PDA

Bekijk Volledige Versie : Huwelijk verkort leven vrouw



~Panthera~
27-02-06, 10:58
Huwelijk verkort leven vrouw

Uitgegeven: 27 februari 2006 11:43
Laatst gewijzigd: 27 februari 2006 11:43

LONDEN - Het is misschien geen gek idee om tijdens een huwelijksvoltrekking een bijsluiter uit te delen, met een gezondheidswaarschuwing voor de kersverse bruid. Uit een Europese studie blijkt dat getrouwde mannen langer leven, maar de vrouw is minder goed af. Passief roken, stress en te veel seks verkorten haar leven, aldus de krant The Independent.

De studie, onder 100.000 Europeanen, stond onder leiding van de Duitse Magdeburg-universiteit. Het huwelijk geeft mannen 1,7 jaar extra, maar bekort dat van de vrouw met 1,4 jaar.
Het team vermoedt dat het huwelijk zwaarder is voor een vrouw, omdat zij doorgaans meerdere taken moet combineren, zeker als ze ook buitenshuis werkt. Dat veroorzaakt stress en dat heeft een effect op de gezondheid. Alleenstaande vrouwen zonder kinderen bleken die stress veel minder te hebben.

Verder zouden alleenstaande vrouwen minder roken dan single-mannen, waaruit volgt dat als zij trouwen met een roker ze de rest van hun leven passief meeroken. Tenslotte vermoeden de onderzoekers dat regelmatige seks schadelijk is voor de levensverwachting van vrouwen, door allerlei hormonale veranderingen.


:fplet: Nooit doen dus. :roker:

http://www.my-smileys.de/smileys2/cul2.gif :hihi:

Divine_70
27-02-06, 11:09
Geplaatst door ~Panthera~
Huwelijk verkort leven vrouw

Uitgegeven: 27 februari 2006 11:43
Laatst gewijzigd: 27 februari 2006 11:43

LONDEN - Het is misschien geen gek idee om tijdens een huwelijksvoltrekking een bijsluiter uit te delen, met een gezondheidswaarschuwing voor de kersverse bruid. Uit een Europese studie blijkt dat getrouwde mannen langer leven, maar de vrouw is minder goed af. Passief roken, stress en te veel seks verkorten haar leven, aldus de krant The Independent.

De studie, onder 100.000 Europeanen, stond onder leiding van de Duitse Magdeburg-universiteit. Het huwelijk geeft mannen 1,7 jaar extra, maar bekort dat van de vrouw met 1,4 jaar.
Het team vermoedt dat het huwelijk zwaarder is voor een vrouw, omdat zij doorgaans meerdere taken moet combineren, zeker als ze ook buitenshuis werkt. Dat veroorzaakt stress en dat heeft een effect op de gezondheid. Alleenstaande vrouwen zonder kinderen bleken die stress veel minder te hebben.

Verder zouden alleenstaande vrouwen minder roken dan single-mannen, waaruit volgt dat als zij trouwen met een roker ze de rest van hun leven passief meeroken. Tenslotte vermoeden de onderzoekers dat regelmatige seks schadelijk is voor de levensverwachting van vrouwen, door allerlei hormonale veranderingen.


:fplet: Nooit doen dus. :roker:

http://www.my-smileys.de/smileys2/cul2.gif :hihi:

Waar was dit bericht 13 jaar geleden. :jammer:

Couscousje
27-02-06, 11:11
Broodje aap!

Come on, ik bedoel maar: te veel seks? :wtf:

Cc

David
27-02-06, 11:14
Geplaatst door Couscousje
Broodje aap!

Come on, ik bedoel maar: te veel seks? :wtf:

Cc


Voor vrouwen is dat niet goed. Twee of drie keer in een leven is genoeg, voor twee of drie kinderen. Voor mannen ligt dat anders. Mijn juf van de kleuterschool had gewoon gelijk: jongens moeten met jongens spelen.

~Panthera~
27-02-06, 11:17
Geplaatst door David
Voor vrouwen is dat niet goed. Twee of drie keer in een leven is genoeg, voor twee of drie kinderen. Voor mannen ligt dat anders. Mijn juf van de kleuterschool had gewoon gelijk: jongens moeten met jongens spelen.


I've got a man's brain, is dat ook goed ? filty dus. :hihi:

Couscousje
27-02-06, 11:19
Geplaatst door David
Voor vrouwen is dat niet goed. Twee of drie keer in een leven is genoeg, voor twee of drie kinderen. Voor mannen ligt dat anders. Mijn juf van de kleuterschool had gewoon gelijk: jongens moeten met jongens spelen.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/images/smilies/smile2.gif

Cc

Victory
27-02-06, 11:37
Met het gore leven van westerlingen zonder geloof is het een wonder dat ze nog allemaal leven.

David
27-02-06, 11:44
Geplaatst door Victory
Met het gore leven van westerlingen zonder geloof is het een wonder dat ze nog allemaal leven.


Sterker nog, ze worden in de regel een stuk ouder dan de rest van de wereld. Zet je toch aan het denken, nietwaar?

Bofko
27-02-06, 11:54
Geplaatst door ~Panthera~
Tenslotte vermoeden de onderzoekers dat regelmatige seks schadelijk is voor de levensverwachting van vrouwen, door allerlei hormonale veranderingen.



http://i20.photobucket.com/albums/b230/Bofko/fm5.jpg

Bofko
27-02-06, 11:56
Geplaatst door Victory
Met het gore leven van westerlingen zonder geloof is het een wonder dat ze nog allemaal leven.

De vraag wordt dan natuurlijk wel wat God /Allah hiermee wil aangeven.

Victory
27-02-06, 12:01
Er is een gezegde dat het leven op aarde een hel is voor de gelovigen, en hemel voor de ongelovigen. En het klopt helemaal.

Wij zitten hier gevangen in een kooi waar we uit willen.

Wide-O
27-02-06, 12:03
Geplaatst door Bofko
De vraag wordt dan natuurlijk wel wat God /Allah hiermee wil aangeven.

En hoe zich dit verhoudt t.o.v. gore Westerlingen die wel geloven :verward:

Juliette
27-02-06, 12:04
Geplaatst door Victory
Er is een gezegde dat het leven op aarde een hel is voor de gelovigen, en hemel voor de ongelovigen. En het klopt helemaal.

Wij zitten hier gevangen in een kooi waar we uit willen.

Dan is god wel een rotzak dattie de gelovigen zo'n beproeving laat ondergaan.

Bofko
27-02-06, 12:13
Geplaatst door Juliette
Dan is god wel een rotzak dattie de gelovigen zo'n beproeving laat ondergaan.

:student: Hoe groter de doorstane beproeving , hoe groter de hemelse triomf en glorie.

David
27-02-06, 12:15
Geplaatst door Victory
Er is een gezegde dat het leven op aarde een hel is voor de gelovigen, en hemel voor de ongelovigen. En het klopt helemaal.

Wij zitten hier gevangen in een kooi waar we uit willen.


Is het leven echt zo'n hel voor je? Probeer je dan eens wat minder narrig, potsierlijk, puberaal en hatelijk op te stellen. Wellicht scheelt het.

Couscousje
27-02-06, 12:19
Geplaatst door David
Is het leven echt zo'n hel voor je? Probeer je dan eens wat minder narrig, potsierlijk, puberaal en hatelijk op te stellen. Wellicht scheelt het.

Auch.

Cc

H.P.Pas
27-02-06, 12:25
Geplaatst door Victory
Er is een gezegde dat het leven op aarde een hel is voor de gelovigen, en hemel voor de ongelovigen. En het klopt helemaal.



Wij zitten hier gevangen in een kooi waar we uit willen.

I see.
When I became convinced that the Universe is natural - that all the ghosts and gods are myths, there entered into my brain, into my soul, into every drop of my blood, the sense, the feeling, the joy of freedom. The walls of my prison crumbled and fell, the dungeon was flooded with light and all the bolts, and bars, and manacles became dust. I was no longer a servant, a serf, or a slave. There was for me no master in all the wide world - not even in infinite space. I was free. --R. Ingersoll

SalmayaSale
27-02-06, 12:30
Geplaatst door Bofko
http://i20.photobucket.com/albums/b230/Bofko/fm5.jpg


:melig: Zou het andersom ook zo gaan?

Wide-O
27-02-06, 12:31
Geplaatst door SalmayaSale
:melig: Zou het andersom ook zo gaan?

Nee, want dan valt de foto van zijn hoofd :rood:

Bofko
27-02-06, 12:35
Geplaatst door Wide-O
Nee, want dan valt de foto van zijn hoofd :rood:

De foto zou zelfs van haar hoofd vallen als zij onder lag.

~Panthera~
27-02-06, 12:38
Vuilniszak is veel handiger. :hihi:

SalmayaSale
27-02-06, 13:19
Geplaatst door Bofko
De foto zou zelfs van haar hoofd vallen als zij onder lag.


Ik denk dat dit het verschil is tussen mannen en vrouwen.
De vrouw heeft dit nodig om weg te dromen, de man niet en een zak over haar hoofs zal hijn niet eens merken :roker:

Juliette
27-02-06, 13:20
Geplaatst door Bofko
:student: Hoe groter de doorstane beproeving , hoe groter de hemelse triomf en glorie.

Zou god niet liever hebben dat we het hier wat gezellig maken in dit aardse tranendal? :argwaan:

~Panthera~
27-02-06, 13:20
Geplaatst door SalmayaSale
Ik denk dat dit het verschil is tussen mannen en vrouwen.
De vrouw heeft dit nodig om weg te dromen, de man niet en een zak over haar hoofs zal hijn niet eens merken :roker:


:schok: :fplet: :melig: :zegniets: Zeg Fruitdruifje : kan het effe ?? :haha: Mooi geen vuilniszak over mijn hoofd. :duivels:

Bofko
27-02-06, 13:26
Geplaatst door Juliette
Zou god niet liever hebben dat we het hier wat gezellig maken in dit aardse tranendal? :argwaan:

Nope. ´Gezellig´ komt niet in Gods heilige boeken voor. Bovendien is het typisch Nederlands heb ik begrepen.

Wide-O
27-02-06, 13:27
Geplaatst door ~Panthera~
:schok: :fplet: :melig: :zegniets: Zeg Fruitdruifje : kan het effe ?? :haha: Mooi geen vuilniszak over mijn hoofd. :duivels:

Als ik u FF mag citeren:



Vuilniszak is veel handiger.


:ego:

~Panthera~
27-02-06, 13:28
Geplaatst door Wide-O
Als ik u FF mag citeren:



:ego:


Bij de MAN, dear. :ego:

Oke, zelfs nog iets subtieler: bij SOMMIGE mannen. :ego:

SalmayaSale
27-02-06, 13:30
Geplaatst door ~Panthera~
:schok: :fplet: :melig: :zegniets: Zeg Fruitdruifje : kan het effe ?? :haha: Mooi geen vuilniszak over mijn hoofd. :duivels:

Waarom niet liefje, dan hoef niet meer expressief te faken :stout:

Wide-O
27-02-06, 13:32
Geplaatst door SalmayaSale
Waarom niet liefje, dan hoef niet meer expressief te faken :stout:

Gewoon al "haaah haaah" op die vuilniszak schilderen :lachu:

David
27-02-06, 13:32
Geplaatst door ~Panthera~
Bij de MAN, dear. :ego:

Oke, zelfs nog iets subtieler: bij SOMMIGE mannen. :ego:


Jij wil toch een man met een harige vuilniszak?

Divine_70
27-02-06, 13:33
Of wachten tot het donker is en het licht uit laten.

~Panthera~
27-02-06, 13:35
Geplaatst door David
Jij wil toch een man met een harige vuilniszak?

Nee schat: OVERAL haar, behalve DAAR. :haha:


VLAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~Panthera~
27-02-06, 13:37
Geplaatst door SalmayaSale
Waarom niet liefje, dan hoef niet meer expressief te faken :stout:

DOEK nie aan. :ego:


Waar gaat het eigenlijk over Thée ?? :haha:

SalmayaSale
27-02-06, 13:48
Geplaatst door ~Panthera~
DOEK nie aan. :ego:


Waar gaat het eigenlijk over Thée ?? :haha:


90% van de vrouwen wel, kom op!!!! :staart:

~Panthera~
27-02-06, 13:53
Geplaatst door SalmayaSale
90% van de vrouwen wel, kom op!!!! :staart:

:schok: Unbelieveble. :droef:

Moeten ze toch meer oefenen. :hihi:

Juliette
27-02-06, 13:59
Geplaatst door ~Panthera~
:schok: Unbelieveble. :droef:

Moeten ze toch meer oefenen. :hihi:

De mannen? :argwaan:

~Panthera~
27-02-06, 14:00
Geplaatst door Juliette
De mannen? :argwaan:

Ook, die zijn meestal dan te snel. :vierkant:

David
27-02-06, 14:04
Geplaatst door ~Panthera~
Ook, die zijn meestal dan te snel. :vierkant:


Vind je 't gek, met een vuilnszak over hun hoofd? :blowen:
Zeikwijven. :moe:

SalmayaSale
27-02-06, 14:07
Geplaatst door David
Vind je 't gek, met een vuilnszak over hun hoofd? :blowen:
Zeikwijven. :moe:


Ja ja, nu heb je weer nieuwe redenen om mannen te prefereren :engel: :droef:

SalmayaSale
27-02-06, 14:12
Geplaatst door ~Panthera~
:schok: Unbelieveble. :droef:

Moeten ze toch meer oefenen. :hihi:

Beter faken dat het geen faken lijkt :roken:

mark61
27-02-06, 14:14
Geplaatst door SalmayaSale
Beter faken dat het geen faken lijkt :roken:

Enfin, ik zou in ieder geval niet trouwen. Zelfs niet gefaket.

Bofko
27-02-06, 14:16
Geplaatst door SalmayaSale
Beter faken dat het geen faken lijkt :roken:

Fakes. :stomp:

SalmayaSale
27-02-06, 14:18
Geplaatst door mark61
Enfin, ik zou in ieder geval niet trouwen. Zelfs niet gefaket.

:kwaad: :vlammen:

SalmayaSale
27-02-06, 14:19
Geplaatst door Bofko
Fakes. :stomp:


Rustig jongen, je moet bij je vriendin zijn niet bij mij :terrorist :knipoog:

~Panthera~
27-02-06, 14:23
Geplaatst door SalmayaSale
Beter faken dat het geen faken lijkt :roken:

Of meer met zichzelf oefenen. :roker:

David
27-02-06, 16:39
Geplaatst door Victory
Met het gore leven van westerlingen zonder geloof is het een wonder dat ze nog allemaal leven.


Europeanen worden gezonder oud

Uitgegeven: 22 februari 2006 11:58

AMSTERDAM - Europeanen worden in opeenvolgende generaties gezonder oud. Lichamelijk functioneren, psychisch welzijn en de vermogens van het geheugen nemen in steeds mindere mate af bij het ouder worden. Dat blijkt dinsdag uit een onderzoek onder leiding van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de Wageningen Universiteit.

De onderzoekers hebben de gezondheid van duizenden mensen vanaf middelbare leeftijd 35 jaar lang bestudeerd in dertien Europese landen. Het zogenoemde HALE-project is gefinancierd door de Europese Unie. De resultaten tonen aan dat de gevolgen van ouder worden samenhangen met voeding en levensstijl, zoals roken, alcoholgebruik en bewegen.

Matig alcoholgebruik, niet roken en regelmatig bewegen dragen ieder afzonderlijk en vooral in combinatie bij aan het verlagen van het sterfterisico bij ouderen, stellen de onderzoekers. Ook mediterrane voeding - voedsel met meer groenten, fruit, peulvruchten, vis en graanproducten en minder aardappelen, vlees en zuivelproducten - verlaagt het sterfterisico. De resultaten bevestigen uitkomsten van eerdere onderzoeken.

Het onderzoek toont verder aan dat gezond leven ook op hogere leeftijd een 'groot effect' kan hebben. Blijven bewegen, matig koffiegebruik, getrouwd zijn of samenwonen verkleinen volgens de onderzoekers het risico op achteruitgang van het geheugen. Door de looptijd van het onderzoek kan verder worden geconcludeerd dat het aantal Europeanen met overgewicht sinds 1960 toeneemt.

~Panthera~
27-02-06, 18:01
Geplaatst door David
Europeanen worden gezonder oud


Mooi, dan kan ik er nog even lekker tegenaan. :D

mark61
27-02-06, 18:02
Geplaatst door SalmayaSale
:kwaad: :vlammen:

Ja eh, het kost je jaren van je leven. Maar dat moet jij weten.

Divine_70
27-02-06, 20:41
Geplaatst door ~Panthera~
Of meer met zichzelf oefenen. :roker:

Maar dan maak je weer zo weinig prolactine aan. :hihi:

~Panthera~
27-02-06, 20:47
Geplaatst door Divine_70
Maar dan maak je weer zo weinig prolactine aan. :hihi:


Who needs it ? :roker:

:hihi:

Victory
27-02-06, 20:50
Tja, als jullie landen en continenten zoals Afrika helemaal leeg hebben geplunderd van al zijn schatten, en al jullie atoomdump, en oude schepen daar dumpen.... natuurlijk sterven ze dan sneller.

Divine_70
27-02-06, 20:51
Geplaatst door ~Panthera~
Who needs it ? :roker:

:hihi:

De omvang van de prolactineproductie na een orgasme geldt als een neuro-endocrinologische maat voor de mate van seksuele bevrediging, vreemd genoeg omdat het onder meer de seksuele opwinding remt: het hoeft niet meer.

Te weinig volstaat dus niet. :D

~Panthera~
27-02-06, 21:00
Geplaatst door Divine_70
De omvang van de prolactineproductie na een orgasme geldt als een neuro-endocrinologische maat voor de mate van seksuele bevrediging, vreemd genoeg omdat het onder meer de seksuele opwinding remt: het hoeft niet meer.

Te weinig volstaat dus niet. :D

precies, gewoon nog een paar keer. :roker:

Divine_70
27-02-06, 21:04
Geplaatst door ~Panthera~
precies, gewoon nog een paar keer. :roker:

Jah.. het blijft natuurlijk een "aangenaam " excuus. :hihi:

~Panthera~
27-02-06, 21:06
Geplaatst door Divine_70
Jah.. het blijft natuurlijk een "aangenaam " excuus. :hihi:


:fplet: Leip !! :hihi:

duende
27-02-06, 23:51
Geplaatst door Victory
Er is een gezegde dat het leven op aarde een hel is voor de gelovigen, en hemel voor de ongelovigen. En het klopt helemaal.

Wij zitten hier gevangen in een kooi waar we uit willen.
Ik vind dat er toch alles bij elkaar met wat jij zoal schrijft wel enige jalouzie doorklinkt.

Maar het is toch gods wil jongen.
Dit vond ik in een andere topic:
Allah geeft rijkdom aan degenen die hij liefhebt en niet liefhebt. Maar geloof geeft hij alleen aan degegen die hij lief heeft.
Allah schenkt kennis van het geloof aan degenen voor wie hij het goede wil. Dus de ongelovigen kunnen er niets aan doen dat ze niet geloven. Allah houd niet van hen (waarom weet ik niet. Willekeur?) dus het is ZIJN keus. Kan je die ongelovigen zoals ik niet aanrekenen. Niet mijn schuld. Sorry, kan ik niets maar dan ook niets aan doen. gvd zou ik bijna zeggen. Ja echt jongen, mijn schuld niet. Hij heeft het gedaan. sorry, sorry, sorry. :tranen: En dan wil hij ook nog eens niet het goede voor mij. jezus, wat heb ik gedaan dat ik dit verdiend heb. Komt vast omdat ik hier in het walgelijke westen geboren ben. Gelukkig verkies jij het om niet hier te wonen maar in het midden oosten of in noord afrika. O, nee; je zit gevangen in een kooi. Je kan geen keuze maken. Je kan hier niet weg. Gelukkig heb je een excuus om hier te blijven. Shit draai ik weer door. Heb ik zo bij hypocrieten. Wordt ik een beetje ziek van. :D