PDA

Bekijk Volledige Versie : Duits meisje van twaalf jaar oud bevalt van zoontje



Divine_70
01-03-06, 19:08
Een meisje van nauwelijks twaalf jaar oud is woensdagochtend bevallen van een zoontje. Het kind wist niet dat ze zwanger was en de vader is niet gekend. De Duitse politie stelt een onderzoek in.

Het twaalfjarig meisje kloeg tijdens de nacht van dinsdag op woensdag over hevige buikpijn. Rond 02.00 uur werd ze met een ziekenwagen naar een kinderziekenhuis gebracht. Daar stelden dokters vast dat het meisje elk ogenblik kon bevallen.

Aangezien het kinderziekenhuis niet over een verloskamer beschikt, werd het meisje in allerijl naar een moederhuis gebracht. Woensdag om 04.02 uur zag het zoontje het levenslicht. Het kindje woog bij geboorte 2.830 gram. Moeder en dochter stellen het naar verluidt goed.


01/03/06 17u58


:vierkant:

Dolle Fatima
01-03-06, 19:28
Geplaatst door klaaskop
Misschien moet er dan toch maar seksuele voorlichting op de kleuterschool gegeven gaan worden :(

Ik denk eerder dat er sprake is van seksueel misbruik.

Maar goed, het zou kunnen.

Divine_70
01-03-06, 19:32
Geplaatst door Dolle Fatima
Ik denk eerder dat er sprake is van seksueel misbruik.

Maar goed, het zou kunnen.

Dat was ook het eerste wat in mij op kwam.

Dolle Fatima
01-03-06, 19:43
Geplaatst door klaaskop
"gemeenschap in den vleze" met een zó jong meisje is voor mij per definitie misbruik ...
Zelfs een knul van 12, 13, 14 moet beter weten met een meisje van destijds wellicht pas 11.

True

~Panthera~
01-03-06, 19:45
T is weer dieptriest.

halfbloedje17
01-03-06, 20:35
He' 12 jaar pas en die ouders hebben helenmaal niks gemerkt??????
Echt ziek kan tog niet!!!! :boeps: :boeps:

tukkersterror
01-03-06, 20:54
Wat voor een toekomst heeft dit arm kind nog???
Weg jeugd, weg toekomst, weg onbezorgde jeugd!!!
Triest, heel erg triest!!!

Divine_70
01-03-06, 21:10
Geplaatst door tukkersterror
Wat voor een toekomst heeft dit arm kind nog???
Weg jeugd, weg toekomst, weg onbezorgde jeugd!!!
Triest, heel erg triest!!!

Vaak groeien dit soort kindertjes op als broertje/zusje van de moeder.
En dat is misschien maar een geluk ook.
Vaak blijven ze ook bij oma als moeder volwassen is en zelfstandig gaat.

halfbloedje17
01-03-06, 21:17
Salam eli coem

Dat meisje heeft zker geen toekomst meer,
Diep triest

Victory
03-03-06, 16:46
Behalve dat zij waarschijnlijk sex buiten het huwelijk heeft gehad, is hier niks mis mee.

Je moet eens op sommige scholen van tegenwoordig langs komen kijken. Er lopen meisjes van 11 t/m 16 zwanger rond. Maarja... het wordt allemaal weer verborgen hier in NL.

Divine_70
03-03-06, 18:38
Geplaatst door Victory
Behalve dat zij waarschijnlijk sex buiten het huwelijk heeft gehad, is hier niks mis mee.

Je moet eens op sommige scholen van tegenwoordig langs komen kijken. Er lopen meisjes van 11 t/m 16 zwanger rond. Maarja... het wordt allemaal weer verborgen hier in NL.

Misschien omdat het heel erg triest is dat dit gebeurt ?
Een kind van deze leeftijd zit nog volop in de groei.

Ik denk dat dit voorval vrij los staat van de rest, kinderen van deze leeftijd zwanger, hoor je hier niet vaak, Godzijdank.

Victory
03-03-06, 18:49
Geplaatst door Divine_70
Misschien omdat het heel erg triest is dat dit gebeurt ?
Een kind van deze leeftijd zit nog volop in de groei.

Ik denk dat dit voorval vrij los staat van de rest, kinderen van deze leeftijd zwanger, hoor je hier niet vaak, Godzijdank.
jij hoort er niks over... ik wil je niet vertellen wat ik doe... maar geloof me als ik je zeg dat het heel veel meer gebeurt dan je denkt... het komt hier in nl alleen nooit ergens op tv/of in de krant... heel hypocriet allemaal... een beetje gaan doen alsof het alleen in duitsland voor komt.

jochie
03-03-06, 18:50
Geplaatst door Victory
Behalve dat zij waarschijnlijk sex buiten het huwelijk heeft gehad, is hier niks mis mee.

Je moet eens op sommige scholen van tegenwoordig langs komen kijken. Er lopen meisjes van 11 t/m 16 zwanger rond. Maarja... het wordt allemaal weer verborgen hier in NL.

jij spoort niet!

Victory
03-03-06, 18:50
PS: Een meisje kan al een kind krijgen vanaf haar 9'de meestal (soms eerder, en soms later)... en dus is het heel natuurlijk.

Divine_70
03-03-06, 18:56
Geplaatst door Victory
PS: Een meisje kan al een kind krijgen vanaf haar 9'de meestal (soms eerder, en soms later)... en dus is het heel natuurlijk.

Oww ga jij eens ff heel snel normaal doen. :cheefbek:
Dat is niet normaal Victory, en ik hoop dan ook oprecht dat jij het ook niet normaal vind. :kotsen2:
Een kind van 9, of nog jonger menstrueert normaliter nog niet hoor, (uitzonderingen daargelaten)
En al zou dat wel het geval zijn. :regie: HET IS NIET NATUURLIJK.
Mijn God, een kind is op die leeftijd nog lang niet volgroeid.

Victory
03-03-06, 19:01
Geplaatst door Divine_70
Oww ga jij eens ff heel snel normaal doen. :cheefbek:
Dat is niet normaal Victory, en ik hoop dan ook oprecht dat jij het ook niet normaal vind. :kotsen2:
Een kind van 9, of nog jonger menstrueert normaliter nog niet hoor, (uitzonderingen daargelaten)
En al zou dat wel het geval zijn. :regie: HET IS NIET NATUURLIJK.
Mijn God, een kind is op die leeftijd nog lang niet volgroeid.
Ze mag wel zelf bepalen of ze klaar is om te trouwen (en een kind krijgen).

Homo's rechtvaardigen hun walgelijke leventje door te zeggen dat het ook in de dierenwereld voorkomt, en dus natuurlijk is. (vergelijken zichzelf met dieren dus)... ik geef je tenminste iets dat een natuurlijke ontwikkeling is...

als het niet normaal was om een kind te krijgen rond die leeftijd, dan was het ook niet lichamelijk mogelijk... niet?

Divine_70
03-03-06, 19:06
Geplaatst door Victory
Ze mag wel zelf bepalen of ze klaar is om te trouwen (en een kind krijgen).

Homo's rechtvaardigen hun walgelijke leventje door te zeggen dat het ook in de dierenwereld voorkomt, en dus natuurlijk is. (vergelijken zichzelf met dieren dus)... ik geef je tenminste iets dat een natuurlijke ontwikkeling is...

als het niet normaal was om een kind te krijgen rond die leeftijd, dan was het ook niet lichamelijk mogelijk... niet?

Als ze geslachtsrijp is wil dat nog niet zeggen dat ze klaar zijn om te baren.
Een kind die begint te menstrueren begint aan de volledige ontwikkeling voor de rest.
Dat duurt een paar jaar.
Ik weet niet hou oud jou kind(deren) zijn maar stel je voor dat die met zo`n leeftijd komen vertellen dat ze vader of moeder worden, zou je dan ook een vreugdedans maken ?
Zeggen dat ze er klaar voor zijn ?
Nee, want dat zijn ze niet eerder dan wanneer ze volwassen zijn en die verantwoording kunnen dragen, en zelfs dan is het nog een onmogelijke opgave voor sommigen.

De vergelijking met homofilie staat in dit geval mijlenver uit elkaar.

Victory
03-03-06, 19:11
Geplaatst door Divine_70
Als ze geslachtsrijp is wil dat nog niet zeggen dat ze klaar zijn om te baren.
Een kind die begint te menstrueren begint aan de volledige ontwikkeling voor de rest.
Dat duurt een paar jaar.
Ik weet niet hou oud jou kind(deren) zijn maar stel je voor dat die met zo`n leeftijd komen vertellen dat ze vader of moeder worden, zou je dan ook een vreugdedans maken ?
Zeggen dat ze er klaar voor zijn ?
Nee, want dat zijn ze niet eerder dan wanneer ze volwassen zijn en die verantwoording kunnen dragen, en zelfs dan is het nog een onmogelijke opgave voor sommigen.
Onzin. Een meisje mag trouwens als zij daar lichamelijk en geestelijk voor klaar is. En dat heeft verder niks met leeftijd te maken.


De vergelijking met homofilie staat in dit geval mijlenver uit elkaar.
Dus jij vind het voorbeeld dat homo's gebruiken ook onzin?

Divine_70
03-03-06, 19:22
Geplaatst door Victory
Onzin. Een meisje mag trouwens als zij daar lichamelijk en geestelijk voor klaar is. En dat heeft verder niks met leeftijd te maken.

Nee, een meisje mag hier in NL niet trouwen op die leeftijd en dat zou in alle andere landen ook verboden moeten worden.
Dat zou heel wat kinderen leed en ellende besparen.
Te vaak hoor je dat een jong meisje op die leeftijd wordt weg gegeven aan meestal volwassen mannen.



Geplaatst door Victory
Dus jij vind het voorbeeld dat homo's gebruiken ook onzin?

Hier volg ik je ff niet.


Geplaatst door Victory
Homo's rechtvaardigen hun walgelijke leventje door te zeggen dat het ook in de dierenwereld voorkomt, en dus natuurlijk is.

Ik vind het geen vergelijk met kinderen die vanaf hun 9de volgens jou idee klaar zijn om te trouwen en kinderen te baren.

Victory
03-03-06, 19:44
Geplaatst door Divine_70
Nee, een meisje mag hier in NL niet trouwen op die leeftijd en dat zou in alle andere landen ook verboden moeten worden.
Dat zou heel wat kinderen leed en ellende besparen.
Te vaak hoor je dat een jong meisje op die leeftijd wordt weg gegeven aan meestal volwassen mannen.
Ik heb schijt aan dat soort wetten. Mensen moeten zelf bepalen of ze klaar zijn om te trouwen. Maar om even een voorbeeltje uit de Nederlandse wetgeving te gebruiken. Een meisje mag vanaf haar twaalfde jaar getrouwd zijn als het in een land is gebeurt waar dat wel mag. Met andere woorden... als je van een andere land komt, en je bent al getrouwd met een twaalfjarige, dan mag je gewoon getrouwd blijven. :)


Hier volg ik je ff niet.

Ik vind het geen vergelijk met kinderen die vanaf hun 9de volgens jou idee klaar zijn om te trouwen en kinderen te baren.
Je wilt gewoon geen antwoord geven op mijn vraag. Ongeacht of deze twee dingen met elkaar vergeleken kunnen worden.... wat vind jij van het vergelijking dat homo's maken.

Divine_70
03-03-06, 19:49
Geplaatst door Victory


Je wilt gewoon antwoord geven op mijn vraag. Ongeacht of deze twee dingen met elkaar vergeleken kunnen worden.... wat vind jij van het vergelijking dat homo's maken.

Dat homo`s zeggen dat hun sexuele driften natuurlijk zijn ben ik het helemaal mee eens, is het per slot van rekening niet altijd het geval dat sexuele driften natuurlijk zijn?
Dan maakt het mij geen bal uit of dat nou is op hun eigen geslacht of op het andere.
Zolang ze zich er zelf prettig bij voelen heb ik er geen problemen mee.
Er zijn een paar sexuele uitspattingen die ik nooit maar dan ook nooit goed zou keuren maar die komen niet ter sprake nu.

En beantwoord jij dan eens mijn vraag waar ik nog geen antwoord op had ?
Wat als het je eigen kind betrof ?
Zou je het uithuwelijken op die leeftijd ?

jochie
03-03-06, 19:49
Geplaatst door Victory
Ze mag wel zelf bepalen of ze klaar is om te trouwen (en een kind krijgen).

Homo's rechtvaardigen hun walgelijke leventje door te zeggen dat het ook in de dierenwereld voorkomt, en dus natuurlijk is. (vergelijken zichzelf met dieren dus)... ik geef je tenminste iets dat een natuurlijke ontwikkeling is...

als het niet normaal was om een kind te krijgen rond die leeftijd, dan was het ook niet lichamelijk mogelijk... niet?

1 ding weet ik 100 % zeker: jij past niet in een moderne normale westerse wereld. Je spoort echt niet!

Victory
03-03-06, 19:56
Geplaatst door Divine_70
Dat homo`s zeggen dat hun sexuele driften natuurlijk zijn ben ik het helemaal mee eens, is het per slot van rekening niet altijd het geval dat sexuele driften natuurlijk zijn?
Dan maakt het mij geen bal uit of dat nou is op hun eigen geslacht of op het andere.
Zolang ze zich er zelf prettig bij voelen heb ik er geen problemen mee.
Er zijn een paar sexuele uitspattingen die ik nooit maar dan ook nooit goed zou keuren maar die komen niet ter sprake nu.

En beantwoord jij dan eens mijn vraag waar ik nog geen antwoord op had ?
Wat als het je eigen kind betrof ?
Zou je het uithuwelijken op die leeftijd ?
Je geeft mij nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Wat vind jij van de vergelijking dat homo's maken, en is dat volgen jou een rechtvaardige vergelijking. Ja of nee. Ik heb je niet gevraagd of jij gelooft dat zij sexueele driften hebben.

- Leg maar eerst uit wat volgens jou de definitie van uithuwelijken is.

Divine_70
03-03-06, 19:59
Geplaatst door Victory
Je geeft mij nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Wat vind jij van de vergelijking dat homo's maken, en is dat volgen jou een rechtvaardige vergelijking. Ja of nee. Ik heb je niet gevraagd of jij gelooft dat zij sexueele driften hebben.

- Leg maar eerst uit wat volgens jou de definitie van uithuwelijken is.

Bij mijn weten heb jij het over hun vergelijk dat hun driften al dan niet natuurlijk zijn.
Of doel je nou op het feit dat jij zegt dat ze zichzelf dus vergelijken met de dierenwereld dus beesten zijn?
Ja, dat klopt, ze zijn lid van een dierenwereld, erger nog, dat zijn we allemaal, we zijn zoogdieren van origine Victory.

Uithuwelijken ? Dat de ouders beslissen wanneer en met wie dochterlief/zoonlief de rest van haar leven moet slijten, al dan niet met het kind haar/zijn goedkeuring.

Victory
03-03-06, 20:02
Geplaatst door Divine_70
Bij mijn weten heb jij het over hun vergelijk dat hun driften al dan niet natuurlijk zijn.
Of doel je nou op het feit dat jij zegt dat ze zichzelf dus vergelijken met de dierenwereld dus beesten zijn?
Ja, dat klopt, ze zijn lid van een dierenwereld, erger nog, dat zijn we allemaal, we zijn zoogdieren van origine Victory.

Uithuwelijken ? Dat de ouders beslissen wanneer en met wie dochterlief/zoonlief de rest van haar leven moet slijten, al dan niet met het kind haar/zijn goedkeuring.
Ik geef je wel antwoord op je vraag wanneer jij dat ook doet.

* Ik heb vaak van homo's gehoord hoe natuurlijk homosexualiteit is omdat het ook in de dierenwereld voorkomt. Mijn vraag is: Is dit volgens jou een logische (en rechtvaardige) vergelijking waar jij achter staat?

Divine_70
03-03-06, 20:09
Geplaatst door Victory
Ik geef je wel antwoord op je vraag wanneer jij dat ook doet.

* Ik heb vaak van homo's gehoord hoe natuurlijk homosexualiteit is omdat het ook in de dierenwereld voorkomt. Mijn vraag is: Is dit volgens jou een logische (en rechtvaardige) vergelijking waar jij achter staat?

Ik kan me er prima in vinden hoor, als zij die uitleg willen geven aan hun gevoelens en waar die al dan niet weg komen, zul je mij niet horen zeggen dat ik het onzin vind.
Of het logisch is Ja, en om meerdere redenen, ondermeer omdat ze bijna gedwongen worden met een geldig excuus voor hun gevoelens te komen.
Ik zie de beladenheid die jij hier blijkbaar wel bij hebt niet.
Maar om heel eerlijk te zijn, ik heb het persoonlijk nog niemand zien/horen zeggen.

Victory
03-03-06, 20:26
Geplaatst door Divine_70
Ik kan me er prima in vinden hoor, als zij die uitleg willen geven aan hun gevoelens en waar die al dan niet weg komen, zul je mij niet horen zeggen dat ik het onzin vind.
Of het logisch is Ja, en om meerdere redenen, ondermeer omdat ze bijna gedwongen worden met een geldig excuus voor hun gevoelens te komen.
Dus jij vind kidnappers, moordenaars, beastiallity & elkaar opeten ook goed als zij precies dezelfde vergelijking maken met dieren?

Maarre... om antwoord op je vraag te geven... Islamitische gezien is een huwelijk ongeldig als de meisje of jongen niet toegestemd heeft.

Divine_70
03-03-06, 20:33
Geplaatst door Victory
Dus jij vind kidnappers, moordenaars, beastiallity & elkaar opeten ook goed als zij precies dezelfde vergelijking maken met dieren?



Als je nou een vent bent plaats je ook even die laatste zin die ik had geprikt, die heb je weg gelaten in mijn quote, namelijk :


Geplaatst door Divine_70 Er zijn een paar sexuele uitspattingen die ik nooit maar dan ook nooit goed zou keuren maar die komen niet ter sprake nu.

Voeg daar jou voorbeelden maar gerust aan toe, ik zal nooit een homo in 1 adem noemen met moordenaars, beastiallity en kidnappers.
Dat zijn totaal verschillende groepen, de voorbeelden die jij me nu in de mond legt zal ik nooit goed keuren, dierlijk of niet.


Geplaatst door Victory
Maarre... om antwoord op je vraag te geven... Islamitische gezien is een huwelijk ongeldig als de meisje of jongen niet toegestemd heeft.

Oke, dus als een meisje van 9 of 10 of 11 zegt nee mam/pap, ik weiger in alle gevallen om die man te huwen is de kous af?
Dan zeggen pa en ma, geeft niet kind, we zoeken net zolang door tot jij ook gelukkig bent ?
Dat is dan zeker nieuw voor me en je zou me blij maken als je me hier iets van kan laten lezen uit de realiteit.

Victory
03-03-06, 20:53
Geplaatst door Divine_70
Als je nou een vent bent plaats je ook even die laatste zin die ik had geprikt, die heb je weg gelaten in mijn quote, namelijk :

Voeg daar jou voorbeelden maar gerust aan toe, ik zal nooit een homo in 1 adem noemen met moordenaars, beastiallity en kidnappers.
Dat zijn totaal verschillende groepen, de voorbeelden die jij me nu in de mond legt zal ik nooit goed keuren, dierlijk of niet.
Dan ben je gewoon hypocriet.


Oke, dus als een meisje van 9 of 10 of 11 zegt nee mam/pap, ik weiger in alle gevallen om die man te huwen is de kous af?
Dan zeggen pa en ma, geeft niet kind, we zoeken net zolang door tot jij ook gelukkig bent ?
Inderdaad. Er kan gewoon geen huwelijk zijn als de jongen of meisje er niet mee toestemmen.


Dat is dan zeker nieuw voor me en je zou me blij maken als je me hier iets van kan laten lezen uit de realiteit.


One day a girl, who looked very perturbed, came to the Holy Prophet and said: "O Messenger of Allah! My father has done me a great injustice".

"What has your father done?"

"He has a nephew and he has married me to him without taking my consent".

"If so, agree to what he has done and be the wife of your cousin

"I don't like my cousin. How can I be the wife of a person whom I don't like".

"Then nothing has gone wrong. If you don't like him, go and choose another person whom you like".

"By the way, I like him very much. I don't like any other person. I won't he the wife of anybody else. But, because my father gave me in marriage without taking my consent, I intentionally came over to have a talk with you. I wanted you to say what you have said. I wanted all the women to know that the fathers no longer had a right to decide as they pleased and give their daughters in marriage to whomsoever they liked".

The incident has been narrated by eminent jurists in such books as the Masalik (by Shaheed Thani) and the Jawahirul Kalam. During the pre-Islamic period the Arabs, like all other people of those days, thought that they 'had full authority in regard to their daughters and sisters and sometimes even in regard to their mothers. They did not acknowledge the rights of women to choose their husbands, this choice being the exclusive privilege of the fathers or the brothers and, in their absence, of the paternal uncles, so much so that prospective fathers could give their daughters in marriage even before they were actually born. A man could enter into a contract with another man pledging that if a daughter was born to the former, she would, when grown up, be the wife of the latter.

Divine_70
03-03-06, 20:56
Geplaatst door Victory
Dan ben je gewoon hypocriet.

Wat nou hypocriet, omdat ik een homo niet vergelijk met een moordenaar, kindapper of kannibaal ? :moe:



Geplaatst door Victory
Inderdaad. Er kan gewoon geen huwelijk zijn als de jongen of meisje er niet mee toestemmen.

Wat betreft je quote over uithuwelijken. Bron ?

Victory
03-03-06, 21:03
Geplaatst door Divine_70
Wat nou hypocriet, omdat ik een homo niet vergelijk met een moordenaar, kindapper of kannibaal ? :moe:




Wat betreft je quote over uithuwelijken. Bron ?
http://www.al-islam.org
Dit allemaal geldt trouwens niet voor de sunni scholen... ik weet niet hoe die erover denken.

http://www.al-islam.org/WomanRights/
Een beok geschreven door een grote geleerde en martelaar.

http://www.asociacionislamica.com.ar/images/Mutahhari1.jpg

Divine_70
03-03-06, 21:06
Geplaatst door Victory
http://www.al-islam.org
Dit allemaal geldt trouwens niet voor de sunni scholen... ik weet niet hoe die erover denken.

http://www.al-islam.org/WomanRights/
Een beok geschreven door een grote geleerde en martelaar.

http://www.asociacionislamica.com.ar/images/Mutahhari1.jpg

Hm.. dat overtuigd me niet, in de praktijk blijkt het toch vaak anders te gaan.
Lettertjes in een boek of op een site is niet een realistisch beeld.

Je bent me trouwens nog een antwoord schuldig Victory. :D

Als jou kind van 10 morgen thuis komt en je verteld dat hij/zij een baby krijgt, hoe is je reactie dan en zou jij je kind van die leeftijd uithuwelijken ja of nee.

Victory
03-03-06, 21:12
Geplaatst door Divine_70
Hm.. dat overtuigd me niet, in de praktijk blijkt het toch vaak anders te gaan.
Lettertjes in een boek of op een site is niet een realistisch beeld.

Je bent me trouwens nog een antwoord schuldig Victory. :D

Als jou kind van 10 morgen thuis komt en je verteld dat hij/zij een baby krijgt, hoe is je reactie dan en zou jij je kind van die leeftijd uithuwelijken ja of nee.
Het doet er niet toe wat jij gelooft. Dit is onze geloof.

Hoe bedoel je dat mijn kind thuis komt daarmee? Een jongen van tien mag niet trouwen, en een meisje heeft de toestemming van haar vader of opa nodig om te trouwen.

Divine_70
03-03-06, 21:14
Geplaatst door Victory
Het doet er niet toe wat jij gelooft. Dit is onze geloof.

Hoe bedoel je dat mijn kind thuis komt daarmee? Een jongen van tien mag niet trouwen, en een meisje heeft de toestemming van haar vader of opa nodig om te trouwen.

Begrijp me niet verkeerd, als dat jou geloof is , het zei zo, of ik er al dan niet mee eens ben doet er verder niet toe, ik kan het niet veranderen.

Maar wat me nu wel verward, je zei zonet dat een meisje van 9 huwen mag, maar een jongen niet ???

Victory
03-03-06, 21:22
Een meisje gaat in haar pubertijd als zij 9 is, en een jongen als hij 15 is. Daarnaast zijn er nog twee eisen, en dat is dat ze lichamelijk en geestelijk ervoor klaar zijn. Is dat niet zo, dan moeten ze langer wachten.

Voor een jongen is het aangeraden (mustahab) om toestemming van vader (of opa) te krijgen om te trouwen, en voor een meisje is dat verplicht. Alleen een vrouw mag zelf beslissen (zonder toestemming van wie dan ook).

Divine_70
03-03-06, 21:28
Geplaatst door Victory
Een meisje gaat in haar pubertijd als zij 9 is, en een jongen als hij 15 is. Daarnaast zijn er nog twee eisen, en dat is dat ze lichamelijk en geestelijk ervoor klaar zijn. Is dat niet zo, dan moeten ze langer wachten.


Djees, wat een onderwerp om met een man te bespreken trouwens. :hihi: Maar goed, gaat een meisje ongeacht of ze menstrueert of niet haar pubertijd in als ze 9 is ?

Wees nou eens eerlijk Victory, kan een kind van 9 volledig klaar zijn om te trouwen? Nee toch, kom op zeg, die horen nog met poppen te spelen. :cheefbek:


Geplaatst door Victory
Voor een jongen is het aangeraden (mustahab) om toestemming van vader (of opa) te krijgen om te trouwen, en voor een meisje is dat verplicht. Alleen een vrouw mag zelf beslissen.

Hoe kun je een kind van 9 vrouw noemen ?
Alleen omdat ze volgens jullie begrippen geslachtsrijp is ??

Victory
03-03-06, 21:35
Geplaatst door Divine_70
[B]Djees, wat een onderwerp om met een man te bespreken trouwens. :hihi: Maar goed, gaat een meisje ongeacht of ze menstrueert of niet haar pubertijd in als ze 9 is ?

Wees nou eens eerlijk Victory, kan een kind van 9 volledig klaar zijn om te trouwen? Nee toch, kom op zeg, die horen nog met poppen te spelen. :cheefbek:
Een moslim voedt kinderen op om zo snel mogelijk volwassen te worden. Je zal heel erg versteld staan als je een negenjarige Nederlandse meisje naast een Iraanse in Iran plaatst. Maar de westerse meisje lopen niet meer zo ver achter. Ik denk dat hier weer komt door tv. Maar ze doen dan andere dingen (sex met veel vriendjes)... zou je het geloven als ik je vertel dat 10/11 jarige Nederlandse meisjes mij hebben geprobeerd te versieren...?... de meisjes hier in de grote steden (en omgeving) zijn geen meisjes meer, maar hoertjes...




Hoe kun je een kind van 9 vrouw noemen ?
Alleen omdat ze volgens jullie begrippen geslachtsrijp ik ??
Zei ik dat? Lees maar nog eens.

Divine_70
03-03-06, 21:42
Geplaatst door Victory
Een moslim voedt kinderen op om zo snel mogelijk volwassen te worden. Je zal heel erg versteld staan als je een negenjarige Nederlandse meisje naast een Iraanse in Iran plaatst. Maar de westerse meisje lopen niet meer zo ver achter. Ik denk dat hier weer komt door tv. Maar ze doen dan andere dingen (sex met veel vriendjes)... zou je het geloven als ik je vertel dat 10/11 jarige Nederlandse meisjes mij hebben geprobeerd te versieren...?... de meisjes hier in de grote steden (en omgeving) zijn geen meisjes meer, maar hoertjes...

Ook hier zal uitschot zitten, dat spreekt voor zich, maar zo zijn ze echt niet allemaal, je mag ze niet gelijk over 1 kam scheren.
Ik ben wel heel erg blij dat hier een kind nog lang kind mag blijven als ze dat willen.
Volwassen zijn ze lang genoeg.





Geplaatst door Victory
Zei ik dat? Lees maar nog eens.


Geplaatst door Victory
Een meisje gaat in haar pubertijd als zij 9 is, en een jongen als hij 15 is. Daarnaast zijn er nog twee eisen, en dat is dat ze lichamelijk en geestelijk ervoor klaar zijn. Is dat niet zo, dan moeten ze langer wachten.


Voor een jongen is het aangeraden (mustahab) om toestemming van vader (of opa) te krijgen om te trouwen, en voor een meisje is dat verplicht. Alleen een vrouw mag zelf beslissen (zonder toestemming van wie dan ook).

Ik dacht hieruit op te maken dat je het over een "vrouw" had.

Victory
03-03-06, 21:45
Geplaatst door Divine_70
Ook hier zal uitschot zitten, dat spreekt voor zich, maar zo zijn ze echt niet allemaal, je mag ze niet gelijk over 1 kam scheren.
Ik ben wel heel erg blij dat hier een kind nog lang kind mag blijven als ze dat willen.
Volwassen zijn ze lang genoeg.








Ik dacht hieruit op te maken dat je het over een "vrouw" had.
Dat is toch echt een nieuwe zin.

Divine_70
03-03-06, 21:48
Geplaatst door Victory
Dat is toch echt een nieuwe zin.

Huh?? hahaha ben ff de draad kwijt geloof ik. :duits:
Je volgt me niet?

Victory
03-03-06, 21:50
Geplaatst door Divine_70
Huh?? hahaha ben ff de draad kwijt geloof ik. :duits:
Je volgt me niet?
Jij nie Nederland lezen kun?

Divine_70
03-03-06, 21:51
Geplaatst door Victory
Jij nie Nederland lezen kun?

:fplet: Ik lees prima nederlands.
Snap je alleen ff niet met wat jij bedoeld met :
Dat is toch echt een nieuwe zin. :hihi:

Victory
03-03-06, 21:55
Geplaatst door Divine_70
:fplet: Ik lees prima nederlands.
Snap je alleen ff niet met wat jij bedoeld met :
Dat is toch echt een nieuwe zin. :hihi:
Een alleenstaande zin. jij nie echt wakker zijn?

Divine_70
03-03-06, 21:58
Geplaatst door Victory
Een alleenstaande zin. jij nie echt wakker zijn?

Owow, ik geloof dat er ff iets mis gaat ? :D

Had je wel die hele quote gezien ?

Victory
03-03-06, 22:03
Geplaatst door Divine_70
Owow, ik geloof dat er ff iets mis gaat ? :D

Had je wel die hele quote gezien ?
Ach wat maakt het allemaal uit... :regie:

Maarre... je zit dus in business enzo?...

Divine_70
03-03-06, 22:06
Geplaatst door Victory
Ach wat maakt het allemaal uit... :regie:

Maarre... je zit dus in business enzo?...

Je hebt gelijk, het maakt niet zoveel uit inderdaad. :hihi:

Ik weet niet welke business je bedoeld, dit onderwerp is in elk geval ver van mijn bed.
Daarom ook geinteresseerd.

Victory
03-03-06, 22:11
Geplaatst door Divine_70
Je hebt gelijk, het maakt niet zoveel uit inderdaad. :hihi:

Ik weet niet welke business je bedoeld, dit onderwerp is in elk geval ver van mijn bed.
Daarom ook geinteresseerd.
Je bent world business aan het lezen.
Ben je getrouwd? Heb je kinderen? Wil je kinderen? Interesse? :stout:

:haha:

Ahh... ik ben zo moe... ik denk dat ik maar moet gaan slapen ofzo. :droef: Mijn hersennen werken niet erg goed als ik moe ben... als ik heel erg moe ben, hoor ik zelfs geluiden... :huil:

gh.wille
03-03-06, 22:13
Geplaatst door jochie
jij spoort niet!

Ach laat hem in die waan , het gebeurt over de hele wereld dat kinderen kinderen baren , en het is indd hier ook al eens voorgekomen ,maar nu zijn er meer mogelijkheden om een evt zwangerschap te onderbreken .
Als het bijtijds is vastgesteld .
Enkele jaren geleden was er hier ook een jong meisje ik meen van 13 jaar die beviel van een kind en dat heeft toen ook de krant gehaald ,
misschien was het toen niet de moeite waard om er een topic over te plaatsen .

Divine_70
03-03-06, 22:14
Geplaatst door Victory
Je bent world business aan het lezen.
Ben je getrouwd? Heb je kinderen? Wil je kinderen? Interesse? :stout:

:haha:

Ahh... ik ben zo moe... ik denk dat ik maar moet gaan slapen ofzo. :droef: Mijn hersennen werken niet erg goed als ik moe ben... als ik heel erg moe ben, hoor ik zelfs geluiden... :huil:

Hahah ja, ik ben hartstikke getrouwd, en heb twee schatten van meiden, dat interesse niet verkeerd invullen jij. :fplet:

Maaruh, wat voor geluiden hoor je zoal? :engel:
en moe waarvan ? :duits:

Victory
03-03-06, 22:16
Geplaatst door Divine_70
Hahah ja, ik ben hartstikke getrouwd, en heb twee schatten van meiden, dat interesse niet verkeerd invullen jij. :fplet:

Maaruh, wat voor geluiden hoor je zoal? :engel:
en moe waarvan ? :duits:
Geluiden zoals... "morgen moet je een Nederlander vermoorden"... of "iedereen moet dood"... dat soort dingen... en dat wordt ik helemaal :auw:

Divine_70
03-03-06, 22:17
Geplaatst door Victory
Geluiden zoals... "morgen moet je een Nederlander vermoorden"... of "iedereen moet dood"... dat soort dingen... en dat wordt ik helemaal :auw:

:zweep: Wel ff bij de les blijven jij !!

:stout:

Victory
03-03-06, 22:21
:haha:

Nee maar seieus... b.v gisteren had ik heel weinig geslapen... was tering moe... na een uurtje slapen ofzo sprong ik uit mijn bed omdat ik iemand hoorde gillen.... :huil: En het was niet de leuke type gegil... maar gewoon enge shit... :/

Divine_70
03-03-06, 22:23
Geplaatst door Victory
:haha:

Nee maar seieus... b.v gisteren had ik heel weinig geslapen... was tering moe... na een uurtje slapen ofzo sprong ik uit mijn bed omdat ik iemand hoorde gillen.... :huil: En het was niet de leuke type gegil... maar gewoon enge shit... :/

:cheefbek: Zoals ? de buren ? mensen op straat?
Ben je niet gaan kijken ?

Victory
03-03-06, 22:28
Geplaatst door Divine_70
:cheefbek: Zoals ? de buren ? mensen op straat?
Ben je niet gaan kijken ?
Ik weet niet of het nou in mijn hoofd was of gewoon echt... :haha:

Maar mijn Nederlandse buurman beukt haar vrouw wel vaak... het is echt erg.. niemand die de politie belt ofzo.. ik hoor soms haar in elkaar slaan enzo...

je ziet ze verder nooit buiten ofzo... maar 1 keer hoorde ik haar buiten brutaal doen tegen iemand... ze is zo bitter... lijkt wel of ze haar frustraties op iedereen behalve haar man richt... oh well... mijn probleem niet... een keertje gooide hij haar trouwens tegen een glazen kast... (zoiets hoorde ik breken in ieder geval)...

Divine_70
03-03-06, 22:30
Geplaatst door Victory
Ik weet niet of het nou in mijn hoofd was of gewoon echt... :haha:

Maar mijn Nederlandse buurman beukt haar vrouw wel vaak... het is echt erg.. niemand die de politie belt ofzo.. ik hoor soms haar in elkaar slaan enzo...

je ziet ze verder nooit buiten ofzo... maar 1 keer hoorde ik haar buiten brutaal doen tegen iemand... ze is zo bitter... lijkt wel of ze haar frustraties op iedereen behalve haar man richt... oh well... mijn probleem niet... een keertje gooide hij haar trouwens tegen een glazen kast... (zoiets hoorde ik breken in ieder geval)...

Sjips. :verward: Waarom maak je daar geen melding van ?
Kan via de anonieme tiplijn.
Dat zo`n vrouwtje dan verbitterd is is niet gek lijkt me. :cheefbek:

Victory
03-03-06, 22:32
Geplaatst door Divine_70
Sjips. :verward: Waarom maak je daar geen melding van ?
Kan via de anonieme tiplijn.
Dat zo`n vrouwtje dan verbitterd is is niet gek lijkt me. :cheefbek:
zij kan dat ook doen denk...

Divine_70
03-03-06, 22:33
Geplaatst door Victory
zij kan dat ook doen denk...

Dat zou je denken, maar in dit soort gevallen is die drempel heel erg hoog.
Ik zou als ik jou was gewoon eens informatie in winnen bij de anonieme tiplijn.
Ze zal doodsbang voor hem zijn, anders liet ze het niet gebeuren.
Mag ik zo vrij zijn te vragen welke afkomst ze hebben ?

Victory
03-03-06, 22:40
Geplaatst door Divine_70
Dat zou je denken, maar in dit soort gevallen is die drempel heel erg hoog.
Ik zou als ik jou was gewoon eens informatie in winnen bij de anonieme tiplijn.
Ze zal doodsbang voor hem zijn, anders liet ze het niet gebeuren.
Mag ik zo vrij zijn te vragen welke afkomst ze hebben ?
Tja ik weet niet... heb niet echt zin om ervoor te bellen als alle andere buren er ook niks aan doen...

afkomst? Het zijn Nederlanders... al mijn buren zijn cheeseheads... :) er wonen weinig allochtonen hier...

er woonde hier trouwens ook eens een joodse gezin... ze zagen er echt niet uit... :wat?!: en die sloeg zijn vrouw ook vaak... ik weet niet of ze nog hier wonen... er wonen hier allemaal vage mensen die je nooit ziet... maar soms hoor je ze.. lol :)

Divine_70
03-03-06, 22:44
Geplaatst door Victory
Tja ik weet niet... heb niet echt zin om ervoor te bellen als alle andere buren er ook niks aan doen...

afkomst? Het zijn Nederlanders... al mijn buren zijn cheeseheads... :) er wonen weinig allochtonen hier...

Ja, maar als nu iedereen denkt, laat die ander buurman/vrouw maar bellen, het is zo een kleine moeite, en al doen ze er niks mee, jij hebt dan je best gedaan.
Als je zelf in moest grijpen was het anders, ook dat kan niet meer tegenwoordig zonder dat ze je gelijk omleggen.
Maar een foontje kost je 2 minuten van je tijd.


Geplaatst door Victory
er woonde hier trouwens ook eens een joodse gezin... ze zagen er echt niet uit... :wat?!: en die sloeg zijn vrouw ook vaak... ik weet niet of ze nog hier wonen... er wonen hier allemaal vage mensen die je nooit ziet... maar soms hoor je ze.. lol :)



Klinkt een beetje als spookstad ? Waar is het ? :hihi:

Victory
03-03-06, 22:54
Geplaatst door Divine_70
Ja, maar als nu iedereen denkt, laat die ander buurman/vrouw maar bellen, het is zo een kleine moeite, en al doen ze er niks mee, jij hebt dan je best gedaan.
Als je zelf in moest grijpen was het anders, ook dat kan niet meer tegenwoordig zonder dat ze je gelijk omleggen.
Maar een foontje kost je 2 minuten van je tijd.

Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor hun scheiding of wat dan ook.. heeft die kindje van hun ook niks aan... (mischien hebben ze er twee... dunno.. ... en bovendien voel ik me daar helemaal niet lekker bij...ze heeft het al meer dan een jaar overleefd...dus ik denk dat er niet echt veel aan de hand is... klink mischien hard... maar... dunno....


Klinkt een beetje als spookstad ? Waar is het ? :hihi:
Ergens... :p in het westen van Nederland... :p

Divine_70
03-03-06, 22:56
Geplaatst door Victory
Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor hun scheiding of wat dan ook.. heeft die kindje van hun ook niks aan... (mischien hebben ze er twee... dunno.. ... en bovendien voel ik me daar helemaal niet lekker bij...ze heeft het al meer dan een jaar overleefd...dus ik denk dat er niet echt veel aan de hand is... klink mischien hard... maar... dunno....



Hm, ik wil toch niet hopen dat hij haar ook mishandeld waar de kinderen bij zijn ?
Ik zou in dit geval heel graag de oorzaak van hun scheiding willen zijn, zowel voor moeders als meer nog voor de kinderen.
Die groeien nu op met het beeld dat het normaal is.
Geef me het adres maar, dan bel ik wel. :roken:

Victory
03-03-06, 23:02
Geplaatst door Divine_70
Hm, ik wil toch niet hopen dat hij haar ook mishandeld waar de kinderen bij zijn ?
Ik zou in dit geval heel graag de oorzaak van hun scheiding willen zijn, zowel voor moeders als meer nog voor de kinderen.
Die groeien nu op met het beeld dat het normaal is.
Geef me het adres maar, dan bel ik wel. :roken:
Dan weet je ook waar ik woon.. :p no thx... straks sta je aan mijn deur zo van :stout: ... nee dank je.. :p

Maar ja... hij slaat haar ook waar hun kindje bij is... zo klinkte het in ieder geval... (soms is er zo'n harde gegil & lawaai dat je ongeveer alles wel een beetje kan inbeelden)... een keertje ging hij hun kindje slaan ofzo, maar zijn vrouw ging hem tegenhouden... (ik denk dat zij er tussen ging staan).. dat was toen ze tegen het kast aan gegooid werd... en toen in de badkamer.. (echooend gegil)... het ging zo'n uurtje door en dat was het...

Maarja.. ik denk dat een aggressieve familie beter is dan geen familie...

Divine_70
03-03-06, 23:06
Geplaatst door Victory
Dan weet je ook waar ik woon.. :p no thx... straks sta je aan mijn deur zo van :stout: ... nee dank je.. :p

Ja, stel je voor dat ik je zou kidnappen en bewaren voor mijn laatste avondmaal zeg. :gniffel:



Geplaatst door Victory
Maar ja... hij slaat haar ook waar hun kindje bij is... zo klinkte het in ieder geval... (soms is er zo'n harde gegil & lawaai dat je ongeveer alles wel een beetje kan inbeelden)... een keertje ging hij hun kindje slaan ofzo, maar zijn vrouw ging hem tegenhouden... (ik denk dat zij er tussen ging staan).. dat was toen ze tegen het kast aan gegooid werd... en toen in de badkamer.. (echooend gegil)... het ging zo'n uurtje door en dat was het...

Maarja.. ik denk dat een aggressieve familie beter is dan geen familie...

Krijg er kippevel van weet je dat? :cheefbek:
Jees, die arme kinderen.
Dat ze nu beter af zijn dan zonder familie is absoluut onzin, ze kan beter met haar kindertjes in een hutje op de hei zitten en leven van aalbessen dan nog 1 dag langer bij zo`n vent te blijven.

Victory
03-03-06, 23:09
Geplaatst door Divine_70
Ja, stel je voor dat ik je zou kidnappen en bewaren voor mijn laatste avondmaal zeg. :gniffel:




Krijg er kippevel van weet je dat? :cheefbek:
Jees, die arme kinderen.
Dat ze nu beter af zijn dan zonder familie is absoluut onzin, ze kan beter met haar kindertjes in een hutje op de hei zitten en leven van aalbessen dan nog 1 dag langer bij zo`n vent te blijven.
Eenouder gezinnen hebben het echt niet goed in NL hoor... ze zal het nog moeilijker krijgen...

Ik vergelijk het altijd met mijn eigen verleden... ik heb veel klappen gerklregen van mijn vader... maar ik zou dat echt niet inruilen met een tehuis of een pleeggezin... echt niet... dan maar liever dood ofzo..

Divine_70
03-03-06, 23:11
Geplaatst door Victory
Eenouder gezinnen hebben het echt niet goed in NL hoor... ze zal het nog moeilijker krijgen...

Ik vergelijk het altijd met mijn eigen verleden... ik heb veel klappen gerklregen van mijn vader... maar ik zou dat echt niet inruilen met een tehuis of een pleeggezin... echt niet... dan maar liever dood ofzo..

Hoe sta jij persoonlijk tegenover agressie binnen een relatie ?
Ik vind dat het gewoon niet kan.
Het geeft 100% het verkeerde voorbeeld voor de kinderen die overigens beter af zijn bij een moeder die arm maar gelukkig is dan bij een moeder die rijk is maar 52 weken in het jaar met blauwe plekken loopt.
Een kind heeft verdriet als moeder het ook heeft.

Victory
03-03-06, 23:19
Geplaatst door Divine_70
Hoe sta jij persoonlijk tegenover agressie binnen een relatie ?
Ik vind dat het gewoon niet kan.
Het geeft 100% het verkeerde voorbeeld voor de kinderen die overigens beter af zijn bij een moeder die arm maar gelukkig is dan bij een moeder die rijk is maar 52 weken in het jaar met blauwe plekken loopt.
Een kind heeft verdriet als moeder het ook heeft.
Als kind wilde ik altijd dood als ik geschreeuw hoorde (ouders die aan het ruzien waren)... dus het heeft wel een nare effect op een kind.

Tja ik weet niet, ik zou mijn vrouw niet slaan onder normale situaties. (bepaalde zondes zijn de niet-normale situaties.. dan zou ik uit mijn dak gaan)... maar dat gebeurt niet alhamdoulillah... ze noemt mij altijd de beste man ter wereld... en daar ben ik blij om. ik doe er alles aan om alle zorgen voor haar weg te nemen, en een zo mooi mogelijk leven aan haar te geven... :Iluvu:

De profeet (s) was heel goed voor zijn vrouwen en heeft nooit een van hen geslagen, en ik doe er alles aan om dat zo op te volgen.

Divine_70
03-03-06, 23:23
Geplaatst door Victory
Als kind wilde ik altijd dood als ik geschreeuw hoorde (ouders die aan het ruzien waren)... dus het heeft wel een nare effect op een kind.

Tja ik weet niet, ik zou mijn vrouw niet slaan onder normale situaties. (bepaalde zondes zijn de niet-normale situaties.. dan zou ik uit mijn dak gaan)... maar dat gebeurt niet alhamdoulillah... ze noemt mij altijd de beste man ter wereld... en daar ben ik blij om. ik doe er alles aan om alle zorgen voor haar weg te nemen, en een zo mooi mogelijk leven aan haar te geven... :Iluvu:

De profeet (s) was heel goed voor zijn vrouwen en heeft nooit een van hen geslagen, en ik doe er alles aan om dat zo op te volgen.

Dat is wat ik ook bedoel , het heeft een enorme impact op een kind voor de rest van zijn of haar leven.
Slaan is nooit goed, heb ook altijd gezegd, als mijn man me slaat doet ie dat 1x, de tweede keer lukt het hem niet meer, ik sla terug voor ik hem de straat op schop. :roker:
Wat je reden ook is om het niet te doen, altijd beter dan er wel aan toe geven.
Ben nu wel benieuwd waar jij uit je dak zou gaan. :engel:

Victory
03-03-06, 23:33
Er is niks erger dan een vrouw die ontrouw is. Dat is eigenlijk wel het enige dat mij zou kunnen overhalen om zelfs moord te plegen.

Divine_70
03-03-06, 23:34
Geplaatst door Victory
Er is niks erger dan een vrouw die ontrouw is. Dat is eigenlijk wel het enige dat mij zou kunnen overhalen om zelfs moord te plegen.

Zo, dat is wel heel erg eerlijk.
Het zou een tweede zijn of je het ook zou kunnen, het is en blijft een persoon van wie je houdt, tenzij je het nu over de concurent hebt ?

Victory
03-03-06, 23:43
Geplaatst door Divine_70
Zo, dat is wel heel erg eerlijk.
Het zou een tweede zijn of je het ook zou kunnen, het is en blijft een persoon van wie je houdt, tenzij je het nu over de concurent hebt ?
Allebei. Waarom niet? Ik ben iemand die, als ik mij aan iemand hecht, dan doe ik het ook echt met mijn ziel. Ik heb dan al mijn grenzen voor die persoon weggehaald, en ik pik dan ook geen verraad. Je mag dan gewoon sterven van mij.

Als je het niet leuk vind bij iemand dan vraag je een scheiding aan, maar je gaat niet hun leven vernietigen met dit soort walgelijke daden.

Divine_70
03-03-06, 23:44
Geplaatst door Victory
Allebei. Waarom niet? Ik ben iemand die, als ik mij aan iemand hecht, dan doe ik het ook echt met mijn ziel. Ik heb dan al mijn grenzen voor die persoon weggehaald, en ik pik dan ook geen verraad. Je mag dan gewoon sterven van mij.

Als je het niet leuk vind bij iemand dan vraag je een scheiding aan, maar je gaat niet hun leven vernietigen met dit soort walgelijke daden.

Vreemd gaan is niet per definitie de schuld van de vreemdganger Victory, daar gaat vaak een heel verhaal aan vooraf.

Victory
03-03-06, 23:47
Geplaatst door Divine_70
Vreemd gaan is niet per definitie de schuld van de vreemdganger Victory, daar gaat vaak een heel verhaal aan vooraf.
Westerse onzin. Als er iets mis is in je huwelijk, dan vraag je een scheiding aan. Maar een ontrouwe man of vrouw is gewoon een smerige hoer, en niks anders.

Divine_70
03-03-06, 23:49
Geplaatst door Victory
Westerse onzin. Als er iets mis is in je huwelijk, dan vraag je een scheiding aan. Maar een ontrouwe man of vrouw is gewoon een smerige hoer, en niks anders.

Dan vraag je gewoon een scheiding aan..................
Lees die zin eens terug en dan wat we eerder hier besproken hebben in dit topic.

Victory
03-03-06, 23:53
Geplaatst door Divine_70
Dan vraag je gewoon een scheiding aan..................
Lees die zin eens terug en dan wat we eerder hier besproken hebben in dit topic.
Ik ben geen gestoorde freak.

Divine_70
03-03-06, 23:54
Geplaatst door Victory
Ik ben geen gestoorde freak.

:zegniets: :stout:

Ik denk dat je reactie hierop vrij menselijk is hoor, :knipoog:
Maar het is niet altijd zo eenvoudig als dat het soms lijkt.

Victory
04-03-06, 00:01
Geplaatst door Divine_70
:zegniets: :stout:

Ik denk dat je reactie hierop vrij menselijk is hoor, :knipoog:
Maar het is niet altijd zo eenvoudig als dat het soms lijkt.
Volgens mij is dit iets wat heel vaak voorkomt in westerse gezinnen (vooral NL'ers). Wat zou jij dan doen? Mischien is het al voorgekomen? :p

Divine_70
04-03-06, 00:04
Geplaatst door Victory
Volgens mij is dit iets wat heel vaak voorkomt in westerse gezinnen (vooral NL'ers). Wat zou jij dan doen? Mischien is het al voorgekomen? :p

Uhm... tja, ik denk inderdaad dat het gedeeltelijk wel cultuurafhankelijk is.
Wat ik me dan wel weer afvraag is de vraag : Waarom heb ik altijd de indruk dat de ( Marokkaanse) mannen veel meer en vaker geilneven zijn ten opzichte van de Nederlandse man.

Victory
04-03-06, 00:09
Geplaatst door Divine_70
Uhm... tja, ik denk inderdaad dat het gedeeltelijk wel cultuurafhankelijk is.
Wat ik me dan wel weer afvraag is de vraag : Waarom heb ik altijd de indruk dat de ( Marokkaanse) mannen veel meer en vaker geilneven zijn ten opzichte van de Nederlandse man.
Ik ben geen Marokkaan, maar ik zal er wel antwoord op geven.

Dat komt omdat Marokkaanse mannen niet bang zijn om ware aard te laten zien (zich los te laten gaan). Maar Nederlandse mannen zijn heel bang voor de sociale gevolgen als zij dit doen (in hun eigen land), terwijl ze precies zoals de Marokkaanse mannen zijn.

Mannen verschillen echt niet hoor... het heeft allemaal te maken met hoe je met je emoties, gevoelens, en omgeving omgaat.

Divine_70
04-03-06, 00:12
Geplaatst door Victory
Ik ben geen Marokkaan, maar ik zal er wel antwoord op geven.

Dat komt omdat Marokkaanse mannen niet bang zijn om ware aard te laten zien (zich los te laten gaan). Maar Nederlandse mannen zijn heel bang voor de sociale gevolgen als zij dit doen (in hun eigen land), terwijl ze precies zoals de Marokkaanse mannen zijn.

Mannen verschillen echt niet hoor... het heeft allemaal te maken met hoe je met je emoties, gevoelens, en omgeving omgaat.

Daar zit wel wat in.
Is trouwens niet alleen ten opzichte van vrouwen.
Is met veel meer dingen dat de buitenlandse mannen heel anders reageren dan de Nederlandse man.
Maar goed, ik ga plat, morgen weer vroeg dag.
Het was me een waar genoegen. :D
Slaap lekker voor straks en see you.

:zwaai:

Aicha1976
05-03-06, 02:14
Geplaatst door Victory
Behalve dat zij waarschijnlijk sex buiten het huwelijk heeft gehad, is hier niks mis mee.

Je moet eens op sommige scholen van tegenwoordig langs komen kijken. Er lopen meisjes van 11 t/m 16 zwanger rond. Maarja... het wordt allemaal weer verborgen hier in NL.



Dit bedoel ik met die rare reacties van jou, ze doen je overkomen als iemand die al een tijdje aan de crack zit :vreemd:

Maar goed, laten we het maar weer eens analyseren :o

Whehehe, je geeft dat ze WAARSCHIJNLIJK sex buiten het huwelijk heeft gehad, haal je hand uit je Bob de bouwer boxer en denk eens na, het land zit vol met getrouwde 12 jarigen he Fikkie :blij:

Aha, volgens jou zou men op sommige scholen van tegenwoordig moeten komen kijken naar AL die meisjes tussen de 11 en 16 die zwanger zijn. Welke scholen zijn dat dan en hoe kom jij aan deze VERBORGEN feiten ? :ninja: Er zal heus wel eea in de doofpot gestopt worden hoor maar lang niet zoveel als 'back home' dus chill

Fikkie, even was ik blij dat je ons niet weer trakteerde op een krantenknipsel maar mijn blijdschap was van korte duur :brozac: