PDA

Bekijk Volledige Versie : Nou zeg, geweigerd!!!



tukkersterror
02-03-06, 14:10
Ik had een topic willen maken wat er zou gebeuren als bush morgen in Pakistan zou worden vermoord???

Maar hij wordt geweigerd door maroc.nl, waarom???

Bofko
02-03-06, 14:12
Geplaatst door tukkersterror
Ik had een topic willen maken wat er zou gebeuren als bush morgen in Pakistan zou worden vermoord???

Maar hij wordt geweigerd door maroc.nl, waarom???

Teveel vraag- en uitroeptekens misschien ?

tukkersterror
02-03-06, 14:15
Geplaatst door Bofko
Teveel vraag- en uitroeptekens misschien ? :zweep: Nee die heb ik nu!!!
de vraagtekens dan:hihi: oeps fout deze moet ik hebben :droef:

Divine_70
02-03-06, 19:47
Geplaatst door tukkersterror
:zweep: Nee die heb ik nu!!!
de vraagtekens dan:hihi: oeps fout deze moet ik hebben :droef:

Ze worden voor minder gesloten of volledig weg gevaagd hoor. :hihi:

:engel:

tukkersterror
02-03-06, 20:51
Geplaatst door Divine_70
Ze worden voor minder gesloten of volledig weg gevaagd hoor. :hihi:

:engel:

Ze mogen alles over en van hem zeggen.

Maar ik de vraag steld van als hij vermoord word dan kan het niet!!!

Dat is naaien met twee maten, huh ik bedoel meten met twee maten???

This gewoon Kilo Utrecht Tango!!!!

En dan mogen ze er mij ook wel uitgooien!!!

:stout: Censeur :ego: tukkersterror lust ze rouw, ik bedoel rauw!!!! :ego: beheerders, behaarders zullen ze bedoelen!!!!

Aicha1976
02-03-06, 21:34
Geplaatst door Divine_70
Ze worden voor minder gesloten of volledig weg gevaagd hoor. :hihi:

:engel:




Laat het toch gaan Divine :auw2:

Wanneer gaan we relletje schoppen.....offe worden we dan beschuldigd van handelen met voorbedachte rade :nerd:

Divine_70
02-03-06, 21:35
Geplaatst door Aicha1976
Laat het toch gaan Divine :auw2:

Wanneer gaan we relletje schoppen.....offe worden we dan beschuldigd van handelen met voorbedachte rade :nerd:

:engel: :stout:

Aicha1976
02-03-06, 21:40
Geplaatst door Divine_70
Engel: :stout:



Long taim noo sie :bril:


Heb ik nog iets gemist :(

Aicha1976
02-03-06, 21:47
Geplaatst door tukkersterror
Ik had een topic willen maken wat er zou gebeuren als bush morgen in Pakistan zou worden vermoord???

Maar hij wordt geweigerd door maroc.nl, waarom???




Omdat vrijheid van meningstuiting een heel relatief begrip is :gniffel:

Divine_70
02-03-06, 21:57
Geplaatst door Aicha1976
Long taim noo sie :bril:


Heb ik nog iets gemist :(

Yep. Mij. :p

Aicha1976
02-03-06, 22:00
Geplaatst door Divine_70
Yep. Mij. :p


Uiteraard :melig:



Maar verder geen spannende dingen gebeurd die het daglicht niet kunnen verdragen, roddels wil ik :roker:

tukkersterror
02-03-06, 22:02
Geplaatst door Aicha1976
Omdat vrijheid van meningstuiting een heel relatief begrip is :gniffel:

:jammer: Dat is niet positief :jammer:

VS :fpuh: Bush :fpuh: Beheerder :fpuh: tukkersterror :wohaa: Oeps laat me weer meeslepen:hihi:

Divine_70
02-03-06, 22:04
Geplaatst door Aicha1976
Uiteraard :melig:



Maar verder geen spannende dingen gebeurd die het daglicht niet kunnen verdragen, roddels wil ik :roker:

:zegniets: :engel: :stout:

Divine_70
02-03-06, 22:08
Geplaatst door klaaskop
:D

:stout: :haha:

Aicha1976
02-03-06, 22:08
Geplaatst door tukkersterror
:jammer: Dat is niet positief :jammer:

VS :fpuh: Bush :fpuh: Beheerder :fpuh: tukkersterror :wohaa: Oeps laat me weer meeslepen:hihi:




Soms is het wel positief, er zijn er hier een aantal die echt raaskallend door het leven gaan :gniffel:


Wellicht kan je je onderwerpen wat subtieler inpakken :stout:

tukkersterror
02-03-06, 22:10
Geplaatst door Divine_70
:zegniets: :engel: :stout:

Sttttttt. :lol:

Divine_70
02-03-06, 22:12
Geplaatst door tukkersterror
Sttttttt. :lol:

Ja dat zeg ik toch. :zegniets: :melig:

Aicha1976
02-03-06, 22:14
Geplaatst door Divine_70
Ja dat zeg ik toch. :zegniets: :melig:




Nu word ik nieuwsgierig :zozo:



Divineeeee daaaarling, mail me ok :verliefd:

tukkersterror
02-03-06, 22:20
Geplaatst door Aicha1976
Nu word ik nieuwsgierig :zozo:



Divineeeee daaaarling, mail me ok :verliefd:

Ik ga maar weer eens taktvol onderduiken!!!

:stout: vraag maar eens naar :zweep: :lol:

Divine_70
02-03-06, 22:22
Geplaatst door tukkersterror
Ik ga maar weer eens taktvol onderduiken!!!

:stout: vraag maar eens naar :zweep: :lol:

:zweep: You love it don`t you. :stout:

tukkersterror
02-03-06, 22:36
Geplaatst door Divine_70
:zweep: You love it don`t you. :stout:

Uhh!!! ik was even ondergedoken bij de zeug!!! daar probeerd een panter mijn varken te slachten!!!:hihi:

Divine_70
02-03-06, 22:37
Geplaatst door tukkersterror
Uhh!!! ik was even ondergedoken bij de zeug!!! daar probeerd een panter mijn varken te slachten!!!:hihi:

:fplet: Ik wil niet weten wie de zeug is. :zweep: :zegniets: :

tukkersterror
02-03-06, 22:53
Geplaatst door Divine_70
:fplet: Ik wil niet weten wie de zeug is. :zweep: :zegniets: :

Ik heb het gevoel dat ik me nu op glad ijs begeef :jammer: Hoe lul ik me hieruit:idee: wie denk je wie al die gillende varkens bevallen???:ik heb een hele varkenstal in mijn huis:stout: blijdorp is er niks bij :love: :koppel: maar ik ga jou niet vertellen wie de zeug is want jij wilde het niet weten!!!

:hihi: Aicha was geloof ik wel onder de indruk van je mail :ego: :lol: :droef: zo krijg ik die rot topic nooit vol!!!

Divine_70
02-03-06, 22:55
Geplaatst door tukkersterror
Ik heb het gevoel dat ik me nu op glad ijs begeef :jammer: Hoe lul ik me hieruit:idee: wie denk je wie al die gillende varkens bevallen???:ik heb een hele varkenstal in mijn huis:stout: blijdorp is er niks bij :love: :koppel: maar ik ga jou niet vertellen wie de zeug is want jij wilde het niet weten!!!

:hihi: Aicha was geloof ik wel onder de indruk van je mail :ego: :lol: :droef: zo krijg ik die rot topic nooit vol!!!

Hahaha Aicha is naar het strand vertrokken, ons achter latend in een varkenskot. :moe:
Die mail moet ik nog sturen :D

tukkersterror
02-03-06, 23:44
Geplaatst door Divine_70
Hahaha Aicha is naar het strand vertrokken, ons achter latend in een varkenskot. :moe:
Die mail moet ik nog sturen :D

Psst :zweep: weet je zeker dat Aicha spoort???:stout: -4 graden, sneeuw, koud :droef: Ze worden met de dag gekker de jeugd van tegenwoordig :hihi: allemaal jongens en meisjes!!! :droef: Zucht :droef: Diepe Zucht!!! slaap ze!!!:zwaai:

Divine_70
02-03-06, 23:48
Geplaatst door tukkersterror
Psst :zweep: weet je zeker dat Aicha spoort???:stout: -4 graden, sneeuw, koud :droef: Ze worden met de dag gekker de jeugd van tegenwoordig :hihi: allemaal jongens en meisjes!!! :droef: Zucht :droef: Diepe Zucht!!! slaap ze!!!:zwaai:

Hahahahahha, wie zegt dat ze in Nederland vertoefd ? :lol:
die is slimmer geweest dan wij met z`n tweeen . :D
Trusten. :zwaai: :fplayer:

tukkersterror
03-03-06, 00:07
Geplaatst door Divine_70
Hahahahahha, wie zegt dat ze in Nederland vertoefd ? :lol:
die is slimmer geweest dan wij met z`n tweeen . :D
Trusten. :zwaai: :fplayer:

Je bedoeld, dat zij uhh, nu ergens in noord afrika, witte stranden 23 graden!!!
Oei:zweep::droef: wat is de wereld oneerlijk verdeeld!!!!!
:stout: zou zij nog ruimte over hebben voor de koude wintermaanden??? :jumping: MAAK ME BLIJ!!!!!!!!!:hihi: nu ga ik echt slapen!!!

Aicha1976
03-03-06, 00:24
Geplaatst door tukkersterror
Je bedoeld, dat zij uhh, nu ergens in noord afrika, witte stranden 23 graden!!!
Oei:zweep::droef: wat is de wereld oneerlijk verdeeld!!!!!
:stout: zou zij nog ruimte over hebben voor de koude wintermaanden??? :jumping: MAAK ME BLIJ!!!!!!!!!:hihi: nu ga ik echt slapen!!!


Huh ? Afrika ? Zeker niet goed opgelet he bij aardrijkskunde....Curacao ligt echt ergens anders :duizelig:

Enne, Divine, ik wacht nog op je mail :ego:

tukkersterror
03-03-06, 00:38
Geplaatst door Aicha1976
Huh ? Afrika ? Zeker niet goed opgelet he bij aardrijkskunde....Curacao ligt echt ergens anders :duizelig:

Enne, Divine, ik wacht nog op je mail :ego:

Sorry had niet goed gelezen.

Doe de groeten aan Fam. Gouw, zeg maar van de aangetrouwde zwager van Piet en Annemiek uit Spijkernisse.

Divine_70
03-03-06, 00:40
Geplaatst door Aicha1976
Enne, Divine, ik wacht nog op je mail :ego:

Je houdt het tegoed pop. :stout:

@ Tukkersterror... slaap jij nog niet ??? :zweep:

tukkersterror
03-03-06, 00:47
Geplaatst door Divine_70
Je houdt het tegoed pop. :stout:

@ Tukkersterror... slaap jij nog niet ??? :zweep: AUW joh :huil: Ben in oorlog met Bin Laden zelf geloof ik:zweep: maar ik ga nu echt slapen, kunnen ze op de antillen boodschappen gaan doen en dan kun jij links en rechts :zweep: slagen uitdelen!!!

:zwaai:

Aicha1976
03-03-06, 00:54
Geplaatst door tukkersterror
Sorry had niet goed gelezen.

Doe de groeten aan Fam. Gouw, zeg maar van de aangetrouwde zwager van Piet en Annemiek uit Spijkernisse.


Uit Spike City nog wel :zozo:

Maar mocht ik ze tegenkomen zal ik ze de hartelijke groeten doen van Tukkersterror :o

tukkersterror
03-03-06, 11:24
Geplaatst door Aicha1976
Uit Spike City nog wel :zozo:

Maar mocht ik ze tegenkomen zal ik ze de hartelijke groeten doen van Tukkersterror :o

Zo groot is Willemstad niet en ze hebben een visverwerkings bedrijf in Gambas en Tonijn (vers).

In mei komen ze weer voor een paar weken naar Holland dan zullen ze bij mij wel weer de Hollandse nieuwe haring meenemen.

:slapen: zie je wel weer als je waker bent!!!

Aicha1976
03-03-06, 12:23
Geplaatst door tukkersterror
Zo groot is Willemstad niet en ze hebben een visverwerkings bedrijf in Gambas en Tonijn (vers).

In mei komen ze weer voor een paar weken naar Holland dan zullen ze bij mij wel weer de Hollandse nieuwe haring meenemen.

:slapen: zie je wel weer als je waker bent!!!


Begint zijn voornaam met een M :schok:


Ben weer wakker :fparty:

tukkersterror
03-03-06, 12:40
Geplaatst door Aicha1976
Begint zijn voornaam met een M :schok:


Ben weer wakker :fparty: :zweep:
Nee ik bedoel Cor en dan heeft hij nog een broer die Ron heet, maar of hij nog steeds op Cur zit weet ik niet, die heb ik de laaste 4 jaar niet gesproken, Ron rijdt in een rode corvet stingray en dat is zo'n zwart schaap van de familie:hihi: En die was nogal berucht in Willemstad.
Wat betreft die M. het kan het neefje Marco zijn, maar dan heet hij van achternaam Storm en geen Gouw.

Maar je bent vroeg wakker (5.30???)

Aicha1976
03-03-06, 12:46
Geplaatst door tukkersterror
:zweep:
Nee ik bedoel Cor en dan heeft hij nog een broer die Ron heet, maar of hij nog steeds op Cur zit weet ik niet, die heb ik de laaste 4 jaar niet gesproken, Ron rijdt in een rode corvet stingray en dat is zo'n zwart schaap van de familie:hihi: En die was nogal berucht in Willemstad.
Wat betreft die M. het kan het neefje Marco zijn, maar dan heet hij van achternaam Storm en geen Gouw.

Maar je bent vroeg wakker (5.30???)



Hmmm ken ik niet, hoe oud is dat zwarte schaap :stout:

Enne, het is 08.46...op zich ook wel vroeg maar niet zooooo :duizelig:

tukkersterror
03-03-06, 13:50
Geplaatst door Aicha1976
Hmmm ken ik niet, hoe oud is dat zwarte schaap :stout:

Enne, het is 08.46...op zich ook wel vroeg maar niet zooooo :duizelig:

Een jaartje of 36 :stout: stuur wel een kaartje voor de bruilof :haha:

Misschien dat de zoon van Cor iets meer voor je is, die is een jaar of 24:hihi:en heet Michel maar is geloof ik getrouwd met een Ria of zoiets.
En heeft een Toko op Cura....

Je gaat noordelijk de stad uit en daar vind je ze wel.
Groot huis hek erom en een hele grote veranda voor lekkere barbecue!!!!
Zit ik hier??? :schrik:

Aicha1976
05-03-06, 01:40
Geplaatst door tukkersterror
Een jaartje of 36 :stout: stuur wel een kaartje voor de bruilof :haha:

Misschien dat de zoon van Cor iets meer voor je is, die is een jaar of 24:hihi:en heet Michel maar is geloof ik getrouwd met een Ria of zoiets.
En heeft een Toko op Cura....

Je gaat noordelijk de stad uit en daar vind je ze wel.
Groot huis hek erom en een hele grote veranda voor lekkere barbecue!!!!
Zit ik hier??? :schrik:


Ik word dit jaar 30, dus 36 klinkt beter dan 24, dan ben ik toch nog een groen blaadje :melig:

Maar goed, ik ken ze nog niet, mocht ik ze tegenkomen, ben jij de eerste die het hoort :strik:

tukkersterror
05-03-06, 01:57
Geplaatst door Aicha1976
Ik word dit jaar 30, dus 36 klinkt beter dan 24, dan ben ik toch nog een groen blaadje :melig:

Maar goed, ik ken ze nog niet, mocht ik ze tegenkomen, ben jij de eerste die het hoort :strik:

Is goed, als ik dan nog leef!!!
Ik heb een topic geopend die hier nogal gevoelig ligt "ik stem lpf":hihi: vandaar!!!

maar het scoort wel goed!!!!

Aicha1976
05-03-06, 02:04
Geplaatst door tukkersterror
Is goed, als ik dan nog leef!!!
Ik heb een topic geopend die hier nogal gevoelig ligt "ik stem lpf":hihi: vandaar!!!

maar het scoort wel goed!!!!





LPF toe maar :wow:




Ben blij dat ik helemaal hier zit en me niet geroepen voel op dergelijke stellingen te reageren :ego:

tukkersterror
05-03-06, 02:10
Geplaatst door Aicha1976
LPF toe maar :wow:




Ben blij dat ik helemaal hier zit en me niet geroepen voel op dergelijke stellingen te reageren :ego:

Ja soms moet je rare dingen schreeuwen wil je ze hier wakker krijgen:lol:

Maar ik ga nu slapen het is 3 uur geweest en morgen om 7 heb ik de kids weer wakker!!!

Prettige avond verder en drink niet te veel cocktails:stout:

Aicha1976
05-03-06, 02:45
Geplaatst door tukkersterror
Ja soms moet je rare dingen schreeuwen wil je ze hier wakker krijgen:lol:

Maar ik ga nu slapen het is 3 uur geweest en morgen om 7 heb ik de kids weer wakker!!!

Prettige avond verder en drink niet te veel cocktails:stout:


Wellicht zou dat schreeuwen van je geen noodzaak zijn als je op een wat Christelijker tijdstip zou prikken :knipoog:

Oh, we waren wat afgedwaald dus even on topic. Ik zat zo te denken he, het ging erom dat de titel van je topic als ietwat opruiiend gezien zou kunnen worden eventueel. (zie je hoe ik mijn woorden wik een weeg hehehe) Wat je zou kunnen doen is de titel beginnen met stemmetjes in mijn hoofd....bv. Stemmetjes in mijn hoofd vragen zich af wat er zou gebeuren als Bush tijdens zijn bezoek vermoord, verkracht, hell, you name it, wordt. Het is nl zo dat in een ander topic Fikkie verklaart dat hij ook stemmetjes hoort die zegt dat hij Nederlanders moet vermoorden of iets dergelijks. Dat schijnt wel te mogen, heb geen opmerking van een mod gezien

Verder wens ik je een goede nachtrust toe en van die cocktails weet ik niets :nerveus:

tukkersterror
05-03-06, 10:07
Geplaatst door Aicha1976
Wellicht zou dat schreeuwen van je geen noodzaak zijn als je op een wat Christelijker tijdstip zou prikken :knipoog:

Oh, we waren wat afgedwaald dus even on topic. Ik zat zo te denken he, het ging erom dat de titel van je topic als ietwat opruiiend gezien zou kunnen worden eventueel. (zie je hoe ik mijn woorden wik een weeg hehehe) Wat je zou kunnen doen is de titel beginnen met stemmetjes in mijn hoofd....bv. Stemmetjes in mijn hoofd vragen zich af wat er zou gebeuren als Bush tijdens zijn bezoek vermoord, verkracht, hell, you name it, wordt. Het is nl zo dat in een ander topic Fikkie verklaart dat hij ook stemmetjes hoort die zegt dat hij Nederlanders moet vermoorden of iets dergelijks. Dat schijnt wel te mogen, heb geen opmerking van een mod gezien

Verder wens ik je een goede nachtrust toe en van die cocktails weet ik niets :nerveus:

Ja maar dan word ik direct opgepakt door de Aivd en in een 1 of andere inrichting gestopt, want als je stemmetjes in je hoofd hebt ben je scrizofeen :jammer: nee dan liever een topic die geweigerd word:stout: want er zijn wel andere mogelijkheden om het onder de aandacht te brengen:hihi:
Maar ik ben weer wakker en er ligt hier heel veel sneeuw!!!
Nu alleen nog even de kerstboom in huis, kaarsen op tafel en we hebben weer een vredig gevoel!!! :D