PDA

Bekijk Volledige Versie : Doden bij aanslagen in Iraan



tukkersterror
27-02-06, 13:44
Doden bij aanslagen in Iraanse provincie Khuzestan
Uitgegeven op maandag 27 februari 2006 om 14:16:53
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend

(Novum/AP) - Bij twee aanslagen met percussiegranaten in de provincie Khuzestan, in het zuidwesten van Iran, zijn maandag vier mensen gewond geraakt, heeft het Iraanse staatspersbureau Irna bericht.

De granaten ontploften in de toiletten van twee gemeentekantoren in de steden Abadan en Dezful. In het kantoor in Abadan was op het moment van de explosie een vergadering gaande tussen de gouverneur en de gemeenteraad.

In Khuzestan is een rebellengroep actief, de Arabische Strijdbeweging voor de Bevrijding van Ahvaz, die de verantwoordelijkheid heeft opgeëist voor een bomaanslag die op 24 januari werd gepleegd in de provinciehoofdstad Ahvaz. Daarbij vielen zes doden en 46 gewonden. De Iraanse regering gaf Groot-Brittannië en de Verenigde Staten de schuld van die aanslag en andere in januari gepleegde aanslagen.
[Copyright 2006, Novum]

gh.wille
27-02-06, 17:04
Geplaatst door tukkersterror
Doden bij aanslagen in Iraanse provincie Khuzestan
Uitgegeven op maandag 27 februari 2006 om 14:16:53
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend

(Novum/AP) - Bij twee aanslagen met percussiegranaten in de provincie Khuzestan, in het zuidwesten van Iran, zijn maandag vier mensen gewond geraakt, heeft het Iraanse staatspersbureau Irna bericht.

De granaten ontploften in de toiletten van twee gemeentekantoren in de steden Abadan en Dezful. In het kantoor in Abadan was op het moment van de explosie een vergadering gaande tussen de gouverneur en de gemeenteraad.

In Khuzestan is een rebellengroep actief, de Arabische Strijdbeweging voor de Bevrijding van Ahvaz, die de verantwoordelijkheid heeft opgeëist voor een bomaanslag die op 24 januari werd gepleegd in de provinciehoofdstad Ahvaz. Daarbij vielen zes doden en 46 gewonden. De Iraanse regering gaf Groot-Brittannië en de Verenigde Staten de schuld van die aanslag en andere in januari gepleegde aanslagen.
[Copyright 2006, Novum]

Dit is indd groot nieuws !
Want als het Irak had geweest ,was het (normaal ) en wat de daders bereft ,dat kan er maar een zijn!persoonlijk dacht ik natuurlijk aan de 101 e AIRBORNE Luchtlandings troepen van AMERIKA , die doen overal dit soort klusjes .
:hihi:

gh.wille
27-02-06, 17:14
Geplaatst door gh.wille
Dit is indd groot nieuws !
Want als het Irak had geweest ,was het (normaal ) en wat de daders bereft ,dat kan er maar een zijn!persoonlijk dacht ik natuurlijk aan de 101 e AIRBORNE Luchtlandings troepen van AMERIKA , die doen overal dit soort klusjes .
:hihi: [/B]

p.s Ook de SPECIALE ZIONISTISCHE eenheden kunnen het gedaan hebben , weet nog KAMPALA en hoe ze EICHMAN te pakken kregen in een ver land Brazillie dus waarom deze aanslag niet.
Overigens wel LULLIG voor die bevrijders van Ahvaz ,dat ze de twijfelachtige eer nu moeten delen met andere .
:boogjes:

ronald
27-02-06, 17:36
Volgens mij was het die scheldende toiletjuffrouw uit Hoog Catharijne in Utrecht .....nadat iemand haar sleutelgaten had dichtgelijmd nam ze natuurlijk wraak....

...te triest voor woorden...

tukkersterror
27-02-06, 18:10
Jullie zitten volgens mij allemaal verkeerd....

:stout: Volgens mij was het Victory, nadat de toilet juffer de relatie verbrak:hihi:

Shit ik kan ook nooit mijn bek houden:huil:

gh.wille
27-02-06, 23:30
Geplaatst door tukkersterror
Jullie zitten volgens mij allemaal verkeerd....

:stout: Volgens mij was het Victory, nadat de toilet juffer de relatie verbrak:hihi:

Shit ik kan ook nooit mijn bek houden:huil:

Daar had ik zelfs nog niet aan gedacht ,dus de regering van IRAN zat er helemaal naast ! (de pot )

:hihi: