PDA

Bekijk Volledige Versie : Madonna bereidt zich voor op het einde der tijden



waterfiets
03-03-06, 10:56
Madonna bereidt zich voor op het einde der tijden

Madonna bereidt zich goed voor op het moment dat het einde der tijden daar is.

Huis kopen
Madonna wil een huis kopen in het Israëlische dorp Rosh Pina, waar volgens het Kabbala-geloof de Messias terugkeert als het einde der tijden is gekomen.

Studiecentrum
Vertegenwoordigers van de ster hebben contact gelegd met de eigenaresse van een huis dat Madonna op het oog heeft. Ze wil het gebouw renoveren en er een studiecentrum voor mystieke joodse teksten in vestigen.

Kabbala
Madonna is sinds september 2004 aanhangster van de Kabbala-leer. Ze heeft kortgeleden besloten zich Esther te laten noemen en viert wekelijks de sabbat.

(nou maar hopen dat dit geen trend wordt).

mulan
03-03-06, 11:16
Geplaatst door waterfiets
Madonna bereidt zich voor op het einde der tijden

Madonna bereidt zich goed voor op het moment dat het einde der tijden daar is.

Huis kopen
Madonna wil een huis kopen in het Israëlische dorp Rosh Pina, waar volgens het Kabbala-geloof de Messias terugkeert als het einde der tijden is gekomen.

Studiecentrum
Vertegenwoordigers van de ster hebben contact gelegd met de eigenaresse van een huis dat Madonna op het oog heeft. Ze wil het gebouw renoveren en er een studiecentrum voor mystieke joodse teksten in vestigen.

Kabbala
Madonna is sinds september 2004 aanhangster van de Kabbala-leer. Ze heeft kortgeleden besloten zich Esther te laten noemen en viert wekelijks de sabbat.

(nou maar hopen dat dit geen trend wordt).

Kabbala is een trend hoor...half hollywood loopt (inclusief paris hilton) met van die rode kabbala armbandjes rond aldus MTV :strik:

sienia
03-03-06, 11:19
De joden zelf zijn er, geloof ik, niet zo blij mee.

tukkersterror
03-03-06, 11:41
Geplaatst door sienia
De joden zelf zijn er, geloof ik, niet zo blij mee.

:stout: jawel hoor het leverd geld op:hihi:

delirious
03-03-06, 11:42
Geplaatst door tukkersterror
:stout: jawel hoor het leverd geld op:hihi:

antisemiet.

David
03-03-06, 11:44
Geplaatst door sienia
De joden zelf zijn er, geloof ik, niet zo blij mee.


'De joden' in het algemeen zou ik niet weten. Maar er was wel een kaballah meneer hoogstverontaardigd, inderdaad.

naam
03-03-06, 12:38
Geplaatst door tukkersterror
:stout: jawel hoor het leverd geld op:hihi:

LeverT hoop ik. :mrt2: