekenhuis werd opgenomen na een zware hersenbloeding is hij niet meer uit de coma ontwaakt. Hij is al herhaaldelijk geopereerd.

tukkersterror
26-02-06, 14:43
Geplaatst door Marsipulami
Nog steeds in coma liggende Sharon is 78 geworden


De sedert bijna acht weken in een coma liggende Israëlische minister-president Ariel Sharon is zondag 78 jaar geworden. Naar de krant Jediot Achronot meldde, zullen familieleden en medewerkers Sharon in het Hadassah-ziekenhuis discreet gaan bezoeken. Sharons zoons Omri en Gilad hebben gevraagd elke verjaardagsherdenking achterwege te laten.

"Arik heeft nooit van verjaardagsfeestjes moeten hebben, maar dit is ongetwijfeld zijn treurigste verjaardag", zei een van zijn vrienden aan de krant. Sedert Sharon op 4 januari in het ziekenhuis werd opgenomen na een zware hersenbloeding is hij niet meer uit de coma ontwaakt. Hij is al herhaaldelijk geopereerd.

Ik zou haast gaan zingen "lang zal hij leven" maar dat vind ik ongepast voor een man die zo ziek is!!!
En ik zou natuurlijk ontzettend op mijn huid worden gezeten door anderen hier op maroc.nl !!!
Maar toch steek ik mijn kop weer in de strop en zeg "Arik gefeliciteerd met je verjaardag" want wie ben ik om te oordelen over goed en kwaad?!?!

~Panthera~
26-02-06, 14:47
Mooi, een tegoedbon voor een euthanasie gehad ? :fparty:

Joesoef
26-02-06, 14:51
En nog vele jaren ! : proost :

tukkersterror
26-02-06, 15:20
Geplaatst door ~Panthera~
Mooi, een tegoedbon voor een euthanasie gehad ? :fparty:

Ik wist het!!!:duim::lol: hij was goed!!!

~Panthera~
26-02-06, 15:22
Geplaatst door tukkersterror
Ik wist het!!!:duim::lol: hij was goed!!!

:hihi: Ja, ik ben niet zo lullig hoor, in sommige gevallen ben ik zelfs voor ONvrijwillige euthanasie. :engel:

~Panthera~
26-02-06, 15:24
Geplaatst door Joesoef
En nog vele jaren ! : proost :

:stomp: :giechel:

barneveld
26-02-06, 15:28
ondanks alles nog een fijn verjaardig

http://www.klartext-verlag.de/cover/3-89861-088-8.gif

mark61
26-02-06, 15:29
Ehh...volgens mij is hij al enige tijd dood. Zombietime.

tukkersterror
26-02-06, 15:30
Geplaatst door ~Panthera~
:hihi: Ja, ik ben niet zo lullig hoor, in sommige gevallen ben ik zelfs voor ONvrijwillige euthanasie. :engel:

Leuk die vrouwen op maroc.nl de ene tuig me af met haar eeuwige :zweep: en jij wilt me wel helpen met mijn on-vrijwillige euthanasie en dan ook nog ervan uitgaan dat je een:engel: bent.............!

Leuk, heel leuk, ik ga maar weer stil in een hoekje zitten en nadenken over mijn zonden :hihi: :zwaai:

~Panthera~
26-02-06, 15:31
Geplaatst door mark61
Ehh...volgens mij is hij al enige tijd dood. Zombietime.


Yep, alleen zijn linkeroor niet, en die is doof. :hihi:

~Panthera~
26-02-06, 15:33
Geplaatst door tukkersterror
Leuk die vrouwen op maroc.nl de ene tuig me af met haar eeuwige :zweep: en jij wilt me wel helpen met mijn on-vrijwillige euthanasie en dan ook nog ervan uitgaan dat je een:engel: bent.............!

Leuk, heel leuk, ik ga maar weer stil in een hoekje zitten en nadenken over mijn zonden :hihi: :zwaai:


Het ging over Sharon, dear. :roker:

tukkersterror
26-02-06, 17:19
Geplaatst door ~Panthera~
Het ging over Sharon, dear. :roker:

Hahahahahaha!!!!!!!! :duim: Was even bang dat het over mij ging!!!:lol:

Joesoef
26-02-06, 18:22
Geplaatst door ~Panthera~
Yep, alleen zijn linkeroor niet, en die is doof. :hihi:



:huil:

duende
26-02-06, 21:38
:gefeli:Toch leuk dat feesttoetertje aan zijn beademingsapparaat. :fparty:

gh.wille
27-02-06, 00:29
Geplaatst door mark61
Ehh...volgens mij is hij al enige tijd dood. Zombietime.

Ze willen kost wat het kost zo,n man in leven houden ,maar de natuur kun je wel helpen maar niet dwingen!
Mijn persoonlijke mening is de stekker er uit in zulke gevallen ,als het nou een kind was of een jong mens dan was het wat anders .

RinC
27-02-06, 00:39
Volgens mij hielp die vloek van die Orthodoxen niet echt, of ze hebben iets vergeten te zeggen als finishing touch