PDA

Bekijk Volledige Versie : ’Marokkaan uit de disco weren moet kunnen’



Dwaalspoor
03-03-06, 23:43
’Marokkaan uit de disco weren moet kunnen’

ROTTERDAM

Het weren van groepen Marokkanen of Antillianen bij de discodeur moet mogen. Identificatie bij de portier zou moeten gebeuren met een irisscan of vingerafdruk. Het allure van het ’eerste grote studentendebat’ van studentenvereniging Laurentius en D66 mag wat mager zijn geweest. De discussie was hard en met name LPF’er Joost Eerdmans, tevens kandidaat voor Leefbaar Rotterdam, deed een paar pittige uitspraken.

Ruim zestig studentikoze types en politici trotseerden gisteravond de hardnekkige putlucht van sociëteit ’Huesca’ aan de Kralingse Infirmeriestraat. Wereldkampioen debatteren Lars Duursma was speciaal uitgenodigd voor de verbale begeleiding van lokale en landelijke kopstukken. Ruim een half uur te laat schoven naast Eerdmans ook Tweede-Kamerleden Boris van der Ham (D66) en Anton van Schijndel (VVD) aan tafel voor de eerste ronde. Thema: uitgaan en veiligheid.

Eerdmans - oud-lid en dus thuis in Laurentius waar hij ooit om half vier ’s nachts bij de almanakuitreiking zijn vriendin ontmoette - ontpopte zich als voorstander van een streng deurbeleid. ,,Ik kan me voorstellen dat portiers bepaalde groepen weigeren. Maar wat ik nooit hoor in die discussie is waar het om gaat. Als groepen Marokkanen de boel verzieken, moeten we die kunnen weigeren. Van Chinezen hebben we nooit last gehad.’’

Eerdmans oplossing: ,,Biometrische identificatie. Dat is waar het naartoe gaat. Een oog- of een irisscan. Een vingerafdruk. Je plaatst je hand op een klink en je bent geïdentificeerd.’’

De aanwezige wethouder Veiligheid Marianne van den Anker (Leefbaar Rotterdam) sloot zich bij Eerdmans aan, maar waagde zich niet aan een algemene identificatieplicht.

,,Ik heb onlangs een gesprek gehad met lokale horecaondernemers. Die groep moet het recht hebben om te weten wie er binnen zit. Bij Bump, de voormalige Blauwe Vis, (Lijnbaan, red.) zijn ze al heel ver met identificatie,’’ aldus Van den Anker. Ook wat betreft uitgaansgeweld zaten Eerdmans en Van den Anker op één lijn. ,,Er zijn groepen die er op uittrekken om te zieken. Pak ze op, zet ze vast tot tien uur ’s ochtends.


http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article185299.ece

Divine_70
03-03-06, 23:49
Als ze op deze manier de oproerkraaiers kunnen weren is het een goed plan.
Moet alleen niet ten koste gaan van de mensen die er alleen maar komen om plezier te maken.
En dat is dus wat er gaat hoogstwaarschijnlijk gaat gebeuren, allemaal over 1 kam scheren.

Dwaalspoor
03-03-06, 23:53
Geplaatst door Divine_70
Als ze op deze manier de oproerkraaiers kunnen weren is het een goed plan.
Moet alleen niet ten koste gaan van de mensen die er alleen maar komen om plezier te maken.
En dat is dus wat er gaat hoogstwaarschijnlijk gaat gebeuren, allemaal over 1 kam scheren.

Marokkaan = standaard oproerkraaier in het vocabuliere van nieuw Nederland. De Marokkaan is alles wat een mens tot een slechterik maakt.

Divine_70
03-03-06, 23:58
Geplaatst door Dwaalspoor
Marokkaan = standaard oproerkraaier in het vocabuliere van nieuw Nederland. De Marokkaan is alles wat een mens tot een slechterik maakt.

Dat komt misschien ook doordat die er heel vaak bij betrokken zijn ?
Heel vaak is het zo dat met name de Marokkanen trammelant maken/zoeken.
Dat ze die naam dan krijgen is dan niet geheel onterecht.

Dwaalspoor
04-03-06, 00:01
Geplaatst door Divine_70
Dat komt misschien ook doordat die er heel vaak bij betrokken zijn ?
Heel vaak is het zo dat met name de Marokkanen trammelant maken/zoeken.
Dat ze die naam dan krijgen is dan niet geheel onterecht.

Ik vind dat je de Marokkanen preventief moet aborteren en de restanten het land uit moet zetten we hebben nu genoeg trammelant met ze gehad.

Divine_70
04-03-06, 00:02
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik vind dat je de Marokkanen preventief moet aborteren en de restanten het land uit moet zetten we hebben nu genoeg trammelant met ze gehad.

Ik wil toch hopen dat je nu zit te dollen. :moe:

Dwaalspoor
04-03-06, 00:09
Geplaatst door Divine_70
Ik wil toch hopen dat je nu zit te dollen. :moe:

Ik meen wat ik zeg. Dat is beter dan dag in dag uit vernedert worden en als pispaal gebruikt te worden door dom gepeupel dat niet eens zijn kont behoorlijk schoonmaakt na een bezoek aan het toilet.

Wat dat betreft sta ik achter de uitspraken van de NVU mensen, die hebben tenminste meer gevoel voor de mens als ze zeggen dat allochtonen terugsturen naar hun land van herkomst humaner is dan al integratiediscussies en andere shit.

Victory
04-03-06, 00:11
"moet kunnen" = veels te slap.. ze moeten alle moslims en nationaliteiten waar overwegend veel moslims wonen verbieden om toe te treden tot deze plaatsen.

allard
04-03-06, 00:12
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik vind dat je de Marokkanen preventief moet aborteren en de restanten het land uit moet zetten we hebben nu genoeg trammelant met ze gehad. Uit wat voor partyprogramma heb je dat nu weer opgeduikeld? ;)

Divine_70
04-03-06, 00:14
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik meen wat ik zeg. Dat is beter dan dag in dag uit vernedert worden en als pispaal gebruikt te worden door dom gepeupel dat niet eens zijn kont behoorlijk schoonmaakt na een bezoek aan eht toilet.

Wat dat betreft sta ik achter de uitspraken van de NVU mensen, die hebben tenminste meer gevoel voor de mens als ze zeggen dat allochtonen terugsturen naar hun land van herkomst humaner is dan al integratiediscussies en andere shit.

Nou nou, dat vind ik nog al wat.
Ik ben persoonlijk bitterweinig bekend met de Marokkaanse gemeenschap, maar die enkeling die ik dan wel ken zijn mensen met een gouden randje.
Dat ze het harder aan gaan pakken is terecht, daarvoor gebeurt er teveel, maar dat wat jij nu aankaart is wel heel erg drastisch.

Dwaalspoor
04-03-06, 00:26
Geplaatst door Divine_70
Nou nou, dat vind ik nog al wat.
Ik ben persoonlijk bitterweinig bekend met de Marokkaanse gemeenschap, maar die enkeling die ik dan wel ken zijn mensen met een gouden randje.
Dat ze het harder aan gaan pakken is terecht, daarvoor gebeurt er teveel, maar dat wat jij nu aankaart is wel heel erg drastisch.

Ik had beter crimineel moeten worden dan een nutteloze opleiding in dit waardeloze taaltje te leren, had ik tenminste sneller dit rotland kunnen verlaten. Nu moet ik hier tot mijn oude dag met lapswansen en dom gepeupel die aan een chronische minderwaardigheidscomplex lijden mijn tijd slijten.

Divine_70
04-03-06, 00:28
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik had beter crimineel moeten worden dan een nutteloze opleiding in dit waardeloze taaltje te leren, had ik tenminste sneller dit rotland kunnen verlaten. Nu moet ik hier tot mijn oude dag met lapswansen en dom gepeupel die aan een chronische minderwaardigheidscomplex lijden mijn tijd slijten.

Waarom kun je nu niet weg ?

Dwaalspoor
04-03-06, 00:33
Geplaatst door Divine_70
Waarom kun je nu niet weg ?
Omdat ik met dit waardeloze taaltje en opleiding vanaf Antwerpen geen droge boterham kan verdienen en ik helaas mijn moerstaal niet meer behoorlijk spreek en schrijf.

Dwaalspoor
04-03-06, 00:34
Geplaatst door Victory
"moet kunnen" = veels te slap.. ze moeten alle moslims en nationaliteiten waar overwegend veel moslims wonen verbieden om toe te treden tot deze plaatsen.

De volgende stap is dat we in bepaalde buurten niet meer mogen komen. En mischien daarna mogen we geene gebruik meer maken van de openbare weg en zullen we ons alleen nog maar mogen verplaatsen via de rioolbuizen.

Japio
04-03-06, 00:34
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik had beter crimineel moeten worden dan een nutteloze opleiding in dit waardeloze taaltje te leren, had ik tenminste sneller dit rotland kunnen verlaten. Nu moet ik hier tot mijn oude dag met lapswansen en dom gepeupel die aan een chronische minderwaardigheidscomplex lijden mijn tijd slijten.

Nee hoor, je bent vrij om te gaan; een ticket naar Marokko (enkele reis) is toch zo duur niet.

Dwaalspoor
04-03-06, 00:36
Geplaatst door Japio
Nee hoor, je bent vrij om te gaan; een ticket naar Marokko (enkele reis) is toch zo duur niet. Ik moet mijn invesTERING eerst nog eruit halen.

Divine_70
04-03-06, 00:37
Geplaatst door Dwaalspoor
Omdat ik met dit waardeloze taaltje en opleiding vanaf Antwerpen geen droge boterham kan verdienen en ik helaas mijn moerstaal niet meer behoorlijk spreek en schrijf.

Heb het 1 en ander aan commentaar van jou gelezen maar jij bent wel heel erg verbitterd, hoe komt dat ?
Heb je dat niet gedeeltelijk aan jezelf te danken door de instelling die je nu aan neemt ?
Je lijkt me iemand die standaard met zijn stekels omhoog de buitenwereld betreedt.

allard
04-03-06, 00:41
Geplaatst door Dwaalspoor
De volgende stap is dat we in bepaalde buurten niet meer mogen komen. En mischien daarna mogen we geene gebruik meer maken van de openbare weg en zullen we ons alleen nog maar mogen verplaatsen via de rioolbuizen. lol, dat wordt ganzenpas. ietsje door de knieen. riool is 1.60m laag

Divine_70
04-03-06, 00:43
Geplaatst door allard
lol, dat wordt ganzenpas. ietsje door de knieen. riool is 1.60m laag

Hahaha, jij ziet het al helemaal gebeuren vermoed ik. :D

Dwaalspoor
04-03-06, 00:43
Geplaatst door Divine_70
Heb het 1 en ander aan commentaar van jou gelezen maar jij bent wel heel erg verbitterd, hoe komt dat ?
Heb je dat niet gedeeltelijk aan jezelf te danken door de instelling die je nu aan neemt ?
Je lijkt me iemand die standaard met zijn stekels omhoog de buitenwereld betreedt.

Dat klopt het ligt aan mij, ik had beter een domme onwetende sukkel kunnen zijn dan zou ik veel minder doorzien wat er met ons gebeurt, maar ja ik moest zo nodig Nederland en de Nederlandse cultuur onder de knie krijgen.

Dwaalspoor
04-03-06, 00:46
Geplaatst door allard
lol, dat wordt ganzenpas. ietsje door de knieen. riool is 1.60m laag

We zullen vanzelf wel evolueren tot rioolrat.

Divine_70
04-03-06, 00:48
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat klopt het ligt aan mij, ik had beter een domme onwetende sukkel kunnen zijn dan zou ik veel minder doorzien wat er met ons gebeurt, maar ja ik moest zo nodig Nederland en de Nederlandse cultuur onder de knie krijgen.

Dan wordt het misschien tijd jezelf een grondig onder de loep te nemen, ipv je kont al bij voorbaat tegen de krib te gooien.
Ook als Marokkaan kan je best prettig en zelfs succesvol leven hier.
Maar dan moet je wel je best doen, net als iedereen hier in Nederland en niet bij voorbaat Nederland en hun inwoners de schuld geven van jou pissed live hier.

Seif
04-03-06, 00:49
Ach, het arme schaapje heeft gewoon wat liefde nodig van een leuke vrouw, dan komt het vanzelf wel weer goed met hem. :D

allard
04-03-06, 00:53
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat klopt het ligt aan mij, ik had beter een domme onwetende sukkel kunnen zijn dan zou ik veel minder doorzien wat er met ons gebeurt, maar ja ik moest zo nodig Nederland en de Nederlandse cultuur onder de knie krijgen. Niet zeuren Dwaalspoor! Turken, Suri's antillianen gingen je voor. Op een dag ben je pispaal af en schynt de gele zon :boer:

Dwaalspoor
04-03-06, 00:56
Geplaatst door Divine_70
Dan wordt het misschien tijd jezelf een grondig onder de loep te nemen, ipv je kont al bij voorbaat tegen de krib te gooien.
Ook als Marokkaan kan je best prettig en zelfs succesvol leven hier.
Maar dan moet je wel je best doen, net als iedereen hier in Nederland en niet bij voorbaat Nederland en hun inwoners de schuld geven van jou pissed live hier.

Zolang mijn identiteit en geloof als voetveeg worden gebruikt is er voor mij geen normaal leven hier. Ik heb na minstens 18 jaar de politiek en Nederlandse tendensen gevolgd te hebben de conclusie getrokken dat Nederland nooit tevreden zal zijn zolang ik moslim blijf en mijn kleurtje behoud.

Divine_70
04-03-06, 00:59
Geplaatst door Dwaalspoor
Zolang mijn identiteit en geloof als voetveeg worden gebruikt is er voor mij geen normaal leven hier. Ik heb na minstens 18 jaar de politiek en Nederlandse tendensen gevolgd te hebben de conclusie getrokken dat Nederland nooit tevreden zal zijn zolang ik moslim blijf en mijn kleurtje behoud.

Zolang jij in de slachtofferrol blijft zitten zal er inderdaad niets veranderen.
Oke, je zal iets meer moeite moeten doen om geaccepteerd te worden dan de gemiddelde Nederlander, maar je moet het echt zelf doen hoor, iemand anders doet het niet voor je.

Dwaalspoor
04-03-06, 01:00
Geplaatst door allard
Niet zeuren Dwaalspoor! Turken, Suri's antillianen gingen je voor. Op een dag ben je pispaal af en schynt de gele zon :boer:

Dat zegt iets over de Nederlandse metaliteit.

allard
04-03-06, 01:02
[QUOTE]Geplaatst door Dwaalspoor
Zolang mijn identiteit en geloof als voetveeg worden gebruikt is er voor mij geen normaal leven hier. Ik heb na minstens 18 jaar de politiek en Nederlandse tendensen gevolgd te hebben de conclusie getrokken dat Nederland nooit tevreden zal zijn zolang ik moslim blijf en mijn kleurtje behoud. [/QUOT Vooral doorgaan Dwaalspoor! Kleur en geloof doen er niet toe, instelling daar gaat het om.

Dwaalspoor
04-03-06, 01:05
Geplaatst door Divine_70
Zolang jij in de slachtofferrol blijft zitten zal er inderdaad niets veranderen.
Oke, je zal iets meer moeite moeten doen om geaccepteerd te worden dan de gemiddelde Nederlander, maar je moet het echt zelf doen hoor, iemand anders doet het niet voor je.

Nee nee, weggaan of op transport gezet worden is de beste oplossing.

Denk jij nou dat een autochtoon mij in een hoekje kan zetten? Iedereen accepteert mij als hij met mij te maken krijgt, dat dwing ik ten alle tijde af. Het is meer dat racitische achterbakse gezwets dat onderhands gemeengoed is geworden die de rest van mijn bevolkingsgroep en andere allochtonen te verduren krijgen.

Divine_70
04-03-06, 01:07
Geplaatst door Dwaalspoor
Nee nee, weggaan of op transport gezet worden is de beste oplossing.

Denk jij nou dat een autochtoon mij in een hoekje kan zetten? Iedereen accepteert mij als hij met mij te maken krijgt, dat dwing ik ten alle tijde af. Het is meer dat racitische achterbakse gezwets dat onderhands gemeengoed is geworden die de rest van mijn bevolkingsgroep en andere allochtonen te verduren krijgen.

Oww, nu sleur je al je "lotgenoten" mee de diepte in dwaalspoor.
Ik heb Marokkaanse mannen gezien met een hele andere instelling dan die die jij er op na houdt.
Als Allochtoon moet je harder knokken voor je plek maar als je je plek gewonnen hebt hoef je jezelf niet meer te bewijzen.

allard
04-03-06, 01:12
Geplaatst door Dwaalspoor
Nee nee, weggaan of op transport gezet worden is de beste oplossing.

Denk jij nou dat een autochtoon mij in een hoekje kan zetten? Iedereen accepteert mij als hij met mij te maken krijgt, dat dwing ik ten alle tijde af. Het is meer dat racitische achterbakse gezwets dat onderhands gemeengoed is geworden die de rest van mijn bevolkingsgroep en andere allochtonen te verduren krijgen. aha U bent "primus inter pares" :schok:

Dwaalspoor
04-03-06, 01:19
Geplaatst door allard
[/QUOT Vooral doorgaan Dwaalspoor! Kleur en geloof doen er niet toe, instelling daar gaat het om.

Was dat maar waar.

Vandaag in het NRC in een boekbespreking over een boek van Michael Onfray door Arnold Heumakers.


Ik citeer:

De modernste trend op dit gebied lijkt Onfray daarentegen te zijn ontgaan, getuige het ontbreken van de biologie in de reeks wetenschappen (van psychologie tot geschiedenis en van paleografie tot esthetica) die hij in zijn inleidingte hulp roept. Juist biologen, in het bijzonder evolutionaire biologen, hebben de laatste jaren uitvoerig- en zeer kritisch- over religie geschreven.

Wie daar een indruk van wil krijgen moet het nieuwste boek van de Amerikaanse filosoof Daniel C. Dennet lezendie zich presenteert als hun ''ambassadeur'' in breaking the spell. Religion as a Naturel Phenomenom. Dennet waarschuwt in het voorwoord dat hij zich vooral tot Amerikaanse lezers richt, onder wie zich tenslotte veel meer gelovige Christenen bevinden dan onder een gelijkwaardig Europees publiek. Het is inderdaad een verschil:

Europese herleving van de belangstelling voor de godsdienst én voor de bestrijding ervan is een gevolg van de immigratie van islamieten uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten. Het Christendom was in de meeste Europese landen al zover geneutraliseerd dat het niet meer bestreden hoefde te worden

Dwaalspoor
04-03-06, 01:24
Geplaatst door Divine_70
Oww, nu sleur je al je "lotgenoten" mee de diepte in dwaalspoor.
Ik heb Marokkaanse mannen gezien met een hele andere instelling dan die die jij er op na houdt.
Als Allochtoon moet je harder knokken voor je plek maar als je je plek gewonnen hebt hoef je jezelf niet meer te bewijzen.

Weet jij hoeveel Marokkanen er al sterk erover nadenken om dit rotland te verlaten? Als ze konden waren ze morgen al weg hoor.

Jij kijkt alleen naar het matriele, ik heb mijn plekje al waar ik mijn brood verdien daar gaat het niet om. En verder wil ik geen autochtonen kennen die aardig tegen me doen omdat ze niets tegen me kunnen inbrengen maar wel zodra ik weg ben verder gaan met hun borrelpraatjes.

allard
04-03-06, 01:24
Geplaatst door Dwaalspoor
Was dat maar waar.

