PDA

Bekijk Volledige Versie : Jesus verschijnt op metalen plaat



Divine_70
26-02-06, 12:53
Thomas Haley merkte iets vreemd op tijdens het uitladen van spullen voor zijn doe-het-zelfzaak: een olievlek op een metalen plaat toonde een treffende gelijkenis met Jezus Christus. Haley en zijn collega’s proberen de stalen plaat via eBay aan de man te krijgen.

Jim Morrison
Thomas Haley uit Manchester, in de Amerikaanse staat Connecticut, laadde zijn bestelwagen uit toen hij naar eigen zeggen de heilige beeltenis naar hem zag staren. Samen met zijn 18-jarige collega Jonathan Jackson zocht hij naar bevestiging van anderen. Een aantal mensen gaf hen inderdaad gelijk, een aantal anderen beweerden echter dat de olievlek meer weg had van zanger Jim Morrisson van The Doors.

“Ben je wel zeker dat het Jezus is, vroegen ze mij. Maar wie zou er anders zo een teken geven?,” aldus Jackson. “Ik denk hij mensen hoop wil geven met zijn verschijning.”

10.000 dollar
Het bieden op de plaat startte op woensdag, met een startprijs van 19,95 dollar. Ondertussen staat de teller op 59 dollar. De veiling stopt op 1 maart, tenzij iemand 10.000 dollar overheeft om de plaat meteen in zijn bezit te krijgen.

Het geld dat Haley verdient met de plaat zal verdeeld worden onder hem, Jackson, een andere collega en twee klanten. Maar Haley voelt zich nog een beetje ongemakkelijk bij de verkoop. “Ik voel me slecht dat ik geld verdien op de kap van Jezus.”

26/02/06 08u43

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_116461.jpg

~Panthera~
26-02-06, 13:07
http://www.horreur.net/img/halloween5aff.jpg

Dit is zijn neef. :hihi:

Divine_70
26-02-06, 13:11
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.horreur.net/img/halloween5aff.jpg

Dit is zijn neef. :hihi:

Weet je zeker dat het niet zijn broer is ?
:hihi:

waterfiets
26-02-06, 13:12
Doet mij meer denken aan Charlie Chaplin. Maar dit soort berichten doen mij altijd denken aan het spelletje dat ik als kind deed: kijken welke voorstellingen je herkende in overdrijvende wolken. Maar blijkbaar kan je daar ook geld mee verdienen.

~Panthera~
26-02-06, 13:14
Geplaatst door Divine_70
Weet je zeker dat het niet zijn broer is ?
:hihi:

Whatever makes you tick, dear. :hihi:

Divine_70
26-02-06, 13:15
Geplaatst door waterfiets
Doet mij meer denken aan Charlie Chaplin. Maar dit soort berichten doen mij altijd denken aan het spelletje dat ik als kind deed: kijken welke voorstellingen je herkende in overdrijvende wolken. Maar blijkbaar kan je daar ook geld mee verdienen.

Wat de gek er voor geeft toch ?
Sommigen doen alles om zichzelf te overtuigen van het bestaan.
Blijft wazig, ze zien wat ze willen zien.

Divine_70
26-02-06, 13:18
Geplaatst door ~Panthera~
Whatever makes you tick, dear. :hihi:

Het zou een hele doorbraak zijn. :gniffel:

Joesoef
26-02-06, 13:19
Geplaatst door Divine_70

Jim Morrison
Thomas Haley uit Manchester, in de Amerikaanse staat Connecticut, laadde zijn bestelwagen uit toen hij naar eigen zeggen de heilige beeltenis naar hem zag staren. Samen met zijn 18-jarige collega Jonathan Jackson zocht hij naar bevestiging van anderen. Een aantal mensen gaf hen inderdaad gelijk, een aantal anderen beweerden echter dat de olievlek meer weg had van zanger Jim Morrisson van The Doors.



:blowen:

Gerard074
26-02-06, 13:22
vind het altijd wel vreemd dat Jezus altijd als blanke man verschijnt/wordt afgebeeld. Gezien het gebied waar hij zou hebben geleefd lijkt me dat echte onmogelijk.

Divine_70
26-02-06, 13:23
Geplaatst door Gerard074
vind het altijd wel vreemd dat Jezus altijd als blanke man verschijnt/wordt afgebeeld. Gezien het gebied waar hij zou hebben geleefd lijkt me dat echte onmogelijk.

Ach, is maar een klein detail joh,
in Amerika heb je tegenwoordig ook al zowel witte als zwarte kerstmannen. :gniffel:

waterfiets
26-02-06, 19:34
Geplaatst door Gerard074
vind het altijd wel vreemd dat Jezus altijd als blanke man verschijnt/wordt afgebeeld. Gezien het gebied waar hij zou hebben geleefd lijkt me dat echte onmogelijk.

Jezus was een Palestijn en zal er ook wel zo uit hebben gezien. Maar blijkbaar verkoopt dat minder goed ?

gh.wille
26-02-06, 19:57
Geplaatst door waterfiets
Jezus was een Palestijn en zal er ook wel zo uit hebben gezien. Maar blijkbaar verkoopt dat minder goed ?

Als of dit wat uit maakt , hier kon je op wachtten ! na het kalfje
dat een teken van ALLAH gaf .

KASSA !

p.s Kan iemand me ook zeggen hoe het met het kalfje is afgelopen ?

ronald
26-02-06, 20:56
Geplaatst door waterfiets
Jezus was een Palestijn en zal er ook wel zo uit hebben gezien. Maar blijkbaar verkoopt dat minder goed ?


Ik weet het niet hoor, maar volgens mij was hij joods en waren de Philistijnen een volk van Cham en niet Sem; een niet-semmitisch volk dus. Als hij niet joods bleek te zijn dan maakt dat de joodse geschiedenis wel wat sinister.

duende
26-02-06, 21:24
Hoe weten ze nou zo zeker dat het Jezus is. Hebben ze de beste man al eens ontmoet dan. Voor het zelfde geld is het een afbeelding van een oude Armeense pedofiel die gemeen deed tegen zijn grootmoeder.

Joesoef
26-02-06, 21:40
Ik zit nu ff op een andere monitor ene, het lijkt wel Herman Brood!

Divine_70
26-02-06, 21:44
Geplaatst door Joesoef
Ik zit nu ff op een andere monitor ene, het lijkt wel Herman Brood!

Hm... Ik weet het niet hoor, bij nader inzien heeft ie ook wel wat weg van jou avatar, als je stukje achteruit gaat en je oogjes tot spleetjes knijpt. :vreemd:

gh.wille
26-02-06, 23:24
Geplaatst door Divine_70
Hm... Ik weet het niet hoor, bij nader inzien heeft ie ook wel wat weg van jou avatar, als je stukje achteruit gaat en je oogjes tot spleetjes knijpt. :vreemd:

Ik heb net een ei laten vallen en wat denk je ? laat ie nou op ,n kip lijken.

:knipoog:

waterfiets
27-02-06, 08:25
Geplaatst door ronald
Als hij niet joods bleek te zijn dan maakt dat de joodse geschiedenis wel wat sinister.

Dat is toch al zo ! Maar wie weet is hij als jood geboren ... onbevlekt ontvangen weliswaar ...