PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor de politievrienden onder ons.



Divine_70
28-02-06, 23:07
Voor de politievrienden onder ons;

Ik reed vandaag een beetje rond, en opeens stond er een agent met een lasergun.
Ik reed maar een kleine 35 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen.
Of meneer agent mijn rij,- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naar toe ging.
"Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik. "En wat doet u dan voor werk?" wilde de agent weten.
"Ik ben een penis verlenger." zei ik "Een penis verlenger?" zei de agent verbaasd, "Daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?" "Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor. Er zijn verschillende gereedschappen voor …
maar we hangen de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op, totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter." "1,80 meter!" riep de agent, "Wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?" "Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!" zei ik.
Boete voor 35 km/h te hard rijden: 187 euro Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 50 euro
De blik in de agent z'n ogen: ONBETAALBAAR !!!

Gerard074
01-03-06, 10:02
Geplaatst door Divine_70
Voor de politievrienden onder ons;

Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 50 euro


Het hele verhaal kan juist zijn, behalve dit. Voor belediging kan geen kennisgeving van bekeuring worden uitgeschreven, (zogenaamd Mulder feit) bij belediging wordt de persoon aangehouden en de officier van justitie bepaalt de boete en die is zeker hoger dan 50 euro.

Verder vind ik het verhaal wel grappig.