PDA

Bekijk Volledige Versie : Helft van bellers Iraakse terreurnoodlijn belt met beledigingen



Divine_70
04-03-06, 18:55
De helft van de Irakezen die belt naar de speciale telefooncentrale voor het melden van eventuele terroristen of aanslagen, slingert de operator beledigingen naar het hoofd. Dat heeft de Iraakse minister van Binnenlandse Zaken Bayane Jabr Soulagh zaterdag verklaard.

De minister betreurt ook dat amper de helft van de telefoonlijnen naar behoren werkt. "Ik ben niet tevreden van de dienst want acht van de vijftien lijnen zijn defect. We proberen de lijnen te herstellen, maar ik weet nog niet of ze opnieuw functioneren", aldus de minister.

"Gisteren belde ik drie keer en telkens kreeg ik geen antwoord", voegde hij er nog aan toe. Naast de technische problemen, blijkt er een probleem met de bellers. Blijkbaar belt de helft van de betrokkenen om de operator uit te schelden of de dienst te verwensen.

De nooddienst (bereikbaar op het nummer 130) werd in het leven geroepen om de Iraakse bevolking de kans te geven om anoniem mogelijke terroristen of aanslagen te melden.

04/03/06 16u02

:moe:

tukkersterror
04-03-06, 19:09
Geplaatst door Divine_70
De helft van de Irakezen die belt naar de speciale telefooncentrale voor het melden van eventuele terroristen of aanslagen, slingert de operator beledigingen naar het hoofd.

:moe:

Hoezo er is toch geen terreur er is toch geen terreur in Irak, het is een levensstandaard :mrt2:

Wizdom
04-03-06, 19:15
Misschien zitten de echte terroristen wel achter de telefoon... Waarom zouden ze anders die verwensingen naar hun hoofd geslingert krijgen... Ze hebben geen steun...?