Vandaag in het NRC in een boekbespreking van een boek van Michael Onfray door Arnold Heumakers.


Ik citeer:



Europese herleving van de belangstelling voor de godsdienst én voor de bestrijding ervan is een gevolg van de immigratie van islamieten uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten. Het Christendom was in de meeste Europese al zover geneutraliseerd dat het niet meer bestreden hoefde te worden En?

Dwaalspoor
04-03-06, 01:26
Geplaatst door allard
En?

Dat het geloof er wel toe doet, dat is in tegenspraak van wat jij beweert.

gh.wille
04-03-06, 01:31
Geplaatst door Dwaalspoor
Marokkaan = standaard oproerkraaier in het vocabuliere van nieuw Nederland. De Marokkaan is alles wat een mens tot een slechterik maakt.

Gefeliciteerd !
Dat je me volkomen hebt overtuigd hebt dat je niet gewoon Gestoord bent maar ook nog eens het predicaat ''gevaarlijk''er bij krijgt !
Men kent dit ook wel onder de noemer het NAZIE syndroom !

allard
04-03-06, 01:36
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat het geloof er wel toe doet, dat is in tegenspraak van wat jij beweert. ja joh ieders eigen god is kampioen :wink: en zolang ieder elkaar die illusie maar laat !

Dwaalspoor
04-03-06, 01:44
Geplaatst door allard
ja joh ieders eigen god is kampioen :wink: en zolang ieder elkaar die illusie maar laat !

Dat is mooi maar de politiek in Europa is gericht om ons geestelijk te martelen zolang we ons geloof wensen te praktiseren.

Dwaalspoor
04-03-06, 01:54
Geplaatst door gh.wille
Gefeliciteerd !
Dat je me volkomen hebt overtuigd hebt dat je niet gewoon Gestoord bent maar ook nog eens het predicaat ''gevaarlijk''er bij krijgt !
Men kent dit ook wel onder de noemer het NAZIE syndroom !

Dat klopt ik ben levensgevaarlijk omdat ik de achterliggende gedachtes van nazi-schijnheilen zoals Eerdmans blootleg. Hij heeft al eerder een link gelegd tussen de genen van Marokkanen en criminaliteit. Ja ja ik maak me druk om niets.


Geplaatst door J. Eerdmans
Reactie van Tweede Kamerlid van de LPF Joost Eerdmans op het persbericht op Maroc.NL

http://www.tweedekamer.nl/leden_commissies_fracties/griffie_lfc/foto/7677.jpg (http://www.tweedekamer.nl/leden_commissies_fracties/leden/index.jsp)

Gisteravond in het proef-programma Vragen om Moeilijkheden van Theo van Gogh heb ik helaas in de hectiek en de chaos van het gesprek een volledig verkeerd antwoord gegeven op een vraag van Lennart Booij aan mij n.a.v. een opmerking van Maarten van Poelgeest over genen en criminaliteit.

Ik wil graag rectificeren en duidelijk stellen dat ik een verband tussen genen en criminaliteit niet zie. Ik koos het verkeerde antwoord en dat betreurde ik direct na afloop van de pilot al zeer. Als je de uitzending terugkijkt zie je dat ook, denk ik.

Ik vind dat de botsing van de Marokkaanse-Islamitische cultuur en de dominante Nederlandse cultuur hier in Nederland de voornaamste reden is voor niet-integratie en vormen van criminaliteit. Niet de genen, want dat zou betekenen dat elke Marokkaan per definitie crimineel is, hetgeen uiteraard niet zo is. Ik heb dit niet zo willen zeggen en heb daar spijt van. Excuses aan een ieder die hier aanstoot aan heeft genomen.

Joost Eerdmans,
23 januari 2004

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1156860#post1156860


Hij verpakt het nu in een ander jasje maar ik weet wel wat hij bedoelt.

http://img84.imageshack.us/img84/8822/eerie9ro.jpg
http://www.bbc.co.uk/history/historic_figures/images/hitler_adolf.jpg

gh.wille
04-03-06, 03:28
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat klopt ik ben levensgevaarlijk omdat ik de achterliggende gedachtes van nazi-schijnheilen zoals Eerdmans blootleg. Hij heeft al eerder een link gelegd tussen de genen van Marokkanen en criminaliteit. Ja ja ik maak me druk om niets.

Antwoord van:gh.wille

IN ieder geval hebben jullie een gezamelijke frappante overeenkomst en dat is een aan het Idiootisme grenzende ongelooflijke HAAT zonder gegronde redenen, tegenover je medemens .
Lekker span zeg daar kunnen we mee vooruit in de toekomst .
Een woord voor dit soort mensen WALGELIJK!!





http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1156860#post1156860


Hij verpakt het nu in een ander jasje maar ik weet wel wat hij bedoelt.

http://img84.imageshack.us/img84/8822/eerie9ro.jpg
http://www.bbc.co.uk/history/historic_figures/images/hitler_adolf.jpg

tr_imparator
04-03-06, 03:43
Geplaatst door Dwaalspoor
’Marokkaan uit de disco weren moet kunnen’

,,Ik kan me voorstellen dat portiers bepaalde groepen weigeren. Maar wat ik nooit hoor in die discussie is waar het om gaat. Als groepen Marokkanen de boel verzieken, moeten we die kunnen weigeren. Van Chinezen hebben we nooit last gehad.’’

http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article185299.ece

:duizelig:

tr_imparator
04-03-06, 04:11
Geplaatst door Dwaalspoor
Eerdmans oplossing: ,,Biometrische identificatie. Dat is waar het naartoe gaat. Een oog- of een irisscan. Een vingerafdruk. Je plaatst je hand op een klink en je bent geïdentificeerd.’’



Waar gaat dit heen? Kafkaëske privacywetgeving?

Divine_70
04-03-06, 12:44
Geplaatst door Dwaalspoor
Weet jij hoeveel Marokkanen er al sterk erover nadenken om dit rotland te verlaten? Als ze konden waren ze morgen al weg hoor.

Jij kijkt alleen naar het matriele, ik heb mijn plekje al waar ik mijn brood verdien daar gaat het niet om. En verder wil ik geen autochtonen kennen die aardig tegen me doen omdat ze niets tegen me kunnen inbrengen maar wel zodra ik weg ben verder gaan met hun borrelpraatjes.

Die groep die dit zogenaamde "rotland" graag weer zou willen verlaten zullen dan zelf veel moeite gehad hebben om zich aan te passen aan de Nederlandse begrippen.
Als ik het heb over je eigen plek verwerven heb ik het niet over materialisme.
Dan bedoel ik je plek in de maatschappij als persoon, om wie je bent, respect afdwingen, maar dat gaat je niet lukken met de instelling die je nu hebt.
Dat jij dan meteen denkt aan matrialisme , ja, daar kan dan misschien het probleem leggen he, per slot van rekening is dat bijzaak, eerst zorgen dat je als persoon wordt geaccepteerd, de rest komt later.



Geplaatst door Dwaalspoor
En verder wil ik geen autochtonen kennen die aardig tegen me doen omdat ze niets tegen me kunnen inbrengen maar wel zodra ik weg ben verder gaan met hun borrelpraatjes.

Als mensen zich stil houden hoeft dat niet per defenitie te betekenen dat ze niks tegen jou in kunnen brengen.
Er zal een groep zijn die het de moeite niet eens waard is tegen dit gedrag in te gaan.
Een andere groep houdt zich stil uit respect.
Verwacht dan niet dat iedereen stopt met het borrelpraatje als jij het pand verlaat.
Je verwacht veel en veel te veel van je medemens, daarom strook jij niet met de rest.

MusicManiac
04-03-06, 12:50
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik had beter crimineel moeten worden dan een nutteloze opleiding in dit waardeloze taaltje te leren, had ik tenminste sneller dit rotland kunnen verlaten. Nu moet ik hier tot mijn oude dag met lapswansen en dom gepeupel die aan een chronische minderwaardigheidscomplex lijden mijn tijd slijten.

Ies discriminatie.

Divine_70
04-03-06, 13:10
Geplaatst door MusicManiac
Ies discriminatie.

Beetje dubbel om dat nog te verwachten dat mensen hem met respect behandelen.

MaRiaH
04-03-06, 13:47
Geplaatst door Divine_70
Beetje dubbel om dat nog te verwachten dat mensen hem met respect behandelen.

Er zijn ook autochtonen die zo denken en die redden het ook niet in deze maatschappij.

Wie zichzelf in een slachtoffer rol zet, IS nu eenmaal slachtoffer..
Maar om dat te zien moet je wel uit die slachtofferrol stappen.

kortom: vicieuze cirkel die diegene alleen zelf kan doorbreken.

Stopnaald
04-03-06, 14:14
Wat dwaalspoor weigert te erkennen is dat hij net zo generaliserend oordeelt over autochtonen, onderwijl heel hard "discrimminatie" roepend.

Maar als hij een spiegel voorgehouden wordt, is het opeens de slachtofferrol. Tja, en dán nog eens respect willen....

BTW is dwaalspoor niet dezelfde persoon als zwart schaap?
De mentaliteit is iig wel dezelfde.... :p

Dwaalspoor
04-03-06, 17:59
Geplaatst door Divine_70
Die groep die dit zogenaamde "rotland" graag weer zou willen verlaten zullen dan zelf veel moeite gehad hebben om zich aan te passen aan de Nederlandse begrippen.
Als ik het heb over je eigen plek verwerven heb ik het niet over materialisme.
Dan bedoel ik je plek in de maatschappij als persoon, om wie je bent, respect afdwingen, maar dat gaat je niet lukken met de instelling die je nu hebt.
Dat jij dan meteen denkt aan matrialisme , ja, daar kan dan misschien het probleem leggen he, per slot van rekening is dat bijzaak, eerst zorgen dat je als persoon wordt geaccepteerd, de rest komt later.

Als mensen zich stil houden hoeft dat niet per defenitie te betekenen dat ze niks tegen jou in kunnen brengen.
Er zal een groep zijn die het de moeite niet eens waard is tegen dit gedrag in te gaan.
Een andere groep houdt zich stil uit respect.
Verwacht dan niet dat iedereen stopt met het borrelpraatje als jij het pand verlaat.
Je verwacht veel en veel te veel van je medemens, daarom strook jij niet met de rest.

Voor jou en de andere rukkers: ''Wir haben es nicht gewußt''

Dwaalspoor
04-03-06, 18:06
'By the way, Eerdmans is bezig zijn baantje veilig te stellen, als er namelijk landelijke verkiezingen gehouden worden zal hij naar alle waarschijnlijkheid zijn zetel verliezen. Dit is gewoon zijn baantje reserveren bij Leefbaar Rotterdam.

tukkersterror
04-03-06, 18:58
Geplaatst door Dwaalspoor
De volgende stap is dat we in bepaalde buurten niet meer mogen komen. En mischien daarna mogen we geene gebruik meer maken van de openbare weg en zullen we ons alleen nog maar mogen verplaatsen via de rioolbuizen.

He vieze hond!!!!!!!!
IK BEN HIER DE TERRORIST NIET JIJ :ego: :fpuh: :lol:

Divine_70
04-03-06, 19:20
Geplaatst door MaRiaH
Er zijn ook autochtonen die zo denken en die redden het ook niet in deze maatschappij.

Wie zichzelf in een slachtoffer rol zet, IS nu eenmaal slachtoffer..
Maar om dat te zien moet je wel uit die slachtofferrol stappen.

kortom: vicieuze cirkel die diegene alleen zelf kan doorbreken.

Dat zei ik ook een paar pagina`s terug,


Geplaatst door Divine_70
Zolang jij in de slachtofferrol blijft zitten zal er inderdaad niets veranderen.
Oke, je zal iets meer moeite moeten doen om geaccepteerd te worden dan de gemiddelde Nederlander, maar je moet het echt zelf doen hoor, iemand anders doet het niet voor je.

Maar ja, dat wordt je dan ook niet in dank afgenomen, goed bedoeld of niet, blijkbaar ben je een loser als je het niet eens bent met Dwaalspoor en gelijk de vijand. :moe:

gh.wille
04-03-06, 21:09
Geplaatst door Divine_70
Die groep die dit zogenaamde "rotland" graag weer zou willen verlaten zullen dan zelf veel moeite gehad hebben om zich aan te passen aan de Nederlandse begrippen.
Als ik het heb over je eigen plek verwerven heb ik het niet over materialisme.
Dan bedoel ik je plek in de maatschappij als persoon, om wie je bent, respect afdwingen, maar dat gaat je niet lukken met de instelling die je nu hebt.
Dat jij dan meteen denkt aan matrialisme , ja, daar kan dan misschien het probleem leggen he, per slot van rekening is dat bijzaak, eerst zorgen dat je als persoon wordt geaccepteerd, de rest komt later.




Als mensen zich stil houden hoeft dat niet per defenitie te betekenen dat ze niks tegen jou in kunnen brengen.
Er zal een groep zijn die het de moeite niet eens waard is tegen dit gedrag in te gaan.
Een andere groep houdt zich stil uit respect.
Verwacht dan niet dat iedereen stopt met het borrelpraatje als jij het pand verlaat.
Je verwacht veel en veel te veel van je medemens, daarom strook jij niet met de rest.

Helemaal goed :duim: niks aan toe te voegen .

tukkersterror
04-03-06, 21:39
Geplaatst door Dwaalspoor
Voor jou en de andere rukkers: ''Wir haben es nicht gewußt''
Foutje "Wir wolten es nich wissen" :kotsen2:

Dwaalspoor
04-03-06, 21:51
Geplaatst door tukkersterror
Foutje "Wir wolten es nich wissen" :kotsen2:

Daß stimmt Hauptüberstürmbahnführer. :haha:

Dwaalspoor
04-03-06, 22:14
Nu Eerdmans en Pastors bij de EO op Nederland 1

tukkersterror
04-03-06, 22:24
Geplaatst door Dwaalspoor
Nu Eerdmans en Pastors bij de EO op Nederland 1
Niet gezien :tranen:

sater
07-03-06, 18:55
Geplaatst door Dwaalspoor
Marokkaan = standaard oproerkraaier in het vocabuliere van nieuw Nederland. De Marokkaan is alles wat een mens tot een slechterik maakt.

:lol: Uitsluitend weren Marokkanen en/of Antillianen dunkt mij discriminerend richting autochtone raddraaiers.
Deurbeleid dient voor iedereen te gelden.

catwomen
07-03-06, 19:16
Wat heeft een marokkaan te zoeken in een disco? De meeste marokkanen zijn moslims en volgens onze profeet (vzmh) is het niet toegestaan dat jongens en meisjes buiten het huwelijk om contact met elkaar hebben.
Ik kan me de opwinding dus niet goed voorstellen. Laten we als moslims blij zijn dat met name onze brooeders (onze zusters blijven meestal al weg uit de disco) worden geweigerd.

David
07-03-06, 19:18
Geplaatst door catwomen
Wat heeft een marokkaan te zoeken in een disco? De meeste marokkanen zijn moslims en volgens onze profeet (vzmh) is het niet toegestaan dat jongens en meisjes buiten het huwelijk om contact met elkaar hebben.
Ik kan me de opwinding dus niet goed voorstellen. Laten we als moslims blij zijn dat met name onze brooeders (onze zusters blijven meestal al weg uit de disco) worden geweigerd.


Misschien willen de naar de Cockring. Daar komen geen vrouwen, dus wat dat betreft is er geen probleem.

catwomen
07-03-06, 19:21
Geplaatst door David
Misschien willen de naar de Cockring. Daar komen geen vrouwen, dus wat dat betreft is er geen probleem.

Volgens mij is dat ook door onze profeet verboden. :wink:

Hoewel ik mij persoonlijk afvraag waarom. Liever een oprechte liefde tussen twee mannen of 2 vrouwen dan de huwelijken die soms onder dwang binnen onze eigen gemeenschap worden gesloten.

gh.wille
07-03-06, 19:51
Geplaatst door Dwaalspoor
Daß stimmt Hauptüberstürmbahnführer. :haha:

Herr luftunterdruckbremse hat gesprochen , schnauze !

tukkersterror
07-03-06, 19:53
Geplaatst door catwomen
Volgens mij is dat ook door onze profeet verboden. :wink:

Hoewel ik mij persoonlijk afvraag waarom. Liever een oprechte liefde tussen twee mannen of 2 vrouwen dan de huwelijken die soms onder dwang binnen onze eigen gemeenschap worden gesloten.

Dat was een goeie, daar was David zelf niet opgekomen.

Maar waarom zou een eigenaar een bepaalde doelgroep niet mogen weigeren???
Als je een horeca bedrijf begint heb je meestal iets voor ogen waar een bepaalde doelgroep bijhoort en daar is niets mis mee.

Aan de andere kant worden ook wel eens mensen geweigerd om hun eigen veiligheid, een horeca exploitant kent zijn publiek van haver tot gort en ik moet er toch niet aan denken dat twee bepaalde groepen elkaar tegenkomen in een bar of discotheek.
Ik vind dat een eigenaar van een zaak bepaalde mensen kan weigeren, als zijn bedrijfsvoering in geding komt!!!
Het is een lullig gevoel als je wordt geweigerd, maar dat is nu eenmaal het klimaat die de jongeren zelf geschapen heeft.

tukkersterror
07-03-06, 19:56
Geplaatst door gh.wille
Herr luftunterdruckbremse hat gesprochen , schnauze !

Has denk toch eens aan je naamvallen :hihi:

gh.wille
07-03-06, 20:00
Geplaatst door tukkersterror
Has denk toch eens aan je naamvallen :hihi:

Het beroerde is dat ik wel veel DUITS heb gelezen maar weinig geschreven.

En jij moet je smoel houwen , nu heb je mij verlinkt. :boos:

David
07-03-06, 20:09
Geplaatst door catwomen
Hoewel ik mij persoonlijk afvraag waarom. Liever een oprechte liefde tussen twee mannen of 2 vrouwen dan de huwelijken die soms onder dwang binnen onze eigen gemeenschap worden gesloten.


:fpetaf:

tukkersterror
07-03-06, 20:25
Geplaatst door gh.wille
Het beroerde is dat ik wel veel DUITS heb gelezen maar weinig geschreven.

En jij moet je smoel houwen , nu heb je mij verlinkt. :boos:

Jawol herr Flick :lole:

delirious
07-03-06, 20:43
Eerdemans en pastors en dat ander racistisch tuig hebben een hekel aan Marokkanen.
Waarschijnlijk zijn ze als snotneuzen zwaar gepest door Marokkanen.
Ik word een beetje ziek van dit soort gasten die continu met hun gore bek telkens Marokkanen naar voren schuiven als het grote kwaad van NL.

:fuckit2: Voor dit soort gasten en aanhang.

Baddha
07-03-06, 21:01
Best Dwaalspoor,

Ik doe hierbij enkele aannames op basis van jouw uitspraken, maar die verder nergens op berust zijn. Corrigeer me dus waar ik ernaast zit.

Gezien je voortdurende geklaag op de westerse wereld en de manier waarop allochtonen hier behandeld worden vermoed ik dat je niet uit een kansrijk milieu komt of je kansen niet hebt benut. Zou je hier een succesvol bestaan hebben opgebouwt dan zou je niet zo negatief doen.

Je spreekt naar eigen zeggen je moederstaal gebrekkig. Daaruit leid ik af dat je voortkomt uit een gezin dat hier indertijd als gastarbeider naartoe kwam. Het zou natuurlijk ook kunnen dat je ouders hoogopgeleid zijn en hier een goede toekomst hadden, maar dan zou jij ook wel wat succesvoller zijn geweest.

Als dit klopt vraag ik mij af wat je nou zit te zeuren. Was de toekomst van jouw familie zoveel beter waar ze vandaan kwamen? In eigen land zullen ze ook niet erg kansrijk zijn geweest als het de moeite loonde om hier slechtbetaalde arbeid te verrichten.

Vanuit mijn werk en opleiding heb ik zeer prettig contact gehad met de nodige allochtone mannen en vrouwen. Stuk voor stuk positief ingestelde mensen die voor zichzelf kansen hebben gecreëerd en succesvol zijn. Zoals zij zijn er tienduizenden, misschien nog wel veel meer anderen. Het lijkt mij dan ook erg sterk dat er geen kansen zijn voor allochtonen. Deze mensen zullen ook wel eens negatieve ervaringen hebben met racisten, maar daar staan vele autochtonen tegenover waarmee ze wel een goede relatie hebben en waar onderling een wederzijds respect is.

Dwaalspoor
07-03-06, 21:23
Geplaatst door Baddha
Best Dwaalspoor,

Ik doe hierbij enkele aannames op basis van jouw uitspraken, maar die verder nergens op berust zijn. Corrigeer me dus waar ik ernaast zit.

Dat vind ik heel netjes van je.


Gezien je voortdurende geklaag op de westerse wereld en de manier waarop allochtonen hier behandeld worden vermoed ik dat je niet uit een kansrijk milieu komt of je kansen niet hebt benut. Zou je hier een succesvol bestaan hebben opgebouwt dan zou je niet zo negatief doen.

Je spreekt naar eigen zeggen je moederstaal gebrekkig. Daaruit leid ik af dat je voortkomt uit een gezin dat hier indertijd als gastarbeider naartoe kwam. Het zou natuurlijk ook kunnen dat je ouders hoogopgeleid zijn en hier een goede toekomst hadden, maar dan zou jij ook wel wat succesvoller zijn geweest.

Als dit klopt vraag ik mij af wat je nou zit te zeuren. Was de toekomst van jouw familie zoveel beter waar ze vandaan kwamen? In eigen land zullen ze ook niet erg kansrijk zijn geweest als het de moeite loonde om hier slechtbetaalde arbeid te verrichten.

Vanuit mijn werk en opleiding heb ik zeer prettig contact gehad met de nodige allochtone mannen en vrouwen. Stuk voor stuk positief ingestelde mensen die voor zichzelf kansen hebben gecreëerd en succesvol zijn. Zoals zij zijn er tienduizenden, misschien nog wel veel meer anderen. Het lijkt mij dan ook erg sterk dat er geen kansen zijn voor allochtonen. Deze mensen zullen ook wel eens negatieve ervaringen hebben met racisten, maar daar staan vele autochtonen tegenover waarmee ze wel een goede relatie hebben en waar onderling een wederzijds respect is.

Dit gaat niet over mij maar over mijn identiteit en geloof. Ik laat die niet jarenlang (inmiddels al 19 jaar) bepisssen door schijnheiltjes en smerige leugenaars in de media en politiek. Elke rothond die wil scoren misbruikt mijn geloof en identiteit, dat kan en zal ik niet accepteren.

gh.wille
07-03-06, 21:34
Geplaatst door tukkersterror
Jawol herr Flick :lole:

Ach Du scheize , sofort rauss !!!

:gniffel:

Baddha
07-03-06, 21:47
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat vind ik heel netjes van je.

Dit gaat niet over mij maar over mijn identiteit en geloof. Ik laat die niet jarenlang (inmiddels al 19 jaar) bepisssen door schijnheiltjes en smerige leugenaars in de media en politiek. Elke rothond die wil scoren misbruikt mijn geloof en identiteit, dat kan en zal ik niet accepteren.

Kan ik mee inkomen. Ben je oorspronkelijk Marokkaan? De Islam en voornamelijk Marokkanen staan regelmatig in een negatief daglicht in ons land. Uitermate betreurenswaardige situatie. Dat ben ik zondermeer met je eens.

Toch denk ik dat je het probleem enorm opblaast. Je weet alles negatief uit te leggen en concentreert je volledig op de negatieve berichtgeving. Hierdoor misken je een heel grote groep autochtonen die helemaal niet zo denken.

Verder vind ik je verontwaardiging wat selectief. De negatieve beeldvorming komt deels voort uit de aandacht die sommige figuren zoals Wilders krijgen, maar dat is niet de enige reden. De criminaliteit onder allochtonen is vele malen hoger dan onder autochtonen. Aggresiviteit en geweld in het uitgaansleven is onder allochtonen ook veel hoger dan onder autochtonen.

Ik heb het hierbij niet over incidenten, maar over structurele problemen. Dat draagt voor een belangrijk deel bij aan de negatieve berichtgeving. Dit kun je niet zomaar wegvlakken.

De reputatie van de islam heeft sterk te lijden gehad door de vele terroristische aanslagen die uit naam van de islam zijn gepleegd. Aanslagen plegen uit naam van de islam lijkt mij godslasterlijk en zodoende iets om je als gelovige ernstig druk over te maken. Protesten vergelijkbaar met de cartoonrellen zijn in dit kader echter altijd achtergebleven en vanuit moslimkringen gingen wel erg vaak verzachtende woorden op die de aanslagen allerminst veroordeelden.

Vind je misschien niet leuk, maar het is wel begrijpelijk dat dit de beeldvorming over allochtonen en moslims niet bepaald verbeterde.

Bedenk wel. Een reputatie komt te voet en gaat te paard.

Disclaimer: hiermee praat ik discriminatie totaal niet goed! Ik plaats jouw opmerkingen slechts in een context.

tukkersterror
07-03-06, 21:49
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat vind ik heel netjes van je.



Dit gaat niet over mij maar over mijn identiteit en geloof. Ik laat die niet jarenlang (inmiddels al 19 jaar) bepisssen door schijnheiltjes en smerige leugenaars in de media en politiek. Elke rothond die wil scoren misbruikt mijn geloof en identiteit, dat kan en zal ik niet accepteren.

Dus als ik goed begrijp dan ben ik een goeie jongen zolang ik mijn mond houd en moet ik om aardig te blijven mijn mond houden volgens jou als het gaat om bepaalde groepen in de samenleving???

Vreemd, ik mag namelijk graag het beestje bij de naam noemen, is het een duitser, zeg ik gerust in mijn woede "Rot mof", is het iemand van turkse afkomst "rot turk", net zoals ik iemand met een bril op in mijn woede "brille jood" zou noemen, maar daarom is het van mij en vele met mij nog geen aanval op een cultuur of een geloof.

Je mag rustig weten dat na de aanslag op Fortuyn, ik heb gebeden dat het geen moslim zou zijn, niet omdat ik moslims niet vertrouwde, maar omdat er toen al een klimaat was geschapen die ontzettend explosief was.

Ik neem aan dat jij van Marokaanse afkomst bent?

Daarom zal ik dan over deze jongeren een voorbeeld aanhalen.

!988 voorjaars kermis in Amsterdam Osdorp, stonden wij met onze kermiszaken, tot vermaak van de jeugd in Amsterdam.
De tweede dag werden wij bedreigd door een groep marokanen tussen de 12 en 25 jaar, die een poging deden om diverse zaken te overvallen.
Dit is toen geescaleerd, omdat 90% van mijn collegas bewapend zijn er zijn over en weer schoten gevallen en gewonden, s'nachts hebben wij afgebroken in belang van de veiligheid!!!
Neem van mij aan dat ik toen ook wel zou hebben gezegd K*T Marokanen.
Niet om alle Marokanen te shockeren, maar alleen om een groep tuig op dat moment aan te duiden.
En als jij dan vindt dat ik dan rothond ben, het zij zo, maar dan wel eentje met respect, want ik ben geen Nederlander, maar de wereld is mijn woon/werk terrein!!!
En de media die jij nu afkraakt heeft bewust niets geschreven om verdere escalaties te voorkomen.

Dwaalspoor
07-03-06, 22:21
Geplaatst door Baddha
Kan ik mee inkomen. Ben je oorspronkelijk Marokkaan? De Islam en voornamelijk Marokkanen staan regelmatig in een negatief daglicht in ons land. Uitermate betreurenswaardige situatie. Dat ben ik zondermeer met je eens.

Toch denk ik dat je het probleem enorm opblaast. Je weet alles negatief uit te leggen en concentreert je volledig op de negatieve berichtgeving. Hierdoor misken je een heel grote groep autochtonen die helemaal niet zo denken.

Verder vind ik je verontwaardiging wat selectief. De negatieve beeldvorming komt deels voort uit de aandacht die sommige figuren zoals Wilders krijgen, maar dat is niet de enige reden. De criminaliteit onder allochtonen is vele malen hoger dan onder autochtonen. Aggresiviteit en geweld in het uitgaansleven is onder allochtonen ook veel hoger dan onder autochtonen.

Ik heb het hierbij niet over incidenten, maar over structurele problemen. Dat draagt voor een belangrijk deel bij aan de negatieve berichtgeving. Dit kun je niet zomaar wegvlakken.

De reputatie van de islam heeft sterk te lijden gehad door de vele terroristische aanslagen die uit naam van de islam zijn gepleegd. Aanslagen plegen uit naam van de islam lijkt mij godslasterlijk en zodoende iets om je als gelovige ernstig druk over te maken. Protesten vergelijkbaar met de cartoonrellen zijn in dit kader echter altijd achtergebleven en vanuit moslimkringen gingen wel erg vaak verzachtende woorden op die de aanslagen allerminst veroordeelden.

Vind je misschien niet leuk, maar het is wel begrijpelijk dat dit de beeldvorming over allochtonen en moslims niet bepaald verbeterde.

Bedenk wel. Een reputatie komt te voet en gaat te paard.

Disclaimer: hiermee praat ik discriminatie totaal niet goed! Ik plaats jouw opmerkingen slechts in een context.

Het probleem wordt door de autochtone media en politiek opgeblazen, ik reageer errop. Des te meer leugens en andere negatieve nieuwsberichten over mijn geloof en identiteit, des te meer reakties ik er over geef. Ik accepteer geen leugens en misbruik meer. Stilzitten en het over ons heen laten komen is geen optie. Geen voetveegrol meer voor ons.

Baddha
07-03-06, 22:24
Geplaatst door Dwaalspoor
Het probleem wordt door de autochtone media en politiek opgeblazen, ik reageer errop. Des te meer leugens en andere negatieve nieuwsberichten over mijn geloof en identiteit, des te meer reakties ik er over geef. Ik accepteer geen leugens en misbruik meer. Stilzitten en het over ons heen laten komen is geen optie. Geen voetveegrol meer voor ons.

En waar blijft je verontwaardiging over de andere voorname reden voor de negatieve beeldvorming?

tukkersterror
07-03-06, 22:46
Geplaatst door Dwaalspoor
Het probleem wordt door de autochtone media en politiek opgeblazen, ik reageer errop. Des te meer leugens en andere negatieve nieuwsberichten over mijn geloof en identiteit, des te meer reakties ik er over geef. Ik accepteer geen leugens en misbruik meer. Stilzitten en het over ons heen laten komen is geen optie. Geen voetveegrol meer voor ons.

Je kunt verwachten dat autochtonen de politiek beinvloeden en in de media dingen worden opgeblazen.
Maar daar kun je op een normale ludieke manier op reageren, iedere krant heeft een kolom waar mensen kunnen reageren.
Iedere politieke partij heeft wel een afgevaardige van een groepering die ze vertegenwoordigen.
Het kost even een beetje spitwerk op internet of in de bibliotheek.

Je kwaad maken help niet, je weer woord laten horen en een discussie uitlokken, bereik je veel en veel meer mee.
Ik weet niet wat voor een school of opleiding je hebt gevolgd?
Maar ze hebben mij altijd geleerd smeer ze stroop om de bek en ze eten uit je hand.
20 - 25 jaar geleden waren wij ook een minderheids groepering en de overheid nam ons ook niet serieus, maar tegen woordig wordt er door de overheden rekening gehouden met de exploitanten die met hun zaken de wereld overtrekken en geloof mij dat dit niet in een paar gespreken tot stand is gekomen, dit heeft jaren geduurd.
En als je bekijkt bij de groep marokanen nu en 10 jaar geleden zie je dat er ook mensen zich verenigen in een groep die naar buiten kan treden.
Maar je hebt gelijk dat ze nog wel eens genadig onderuit werden gehaald, maar dat ging dan meestal om een groepje tuig die je tegenkomt in alle lagen van de bevolking en dan is het alleen weer jammer dat het dan in de media wordt gesproken over marokanen, turken, moslims etc. het is jammer dat het gebeurd maar het is wel realiteit door een handje vol kwaad willende burgers.
Als een collega van mij een kind dood rijdt en de volgende dag staat in de krant, kermis exploitant rijdt kind dood op kermis terrein, bel ik hem op om te vragen hoe het met hem gaat en er is geen moment dat ik denk verdorie staat weer een negatief stuk over ons in de krant.
Kalm blijven en verweer voeren is het beste wat je kunt doen, ook al gaan ze schelden, nou dan is dat een te kort koming in hun opvoeding en als je dan zelf netjes kunt blijven antwoorden heb je al voor 70% gewonnen.
Probeer maar eens het is de moeite waard.:duim:

Dwaalspoor
07-03-06, 23:35
Geplaatst door Baddha
En waar blijft je verontwaardiging over de andere voorname reden voor de negatieve beeldvorming?

Dat is jouw verontwaardiging niet de mijne.

Baddha
07-03-06, 23:42
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat is jouw verontwaardiging niet de mijne.

Dus ben je hypocriet bezig met je selectieve verontwaardiging.

De beeldvorming komt maar ten dele door de media.

Dwaalspoor
08-03-06, 01:32
Geplaatst door Baddha
Dus ben je hypocriet bezig met je selectieve verontwaardiging.

De beeldvorming komt maar ten dele door de media.

Als ik hypocriet ben moet je dat staven met bewijzen en niet met loze commentaar komen.

helly2002
08-03-06, 02:01
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik had beter crimineel moeten worden dan een nutteloze opleiding in dit waardeloze taaltje te leren, had ik tenminste sneller dit rotland kunnen verlaten. Nu moet ik hier tot mijn oude dag met lapswansen en dom gepeupel die aan een chronische minderwaardigheidscomplex lijden mijn tijd slijten.


enige met een minderwaardigheidscomplex lijk jezelf tezijn .

Dwaalspoor
08-03-06, 02:08
Geplaatst door helly2002
enige met een minderwaardigheidscomplex lijk jezelf tezijn .

Dat zeg je om jezelf moed in te praten.

Baddha
08-03-06, 03:25
Geplaatst door Dwaalspoor
Als ik hypocriet ben moet je dat staven met bewijzen en niet met loze commentaar komen.

Dat had ik al keurig aangetoond. Jij bent echter blijkbaar blind voor alles dat niet in jouw straatje past.

Wel de splinter in het oog van de ander zien, maar de balk in je eigen oog zie je niet.

Dwaalspoor
08-03-06, 03:32
Geplaatst door Baddha
Dat had ik al keurig aangetoond. Jij bent echter blijkbaar blind voor alles dat niet in jouw straatje past.

Wel de splinter in het oog van de ander zien, maar de balk in je eigen oog zie je niet.


Dat is geen antwoord op mijn vraag. Je zegt dat je het aantoont, ik zie dat nergens. Citeer maar wat hypocriet is.

Baddha
08-03-06, 03:34
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Je zegt dat je het aantoont, ik zie dat nergens. Citeer maar wat hypocriet is.


Geplaatst door Baddha
Verder vind ik je verontwaardiging wat selectief. De negatieve beeldvorming komt deels voort uit de aandacht die sommige figuren zoals Wilders krijgen, maar dat is niet de enige reden. De criminaliteit onder allochtonen is vele malen hoger dan onder autochtonen. Aggresiviteit en geweld in het uitgaansleven is onder allochtonen ook veel hoger dan onder autochtonen.

Ik heb het hierbij niet over incidenten, maar over structurele problemen. Dat draagt voor een belangrijk deel bij aan de negatieve berichtgeving. Dit kun je niet zomaar wegvlakken.

De reputatie van de islam heeft sterk te lijden gehad door de vele terroristische aanslagen die uit naam van de islam zijn gepleegd. Aanslagen plegen uit naam van de islam lijkt mij godslasterlijk en zodoende iets om je als gelovige ernstig druk over te maken. Protesten vergelijkbaar met de cartoonrellen zijn in dit kader echter altijd achtergebleven en vanuit moslimkringen gingen wel erg vaak verzachtende woorden op die de aanslagen allerminst veroordeelden.



Geplaatst door Dwaalspoor
Dat is jouw verontwaardiging niet de mijne.

Dwaalspoor
08-03-06, 03:57
Geplaatst door Baddha


Een meningsverschil en verschil waar jij de nadruk op legt wil niet zeggen dat ik hypocriet ben.

helly2002
08-03-06, 04:38
Geplaatst door Dwaalspoor
'By the way, Eerdmans is bezig zijn baantje veilig te stellen, als er namelijk landelijke verkiezingen gehouden worden zal hij naar alle waarschijnlijkheid zijn zetel verliezen. Dit is gewoon zijn baantje reserveren bij Leefbaar Rotterdam.




wrong die gaat straks wel met pastors op in zen nieeuwe party of bij wilders .

papol
08-03-06, 09:52
Geplaatst door Dwaalspoor
Als ik hypocriet ben moet je dat staven met bewijzen en niet met loze commentaar komen.

In dit topic alleen al:
eerst 18, dan 19 jaar bepissed
nog geen droog brood kunnen verdienen, dan een plekje waar je je brood verdient
Liever vandaag dan morgen vertrekken, vervolgens blijven tot je oude dag
LPF beschimpen, maar met de NVU eens zijn


Dit gaat niet over mij maar over mijn identiteit en geloof.

Identiteit ben je zelf ...


Ik laat die niet jarenlang (inmiddels al 19 jaar) bepisssen door schijnheiltjes en smerige leugenaars in de media en politiek.

Je verdraait de mening of feiten van media/politiek.
Een criminele Marokkaan is voor jou een incidentele kwajongenstreek,
benoemt de media/politiek dit is het stigmatiseren van Marokkanen.
Terrorisme in naam van de Islam is verzet, in de media/politiek genoemd is het een aanval op je geloof



Elke rothond die wil scoren misbruikt mijn geloof en identiteit, dat kan en zal ik niet accepteren.
Indien de rothond het Westen is weet je hem perfect te vinden, binnen je eigen gelederen bestaan ze schijnbaar nooit ....


Europese herleving van de belangstelling voor de godsdienst én voor de bestrijding ervan is een gevolg van de immigratie van islamieten uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten. Het Christendom was in de meeste Europese landen al zover geneutraliseerd dat het niet meer bestreden hoefde te worden
Om dat te kunnen begrijpen moet je Europeaan zijn, net zoiets als om de Islam te begrijpen moet je Moslim zijn....
De strijd die bedoelt wordt is niet de verbale of fysieke strijd, het is het recht van eenieder om zich los te kunnen en mogen maken van iedere godsdienst die als belastend of beperkend gevonden word, of ...... zich vrijwillig te onderwerpen aan die godsdienst die men aan wil hangen zonder dat dit leid tot verplichtingen voor andersdenkenden.

Gr.P

tukkersterror
08-03-06, 10:35
Geplaatst door papol
In dit topic alleen al:
eerst 18, dan 19 jaar bepissed
nog geen droog brood kunnen verdienen, dan een plekje waar je je brood verdient
Liever vandaag dan morgen vertrekken, vervolgens blijven tot je oude dag
LPF beschimpen, maar met de NVU eens zijn


Identiteit ben je zelf ...

Je verdraait de mening of feiten van media/politiek.
Een criminele Marokkaan is voor jou een incidentele kwajongenstreek,
benoemt de media/politiek dit is het stigmatiseren van Marokkanen.
Terrorisme in naam van de Islam is verzet, in de media/politiek genoemd is het een aanval op je geloof


Indien de rothond het Westen is weet je hem perfect te vinden, binnen je eigen gelederen bestaan ze schijnbaar nooit ....


Om dat te kunnen begrijpen moet je Europeaan zijn, net zoiets als om de Islam te begrijpen moet je Moslim zijn....
De strijd die bedoelt wordt is niet de verbale of fysieke strijd, het is het recht van eenieder om zich los te kunnen en mogen maken van iedere godsdienst die als belastend of beperkend gevonden word, of ...... zich vrijwillig te onderwerpen aan die godsdienst die men aan wil hangen zonder dat dit leid tot verplichtingen voor andersdenkenden.

Gr.P :duim: maar hier reageert hij niet op, je taal gebruik ligt boven het gemiddelde:stout:

Max Stirner
08-03-06, 11:10
Geplaatst door Dwaalspoor
’Marokkaan uit de disco weren moet kunnen’

ROTTERDAM

Het weren van groepen Marokkanen of Antillianen bij de discodeur moet mogen. Identificatie bij de portier zou moeten gebeuren met een irisscan of vingerafdruk. Het allure van het ’eerste grote studentendebat’ van studentenvereniging Laurentius en D66 mag wat mager zijn geweest. De discussie was hard en met name LPF’er Joost Eerdmans, tevens kandidaat voor Leefbaar Rotterdam, deed een paar pittige uitspraken.

Ruim zestig studentikoze types en politici trotseerden gisteravond de hardnekkige putlucht van sociëteit ’Huesca’ aan de Kralingse Infirmeriestraat. Wereldkampioen debatteren Lars Duursma was speciaal uitgenodigd voor de verbale begeleiding van lokale en landelijke kopstukken. Ruim een half uur te laat schoven naast Eerdmans ook Tweede-Kamerleden Boris van der Ham (D66) en Anton van Schijndel (VVD) aan tafel voor de eerste ronde. Thema: uitgaan en veiligheid.

Eerdmans - oud-lid en dus thuis in Laurentius waar hij ooit om half vier ’s nachts bij de almanakuitreiking zijn vriendin ontmoette - ontpopte zich als voorstander van een streng deurbeleid. ,,Ik kan me voorstellen dat portiers bepaalde groepen weigeren. Maar wat ik nooit hoor in die discussie is waar het om gaat. Als groepen Marokkanen de boel verzieken, moeten we die kunnen weigeren. Van Chinezen hebben we nooit last gehad.’’

Eerdmans oplossing: ,,Biometrische identificatie. Dat is waar het naartoe gaat. Een oog- of een irisscan. Een vingerafdruk. Je plaatst je hand op een klink en je bent geïdentificeerd.’’

De aanwezige wethouder Veiligheid Marianne van den Anker (Leefbaar Rotterdam) sloot zich bij Eerdmans aan, maar waagde zich niet aan een algemene identificatieplicht.

,,Ik heb onlangs een gesprek gehad met lokale horecaondernemers. Die groep moet het recht hebben om te weten wie er binnen zit. Bij Bump, de voormalige Blauwe Vis, (Lijnbaan, red.) zijn ze al heel ver met identificatie,’’ aldus Van den Anker. Ook wat betreft uitgaansgeweld zaten Eerdmans en Van den Anker op één lijn. ,,Er zijn groepen die er op uittrekken om te zieken. Pak ze op, zet ze vast tot tien uur ’s ochtends.


http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article185299.ece


Ik vind dat Marokkaanse jongens alleen mogen klagen over het toelatingsbeleid van discotheken als ze hun zusjes/nichtjes ook naar de disco laten gaan en laten dansen/flirten met andere jongens, zonder hen voor h**r uit te maken.

Baddha
08-03-06, 11:42
Geplaatst door papol
In dit topic alleen al:
eerst 18, dan 19 jaar bepissed
nog geen droog brood kunnen verdienen, dan een plekje waar je je brood verdient
Liever vandaag dan morgen vertrekken, vervolgens blijven tot je oude dag
LPF beschimpen, maar met de NVU eens zijn


Identiteit ben je zelf ...

Je verdraait de mening of feiten van media/politiek.
Een criminele Marokkaan is voor jou een incidentele kwajongenstreek,
benoemt de media/politiek dit is het stigmatiseren van Marokkanen.
Terrorisme in naam van de Islam is verzet, in de media/politiek genoemd is het een aanval op je geloof


Indien de rothond het Westen is weet je hem perfect te vinden, binnen je eigen gelederen bestaan ze schijnbaar nooit ....


Om dat te kunnen begrijpen moet je Europeaan zijn, net zoiets als om de Islam te begrijpen moet je Moslim zijn....
De strijd die bedoelt wordt is niet de verbale of fysieke strijd, het is het recht van eenieder om zich los te kunnen en mogen maken van iedere godsdienst die als belastend of beperkend gevonden word, of ...... zich vrijwillig te onderwerpen aan die godsdienst die men aan wil hangen zonder dat dit leid tot verplichtingen voor andersdenkenden.

Gr.P :lole:

Dat is precies wat ik bedoelde!

Nelis70
08-03-06, 11:47
Geplaatst door Dwaalspoor
Als ik hypocriet ben moet je dat staven met bewijzen en niet met loze commentaar komen.

[quote]
Verder vind ik je verontwaardiging wat selectief. De negatieve beeldvorming komt deels voort uit de aandacht die sommige figuren zoals Wilders krijgen, maar dat is niet de enige reden. De criminaliteit onder allochtonen is vele malen hoger dan onder autochtonen. Aggresiviteit en geweld in het uitgaansleven is onder allochtonen ook veel hoger dan onder autochtonen.

De reputatie van de islam heeft sterk te lijden gehad door de vele terroristische aanslagen die uit naam van de islam zijn gepleegd. Aanslagen plegen uit naam van de islam lijkt mij godslasterlijk en zodoende iets om je als gelovige ernstig druk over te maken. Protesten vergelijkbaar met de cartoonrellen zijn in dit kader echter altijd achtergebleven en vanuit moslimkringen gingen wel erg vaak verzachtende woorden op die de aanslagen allerminst veroordeelden.
[quote]

Je maakt je alleen druk om de media die te ver gaan in hun conclusies, waar jij je de dupe van voelt, maar je lijkt je totaal niet druk te maken om de aanleiding die er is, nl het relatief vaak voorkomen van geweld in de islam, die jij vast een godsdienst van vrede vindt.

MAXXXMAN
08-03-06, 13:17
Ik blijf dit een vreemd verhaal vinden.

Zolang zusjes, nichtjes etc thuis moeten blijven vraag ik me af wie wie nou discrimineert in discotheken etc.

Ik kan me niet voorstellen dat als Mohamed en Ahmed op staan gaan en twee leuke vriendinnen/zussen meenemen dat ze waar dan ook geweigerd worden.

Op een stel etterbakken & losgeslagen,grijpgrage, Jantjes en/of hassantjes zit geen enkele discotheek eigenaar te wachten.

Max Stirner
08-03-06, 13:33
Geplaatst door MAXXXMAN

Zolang zusjes, nichtjes etc thuis moeten blijven vraag ik me af wie wie nou discrimineert in discotheken etc.

Ik kan me niet voorstellen dat als Mohamed en Ahmed op staan gaan en twee leuke vriendinnen/zussen meenemen dat ze waar dan ook geweigerd worden.




Exactly my point.

mark61
08-03-06, 13:40
Geplaatst door Max Stirner
Exactly my point.

And mine.

Behalve dat een fatsoenlijk moslim niks in de disco te zoeken heeft, natuurlijk. :staart:

tr_imparator
08-03-06, 13:44
Geplaatst door MAXXXMAN



Geplaatst door Max Stirner



Geplaatst door Mark61



ROFL.

catwomen
08-03-06, 14:26
Geplaatst door tr_imparator
ROFL.


Een moslim heeft niets te zoeken in een disco. Dit geldt voor mannen en vrouwen.

Wat IK het meest discriminerend vindt is dat mannen menen dat zij hun zussen en nichten mogen verbieden om te gaan stappen, maar zelf wel vinden dat zij de vrijheid hebben om te gaan stappen.

Onze profeet (vzmh) heeft duidelijk verteld dat het niet is toegestaan voor moslims om plaatsen zoals bars en disco's te bezoeken.

Als moslim kan ik de discriminatie van mijn broeders bij de ingang van een disco dus slechts toejuichen.

Wat heeft een moslim trouwens te zoeken in een disco. Voor iedere moslim is het beter om te kiezen voor een gelovige vrouw. De meeste meisjes die in disco's komen zullen niet gelovig zijn.
In mijn eigen omgeving wordt het vergoeilijkt dat jongens uitgaan, immers zij moeten hun mannelijkheid kunnen bewijzen.
Dit gebeurt dan vooral met nederlandse meisjes. Het hypocriete vind ik dan dat deze broeders naderhand wel op zoek gaan naar een maagdelijke bruid.

Ik kan me dus heel goed voorstellen dat nederlandse ouders met dochters niet zitten te wachten op de vrije toegang van onze broeders in disco's.

mark61
08-03-06, 14:48
Geplaatst door tr_imparator
ROFL.

Wat valt er nou te lachen?

1) Je bent geen goed moslim

2) Je gaat altijd met je zus naar de disco

3) Je gaat altijd met je vriendin naar de disco.

4) Je vindt het een prima idee als je zus met haar vriendje naar de disco gaat.



Tis net een enquête.

Max Stirner
08-03-06, 14:53
Geplaatst door tr_imparator
ROFL.


Wat hebben die dudes eigenlijk te zoeken in de disco?
Proberen Nederlandse (of Surinaamse, Hindoestaanse, Aziatische for that matter) meisjes te scoren, terwijl ze hun eigen zusjes uit `religieuze/culturele redenen` `beschermen` tegen iedere ongelovige/kaaskop/neger die het alleen al waagt om naar haar te lachen of een praatje te maken?

Los eerst die hypocrisie maar ns op, en kom dan je punt maken.

Overigens worden Nederlandse jongens ook vaak geweigerd bij een discotheek als ze met 5 man zijn zonder meisjes.

Eni
08-03-06, 15:04
Geplaatst door catwomen
Onze profeet (vzmh) heeft duidelijk verteld dat het niet is toegestaan voor moslims om plaatsen zoals bars en disco's te bezoeken.

hahaha dat geloof je toch zeker zelf niet he..

Dwaalspoor
08-03-06, 20:13
Geplaatst door Nelis70
Je maakt je alleen druk om de media die te ver gaan in hun conclusies, waar jij je de dupe van voelt, maar je lijkt je totaal niet druk te maken om de aanleiding die er is, nl het relatief vaak voorkomen van geweld in de islam, die jij vast een godsdienst van vrede vindt.

Hoe durven de moslims zich te verweren tegen hun o zo lieve bezetters? Ik bedoel als een amerikaan je huis platbombardeert moet je blij zijn en feest vieren.

Als Israel met bommetjes gooit moeten de moslims juist blij zijn als ze weer een paar kinderen en andere onschuldigen naar de hemel helpen. Het leven hier op aarde is toch maar tijdverspilling. Die tijd kunnen moslims veel beter gebruiken in de moslimhemel.

En als de dictator zegt dat de olie en andere spullen vrijwel gratis naar het westen moeten gaan dan moeten de moslims vragen om nog lagere prijzen. De moslism moeten gewon niet zo hebzuchtig zijn. Je geeft ze een middelvinger, en ze nemen je hele arm.

Dwaalspoor
08-03-06, 20:18
Geplaatst door MAXXXMAN
Ik blijf dit een vreemd verhaal vinden.

Zolang zusjes, nichtjes etc thuis moeten blijven vraag ik me af wie wie nou discrimineert in discotheken etc.

Ik kan me niet voorstellen dat als Mohamed en Ahmed op staan gaan en twee leuke vriendinnen/zussen meenemen dat ze waar dan ook geweigerd worden.

Op een stel etterbakken & losgeslagen,grijpgrage, Jantjes en/of hassantjes zit geen enkele discotheek eigenaar te wachten.

Je gaat je zus of nichtje toch ook niet meenemen naar een hoerenhuis of drugspand? Of je moet pooier zijn.

tukkersterror
08-03-06, 20:34
Geplaatst door catwomen
Een moslim heeft niets te zoeken in een disco. Dit geldt voor mannen en vrouwen.

Wat IK het meest discriminerend vindt is dat mannen menen dat zij hun zussen en nichten mogen verbieden om te gaan stappen, maar zelf wel vinden dat zij de vrijheid hebben om te gaan stappen.

Onze profeet (vzmh) heeft duidelijk verteld dat het niet is toegestaan voor moslims om plaatsen zoals bars en disco's te bezoeken.

Als moslim kan ik de discriminatie van mijn broeders bij de ingang van een disco dus slechts toejuichen.

Wat heeft een moslim trouwens te zoeken in een disco. Voor iedere moslim is het beter om te kiezen voor een gelovige vrouw. De meeste meisjes die in disco's komen zullen niet gelovig zijn.
In mijn eigen omgeving wordt het vergoeilijkt dat jongens uitgaan, immers zij moeten hun mannelijkheid kunnen bewijzen.
Dit gebeurt dan vooral met nederlandse meisjes. Het hypocriete vind ik dan dat deze broeders naderhand wel op zoek gaan naar een maagdelijke bruid.

Ik kan me dus heel goed voorstellen dat nederlandse ouders met dochters niet zitten te wachten op de vrije toegang van onze broeders in disco's.

Uhh, volgens mij bestonden toen nog geen bar, disco of wat dan ook, dus hoe kan Mohamed het dan verboden hebben of is de koran toch op een later tijdstip geschreven??? :fpuh:

catwomen
08-03-06, 20:57
Geplaatst door Dwaalspoor
Je gaat je zus of nichtje toch ook niet meenemen naar een hoerenhuis of drugspand? Of je moet pooier zijn.


Ik denk dat je behoorlijk overdrijft wanneer je een disco gelijk stelt aan een bordeel.

Ik ben heel benieuwd wat jij van broers vindt die zelf WEL naar de disco gaan, maar het hun zusjes, desnoods met harde hand, verbieden.

David
08-03-06, 21:07
Geplaatst door Dwaalspoor
Je gaat je zus of nichtje toch ook niet meenemen naar een hoerenhuis of drugspand? Of je moet pooier zijn.



Het kleine beetje respect dat hier nog voor je was neemt in zeer rap tempo af.

tukkersterror
08-03-06, 21:35
Geplaatst door David
Het kleine beetje respect dat hier nog voor je was neemt in zeer rap tempo af.

Sorry David, maar je inschattings vermogen begint toch aftenemen, als je denk dat er nog een klein beetje respect over was:hihi:

Dwaalspoor
08-03-06, 21:38
Geplaatst door catwomen
Ik denk dat je behoorlijk overdrijft wanneer je een disco gelijk stelt aan een bordeel.

Ik ben heel benieuwd wat jij van broers vindt die zelf WEL naar de disco gaan, maar het hun zusjes, desnoods met harde hand, verbieden.

Waarom moet je mensen nadoen die naar bordelen en drugspanden gaan? Eis je rechten op in goede zaken en niet in slechte zaken.

Dwaalspoor
08-03-06, 21:39
Geplaatst door David
Het kleine beetje respect dat hier nog voor je was neemt in zeer rap tempo af.

Les 1: Laat nooit je zelfrespect afhangen van anderen.

H.P.Pas
08-03-06, 21:58
Geplaatst door Dwaalspoor
Les 1:

Oefening 6

Übung Nr. 6: Sie wissen nun um das Walten dunkler Mächte. Dieses Wissen ermöglicht Ihnen nun weitere wichtige Entdeckungen, denn Ihr Blick ist nun geschärft für erstaunliche Zusammenhänge, die der dumpfen, ungeschulten Alltagsintelligenz entgehen. Untersuchen Sie Ihre Haustüre sorfältig, bis Sie einen Kratzer finden, den Sie bisher noch nie gesehen haben. Fragen Sie sich nach seiner Bedeutung: Ist es ein Gaunerzinken, das Resultat eines versuchten Einbruchs, eine absichtliche Beschädigung Ihres Eigentums, ein besonderes Zeichen, um Sie irgendwie zu identifizieren? Widerstehen Sie auch hier der Versuchung, die Sache zu bagatellisieren; begehen Sie aber andererseits auch nicht den Fehler, ihr praktisch auf den Grund zu gehen. Behandeln Sie das Problem rein gedanklich, denn jede Wirklichkeitsprüfung Ihrer Annahme wäre dem Erfolg dieser Übung nur abträglich.
P. Wattzlawick Anleitung zum unglücklich sein.

mark61
08-03-06, 22:00
Geplaatst door H.P.Pas
Oefening 6

P. Wartzlawick Anleitung zum unglücklich sein.

Doe geen moeite, Schaap zit heel zielig gevangen in het Nederlandse taalconcentratiekamp. Lifer.

catwomen
08-03-06, 22:03
Geplaatst door Dwaalspoor
Waarom moet je mensen nadoen die naar bordelen en drugspanden gaan? Eis je rechten op in goede zaken en niet in slechte zaken.

Het spijt me, maar ik kan je niet volgen.

Persoonlijk vind ik dat moslims niets te zoeken hebben in een bar of disco. Dit geldt voor zowel de mannen als de vrouwen.

Ik vind het alleen heel hypocriet dat er best veel mannelijke moslims zijn die WEL naar een disco gaan, maar er aan de andere kant niet voor terugdeinzen om hun zus, desnoods met harde hand daar vandaan te houden!

Ik ben nog nooit in een disco geweest, maar volgens mij is een bordeel toch wel wat anders.

Dwaalspoor
08-03-06, 22:04
Geplaatst door H.P.Pas
Oefening 6

P. Wattzlawick Anleitung zum unglücklich sein.

Meneer de hauptüberstürmbahnführer meinem Deutch is sehr slecht. Ich verstehe kein deutch.

Max Stirner
08-03-06, 22:06
Geplaatst door David
Het kleine beetje respect dat hier nog voor je was neemt in zeer rap tempo af.


Schaap is tenminste niet hypocriet, in dit geval.

Als al die `vrome eer van de familie-beschermertjes` er ook zo over dachten en de NL`se discotheken gewoon zagen voor wat ze zijn (namelijk donkere poelen des verderfs waar wordt gezopen, gedanst, gelachen, geflirt en gezoend), zou ons een hoop hypocriet gejank bespaard blijven van jochies die hun zusjes thuislaten en zelf de bink proberen uit te hangen tussen de losgeslagen Westerse of verwesterde h**ren.

Dwaalspoor
08-03-06, 22:07
Geplaatst door catwomen
Het spijt me, maar ik kan je niet volgen.

Persoonlijk vind ik dat moslims niets te zoeken hebben in een bar of disco. Dit geldt voor zowel de mannen als de vrouwen.

Ik vind het alleen heel hypocriet dat er best veel mannelijke moslims zijn die WEL naar een disco gaan, maar er aan de andere kant niet voor terugdeinzen om hun zus, desnoods met harde hand daar vandaan te houden!

Ik ben nog nooit in een disco geweest, maar volgens mij is een bordeel toch wel wat anders.

Als je broers je slaan om niet naar een discobordeel te gaan dan houden ze heel van je. Ze willen denk ik niet dat je ook zo een prostitue wordt.

Een disco is een kruising tussen een drugspand en een bordeel.

Ik ben heel trots op je dat je niet naar zulke plekken gaat. Goed zo mijn complimenten !

catwomen
08-03-06, 22:12
Geplaatst door Dwaalspoor
Als je broers je slaan om niet naar een discobordeel te gaan dan houden ze heel van je. Ze willen denk ik niet dat je ook zo een prostitue wordt.

Een disco is een kruising tussen een drugspand en een bordeel.

Ik ben heel trots op je dat je niet naar zulke plekken gaat. Goed zo mijn complimenten !

En wat moet er gebeuren met die broers die zelf wel naar de disco gaan?
Als je als zus veel van je broer houdt wat kun je dan doen om hem tegen tehouden. Fysiek geweld gebruiken?

Nelis70
08-03-06, 22:22
Geplaatst door Dwaalspoor
Hoe durven de moslims zich te verweren tegen hun o zo lieve bezetters? Ik bedoel als een amerikaan je huis platbombardeert moet je blij zijn en feest vieren.

Als Israel met bommetjes gooit moeten de moslims juist blij zijn als ze weer een paar kinderen en andere onschuldigen naar de hemel helpen. Het leven hier op aarde is toch maar tijdverspilling. Die tijd kunnen moslims veel beter gebruiken in de moslimhemel.

En als de dictator zegt dat de olie en andere spullen vrijwel gratis naar het westen moeten gaan dan moeten de moslims vragen om nog lagere prijzen. De moslism moeten gewon niet zo hebzuchtig zijn. Je geeft ze een middelvinger, en ze nemen je hele arm.

Wat een onzin zeg, ik heb het helemaal niet over verweer tegen Bush. Bush speelt volgens mij ook heel veel vuile spelletjes. De media hier baseren hun negatieve oordeel over moslims niet als belangrijkste op de bommen die in Irak geplaatst worden, en zijn over het algemeen niet onvriendelijk over palestijnen.
Irak en Israel erbij halen is een hele slappe en omzichtige afleidingsmanoevre.
De media in NL baseren hun - te harde - oordeel op het relatief veel voorkomen van agressie door marokkanen in NL. Ik geloof dat ik dat zelfs nog noemde in het citaat. Wil je verder komen of wil je alleen maar schelden. Zeg me dat even, dat maakt het wat makkelijker. Als je alleen wil schelden zal ik niet tegen je ingaan en je vragen waarom je zo boos bent.

Dwaalspoor
08-03-06, 22:42
Geplaatst door Nelis70
Wat een onzin zeg, ik heb het helemaal niet over verweer tegen Bush. Bush speelt volgens mij ook heel veel vuile spelletjes. De media hier baseren hun negatieve oordeel over moslims niet als belangrijkste op de bommen die in Irak geplaatst worden, en zijn over het algemeen niet onvriendelijk over palestijnen.
Irak en Israel erbij halen is een hele slappe en omzichtige afleidingsmanoevre.
De media in NL baseren hun - te harde - oordeel op het relatief veel voorkomen van agressie door marokkanen in NL. Ik geloof dat ik dat zelfs nog noemde in het citaat. Wil je verder komen of wil je alleen maar schelden. Zeg me dat even, dat maakt het wat makkelijker. Als je alleen wil schelden zal ik niet tegen je ingaan en je vragen waarom je zo boos bent.

Ja hoor ontkenningsgedrag. Nu kom je weer met Marokkanen.
Wordt je nu niet moe van je slachtofferschap?

Dwaalspoor
08-03-06, 22:44
Geplaatst door catwomen
En wat moet er gebeuren met die broers die zelf wel naar de disco gaan?
Als je als zus veel van je broer houdt wat kun je dan doen om hem tegen tehouden. Fysiek geweld gebruiken?

Praat met ze. Koop bijvoorbeeld Risk en maak er een gezellige familieavond van.

catwomen
08-03-06, 22:53
Geplaatst door Dwaalspoor
Praat met ze. Koop bijvoorbeeld Risk en maak er een gezellige familieavond van.

Waarom moeten meisjes praten met jongens als de jongens de verkeerde weg bewandelen, maar mogen diezelfde jongens die dus zelf verkeerd doen, wel hun zussen aframmelen.
Voor dit soort jongens kan ik dus geen enkel respect opbrengen.

En wat doe je wanneer ze niet luisteren, of je in elkaar slaan, omdat je ze wijst op de gevaren van het bezoeken van een disco?
Nee, helaas zijn er behoorlijk wat moslims hypocriet bezig en zijn ze een schande voor ons geloof!

Dwaalspoor
08-03-06, 23:01
Geplaatst door catwomen
Waarom moeten meisjes praten met jongens als de jongens de verkeerde weg bewandelen, maar mogen diezelfde jongens die dus zelf verkeerd doen, wel hun zussen aframmelen.
Voor dit soort jongens kan ik dus geen enkel respect opbrengen.

En wat doe je wanneer ze niet luisteren, of je in elkaar slaan, omdat je ze wijst op de gevaren van het bezoeken van een disco?
Nee, helaas zijn er behoorlijk wat moslims hypocriet bezig en zijn ze een schande voor ons geloof!

Ik heb nergens geweld goedgekeurt. Wanneer ze niet luisteren moet je negeren en doodzwijgen Niet eens zo gek dat ze verkeerd bezig zijn alleen sterke mensen kunnen op tegen de verlokkingen van een kapitalistische maatschappij. Ze geven niets voor niets miljarden uit aan reclame.

Maar je moet minder klagen over anderen en meer op je eigen leven letten anders wordt je gek gemaakt. Ik kan hier ook allemaal verhalenn vertellen van zoegnaamde moslima's die van alles uitvreten. Moet ik dan ook een slachtofferrol nemen en op de vrouwen wijzen die evrkeerd ebzig zijn? Daar bereik je niets mee, je ziekt alleen jezlef ermee. Je moet zo denken, voor de goede mannen de goede vrouwen, voor de slechte mannen de slechte vrouwen.

Uiteindelijk ga je dan wraak willen nemen en ga je hetzelfde pad op, je hebt er uiteindelijk alleen jezelf mee.

Baddha
08-03-06, 23:28
Geplaatst door Dwaalspoor
Hoe durven de moslims zich te verweren tegen hun o zo lieve bezetters? Ik bedoel als een amerikaan je huis platbombardeert moet je blij zijn en feest vieren.

Als Israel met bommetjes gooit moeten de moslims juist blij zijn als ze weer een paar kinderen en andere onschuldigen naar de hemel helpen. Het leven hier op aarde is toch maar tijdverspilling. Die tijd kunnen moslims veel beter gebruiken in de moslimhemel.

En als de dictator zegt dat de olie en andere spullen vrijwel gratis naar het westen moeten gaan dan moeten de moslims vragen om nog lagere prijzen. De moslism moeten gewon niet zo hebzuchtig zijn. Je geeft ze een middelvinger, en ze nemen je hele arm.

Lekker makkelijk van je, maar zo kennen we je inmiddels.

We hebben het hier over de samenleving en hoe (slecht) de positie van allochtonen hierbinnen is. Dat is notabene een punt waarover jij begon. Zodra je dan even geen fatsoenlijk weerwoord hebt omdat jij ook donders goed weet dat er het een en ander niet klopt met het gedrag van een te grote groep allochtonen in Nederland gooi je het ineens over de boeg van de internationale verhoudingen. Dat heeft geen reet te maken met datgene wat op straat gebeurt.

Jammer, jammer, jammer dat je je iedere keer zo zwak toont. Je bent geen slachtoffer, je hebt besloten dat je er één wilt zijn.

Dwaalspoor
08-03-06, 23:30
Geplaatst door Baddha
Lekker makkelijk van je, maar zo kennen we je inmiddels.

We hebben het hier over de samenleving en hoe (slecht) de positie van allochtonen hierbinnen is. Dat is notabene een punt waarover jij begon. Zodra je dan even geen fatsoenlijk weerwoord hebt omdat jij ook donders goed weet dat er het een en ander niet klopt met het gedrag van een te grote groep allochtonen in Nederland gooi je het ineens over de boeg van de internationale verhoudingen. Dat heeft geen reet te maken met datgene wat op straat gebeurt.

Jammer, jammer, jammer dat je je iedere keer zo zwak toont. Je bent geen slachtoffer, je hebt besloten dat je er één wilt zijn.

Schuif het maar onder de tapijt en doe maar alsof je neus bloedt.

Baddha
08-03-06, 23:33
Geplaatst door Dwaalspoor
Als je broers je slaan om niet naar een discobordeel te gaan dan houden ze heel van je. Ze willen denk ik niet dat je ook zo een prostitue wordt.

Ja hoor, alle vrouwen die een disco bezoeken bieden zichzelf voor geld op straat aan :haha:


Een disco is een kruising tussen een drugspand en een bordeel.

:maf2: :giechel:

Hilarisch, ik kom niet meer bij!!


Ik ben heel trots op je dat je niet naar zulke plekken gaat. Goed zo mijn complimenten !

Uit jouw grondige analyse (proest) over discotheken begrijp ik dat je er regelmatig te gast bent. Of ga je om met hoeren en pimps die jou vertellen hoe het er daar aantoe gaat?

Baddha
08-03-06, 23:34
Geplaatst door Dwaalspoor
Schuif het maar onder de tapijt en doe maar alsof je neus bloedt.

Dat is jouw methodiek. Dat laat ik verder dan ook volledig aan jou over.

Dwaalspoor
08-03-06, 23:36
Geplaatst door Baddha
Ja hoor, alle vrouwen die een disco bezoeken bieden zichzelf voor geld op straat aan :haha:

Meestal gratis of voor een drankje.


Uit jouw grondige analyse (proest) over discotheken begrijp ik dat je er regelmatig te gast bent. Of ga je om met hoeren en pimps die jou vertellen hoe het er daar aantoe gaat? Je weet toch ik praat niet over mezelf. Ik ga jou toch ook niet van alles aanrekenen en ove rje leven veronderstelde leventje praten.

Dwaalspoor
08-03-06, 23:37
Geplaatst door Baddha
Dat is jouw methodiek. Dat laat ik verder dan ook volledig aan jou over.

Ontkenningsgedrag.

Nelis70
08-03-06, 23:41
Geplaatst door Dwaalspoor
Ja hoor ontkenningsgedrag. Nu kom je weer met Marokkanen.
Wordt je nu niet moe van je slachtofferschap?

Nee, daar hadden we het over. Jij week af. Laat, net als in de andere topic, je reactie ook maar zitten. Ik praat tegen een dove en schrijf aan een analfabeet.

tukkersterror
08-03-06, 23:54
Geplaatst door Dwaalspoor
Meestal gratis of voor een drankje.

Je weet toch ik praat niet over mezelf. Ik ga jou toch ook niet van alles aanrekenen en ove rje leven veronderstelde leventje praten.

Over je leven veronderstelde leventje praten!!!

Sorry Dwaalspoor maar dit is geen goed nederlands, ga niet door start u ontvangt geen 200 euro, ga direct naar cursus interigatie!!! :fuckit:

Baddha
08-03-06, 23:55
Geplaatst door Dwaalspoor
Meestal gratis of voor een drankje.

Het mogen uiten van vooroordelen is blijkbaar voorbehouden aan allochtonen.

Dwaalspoor
08-03-06, 23:56
Geplaatst door Nelis70
Nee, daar hadden we het over. Jij week af. Laat, net als in de andere topic, je reactie ook maar zitten. Ik praat tegen een dove en schrijf aan een analfabeet.

Schuif het maar onder de welbekende tapijt.

Dwaalspoor
08-03-06, 23:57
Geplaatst door tukkersterror
Over je leven veronderstelde leventje praten!!!

Sorry Dwaalspoor maar dit is geen goed nederlands, ga niet door start u ontvangt geen 200 euro, ga direct naar cursus interigatie!!! :fuckit:

Speciaal voor jou:


Je weet toch ik praat niet over mezelf. Ik ga jou toch ook niet van alles aanrekenen en over je veronderstelde leventje praten.

Dwaalspoor
08-03-06, 23:58
Geplaatst door Baddha
Het mogen uiten van vooroordelen is blijkbaar voorbehouden aan allochtonen.

Ja hoor daar hebben we het al, het slachtoffergedrag. Meneer voelt zich achtergesteld ten gunste van allochtonen. Waar kwam ik dat ook al weer tegen?

Baddha
09-03-06, 00:00
Geplaatst door Dwaalspoor
Schuif het maar onder de welbekende tapijt.

Jij bent degene die het criminele en onaangepaste gedrag van allochtone jongeren onder het tapijt schuift.

Dat de criminaliteit onder allochtonen enkele malen hoger is dan onder autochtonen heb je zelfs niet eens ontkent. Je gaat er gewoon helemaal niet op in en probeert de aandacht van dit issue af te leiden door over iets totaal anders te beginnen.

Beetje jammer, want als de negatieve beeldvorming over allochtonen je zo enorm steekt zou dit toch iets moeten zijn waar je je zorgen over maakt.

Maar zo zit het dwaallicht niet in elkaar he. Wat niet in het straatje past wordt ontkent of genegeerd.

Baddha
09-03-06, 00:02
Geplaatst door Dwaalspoor
Ja hoor daar hebben we het al, het slachtoffergedrag. Meneer voelt zich achtergesteld ten gunste van allochtonen. Waar kwam ik dat ook al weer tegen?

Wederom, niet ingaan op het issue, maar afleiden met hol geblaat.

H.P.Pas
09-03-06, 00:03
Geplaatst door Dwaalspoor
Je weet toch ik praat niet over mezelf.

Ik heb je er maar zelden op kunnen betrappen, dat je over iets anders praatte.

Dwaalspoor
09-03-06, 00:23
Geplaatst door Baddha
Jij bent degene die het criminele en onaangepaste gedrag van allochtone jongeren onder het tapijt schuift.

Dat de criminaliteit onder allochtonen enkele malen hoger is dan onder autochtonen heb je zelfs niet eens ontkent. Je gaat er gewoon helemaal niet op in en probeert de aandacht van dit issue af te leiden door over iets totaal anders te beginnen.

Beetje jammer, want als de negatieve beeldvorming over allochtonen je zo enorm steekt zou dit toch iets moeten zijn waar je je zorgen over maakt.

Maar zo zit het dwaallicht niet in elkaar he. Wat niet in het straatje past wordt ontkent of genegeerd.

Incest en vrouwenmishandeling is onder autochtonen het hoogst moeten we nu alle autochtonen verbieden om met hun kleine kinderen en vrouwen om te gaan?

Dwaalspoor
09-03-06, 00:26
Geplaatst door H.P.Pas
Ik heb je er maar zelden op kunnen betrappen, dat je over iets anders praatte.


conclusie?

Baddha
09-03-06, 00:27
Geplaatst door Dwaalspoor
Incest en vrouwenmishandeling is onder autochtonen het hoogst moeten we nu alle autochtonen verbieden om met hun kleine kinderen en vrouwen om te gaan?

Incest en vrouwenmishandeling onder autochtonen hebben geen effect op de negatieve beeldvorming over allochtonen.

Blijf je het punt permanent ontwijken?

delirious
09-03-06, 00:33
Geplaatst door Baddha
Incest en vrouwenmishandeling onder autochtonen hebben geen effect op de negatieve beeldvorming over allochtonen.

Blijf je het punt permanent ontwijken?

Fuck you en je geliefde beeldvorming.

Dwaalspoor
09-03-06, 00:35
Geplaatst door Baddha
Incest en vrouwenmishandeling onder autochtonen hebben geen effect op de negatieve beeldvorming over allochtonen.

Blijf je het punt permanent ontwijken?

Ontwijk mijn insteek maar, doe maar alsof je het niet snapt.

delirious
09-03-06, 00:36
Geplaatst door Dwaalspoor
Ontwijk mijn insteek maar, doe maar alsof je het niet snapt.

3tee y'me7

Dwaalspoor
09-03-06, 00:37
Geplaatst door delirious
Fuck you en je geliefde beeldvorming.

Men houdt zich liever bezig met de beeldvorming dan met de realiteit. Beeldvorming zegt al genoeg waar het probleem zit. Bij diegene die het beeld in zijn hoofd maakt.

delirious
09-03-06, 00:40
Geplaatst door Dwaalspoor
Men houdt zich liever bezig met de beeldvorming dan met de realiteit. Beeldvorming zegt al genoeg waar het probleem zit. Bij diegene die het beeld in zijn hoofd maakt.

Het is maar niet uit die stenen koppen te slaan.
:moe:
Obsessie zullen we maar zeggen.

H.P.Pas
09-03-06, 00:45
Geplaatst door Dwaalspoor
conclusie?

Up to you.

Baddha
09-03-06, 00:45
Geplaatst door Dwaalspoor
Men houdt zich liever bezig met de beeldvorming dan met de realiteit. Beeldvorming zegt al genoeg waar het probleem zit. Bij diegene die het beeld in zijn hoofd maakt.

Jij bent degene die de beeldvorming vanuit media en politiek over allochtonen hier hekelt.

Maar je blijft ontwijken, dus je hebt nu wel genoeg bewezen dat je hypocriet bent.


Je hebt veel overeenkomsten met extreem-rechts weet je dat? Je doet veel moeite om te bewijzen hoe slecht westerlingen eigenlijk zijn en dat alles wat in jouw leven mislukt is eigenlijk de schuld is van anderen. Fouten binnen je eigen geledering ontken je en weiger je te zien. Dan is het ineens demoniseren.

Een werkwijze die de kaalkopjes ook tot in de puntjes beheersen.

delirious
09-03-06, 00:49
Geplaatst door Baddha
Jij bent degene die de beeldvorming vanuit media en politiek over allochtonen hier hekelt.

Maar je blijft ontwijken, dus je hebt nu wel genoeg bewezen dat je hypocriet bent.


Je hebt veel overeenkomsten met extreem-rechts weet je dat? Je doet veel moeite om te bewijzen hoe slecht westerlingen eigenlijk zijn en dat alles wat in jouw leven mislukt is eigenlijk de schuld is van anderen. Fouten binnen je eigen geledering ontken je en weiger je te zien. Dan is het ineens demoniseren.

Een werkwijze die de kaalkopjes ook tot in de puntjes beheersen.


Incest en vrouwenmishandeling onder autochtonen hebben geen effect op de negatieve beeldvorming over allochtonen.

Het zijn toch jou freaking woorden hier. Ik ken jou soort maar al te goed.

Baddha
09-03-06, 00:53
Geplaatst door delirious
Het zijn toch jou freaking woorden hier. Ik ken jou soort maar al te goed.

Dat zijn mijn woorden ja. Ik vraag Dwaalspoor over iets simpels en hij ontwijkt keer op keer de vraag. Eén van die afleidingsmanouvres is iets over incest enzo. Uiteraard ging ie daarmee volledig voorbij aan mijn vraag waar ie maar geen antwoord op wil geven. Want, zoals gezegd, het past niet in zijn straatje.

Ik geloof niet dat je mij persoonlijk kent, dus het lijkt me stug dat je mijn 'soort' kent.

Dwaalspoor
09-03-06, 00:54
Geplaatst door Baddha
Jij bent degene die de beeldvorming vanuit media en politiek over allochtonen hier hekelt.

Maar je blijft ontwijken, dus je hebt nu wel genoeg bewezen dat je hypocriet bent.


Je hebt veel overeenkomsten met extreem-rechts weet je dat? Je doet veel moeite om te bewijzen hoe slecht westerlingen eigenlijk zijn en dat alles wat in jouw leven mislukt is eigenlijk de schuld is van anderen. Fouten binnen je eigen geledering ontken je en weiger je te zien. Dan is het ineens demoniseren.

Een werkwijze die de kaalkopjes ook tot in de puntjes beheersen.

Volgens mij ben ik niet diegene die alleen op de beeldvorming doet om daarna het verbieden van allochtonen om in discos te komen goed te praten.

Dwaalspoor
09-03-06, 00:54
Geplaatst door H.P.Pas
Up to you.

Laat ik nu net benieuwd zijn in jouw conclusie.

Baddha
09-03-06, 00:59
Geplaatst door Dwaalspoor
Volgens mij ben ik niet diegene die alleen op de beeldvorming doet om daarna het verbieden van allochtonen om in discos te komen goed te praten.

Jij bent degene die er omheen blijft lullen.

En ik ben niet degene die de toegang weigeren van allochtonen in disco's goedpraat.

Sterker. Dat is pure discriminatie wat ik op een ander forum al eens heftig heb veroordeeld.

Wat mij betreft: ’Marokkaan uit de disco weren moet niet kunnen’

H.P.Pas
09-03-06, 01:03
Geplaatst door Dwaalspoor
Laat ik nu net benieuwd zijn in jouw conclusie.


Dan gaat het alleen nog over de mogelijke conclusies; over het feit zelf zijn we het kennelijk eens. Mooi.

Dwaalspoor
09-03-06, 01:05
Geplaatst door Baddha
Jij bent degene die er omheen blijft lullen.

En ik ben niet degene die de toegang weigeren van allochtonen in disco's goedpraat.

Sterker. Dat is pure discriminatie wat ik op een ander forum al eens heftig heb veroordeeld.

Wat mij betreft: ’Marokkaan uit de disco weren moet niet kunnen’

Het heeft even geduurt, maar dan zijn we nu klaar.

delirious
09-03-06, 01:06
Geplaatst door Baddha


Ik geloof niet dat je mij persoonlijk kent, dus het lijkt me stug dat je mijn 'soort' kent.

Ik word een beetje moe van dat geindoctrineerd gezeik over beeldvorming van allochtonen (wat een benaming) en hoe dit voor bepaalde trieste zielen een fucking obsessie is geworden.
En jij valt onder dit soort, ondanks ik zo'n gefrustreerd figuur als jij ook niet ken.
Ga een freaking hobby zoeken rukker. :moe:

Dwaalspoor
09-03-06, 01:07
Geplaatst door H.P.Pas
Dan gaat het alleen nog over de mogelijke conclusies; over het feit zelf zijn we het kennelijk eens. Mooi.

Vriend gebruik gewone directe taal zonder poespas. Al die kennelijkheden en andere veronderstellingen kan ik niet zo veel mee.

delirious
09-03-06, 01:09
Geplaatst door Dwaalspoor
Vriend gebruik gewone directe taal zonder poespas. Al die kennelijkheden en andere veronderstellingen kan ik niet zo veel mee.

Laat gaan schaap.
Dit zijn van die gefrustreerde rukkertjes die er een stijf peimeltje van krijgen en hier op kicken.

Dwaalspoor
09-03-06, 01:21
Geplaatst door delirious
Laat gaan schaap.
Dit zijn van die gefrustreerde rukkertjes die er een stijf piemeltje van krijgen en hier op kicken.

Ik ben getraind om er effectief mee om te gaan, anders gaan ze dalijk anderen lastig vallen.

delirious
09-03-06, 01:22
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik ben getraind om er effectief mee om te gaan, anders gaan ze dalijk anderen lastig vallen.

:hihi:

Baddha
09-03-06, 01:23
Geplaatst door delirious
Ik word een beetje moe van dat geindoctrineerd gezeik over beeldvorming van allochtonen (wat een benaming) en hoe dit voor bepaalde trieste zielen een fucking obsessie is geworden.
En jij valt onder dit soort, ondanks ik zo'n gefrustreerd figuur als jij ook niet ken.
Ga een freaking hobby zoeken rukker. :moe:

Scheldwoorden, die gebruikte ik ook toen ik twaalf was...

Ik begon niet over de beeldvorming over allochtonen. Dat was het zielige verhaaltje van Dwaalspoor. Zijn uiterst selectieve verontwaardiging was waar ik op inging.

Voor mij is er geen sprake van obsessie. Zie welke berichten Dwaalspoor hier allemaal plaatst en je weet wie er geobsedeerd is.

Dwaalspoor
09-03-06, 01:24
Geplaatst door Baddha
Scheldwoorden, die gebruikte ik ook toen ik twaalf was...

Ik begon niet over de beeldvorming over allochtonen. Dat was het zielige verhaaltje van Dwaalspoor. Zijn uiterst selectieve verontwaardiging was waar ik op inging.

Voor mij is er geen sprake van obsessie. Zie welke berichten Dwaalspoor hier allemaal plaatst en je weet wie er geobsedeerd is.

Ik heb goed op school goed opgelet bij de geschiedenislessen.

Baddha
09-03-06, 01:28
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik heb goed op school goed opgelet bij de geschiedenislessen.

Toen spijbelde je zeker ook al selectief :wink:

Dwaalspoor
09-03-06, 01:37
Geplaatst door Baddha
Toen spijbelde je zeker ook al selectief :wink:

Ik spijbelde alleen in de zomer.

delirious
09-03-06, 01:39
Geplaatst door Baddha
Scheldwoorden, die gebruikte ik ook toen ik twaalf was...

Ik begon niet over de beeldvorming over allochtonen. Dat was het zielige verhaaltje van Dwaalspoor. Zijn uiterst selectieve verontwaardiging was waar ik op inging.

Voor mij is er geen sprake van obsessie. Zie welke berichten Dwaalspoor hier allemaal plaatst en je weet wie er geobsedeerd is.

Nogmaals.. mannekes zoals jij die hier hun frustraties op allochtonen lopen te botvieren zijn gewoon in en in triest.
Dan kun je er wel een Dwaalspoor verhaaltje aan hangen, feit is dat je een gefrustreerde loser bent.

Baddha
09-03-06, 01:47
Geplaatst door delirious
Nogmaals.. mannekes zoals jij die hier hun frustraties op allochtonen lopen te botvieren zijn gewoon in en in triest.
Dan kun je er wel een Dwaalspoor verhaaltje aan hangen, feit is dat je een gefrustreerde loser bent.

Als jij daar zo graag je oordeel over klaar wilt hebben moet je zelf weten. Dat zegt mij veel over jou.

Ik heb geen frustraties over allochtonen. Pure discriminatie en generalisaties pik ik niet. Reken maar dat ik daar heel wat mensen over heb aangepakt.

Maar ik sluit mijn ogen ook niet voor wat er onder allochtonen misgaat. Misschien is het op Maroc.nl taboe om daarover te spreken, maar daar heb ik schijt aan. En ik begin er hier ook niet zomaar over. Dwaalspoor gaf mij echter een gerede aanleiding.

Andermans fouten weet men altijd feilloos aan te wijzen, maar voor zijn eigen fouten is men doof.

catwomen
09-03-06, 09:06
Geplaatst door Dwaalspoor
[B]Ik heb nergens geweld goedgekeurt. B]

Je stelt wel dat wanneer een broer zijn zus slaat hij veel van haar moet houden. Of is het slaan van vrouwen geen vorm van geweld?

Een broer heeft wat mij betreft nooit het recht om zijn zus, of wie dan ook te slaan. En als die broer zijn zus slaat om te voorkomen dat ze naar een disco gaat, en dezelfde broer gaat wel naar de disco (zelfs al zou hij niet gaan, dan mag ie nog niet slaan) vind ik het wel heel hypocriet.
En jij stelt dan doodleuk dat die broer wel veel van zijn zus moet houden. Zo'n broer geeft dus geen ene moer om de gevoelens van z'n zus.

Ik vind het vreemd dat je het slaan van zussen door broers vergoeilijkt en verder dus kennelijk tegen geweld bent.

Cherry Bo
09-03-06, 10:29
Geplaatst door Dwaalspoor
’Marokkaan uit de disco weren moet kunnen’

,,Ik kan me voorstellen dat portiers bepaalde groepen weigeren. Maar wat ik nooit hoor in die discussie is waar het om gaat. Als groepen Marokkanen de boel verzieken, moeten we die kunnen weigeren. Van Chinezen hebben we nooit last gehad.’’



Als men het heeft over het weren van "de Marokkaan" uit de disco is dat te breedsprakig.
Het gaat eigenlijk alléén over de mannen. Alleen al daarom staat "de Marokkaan" in het uitgangsleven in een uitzonderingspositie.

Het gaan nl. niet over Marokaanse vrouwen.
Ik durf te wedden dat vrouwelijke Marokkaanse discotheekbezoeksters, geen enkel probleem zouden ondervinden, bij de deur.

"Van Chinezen hebben we nooit last gehad."

Omdat Chineze mannen en al die andere mannelijke discotheekbezoekers ook gezellig hun zusters, nichtjes, collega's/klasgenoten, vriendinnen/vrouwen, buurmeisjes etc. meebrengen. En doen ze dat een keer niet, dan is dat zeker niet structureel.
Dit gegeven is zeker van invloed op de interactie in de discotheek.

Het gros van de Marokkaanse mannen doen dat niet. Zij komen structureel alleen, met vrienden of in groepen van mannen. Discotheekbezoek is niet weggelegd voor hun vrouwelijke leeftijdsgenoten, want dat zou ze bestempelen tot sletten dus die blijven thuis.

Door deze denkwijze en doordat ze alléén komen, stellen Marokkaanse mannen voorál zichzélf in een uitzonderingspositie, in het uitgaansleven.

Elsschot
09-03-06, 10:36
Als de marokkaanse jongemannen inderdaad meer respect konden opbrengen voor de nederlandse meisjes, dan zouden de problemen in elk geval niet meer in deze grote mate bestaan

Dwaalspoor
09-03-06, 11:28
Geplaatst door catwomen
Je stelt wel dat wanneer een broer zijn zus slaat hij veel van haar moet houden. Of is het slaan van vrouwen geen vorm van geweld?

Een broer heeft wat mij betreft nooit het recht om zijn zus, of wie dan ook te slaan. En als die broer zijn zus slaat om te voorkomen dat ze naar een disco gaat, en dezelfde broer gaat wel naar de disco (zelfs al zou hij niet gaan, dan mag ie nog niet slaan) vind ik het wel heel hypocriet.
En jij stelt dan doodleuk dat die broer wel veel van zijn zus moet houden. Zo'n broer geeft dus geen ene moer om de gevoelens van z'n zus.

Ik vind het vreemd dat je het slaan van zussen door broers vergoeilijkt en verder dus kennelijk tegen geweld bent.

Als je broer niet van je hield zou hij je disco-sletje laten worden. En als je dat eenmaal bent is er geen weg meer terug.

Dwaalspoor
09-03-06, 11:29
Geplaatst door Elsschot
Als de marokkaanse jongemannen inderdaad meer respect konden opbrengen voor de nederlandse meisjes, dan zouden de problemen in elk geval niet meer in deze grote mate bestaan

Daarom zijn die Nederlandse meiden niet van ze weg te slaan.

catwomen
09-03-06, 12:23
Geplaatst door Cherry Bo
Als men het heeft over het weren van "de Marokkaan" uit de disco is dat te breedsprakig.
Het gaat eigenlijk alléén over de mannen. Alleen al daarom staat "de Marokkaan" in het uitgangsleven in een uitzonderingspositie.

Het gaan nl. niet over Marokaanse vrouwen.
Ik durf te wedden dat vrouwelijke Marokkaanse discotheekbezoeksters, geen enkel probleem zouden ondervinden, bij de deur.

"Van Chinezen hebben we nooit last gehad."

Omdat Chineze mannen en al die andere mannelijke discotheekbezoekers ook gezellig hun zusters, nichtjes, collega's/klasgenoten, vriendinnen/vrouwen, buurmeisjes etc. meebrengen. En doen ze dat een keer niet, dan is dat zeker niet structureel.
Dit gegeven is zeker van invloed op de interactie in de discotheek.

Het gros van de Marokkaanse mannen doen dat niet. Zij komen structureel alleen, met vrienden of in groepen van mannen. Discotheekbezoek is niet weggelegd voor hun vrouwelijke leeftijdsgenoten, want dat zou ze bestempelen tot sletten dus die blijven thuis.

Door deze denkwijze en doordat ze alléén komen, stellen Marokkaanse mannen voorál zichzélf in een uitzonderingspositie, in het uitgaansleven.


:duim:

De marokkaanse moslims hebben uberhaupt niets te zoeken in een disco!

catwomen
09-03-06, 12:28
Geplaatst door Dwaalspoor
Als je broer niet van je hield zou hij je disco-sletje laten worden. En als je dat eenmaal bent is er geen weg meer terug.

Sorry, ik vind het geen antwoord op mijn vraag.

Trouwens, even voor alle duidelijkheid, ik heb nimmer de behoefte gehad om naar een disco te gaan.
Ik ewrger me echter groel en geel aan al die moslimjongens die zelf volop willen stappen, maar het hun zusters niet gunnen.
Terwijl het voor beiden volgens ons geloof niet is toegestaan.
Maar de moslimgemeenschap knijpt maar wat graag een oogje toe bij het gedrag van de jongens, en blijft stipt naar de regels kijken wat de meisjes betreft. En dat moet stoppen.
En verwacht je nu werkelijk van mij dat ik met zo'n gozer wens te trouwen. Dus niet. En het heeft niets te maken met het verliezen van de wilde haren. etc, moslimjongens moeten zich beheersen, lukt dat niet dan gaan ze vasten.
Het lijkt verdorie wel of de moslimjongens geen greintje verantwooordelijkheidsgevoel kennen, en die moeten later een gezin gaan stichten?

catwomen
09-03-06, 12:33
Onfdabks mijn geloof overweeg ik heel sterk om NIET met een moslim te trouwen. Sinds ik weg ben gegaan uit huis ben ik in een christelijk pleeggezin terechtgekomen. Er is een wereld voor me opengegaan. Zoveel warmte en liefde heb ik binnen mijn eigen gemeenschap niet meegemaakt. Daar gelden voor meisjes alleen slaag en vernedering!

Ik denk er heel serieus overna om met een christelijke jongen te trouwen. Met zoveel warmte en liefde wil ik graag kinderen groot brengen en niet in de sfeer waar ik zelf in benm opgegroeid binnen de pakistaanse gemeenschap.

MusicManiac
09-03-06, 12:45
Geplaatst door catwomen
Onfdabks mijn geloof overweeg ik heel sterk om NIET met een moslim te trouwen. Sinds ik weg ben gegaan uit huis ben ik in een christelijk pleeggezin terechtgekomen. Er is een wereld voor me opengegaan. Zoveel warmte en liefde heb ik binnen mijn eigen gemeenschap niet meegemaakt. Daar gelden voor meisjes alleen slaag en vernedering!

Ik denk er heel serieus overna om met een christelijke jongen te trouwen. Met zoveel warmte en liefde wil ik graag kinderen groot brengen en niet in de sfeer waar ik zelf in benm opgegroeid binnen de pakistaanse gemeenschap.

Kijk toch eens wat verder om je heen : ook niet-christenen (of niet-moslims, of niet-weet ik veel welke religie) zijn in staat warmte en liefde te geven .. ik wil er alleen maar mee zeggen, dat je het , in welke bevolkingsgroep dan ook, kunt treffen met mensen, of juist niet.

Dwaalspoor
09-03-06, 12:57
Geplaatst door catwomen
Sorry, ik vind het geen antwoord op mijn vraag.

Trouwens, even voor alle duidelijkheid, ik heb nimmer de behoefte gehad om naar een disco te gaan.
Ik ewrger me echter groel en geel aan al die moslimjongens die zelf volop willen stappen, maar het hun zusters niet gunnen.
Terwijl het voor beiden volgens ons geloof niet is toegestaan.
Maar de moslimgemeenschap knijpt maar wat graag een oogje toe bij het gedrag van de jongens, en blijft stipt naar de regels kijken wat de meisjes betreft. En dat moet stoppen.
En verwacht je nu werkelijk van mij dat ik met zo'n gozer wens te trouwen. Dus niet. En het heeft niets te maken met het verliezen van de wilde haren. etc, moslimjongens moeten zich beheersen, lukt dat niet dan gaan ze vasten.
Het lijkt verdorie wel of de moslimjongens geen greintje verantwooordelijkheidsgevoel kennen, en die moeten later een gezin gaan stichten?

Ongelijkheid tussen mannen en vrouwen is van alle culturen en van alle tijden. Maar je opstelling dat mannen standaard rotzakken zijn en vrouwen standaard slachtoffer zijn ga ik niet in mee. Daaarvoor heb ik teveel gezien.

Verder kennen wij elkaar namelijk al, ik weet ook wat jou achterliggende motief is en wat je bezighoudt. Ik weet dus vanuit welke optiek jij praat. Maar dat is niet de issue hier.

Deze topic gaat weliswaar over disco's maar er zit meer achter. Dit gaat over het over één kam scheren van Marokkanen. Dit is een begin om een bepaalde groep mensen van een bepaalde etniciteit buiten de deur houden te standaardiseren. Nu is het een disco, inmiddels is de praktijk ook op de werkvloer gemeengoed om groepen uit te sluiten. En zo woekert het gezwel van de nazi-ideologie dat groepen uitsluit verder in de samenleving.

De Nederlandse en de westerse cultuur propageert dat iedereen hetzelfde is maar toch is het gemeengoed dat als een Nederlandse meisje bijvoorbeeld 10 vriendjes heeft gehad dat ze een sletje is en een jongen met wel 20 vriendinnetjes een stoere held.

Zo zit de maatschappij in nu eenmaal in elkaar, dus laat je niet gebruiken om bovenliggende racisme goed te praten.

Dwaalspoor
09-03-06, 13:03
Geplaatst door catwomen
Ondanks mijn geloof overweeg ik heel sterk om NIET met een moslim te trouwen. Sinds ik weg ben gegaan uit huis ben ik in een christelijk pleeggezin terechtgekomen. Er is een wereld voor me opengegaan. Zoveel warmte en liefde heb ik binnen mijn eigen gemeenschap niet meegemaakt. Daar gelden voor meisjes alleen slaag en vernedering!

Ik denk er heel serieus overna om met een christelijke jongen te trouwen. Met zoveel warmte en liefde wil ik graag kinderen groot brengen en niet in de sfeer waar ik zelf in benm opgegroeid binnen de pakistaanse gemeenschap.

Mijn zus(sen) zou(den) nooit zonder mij of hun andere broers en de rest van de familie kunnen, ik zou ook niet zonder hen kunnen. Wij hebben gelukkig een hechte gezin. Ik vind het heel jammer voor jou dat je dat niet hebt gekend hebt maar pas op om je eigen sores te projecteren op alle moslims.

Er is veel kracht, wijsheid en doorzettingsvermogen om je geloof te onderhouden. Ik weet dat de meeste mensen zwak zijn, ik hoop voor je dat je sterk genoeg bent.

tukkersterror
09-03-06, 15:28
Geplaatst door Dwaalspoor

Er is veel kracht, wijsheid en doorzettingsvermogen om je geloof te onderhouden. Ik weet dat de meeste mensen zwak zijn, ik hoop voor je dat je sterk genoeg bent.

Sorry schaap, hier ben ik het niet met je eens, mij kost het totaal geen moeite, kracht of wijsheid om te kunnen geloven.
Het gaat eigelijk automatisch en het komt denk ik van de normen en waarden die ik heb meegekregen in mijn jeugd van mijn ouders.

tukkersterror
09-03-06, 15:37
Geplaatst door Dwaalspoor
Als je broer niet van je hield zou hij je disco-sletje laten worden. En als je dat eenmaal bent is er geen weg meer terug.

Dus onze dochters zijn sletten, vandaar dat jullie dus de klauwen niet kunnen thuis houden.
Door dit dom gelul heb ik de neiging om de eerste de beste die ik tegenkom in de discotheek giganties op zijn bek te rammen.
Maar dat is dan weer zinloos geweld en daar hou ik niet van, maar zulke reacties roepen dit geweld wel op, om de moslim jongeren heilig te verklaren en de vrouwen thuis te houden.
Maar als wij hollanders de vrouwen gezellig laten ontspannen in een disco of bar zijn het hoeren!!! :auw:

Dwaalspoor
09-03-06, 16:16
Geplaatst door tukkersterror
Dus onze dochters zijn sletten, vandaar dat jullie dus de klauwen niet kunnen thuis houden.
Door dit dom gelul heb ik de neiging om de eerste de beste die ik tegenkom in de discotheek giganties op zijn bek te rammen.
Maar dat is dan weer zinloos geweld en daar hou ik niet van, maar zulke reacties roepen dit geweld wel op, om de moslim jongeren heilig te verklaren en de vrouwen thuis te houden.
Maar als wij hollanders de vrouwen gezellig laten ontspannen in een disco of bar zijn het hoeren!!! :auw:

Fok jou met schijnheiligheid, Marokkanen zijn relatief gezien minder betrokken bij zedendelicten dan Nederlanders.

Neem je nou mij of jezelf in de maling? Voor wat ga jij naar een disco?

Wat is een disco? Lekker zuipen en slikken daarmee je geest verdoven en daarbij gebruikmakend van allerlei wulpse kronkelingen van het lichaam om aan te tonen dat je fit en gereed bent voor de paringsdans.

De term breezersletje heb ik niet uitgevonden.

Dwaalspoor
09-03-06, 16:18
Geplaatst door tukkersterror
Sorry schaap, hier ben ik het niet met je eens, mij kost het totaal geen moeite, kracht of wijsheid om te kunnen geloven.
Het gaat eigelijk automatisch en het komt denk ik van de normen en waarden die ik heb meegekregen in mijn jeugd van mijn ouders.

De boodschap was niet voor jou bedoelt.

tukkersterror
09-03-06, 17:05
Geplaatst door Dwaalspoor
Fok jou met schijnheiligheid, Marokkanen zijn relatief gezien minder betrokken bij zedendelicten dan Nederlanders.

Neem je nou mij of jezelf in de maling? Voor wat ga jij naar een disco?

Wat is een disco? Lekker zuipen en slikken daarmee je geest verdoven en daarbij gebruikmakend van allerlei wulpse kronkelingen van het lichaam om aan te tonen dat je fit en gereed bent voor de paringsdans.

De term breezersletje heb ik niet uitgevonden. Ten eerste moet je eens leren lezen wat een andere schrijft, ten tweede moet je een kijken wat je zelf schrijft, namelijk jij schreef "Als je broer niet van je hield zou hij je disco-sletje laten worden. En als je dat eenmaal bent is er geen weg meer terug.".

Verder als je een topic open kan ieder daar op reageren op feiten waar hij graag zijn mening op wil geven en ik was het niet eens met wat jij zij "Er is veel kracht, wijsheid en doorzettingsvermogen om je geloof te onderhouden. " en gaf daar mijn mening over.

Ten derde ga ik in Hengelo naar de discotheek met de naam New York, meestal met een stel vrienden en vriendinnen om na het werk een beetje te swingen en een paar baco's te drinken, dat sommige bevolkings groepen dit opvatten als een paringsdans is dat hun probleem.
Misschien hebben die thuis wel een lelijke vrouw en zus die de moeite van het aanzien niet waard zijn.
Als mijn vrouw wilt dansen met een strakke spijkerbroek aan en er leuk uitziet dat knaapjes van 18 19 jaar verliefd op haar worden, ben ik alleen trots op haar.
Maar nu ik weet dat bepaalde groepen daar andere gedachten bij hebben zal ik haar verbieden om nog met andere culturen te dansen dan alleen de nederlandse cultuur, want voor je weet word je vrouw verkracht door zo'n mongool!!!

Dwaalspoor
09-03-06, 17:29
Geplaatst door tukkersterror
Ten eerste moet je eens leren lezen wat een andere schrijft, ten tweede moet je een kijken wat je zelf schrijft, namelijk jij schreef "Als je broer niet van je hield zou hij je disco-sletje laten worden. En als je dat eenmaal bent is er geen weg meer terug.".

Verder als je een topic open kan ieder daar op reageren op feiten waar hij graag zijn mening op wil geven en ik was het niet eens met wat jij zij "Er is veel kracht, wijsheid en doorzettingsvermogen om je geloof te onderhouden. " en gaf daar mijn mening over.

Ten derde ga ik in Hengelo naar de discotheek met de naam New York, meestal met een stel vrienden en vriendinnen om na het werk een beetje te swingen en een paar baco's te drinken, dat sommige bevolkings groepen dit opvatten als een paringsdans is dat hun probleem.
Misschien hebben die thuis wel een lelijke vrouw en zus die de moeite van het aanzien niet waard zijn.
Als mijn vrouw wilt dansen met een strakke spijkerbroek aan en er leuk uitziet dat knaapjes van 18 19 jaar verliefd op haar worden, ben ik alleen trots op haar.
Maar nu ik weet dat bepaalde groepen daar andere gedachten bij hebben zal ik haar verbieden om nog met andere culturen te dansen dan alleen de nederlandse cultuur, want voor je weet word je vrouw verkracht door zo'n mongool!!!

Leer nou eens dat mijn mening mijn mening is en dat je die niet moet doortrekken naar andere culturen en andere bevolkingsgroepen. Individu contra Groep. Daar gaat deze topic ook over. Hoe nazi-honden graag individuele gevallen willen gebruiken om uiteindelijk de hele groep uit te sluiten.

En hoe je vrouw eruit ziet en wat andere mannen van haar vinden en hoe trots je daar wel niet op bent intreseert mij niet, dat zijn jouw privezaken.

Overigens hebben vrouwen vele malen meer kans om door een autochtoon te worden verkracht dan door andere culturen en andere bevolkingsgroepen.

Over dat topic reageren houdt niemand je tegen, maar mijn boodschap was specifeik bedoelt voor de situatie van catwoman.

tukkersterror
09-03-06, 20:22
Geplaatst door Dwaalspoor
Leer nou eens dat mijn mening mijn mening is en dat je die niet moet doortrekken naar andere culturen en andere bevolkingsgroepen. Individu contra Groep. Daar gaat deze topic ook over. Hoe nazi-honden graag individuele gevallen willen gebruiken om uiteindelijk de hele groep uit te sluiten.

En hoe je vrouw eruit ziet en wat andere mannen van haar vinden en hoe trots je daar wel niet op bent intreseert mij niet, dat zijn jouw privezaken.

Overigens hebben vrouwen vele malen meer kans om door een autochtoon te worden verkracht dan door andere culturen en andere bevolkingsgroepen.

Over dat topic reageren houdt niemand je tegen, maar mijn boodschap was specifeik bedoelt voor de situatie van catwoman.

Ik vraag mij af waarom je nog geen zelfmoord heb gepleegd, volgens jou zeggen ben je omringt door inmens slechte vrouwen als je uitgaat, verder zie je overal nazi honden en als iemand trots is op zijn gezin en vrouw zijn het prive zaken. moh!!!

Volgens mij zijn het allemaal prive zaken, als een eigenaar van een disco of bar bepaalde groepen weigerd is dat zijn mening op zaken doen, als vrouwen uitgaan of willen gaan is dat hun mening.

En een mening is een prive denken van bepaalde personen, ze kunnen dit openbaar maken door dingen te doen, zoals uitgaan, mensen weigeren of zoals wij onze private mening weergeven.
Dit wil nog niet altijd zeggen dat deze mening word gedeeld door anderen, maar ze kunnen wel gerespecteerd worden.

Ik heb zelf jaren een horeca bedrijf gehad in Hengelo, een buurt cafe die ze het tweede IT noemde om het feit dat van alles daar binnen kwam.
Ik heb toen ook wel eens een groep jongeren geweigerd, om het feit dat ze jong waren en ik bang was dat er problemen zouden komen in het bedrijf en daar is niets mis mee.

Horeca ondernemers hebben elk kwartaal een bijeenkomst voor het gemeente/politie beleid "uitgaan en veiligheid" daar word gezamelijk overlegt hoe te handelen om de veiligheid van je klanten te kunnen garanderen.
Als je daar de verhalen hoort van sommige ondernemers en van de politie, pas dan maar op want dan worden er binnenkort nog veel meer selectief te werk gegaan, want als de nieuwe wet erdoor komt is het na drie keer trammelant de zaak gewoon voor minimaal 1 maand sluiten, maar daar word meestal geen rekening mee gehouden.

Soms moet je mensen weigeren of je het nou leuk vind of niet, het hoort bij deze klimaat die is geschapen.

Nelis70
09-03-06, 21:27
Geplaatst door Dwaalspoor
Leer nou eens dat mijn mening mijn mening is en dat je die niet moet doortrekken naar andere culturen en andere bevolkingsgroepen. Individu contra Groep. Daar gaat deze topic ook over. Hoe nazi-honden graag individuele gevallen willen gebruiken om uiteindelijk de hele groep uit te sluiten.

En hoe je vrouw eruit ziet en wat andere mannen van haar vinden en hoe trots je daar wel niet op bent intreseert mij niet, dat zijn jouw privezaken.

Overigens hebben vrouwen vele malen meer kans om door een autochtoon te worden verkracht dan door andere culturen en andere bevolkingsgroepen.


bron?


Over dat topic reageren houdt niemand je tegen, maar mijn boodschap was specifeik bedoelt voor de situatie van catwoman.

tukkersterror
09-03-06, 21:40
Geplaatst door Nelis70
bron?
ook kaal zeker:hihi:

Cherry Bo
11-03-06, 14:25
Geplaatst door Dwaalspoor
Daar gaat deze topic ook over. Hoe nazi-honden graag individuele gevallen willen gebruiken om uiteindelijk de hele groep uit te sluiten.

Je doelt waarschijnlijk niet op de héle, maar op de halve groep, nl. Marokkaanse mannen.

Dat de andere helft, de Marokkaanse vrouwen, eveneens uit de discotheken geweerd worden, maar dan door eigen kring, schijnt niet relevant te zijn voor de 'gediscrimineerde' heren.

tukkersterror
11-03-06, 15:56
Geplaatst door Cherry Bo
Het gaat hier niet over de héle, maar over de halve groep, nl. de Marokkaanse mannen.

Dat de andere helft, de Marokkaanse vrouwen, ook uit de discotheken geweerd worden, maar dan binnen de eigen kring, schijnt niet relevant te zijn voor de 'gediscrimineerde' heren.

En dan nog alleen die mannen die provoceren en ondanks vele waarschuwingen er mee doorgaan.
Het is ook jammer dat er bovenstaat marokkaanse mannen, er had beter kunnen staan, geile en hitsige schreeuwende pubbers met een zeer kort lontje, want het deurbeleid is niet gericht om mensen te weigeren, maar om de veiligheid van mensen in een zaak te kunnen garanderen.
En als bij mij in de zaak jonge lui kwamen die mijn vrouwelijke klanten lastig vielen gingen ze er ook uit, ongeacht wie of wat het was, zelfs familie!!!

Karin.N
11-03-06, 21:13
Wat ik zo verneem van een aantal nichtjes die inmiddels de leeftijd hebben om te gaan stappen is dat zij veel last ondervinden van marikkaanse jongens. Het woord nee accepteren ze niet (zal wel iets te maken met de mening van oa dwaalspoor, dat ieder meisje in een disco een hoer is) ze worden vaak grof en handtastelijk. Wanneer ze er dan uitgelazerd worden door de portier schreeuwen ze moord en brand dat ze gediscrimineerd worden :moe:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat m'n dochters nog niet aan stappen toe zijn. Maar ik vraag me soms wel eens af hoe ik ze moet beschermen tegen dit soort types zonder ze negatief te laten staan tov een bepaalde bevolkingsgroepen. Hopelijk geldt hiet komt tijd komt raad.

tukkersterror
11-03-06, 21:25
Geplaatst door Karin.N
Wat ik zo verneem van een aantal nichtjes die inmiddels de leeftijd hebben om te gaan stappen is dat zij veel last ondervinden van marikkaanse jongens. Het woord nee accepteren ze niet (zal wel iets te maken met de mening van oa dwaalspoor, dat ieder meisje in een disco een hoer is) ze worden vaak grof en handtastelijk. Wanneer ze er dan uitgelazerd worden door de portier schreeuwen ze moord en brand dat ze gediscrimineerd worden :moe:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat m'n dochters nog niet aan stappen toe zijn. Maar ik vraag me soms wel eens af hoe ik ze moet beschermen tegen dit soort types zonder ze negatief te laten staan tov een bepaalde bevolkingsgroepen. Hopelijk geldt hiet komt tijd komt raad.

Het enigste wat je kunt doen is je kinderen voorlichten en ze ophalen en wegbrengen naar de discotheek.
Zorgen dat ze gaan met een groepje vriendinnen.
Doen wij ook en het werkt perfect.
Tegen houden kunnen we het nooit, maar een beetje bescherming kunnen we onze jeugd nog wel geven tegen het uitschot van de maatschappij.

H.P.Pas
11-03-06, 22:21
Geplaatst door tukkersterror
Het enigste wat je kunt doen is je kinderen voorlichten en ze ophalen en wegbrengen naar de discotheek.
Zorgen dat ze gaan met een groepje vriendinnen.
Doen wij ook en het werkt perfect.
Tegen houden kunnen we het nooit, maar een beetje bescherming kunnen we onze jeugd nog wel geven tegen het uitschot van de maatschappij.

Mijn dochter doet karate, haar beste vriendin ook. Ze hebben er veel plezier in. En het kan geen kwaad denk ik.

Cherry Bo
11-03-06, 23:51
Geplaatst door Dwaalspoor
Als je broers je slaan om niet naar een discobordeel te gaan dan houden ze heel van je. Ze willen denk ik niet dat je ook zo een prostitue wordt.

Een disco is een kruising tussen een drugspand en een bordeel.

Ik ben heel trots op je dat je niet naar zulke plekken gaat. Goed zo mijn complimenten !


Geplaatst door Dwaalspoor
Als je broer niet van je hield zou hij je disco-sletje laten worden. En als je dat eenmaal bent is er geen weg meer terug.

:duim:

De zusters mogen zich gelukkig prijzen.
Sneu dat de broeders niemand hebben die zo van ze houdt.

Wie weet krijgen de disco-portiers ooit nog een toelage van de imams, voor het beschermen van de broeders tegen de satanistische verleidingen.

Want als je zo actie blijft voeren voor je broeders, beste Dwaal, zullen ze straks allemaal binnengelaten worden en dat schiet niet op hè?
Eenmaal een disco-sletje....brr.

Nelis70
12-03-06, 15:06
Geplaatst door Dwaalspoor
Als je broer niet van je hield zou hij je disco-sletje laten worden. En als je dat eenmaal bent is er geen weg meer terug.

Wat een genadevolle wezens zijn broers toch, dat zij bepalen wat goed voor je is, en je daar vervolgens aan houden.

Dwaalspoor
12-03-06, 15:17
Geplaatst door Nelis70
Wat een genadevolle wezens zijn broers toch, dat zij bepalen wat goed voor je is, en je daar vervolgens aan houden.

Meer dan de pillenslikkende, snuivende en zuipende autochtone rukkers die ze in de disco willen hebben.

Cherry Bo
12-03-06, 15:19
Geplaatst door Dwaalspoor
Meer dan de pillenslikkende, snuivende en zuipende autochtone rukkers die ze in de disco willen hebben.

racist.

Nelis70
12-03-06, 15:54
Geplaatst door Dwaalspoor
Meer dan de pillenslikkende, snuivende en zuipende autochtone rukkers die ze in de disco willen hebben.

Afgezien van het feit dat je je schuldig maakt aan gruwelijke generalisering - hoewel ik het met je eens ben dat een disco over het algemeen vrij weinig toevoegt aan 's mens levensvreugd - is het goedpraten van de ene daad door het vergelijk met een andere slechte daad niet steekhoudend.

Het bepalen van de norm voor een ander en die ander daar vervolgens toe dwingen doet mij denken aan het nazi regime.

Ten slotte is de toevoeging 'autochtone' zinloos. Het lijkt me sterk dat de gemiddelde disco relatief meer autochtone rukkers bevat dan allochtone. Tenzij je veronderstelt dat alle allochtonen besneden zijn en moeite hebben met rukken.

Dwaalspoor
12-03-06, 16:03
Geplaatst door Nelis70
Afgezien van het feit dat je je schuldig maakt aan gruwelijke generalisering - hoewel ik het met je eens ben dat een disco over het algemeen vrij weinig toevoegt aan 's mens levensvreugd - is het goedpraten van de ene daad door het vergelijk met een andere slechte daad niet steekhoudend.

Het bepalen van de norm voor een ander en die ander daar vervolgens toe dwingen doet mij denken aan het nazi regime.

Ten slotte is de toevoeging 'autochtone' zinloos. Het lijkt me sterk dat de gemiddelde disco relatief meer autochtone rukkers bevat dan allochtone. Tenzij je veronderstelt dat alle allochtonen besneden zijn en moeite hebben met rukken.

Heb jij ooit eens geklaagd over de generalisaties van de autochtonen hier? Nee, bespaar me dan je selectieve verontwaardiging.

Voorts heb ik het niet over alle autochtonen maar over de autochtonen van hier die pillenslikken, snuiven etc.. en de moslimzusters graag in de disco willen hebben.

Goed lezen is klaarblijkelijk ook een kunst.

tukkersterror
12-03-06, 16:26
Geplaatst door Dwaalspoor
Meer dan de pillenslikkende, snuivende en zuipende autochtone rukkers die ze in de disco willen hebben.

Nee hoor van deze autochtone rukker mag ze gewoon thuis blijven bij haar eigen broeders.
Want als hetro hou ik niet zo van kontje wippen om haar maagdelijkheid te bewaren.
Zodat ze later hun man met wie ze gaan trouwen kunnen zeggen liefste jij bent de eerste!!! Ja inderdaad na haar trouwen!!!

Nelis70
12-03-06, 16:31
Geplaatst door Dwaalspoor
Heb jij ooit eens geklaagd over de generalisaties van de autochtonen hier? Nee, bespaar me dan je selectieve verontwaardiging.


Vast wel.
Maar jij vindt blijkbaar dat als (weer àls) iemand iets verkeer doet, dat jij, die het inzicht al hebt, dat daarna toch gewoon ook mag doen. Daarmee doe je het dus slechter dan degene die jij verwijt het inzicht niet te hebben.



Voorts heb ik het niet over alle autochtonen maar over de autochtonen van hier die pillenslikken, snuiven etc.. en de moslimzusters graag in de disco willen hebben.


ik zal het uitleggen:
er zijn ook pillensnuivende allochtone rukkers die het slechte voorhebben met jouw moslimzusters. Daarom is het een zinloze toevoeging.



Goed lezen is klaarblijkelijk ook een kunst.

Die jij blijkbaar nog niet beheerst, want je gaat totaal niet in op het belangrijkste punt van mijn vorige bijdrage, waar het over ging.

Dwaalspoor
12-03-06, 16:49
Geplaatst door tukkersterror
Nee hoor van deze autochtone rukker mag ze gewoon thuis blijven bij haar eigen broeders.
Want als hetro hou ik niet zo van kontje wippen om haar maagdelijkheid te bewaren.
Zodat ze later hun man met wie ze gaan trouwen kunnen zeggen liefste jij bent de eerste!!! Ja inderdaad na haar trouwen!!!

Goed zo toon de moslima's hoeveel respect je voor ze hebt. Val maar door de mand. :hihi:

Nelis70
12-03-06, 19:16
Geplaatst door Dwaalspoor
Goed zo toon de moslima's hoeveel respect je voor ze hebt. Val maar door de mand. :hihi:

En ik maar denken dat je alleen mijn bijdragen niet goed leest.

Olive Yao
04-02-08, 23:42
Geplaatst door Dwaalspoor
Als je broers je slaan om niet naar een discobordeel te gaan dan houden ze heel van je. Ze willen denk ik niet dat je ook zo een prostitue wordt.

Een disco is een kruising tussen een drugspand en een bordeel.

Ik ben heel trots op je dat je niet naar zulke plekken gaat. Goed zo mijn complimenten !

:lol: Deze kende ik nog niet :haha: Ongelofelijk.

Later is zijn trots op catwoman aardig bekoeld ...

StevieK
05-02-08, 04:51
Geplaatst door Olive Yao
:lol: Deze kende ik nog niet :haha: Ongelofelijk.

Later is zijn trots op catwoman aardig bekoeld ...

Eens gezien naast de ingangsdeur van een bar in Pattaya.

Dear Moslims , we respect the Islam , you can not enter this bar.

lihoed
05-02-08, 05:02
Geplaatst door StevieK

Dear Moslims , we respect the Islam , you can not enter this bar.

Weer die link naar de Islam.

De titel van de topic is: Marokkaan uit de Disco weren......

opletten Jantje!

StevieK
05-02-08, 05:32
Geplaatst door lihoed
Weer die link naar de Islam.

De titel van de topic is: Marokkaan uit de Disco weren......

opletten Jantje!

Ho Lihoed, als je de gehele topic leest dan komt ter sprake o.a. over alcohol gebruik en Islam.
Ik heb het NIET over de Marokaan hier, ik heb alleen over een voorschrift dat ik op een bar gezien heeft. dat was me opgevallen en vond ik eigenlijk wel grappig

In de topic komt ook het disco en alcohol tesamen. En omdat als ik goed igelicht ben de moslim geen alcohol mag nuttigen dacht ik aan dit sign.
Je moet me toch wel inmiddels beter kennen.
want als het goed is mogen jullie toch geen alcohol drinken, als ik fout zit mag je dit ook zeggen.

En Jantje ben ik ook niet, trek het je niet zo aan. Als je in andere topics kijk dan heb ik er Taliban tank geplaatst maar tevens ook een afbeelding van Bush met een baard, enz, enz.

Te vroeg om je zo op te vinden. Maar als je de gehele topic en vooral van een van vrouwelijke prikkers, blijkt wel van de reeele kant wat ze zegt. Er zit wel een kern van waarheid in.

Zo kan ik ook gerust zaken aanhalen die in de Bijbel staan en niet nagevolgd worden.

The_Grand_Wazoo
05-02-08, 09:37
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik moet mijn invesTERING eerst nog eruit halen.
Ademhalen en door de overheid zwaar gesubsidieerde opleidingen vallen niet onder investeringen.

En nou ophouden met zeiken, alsjeblieft. Je bent geen zielige gediscrimineerde Marrokaan, je bent gewoon een zeurende narcistische puber die een beetje last heeft van het leven en de hormonen. Daar groei je wel over heen hoor.

Juffrouw_Saartje
28-07-13, 04:50
Jaar 2006


Onfdabks mijn geloof overweeg ik heel sterk om NIET met een moslim te trouwen. Sinds ik weg ben gegaan uit huis ben ik in een christelijk pleeggezin terechtgekomen. Er is een wereld voor me opengegaan. Zoveel warmte en liefde heb ik binnen mijn eigen gemeenschap niet meegemaakt. Daar gelden voor meisjes alleen slaag en vernedering!

Ik denk er heel serieus overna om met een christelijke jongen te trouwen. Met zoveel warmte en liefde wil ik graag kinderen groot brengen en niet in de sfeer waar ik zelf in benm opgegroeid binnen de pakistaanse gemeenschap.

Jaar 2013


Jij weten hoe moeilijk is om een taal te leren, als je niet op school geweest bent? Ik pas een tijdje les hebben in Nederlandse taal. Maar ik begrijp jij liever hebt ik nog steeds niet zelf schrijven. Ik zelf ben trots op mijn spreken en schrijven Nederlands. En ik nog steeds leren en straks mijn taal nog beter zijn. Jij niet weten hoe is wanneer jij taal niet spreekt. Mijn vader zei meisjes niet leren, meisjes dan in huis blijven.
Maar jij misschien liever slecht denken, is ook goed. Ik kan jou niet wijzigen.

Je zit in 2006 in een pleeggezin en je ontvangt zoveel liefde en warmte maar je krijgt daar geen Nederlandse les? Dat is onmogelijk! Het eerste wat een pleeggezin zou doen is jou Nederlandse les geven, om je kansen op de arbeidsmarkt en integratie te verhogen. Zogenaamd zit je nu pas in 2013 op Nederlandse les, en geef je als verklaring dat je vader zei dat meisjes niet hoeven te leren maar thuis moeten blijven. Wat klets je nou??? Je zat al 7 jaar terug in een pleeggezin, wat komt jouw vader hier doen.

Ibrah1234
28-07-13, 13:17
Eerdmans oplossing: ,,Biometrische identificatie. Dat is waar het naartoe gaat. Een oog- of een irisscan. Een vingerafdruk. Je plaatst je hand op een klink en je bent geïdentificeerd.’’


Dat gezeur over deur-beleid horeca, hoofddoekjes, vervelende jongetjes et cetera. Ondertussen krijgt de overheid een steeds grotere voet tussen de deur met een bio-scan.

Het moet niet gekker worden. Database koppelen en de belastingdienst meldt zich bij de portier omdat de geïdentificeerde wellicht nog een onbetaalde belastingaanslag open heeft staan.

Waarom moet de privacy van 16 miljoen Nederlanders worden aangetast omdat een paar türsteher in de Randstad niet uit de voeten kunnen met een paar vervelende rotjochies?

Ik heb die beveiligers altijd al dom spul gevonden en met een hond heb ik er nog nooit eentje succesvol z'n gang zien gaan.

Slechts één goede Nederlandse KNPV hond met een goede begeleider veegt in zijn eentje een hele kroeg leeg in een paar minuten. Gezien en ook geoefend.

Laten die kerels met een V'tje een les gaan nemen in de rosse buurt van Hamburg. Dat zijn pas kerels en die weten wel raad met die kinderen.

Die hebben ervaring met zeelui uit de hele wereld en je denkt toch niet dat ze noemenswaardige problemen zullen ondervinden met een paar vervelende kinderen uit Nederland?


http://www.youtube.com/watch?v=pkFdIIDEqy8

super ick
28-07-13, 15:15
Michael Kuhr is een baas - VK Magazine (http://www.vkmag.com/magazine/michael_kuhr_is_een_baas/)

:hihi:

Eke
28-07-13, 17:50
Marokkaan = standaard oproerkraaier in het vocabuliere van nieuw Nederland. De Marokkaan is alles wat een mens tot een slechterik maakt.

Als je zelf maar goed weet hoe het zit en dit doorgeeft aan je kindertjes. Laat de boeren maar dorsen.
Een Nederlander wordt geassocieerd met krenterigheid in sommige talen. Gaat weer over.



Relschoppers moeten uit de disco geweerd kunnen worden. Dat is de boodschap waar het omdraait. En dit is al heeel lang het beleid.

Dat er nou in die stad een groot deel van de relschoppers Antilliaanse of Marokkaanse roots heeft is vers twee. Trouwens wel het vers wat hier speelt. "


Misschien moet er gestopt worden met het schenken van alcohol :p ? Misschien moet er iets anders gedaan worden ? Wat doet iemand een hele avond lekker uitgaan met vrienden zonder te rellen ?

Revisor
30-07-13, 05:36
Zouden er hieronder Marokkanen bij betrokken zijn? Ik denk het niet.


zo 28 jul 2013, 11:24

Veel geweld uitgaansleven

AMSTERDAM - De gemoederen waren weer danig verhit in het uitgaansleven en in de huiselijke sfeer, dit weekend. De politie maakte zondag melding van een flink aantal incidenten in het hele land.

http://images0.tcdn.nl/feed/article21359627.ece/BINARY/d/3bijpolitiebericht2.jpg
Foto: Peter Schoonen

Twee gewonden vielen bij een conflict in een feesttent in Wildervank, onder wie een van de ruziemakers, maar ook een 37-jarige man uit Stadskanaal die de boel wilde sussen.

In Leeuwarden sloeg een 19-jarige jongen op enkele mensen in. Waarom hij dat deed, is niet duidelijk. Hij verzette zich bij zijn aanhouding en ging geboeid naar het ziekenhuis.

De politie pakte in Emmen twee mannen van 35 jaar op die een portier van een nachtclub aan de Wilhelminastraat hebben afgetuigd. De mannen werden verzocht te vertrekken omdat één van hen een toegangsverbod heeft. De twee accepteerden dit niet. Ze gooiden met fietsen naar de eigenaar en de portier. Die laatste kreeg bovendien een klap met een kei op zijn hoofd. Eén van de mannen verzette zich tegen zijn aanhouding en kon pas worden overmeesterd nadat de politie pepperspray had gebruikt.

Ook in Amersfoort werd een portier mishandeld. Een 46-jarige man greep de portier van een kroeg aan de Groenmarkt bij de keel en drukte hem op straat. Een 27-jarige vrouw begon daarop op de portier in te schoppen. Ook hier moest de politie pepperspray gebruiken om de zwaar agressieve verachten te kunnen aanhouden.

In Rotterdam zijn drie mensen opgepakt na een schermutseling met de politie. Ter hoogte van een café op de Schiekade trok een man het portier open van een rijdende politieauto. Een tweede man die de arrestatie probeerde te belemmeren kon ook mee, evenals een derde die de politie beledigde.

Een 26-jarige man uit Veendam is opgepakt voor het bedreigen van een portier. De dronken man werd de toegang geweigerd tot een discotheek op het Prins Hendrikplein. Dit accepteerde hij niet en hij bedreigde de portier meerdere keren met de dood.

Een 35-jarige man uit Den Bosch is in de cel gestopt, omdat hij zijn 27-jarige vrouw zou hebben geslagen. De mishandelingen en bedreigingen zouden al een tijdje aan de gang zijn.
Zes mannen in Hilversum kregen een conflict, waarbij is geslagen en geschopt. Vier zijn er aangehouden.

De politie arresteerde in Breda vijf mannen die een voorbijganger kennelijk zomaar hadden geslagen.

Veel geweld uitgaansleven - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/21767810/__Veel_geweld_uitgaansleven__.html)

Bofko
30-07-13, 05:44
Ik denk het ook niet revisor (zonder het artikel te lezen). Ook niet-marokkanen kunnen gewelddadig zijn.

super ick
30-07-13, 08:47
Zouden er hieronder Marokkanen bij betrokken zijn? Ik denk het niet.


zo 28 jul 2013, 11:24

Veel geweld uitgaansleven

AMSTERDAM - De gemoederen waren weer danig verhit in het uitgaansleven en in de huiselijke sfeer, dit weekend. De politie maakte zondag melding van een flink aantal incidenten in het hele land.

http://images0.tcdn.nl/feed/article21359627.ece/BINARY/d/3bijpolitiebericht2.jpg
Foto: Peter Schoonen

Twee gewonden vielen bij een conflict in een feesttent in Wildervank, onder wie een van de ruziemakers, maar ook een 37-jarige man uit Stadskanaal die de boel wilde sussen.

In Leeuwarden sloeg een 19-jarige jongen op enkele mensen in. Waarom hij dat deed, is niet duidelijk. Hij verzette zich bij zijn aanhouding en ging geboeid naar het ziekenhuis.

De politie pakte in Emmen twee mannen van 35 jaar op die een portier van een nachtclub aan de Wilhelminastraat hebben afgetuigd. De mannen werden verzocht te vertrekken omdat één van hen een toegangsverbod heeft. De twee accepteerden dit niet. Ze gooiden met fietsen naar de eigenaar en de portier. Die laatste kreeg bovendien een klap met een kei op zijn hoofd. Eén van de mannen verzette zich tegen zijn aanhouding en kon pas worden overmeesterd nadat de politie pepperspray had gebruikt.

Ook in Amersfoort werd een portier mishandeld. Een 46-jarige man greep de portier van een kroeg aan de Groenmarkt bij de keel en drukte hem op straat. Een 27-jarige vrouw begon daarop op de portier in te schoppen. Ook hier moest de politie pepperspray gebruiken om de zwaar agressieve verachten te kunnen aanhouden.

In Rotterdam zijn drie mensen opgepakt na een schermutseling met de politie. Ter hoogte van een café op de Schiekade trok een man het portier open van een rijdende politieauto. Een tweede man die de arrestatie probeerde te belemmeren kon ook mee, evenals een derde die de politie beledigde.

Een 26-jarige man uit Veendam is opgepakt voor het bedreigen van een portier. De dronken man werd de toegang geweigerd tot een discotheek op het Prins Hendrikplein. Dit accepteerde hij niet en hij bedreigde de portier meerdere keren met de dood.

Een 35-jarige man uit Den Bosch is in de cel gestopt, omdat hij zijn 27-jarige vrouw zou hebben geslagen. De mishandelingen en bedreigingen zouden al een tijdje aan de gang zijn.
Zes mannen in Hilversum kregen een conflict, waarbij is geslagen en geschopt. Vier zijn er aangehouden.

De politie arresteerde in Breda vijf mannen die een voorbijganger kennelijk zomaar hadden geslagen.

Veel geweld uitgaansleven - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/21767810/__Veel_geweld_uitgaansleven__.html)

Marokkanen hebben er geen patent op.

Revisor
30-07-13, 08:57
Marokkanen hebben er geen patent op.

Dat weet ik, Eerdmans ook maar hij ging graag de populistische kant op om te scoren.

super ick
30-07-13, 09:00
Dat weet ik, Eerdmans ook maar hij ging graag de populistische kant op om te scoren.

Misschien doelde op bepaalde vormen van overlast die een ernstige invloed hebben op de levenssfeer van de mensen, vooral in de steden.
Bijna iedere stad, middelgrote stad en grote stad heeft wel een Marokkanenprobleem. Of probeer je nu je kop in het zand te steken?

Revisor
30-07-13, 09:10
Misschien doelde op bepaalde vormen van overlast die een ernstige invloed hebben op de levenssfeer van de mensen, vooral in de steden.
Bijna iedere stad, middelgrote stad en grote stad heeft wel een Marokkanenprobleem. Of probeer je nu je kop in het zand te steken?

Elke stad of dorp heeft problemen met jong en ouderen, daar hebben Marokkanen geen patent op. Marokkanen worden door rechtse populisten media graag daarvoor misbruikt. Of steek je je kop in het zand voor de autochtonenproblematiek?

super ick
31-07-13, 09:38
Elke stad of dorp heeft problemen met jong en ouderen, daar hebben Marokkanen geen patent op. Marokkanen worden door rechtse populisten media graag daarvoor misbruikt. Of steek je je kop in het zand voor de autochtonenproblematiek?

Tja.......
Als je de werkelijkheid niet wilt zien en met deze afleidingsmanoeuvre aan komt kakken ben ik direct klaar met je.
Het is een bekend probleem, iedereen heeft er zijn plasje al over gedaan. Maar ontken jij het even dan ga ik elders kijken of er nog een echte discussie te voeren is.

Revisor
01-08-13, 03:05
Tja.......
Als je de werkelijkheid niet wilt zien en met deze afleidingsmanoeuvre aan komt kakken ben ik direct klaar met je.
Het is een bekend probleem, iedereen heeft er zijn plasje al over gedaan. Maar ontken jij het even dan ga ik elders kijken of er nog een echte discussie te voeren is.

Mijn werkelijkheid bestaat niet uit mediaberichten die, om bij jouw plas en poep vocabuliere te blijven, bij elke scheet van een Marokkaan dat breed uitmeten en de gehele bevolkingsgroep de schuld te geven.

super ick
01-08-13, 09:16
Mijn werkelijkheid bestaat niet uit mediaberichten die, om bij jouw plas en poep vocabuliere te blijven, bij elke scheet van een Marokkaan dat breed uitmeten en de gehele bevolkingsgroep de schuld te geven.

http://content1a.omroep.nl/urishieldv2/l27m6b8151e416712d840051fa0a80000000.f5cdda8d8b495 0e3959b5a76f623742a/nos/docs/130310_Analyse_Marokkanen.pdf

Ik geef niemand de schuld. Ik heb het over feiten. Jij probeert je kop in het zand te stoppen tegen beter weten in.

Zou ik anders een linkje plaatsen van het CBS?

Revisor
01-08-13, 23:56
http://content1a.omroep.nl/urishieldv2/l27m6b8151e416712d840051fa0a80000000.f5cdda8d8b495 0e3959b5a76f623742a/nos/docs/130310_Analyse_Marokkanen.pdf

Ik geef niemand de schuld. Ik heb het over feiten. Jij probeert je kop in het zand te stoppen tegen beter weten in.

Zou ik anders een linkje plaatsen van het CBS?

Het is niet te lezen.

Je kunt plaatsen wat je wilt, Marokkanen de schuld geven van alles wat fout gaat in Nederland is een lachertje. Kennelijk begrijp je niet dat je een paar Marokkaanse sukkels onmogelijk verantwoordelijk gesteld kunnen worden voor het uitgaansgeweld wat in Nederland plaats vindt. Elke week vinden overal in Nederland tientallen geweldsmisdrijven plaats waar onmogelijk Marokkanen bij betrokken kunnen zijn.

Blijf maar hangen bij Marokkanen, kennelijk is het niet uit je hoofd te praten.